ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HaydarGul
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
183
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mart 2020 00:56
Son Ziyaret:
1 saat 51 dakika önce
Toplam Mesaj:
134 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Haydar GÜL
Doğum Tarihi:
16 Eylül 1979
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Haydar GÜL
SON 10 MESAJI
Genele Hitap Etmeden Paylaşmak İstediklerim..
[QUOTE=Cyber_Scout]
Geçmiş olsun Haydar bey..
En kısa sürede sıkıntılarınızdqn kurtulmanızı diliyorum..
Yavru balık için tahmininiz var mı?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Ember Tetra yavrusu olabilir mi?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Geçmiş olsun Haydar bey..
En kısa sürede sıkıntılarınızdqn kurtulmanızı diliyorum..
Yavru balık için tahmininiz var mı?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Ember Tetra yavrusu olabilir mi?
Genele Hitap Etmeden Paylaşmak İstediklerim..
Merhaba;
Kesinlikle katılıyorum, yapay zekalara biz ne verirsek zaman ile o topladığı bilgiyi bize veriyor. Ama maalesef eksik ve ya da yanlış şekilde, çünkü o da google da arama yapıp bir japon balığı için 10 litre yeter veya 25 litrede 8-10 lepistes olur diyor. Ki son zamanda yetkinlik kazanmış!!! ( 30 Litrede ne besleyeyim diye sorup 25 litre için 10 lepistes öneren bilirkişiler olsa da ) kişiler var ve bu yüzden yeni başlayan ya da başlamak isteyenler sorun yaşıyor. Balığı sadece yüzdüğü için mutlu olduğuna inanan insanlar var.
Ben artık yapamayacağımı anladığımda onbinlerce para harcadığım akvaryumlarımı filtrelerimi onlara çok iyi bakacağını bildiğim birine verdim. Ki gerçekten fiziksel sorunumdan dolayı artık bakamıyordum. Satabilirmiydim evet ama onun yerine iyi bakılacaklarına inandığım kişilere vermek daha doğru geldi.
Bende sorayım 0 litrede ne besleyebilirim?
Merhaba;
Kesinlikle katılıyorum, yapay zekalara biz ne verirsek zaman ile o topladığı bilgiyi bize veriyor. Ama maalesef eksik ve ya da yanlış şekilde, çünkü o da google da arama yapıp bir japon balığı için 10 litre yeter veya 25 litrede 8-10 lepistes olur diyor. Ki son zamanda yetkinlik kazanmış!!! ( 30 Litrede ne besleyeyim diye sorup 25 litre için 10 lepistes öneren bilirkişiler olsa da ) kişiler var ve bu yüzden yeni başlayan ya da başlamak isteyenler sorun yaşıyor. Balığı sadece yüzdüğü için mutlu olduğuna inanan insanlar var.
Ben artık yapamayacağımı anladığımda onbinlerce para harcadığım akvaryumlarımı filtrelerimi onlara çok iyi bakacağını bildiğim birine verdim. Ki gerçekten fiziksel sorunumdan dolayı artık bakamıyordum. Satabilirmiydim evet ama onun yerine iyi bakılacaklarına inandığım kişilere vermek daha doğru geldi.
Bende sorayım 0 litrede ne besleyebilirim?
200lt İçin Filtre Seçenekleri
[QUOTE=Guramilks]
275 litre tankım için aquael fzn pro 1500 ve aquaclear 70 i aynı anda çalıştırmayı düşünüyorum yeterli olurmu sizin aquael 1500 ile deneyimleriniz nasıldır[/QUOTE]
Merhaba;
Kullanmaya devam ediyorum aynı akvaryumda. Benim akvaryumumda 4 adet japon balığı ve sadece vatoz küpüne bağlı Anubias bitkisi var, neredeyse hiç dip çekimi yapmıyorum sadece normal su değişimi yapıyorum. Yaklaşık 7 ayda 2 kere filtre temizliği yaptım, debisi düşmedi hiç.
Benim akvaryumda 170 litre kadar su var sizin akvaryumda yeterli olmayabilir. 2 filtre doğru konumlandırılırsa yeterli olabilir. Tabi ki balık türü, sayısı ve bitki olup olmadığı da önemli etken.
[QUOTE=Guramilks]
275 litre tankım için aquael fzn pro 1500 ve aquaclear 70 i aynı anda çalıştırmayı düşünüyorum yeterli olurmu sizin aquael 1500 ile deneyimleriniz nasıldır[/QUOTE]
Merhaba;
Kullanmaya devam ediyorum aynı akvaryumda. Benim akvaryumumda 4 adet japon balığı ve sadece vatoz küpüne bağlı Anubias bitkisi var, neredeyse hiç dip çekimi yapmıyorum sadece normal su değişimi yapıyorum. Yaklaşık 7 ayda 2 kere filtre temizliği yaptım, debisi düşmedi hiç.
