ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emirhan54
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mayıs 2010 04:15
Son Ziyaret:
06 Nisan 2013 00:00
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emirhan Sarioz
Doğum Tarihi:
08 Eylül 1987
Yaş:
38
İl:
Sakarya
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emirhan Sarioz
SON 10 MESAJI
Balık Havuzu Projesi
Furkan bey fikriniz için teşekkür ederim. Betonarme sistemde 9,4 t Liner sistemde ise yaklasık 12 t luk bir su gelicek. Küçük birşey düşünmüyorum. Çok abartıda istemiyorum. Dediğiniz gibi araştırmaya devam :) Kazma işini durdurdum belim koptu desem yeridir :) bugunde liner malzeme bulamadıgımdan bihayli canım sıkıldı. İnş sizlerden daha sağlıklı alternatif çözümler gelicektir. Bende araştırmaya devam ediyim.
Furkan bey fikriniz için teşekkür ederim. Betonarme sistemde 9,4 t Liner sistemde ise yaklasık 12 t luk bir su gelicek. Küçük birşey düşünmüyorum. Çok abartıda istemiyorum. Dediğiniz gibi araştırmaya devam :) Kazma işini durdurdum belim koptu desem yeridir :) bugunde liner malzeme bulamadıgımdan bihayli canım sıkıldı. İnş sizlerden daha sağlıklı alternatif çözümler gelicektir. Bende araştırmaya devam ediyim.
Hayırlı aksamlar dilerim.
Kendi Yapımım DIY Dış Filitre
Merhaba Furkan Bey.
Merhaba Furkan Bey.
Çalışmanızı inceledim. Malzemeler bölümünde kullandığınız motoru yazmayı unuttunuz sanırım. Birde kısa bilgi olarak saatte kaç lt yi çevirip temizlediğini yazabilirseniz daha ayrıntılı olur kanaatindeyim. Uğraşmışsınız elinize sağlık.
Hayırlı akşamlar dilerim.
Balık Havuzu Projesi
Bugun yeteri kadar dolaşacak vaktım oldu. Havuz yerine gölet yapmaya karar verdim. bahcenin sınırına yaslıcagımdan yükseklik yerine çit ile bölümü ayırmayı hem maliyeti az hemde daha kolay buldum.
Bugun yeteri kadar dolaşacak vaktım oldu. Havuz yerine gölet yapmaya karar verdim. bahcenin sınırına yaslıcagımdan yükseklik yerine çit ile bölümü ayırmayı hem maliyeti az hemde daha kolay buldum.
Bugun bir kac yeri dolasırken liner malzeme bulamadım. ve öneriler arasından bir tanesini sizlerle paylasmak istedim. Maliyet olarak cok daha uygun ama deneyen varmı yada olumlu sonuc alınabilirmi. Peyzaj cı bir arkadasımdan sert strafor ile göletin taban ve yan bölümünü 2 katla kaplayıp üstüne kalın noylon sermemi söyledi. Bir başkası ile straforların üstüne iki kattan bıranda at ebedi birşey olmaz dendi. Maliyetler ikisindede cok düşük. herhangi bir sorun ile karsılasılırmı ileride benim merak ettiğim o.
İsmet bey binevi sizin dediğinize geldim. Gölet yapmak son kararım. diğer türlü ugrasmaya gerek yok sizinde dediğiniz gibi daha mantıklı. İlginiz için teşekkür ediyorum.
Balık Havuzu Projesi
Gökhan bey merhaba. Öncelikle öneriniz için teşekkür ederim. Duvar örmek aklıma yattı. Bunu bende halledebilirim. Gazbeton , yığma tuğla yada boşluksuz tuğla ile dediğiniz gibi yapılabilir. Benim endişem düşey yüklerde sorun cıkartmayan duvar (belli bir yüke kadar) yatay kuvvetler altında açılma yaparmı? Bu konuda emin olabilirsem sizin söylediğiniz gibi yapıma baslıyabilirim. tabiki duvarda cam bölmelerin geleceği yerler en zayıf halka olacaktır. Bunun içinde bir yol düşünmemiz gerekecektir.
