ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
efkango
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
45
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mayıs 2024 22:49
Son Ziyaret:
4 Saat 36 Dakika önce
Toplam Mesaj:
37 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
8 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Efekan Bicer
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Efekan
SON 10 MESAJI
8 Litrelik Karides Akvaryumu Kurulurmu
En optimum oran 1-2 litreye 1 karidestir. Limitleri zorlarsak 8 Litrede 16 karidese tekabül ediyor. Uygun şartlarda hızlı üreyecekleri için daha büyük hacim şansınız varsa daha iyi olur ama beslenmez de değil; 2 dişi 2 erkek şeklinde besleyebilirsiniz. Çoğalırlarsa akvaryumu büyütürsünüz veya sahiplendirirsiniz. Bakımına gelirsek aslında her akvaryum canlısı gibi oturmuş su (biyolojik olarak), stabil su şartları isterler. Su ekleme veya değişimlerinde tank hacminiz küçük olduğu için dikkat etmelisiniz. Ekleyeceğiniz suyun pH veya TDS değeri (kaba hesapla iletkenlik ölçüsü) çok farklı olur ise su parametreleri çok dalgalanır ve karideslerinizin ölümüne sebep olabilir. Ölçüm aletleriniz ve test kitleriniz yoksa içme suyu ile kurmanızı öneririm veya çeşme suyunuz stabil ise o da olur. Onun dışında bildiğiniz gibi fazla yemleme vs dikkat ederseniz besleyebilirsiniz diye düşünüyorum.[EDIT]efkango,2026-05-17 23:06:20[/EDIT]
En optimum oran 1-2 litreye 1 karidestir. Limitleri zorlarsak 8 Litrede 16 karidese tekabül ediyor. Uygun şartlarda hızlı üreyecekleri için daha büyük hacim şansınız varsa daha iyi olur ama beslenmez de değil; 2 dişi 2 erkek şeklinde besleyebilirsiniz. Çoğalırlarsa akvaryumu büyütürsünüz veya sahiplendirirsiniz. Bakımına gelirsek aslında her akvaryum canlısı gibi oturmuş su (biyolojik olarak), stabil su şartları isterler. Su ekleme veya değişimlerinde tank hacminiz küçük olduğu için dikkat etmelisiniz. Ekleyeceğiniz suyun pH veya TDS değeri (kaba hesapla iletkenlik ölçüsü) çok farklı olur ise su parametreleri çok dalgalanır ve karideslerinizin ölümüne sebep olabilir. Ölçüm aletleriniz ve test kitleriniz yoksa içme suyu ile kurmanızı öneririm veya çeşme suyunuz stabil ise o da olur. Onun dışında bildiğiniz gibi fazla yemleme vs dikkat ederseniz besleyebilirsiniz diye düşünüyorum.[EDIT]efkango,2026-05-17 23:06:20[/EDIT]
Lepistes Tetra Ve Molly Beraber Yaşarmı
Maalesef hocam kendi görüşüm böyle bir akvaryumda karides beslemek imkansıza yakın, daha doğrusu bu hali ile çok zor. Bir ihtimal, kumdaki nerdeyse her boşluğa bitki vs dikerseniz yine olabilir diyeceğim ama filtreniz de yavru karidesler için uygun değil. Küçük bir pipo filtre ve bol bitki değişikliğine giderseniz yine birkaç karides bakmak için uygun bir ortam olabilir ama bu hali ile şahsen hiç tavsiye etmiyorum. Söylediğiniz şekilde moss ekleseniz dahi saklanma alan çok yetersiz, sadece dragon stone ve anubias ile olacak bir şey değil maalesef.[EDIT]efkango,2026-05-02 15:36:57[/EDIT]
Maalesef hocam kendi görüşüm böyle bir akvaryumda karides beslemek imkansıza yakın, daha doğrusu bu hali ile çok zor. Bir ihtimal, kumdaki nerdeyse her boşluğa bitki vs dikerseniz yine olabilir diyeceğim ama filtreniz de yavru karidesler için uygun değil. Küçük bir pipo filtre ve bol bitki değişikliğine giderseniz yine birkaç karides bakmak için uygun bir ortam olabilir ama bu hali ile şahsen hiç tavsiye etmiyorum. Söylediğiniz şekilde moss ekleseniz dahi saklanma alan çok yetersiz, sadece dragon stone ve anubias ile olacak bir şey değil maalesef.[EDIT]efkango,2026-05-02 15:36:57[/EDIT]
Lepistes Tetra Ve Molly Beraber Yaşarmı
Rica etsem akvaryumunuzun görselini ekler misiniz? Öyle daha kolay yorum yapılabilir.
