ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
oguzhank34
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Aralık 2022 18:07
Son Ziyaret:
13 Haziran 2023 21:33
Toplam Mesaj:
40 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
İç Filtre, Pipo Filtre Ve Dış Filtre Hakkında
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Dış filtreler kullandığınız iç filtreden daha iyi mekanik temizlik yapar. Tercihinizi bütçenizin yettiği bir dış filtreden yana kullanın.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, ben en iyisi bir dış filtre araştırması yapayım :)
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Dış filtreler kullandığınız iç filtreden daha iyi mekanik temizlik yapar. Tercihinizi bütçenizin yettiği bir dış filtreden yana kullanın.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, ben en iyisi bir dış filtre araştırması yapayım :)
İç Filtre, Pipo Filtre Ve Dış Filtre Hakkında
Herkese selamlar, 60x30x40h - 70 litre civarında bir bitkili, canlı doğuran akvaryumum var. Mevcutta iç filtre kullanıyorum ve aslında yeterli de geliyor. Fakat nedense fazla akıntı yaptığını ve fazla yer kapladığını düşünüyorum. Bu nedenle dış filtreye geçeyim diyorum fakat bu seferde mekanik temizlik aksayacak diye korkuyorum. Haftada 1 defa dip çekimi ile %20-30 civarı su değişimi yapıyorum.
Sizce dış filtre gerekli mekanik temizliği yapabilir mi? Veya gerek yok, kendinden motorlu pipo filtre mi al dersiniz?
Ek olarak dış filtreye veya pipo filtreye geçsem ekstradan hava motoru da almam gerekecek mi?
Sunsun 602b tipi ve fiyatında bir dış filtre alabilirim.
Herkese selamlar, 60x30x40h - 70 litre civarında bir bitkili, canlı doğuran akvaryumum var. Mevcutta iç filtre kullanıyorum ve aslında yeterli de geliyor. Fakat nedense fazla akıntı yaptığını ve fazla yer kapladığını düşünüyorum. Bu nedenle dış filtreye geçeyim diyorum fakat bu seferde mekanik temizlik aksayacak diye korkuyorum. Haftada 1 defa dip çekimi ile %20-30 civarı su değişimi yapıyorum.
Sizce dış filtre gerekli mekanik temizliği yapabilir mi? Veya gerek yok, kendinden motorlu pipo filtre mi al dersiniz?
Ek olarak dış filtreye veya pipo filtreye geçsem ekstradan hava motoru da almam gerekecek mi?
Sunsun 602b tipi ve fiyatında bir dış filtre alabilirim.
Akvaryumda Fotoblok Ya Da Dekota Levha Kullanımı
Ben dekota ile üst kapak yaptım aşırı nem olmasına rağmen bir sorun yok ama biraz ısıya dayanıksız ve hafif eğilme var. Kalınlığı biraz fazla tutun derim.
Ben dekota ile üst kapak yaptım aşırı nem olmasına rağmen bir sorun yok ama biraz ısıya dayanıksız ve hafif eğilme var. Kalınlığı biraz fazla tutun derim.
Elinde Safkan Velifera Olanlar ?
[QUOTE=MertSoyumert]Şu an yeni yavru almıyorum, almamak için de tankta Melek var. Yoksa sürekli yavru gelirse başa çıkamam.
Yavruları ayırıp, biraz büyütüp dağıtıyordum ancak bu işe ara verdim şimdilik. Erkek-dişi ayrımı için aylar gerekiyor. Erkeklerin de ne kadar büyüyeceği, desenlerinin nasıl olacağı ve yelken boyu şu an için kan oturmuş olmadığı için belli değil. Alttan gelen balıkları büyütüyorum, onlardan iyi olanları seçip sonraki nesilde onlardan gideceğim. Bir erkek balığın tam oturması da yaklaşık 1 sene sürüyor, bu yüzden üretip satabilmem için üretim seti kurmam ve çok zaman ayırmam gerekiyor. Yani yaz gibi size yavru verebilirim ancak şu an için erkek-dişi şeklinde büyütüp vermek çok zor. Yavruları yazdan beri birçok kişiye dağıttım, oradan büyütüp, üreten kişi çıkarsa onlar zaten konuyu görür diye düşünüyorum [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam. Yaza doğru nasip olursa tekrar rahatsız ederim öyleyse 🙏🏼
[QUOTE=MertSoyumert]Şu an yeni yavru almıyorum, almamak için de tankta Melek var. Yoksa sürekli yavru gelirse başa çıkamam.
