ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
conqueror44
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Aralık 2013 02:22
Son Ziyaret:
29 Nisan 2026 22:59
Toplam Mesaj:
200 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
FATİH ARABACIOĞLU
Doğum Tarihi:
26 Ekim 1980
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Doktor
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
İlk akvaryumum(Cuba işi tamam sayılır)
Arkadaşlar güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim.
Arkadaşlar güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim.
ISTA Propeller Co2 External Turbo Reaktör?
Merhaba Samet Bey,
Merhaba Samet Bey,
Öncelikle mesajınızı yeni farketdiğim için kusuruma bakmayın.Başta sıkıntı yaşamışsınız ama sonunun iyi bittiğine sevindim.Bir arkadaş da sizin gibi hortum bağlantı sorunu yaşamıştı.Bu sebeple sizi uyarıda bulunmuştum ama siz akıllıca üstesinden gelmişsiniz.Sisteminiz hayırlı olsun.Mayalı sistemle kullanabilmenize sevindim.Reaktör masrafı çıkardım size ama bundan sonra tüplü sistem için masrafı edersiniz gibime geliyor:)Tüplü sistemin ilk kurulum maliyeti yüksek.Heleki benim gibi iki tane tüplü sistem kurarsanız daha çok oluyor.Ama sonrasında kafanız rahat ediyor.
İlk akvaryumum(Cuba işi tamam sayılır)
Volkan bey düzenlemeyi sizin dediğiniz gibi yapmaya çalışacağım.Ve zemin komple cuba olacak.Aydınlatma litreye nerdeyse 2 watt.Ama co2 saniyede en az 2 damla olunca herşey çok hızlı tükeniyor.Mesela canlı yükü fazla diye nitratı pek vermiyorum.Geçen hafta sadece cubalarda biraz sararma olunca verdim.Fosfatı camlarda nokta yosunu oluşmaya başlayınca veriyorum.Fe ise haftada 3*15 ml vermeye başladım.Potasyumdada eksiklik belirtileri görünce 3*10 a çıktım.Mikroelement 3*5ml veriyorum.Net su miktarıda 50 litre kadar.Bu şekilde yosun problemi sıkıntım yok.Ve alabildiğine fotosentez oluyor.
Parvula kurulumunuz bence cok güzel.Insan bozmaya kıyamaz.Ama cubanın görselliği cok daha iyi bana göre.Ya yeni bir kurulum yapacaksınız yada riske girip kurulu dengeyi bozacaksınız.Bendeki parvula sizdekinin üçte biri kadardı.Maket bıçağıyla önce küçük porsiyonlara ayırdım.Kök sistemi gelişmiş olduğundan derine kadar inmelisiniz.Sonra parçaları spatula ile kaldırıp aldım.Su cok bulandı yinede.Hemen %50 su degisimi yapıp nitrivec ekledim.Işığı kapattım.Sonra hergün %20 su değişimi yaptım.Potasyum ve mikro disinda gübre vermedim.Bu şekilde herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
Volkan bey düzenlemeyi sizin dediğiniz gibi yapmaya çalışacağım.Ve zemin komple cuba olacak.Aydınlatma litreye nerdeyse 2 watt.Ama co2 saniyede en az 2 damla olunca herşey çok hızlı tükeniyor.Mesela canlı yükü fazla diye nitratı pek vermiyorum.Geçen hafta sadece cubalarda biraz sararma olunca verdim.Fosfatı camlarda nokta yosunu oluşmaya başlayınca veriyorum.Fe ise haftada 3*15 ml vermeye başladım.Potasyumdada eksiklik belirtileri görünce 3*10 a çıktım.Mikroelement 3*5ml veriyorum.Net su miktarıda 50 litre kadar.Bu şekilde yosun problemi sıkıntım yok.Ve alabildiğine fotosentez oluyor.