Benim akvaryumda 170 litre kadar su var sizin akvaryumda yeterli olmayabilir. 2 filtre doğru konumlandırılırsa yeterli olabilir. Tabi ki balık türü, sayısı ve bitki olup olmadığı da önemli etken.
Sobo T240f Tankı Karides İçin Uygun Mu?
[QUOTE=Tarık Buğra ]
Hocam bunun bide 30x 19 x 33 olanı var aynı marka sobo, benim alacağım da 24 x 17 x 28 ölçülerinde hangisini alsam bilemedim[/QUOTE]
Merhaba Tarık Buğra Bey,
Alsancak Petshop'da aşağıdaki ürünler var, konumunuz Ankara olduğu için burayı yazdım. Yerinde görme şansınızda olur. Orhan Bey'in dediği gibi yeriniz müsaitse daha büyüğü daha iyi olur. Tabi illa ithal akvaryum olmayacaksa o fiyatlara çok daha büyük akvaryum alınabilir.
https://www.alsancakpetshop.com/kategori/akvaryum-ve-balik-ekipmanlari/akvaryum/ithalakvaryum/
[QUOTE=Tarık Buğra ]
Hocam bunun bide 30x 19 x 33 olanı var aynı marka sobo, benim alacağım da 24 x 17 x 28 ölçülerinde hangisini alsam bilemedim[/QUOTE]
Merhaba Tarık Buğra Bey,
Alsancak Petshop'da aşağıdaki ürünler var, konumunuz Ankara olduğu için burayı yazdım. Yerinde görme şansınızda olur. Orhan Bey'in dediği gibi yeriniz müsaitse daha büyüğü daha iyi olur. Tabi illa ithal akvaryum olmayacaksa o fiyatlara çok daha büyük akvaryum alınabilir.
https://www.alsancakpetshop.com/kategori/akvaryum-ve-balik-ekipmanlari/akvaryum/ithalakvaryum/
200lt İçin Filtre Seçenekleri
[QUOTE=KaanE]Arkadaşlar gerek kalmadı. Takım olarak akvaryum geliyor canlılarda dahil. Bakalım. Şanşa yine anneme sevdiği balıklar gelecek hem de...
Geçmiş olsun. Kıyaslanamaz tabi ama benim de sol el serçe parmağım kırık çok hafif. Atel takılı. Tekrar geçmiş olsun.[/QUOTE]
Sevindim sizin adınıza, İnşallah hem ekipmanlar hem de canlılar istediğiniz şekilde olur.
Teşekkür ederim, size de geçmiş olsun.
[QUOTE=KaanE]Arkadaşlar gerek kalmadı. Takım olarak akvaryum geliyor canlılarda dahil. Bakalım. Şanşa yine anneme sevdiği balıklar gelecek hem de...
Geçmiş olsun. Kıyaslanamaz tabi ama benim de sol el serçe parmağım kırık çok hafif. Atel takılı. Tekrar geçmiş olsun.[/QUOTE]
Sevindim sizin adınıza, İnşallah hem ekipmanlar hem de canlılar istediğiniz şekilde olur.
Teşekkür ederim, size de geçmiş olsun.
200lt İçin Filtre Seçenekleri
[QUOTE=KaanE]
1000liraya 2 tane devasa dış filtre, bir iç filtre, bir hava motoru almıştım. Dış filtrelerin milleri ses yapıyor diye geri verdim o yüzden bunu almam hayatta. Bir süre sonra mili ses yaparsa çöp olacak.
Aslında ben hem fiyat avantajından dolayı, hem kolay olmasından dolayı hem de iç filtreye göre büyük hacmi için ilk başta büyük bir şelale filtre düşünüyordum ama şelale filtrenin 100LT'den sonra işe yaramayacağına dair genel bir kanı var. Yoksa ben de istiyorum bulabileceğim en büyük şelaleyi alıp uğraşmadan takmayı. [:D][/QUOTE]
Merhaba Kaan Bey;
Ben 100x40x50h akvaryumumda 75 gündür Aquael FZN Pro 1500 şelale filtreyi kullanıyorum. Bugüne kadar temizleme ihtiyacım olmadı ve debisi de düşmedi. İçerisinde gelen kartuşların dört tanesini çıkarıp biyolojik sünger ve Sera Siporax ekledim. Akvaryumun sol yan camına takılı 3-4 cm japon balıklarımı yormayan ama dipte dışkı ve atık bırakmayan debisi var.