Gökhan bey merhaba. Öncelikle öneriniz için teşekkür ederim. Duvar örmek aklıma yattı. Bunu bende halledebilirim. Gazbeton , yığma tuğla yada boşluksuz tuğla ile dediğiniz gibi yapılabilir. Benim endişem düşey yüklerde sorun cıkartmayan duvar (belli bir yüke kadar) yatay kuvvetler altında açılma yaparmı? Bu konuda emin olabilirsem sizin söylediğiniz gibi yapıma baslıyabilirim. tabiki duvarda cam bölmelerin geleceği yerler en zayıf halka olacaktır. Bunun içinde bir yol düşünmemiz gerekecektir.
Balık Havuzu Projesi
Arkadaşlar 250 m2 lik arka bahçem var ve değerlendirmek istedim. Ön bahçemdeki havuzu yıktığıma pişman olunca 2 gündür cıkıp otlarını vs temizledim ve kendime havuz yapabilecek yeri gözüme kestirdim. Betonarme mimari projesini cıkarttım. Fakat fiyatının aşırı gelmesi sonucunda hevesim kırıldı derken Erol beyin havuzunu ve birkaç arkadaşımın havuz çalışmalarını inceledim. Öncelikle hazırladığım projeyi yayınlamak istiyorum. Hesaplamalarınıda altına vericem.
Arkadaşlar 250 m2 lik arka bahçem var ve değerlendirmek istedim. Ön bahçemdeki havuzu yıktığıma pişman olunca 2 gündür cıkıp otlarını vs temizledim ve kendime havuz yapabilecek yeri gözüme kestirdim. Betonarme mimari projesini cıkarttım. Fakat fiyatının aşırı gelmesi sonucunda hevesim kırıldı derken Erol beyin havuzunu ve birkaç arkadaşımın havuz çalışmalarını inceledim. Öncelikle hazırladığım projeyi yayınlamak istiyorum. Hesaplamalarınıda altına vericem.
Bu projedeki havuz için hesaplamalar :
8 m3 Kazı
36,16 m2 kalıp
4,9 m3 Beton
29,32 m2 İç kaplama
13,68 m2 Dış kaplama
2,76 m2 Duvar üstü kaplama
4 Adet 108*74h 10mm Cam
+ Demir maliyeti. Demir hesabını fiyatın cok gelmesi sonucunda hesaplamadım.
Bazı arkadaşlar sadece kazıp branda gibi bir malzeme ile toprağın üstüne su oturtarak yapıyorlar.
Benimde burada sizlere danışmak istediğim bu.
Kazıdan sonra yukarıya doğru +90 lık bir yükseklik oluşacak. Bu yükseklikteki suyu nasıl tutabilirim ? Betonarme sistemde herhangi bir sorun olmuyorken toprak üstü +90 lık bölümü nasıl yapmam uygun olur? Bana bu konuda yardımcı olursanız yakın zamanda kazıya başlamayı düşünüyorum.
Ahşap malzemeden etrafını dönsem ne kadar dayanıklı olur ? Herhangi bir kayma söz konusu olurmu? Yukarıdaki projeye sadık kalarak betonarme yapmadan sadece +90 ı nasıl çıkabilirim ? Camları nasıl oturtabilirim ?
Not : +90 da ısrar etmemin sebebi küçük yegenlerim var. Bir tanesi daha yeni yeni yürüyor. o yüzden kesinlikle yere sıfır yapmak istemiyorum. Heleki 1,6+ yükseklikte.
Yerleşeceği alanın fotosunuda koyuyorum. ( Kusura bakmayın temizlemeden önceki resim var elimde )
Şimdiden hepinize teşekkür ederim.
balik havuzu
Tasarımınız ve sisteminiz cok hoşuma gitti. Eline sağlık cok güzel bir çalışma olmuş. Betonarme sistem üzerinde çalışmaktayım. Maliyet cok yüksek cıktıgından alternatif sistemlere bakıyorum. En kısa zamanda konu acıp çizimlerimi ve bahcemde kurmak istediğim bölümü paylaşacagım. Bilgileriniz ile aydınlatırsanız cok sevinirim.
