ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Hatsunepuffer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
108
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mayıs 2025 21:21
Son Ziyaret:
13 Mart 2026 18:40
Toplam Mesaj:
299 [0.72 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
8 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uzay Yıldız
Doğum Tarihi:
01 Temmuz 2006
Yaş:
19
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
☆
SON 10 MESAJI
Pothos Sarmaşığı Tamamen Su Altında?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/160220261821431.jpg[/IMG]
Pothos 1 haftadır suda, hafif uzadı sadece kökleri koyduğum kavanozdan hafif hafif taşmaya başladı :3
yapraklarda değişim göremedim, hafif uzadılar sadece, dipten birisi sürgün vermiş :P
Her hafta güncelleme yaparım..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/160220261821431.jpg[/IMG]
Pothos 1 haftadır suda, hafif uzadı sadece kökleri koyduğum kavanozdan hafif hafif taşmaya başladı :3
yapraklarda değişim göremedim, hafif uzadılar sadece, dipten birisi sürgün vermiş :P
Her hafta güncelleme yaparım..
Pothos Sarmaşığı Tamamen Su Altında?
[QUOTE=CoryCory]Kök ve gövdesi sudan etkilenmiyor yaprakları çürüyor ben en çok 3 ay yaşatabildim. Su üstüne çıkmaya çalışıyor çıkarsa yaşıyor çıkamassa ölüyor. suyun üstünde yaprağı olduğu sürece yaşayabiliyor. Deneyin isterseniz hobinin amacı bu zaten. Çürürse atarsınız, 10 larca farklı bitkiyi çeşitli kombinasyonlarda su içinde yada askıda denedim. Çoğu insanın bilmediği suya oldukça dayanımı yüksek bitkiler var. Yada marjinal yetiştirmeye uygun bitkilerde var. Zira Google bu konuda oldukça iyi bir kaynak özellikle ticareti yapılan bilindik türlerin hepsi için kaynakçalar mevcut.[/QUOTE]
Su içinde denediklerinizi yazabilir misiniz?
Merak ettim, yaşayan var mı acaba
[QUOTE=CoryCory]Kök ve gövdesi sudan etkilenmiyor yaprakları çürüyor ben en çok 3 ay yaşatabildim. Su üstüne çıkmaya çalışıyor çıkarsa yaşıyor çıkamassa ölüyor. suyun üstünde yaprağı olduğu sürece yaşayabiliyor. Deneyin isterseniz hobinin amacı bu zaten. Çürürse atarsınız, 10 larca farklı bitkiyi çeşitli kombinasyonlarda su içinde yada askıda denedim. Çoğu insanın bilmediği suya oldukça dayanımı yüksek bitkiler var. Yada marjinal yetiştirmeye uygun bitkilerde var. Zira Google bu konuda oldukça iyi bir kaynak özellikle ticareti yapılan bilindik türlerin hepsi için kaynakçalar mevcut.[/QUOTE]
Su içinde denediklerinizi yazabilir misiniz?
Merak ettim, yaşayan var mı acaba
Pothos Sarmaşığı Tamamen Su Altında?
[QUOTE=CoryCory]Tavsiyemi soracak olursan 3 ay sonra çürüme başlıyor. Gövdesi ve kökleri suyun içinde 3, 4 yapragı suyun üstünde yaşayabiliyor bu minval de yapraklarında fotosentezi suyun altında yapmaya uygun değil olduğunu düşünüyorum çünki gövdesi suya karşı dayanıklı kökleri yine aynı şekilde. Kendin deneyip görebilirsin bu arada.[/QUOTE]
Teşekkürler yanıtınız için, çürümeye başlamadan önce yaprak veriyor muydu?
[QUOTE=GhostKoi]
Demek ki "internetten tecrübeli insanlar" sorunuzun yanıtını olabildiğince vermişler.[:D]
Yanıt bekleme kriterlerinize uyar mı bilemem ama, deneyim ve gözlemlerimi aktarayım, olur ki işinize yarar.
Suya dayanıklılığı çok fazla bir bitki olmasına karşın, esas sağlıklı gelişimini suyun dışında gerçekleştiriyor.
Bana 2 yapraklı bir fide hediye edildi. Ben bunun köklerini ve gövdesini tamamen suyun içinde, yapraklarını dışarda tutarak su piresi ve physa bulunan küçük tankıma yerleştirdim. 3-4 ayda sadece 4-5 yaprağa ulaştı.