Parvula kurulumunuz bence cok güzel.Insan bozmaya kıyamaz.Ama cubanın görselliği cok daha iyi bana göre.Ya yeni bir kurulum yapacaksınız yada riske girip kurulu dengeyi bozacaksınız.Bendeki parvula sizdekinin üçte biri kadardı.Maket bıçağıyla önce küçük porsiyonlara ayırdım.Kök sistemi gelişmiş olduğundan derine kadar inmelisiniz.Sonra parçaları spatula ile kaldırıp aldım.Su cok bulandı yinede.Hemen %50 su degisimi yapıp nitrivec ekledim.Işığı kapattım.Sonra hergün %20 su değişimi yaptım.Potasyum ve mikro disinda gübre vermedim.Bu şekilde herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
İlk akvaryumum(Cuba işi tamam sayılır)
Merhaba Volkan Bey;
Merhaba Volkan Bey;
Teşekkür ederim.Evet cübalar yayılmaya devam ediyor.Birkaç aya tamamen kaplayacak gibi.Dediğiniz gibi utrinin yerine 1 hafta sonra cüba ekleyeceğim.Ortadaki yoğun kısımdan alıp o kısma ekleyeceğim.Sadece cüba olacak.Artık sizde söyleyince kesin kararımı verdim.Kararsız kaldığım nokta ise orta kısım.Cübalar o bölgeye doğru biraz uzandı.Orta arka kısmı boş mu bıraksam bilemedim.Orada şu an rotala sp. green filizleri var.Bıraksam o kısmı 1 aya kaplar.Onları söküp cübayı arka cama kadar devammı ettirsem acaba.Eğer boş bırakırsam Alternanthera roseofilia nın yerine reinckii mini ekleyeceğim.Orda kalan birkaç mayaca fluvitaliside çıkaracağım.
Ludwigia super red mini yi geçen sene Ali beyde tesadüf gördüm.Sizde tanıyorsunuz.Bu bitkiyi dutch style bir akvarumda görüp çok beğenmiştim.Ali beydede tankının arkasında bir dal tesadüfi vardı.Ondan almıştım.Sonra alg problemi yaşadığım dönemde yaşatamadım.Baktığım en zor ludwigia türü diyebilirim.Yüksek ışık ve demir istiyor.Tankdaki demiri kurutuyor resmen.Neyse tekrar tankı toparlarken ondan yine almak istedim.Sonuncuyu aldığım için kalmamış.Çok peşine düştüm.Sonra karşıda bir arkadaşından bulup getirdi.Şu an tek satış yapan o galiba.Hottania bitkisiyle ise Türkiye'deki sucul bitkiler konulu bir yazıda tanıştım.Türkiyede sadece Sakarya Karasu acarlar longozunda yetişiyor.Ama bizde yetişen hottania palustris türü.Ben bu türü bulamadım ama bunun yerine hottania inflata yı bulabildim.Şu an palustris Yıldırım beyde var.Fırsat bulduğumda bunula değiştireceğim.İleride belki sadece Bizim ülkede yetişen su bitkisi türlerinden oluşan bir Anadolu tankı yapabilirim:)Özelden iletişim bilgilerimi vereyim.Ne zaman tankınıza eklemek isterseniz size budadığımda vereyim.
Alieren Bey sizede ayrıca şevk verici yazınız teşekkür ederim.
İlk akvaryumum(Cuba işi tamam sayılır)
Merhaba arkadaşlar tankda yaptığım değişikliler sonrası bügünkü son durumu paylaşmak istedim.Konuda hala acemi olduğumu düşündüğüm için her türlü fikir ve eleştirilerinize açığım.
conqueror44 2015-03-28 00:39:42
Merhaba arkadaşlar tankda yaptığım değişikliler sonrası bügünkü son durumu paylaşmak istedim.Konuda hala acemi olduğumu düşündüğüm için her türlü fikir ve eleştirilerinize açığım.
Öncelikle tabanda parvula mini den sonra glossolarıda tankdan çıkardım.Sebebine gelince cübalar artık yayılmaya başladı ve görsel olarak daha çok beğeniyorum.Tabanda çok tür olması görsel açıdan çok hoş durmadı.Ama glossoyu da tecrübe etmiş oldum.Şu an sadece cuba ve biraz utri bulunmakta.Bu kurulum bitkili akvaryumlar için bende tam deneme tahtası oldu.İleride zaman bulup yeni tanklar kurarsam eski hataları yapmam artık.Ayrıca haddim olmayarak zemin bitkileri konusunda kendi deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.
Parvula:Hiç adaptasyon süreci beklemeden hemen yayılmaya başladı.Kök sistemi çok gelişmiş bir bitki.Öyleki tabandan sökerken kalıp halinde dağılmadan çıktı.Misket gübreye çok güzel tepki veriyor.Sadece potasyum ve kök gübrelemesiyle bakılabilen kolay bir taban bitkisi.
Glosso:Sadece ışık bile bu bitkiye yeter diye düşünüyorum.Benim tankım yaklaşık 50 litre su alıyor ve 96 watt aydınlatma var.Nerdeyse litreye 2 watt düşüyor.Bitki birkaç günlük adaptasyondan sonra deli gibi yayılmaya başladı.Cübaların üstüne çıkmasın diye set yaptım onuda aştı.1 ay olmadan üst üste 3.katı çıkmaya başlayınca vazgeçtim.