Tasarımınız ve sisteminiz cok hoşuma gitti. Eline sağlık cok güzel bir çalışma olmuş. Betonarme sistem üzerinde çalışmaktayım. Maliyet cok yüksek cıktıgından alternatif sistemlere bakıyorum. En kısa zamanda konu acıp çizimlerimi ve bahcemde kurmak istediğim bölümü paylaşacagım. Bilgileriniz ile aydınlatırsanız cok sevinirim.
30 Litre için ısıtıcı gereklimidir?
Balıklarınız için ısıtıcı sart değil. Fakat yavru almak istiyorsanız ısıyı sabit ve 28 derecede tutmanız gerekicektir. Japon balıkları için ısıtıcı gerekli değildir. Soguk sudada yasayabilirler.
Dip Çekimi Hakkında Bilgi!
Melih bey 35lt lik bir tanktada dip cekimi yapabilirsiniz. Kumun arasına girmiş pislikleri rahatca cekebilirsiniz. Fakat cok hızlı olmanız lazım.
Korhan beyin Resimli olarak gösterdiği dip cekim malzemesi işinizi rahatlıkla görebilir. Daha ilerisini almanız sadece kesenize zararlı olucaktır. Korhan Beyin resmindeki dip cekim malzemesi 4-5tl dir. Rahatca bulabilirsiniz. Hortumunu biraz nazik bir sekilde kullanırsanız (kırmazsanız) Uzun bir süre sizi rahat rahat idare edicektir. Acılma yırtılma yada su kacıran yerlerini japon yapıstırıcı ile yapıstırırsanız yenisini almak zorundada kalmazsınız.
Saygılarımla..
Saygılarımla..
Yeni akvaryumum taşlardan dolayı bulandı
Akvaryumunuzun tasını yıkamadan atmanız denildiği gibi hata. Eminimki birdaha böle birsey yapmıcaksınızdır. Taslarınızı 1 gece kaya tuzu eklenmiş sıcak suda bekletiniz. ertesi günü bu tasları iyice yıkayınız. siz istediğiniz kadar yıkayınız akvaryuma koydugunuzda ister istemez bulanmalar olucaktır. Akvaryumunuzun oturması yukarıda bir arkadasım yazmıs 1 hafta hatta gecebilirde. ama suyunuzun durulması 2-3 günde olabilir. içine bakteri kültürü atınız. 1 hafta 10 güne suyunuz tamamen oturmus olur. haftada bir 1/3 oranında su değiştiriniz. Değiştirdiğiniz suyun dinlendirilmiş su olmasına özen gösteriniz. Sıcaklıgı akvaryuma yakın bir sıcaklık yapabilmek için değiştiriceğiniz suyu akvaryumun üstüne bir gece öncesinden koyarsanız su değişimden kaynaklı sıcaklık değişimini engellemiş olursunuz. bu sayede balıklarınız soguk sıcak farkından dolayı carpılmaz ve hasta olmazlar. (beyaz benek) akvaryumunuzun sıcaklıgını sabit tutmaya calısınız. Aldıgınız balıkların özelliklerine göreye ısıyı ayarlayınız. (26-28) Balıklarınızın türüne uygun kaliteli yemleri kullanınız. Herzaman akvaryumunuza lazım olabilecek beyaz benek,mantar gibi hastalıkların ilaclarını bulundurunuz. Balıklarınızı düzenli olarak tüketebilecekleri miktarda yemlerle besleyiniz.
Bunları yaptıgınız müddetce ve sisteminize kendinizi adapte ettiğiniz müddetce hiç bir sıkıntı yasamadan balıklarınızı seyredebilir onlarla mutlu olabilirsiniz.
İyi seyirler dilerim.