Rica etsem akvaryumunuzun görselini ekler misiniz? Öyle daha kolay yorum yapılabilir.
Lepistes Tetra Ve Molly Beraber Yaşarmı
Akvaryumunuz aşırı bitkili değilse veya saklanma alanı çok fazla yoksa (o hacimde ekstra bir şeyler yoksa olmadığını varsayıyorum) Karideslerin üreme ihtimali çok çok düşük olur veyahut 1-2 tane yavru dışında hayatta kalabilen olmaz. Balıklarla aynı tankta karides önerilmez, canlılar stres altında olacaklardır. Yapan bir sürü hobici var fakat sağlıklı olmadığı kanaatindeyim. Söylediğiniz canlılar aynı tankta yaşar mı o konuda bilgim ve tecrübem yok.
Akvaryumunuz aşırı bitkili değilse veya saklanma alanı çok fazla yoksa (o hacimde ekstra bir şeyler yoksa olmadığını varsayıyorum) Karideslerin üreme ihtimali çok çok düşük olur veyahut 1-2 tane yavru dışında hayatta kalabilen olmaz. Balıklarla aynı tankta karides önerilmez, canlılar stres altında olacaklardır. Yapan bir sürü hobici var fakat sağlıklı olmadığı kanaatindeyim. Söylediğiniz canlılar aynı tankta yaşar mı o konuda bilgim ve tecrübem yok.
Ciddi Yosun Problemi
Siyanobakteriden uzun süreli karartma ile 2 kere kurtulmuşum (hiç ışık almaması için yorgan, pike ne bulursam akvaryumu sarmıştım) fakat bu kadar fazlası için işe yarar mı bilmiyorum. Komple sıfırlayıp temizlemek daha hızlı bir çözüm. Kimyasal kullanmadan ve tankı baştan kurma çözümüne gitmeden isterseniz 2-3 gün karartmayı deneyebilirsiniz; azalma olursa belki bu yöntemle çözüme ulaşırsınız.
Siyanobakteriden uzun süreli karartma ile 2 kere kurtulmuşum (hiç ışık almaması için yorgan, pike ne bulursam akvaryumu sarmıştım) fakat bu kadar fazlası için işe yarar mı bilmiyorum. Komple sıfırlayıp temizlemek daha hızlı bir çözüm. Kimyasal kullanmadan ve tankı baştan kurma çözümüne gitmeden isterseniz 2-3 gün karartmayı deneyebilirsiniz; azalma olursa belki bu yöntemle çözüme ulaşırsınız.
Akvaryumda Yaprak Biti?
Şöyle anlı şanlı "GUBARMIŞ" bir horoz ile kitle imha çalışmaları yürütmek epey bir keyifli olurdu aslında [:)))] şakası bir yana çok da imkansız gibi gelmiyor bilmiyorum belki de hayal kurmakta iyiyimdir, ulaşma ihtimaliniz varsa elinize bir tavuk veya horoz alıp MG3 gibi tutarak bitlere soykırım yapabilirsiniz. En son çare belki işinize yarar aklıma geldiği için ekleyeyim dedim. Tabi yumurtaları vs düşününce oksijenli su gibi çözümler çok daha sürdürülebilir. [EDIT]efkango,2026-04-30 20:20:00[/EDIT]
Şöyle anlı şanlı "GUBARMIŞ" bir horoz ile kitle imha çalışmaları yürütmek epey bir keyifli olurdu aslında [:)))] şakası bir yana çok da imkansız gibi gelmiyor bilmiyorum belki de hayal kurmakta iyiyimdir, ulaşma ihtimaliniz varsa elinize bir tavuk veya horoz alıp MG3 gibi tutarak bitlere soykırım yapabilirsiniz. En son çare belki işinize yarar aklıma geldiği için ekleyeyim dedim. Tabi yumurtaları vs düşününce oksijenli su gibi çözümler çok daha sürdürülebilir. [EDIT]efkango,2026-04-30 20:20:00[/EDIT]
Isıtıcı
Ürünün kullanım kılavuzunda [QUOTE] The heater can be fully immersed to a maximum depth of
80 cm.
•
The glass tube should at least be immersed to the "Minimum
Water Level" mark in order for automatic temperature control
to function properly and the full heat output to be supplied.[/QUOTE]
Şeklinde belirtilmiş, kısaca maksimum 80cm derinliğe kadar tamamen suyun içinde olabilir. Dikkat etmeniz gereken minimum su seviyesi ibaresine kadar suyun içinde olması, isterseniz kafa kısmını dışarda bırakabilirsiniz veyahut tamamen suyun içinde olabilir nasıl isterseniz.[EDIT]efkango,2026-04-29 13:56:21[/EDIT]
Ürünün kullanım kılavuzunda [QUOTE] The heater can be fully immersed to a maximum depth of
80 cm.
