ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ufukkisikk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
27
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Haziran 2025 15:53
Son Ziyaret:
05 Şubat 2026 19:41
Toplam Mesaj:
44 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ufuk ışık
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ufuk ışık
SON 10 MESAJI
Chihiros B Serisi Vs Creaqua Slimline Flex
[QUOTE=CoryCory]
120 cm lik tank yapıyorsan en ucuz parçası zaten aydınlatması oluyor aslında zaten high tech bitkili için devasa bir tank 120x50x50 genelde yarışma boy tanklar oluyor. Zaman / fiyat yaptığınıza hatta ucuza bile geliyor. Büyük high tech tankların işletme maliyetleri gerçekten çok yüksek. Gübre,yem,bakım, katkı/su. Aldığınız led ise uzun yıllar boyunca sizinle kalıyor ve insanlar ne kadar önemli bir parça olduğunu atlıyor bence filtre ve aydınlatma bu işin 2 ana sütunu. 3. Ayak ise co2 Kalanı tamamen fasa fiso.[/QUOTE]
bu konuda tam size katılmıyorum. 135*55*50 high tech tanka sahibim. gübre olarak EI sistem dıy olarak kullanıyorum ve çok çok ucuza gübre işini hallediyorum.co2 işini 2. el bir tüp ile hallettim. yem zaten maliyet değil.su ise % 50 yapıyorum haftalık ama faturaya o kadar etki etmiyor. geriye kaldı ışık onuda bu işden anlayan grup içerisinde bitki için aydınlatma yapan birçok insan var onlara yaptırılabilirki bende onlara yaptırdım. ama asla ütopik rakamlar değilbu 20 30 k ışıklar kadar.ve gayette yeterli oluyor.tabi şahsım adına konuşuyorum ve bakacağınız bitkide çok önemli. ben her zorluktan bitkiye bakıyorum.
[QUOTE=CoryCory]
120 cm lik tank yapıyorsan en ucuz parçası zaten aydınlatması oluyor aslında zaten high tech bitkili için devasa bir tank 120x50x50 genelde yarışma boy tanklar oluyor. Zaman / fiyat yaptığınıza hatta ucuza bile geliyor. Büyük high tech tankların işletme maliyetleri gerçekten çok yüksek. Gübre,yem,bakım, katkı/su. Aldığınız led ise uzun yıllar boyunca sizinle kalıyor ve insanlar ne kadar önemli bir parça olduğunu atlıyor bence filtre ve aydınlatma bu işin 2 ana sütunu. 3. Ayak ise co2 Kalanı tamamen fasa fiso.[/QUOTE]
bu konuda tam size katılmıyorum. 135*55*50 high tech tanka sahibim. gübre olarak EI sistem dıy olarak kullanıyorum ve çok çok ucuza gübre işini hallediyorum.co2 işini 2. el bir tüp ile hallettim. yem zaten maliyet değil.su ise % 50 yapıyorum haftalık ama faturaya o kadar etki etmiyor. geriye kaldı ışık onuda bu işden anlayan grup içerisinde bitki için aydınlatma yapan birçok insan var onlara yaptırılabilirki bende onlara yaptırdım. ama asla ütopik rakamlar değilbu 20 30 k ışıklar kadar.ve gayette yeterli oluyor.tabi şahsım adına konuşuyorum ve bakacağınız bitkide çok önemli. ben her zorluktan bitkiye bakıyorum.
Chihiros B Serisi Vs Creaqua Slimline Flex
30 k ledmi olur ya çok pahalı arkadaş
30 k ledmi olur ya çok pahalı arkadaş
Sakal Yosunu
Merhaba arkadaşlar 350 litre oturmuş bir tanka sahibim içerisinde çeşitli bitkiler ve balıklar bulunmaktadır. ama ne yaptıysam sakal yosunundan kurtulamadım. ne yapmam gerekiyor yardım ediniz.haftalık besin programım ve akvaryumumu sizinle paylaşıyorum neyi eksik yapıyorum bilmiyorum.
