ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
m.genc66
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
55
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Nisan 2023 02:34
Son Ziyaret:
03 Mayıs 2024 15:14
Toplam Mesaj:
82 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mahmut genç
Doğum Tarihi:
22 Nisan 1996
Yaş:
30
İl:
Yozgat
Meslek:
TCDD memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mahmut genç
SON 10 MESAJI
Japonların Bu Şekilde Davranması Normal Mi?
[QUOTE=yuuna]
Aslında Anubias var sadece, japonlar yemesinler diye 2 tane Anubias aldım ama benim Japonlarda bir gariplik var sanırım.
Ufacık 2 tane Japon balığım var, Anubias bitkisini kemiriyorlar. Üstelik günlük vem verdiğim halde, aç bırakmadığım halde, Japonların Anubias yememesi gerekmiyor muydu [:?]
Bir de bildiğim kadarı ile Japon balıkları akıntılı suyu sevmezler, normalde akvaryumun dibinde ve ortasında takılırlar. Benim balıklar deli gibi filtrenin çıkış borusunun olduğu yere zorla yüzmeye çalışıyorlar [:O] Hatta balıklar yorulmasın diye filtrenin çıkış borusunu değiştirdim, borunun baktığı yönü değiştirdim ama her defasında ısrarla nerede tazikli su varsa oraya gitmeye çalıştılar, tazikli suya doğru yüzdüler. Benim Japonlar bu şekilde oyun mu oynuyorlar yoksa suyun tazikli gelen kısmında bir şey mi var sanıyorlar anlamadım ama gerçekten çok şaşkınım[/QUOTE]
Tazikli yöne yüzmelerine bişey diyemem ama ben japonlarla eledoa bakmıştım ve hiç zarar vermediler [:D] tavsiye ederim [:)] hem bakımı kolay hem görseli güzel hem de çok hızlı ürüyor [:D][EDIT]m.genc66,2023-12-23 14:45:12[/EDIT]
[QUOTE=yuuna]
Aslında Anubias var sadece, japonlar yemesinler diye 2 tane Anubias aldım ama benim Japonlarda bir gariplik var sanırım.
Ufacık 2 tane Japon balığım var, Anubias bitkisini kemiriyorlar. Üstelik günlük vem verdiğim halde, aç bırakmadığım halde, Japonların Anubias yememesi gerekmiyor muydu [:?]
Bir de bildiğim kadarı ile Japon balıkları akıntılı suyu sevmezler, normalde akvaryumun dibinde ve ortasında takılırlar. Benim balıklar deli gibi filtrenin çıkış borusunun olduğu yere zorla yüzmeye çalışıyorlar [:O] Hatta balıklar yorulmasın diye filtrenin çıkış borusunu değiştirdim, borunun baktığı yönü değiştirdim ama her defasında ısrarla nerede tazikli su varsa oraya gitmeye çalıştılar, tazikli suya doğru yüzdüler. Benim Japonlar bu şekilde oyun mu oynuyorlar yoksa suyun tazikli gelen kısmında bir şey mi var sanıyorlar anlamadım ama gerçekten çok şaşkınım[/QUOTE]
Tazikli yöne yüzmelerine bişey diyemem ama ben japonlarla eledoa bakmıştım ve hiç zarar vermediler [:D] tavsiye ederim [:)] hem bakımı kolay hem görseli güzel hem de çok hızlı ürüyor [:D][EDIT]m.genc66,2023-12-23 14:45:12[/EDIT]
Japonların Bu Şekilde Davranması Normal Mi?