Yavruları ayırıp, biraz büyütüp dağıtıyordum ancak bu işe ara verdim şimdilik. Erkek-dişi ayrımı için aylar gerekiyor. Erkeklerin de ne kadar büyüyeceği, desenlerinin nasıl olacağı ve yelken boyu şu an için kan oturmuş olmadığı için belli değil. Alttan gelen balıkları büyütüyorum, onlardan iyi olanları seçip sonraki nesilde onlardan gideceğim. Bir erkek balığın tam oturması da yaklaşık 1 sene sürüyor, bu yüzden üretip satabilmem için üretim seti kurmam ve çok zaman ayırmam gerekiyor. Yani yaz gibi size yavru verebilirim ancak şu an için erkek-dişi şeklinde büyütüp vermek çok zor. Yavruları yazdan beri birçok kişiye dağıttım, oradan büyütüp, üreten kişi çıkarsa onlar zaten konuyu görür diye düşünüyorum [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam. Yaza doğru nasip olursa tekrar rahatsız ederim öyleyse 🙏🏼
Elinde Safkan Velifera Olanlar ?
[QUOTE=Akvaryumis]Yakın zamanda açılmış bir konu isterseniz göz atabilirsiniz. https://www.akvaryum.com/Forum/safkan_velifera_k984598.asp[/QUOTE]
Bu konuyu bir çok defa inceledim hocam :)
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, şu balıklar var bende:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Fo1acbPvDKE[/VID]
Şu an işlerimin yoğunluğundan dolayı elimdekileri yavruları büyütüyorum, dağıtım işini yazın devam ettireceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239111.jpg[/IMG]
Bu erkek balık velifera genleri taşıyan bir latipinna kırması. Fotodan çok net olmasa da üst yüzgecinin ön tarafındaki çıkıntıya bakarsak gelişimini tamamlamış bir balık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239221.jpg[/IMG]
Bu balık ise gözlerim beni yanıltmıyorsa bir kılıçkuyruk dişisi. [/QUOTE]
Teşekkürler hocam , siyah erkeğin kırma olduğunu düşünüyorum bende. Dişi için ise moliye benzetmiştim ama renkler ve ortadaki çizgiden şüpheye düşmüştüm.
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, şu balıklar var bende:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Fo1acbPvDKE[/VID]
Şu an işlerimin yoğunluğundan dolayı elimdekileri yavruları büyütüyorum, dağıtım işini yazın devam ettireceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239111.jpg[/IMG]
Bu erkek balık velifera genleri taşıyan bir latipinna kırması. Fotodan çok net olmasa da üst yüzgecinin ön tarafındaki çıkıntıya bakarsak gelişimini tamamlamış bir balık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239221.jpg[/IMG]
Bu balık ise gözlerim beni yanıltmıyorsa bir kılıçkuyruk dişisi. [/QUOTE]
Bu arada balıklarınıza maşallah , çok güzeller. Satış düşünürseniz 1e 3d şeklinde almayı düşünüyorum hocam.
[QUOTE=Akvaryumis]Yakın zamanda açılmış bir konu isterseniz göz atabilirsiniz. https://www.akvaryum.com/Forum/safkan_velifera_k984598.asp[/QUOTE]
Bu konuyu bir çok defa inceledim hocam :)
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, şu balıklar var bende:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Fo1acbPvDKE[/VID]
Şu an işlerimin yoğunluğundan dolayı elimdekileri yavruları büyütüyorum, dağıtım işini yazın devam ettireceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239111.jpg[/IMG]
Bu erkek balık velifera genleri taşıyan bir latipinna kırması. Fotodan çok net olmasa da üst yüzgecinin ön tarafındaki çıkıntıya bakarsak gelişimini tamamlamış bir balık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239221.jpg[/IMG]
Bu balık ise gözlerim beni yanıltmıyorsa bir kılıçkuyruk dişisi. [/QUOTE]
Teşekkürler hocam , siyah erkeğin kırma olduğunu düşünüyorum bende. Dişi için ise moliye benzetmiştim ama renkler ve ortadaki çizgiden şüpheye düşmüştüm.