tüplü co2 kullanıyorum ve indikatör hep açık yeşilde 7 24 olarak veriyorum gazı. NİXA SOLVE ürününü kullandım tüm sakal yosunlar beazlayıp yok oldu ama 1 2 hafta içinde tekrar çıktılar ayrıca camda her gün yeşil nokta gibi yosunlarda çıkıyor
Canlı Türleri: zebra - transgenetik- tetrazon- buz balığı-çöpçü- nerite salyangoz-labio- CAE-otocat-moli
Bitki Türleri:karışık
Tankın Yaşı: 1 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra ex 1500 dış filtre ve 3 farklı aydınlatma armatürk smd (108 w) power led spectrum(51 w) bant armatür smd( 80 w)
Tasarım ve Dekorasyon: kaya ve dal
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/240920251400321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/081020252033561.jpg[/IMG][EDIT]ufukkisikk,2025-10-08 20:52:23[/EDIT]
[QUOTE=ufukkisikk]
Merhaba arkadaşlar 350 litre oturmuş bir tanka sahibim içerisinde çeşitli bitkiler ve balıklar bulunmaktadır. ama ne yaptıysam sakal yosunundan kurtulamadım. ne yapmam gerekiyor yardım ediniz.haftalık besin programım ve akvaryumumu sizinle paylaşıyorum neyi eksik yapıyorum bilmiyorum.
tüplü co2 kullanıyorum ve indikatör hep açık yeşilde 7 24 olarak veriyorum gazı. NİXA SOLVE ürününü kullandım tüm sakal yosunlar beazlayıp yok oldu ama 1 2 hafta içinde tekrar çıktılar ayrıca camda her gün yeşil nokta gibi yosunlarda çıkıyor
Canlı Türleri: zebra - transgenetik- tetrazon- buz balığı-çöpçü- nerite salyangoz-labio- CAE-otocat-moli
Bitki Türleri:karışık
Tankın Yaşı: 1 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra ex 1500 dış filtre ve 3 farklı aydınlatma armatürk smd (108 w) power led spectrum(51 w) bant armatür smd( 80 w)
Tasarım ve Dekorasyon: kaya ve dal
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/240920251400321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/081020252033561.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba arkadaşlar 350 litre oturmuş bir tanka sahibim içerisinde çeşitli bitkiler ve balıklar bulunmaktadır. ama ne yaptıysam sakal yosunundan kurtulamadım. ne yapmam gerekiyor yardım ediniz.haftalık besin programım ve akvaryumumu sizinle paylaşıyorum neyi eksik yapıyorum bilmiyorum.
tüplü co2 kullanıyorum ve indikatör hep açık yeşilde 7 24 olarak veriyorum gazı. NİXA SOLVE ürününü kullandım tüm sakal yosunlar beazlayıp yok oldu ama 1 2 hafta içinde tekrar çıktılar ayrıca camda her gün yeşil nokta gibi yosunlarda çıkıyor
Canlı Türleri: zebra - transgenetik- tetrazon- buz balığı-çöpçü- nerite salyangoz-labio- CAE-otocat-moli
Bitki Türleri:karışık
Tankın Yaşı: 1 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra ex 1500 dış filtre ve 3 farklı aydınlatma armatürk smd (108 w) power led spectrum(51 w) bant armatür smd( 80 w)
Tasarım ve Dekorasyon: kaya ve dal
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/240920251400321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/081020252033561.jpg[/IMG][EDIT]ufukkisikk,2025-10-08 20:52:23[/EDIT]
[QUOTE=ufukkisikk]
Merhaba arkadaşlar 350 litre oturmuş bir tanka sahibim içerisinde çeşitli bitkiler ve balıklar bulunmaktadır. ama ne yaptıysam sakal yosunundan kurtulamadım. ne yapmam gerekiyor yardım ediniz.haftalık besin programım ve akvaryumumu sizinle paylaşıyorum neyi eksik yapıyorum bilmiyorum.
