ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
eackgzz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
401
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2021 19:34
Son Ziyaret:
2 Saat 20 Dakika önce
Toplam Mesaj:
249 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
4 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
2
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Açıkgöz
Doğum Tarihi:
16 Nisan 2002
Yaş:
24
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
96 Lt. Pasir Panjang Nehir Kıyısı Biyotopu, Orta Kalimantan, Endonezya
-
200 Lt. Tropical Karma
SON 10 MESAJI
Akvaryum Yapmak İçin Öneri
Çok zor, hatta imkansız. Bu tarz farklı ölçüleri bulabilmek için özel yaptırmaktan başka şansınız yok. [EDIT]eackgzz,2026-05-08 18:30:42[/EDIT]
Çok zor, hatta imkansız. Bu tarz farklı ölçüleri bulabilmek için özel yaptırmaktan başka şansınız yok. [EDIT]eackgzz,2026-05-08 18:30:42[/EDIT]
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Uzun zamandır mesaj gelmiyormuş konuya. Bir güncelleme yapayım. Maalesef hobi beni maddi manevi çok yorduğu için bir süre kafa dinleme seansı olarak tek akvaryuma düşüp sadece lepistes besleyeceğim. O sırada elimde kalan hala yaşadıklarına şaşkınlıkla baktığım parosphromenuslar. İlana koydum canlıları, gidene kadar ufak bir akvaryum hazırladım. Tahmin edersiniz ki artemia harici hiçbir yem yemiyorlar (ve sadece haftada 2 (nadiren 3 gün) tek öğün artemia verebiliyorum). Haliyle hayvanların sağ olduğunu sadece artemia verdiğim zamanlarda veya fotoğraflardan anlaşılacağı gibi arkeoloji çalışmaları yaptığım sıralarda görebiliyorum. Bende durum böyle.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/040520260341511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/040520260341551.jpg[/IMG][EDIT]eackgzz,2026-05-05 16:35:58[/EDIT]
Uzun zamandır mesaj gelmiyormuş konuya. Bir güncelleme yapayım. Maalesef hobi beni maddi manevi çok yorduğu için bir süre kafa dinleme seansı olarak tek akvaryuma düşüp sadece lepistes besleyeceğim. O sırada elimde kalan hala yaşadıklarına şaşkınlıkla baktığım parosphromenuslar. İlana koydum canlıları, gidene kadar ufak bir akvaryum hazırladım. Tahmin edersiniz ki artemia harici hiçbir yem yemiyorlar (ve sadece haftada 2 (nadiren 3 gün) tek öğün artemia verebiliyorum). Haliyle hayvanların sağ olduğunu sadece artemia verdiğim zamanlarda veya fotoğraflardan anlaşılacağı gibi arkeoloji çalışmaları yaptığım sıralarda görebiliyorum. Bende durum böyle.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/040520260341511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/040520260341551.jpg[/IMG][EDIT]eackgzz,2026-05-05 16:35:58[/EDIT]
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Bu makul bir çözüm aslında. Olabilir. Bekletmeye de gerek kalmıyor değil mi? Kloru da atıyor sanıyorum[/QUOTE]
evet bekletmeye gerek yok, genelde 6.6 ph 0 ppm alıyorum, kh gh ölçmüyorum haliyle onlar da sıfır oluyor
[QUOTE=İnci Kefali]
Bu makul bir çözüm aslında. Olabilir. Bekletmeye de gerek kalmıyor değil mi? Kloru da atıyor sanıyorum[/QUOTE]
evet bekletmeye gerek yok, genelde 6.6 ph 0 ppm alıyorum, kh gh ölçmüyorum haliyle onlar da sıfır oluyor
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Sipariş vermeden durumu belirttim bende de aynı sorun vardı. Duş başlığı aparatı ile arıtıp ardından balkona kaldırıyorum. Aşırı pratik oluyor böyle.
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Sipariş vermeden durumu belirttim bende de aynı sorun vardı. Duş başlığı aparatı ile arıtıp ardından balkona kaldırıyorum. Aşırı pratik oluyor böyle.
Uluslararası Biyotop Yarışmasında Gelen Dereceler
[QUOTE=Cyber_Scout]İlk 10 içerisinde 3 Türk bayrağı görmek çok güzel..
Emeklerinize sağlık @eackgzz ve @ArifhbsAquatics ..
Tebrik ediyorum .[/QUOTE]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Bir parantez de Emre kardeşime, her kurduğu tankta üstüne koyarak ilerliyor. @eackgzz değil mi ☺.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, sizlerin sayesinde deneye yanıla bir şeyler öğreniyoruz.
[QUOTE=Cyber_Scout]İlk 10 içerisinde 3 Türk bayrağı görmek çok güzel..
Emeklerinize sağlık @eackgzz ve @ArifhbsAquatics ..
Tebrik ediyorum .[/QUOTE]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Bir parantez de Emre kardeşime, her kurduğu tankta üstüne koyarak ilerliyor. @eackgzz değil mi ☺.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, sizlerin sayesinde deneye yanıla bir şeyler öğreniyoruz.