[QUOTE=yuuna]
Aslında bir tane cüce vatoz düşünüyorum, hem yosunlanmaya karşı da etkili olur ama, her ne kadar balık yaşam tablolarında japon, çöpçü ve vatozlar uyumlu olarak gözüküyor olsada çok fazla olumlu ve olumsuz yorum okudum, biraz çekindim. Benim anladığım aslında japon balıklarıda cüce vatozlarda barışçıl balıklar, eğer japonlar vatozların yemini yiyip vatozu aç bırakmazlarsa sorun olmaz, ama cüce vatoz aç kalırsa sıkıntı olur yönünde oldu (benim yorumum bu tabi, ben öyle anladım). Cüce vatoz için bir küp bile aldım aslında, hatta dip yeminide aldım ama daha kendisini alıp-almama konusunda kararsız kaldım.[/QUOTE]
Elimde 40-50 tane cüce vatoz var japonla beraber de besledim [:)] akvaryumunuz yeterince ısık alıyorsa ve basit bitkilerden yeterince varsa vatoz aç kalmaz merak etmeyin [:)]
[QUOTE=yuuna]
Aslında bir tane cüce vatoz düşünüyorum, hem yosunlanmaya karşı da etkili olur ama, her ne kadar balık yaşam tablolarında japon, çöpçü ve vatozlar uyumlu olarak gözüküyor olsada çok fazla olumlu ve olumsuz yorum okudum, biraz çekindim. Benim anladığım aslında japon balıklarıda cüce vatozlarda barışçıl balıklar, eğer japonlar vatozların yemini yiyip vatozu aç bırakmazlarsa sorun olmaz, ama cüce vatoz aç kalırsa sıkıntı olur yönünde oldu (benim yorumum bu tabi, ben öyle anladım). Cüce vatoz için bir küp bile aldım aslında, hatta dip yeminide aldım ama daha kendisini alıp-almama konusunda kararsız kaldım.[/QUOTE]
Elimde 40-50 tane cüce vatoz var japonla beraber de besledim [:)] akvaryumunuz yeterince ısık alıyorsa ve basit bitkilerden yeterince varsa vatoz aç kalmaz merak etmeyin [:)]
Lepistesim Hamile Mi
Alperen Bey'in dediği gibi dişi lepistesler neredeyse her zaman hamiledir fakat ticari kaygı gütmediğinizi düşünüyorum ve hamile lepistesi ayırmanızı doğru bulmuyorum[:)] bunun yerine geniş hacimli bir akvaryumu mümkün olduğunca bitkilendirip kolaylıkla yavru alabilirsiniz [:)] 8 farklı özel tür Lepistes besliyorum hepsinin akvaryumu ayrı ve yavrularımı bu yolla alıyorum [:)] dediğim gibi üretim yapıp satmak gibi bir niyetiniz yoksa hasta olmadığı sürece akvaryumdan balık çıkarmayın [:)] eğer gün içinde azar azar sık sık yemleme yaparsanız ve kaliteli yem tercih ederseniz (ben Artemia tercih ediyorum) lepistesler yavru yemeyecektir [:)] sorduğunuz soru dışında ilave etmek istiyorum, balıklar yavruluk gibi küçük kutulara ayırıldığında kuyruk erimesi gibi ölümle sonuçlanan hastalıklara yakalanma biliyor veya stresten doğuramayıp çatlayıp ölebiliyorlar. Benzer bir durum kalabalık ve erkek çoğunluklu akvaryumlarda da geçerli [:)] eğer akvaryumunuz fazla kalabalıksa dişi balık doğumdan sonra dinlenmeye fırsat bulamadan rahatsız ediliyor ve doğumdan hemen sonra bikaç saat içinde ölebiliyor [:)] kısaca tavsiyem geniş akvaryum, bol canlı bitki ( tilki kuyruğu, eledoa, saz kullanabilirsiniz ) kaliteli yem ve sık yemleme (azar azar) o kadar çok yavru alacknızki koyacak yer bulamayacaksınız [:D] keyifli hobiler [:3]