Cüba:Bitkili tankımı kurma sebebim.Forumdan tropicadan kaç saksı alıpda çöp ettim hatırlamıyorum.Ama en güzelide forumdan Gökmen Üstüntürk hocamın hediye ettiği 2 koca kalıp cübaydı.Tankla ilgilenmeyi bıraktığım dönemde en son onlar vardı zeminde.Üstleri siyah fırça yosunu olunca 2cm kumla üzerlerini örtmüştüm.Ve yeniden tanka el atınca toprakdan 1-2 cm lik yerden yeniden hayat buldular.Ama çok gelişmiyorlardı.Test kullanmaya başladım.Siyah fırça olmasın diye demiri korka korka veriyordum.Baktım demir 0.Sonra demiri ve diğer gübreleri ayarlayınca gelişmeye başladılar.Tankda kırmızı bitkiler artınca verdiğim 10ml demirde yetmedi.Geçen hafta yaprakları sararmaya erimeye başlayınca baktım demir yine 0.Enson çarşamba 15ml demir verdim.0.5 ppm ölçtüm.Bu akşam baktım yine 0.Yani anladığım taban bitkileri içerisinde sudaki kimyasal dengeye en hassas olan cüba.Ama olsun fotosentezi görünce insanın uğraştığına değiyor.
Utri:Son merakım.Sırf merakdan alıp bir kenara diktim.Bilgim bu bitki için yok gibi.Tropicadn aldım.Diktiğim ancak dörtte biri erimeden kaldı.Kalanlar epeydir hiç gelişmedi.Bu gün yeni filizler gördüm.Bakalım artık deneyip göreceğim
Telefonla çektim görüntü kalitesi iyi değil ama paylaşmak istedim:
FOTOSENTEZ
UTRİCULARİA
ZOR BELA BULDUĞUM LUDWİGİA SUPER RED MİNİ VE HOTTANİA İNFLATA
VE TANKIN SON HALİ
ISTA Propeller Co2 External Turbo Reaktör?
Samet Bey sizi yanıltmak istememiştim.Mayalı sistemle kullanacağınızı düşünemedim.Mayalı sistemle nasıl olur pek fikrim yok ama tüplü sistem için kesinlikle tavsiye ederim.Hayırlı olsun diyelim.Ama çekvalfsiz kullanmayın.Umarım olumlu olur ve buradan paylaşırsınız.
Samet Bey sizi yanıltmak istememiştim.Mayalı sistemle kullanacağınızı düşünemedim.Mayalı sistemle nasıl olur pek fikrim yok ama tüplü sistem için kesinlikle tavsiye ederim.Hayırlı olsun diyelim.Ama çekvalfsiz kullanmayın.Umarım olumlu olur ve buradan paylaşırsınız.
ISTA Propeller Co2 External Turbo Reaktör?
Onur bey dediğim gibi 1 senedir kullanıyorum herhangi bir sorun ile karşılaşmadım.Giriş yerinde bir erime durumu söz konusu değil.Saniyede 2 damla veriyorum ve böyle birşey gözlemlemedim.Herhangi bir sıkıntısı yok şimdilik.
Onur bey dediğim gibi 1 senedir kullanıyorum herhangi bir sorun ile karşılaşmadım.Giriş yerinde bir erime durumu söz konusu değil.Saniyede 2 damla veriyorum ve böyle birşey gözlemlemedim.Herhangi bir sıkıntısı yok şimdilik.
Samet Bey dıy sistemde kullanmadım.Ama kullanılabileceğini pek sanmıyorum.Zira co2 hortumunun bağlı olduğu yerden geriye tüpe doğru bir basınç var.Dış filtre su basıncı.Pervaneler hızlı dönsün diye filtreye yakın konumlandırıyorsunuz.Manometre 4-6 bara ulaşınca ancak co2 çıkışı oluyor.Dıy sistemde böyle bir basınç söz konusu değil.Hele ki ilk karışımı hazırlayıp gaz çıkışını beklediğiniz dönemde.Geri tepmeyi çekvalf ile çözersiniz ama basıncın yeterli olmayacağı görüşündeyim.Aksini yapan varsa burdan paylaşabilir.
