ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LethalShark
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Kasım 2019 02:49
Son Ziyaret:
10 Mart 2020 20:30
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özmen Boğatır
Doğum Tarihi:
13 Ekim 1984
Yaş:
41
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Özmen BOĞATIR
İşin acemisi af buyurun.
SON 5 MESAJI
Merhabalar İlk Deneyimim Olacak
[QUOTE=ekıns]
Japon balıkları fazla akıntı sevmeyen canlılar. alacağınız filtre balıkları yormayacak şekilde olmalıdır. akvaryum suyunu saatte 4-5 kere çevirecek bir iç filtre yada pipo filtre işinizi görecektir.
İç filtreye örnek olarak aşağıdaki resimdeki gibi olabilir. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171497/071120191317491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171497/071120191317491.jpg[/IMG]
resimdeki filtre sizin akvaryumdaki suyunuzu saate 15-16 kere çevirecektir. bu çok fazla ama su akış hızı ayarlaması mevcut değerlendirilebilir. pipo filtre alsanız daha iyi olur. yanlız pipolar biyolojik fitreleme yapar. mekanik bir filtreme beklemeyin[/QUOTE]
yani kısacası resimde örnek olarak vermiş olduğunuz filtre benim yeteri kadar ihtiyacımı karşılamaktadır su akış hızı ayarlaması da mümkünse bunu kullanacağım bu boyutlardaki akaryum için bu filtre yi kullanacağım o zaman tavisyeleriniz için teşekkür ederim kolay gelsin
Not: İlerki zamanlarda bu postu tekrardan güncelleyeceğim gece vardiyasına gelmeden önce baktığımda gayet kıpır kıpır geziniyorlardı akvaryumda yerlerini sevdiler büyük ihtimal ile [:)]
[QUOTE=ekıns]
Japon balıkları fazla akıntı sevmeyen canlılar. alacağınız filtre balıkları yormayacak şekilde olmalıdır. akvaryum suyunu saatte 4-5 kere çevirecek bir iç filtre yada pipo filtre işinizi görecektir.
İç filtreye örnek olarak aşağıdaki resimdeki gibi olabilir. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171497/071120191317491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171497/071120191317491.jpg[/IMG]
resimdeki filtre sizin akvaryumdaki suyunuzu saate 15-16 kere çevirecektir. bu çok fazla ama su akış hızı ayarlaması mevcut değerlendirilebilir. pipo filtre alsanız daha iyi olur. yanlız pipolar biyolojik fitreleme yapar. mekanik bir filtreme beklemeyin[/QUOTE]
yani kısacası resimde örnek olarak vermiş olduğunuz filtre benim yeteri kadar ihtiyacımı karşılamaktadır su akış hızı ayarlaması da mümkünse bunu kullanacağım bu boyutlardaki akaryum için bu filtre yi kullanacağım o zaman tavisyeleriniz için teşekkür ederim kolay gelsin
Not: İlerki zamanlarda bu postu tekrardan güncelleyeceğim gece vardiyasına gelmeden önce baktığımda gayet kıpır kıpır geziniyorlardı akvaryumda yerlerini sevdiler büyük ihtimal ile [:)]
Merhabalar İlk Deneyimim Olacak
[QUOTE=ekıns]Tahmini olarak 12-13 litre olabili diye düşünüyorum ( 35*15*20) şeklinde olabilir. ( gazeteden üç aşağı beş yukarı tahmin etmeye çalıştım.) bir fitre yerleştirmenizi öneririm. Debisi az olsun ( 100 lt/h tarzında bildiğim kadarıyla dahada ufağı yok) suyu dalgalandırsın yeter. Pipo filtrede düşünebilirsiniz. hacim ufak çünkü. ısıtıcıya gerek varmı bilmiyorum. eğer eviniz kaloriferli ise su hacmi ufak olduğu için su sıcaklığı oda sıcaklığında kalacaktır. japon balıklarına yeter. sobalı felansa geceleri oda sıcaklığı düşebilme ihtimaline karşın ufak boy 25 w lık bir ısıtıcı takılabilir.