Alperen Bey'in dediği gibi dişi lepistesler neredeyse her zaman hamiledir fakat ticari kaygı gütmediğinizi düşünüyorum ve hamile lepistesi ayırmanızı doğru bulmuyorum[:)] bunun yerine geniş hacimli bir akvaryumu mümkün olduğunca bitkilendirip kolaylıkla yavru alabilirsiniz [:)] 8 farklı özel tür Lepistes besliyorum hepsinin akvaryumu ayrı ve yavrularımı bu yolla alıyorum [:)] dediğim gibi üretim yapıp satmak gibi bir niyetiniz yoksa hasta olmadığı sürece akvaryumdan balık çıkarmayın [:)] eğer gün içinde azar azar sık sık yemleme yaparsanız ve kaliteli yem tercih ederseniz (ben Artemia tercih ediyorum) lepistesler yavru yemeyecektir [:)] sorduğunuz soru dışında ilave etmek istiyorum, balıklar yavruluk gibi küçük kutulara ayırıldığında kuyruk erimesi gibi ölümle sonuçlanan hastalıklara yakalanma biliyor veya stresten doğuramayıp çatlayıp ölebiliyorlar. Benzer bir durum kalabalık ve erkek çoğunluklu akvaryumlarda da geçerli [:)] eğer akvaryumunuz fazla kalabalıksa dişi balık doğumdan sonra dinlenmeye fırsat bulamadan rahatsız ediliyor ve doğumdan hemen sonra bikaç saat içinde ölebiliyor [:)] kısaca tavsiyem geniş akvaryum, bol canlı bitki ( tilki kuyruğu, eledoa, saz kullanabilirsiniz ) kaliteli yem ve sık yemleme (azar azar) o kadar çok yavru alacknızki koyacak yer bulamayacaksınız [:D] keyifli hobiler [:3]
Akvaryuma Attığım Yemlerin Pamuk Pamuk Olması
Beta balıkları genelde dibe düşen yemleri yemezler [:)] yüzeyde asılı duran veya yere düşmekte olan yemleri yediğini fakat dibe düşmüş yemleri kovalamayı bıraktığını gözlemleyebilirsiniz [:)] benim tavsiyem balığınızı yemlerken yemi tek tek atmanız bu sayede balık yem israf etmeden beslenmiş olacak, siz de ne kadar yem yediğini görmüş olacaksınız [;)] ben granül yem kullanıyorum iki betam var ikisini de bu şekilde besliyorum [:)] hem balığınızla bağınızı güçlendirir [:)] beta balığının en sevdiğim özelliği doyduktan sonra yemeyi bırakması[:)))] yani balık sizi yönlendiriyor patlayana kadar yemiyor [:)] akvaryumunuzun hacmini bilmiyorum fakat en az 30 litre bitkili akvaryum kurup içine elma salyangozu ve karides atarsanız bu tür yem sorunuyla birdaha karşılaşmazsınız [:D] bitki olarak saz ve eledoa tavsiye edebilirim [^_^] keyifli hobiler dilerim [:3]
Beta balıkları genelde dibe düşen yemleri yemezler [:)] yüzeyde asılı duran veya yere düşmekte olan yemleri yediğini fakat dibe düşmüş yemleri kovalamayı bıraktığını gözlemleyebilirsiniz [:)] benim tavsiyem balığınızı yemlerken yemi tek tek atmanız bu sayede balık yem israf etmeden beslenmiş olacak, siz de ne kadar yem yediğini görmüş olacaksınız [;)] ben granül yem kullanıyorum iki betam var ikisini de bu şekilde besliyorum [:)] hem balığınızla bağınızı güçlendirir [:)] beta balığının en sevdiğim özelliği doyduktan sonra yemeyi bırakması[:)))] yani balık sizi yönlendiriyor patlayana kadar yemiyor [:)] akvaryumunuzun hacmini bilmiyorum fakat en az 30 litre bitkili akvaryum kurup içine elma salyangozu ve karides atarsanız bu tür yem sorunuyla birdaha karşılaşmazsınız [:D] bitki olarak saz ve eledoa tavsiye edebilirim [^_^] keyifli hobiler dilerim [:3]
Japonların Bu Şekilde Davranması Normal Mi?