Öncesinde Fluval 207 almıştım 1 ay dolmadan debisi düşmeye başladı ve akıntı akvaryumun karşı ucuna ulaşamıyordu. Fluval filtreyi 70x40x40 akvaryuma bağlayacağım tabi kırık ayağım düzelir de yürümeye başlayabilirsem :)[EDIT]HaydarGul,2025-05-06 20:25:45[/EDIT]
[QUOTE=KaanE]
1000liraya 2 tane devasa dış filtre, bir iç filtre, bir hava motoru almıştım. Dış filtrelerin milleri ses yapıyor diye geri verdim o yüzden bunu almam hayatta. Bir süre sonra mili ses yaparsa çöp olacak.
Aslında ben hem fiyat avantajından dolayı, hem kolay olmasından dolayı hem de iç filtreye göre büyük hacmi için ilk başta büyük bir şelale filtre düşünüyordum ama şelale filtrenin 100LT'den sonra işe yaramayacağına dair genel bir kanı var. Yoksa ben de istiyorum bulabileceğim en büyük şelaleyi alıp uğraşmadan takmayı. [:D][/QUOTE]
Merhaba Kaan Bey;
Ben 100x40x50h akvaryumumda 75 gündür Aquael FZN Pro 1500 şelale filtreyi kullanıyorum. Bugüne kadar temizleme ihtiyacım olmadı ve debisi de düşmedi. İçerisinde gelen kartuşların dört tanesini çıkarıp biyolojik sünger ve Sera Siporax ekledim. Akvaryumun sol yan camına takılı 3-4 cm japon balıklarımı yormayan ama dipte dışkı ve atık bırakmayan debisi var.
Öncesinde Fluval 207 almıştım 1 ay dolmadan debisi düşmeye başladı ve akıntı akvaryumun karşı ucuna ulaşamıyordu. Fluval filtreyi 70x40x40 akvaryuma bağlayacağım tabi kırık ayağım düzelir de yürümeye başlayabilirsem :)[EDIT]HaydarGul,2025-05-06 20:25:45[/EDIT]
Balığım Dengesini Sağlayamıyor
Merhaba;
Akvaryumunuz kaç litre? Yanında başka balık var mı?
Balığınıza daha iyi ortam sağlamak için bence akvaryumunuzu tam doldurun, yapay bitkiyi çıkarın. Bitki eklemek istiyorsanız anubias, java fern gibi sert yapraklı bitkileri taş veya köke yapıştırabilir, bağlayabilirsiniz. Zemindeki renkli taşları çıkarırsanız daha iyi olur suya salınım yapabilir. Göz zevkinize göre akvaryum için uygun kum kullanın. Akvaryum ölçünüze uygun filtre alın. Balığınıza fazla yem veriyor olabilirsiniz azaltırsanız iyi olacaktır.
Merhaba;
Akvaryumunuz kaç litre? Yanında başka balık var mı?
Balığınıza daha iyi ortam sağlamak için bence akvaryumunuzu tam doldurun, yapay bitkiyi çıkarın. Bitki eklemek istiyorsanız anubias, java fern gibi sert yapraklı bitkileri taş veya köke yapıştırabilir, bağlayabilirsiniz. Zemindeki renkli taşları çıkarırsanız daha iyi olur suya salınım yapabilir. Göz zevkinize göre akvaryum için uygun kum kullanın. Akvaryum ölçünüze uygun filtre alın. Balığınıza fazla yem veriyor olabilirsiniz azaltırsanız iyi olacaktır.
Hangi Filtre?
[QUOTE=karakemal]
kapağı kesip buna göre ayarlamak uygun olur diye düşünüyorum.
Su seviyesi şu an yarıda hazır beklemiş su olmadığı için ilave edemedim. bugün akşam tam olarak dolduracağım. Pipoda tam verimli hale gelecektir.
Sepette şu anda. Biyolojik filtre için Sera siporax ta ekledim. Bakteri kültürü vs gibi başka bir malzeme ne alsam ona bakıyorum. [/QUOTE]
Merhaba Kemal Bey;
Aşağıdaki ürünü öneririm, bende yeni akvaryumumu kurarken kullandım. Ürün açıklamasında da yazıyor, içeriğinde hem bakteri kültürü hem de bakteri besini bulunmakta.
https://www.cikletistpetshop.com/aquario-neo-cap-starter-20-kapsulbakteri-kulturubakteri-besini
[QUOTE=karakemal]
kapağı kesip buna göre ayarlamak uygun olur diye düşünüyorum.