Aynı bitkiyi 3 litrelik bir saksıya toprağa diktim ve bolca suladım. Kısa sürede 15-20 yaprak verdi ve hızla büyümeye devam ediyor.
Bu bilimsel deneyden çıkarabileceğimiz sonuç: Su altı ya da su içi, bu bitkinin hayatta kalmasını engellemiyor fakat gelişimini oldukça sınırlıyor. Bu sarmaşığı su kenarı bitkisi olarak değerlendirmek daha mantıklı olur.[;)]
Elbette ki bir tek bilimsel çalışma kesin sonuçlara varmak için yeterli değil. Bir de siz deneyin bakalım.
[/QUOTE]
Selam, toprakta ne kadar hızlı geliştiğinin farkındayım, odamda aşırı hızlı uzadığı için budamaya başladım ve fidanları ne yapacağımı bilmediğim için konuyu açtım :)
Büyüme hızı önemsiz aslında anubiaslar gibi yavaş büyüyen bitkilere alışkınım sadece hayatta kalmasını istiyorum[:P]
teşekkürler yanıtınız için[:tel:]
[QUOTE=CoryCory]Tavsiyemi soracak olursan 3 ay sonra çürüme başlıyor. Gövdesi ve kökleri suyun içinde 3, 4 yapragı suyun üstünde yaşayabiliyor bu minval de yapraklarında fotosentezi suyun altında yapmaya uygun değil olduğunu düşünüyorum çünki gövdesi suya karşı dayanıklı kökleri yine aynı şekilde. Kendin deneyip görebilirsin bu arada.[/QUOTE]
Teşekkürler yanıtınız için, çürümeye başlamadan önce yaprak veriyor muydu?
[QUOTE=GhostKoi]
Demek ki "internetten tecrübeli insanlar" sorunuzun yanıtını olabildiğince vermişler.[:D]
Yanıt bekleme kriterlerinize uyar mı bilemem ama, deneyim ve gözlemlerimi aktarayım, olur ki işinize yarar.
Suya dayanıklılığı çok fazla bir bitki olmasına karşın, esas sağlıklı gelişimini suyun dışında gerçekleştiriyor.
Bana 2 yapraklı bir fide hediye edildi. Ben bunun köklerini ve gövdesini tamamen suyun içinde, yapraklarını dışarda tutarak su piresi ve physa bulunan küçük tankıma yerleştirdim. 3-4 ayda sadece 4-5 yaprağa ulaştı.
Aynı bitkiyi 3 litrelik bir saksıya toprağa diktim ve bolca suladım. Kısa sürede 15-20 yaprak verdi ve hızla büyümeye devam ediyor.
Bu bilimsel deneyden çıkarabileceğimiz sonuç: Su altı ya da su içi, bu bitkinin hayatta kalmasını engellemiyor fakat gelişimini oldukça sınırlıyor. Bu sarmaşığı su kenarı bitkisi olarak değerlendirmek daha mantıklı olur.[;)]
Elbette ki bir tek bilimsel çalışma kesin sonuçlara varmak için yeterli değil. Bir de siz deneyin bakalım.
[/QUOTE]
Selam, toprakta ne kadar hızlı geliştiğinin farkındayım, odamda aşırı hızlı uzadığı için budamaya başladım ve fidanları ne yapacağımı bilmediğim için konuyu açtım :)
Büyüme hızı önemsiz aslında anubiaslar gibi yavaş büyüyen bitkilere alışkınım sadece hayatta kalmasını istiyorum[:P]
teşekkürler yanıtınız için[:tel:]
Pothos Sarmaşığı Tamamen Su Altında?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/060220262221181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/060220262221191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/060220262258531.jpg[/IMG]
Pothos sarmaşığının kökleri suyun içindeyken akvaryumda büyüyüp gelişebildiğini biliyoruz[:P]
Ama internetten tecrübeli insanlardan gördüğüm kadarıyla pothos tamamen suyun altında büyüyebiliyor[:'(][:?]
yorumlardan gördüğüm kadarıyla ilk başta alt yaprakları çürüyebiliyormuş, çürüyen yaprakları düzenli olarak çekmek şartıyla yeni yaprak bile verebiliyormuş[:O][:?]
deneyen var mı? lütfen ezber konuşmak yerine deneyen yada bilimsel olarak konuşabilecekler cevap versin[:P][:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/060220262221181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/060220262221191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/060220262258531.jpg[/IMG]
Pothos sarmaşığının kökleri suyun içindeyken akvaryumda büyüyüp gelişebildiğini biliyoruz[:P]
Ama internetten tecrübeli insanlardan gördüğüm kadarıyla pothos tamamen suyun altında büyüyebiliyor[:'(][:?]