Akvaryumunuzun tasını yıkamadan atmanız denildiği gibi hata. Eminimki birdaha böle birsey yapmıcaksınızdır. Taslarınızı 1 gece kaya tuzu eklenmiş sıcak suda bekletiniz. ertesi günü bu tasları iyice yıkayınız. siz istediğiniz kadar yıkayınız akvaryuma koydugunuzda ister istemez bulanmalar olucaktır. Akvaryumunuzun oturması yukarıda bir arkadasım yazmıs 1 hafta hatta gecebilirde. ama suyunuzun durulması 2-3 günde olabilir. içine bakteri kültürü atınız. 1 hafta 10 güne suyunuz tamamen oturmus olur. haftada bir 1/3 oranında su değiştiriniz. Değiştirdiğiniz suyun dinlendirilmiş su olmasına özen gösteriniz. Sıcaklıgı akvaryuma yakın bir sıcaklık yapabilmek için değiştiriceğiniz suyu akvaryumun üstüne bir gece öncesinden koyarsanız su değişimden kaynaklı sıcaklık değişimini engellemiş olursunuz. bu sayede balıklarınız soguk sıcak farkından dolayı carpılmaz ve hasta olmazlar. (beyaz benek) akvaryumunuzun sıcaklıgını sabit tutmaya calısınız. Aldıgınız balıkların özelliklerine göreye ısıyı ayarlayınız. (26-28) Balıklarınızın türüne uygun kaliteli yemleri kullanınız. Herzaman akvaryumunuza lazım olabilecek beyaz benek,mantar gibi hastalıkların ilaclarını bulundurunuz. Balıklarınızı düzenli olarak tüketebilecekleri miktarda yemlerle besleyiniz.
Bunları yaptıgınız müddetce ve sisteminize kendinizi adapte ettiğiniz müddetce hiç bir sıkıntı yasamadan balıklarınızı seyredebilir onlarla mutlu olabilirsiniz.
İyi seyirler dilerim.
200lt Akvaryum,balıklar,dekor vs Bakarsan
Öncelikle hayırlı olsun.
Akvaryum ve malzemeler için biraz bilgi vermek istiyorum. 200lt lik bir akvaryumu :100-40-50h lık ölcülerle sağlayabilirsiniz. Yada benim size bir tavsiyem 120-40-55h 264lt lik bir akvaryum. 64 lt farkınız olucaktır ama 20 cm boy gercekten bazen cok iyi olabiliyor. Ben Sakaryalıyım buradaki fiyarlar üzerinden bilgi vermeye calısıcagım size. 100-40-50h (200lt) akvaryumu 130tl ye alabilirsiniz. 120*40*55h (264lt) ben aldım fiyatı 155 tl. Yaptırmak isterseniz fiyatlar dahada aşağıda olucaktır. Akvaryumu her camcı yapamaz. Yapan kişilere ise hem alttan hem üstten kusak atılacagını hatrlatırsanız iyi olur. silikonları akvaryum silikonu kullanılmalı yada normal silikon kullanılmıs ise cok iyi temizlenmelidir. (tuzlu suda bekletilmesi gibi) Dıs cercevesi ise mt si 4tl den baslayıp 45tl ye kadar gidebilmektedir. bunu orada bulunan akvaryumcular ile görüşmenizi tavsiye ederim. fiyatlar cok oynak olabiliyor.
Filitre olarak dıs filitre öneririm. 200lt lik bir akvaryum için Atman f2-Atmanf3 olabilir. Atmanf2:135tl-Atmanf3:145-150tl. Benim size önerim ise biraz paranıza kıyıp iyi bir filitre almanızdır. Atman f2 400lt- Atmanf3 800lt-Atmanf4 ise 1000lt saatte su pompalamktadır. Atman f4 fiyatı ise 170tl civarındadır.
Isıtıcı olarak 100w belki isinizi görebilir ama kıs aylarında zorlanmamanız için 200w ısıtıcı öneririm. Alıcagınız ısıtıcıyla sorun yasayabilceğinizi düşünerek size Atman200w ısıtıcıyı öneririm. 25tl fiyatıdır. Normalde alacagınız ısıtıcı ise size 15 tl den aşagıya gelmemektedir.
Kumlarda ise size önerebileceğim cichlid balıkları için midye kırığıdır. 1 paket midye kırıgı işinizi rahat rahat görecektir. fiyatı 30 tl dir. yanlıs hatrlamıyorsam ya 25 kg yada 35 kg olması lazım. burada yanlısım olabilir. Yarın birgün denize gecebilirim yada ben cok güzel bir görüntü istiyorum derseniz size mercan kumunu öneririm. Mercan kumundan 1 paket işinizi rahatca görecektir. 1 paket 25 kg gelmektedir. fiyatı 70tl dir.