•
The glass tube should at least be immersed to the "Minimum
Water Level" mark in order for automatic temperature control
to function properly and the full heat output to be supplied.[/QUOTE]
Şeklinde belirtilmiş, kısaca maksimum 80cm derinliğe kadar tamamen suyun içinde olabilir. Dikkat etmeniz gereken minimum su seviyesi ibaresine kadar suyun içinde olması, isterseniz kafa kısmını dışarda bırakabilirsiniz veyahut tamamen suyun içinde olabilir nasıl isterseniz.[EDIT]efkango,2026-04-29 13:56:21[/EDIT]
Father Fish Yöntemiyle 50x30x30
Direkt olarak doğanın, doğa biliminin içinden gelen bir hobi yaptığımızı düşünürsek bu gibi denemeler; aşikar şekilde canlılara eziyet edilmeden yapılıyorsa, Orhan Bey'in dediği gibi hobiye renk katan ve yarar sağlayan işler olduğunu düşünüyorum. Zamanını, saatlerin vereceksin yoksa hobi değildir bu tembelliktir yan gelip yatmaktır gibi bir durum bence yok. Günün sonunda bu bir hobidir, evet diğer hobilere göre mesuliyeti yüksek bir hobidir o canlılar hobiciye emanettir ama canlıya sunulan ortamın asgari olması yeterlidir. Zaten doğada asgari şartlarda kalmaktadırlar, birçoğumuz en optimum seviyede tutmaya gayret ediyoruz ki bu tercihin buna benzer projelerde seçenekler olarak sunulduğu düşüncesindeyim. Bu işten keyif almanın matematiğinin ne kadar iş o kadar ekmek olduğu fikrine katılmıyorum (kişinin aldığı haz ve keyif için söylüyorum). Çünkü kişiye olabildiğince az uğraşmakta keyif veriyor olabilir (çoğumuz hayattaki sorumluluklardan arta kalan kısa vaktimiz ile idame ettiriyoruz, bunu baz aldığınızda kaba tabirle incik cıncık işlerle uğraşmak istenmeyebilir) bu bir mesai yada zorunluluk değil diye düşünüyorum. Kaldı ki father fish metodunu uygulamak için de bir takım bilgiler edinmek, araştırmak ve öğrenmek gerekir, konuyu açan hobiciyi fanus alıp içine renkli taş atmış gibi eleştirmek bence karşılıksız kalıyor, bakıldığında kendisi dolaylı yoldan bile olsa hobiye zaman ayırmış. Bana göre de hiç göze hitap eden bir akvaryum değil ama beyefendi baktığında keyif duyuyorsa, gerekli temel kaideler sağlanıyorsa bence konu orada tartışmaya kapanıyor. [EDIT]efkango,2026-04-28 23:35:39[/EDIT]
Direkt olarak doğanın, doğa biliminin içinden gelen bir hobi yaptığımızı düşünürsek bu gibi denemeler; aşikar şekilde canlılara eziyet edilmeden yapılıyorsa, Orhan Bey'in dediği gibi hobiye renk katan ve yarar sağlayan işler olduğunu düşünüyorum. Zamanını, saatlerin vereceksin yoksa hobi değildir bu tembelliktir yan gelip yatmaktır gibi bir durum bence yok. Günün sonunda bu bir hobidir, evet diğer hobilere göre mesuliyeti yüksek bir hobidir o canlılar hobiciye emanettir ama canlıya sunulan ortamın asgari olması yeterlidir. Zaten doğada asgari şartlarda kalmaktadırlar, birçoğumuz en optimum seviyede tutmaya gayret ediyoruz ki bu tercihin buna benzer projelerde seçenekler olarak sunulduğu düşüncesindeyim. Bu işten keyif almanın matematiğinin ne kadar iş o kadar ekmek olduğu fikrine katılmıyorum (kişinin aldığı haz ve keyif için söylüyorum). Çünkü kişiye olabildiğince az uğraşmakta keyif veriyor olabilir (çoğumuz hayattaki sorumluluklardan arta kalan kısa vaktimiz ile idame ettiriyoruz, bunu baz aldığınızda kaba tabirle incik cıncık işlerle uğraşmak istenmeyebilir) bu bir mesai yada zorunluluk değil diye düşünüyorum. Kaldı ki father fish metodunu uygulamak için de bir takım bilgiler edinmek, araştırmak ve öğrenmek gerekir, konuyu açan hobiciyi fanus alıp içine renkli taş atmış gibi eleştirmek bence karşılıksız kalıyor, bakıldığında kendisi dolaylı yoldan bile olsa hobiye zaman ayırmış. Bana göre de hiç göze hitap eden bir akvaryum değil ama beyefendi baktığında keyif duyuyorsa, gerekli temel kaideler sağlanıyorsa bence konu orada tartışmaya kapanıyor. [EDIT]efkango,2026-04-28 23:35:39[/EDIT]