Belki arkadaşlar bana katılmayacaktır ama yine de şahsi fikrimi söylemek istedim [:)] hobici arkadaşlar genelde tank kapasitesi hakkında yorum yapmışlar ama ben balık sayısına deyinmek istiyorum [:)] kendi gözlemlediğim kadarıyla bazen balıklar 2li olarak bir akvaryumda kaldıklarında birbiriyle uğraşıyor ve bu durum baskın olanın yalnız kalmasıyla sonlananiliyor :) benim tavsiyem akvaryuma bir küçük leopar vatoz, bir komando çöpçü ve 2 japon daha koymanız. Biliyorum akvaryum kapasitesi halihazırda iki balığa ucunucuna yetmekte fakat akvaryumun canlanması domates dediğiniz balığın dikkatini dağıtacak ve pati ile daha az uğraşmasını sağlayacaktır [;)] geniş alanda kavga etmelerindense dar alanda iyi geçinmeleri daha olumlu bence [:D] dediğim gibi katılmayan arkadaşlarım olabilir fakat ben bu şekilde davranırdım [:)] o iki balığı 1 tonluk bir akvaryuma da koysanız birbirini bulur ve birbiriyle uğraşırlar[:)] keyifli hobiler dilerim [:3]
Belki arkadaşlar bana katılmayacaktır ama yine de şahsi fikrimi söylemek istedim [:)] hobici arkadaşlar genelde tank kapasitesi hakkında yorum yapmışlar ama ben balık sayısına deyinmek istiyorum [:)] kendi gözlemlediğim kadarıyla bazen balıklar 2li olarak bir akvaryumda kaldıklarında birbiriyle uğraşıyor ve bu durum baskın olanın yalnız kalmasıyla sonlananiliyor :) benim tavsiyem akvaryuma bir küçük leopar vatoz, bir komando çöpçü ve 2 japon daha koymanız. Biliyorum akvaryum kapasitesi halihazırda iki balığa ucunucuna yetmekte fakat akvaryumun canlanması domates dediğiniz balığın dikkatini dağıtacak ve pati ile daha az uğraşmasını sağlayacaktır [;)] geniş alanda kavga etmelerindense dar alanda iyi geçinmeleri daha olumlu bence [:D] dediğim gibi katılmayan arkadaşlarım olabilir fakat ben bu şekilde davranırdım [:)] o iki balığı 1 tonluk bir akvaryuma da koysanız birbirini bulur ve birbiriyle uğraşırlar[:)] keyifli hobiler dilerim [:3]
Moli Türleri Arasındaki Fark?
[QUOTE=Samerra][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241170/291020230117271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241170/291020230117311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241170/291020230117331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241170/291020230117351.jpg[/IMG]
Yazılanları okudum ve anladığım kadarıyla bende ki bu balık sanırım dişi moli oluyor. Fakat emin değilim daha önce bu türlerden herhangi bir balığa sahip olmadığım için, bu balığın türü nedir?[/QUOTE]
Dişi olduğu garanti ama Moli mi plati mi ben hâlâ tam olarak ayırt edemiyorum [:D]
[QUOTE=Samerra][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241170/291020230117271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241170/291020230117311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241170/291020230117331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241170/291020230117351.jpg[/IMG]
Yazılanları okudum ve anladığım kadarıyla bende ki bu balık sanırım dişi moli oluyor. Fakat emin değilim daha önce bu türlerden herhangi bir balığa sahip olmadığım için, bu balığın türü nedir?[/QUOTE]
Dişi olduğu garanti ama Moli mi plati mi ben hâlâ tam olarak ayırt edemiyorum [:D]
Moli Türleri Arasındaki Fark?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239145/171020232338171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239145/171020232338241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239145/171020232338321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239145/171020232338391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239145/171020232338421.jpg[/IMG]
Siyah benekli turuncu kafalı beyaz balıklar dişi kılıç kuyruk diye tahmin ediyorum. Tamamen beyaz olanlar da velifera diye düşünüyorum [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239145/171020232338171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239145/171020232338241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239145/171020232338321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239145/171020232338391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239145/171020232338421.jpg[/IMG]
Siyah benekli turuncu kafalı beyaz balıklar dişi kılıç kuyruk diye tahmin ediyorum. Tamamen beyaz olanlar da velifera diye düşünüyorum [:D]
Moli Türleri Arasındaki Fark?