Albimarginata Ve Vaillanti
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/071220251442111.jpg[/IMG]
Bu sabah tek dişinin ölüsünü görmekten çok büyük üzüntü duydum..
2 erkek samurai kaldı..
Elinde Dişi samurai bulunan arkadaşlardan destek bekliyorum..
Dekorlardan birine sırtını kestirmiş idi yüzeysel..
Etkisi var mı bilemiyorum..[/QUOTE]
Yapma ya abi çok üzüldüm geçmiş olsun. Uzun süredir satışı da yok bildiğim kadarıyla
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/071220251442111.jpg[/IMG]
Bu sabah tek dişinin ölüsünü görmekten çok büyük üzüntü duydum..
2 erkek samurai kaldı..
Elinde Dişi samurai bulunan arkadaşlardan destek bekliyorum..
Dekorlardan birine sırtını kestirmiş idi yüzeysel..
Etkisi var mı bilemiyorum..[/QUOTE]
Yapma ya abi çok üzüldüm geçmiş olsun. Uzun süredir satışı da yok bildiğim kadarıyla
Bartın Ulus, Uluçay Biyotopu
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Genel anlamda başarılı bir kurulum olmuş Emre, eline sağlık. Yerel, ulaşılabilir biyotoplar oluşturmak genel anlamda daha kolay. Burada iş, içinde olacak canlıyı görsel olarak sevip besleyebilmekte yatıyor. Gümüş renkli, pek cezbetmeyen ve alışılmışın dışında canlılar. Bana pek hitap etmese de, yerel türlerimizi ve biyotoplarını tanıtma anlamında önemli işler olarak görüyorum. Eline sağlık genç adam.
Ne yalan söyleyim, taşlar arasında biraz dal parçaları ve kuru yapraklar da görmek isterdim. Tasarımın sadeliğine biraz haraket getirip daha canlı gösterebilir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim abi, senin gibi bir ustadan bunları duymak onur verici.
Tasarım olarak bölge çok şans tanımıyordu. Çıkacak tasarımlar çok geniş yelpazeli değil. Aslında bu benim sürekli ertelediğim bir hayalimdi. Kendi içimde algımı yenip giriştim ve başardığımı da düşünüyorum. Yakında dediklerini dikkate alarak bir güncelleme yapıp paylaşırım.
Balıkların görseli çok hoşuma gidiyor. Siyah çizgi üstüne altın bir çizgisi var, damızlıkları daha da güzel. Tabii ki kimi için de hamsiden farksız 😄
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Genel anlamda başarılı bir kurulum olmuş Emre, eline sağlık. Yerel, ulaşılabilir biyotoplar oluşturmak genel anlamda daha kolay. Burada iş, içinde olacak canlıyı görsel olarak sevip besleyebilmekte yatıyor. Gümüş renkli, pek cezbetmeyen ve alışılmışın dışında canlılar. Bana pek hitap etmese de, yerel türlerimizi ve biyotoplarını tanıtma anlamında önemli işler olarak görüyorum. Eline sağlık genç adam.
Ne yalan söyleyim, taşlar arasında biraz dal parçaları ve kuru yapraklar da görmek isterdim. Tasarımın sadeliğine biraz haraket getirip daha canlı gösterebilir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim abi, senin gibi bir ustadan bunları duymak onur verici.
Tasarım olarak bölge çok şans tanımıyordu. Çıkacak tasarımlar çok geniş yelpazeli değil. Aslında bu benim sürekli ertelediğim bir hayalimdi. Kendi içimde algımı yenip giriştim ve başardığımı da düşünüyorum. Yakında dediklerini dikkate alarak bir güncelleme yapıp paylaşırım.
Balıkların görseli çok hoşuma gidiyor. Siyah çizgi üstüne altın bir çizgisi var, damızlıkları daha da güzel. Tabii ki kimi için de hamsiden farksız 😄
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=Kazaritachi]Selamlar Bugün Erdal abiden ithal erkek plakat betta aldım sizden yem konusunda hem öneri hemde bilgi almak istiyorum.
Öncesinde 3 yıl betta tecrübem oldu ama o balığım halfmoon dişiydi ve yerli üretimdi yem konusuna çok dikkat etmedim tek tür yem yiyordu ismini bile hatırlamıyorum bu yeni balığımda daha zengin ve çeşitli yemler almak istiyorum düşüdüğüm yemler sera bettagran tropical betta krill ve kan kurdu + artemiam var sizin önerdiğiniz yemler nelerdir bu saydığım yemler ideal midir? herhangi bir bütçe sınırım yok [/QUOTE]
Saydığınız yemler yeterli. Ayrıca Tropical'in Softline serisini öneririm
[QUOTE=Kazaritachi]Selamlar Bugün Erdal abiden ithal erkek plakat betta aldım sizden yem konusunda hem öneri hemde bilgi almak istiyorum.