Kaya-Mercan kaya size tavsiyem cevrenizde bir peyaj şirketi varsa yada yazanesi varsa oraya gidip istediğiniz kadar tası bedavaya alabilirsiniz. yada dere kenarlarında secerek begenerek alıp akvaryumunuza koyabilirsiniz. akvaryumcularda cok iyi paralara satılmaktadır. tavsiyem kendinizin bulmasıdır. Akvaryumculardan almanız size pahalıya patlayacaktır. Mercan ise canlı mercan tatlı suda olmamaktadır. fakat dekor olarak ölü mercan koyabilirsiniz. Akvaryumcularda satılmaktadır. 5-10tl arasındadır.
Fiyat aralıgı yapmak gerekirse Sakarya şartlarında:
Akvaryum = 100*40*50h (2oolt) = 130tl
Dıs Filitre = Atmanf2 = 135tl
Isıtıcı = 15tl
Kum = Midye kırıgı = 30tl
Kaya-Mercan = Kendinizin dogadan bulması en iyisi.
Akvaryumunuzun en düşük fiyatı balıksız, ilaçsız ve yemsiz : 310 tl
Akvaryum = 120*40*55h (264lt) = 155tl
Dıs filitre = Atman f4 = 170tl
Isıtıcı = Atman200w = 25tl
Kum = Mercan kumu = 70tl
Kaya-Mercan = Kendinizin dogadan bulması en iyisi.
Akvaryumunuzun orta fiyatı balıksız, ilaçsız ve yemsiz : 420tl
Bu zevk ve bütce meselesi. Siz ne kadar ileri gitmek isterseniz o kadar ileri gidebilirsiniz. Benim size tavsiyem akvaryumunuzu hazır almanız. 200lt lik bir tankta edeceğiniz kar en fazla 25-30 tl olucaktır. citalarını dısarıdan almaya kalktıgınız zaman ise malesez kücük akvaryumlarda satılanlardan daha fazlaya malolmaktadır.
yukarıdaki fiyarlara 1kg lık cichlid yemi 20tl. sizi 6 ay rahatca götürücektir. su anda markasını hatrlayamıyorum ama ortalama bir fiyar söyledim size. İlaçlarınız Azoo dan çrnek vermem gerekirse suyu hazırlayabilmeniz için bakteri kültürü almanız gerekicektir. Almısken biraz büyük bir tüp alırsanız ileride rahat edersiniz. Son kullanma terihine bakmanızı siddetle tabsiye ederim. Ona vericeğiniz para ise 20tl dir. İlac ve yemi 40 tl ye bitirebilirsiniz. Fakat balık meselesi tamamen sizin zevkinize kalmıs. Snow bakıcaksınız tek bakmanızı tavsiye ederim. yada portakallarlada bakabilirsiniz. boylarına göre değişmektedir. 3 tl den 20 tl ye kadar cıkmaktadır.
Dediğim gibi sizin ayırdıgınız bütceye bağlı hersey. Benim söyleyebileceklerim bu kadar. Eğerki akvaryumu illa ben yaptırıcam derseniz mutlaka akvaryum yapımını cok iyi bilen bir arkadasımız vardır forumda. baslıkları takip ederseniz rahatca bulabilirsiniz.
Simdiden hayırlı olsun.
Filitre olarak dıs filitre öneririm. 200lt lik bir akvaryum için Atman f2-Atmanf3 olabilir. Atmanf2:135tl-Atmanf3:145-150tl. Benim size önerim ise biraz paranıza kıyıp iyi bir filitre almanızdır. Atman f2 400lt- Atmanf3 800lt-Atmanf4 ise 1000lt saatte su pompalamktadır. Atman f4 fiyatı ise 170tl civarındadır.
Isıtıcı olarak 100w belki isinizi görebilir ama kıs aylarında zorlanmamanız için 200w ısıtıcı öneririm. Alıcagınız ısıtıcıyla sorun yasayabilceğinizi düşünerek size Atman200w ısıtıcıyı öneririm. 25tl fiyatıdır. Normalde alacagınız ısıtıcı ise size 15 tl den aşagıya gelmemektedir.