Su seviyesi şu an yarıda hazır beklemiş su olmadığı için ilave edemedim. bugün akşam tam olarak dolduracağım. Pipoda tam verimli hale gelecektir.
Sepette şu anda. Biyolojik filtre için Sera siporax ta ekledim. Bakteri kültürü vs gibi başka bir malzeme ne alsam ona bakıyorum. [/QUOTE]
Merhaba Kemal Bey;
Aşağıdaki ürünü öneririm, bende yeni akvaryumumu kurarken kullandım. Ürün açıklamasında da yazıyor, içeriğinde hem bakteri kültürü hem de bakteri besini bulunmakta.
https://www.cikletistpetshop.com/aquario-neo-cap-starter-20-kapsulbakteri-kulturubakteri-besini
Petshop Yanlış Filtre Tercihi
[QUOTE=Alperktl]Tank biraz kalabalık olduğu için hava taşı kullanmakta fayda var. Tavsiye ederim[/QUOTE]
Bakın bu önermeniz doğru olmuş. Biraz empati ile balıkların gözünden bakmak iyidir.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]
Alper Bey konu sahibi yüzey akıntısından şikayetçi zaten, hava taşını ne amaçla koyacak oksijen için mi? [/QUOTE]
Merhaba Ahmet Fırat Bey;
Sanırım filtreyi çıkarmak veya değiştirmek durumu için söyledi Alper Bey. Yada ben öyle anladım :)
[QUOTE=Alperktl]Tank biraz kalabalık olduğu için hava taşı kullanmakta fayda var. Tavsiye ederim[/QUOTE]
Bakın bu önermeniz doğru olmuş. Biraz empati ile balıkların gözünden bakmak iyidir.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]
Alper Bey konu sahibi yüzey akıntısından şikayetçi zaten, hava taşını ne amaçla koyacak oksijen için mi? [/QUOTE]
Merhaba Ahmet Fırat Bey;
Sanırım filtreyi çıkarmak veya değiştirmek durumu için söyledi Alper Bey. Yada ben öyle anladım :)
Petshop Yanlış Filtre Tercihi
[QUOTE=Alperktl] Ben su degişimine karşı değilim. Ayrıca bu sözleri bulanık ve yeşil su için söyledim. Bakteri kültürünün oturması için[/QUOTE]
Merhaba Alper Bey;
Son mesajlarınızda " su değişimi yapmayın, filtreyi temizlemeyin " demeniz yanlış. Bakteri kültürünün oturması için akvaryumda su değişikliği yapılmamasını önermenizde hatalı, ki bunu gören yeni hobiciler yanlış anlayıp hiç su değişikliği yapmamak daha iyi diye düşünebilir.
Tekrar olacak ama temiz su her zaman iyidir. Su değişimi ferahlıktır, bulunduğumuz ortamı havalandırmak gibi ve ekstrası balıklarınıza ve bitkilerinize göre ( ro su istemeyen ) mineral kaynağı olur.
[QUOTE=Alperktl] Ben su degişimine karşı değilim. Ayrıca bu sözleri bulanık ve yeşil su için söyledim. Bakteri kültürünün oturması için[/QUOTE]
Merhaba Alper Bey;
Son mesajlarınızda " su değişimi yapmayın, filtreyi temizlemeyin " demeniz yanlış. Bakteri kültürünün oturması için akvaryumda su değişikliği yapılmamasını önermenizde hatalı, ki bunu gören yeni hobiciler yanlış anlayıp hiç su değişikliği yapmamak daha iyi diye düşünebilir.
Tekrar olacak ama temiz su her zaman iyidir. Su değişimi ferahlıktır, bulunduğumuz ortamı havalandırmak gibi ve ekstrası balıklarınıza ve bitkilerinize göre ( ro su istemeyen ) mineral kaynağı olur.
SON MESAJLAR
- Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 17:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
florasan,
AquaShirmp,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Hoppala,
nniiaa,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
ALTEMUR,
fikret43,
Cyber_Scout,
sina cen,
Hidro Dinamik,
yeekim,
ciways,
Kuduoglu,
ochischeni_xpmr,
ugurbaran,
Öğretmen Ali,
LeafyAqua,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Sfenks111,
Ramazanbet,
HarunYILDIRIM,
Umutoty,
knnynr,
ochischeni_supl,
Erdinc.B,
ballantines,
Ömer Ahi,
Stoke,
UmitOnay,
Kadircankaya,
Savvah,
berkant68,
umitlee,
Balıkmen,
aupqua,
EmiirKaan,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