bu boy akvaryumlar genelde karides ve beta balıkları gibi ufak boy canlılar için planlanıyor. ancak ilk başlarda hepimiz aynı hatayı düşmşüzdür. ( ben 5 ltrelik küçük akvaryumda lepistes beslemeye çalışmıştım [:((] biraz araştırınca 65 litrelik tanka geçmiştim. ) imkanınız var ise 50-60 litrelik orta boy sayılacak bir akvaryum edinebilirseniz içine 1 de cüce vatoz katıp 1 -2 kök anibüas sonra bak seyrin keyfine. Literatürde bir japon balığına ortalama 20-30 lire su düşmesi (bazı kaynaklarda 10 gallon yazar oda 37-40 litreye tekabül eder. ama balık başına 20 litrede de gayet sağlıklı yaşayabilirler) beklenir. bunu göz ardı etmeyin. balık başına 20-30 litre gibi bir tankta bakılan japon balıklarına bir müddet sonra seyrine doyum olmuyor. ( şu an 200 Litrede 8 adet japon bakıyorum haftalık % 20 su değişimi ile. kerataları edindiğimde 5-6 cm civarındalardı şimdi 11-12 cm civarındalar ve seyirlerine doyum olmuyor) .
Dip not: 3.5 yaşında ikiz çocuklarım var. ikisinin cinsiyetide erkek . ve balıklara benden daha çok özen gösteriyorlar. emin olun hocam cocuğunuz akvaryuma camına sert bir cisimle vurmazsa ( bunu öğretirseniz) büyük tank çocuklar için daha sağlıklı. çünkü balıklara dokunma iç güdüsü ile akvaryumu camlarına dokunuyorlar, güç uyguluyorlar. ufak hacimdeki ( 10-15 Ltre )bir akvaryumu yerinden oynatabilir, düşürebilir, filtre , ısıtıcı vs. elektrikli malzeme Allah korusun bir kazaya sebebiyet verebilir. ama çocuk kuvveti 50-60 lirteyi yerinden oynatamaz.[/QUOTE]
Az önce gece vardiyasından çıktım eve geldim balıkları bıraktım yeni akvaryuma sıkıntı olmadı gözlemlediğim kadarı ile kum bile karıştırmaya başladılar akvaryum ölçüleri tahminiz çok yakın olmuş 35x25x15 şeklinde metre ile ölçüldü ne kadar su alır hesaplayamadım evde doğalgaz var misafir oda sı gibi bir yer var güneş felan görmüyor ama oda gayet aydınlık akvaryum biraz yükseğe taşımak zorunda kaldım ufaklıktan dolayı en kısa zamanda bir fitre edineceğim yukarıda vermiş olduğum ölçüye uygun bir fitre verirseniz bende sizin vermiş olduğunuz yolu uygulamaya çalışırım teşekkür ederim [QUOTE=Beta_balik]Balıklar daha yavru denebilecek boyutta. Belki bir süre idare edebilirsijiz ama daha sonra sorun çıkacaktır.
Eğer balıkları aldığınız yere gidemiyorsanız başka bir akvaryumcuya gidip yem ile yada bir beta ile takas edebilirsiniz.
Bu akvaryuma en uygunu pipo filtre olur. Minik birşey alabilirsiniz.[/QUOTE]
Şöyle bir durum söz konusu diğer akvaryum veya petshop lar da bana uzak kalıyor ama bir süre daha bunlarla idare edip ileride çok geç olmadan değiştireceğim teşekkürler önerileriniz için bu arada son fotoğrafı ve bana vermiş oldukları yemin de fotosunu çekip buraya bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120191202351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120191202531.jpg[/IMG]
[QUOTE=ekıns]Tahmini olarak 12-13 litre olabili diye düşünüyorum ( 35*15*20) şeklinde olabilir. ( gazeteden üç aşağı beş yukarı tahmin etmeye çalıştım.) bir fitre yerleştirmenizi öneririm. Debisi az olsun ( 100 lt/h tarzında bildiğim kadarıyla dahada ufağı yok) suyu dalgalandırsın yeter. Pipo filtrede düşünebilirsiniz. hacim ufak çünkü. ısıtıcıya gerek varmı bilmiyorum. eğer eviniz kaloriferli ise su hacmi ufak olduğu için su sıcaklığı oda sıcaklığında kalacaktır. japon balıklarına yeter. sobalı felansa geceleri oda sıcaklığı düşebilme ihtimaline karşın ufak boy 25 w lık bir ısıtıcı takılabilir.