yorumlardan gördüğüm kadarıyla ilk başta alt yaprakları çürüyebiliyormuş, çürüyen yaprakları düzenli olarak çekmek şartıyla yeni yaprak bile verebiliyormuş[:O][:?]
deneyen var mı? lütfen ezber konuşmak yerine deneyen yada bilimsel olarak konuşabilecekler cevap versin[:P][:iyi:]
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[QUOTE=KaanE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/70376/030220262318361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ampuller hakkında bilgi verir misiniz🥲🥲
[QUOTE=KaanE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/70376/030220262318361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ampuller hakkında bilgi verir misiniz🥲🥲
Plakat Betta Mı Dişi Betta Mı?
[QUOTE=ternapi]
Yakışıklı bir delikanlı [8)][/QUOTE]
Ciddi misiniz?
Ben bu balığı çiftleştirmeye çalışmıştım..[:'(]
[QUOTE=ternapi]
Yakışıklı bir delikanlı [8)][/QUOTE]
Ciddi misiniz?
Ben bu balığı çiftleştirmeye çalışmıştım..[:'(]
Plakat Betta Mı Dişi Betta Mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/270120262207121.jpg[/IMG]
Selam dişi betta diye baktığım betta erkek olabilir mi?
bir ara küçük beyaz bir nokta görüyordum karnında ama sanırım yalancı nokta diye bir şey olabiliyormuş
Fazla agresif olup öbür betalara solungaçlarını fazla şişirmeye başlayınca şüphelendim[:tel:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/270120262207121.jpg[/IMG]
Selam dişi betta diye baktığım betta erkek olabilir mi?
bir ara küçük beyaz bir nokta görüyordum karnında ama sanırım yalancı nokta diye bir şey olabiliyormuş
Fazla agresif olup öbür betalara solungaçlarını fazla şişirmeye başlayınca şüphelendim[:tel:]
Teleskop Akvaryumu!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/150120261748371.jpg[/IMG]
Selam, petshopta hamsterim için çark almaya gittiğimde japon akvaryumunda sadece 1 japon olduğunu görünce hemen aldım
O anda acelem vardı bir an düşüncesizlik ettim ama neyse konu bu değil
Şimdilik karides için aldığım 35 cmlik akvaryumda duruyor[zzz][zzz]
Yeri biraz küçük farkındayım ama 1 hafta felan duracak sadece, 2 günde 1 %20 su değişimi yapıyorum.
Öbür teleskop japonun yanına koymak istemiyorum çünkü o akvaryumdaki filtrenin debisi zaten düşük, 2. balığı eklersem akvaryum bataklık olur diye düşünüyorum🥰🥰
Bu japon için normal bir akvaryum istemiyorum yine saçma sapan işlerle uğraşıyorum evet ama hoşuma giden ev tipi minipondlardan düşünüyorum.
Aquagardenin mini pondlarının DIY versiyonu olabilir: https://www.youtube.com/shorts/PFzRxh-X1JM
Yada şu tarz saklama kutularından yapılan daha Kolay versiyonunu düşünüyorum: https://www.youtube.com/watch?v=QBq5sDY3LaQ
Aslında balkonda yapabilsem daha büyük bir pond yapabilirdim ama teleskoplar soğukta görüş kaybı yaşıyor diye biliyorum bu yüzden 50/60 litre bişey düşünüyorum odam için[:tel:]
LÜTFEN öneri yapın yada eleştirin saçma sapan şeyler yapıyorum sonra[:'(][:P]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/150120261748371.jpg[/IMG]
Selam, petshopta hamsterim için çark almaya gittiğimde japon akvaryumunda sadece 1 japon olduğunu görünce hemen aldım
O anda acelem vardı bir an düşüncesizlik ettim ama neyse konu bu değil
Şimdilik karides için aldığım 35 cmlik akvaryumda duruyor[zzz][zzz]
Yeri biraz küçük farkındayım ama 1 hafta felan duracak sadece, 2 günde 1 %20 su değişimi yapıyorum.
Öbür teleskop japonun yanına koymak istemiyorum çünkü o akvaryumdaki filtrenin debisi zaten düşük, 2. balığı eklersem akvaryum bataklık olur diye düşünüyorum🥰🥰
Bu japon için normal bir akvaryum istemiyorum yine saçma sapan işlerle uğraşıyorum evet ama hoşuma giden ev tipi minipondlardan düşünüyorum.