tüplü co2 kullanıyorum ve indikatör hep açık yeşilde 7 24 olarak veriyorum gazı. NİXA SOLVE ürününü kullandım tüm sakal yosunlar beazlayıp yok oldu ama 1 2 hafta içinde tekrar çıktılar ayrıca camda her gün yeşil nokta gibi yosunlarda çıkıyor
Canlı Türleri: zebra - transgenetik- tetrazon- buz balığı-çöpçü- nerite salyangoz-labio- CAE-otocat-moli
Bitki Türleri:karışık
Tankın Yaşı: 1 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra ex 1500 dış filtre ve 3 farklı aydınlatma armatürk smd (108 w) power led spectrum(51 w) bant armatür smd( 80 w)
Tasarım ve Dekorasyon: kaya ve dal
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/240920251400321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/081020252033561.jpg[/IMG][/QUOTE]
275 Litre Akvaryum İçin Filtrasyon Seçenekleri
[QUOTE=K0L0Ni]
Şelale aparatı su yüzeyine vereceği için ses olması kaçınılmaz. Bence şelale yerine direkt suyun içinden akıntı oluşturacak şekilde verin temiz suyu. Temiz suyun geldiği noktaya hava taşı koyarsanız hava tüm tanka dağılır.[/QUOTE]
şelale aparatı kullanıyorum. ayar yapılabildiği için. suyun üstüne çıkmayacak ama su yüzeyinde hareket sağlayacak şekilde ayarlıyorum ve sonuç 0 ses, 1 damla su sesi bile yok ( dış filtre )
[QUOTE=K0L0Ni]
Şelale aparatı su yüzeyine vereceği için ses olması kaçınılmaz. Bence şelale yerine direkt suyun içinden akıntı oluşturacak şekilde verin temiz suyu. Temiz suyun geldiği noktaya hava taşı koyarsanız hava tüm tanka dağılır.[/QUOTE]
şelale aparatı kullanıyorum. ayar yapılabildiği için. suyun üstüne çıkmayacak ama su yüzeyinde hareket sağlayacak şekilde ayarlıyorum ve sonuç 0 ses, 1 damla su sesi bile yok ( dış filtre )
275 Litre Akvaryum İçin Filtrasyon Seçenekleri
[QUOTE=koraykbl]Sump eklenebilir. Şahsen 280lt akvaryumda bende kullanmaktayım ve gayet memnunum. Hattabyanında birde akvaryumklübü sitesinde satılan baktohamburg köşe pipoyu alırsanız ve kafa motoru ile çalıştırırsanız ciddi mada güzel temizlik yapıyor. Reklam değil kullandığım için diyorum. Hatta tek başına yettiğide söylenmekte ama ben ek takviye olarak kullanıyorum ona rağmen sumptan fazla bakteri topluyor.[/QUOTE]
peki köşe pipo filtremi iyi yoksa dış filtremi? pipolara hava motoru lazım hem motor sesi hemde suda çıkacak baloncuk sesi oluyor. ses sevmeyen arkadaşlar için bir işkence olduğunu düşünüyorum.bende tetra ex 1500 dış filtre var çalıştığını bile anlamıyorum okadar sessiz. ama pipo ile dış filtrenin akvaryumuz temizlemesi açısından karşılaştırmasını bilmiyorum yorumlarınızı bekliyorum[EDIT]ufukkisikk,2025-09-29 15:28:06[/EDIT]
[QUOTE=koraykbl]Sump eklenebilir. Şahsen 280lt akvaryumda bende kullanmaktayım ve gayet memnunum. Hattabyanında birde akvaryumklübü sitesinde satılan baktohamburg köşe pipoyu alırsanız ve kafa motoru ile çalıştırırsanız ciddi mada güzel temizlik yapıyor. Reklam değil kullandığım için diyorum. Hatta tek başına yettiğide söylenmekte ama ben ek takviye olarak kullanıyorum ona rağmen sumptan fazla bakteri topluyor.[/QUOTE]
peki köşe pipo filtremi iyi yoksa dış filtremi? pipolara hava motoru lazım hem motor sesi hemde suda çıkacak baloncuk sesi oluyor. ses sevmeyen arkadaşlar için bir işkence olduğunu düşünüyorum.bende tetra ex 1500 dış filtre var çalıştığını bile anlamıyorum okadar sessiz. ama pipo ile dış filtrenin akvaryumuz temizlemesi açısından karşılaştırmasını bilmiyorum yorumlarınızı bekliyorum[EDIT]ufukkisikk,2025-09-29 15:28:06[/EDIT]
Tanganyika : Amatör Dokunuş
Bitkilerdeki sakal yosunu ne oldu. hallettinizmi size güzel tavsiyem var .bendede sakal yosunu vardı . nixa solve kullandım şırınga ile bastım üstüne .şuan yosunlar bembeyaz oldu. öldüler.ama duruyorlar hala, yavaş yavaş çözünüp gidecekler