Bitkili akvaryumunuzda çok hoş görünüyor.Tebrik ederim.Yalnız bitkileriniz yoğun co2 isteyen türler değil.İçlerinden micra co2 i daha fazla tüketiyor ama az seviyelerde de gelişiyor.Mayalı sistemle devam edecekseniz bence seramik yeterli.Onuda mümkün olduğunca zemine yakın yerleştirin.Birde ben bi ara yapmıştım çok faydasını görmüştüm.Co2 diffüzörden çıkıp yüzeye çıktığı bölgeye küçük bir kafa motoru koymuştum.Çözünen Co2 i içine çekip pervanesinde biraz daha parçalayıp yatay doğrultuda dağıtıyordu.Dolayısıyla co2 in suda katettiği mesafe artıp daha fazla çözünüyordu.
ISTA Propeller Co2 External Turbo Reaktör?
Merhaba Samet Bey.Reaktörü alalı 1 sene olmuş şimdi siz konuyu tekrar açınca farkettim.Üründen gayet memnunum.Max-mix den daha küçük ve sağlam.Bu bir yılda hiç su kaçırma falan olmadı.Bendeki ürün dolap dışına monte olduğu için galiba biraz yosun tutuyor.Ama sadece 2 yada 3 kere açıp temizlemişimdir.Çünkü çalışması yani pervanelerin dönmesi hiç durmadı.Bazen filtrenin su basma pompasına basıncada içindeki kiri atıyor.Aslında tıkansada temizliği kolay ama ben üşenip de yapmıyorum.Bendeki hiç ses yapmadı.Co2 bağlayıp ilk gazı fazla verince içinde gaz biriktiği için biraz ses yapmıştı.O da 5 dakika sonra eriyince kalmadı.Başkada sesini duymadım.Çözme durumu ise bence mükemmel.Verdiğiniz bütün gazı kayıpsız %100 çözüyor.Öyleki bir keresinde dolum sonrası ince ayar vanası arızalanıp 3lt tüp bir gecede boşalmıştı.Tüm gazı çözmüş:)akvaryumda biraz karides dışında birşey kalmamıştı.ph4-5 aralığına kadar inmişti.Bitkilere ise hava motoru bağlamış gibi oksijen veriyordu.Daha önce seramik ve dıy vortex kullanmış biri olarak kesinlikle bu derim.Fiyatıda uygun bulmuşsunuz.Ben tavsiye ederim.Yalnız kablo ölçüsüne dikkat edin.Galiba 12-16mm idi.
Merhaba Samet Bey.Reaktörü alalı 1 sene olmuş şimdi siz konuyu tekrar açınca farkettim.Üründen gayet memnunum.Max-mix den daha küçük ve sağlam.Bu bir yılda hiç su kaçırma falan olmadı.Bendeki ürün dolap dışına monte olduğu için galiba biraz yosun tutuyor.Ama sadece 2 yada 3 kere açıp temizlemişimdir.Çünkü çalışması yani pervanelerin dönmesi hiç durmadı.Bazen filtrenin su basma pompasına basıncada içindeki kiri atıyor.Aslında tıkansada temizliği kolay ama ben üşenip de yapmıyorum.Bendeki hiç ses yapmadı.Co2 bağlayıp ilk gazı fazla verince içinde gaz biriktiği için biraz ses yapmıştı.O da 5 dakika sonra eriyince kalmadı.Başkada sesini duymadım.Çözme durumu ise bence mükemmel.Verdiğiniz bütün gazı kayıpsız %100 çözüyor.Öyleki bir keresinde dolum sonrası ince ayar vanası arızalanıp 3lt tüp bir gecede boşalmıştı.Tüm gazı çözmüş:)akvaryumda biraz karides dışında birşey kalmamıştı.ph4-5 aralığına kadar inmişti.Bitkilere ise hava motoru bağlamış gibi oksijen veriyordu.Daha önce seramik ve dıy vortex kullanmış biri olarak kesinlikle bu derim.Fiyatıda uygun bulmuşsunuz.Ben tavsiye ederim.Yalnız kablo ölçüsüne dikkat edin.Galiba 12-16mm idi.
200 Litrelik Ful Bitkili Doğal Manzaram
Maşallah çok güzel bir bitkili olmuş tebrik ederim.Kayalarıda çok beğendim.Sanırsam dragon stone.Nereden temin ettiniz merak ettim.
Maşallah çok güzel bir bitkili olmuş tebrik ederim.Kayalarıda çok beğendim.Sanırsam dragon stone.Nereden temin ettiniz merak ettim.
İlk akvaryumum(Cuba işi tamam sayılır)
Ozan Bey bende ilk aldığımda minyatür küçüçüklerdi.Sonra baktım marul kadar oldu;tankda küçük yolladım.
Ozan Bey bende ilk aldığımda minyatür küçüçüklerdi.Sonra baktım marul kadar oldu;tankda küçük yolladım.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.