Öncesinde 3 yıl betta tecrübem oldu ama o balığım halfmoon dişiydi ve yerli üretimdi yem konusuna çok dikkat etmedim tek tür yem yiyordu ismini bile hatırlamıyorum bu yeni balığımda daha zengin ve çeşitli yemler almak istiyorum düşüdüğüm yemler sera bettagran tropical betta krill ve kan kurdu + artemiam var sizin önerdiğiniz yemler nelerdir bu saydığım yemler ideal midir? herhangi bir bütçe sınırım yok [/QUOTE]
Saydığınız yemler yeterli. Ayrıca Tropical'in Softline serisini öneririm
Çöken Grindal Kurt Kültürünün Hayata Dönmesi
Grindal kurt kültürümü akar basmıştı. Kurt üremesi durmuş sayılacak kadar kurt kalmıştı. Bir kenara çöpe atmak için ayırdım daha sonra son bir şans olarak torfu akarların boğulacağı kadar ıslatıp 1 hafta kenara ayırdım ve hiçbir besin eklemedim. 1 hafta sonunda ne kurt ne de akar kalmıştı. Torfu hiç değiştirmeden kedi maması değil de tropical tablet b'yi akvaryum suyunda iyice suyu emene kadar bekletip torfa ekledim. 2. gününde sağ kalan kurtlar yeme çıktı. Yem bittikçe yenisini ekledim. Kedi mamasında aşırı küflenme olurken tablet b'de hiçbir şekilde küf olmuyorken üreme patlıyor. 1 hafta sonunda görüntü bu. Kedi mamasından hiç bu verimi alamadım. Torfu da hiç bu kadar ıslak tutmamıştım sıkınca su akmayacak kadar nemli tutmuştum. Şimdi 2. kültürü hazırlamam gerekiyor. Her gün versem bile kurt sayısı azalmıyor. Toprağın içinde ve üstünde sayısız kurt var.
Akar sorunu yaşayanlar veya kültürü çökenlerin denemesi için bir fikir olabilir belki. Çöpe gidecek kültürden 2. kültür hazırlıklarına başladık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/221120251415401.jpg[/IMG]
Grindal kurt kültürümü akar basmıştı. Kurt üremesi durmuş sayılacak kadar kurt kalmıştı. Bir kenara çöpe atmak için ayırdım daha sonra son bir şans olarak torfu akarların boğulacağı kadar ıslatıp 1 hafta kenara ayırdım ve hiçbir besin eklemedim. 1 hafta sonunda ne kurt ne de akar kalmıştı. Torfu hiç değiştirmeden kedi maması değil de tropical tablet b'yi akvaryum suyunda iyice suyu emene kadar bekletip torfa ekledim. 2. gününde sağ kalan kurtlar yeme çıktı. Yem bittikçe yenisini ekledim. Kedi mamasında aşırı küflenme olurken tablet b'de hiçbir şekilde küf olmuyorken üreme patlıyor. 1 hafta sonunda görüntü bu. Kedi mamasından hiç bu verimi alamadım. Torfu da hiç bu kadar ıslak tutmamıştım sıkınca su akmayacak kadar nemli tutmuştum. Şimdi 2. kültürü hazırlamam gerekiyor. Her gün versem bile kurt sayısı azalmıyor. Toprağın içinde ve üstünde sayısız kurt var.
Akar sorunu yaşayanlar veya kültürü çökenlerin denemesi için bir fikir olabilir belki. Çöpe gidecek kültürden 2. kültür hazırlıklarına başladık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/221120251415401.jpg[/IMG]
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Bunlar harbiden meyankökünden baya farklıymış. Sizin konuda nasıl ayırt etmiş diye düşünmüştüm de bu fotikler güzel. [:)][/QUOTE]
Deissneri buymuş. Bizim ülkedekilerle alakası yok. Ticari olarak deissneri etiketiyle satılıyor. Bintan adasından toplanan balıklara cf. bintan diyorlar. Sentang gölünden toplananlara da sentang veya sintang diyorlarmış. Tamamen yerel adlandırmalar yani. Deissneri bambaşka güzellikte bir tür.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/191120252136131.jpg[/IMG]
Aslında sentang türüne cf. bintan "sentang" da diyorlar ama sentang gölü sumatra'da. akrabalıktan dolayı böyle deniyor da olabilir. Çok karışık bir familya bu parosphromenuslar
[QUOTE=İnci Kefali]
Bunlar harbiden meyankökünden baya farklıymış. Sizin konuda nasıl ayırt etmiş diye düşünmüştüm de bu fotikler güzel. [:)][/QUOTE]
Deissneri buymuş. Bizim ülkedekilerle alakası yok. Ticari olarak deissneri etiketiyle satılıyor. Bintan adasından toplanan balıklara cf. bintan diyorlar. Sentang gölünden toplananlara da sentang veya sintang diyorlarmış. Tamamen yerel adlandırmalar yani. Deissneri bambaşka güzellikte bir tür.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/191120252136131.jpg[/IMG]
Aslında sentang türüne cf. bintan "sentang" da diyorlar ama sentang gölü sumatra'da. akrabalıktan dolayı böyle deniyor da olabilir. Çok karışık bir familya bu parosphromenuslar
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 17:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