Bartın Ulus, Uluçay Biyotopu
Farkındalığınız için saygılarımı iletmek istiyorum. Umarım yavru alabilirsiniz, proje gerçekten bakış açısından muazzam.[:nazar:]
Farkındalığınız için saygılarımı iletmek istiyorum. Umarım yavru alabilirsiniz, proje gerçekten bakış açısından muazzam.[:nazar:]
Akvaryumunda Beyaz Kurtlar Var
[QUOTE]Bettamın hastalığı için kaya tuzu kullanıyorum yararı olurmu bu arada pipo filtre var onu çıkarmalımıyım
Birde sadece 2. Dediğiniz ilacı kullansam olurmu yetermi ve kaya tuzuyla tepkimeye girermi[/QUOTE]
Beyaz benek ve tuz-fenbendazol tepkimesi konusunda bilgim yok maalesef fakat Orhan Bey'in önerdiği chemvital rid planaria ürününü arkadaşımın tankında kullanmıştım bu nedenle kullanmış sayılır biri olarak önerebilirim . Bence fenbendazole başvurmadan önce deneyebilirsiniz. Uyguladığınız gibi hemen sonuç vermese de kısa bir sürede biyolojik dengeyi bozmadan zarar vermeden sorunu bitiriyor (bilimsel net bir çalışması var mı bilmiyorum bu yüzden "olabildiğince" bozmadan varsayımında bulunuyorum. Kullanım sonrası amonyak veya nitrit değerlerinde bir artış veya suda bulanıklık vs. olmadığı için tecrübeme dayanarak bu yorumda bulunuyorum). Pipo filtre gibi filtrasyon unsurlarını çıkarmamak gerekli, bu canlıların yumurtaları akvaryumda her yerde olabilir ki dediğim gibi doğrudan biyolojik bir zarar vermediği için gerek kalmıyor. Ama sonuçta kimyasaldır, belirtildiği şekilde yönergelere uyarak kullanmanız gerekli, fenbendazole göre daha güvenli olduğunu düşündüğüm için öneririm. Bu şekilde planaryadan kurtulacağınız düşüncesindeyim.[EDIT]efkango,2025-10-23 16:35:35[/EDIT]
[QUOTE]Bettamın hastalığı için kaya tuzu kullanıyorum yararı olurmu bu arada pipo filtre var onu çıkarmalımıyım
Birde sadece 2. Dediğiniz ilacı kullansam olurmu yetermi ve kaya tuzuyla tepkimeye girermi[/QUOTE]
Beyaz benek ve tuz-fenbendazol tepkimesi konusunda bilgim yok maalesef fakat Orhan Bey'in önerdiği chemvital rid planaria ürününü arkadaşımın tankında kullanmıştım bu nedenle kullanmış sayılır biri olarak önerebilirim . Bence fenbendazole başvurmadan önce deneyebilirsiniz. Uyguladığınız gibi hemen sonuç vermese de kısa bir sürede biyolojik dengeyi bozmadan zarar vermeden sorunu bitiriyor (bilimsel net bir çalışması var mı bilmiyorum bu yüzden "olabildiğince" bozmadan varsayımında bulunuyorum. Kullanım sonrası amonyak veya nitrit değerlerinde bir artış veya suda bulanıklık vs. olmadığı için tecrübeme dayanarak bu yorumda bulunuyorum). Pipo filtre gibi filtrasyon unsurlarını çıkarmamak gerekli, bu canlıların yumurtaları akvaryumda her yerde olabilir ki dediğim gibi doğrudan biyolojik bir zarar vermediği için gerek kalmıyor. Ama sonuçta kimyasaldır, belirtildiği şekilde yönergelere uyarak kullanmanız gerekli, fenbendazole göre daha güvenli olduğunu düşündüğüm için öneririm. Bu şekilde planaryadan kurtulacağınız düşüncesindeyim.[EDIT]efkango,2025-10-23 16:35:35[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