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, maalesef çok sıkıntılı bir konuyu merak etmişsiniz, özel olarak getirtilenler hariç piyasadaki bütün kılıçkuyruk ve veliferalar kırmadır.
Renk kazandırmak için zamanında yeşil kılıç denen saf kılıçlar çeşitli plati türleri ile çiftleştirilmiştir. Bu yüzden kılıçların boyu küçülmüştür. Google'a green swordtail yazarak farkı hemen görürsünüz.
Benzer şekilde renk ve değişik formlar elde etmek için Poecilia Sphenops yani küçük moli türü Poecilia Latipinna denen daha büyük ve yelken yüzgeçli tür ve Poecilia Velifera yani daha da büyük boylu ve yüzgeçli balıklarla çiftleştirilmiştir. Küçük moli türünün doğada renk çeşitliliği vardır, ancak saf Veliferanın sadece inci beneklere sahip gri bir rengi vardır ve daha büyüktür. Latipinna'nın ise doğadaki renklerini tam bilmiyorum ama o da sanırım gri ağırlıklı. Piyasadaki balıklar bu üç türün kırmasıdır.
Bu kadar yazıp asıl sorunuza da cevap vermemiş oldum. Dişi plati ve dişi kılıçkuyruğu vücut yapısından anlayabiliriz. Dişi plati daha tıknaz olur, dişi kılıç ise yine daha uzunlamasına olur. Bunun dışında anal fin sayımı, üst yüzgeç kılçık sayımı gibi daha morfolojik yöntemler vardır ama onlara hiç girmeyeyim.
Saf Kılıçkuyruk (Xiphophorus helleri):
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/141020231628031.jpg[/IMG]
Platy (saf formları neye benziyor bilmiyorum):
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/141020231630441.jpg[/IMG]
Aşağıdaki fotoğrafta ise saf moli türleri var:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/141020231632411.jpg[/IMG]
Küçük moli türü olan Poecilia Sphenops'un doğada bildiğim kadarıyla (kesin bilgi değil, aklımda kalan) siyah-beyaz, gri-beyaz ve sarı-siyah renkleri var, bu renklerden diğer renkleri elde ettiler. Latipinna ve Velifera ile kırarak ise artık genel olarak hangi tür olduğu ayırt etmesi zor bir duruma geldiler. Piyasada saf küçük moli olmasına rağmen saf Latipinna ve Velifera yoktur. [/QUOTE]
Sıradan bir hobici için anlaması bi hayli zor [:)] petshopdan Moli ve kılıç kuyruk almak istedim fakat eve geldikten sonra biraz araştırma sonucu Moli, pilati, velifera ve kılıç kuyruk aldığımı fark ettim [:D] velifera yı doğumu yakın dişi Moli diye sattı ikisi de erkek velifera çıktı [:)))] cahilliğin gözü kör olsun [:)))] şimdi hangisi pli hangisi pilati ve akvaryumda dişi kılıç kuyruk var mı diye merak ediyorum [:3] paylaştığınız bilgiler için çok teşekkür ederim [:3]
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, maalesef çok sıkıntılı bir konuyu merak etmişsiniz, özel olarak getirtilenler hariç piyasadaki bütün kılıçkuyruk ve veliferalar kırmadır.
Renk kazandırmak için zamanında yeşil kılıç denen saf kılıçlar çeşitli plati türleri ile çiftleştirilmiştir. Bu yüzden kılıçların boyu küçülmüştür. Google'a green swordtail yazarak farkı hemen görürsünüz.
Benzer şekilde renk ve değişik formlar elde etmek için Poecilia Sphenops yani küçük moli türü Poecilia Latipinna denen daha büyük ve yelken yüzgeçli tür ve Poecilia Velifera yani daha da büyük boylu ve yüzgeçli balıklarla çiftleştirilmiştir. Küçük moli türünün doğada renk çeşitliliği vardır, ancak saf Veliferanın sadece inci beneklere sahip gri bir rengi vardır ve daha büyüktür. Latipinna'nın ise doğadaki renklerini tam bilmiyorum ama o da sanırım gri ağırlıklı. Piyasadaki balıklar bu üç türün kırmasıdır.