Aquagardenin mini pondlarının DIY versiyonu olabilir: https://www.youtube.com/shorts/PFzRxh-X1JM
Yada şu tarz saklama kutularından yapılan daha Kolay versiyonunu düşünüyorum: https://www.youtube.com/watch?v=QBq5sDY3LaQ
Aslında balkonda yapabilsem daha büyük bir pond yapabilirdim ama teleskoplar soğukta görüş kaybı yaşıyor diye biliyorum bu yüzden 50/60 litre bişey düşünüyorum odam için[:tel:]
LÜTFEN öneri yapın yada eleştirin saçma sapan şeyler yapıyorum sonra[:'(][:P]
80 Litre Bitkili (ıwagumi) Akvaryum – Filtre, Co₂
[QUOTE=felegesitemli]Yanıtlatınız için çok teşekkür ederim, co2 sistemi hakkında bilgi edinmem için önerebileceğin forum makalesi ya da YouTube videosu var mıdır? saygılar.[/QUOTE]
https://www.akvaryum.com/forum/mayali_co2_tum_sistemin_detayli_yapim_asamasi__fotografli__k658108.asp
Bu konudan okuyarak mayalı sistem yapmıştım ben[^_^]
fakat azot döngüsü oturması gerekiyor diye biliyorum dikkatli olun[zzz][EDIT]Hatsunepuffer,2025-12-21 23:40:06[/EDIT]
[QUOTE=felegesitemli]Yanıtlatınız için çok teşekkür ederim, co2 sistemi hakkında bilgi edinmem için önerebileceğin forum makalesi ya da YouTube videosu var mıdır? saygılar.[/QUOTE]
https://www.akvaryum.com/forum/mayali_co2_tum_sistemin_detayli_yapim_asamasi__fotografli__k658108.asp
Bu konudan okuyarak mayalı sistem yapmıştım ben[^_^]
fakat azot döngüsü oturması gerekiyor diye biliyorum dikkatli olun[zzz][EDIT]Hatsunepuffer,2025-12-21 23:40:06[/EDIT]
80 Litre Bitkili (ıwagumi) Akvaryum – Filtre, Co₂
[QUOTE=felegesitemli]Merhaba arkadaşlar, herkese iyi günler dilerim.
Yıllardır hayalim olan akvaryum projemi hayata geçirmeye çalışıyorum. Kendime yaklaşık 80 litrelik, 60 cm genişliğinde bir akvaryum kurdum. Tabanında Monte Carlo bitkilerinden oluşan bir halı olmasını istiyorum.
Akvaryum ölçüleri:
60 × 35 × 40 cm
Şu an elimde bulunan ekipman ve malzemeler:
Şelale aparatlı iç motor (500 L/saat)
Bakteri kültürü
Crystalpro Aqua Clear 125 ml
10 kg Hagen 1–2 mm siyah bitki kumu
Monte Carlo in vitro 200 cc (2 adet)
Termostatlı, ayarlanabilir 100 W akvaryum ısıtıcı
6 kg gnays taş
60 cm, 3 renk Grolüx LED aydınlatma
Sizlerden yardım isteyeceğim bazı konular var:
Kullandığım filtre bu kurulum için yetersiz kalır mı?
Süngerini 2 gün önce temizlememe rağmen şu an suyu daha güçsüz şekilde akıtıyor, bunun sebebi ne olabilir?
CO₂ sistemi ve gübreleme benim için şart mı?
İleride sorun yaşamamak adına baştan yapmam gerekenler nelerdir?
Genel olarak bu kurulum için bana neler önerirsiniz?
Şu anda elimde 5 adet japon balığı, 5 adet renkli tetra ve 1 adet cüce vatoz bulunuyor. Maalesef çok sevdiğim japon balıklarımı yeni akvaryuma almayacağım. Hem bitkilere zarar vermeleri hem de diğer balıklarla aynı sıcaklık değerlerinde yaşamalarının zor olması nedeniyle bu kararı verdim.
Bu yaptığım Iwagumi projesi için bana ne kadar sayıda ve hangi tür balıklar önerirsiniz? Karides de düşünüyorum. Amacım barışçıl, gerçekten “yaşayan”, okyanus hissi veren, huzurlu bir akvaryum kurmak.
Şimdiden teşekkür ederim.[/QUOTE]
Selam[:P]
Filtasyon, filtre düzgün çalışırsa yeterlidir.