Bitkilerdeki sakal yosunu ne oldu. hallettinizmi size güzel tavsiyem var .bendede sakal yosunu vardı . nixa solve kullandım şırınga ile bastım üstüne .şuan yosunlar bembeyaz oldu. öldüler.ama duruyorlar hala, yavaş yavaş çözünüp gidecekler
350 Litre 135*55*50
[QUOTE=Orhan76]
Güzel, estetik bir akvaryum olmuş elinize sağlık. Dikkatimi çeken balıklarınızdan tetrazon oldu, zira bir çok yerde okuduğum kadarıyla (kendim tecrübe etmedim ama) çoğunlukla saldırgan bir tür olduğu diğer balıklarla beraber bakılamayacağı yönündeydi öyle görünüyor ki siz bir şekilde tankınızda barış ortamını sağlamışsınız. Yukarda @fishhyy de dikkatini çektiği gibi ben de o sol taraftaki patika görüntüsünü oldukça beğendim. O yola biraz daha vurgu yapmak için belki yine arkadaşımızın dediği gibi yolun sağ sol kenarlarına biraz taşlar ve zeminde CO2 olmadan bakabileceğiniz çim halı gibi görüntü verebilecek basit low tech bitkiler düşünebilirsiniz. Aklıma ilk gelenler Sagittaria subulata, Marsilea hirsuta ve Hydrocotyle sp japan (tripartia). Bunlar hem CO2 istemez hem de düşük ışık seviyelerinde bile oldukça güzel serpilip gelişirler. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
çok teşekkür ederim. evet 3 adet tetrazon var ama akvaryumumu uzun zamandır izliyorum hiç kavga eden yok barış içinde yüzüyorlar hep beraber. o sol tarada daha da odaklanacağım. belki elimdeki ufak renkli taşlarla yol şeridi çizerim. zemine şuanda mini parvulla ektim ön kısma ama arka kısma dedğiniz gibi çok uzamayan basit bitki eklemek güzel olur
[QUOTE=Orhan76]
Güzel, estetik bir akvaryum olmuş elinize sağlık. Dikkatimi çeken balıklarınızdan tetrazon oldu, zira bir çok yerde okuduğum kadarıyla (kendim tecrübe etmedim ama) çoğunlukla saldırgan bir tür olduğu diğer balıklarla beraber bakılamayacağı yönündeydi öyle görünüyor ki siz bir şekilde tankınızda barış ortamını sağlamışsınız. Yukarda @fishhyy de dikkatini çektiği gibi ben de o sol taraftaki patika görüntüsünü oldukça beğendim. O yola biraz daha vurgu yapmak için belki yine arkadaşımızın dediği gibi yolun sağ sol kenarlarına biraz taşlar ve zeminde CO2 olmadan bakabileceğiniz çim halı gibi görüntü verebilecek basit low tech bitkiler düşünebilirsiniz. Aklıma ilk gelenler Sagittaria subulata, Marsilea hirsuta ve Hydrocotyle sp japan (tripartia). Bunlar hem CO2 istemez hem de düşük ışık seviyelerinde bile oldukça güzel serpilip gelişirler. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
çok teşekkür ederim. evet 3 adet tetrazon var ama akvaryumumu uzun zamandır izliyorum hiç kavga eden yok barış içinde yüzüyorlar hep beraber. o sol tarada daha da odaklanacağım. belki elimdeki ufak renkli taşlarla yol şeridi çizerim. zemine şuanda mini parvulla ektim ön kısma ama arka kısma dedğiniz gibi çok uzamayan basit bitki eklemek güzel olur
350 Litre 135*55*50
[QUOTE=fishhyy]Çok güzel olmuş elinize sağlık. Çok beğendim akvaryum büyüdükçe görsel düzen zorlaşıyor bence. Siz gayet başarılı bir şekilde yapmışsınız. Yorum olsun diye söylüyorum akvaryumun odak noktası kökün soluna düşüyor hem arka plan bitkileri kısa denk gelmiş hem de boşluk var yol gibi. Stilinize en uygun tavsiye orayı taş veya bitki ile doldurmak olur. Ama ben böyle büyük akvaryum yapsaydım küçük çömleklerle köy kurar bitkileri de ağaç çalılık çim gibi kullanırdım. O yüzden herkesin kendi zevki [:D][/QUOTE]
çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun inşallah. evet sol taraf yol gibi oldur biraz. ama doğaçlama gelişti yol yapma niyetim yoktu. arka plan büyüdü şuan ve yolun arkasıda dolu oldu. ama kenarlarına dediğiniz gibi küçük taşlar koyularak tam yol havası verilebilir.