Bu kadar yazıp asıl sorunuza da cevap vermemiş oldum. Dişi plati ve dişi kılıçkuyruğu vücut yapısından anlayabiliriz. Dişi plati daha tıknaz olur, dişi kılıç ise yine daha uzunlamasına olur. Bunun dışında anal fin sayımı, üst yüzgeç kılçık sayımı gibi daha morfolojik yöntemler vardır ama onlara hiç girmeyeyim.
Saf Kılıçkuyruk (Xiphophorus helleri):
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/141020231628031.jpg[/IMG]
Platy (saf formları neye benziyor bilmiyorum):
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/141020231630441.jpg[/IMG]
Aşağıdaki fotoğrafta ise saf moli türleri var:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137418/141020231632411.jpg[/IMG]
Küçük moli türü olan Poecilia Sphenops'un doğada bildiğim kadarıyla (kesin bilgi değil, aklımda kalan) siyah-beyaz, gri-beyaz ve sarı-siyah renkleri var, bu renklerden diğer renkleri elde ettiler. Latipinna ve Velifera ile kırarak ise artık genel olarak hangi tür olduğu ayırt etmesi zor bir duruma geldiler. Piyasada saf küçük moli olmasına rağmen saf Latipinna ve Velifera yoktur. [/QUOTE]
Sıradan bir hobici için anlaması bi hayli zor [:)] petshopdan Moli ve kılıç kuyruk almak istedim fakat eve geldikten sonra biraz araştırma sonucu Moli, pilati, velifera ve kılıç kuyruk aldığımı fark ettim [:D] velifera yı doğumu yakın dişi Moli diye sattı ikisi de erkek velifera çıktı [:)))] cahilliğin gözü kör olsun [:)))] şimdi hangisi pli hangisi pilati ve akvaryumda dişi kılıç kuyruk var mı diye merak ediyorum [:3] paylaştığınız bilgiler için çok teşekkür ederim [:3]
Moli Türleri Arasındaki Fark?
Herkese merhaba [:3] internette araştırdım ama düzgün bir kaynak bulamadım. Lütfen biri bana Moli, pilati, velifera ve dişi kılıç kuyruğun arasındaki farkları söyleyebilir mi [:)] aynı üc balık yan yana birine Moli diyorlar birine pilati diğerine dişi kılıç kuyruk [:geek:] en kolay ayırt edebileceğim şekilde anlatırsanız çok sevinirim [:3]
Herkese merhaba [:3] internette araştırdım ama düzgün bir kaynak bulamadım. Lütfen biri bana Moli, pilati, velifera ve dişi kılıç kuyruğun arasındaki farkları söyleyebilir mi [:)] aynı üc balık yan yana birine Moli diyorlar birine pilati diğerine dişi kılıç kuyruk [:geek:] en kolay ayırt edebileceğim şekilde anlatırsanız çok sevinirim [:3]
Dişi Erkek Mi Bunlar Arkadaşlar
İkisi de erkek. Akvaryumunuzda baştan sona herşeyin düzeltilmesi lazım. Balığınıza elinizden geldiğince uygun yaşam alanı sağlarsanız izlemeye doyamadığınız bir balığınız olur. Mevcut şartlar altında hem sağlıklı kalamaz hem de kendisini izletmez güzelliğini sergilemez[:iyi:]
İkisi de erkek. Akvaryumunuzda baştan sona herşeyin düzeltilmesi lazım. Balığınıza elinizden geldiğince uygun yaşam alanı sağlarsanız izlemeye doyamadığınız bir balığınız olur. Mevcut şartlar altında hem sağlıklı kalamaz hem de kendisini izletmez güzelliğini sergilemez[:iyi:]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