Halı görünümü istiyorsanız co2 neredeyse şart, halı görünümünü sadece led ile sağlamak biraz zor[:'(]
Sıvı gübre şart değil ama iron potasyum ve makro/mikro elementler olmadan monte carlo sararmaya başlayabilir[x(]
Co2 ve birlikte düzenli gübreleme bitkiler için hayat kurtarıcı[^_^]
Kuma gelirsek 10 kg biraz az gelebilir, akıntıdan felan bitkiler sökülür ve bu benim için en sinir bozucu şey.[:(((]
Bu hacim için barışçıl kombinasyon olarak verebileceğim türler[:3]
Rummynose tetra (8-10 adet, daha az olursa saklanırlar)
Glowlight tetra (6-8 adet yeterlidir)
Harlequin rasbora (4 adet...)
Cüce vatoz (4 adet)
Karideslere gelirsek biraz daha her petshopta olmayan türler
Blue Bolt karides (6 adet)
Crystal Red karides (4 adet)
Blue Bolt karides (4 adet)
Biraz daha klasik olmayan kombinasyon önermek istedim..
Yük sınırda, düzenli su değişimi ile devam ettirilebilir diye düşünüyorum[^_^]
[QUOTE=felegesitemli]Merhaba arkadaşlar, herkese iyi günler dilerim.
Yıllardır hayalim olan akvaryum projemi hayata geçirmeye çalışıyorum. Kendime yaklaşık 80 litrelik, 60 cm genişliğinde bir akvaryum kurdum. Tabanında Monte Carlo bitkilerinden oluşan bir halı olmasını istiyorum.
Akvaryum ölçüleri:
60 × 35 × 40 cm
Şu an elimde bulunan ekipman ve malzemeler:
Şelale aparatlı iç motor (500 L/saat)
Bakteri kültürü
Crystalpro Aqua Clear 125 ml
10 kg Hagen 1–2 mm siyah bitki kumu
Monte Carlo in vitro 200 cc (2 adet)
Termostatlı, ayarlanabilir 100 W akvaryum ısıtıcı
6 kg gnays taş
60 cm, 3 renk Grolüx LED aydınlatma
Sizlerden yardım isteyeceğim bazı konular var:
Kullandığım filtre bu kurulum için yetersiz kalır mı?
Süngerini 2 gün önce temizlememe rağmen şu an suyu daha güçsüz şekilde akıtıyor, bunun sebebi ne olabilir?
CO₂ sistemi ve gübreleme benim için şart mı?
İleride sorun yaşamamak adına baştan yapmam gerekenler nelerdir?
Genel olarak bu kurulum için bana neler önerirsiniz?
Şu anda elimde 5 adet japon balığı, 5 adet renkli tetra ve 1 adet cüce vatoz bulunuyor. Maalesef çok sevdiğim japon balıklarımı yeni akvaryuma almayacağım. Hem bitkilere zarar vermeleri hem de diğer balıklarla aynı sıcaklık değerlerinde yaşamalarının zor olması nedeniyle bu kararı verdim.
Bu yaptığım Iwagumi projesi için bana ne kadar sayıda ve hangi tür balıklar önerirsiniz? Karides de düşünüyorum. Amacım barışçıl, gerçekten “yaşayan”, okyanus hissi veren, huzurlu bir akvaryum kurmak.
Şimdiden teşekkür ederim.[/QUOTE]
Selam[:P]
Filtasyon, filtre düzgün çalışırsa yeterlidir.
Halı görünümü istiyorsanız co2 neredeyse şart, halı görünümünü sadece led ile sağlamak biraz zor[:'(]
Sıvı gübre şart değil ama iron potasyum ve makro/mikro elementler olmadan monte carlo sararmaya başlayabilir[x(]
Co2 ve birlikte düzenli gübreleme bitkiler için hayat kurtarıcı[^_^]
Kuma gelirsek 10 kg biraz az gelebilir, akıntıdan felan bitkiler sökülür ve bu benim için en sinir bozucu şey.[:(((]
Bu hacim için barışçıl kombinasyon olarak verebileceğim türler[:3]
Rummynose tetra (8-10 adet, daha az olursa saklanırlar)
Glowlight tetra (6-8 adet yeterlidir)
Harlequin rasbora (4 adet...)
Cüce vatoz (4 adet)
Karideslere gelirsek biraz daha her petshopta olmayan türler
Blue Bolt karides (6 adet)
Crystal Red karides (4 adet)
Blue Bolt karides (4 adet)
Biraz daha klasik olmayan kombinasyon önermek istedim..
Yük sınırda, düzenli su değişimi ile devam ettirilebilir diye düşünüyorum[^_^]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