Kumlarda ise size önerebileceğim cichlid balıkları için midye kırığıdır. 1 paket midye kırıgı işinizi rahat rahat görecektir. fiyatı 30 tl dir. yanlıs hatrlamıyorsam ya 25 kg yada 35 kg olması lazım. burada yanlısım olabilir. Yarın birgün denize gecebilirim yada ben cok güzel bir görüntü istiyorum derseniz size mercan kumunu öneririm. Mercan kumundan 1 paket işinizi rahatca görecektir. 1 paket 25 kg gelmektedir. fiyatı 70tl dir.
Kaya-Mercan kaya size tavsiyem cevrenizde bir peyaj şirketi varsa yada yazanesi varsa oraya gidip istediğiniz kadar tası bedavaya alabilirsiniz. yada dere kenarlarında secerek begenerek alıp akvaryumunuza koyabilirsiniz. akvaryumcularda cok iyi paralara satılmaktadır. tavsiyem kendinizin bulmasıdır. Akvaryumculardan almanız size pahalıya patlayacaktır. Mercan ise canlı mercan tatlı suda olmamaktadır. fakat dekor olarak ölü mercan koyabilirsiniz. Akvaryumcularda satılmaktadır. 5-10tl arasındadır.
Fiyat aralıgı yapmak gerekirse Sakarya şartlarında:
Akvaryum = 100*40*50h (2oolt) = 130tl
Dıs Filitre = Atmanf2 = 135tl
Isıtıcı = 15tl
Kum = Midye kırıgı = 30tl
Kaya-Mercan = Kendinizin dogadan bulması en iyisi.
Akvaryumunuzun en düşük fiyatı balıksız, ilaçsız ve yemsiz : 310 tl
Akvaryum = 120*40*55h (264lt) = 155tl
Dıs filitre = Atman f4 = 170tl
Isıtıcı = Atman200w = 25tl
Kum = Mercan kumu = 70tl
Kaya-Mercan = Kendinizin dogadan bulması en iyisi.
Akvaryumunuzun orta fiyatı balıksız, ilaçsız ve yemsiz : 420tl
Bu zevk ve bütce meselesi. Siz ne kadar ileri gitmek isterseniz o kadar ileri gidebilirsiniz. Benim size tavsiyem akvaryumunuzu hazır almanız. 200lt lik bir tankta edeceğiniz kar en fazla 25-30 tl olucaktır. citalarını dısarıdan almaya kalktıgınız zaman ise malesez kücük akvaryumlarda satılanlardan daha fazlaya malolmaktadır.
yukarıdaki fiyarlara 1kg lık cichlid yemi 20tl. sizi 6 ay rahatca götürücektir. su anda markasını hatrlayamıyorum ama ortalama bir fiyar söyledim size. İlaçlarınız Azoo dan çrnek vermem gerekirse suyu hazırlayabilmeniz için bakteri kültürü almanız gerekicektir. Almısken biraz büyük bir tüp alırsanız ileride rahat edersiniz. Son kullanma terihine bakmanızı siddetle tabsiye ederim. Ona vericeğiniz para ise 20tl dir. İlac ve yemi 40 tl ye bitirebilirsiniz. Fakat balık meselesi tamamen sizin zevkinize kalmıs. Snow bakıcaksınız tek bakmanızı tavsiye ederim. yada portakallarlada bakabilirsiniz. boylarına göre değişmektedir. 3 tl den 20 tl ye kadar cıkmaktadır.
Dediğim gibi sizin ayırdıgınız bütceye bağlı hersey. Benim söyleyebileceklerim bu kadar. Eğerki akvaryumu illa ben yaptırıcam derseniz mutlaka akvaryum yapımını cok iyi bilen bir arkadasımız vardır forumda. baslıkları takip ederseniz rahatca bulabilirsiniz.
Simdiden hayırlı olsun.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Ertug22,
altanilker,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
İnci Kefali,
DABARAKATO,
darkaura,
_rammstein_,
sina cen,
Kınayu,
nniiaa,
ilterisdoğukan,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
pusathan01,
Savvah,
Keremiko,
Benmuro,
Maverickse,
Kemalk41,
0rnn,
şansal,
rasporasrc,
lojistisyen,
nazemert,
SunkenShrimps,
Pandkoal,
layper,
Cresus Casino,
Hoppala,
kocoglu,
JuqLax,
efesutcu44,
Meryemmm,
GrkmAls,
dehakopuz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