[QUOTE=fishhyy]Çok güzel olmuş elinize sağlık. Çok beğendim akvaryum büyüdükçe görsel düzen zorlaşıyor bence. Siz gayet başarılı bir şekilde yapmışsınız. Yorum olsun diye söylüyorum akvaryumun odak noktası kökün soluna düşüyor hem arka plan bitkileri kısa denk gelmiş hem de boşluk var yol gibi. Stilinize en uygun tavsiye orayı taş veya bitki ile doldurmak olur. Ama ben böyle büyük akvaryum yapsaydım küçük çömleklerle köy kurar bitkileri de ağaç çalılık çim gibi kullanırdım. O yüzden herkesin kendi zevki [:D][/QUOTE]
çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun inşallah. evet sol taraf yol gibi oldur biraz. ama doğaçlama gelişti yol yapma niyetim yoktu. arka plan büyüdü şuan ve yolun arkasıda dolu oldu. ama kenarlarına dediğiniz gibi küçük taşlar koyularak tam yol havası verilebilir.
350 Litre 135*55*50
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/240920251400321.jpg[/IMG]
Ölçüler: 135*55*50 350 litre
akvaryumum hakkında genel görüşleriniz almaktan memnun olurum :)
Canlı Türleri: zebra - transgenetik- tetrazon- buz balığı-çöpçü- vatoz- nerite salyangoz-labio- CAE-otocat-moli
Bitki Türleri:karışık
Tankın Yaşı: 1 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra ex 1500 dış filtre ve 3 farklı aydınlatma armatürk smd (108 w) power led(51 w) bant armatür smd( 80 w)
Tasarım ve Dekorasyon: kaya ve dal[EDIT]ufukkisikk,2025-09-24 14:02:13[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/240920251400321.jpg[/IMG]
Ölçüler: 135*55*50 350 litre
akvaryumum hakkında genel görüşleriniz almaktan memnun olurum :)
Canlı Türleri: zebra - transgenetik- tetrazon- buz balığı-çöpçü- vatoz- nerite salyangoz-labio- CAE-otocat-moli
Bitki Türleri:karışık
Tankın Yaşı: 1 yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra ex 1500 dış filtre ve 3 farklı aydınlatma armatürk smd (108 w) power led(51 w) bant armatür smd( 80 w)
Tasarım ve Dekorasyon: kaya ve dal[EDIT]ufukkisikk,2025-09-24 14:02:13[/EDIT]
Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ?
[QUOTE=mrah]
Evet, ediyor. Neden markali gubrelerin aslinda ederinden fazla oldugunun aciklamasi bu zaten :). Stok solusyon hazirlarsaniz daha pratik olabilir. Ayrica, EI methodu icin onerilen tepe noktadaki degerlerde gubreleme yapacaksaniz bunun yuksek isik + CO2 ve bol bitkili bir tank icin oldugunu unutmayin. Tankiniz henuz cok yogun bitkili degilse onerilen degerlerin 1/3 - 1/2 civarinda gubreleme yapmak daha dogru olur.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/230920251601001.jpg[/IMG]
mevcut akvaryumum budur. yüksek ışığa ve sabit tüp co2 ye sahibim. kuru dozdan memnunum ya alıştım yani. eğer bitkin az dersen 1/ 2 ye indireyim tavsiyen nedir ?
[QUOTE=mrah]
Evet, ediyor. Neden markali gubrelerin aslinda ederinden fazla oldugunun aciklamasi bu zaten :). Stok solusyon hazirlarsaniz daha pratik olabilir. Ayrica, EI methodu icin onerilen tepe noktadaki degerlerde gubreleme yapacaksaniz bunun yuksek isik + CO2 ve bol bitkili bir tank icin oldugunu unutmayin. Tankiniz henuz cok yogun bitkili degilse onerilen degerlerin 1/3 - 1/2 civarinda gubreleme yapmak daha dogru olur.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262373/230920251601001.jpg[/IMG]
mevcut akvaryumum budur. yüksek ışığa ve sabit tüp co2 ye sahibim. kuru dozdan memnunum ya alıştım yani. eğer bitkin az dersen 1/ 2 ye indireyim tavsiyen nedir ?
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Conix, 08:56
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