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, şu balıklar var bende:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Fo1acbPvDKE[/VID]
Şu an işlerimin yoğunluğundan dolayı elimdekileri yavruları büyütüyorum, dağıtım işini yazın devam ettireceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239111.jpg[/IMG]
Bu erkek balık velifera genleri taşıyan bir latipinna kırması. Fotodan çok net olmasa da üst yüzgecinin ön tarafındaki çıkıntıya bakarsak gelişimini tamamlamış bir balık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239221.jpg[/IMG]
Bu balık ise gözlerim beni yanıltmıyorsa bir kılıçkuyruk dişisi. [/QUOTE]
Bu arada balıklarınıza maşallah , çok güzeller. Satış düşünürseniz 1e 3d şeklinde almayı düşünüyorum hocam.
Elinde Safkan Velifera Olanlar ?
Selamlar arkadaşlar , elinde safkan velifera olan hocalarımız var mıdır ve satıyorlar mı ☺ satmıyorlarsa bile bi fotoğraf gönderip göz hakkımızı verebilirler 😁
Ayrıca şunlar velifera kırması olabilir mi?
[IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239281.jpg[/IMG][EDIT]oguzhank34,2023-01-22 02:39:53[/EDIT]
Selamlar arkadaşlar , elinde safkan velifera olan hocalarımız var mıdır ve satıyorlar mı ☺ satmıyorlarsa bile bi fotoğraf gönderip göz hakkımızı verebilirler 😁
Ayrıca şunlar velifera kırması olabilir mi?
[IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/220120230239281.jpg[/IMG][EDIT]oguzhank34,2023-01-22 02:39:53[/EDIT]
Moli Yavruları Bu Şekilde Ölüyor - Video
[QUOTE=ziyaalp]
su değişimini haftalık yapmayı deneyin. Yavrular çok kırılgan olabiliyor sizde sorun olmayabilir[/QUOTE]
Hocam sık su değişimi daha iyidir diye okudum hep ama bugün 3. gün su değişimi yapmam gerekir normalde ama yapmayıp dediğinizi uygulayacağım.
[QUOTE=ziyaalp]
su değişimini haftalık yapmayı deneyin. Yavrular çok kırılgan olabiliyor sizde sorun olmayabilir[/QUOTE]
Hocam sık su değişimi daha iyidir diye okudum hep ama bugün 3. gün su değişimi yapmam gerekir normalde ama yapmayıp dediğinizi uygulayacağım.
Moli Yavruları Bu Şekilde Ölüyor - Video
Herkese selamlar, yaklaşık 30 litrelik yavru akvaryumumda son bir haftadır her gün bu şekilde 1 tane moli yavrum ölmeye başladı. Yavrular yaklaşık 40-45 günlük. Günde 1 defa kurutulmuş artemia, ve 2 defa farklı yemleri iyice ufalayıp azar miktarlarda veriyorum. Herhangi bir ilaç vs kullanmıyorum ve suyu ortalama 2-3 günde bir %30 civarı dinlenmiş su ile değiştiriyorum. Minik bir iç filtre kullanıyorum ve hava alış ucunu vana ile ayarlayıp uygun bir ayarda 24 saat açık bırakıyorum.
Su sıcaklığı sabit 22-23 derecelerde ve bu akvaryumda bir tane de çöp balığı tutuyorum dibe düşen yem vs olursa o toparlasın diye. Sizce bu şekilde ve yalnızca moli yavrularının ölmesinin sebebi nedir? Lepistes yavruları çok nadiren haftada 1 falan ölü buluyorum ama moliler günde 1 tane ölmeye başladı son 1 haftadır.
YOUTUBE Videosu:
[URL]https://www.youtube.com/shorts/bKnRsTV4JJI[/URL][EDIT]oguzhank34,2023-01-14 17:09:56[/EDIT]
Herkese selamlar, yaklaşık 30 litrelik yavru akvaryumumda son bir haftadır her gün bu şekilde 1 tane moli yavrum ölmeye başladı. Yavrular yaklaşık 40-45 günlük. Günde 1 defa kurutulmuş artemia, ve 2 defa farklı yemleri iyice ufalayıp azar miktarlarda veriyorum. Herhangi bir ilaç vs kullanmıyorum ve suyu ortalama 2-3 günde bir %30 civarı dinlenmiş su ile değiştiriyorum. Minik bir iç filtre kullanıyorum ve hava alış ucunu vana ile ayarlayıp uygun bir ayarda 24 saat açık bırakıyorum.
Su sıcaklığı sabit 22-23 derecelerde ve bu akvaryumda bir tane de çöp balığı tutuyorum dibe düşen yem vs olursa o toparlasın diye. Sizce bu şekilde ve yalnızca moli yavrularının ölmesinin sebebi nedir? Lepistes yavruları çok nadiren haftada 1 falan ölü buluyorum ama moliler günde 1 tane ölmeye başladı son 1 haftadır.
YOUTUBE Videosu:
[URL]https://www.youtube.com/shorts/bKnRsTV4JJI[/URL][EDIT]oguzhank34,2023-01-14 17:09:56[/EDIT]
Canlı Doğuran Yavrular İçin Uygun Isı
Arkadaşlar herkese merhaba, yaklaşık 1 aylık moli (~40 adet) , 2 aylık lepistes (~10 adet) ve 1 günlük (7 adet) yavrularımı yavru tankımda besliyorum. Dipte siyah kum ve bir kaç bitki var.
Isı hep 22 derece ve günde 3 Farklı yem ile besliyorum. Sabahları protein ağırlıklı yem , öğlen kurutulmuş artemia ve akşam bitkisel ağırlıklı yem ile. Sorum şu olacak; yavrularım 22 derecede gayet sağlıklılar maşallah , ölüm hastalık vs olmuyor ama ısı çok mu düşük ? Çünkü büyüme hızları bana çok yavaş gibi geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/110120230158051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/110120230158081.jpg[/IMG][EDIT]oguzhank34,2023-01-11 02:39:41[/EDIT]
Arkadaşlar herkese merhaba, yaklaşık 1 aylık moli (~40 adet) , 2 aylık lepistes (~10 adet) ve 1 günlük (7 adet) yavrularımı yavru tankımda besliyorum. Dipte siyah kum ve bir kaç bitki var.
Isı hep 22 derece ve günde 3 Farklı yem ile besliyorum. Sabahları protein ağırlıklı yem , öğlen kurutulmuş artemia ve akşam bitkisel ağırlıklı yem ile. Sorum şu olacak; yavrularım 22 derecede gayet sağlıklılar maşallah , ölüm hastalık vs olmuyor ama ısı çok mu düşük ? Çünkü büyüme hızları bana çok yavaş gibi geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/110120230158051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237538/110120230158081.jpg[/IMG][EDIT]oguzhank34,2023-01-11 02:39:41[/EDIT]
Bu Hangi Hastalık? Lepistes Ve Moli Yavru Ölümleri
[QUOTE=The Last Samurai]
Rica ederim.[:)]
Canlı Doğuranlar için, sıcaklığın 22°C'de tutulması hiçbir hastalığa sebep olmaz. Benim Lâl tankım da böyle.
Balık Hastalıkları konumu, Göz Fırlaması ve Fungusu, Ağız Fungusu, Balık Vebası hastalıklarını ekleyerek ve diğer hastalıkların tedavilerinin farmakolojisini genişleterek güncelledim. [:)][:iyi:][/QUOTE]
Tekrardan teşekkür ediyorum. Konunuzu inceleyeyim. İyi akşamlar dilerim 🙏🏼
[QUOTE=The Last Samurai]
Rica ederim.[:)]
Canlı Doğuranlar için, sıcaklığın 22°C'de tutulması hiçbir hastalığa sebep olmaz. Benim Lâl tankım da böyle.
Balık Hastalıkları konumu, Göz Fırlaması ve Fungusu, Ağız Fungusu, Balık Vebası hastalıklarını ekleyerek ve diğer hastalıkların tedavilerinin farmakolojisini genişleterek güncelledim. [:)][:iyi:][/QUOTE]
Tekrardan teşekkür ediyorum. Konunuzu inceleyeyim. İyi akşamlar dilerim 🙏🏼
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