bu boy akvaryumlar genelde karides ve beta balıkları gibi ufak boy canlılar için planlanıyor. ancak ilk başlarda hepimiz aynı hatayı düşmşüzdür. ( ben 5 ltrelik küçük akvaryumda lepistes beslemeye çalışmıştım [:((] biraz araştırınca 65 litrelik tanka geçmiştim. ) imkanınız var ise 50-60 litrelik orta boy sayılacak bir akvaryum edinebilirseniz içine 1 de cüce vatoz katıp 1 -2 kök anibüas sonra bak seyrin keyfine. Literatürde bir japon balığına ortalama 20-30 lire su düşmesi (bazı kaynaklarda 10 gallon yazar oda 37-40 litreye tekabül eder. ama balık başına 20 litrede de gayet sağlıklı yaşayabilirler) beklenir. bunu göz ardı etmeyin. balık başına 20-30 litre gibi bir tankta bakılan japon balıklarına bir müddet sonra seyrine doyum olmuyor. ( şu an 200 Litrede 8 adet japon bakıyorum haftalık % 20 su değişimi ile. kerataları edindiğimde 5-6 cm civarındalardı şimdi 11-12 cm civarındalar ve seyirlerine doyum olmuyor) .
Dip not: 3.5 yaşında ikiz çocuklarım var. ikisinin cinsiyetide erkek . ve balıklara benden daha çok özen gösteriyorlar. emin olun hocam cocuğunuz akvaryuma camına sert bir cisimle vurmazsa ( bunu öğretirseniz) büyük tank çocuklar için daha sağlıklı. çünkü balıklara dokunma iç güdüsü ile akvaryumu camlarına dokunuyorlar, güç uyguluyorlar. ufak hacimdeki ( 10-15 Ltre )bir akvaryumu yerinden oynatabilir, düşürebilir, filtre , ısıtıcı vs. elektrikli malzeme Allah korusun bir kazaya sebebiyet verebilir. ama çocuk kuvveti 50-60 lirteyi yerinden oynatamaz.[/QUOTE]
Az önce gece vardiyasından çıktım eve geldim balıkları bıraktım yeni akvaryuma sıkıntı olmadı gözlemlediğim kadarı ile kum bile karıştırmaya başladılar akvaryum ölçüleri tahminiz çok yakın olmuş 35x25x15 şeklinde metre ile ölçüldü ne kadar su alır hesaplayamadım evde doğalgaz var misafir oda sı gibi bir yer var güneş felan görmüyor ama oda gayet aydınlık akvaryum biraz yükseğe taşımak zorunda kaldım ufaklıktan dolayı en kısa zamanda bir fitre edineceğim yukarıda vermiş olduğum ölçüye uygun bir fitre verirseniz bende sizin vermiş olduğunuz yolu uygulamaya çalışırım teşekkür ederim [QUOTE=Beta_balik]Balıklar daha yavru denebilecek boyutta. Belki bir süre idare edebilirsijiz ama daha sonra sorun çıkacaktır.
Eğer balıkları aldığınız yere gidemiyorsanız başka bir akvaryumcuya gidip yem ile yada bir beta ile takas edebilirsiniz.
Bu akvaryuma en uygunu pipo filtre olur. Minik birşey alabilirsiniz.[/QUOTE]
Şöyle bir durum söz konusu diğer akvaryum veya petshop lar da bana uzak kalıyor ama bir süre daha bunlarla idare edip ileride çok geç olmadan değiştireceğim teşekkürler önerileriniz için bu arada son fotoğrafı ve bana vermiş oldukları yemin de fotosunu çekip buraya bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120191202351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120191202531.jpg[/IMG]
Merhabalar İlk Deneyimim Olacak
[QUOTE=Beta_balik]Akvaryumun ölçülerini genişlik×derinlik×yükseklik şekilde yazarsanız litre hesaplamada yardımcı oluruz. Yalnız büyük ihtimalle akvaryum balıklar için yetersiz kalacak. Arkada gözüken fanustan yola çıkarak akvaryumun hacminin yaklaşık olarak 10-15 litre olduğunu söyleyebilirim ki bu hacimde bir japon bile bakmanız uygun değil. Özellikle japon balıkları büyük boylara ulaşan ve büyük hacim isteyen bir türdür. İki tane japon balığını en iyi şekilde beslemek istiyorsanız en az 50-60 litrelik bir akvaryum almalısınız.
Yinede ben size japon balığı ile ilgili birkaç bilgi vereyim,
Japon balıkları dediğim gibi büyük hacim ister. Akvaryum aldığınızda tabana kum olarak önereceğim kum silistir. Çünkü japon balıkları kum ile sürekli oynayıp yutma ihtimalleri vardır. Eğer silis kumdan kalın olursa balığa zarar verebilir. Dekorasyon olarak ise en uygun şey yuvarlak hatlı kayalar olur. Akvaryum çok sade gözükürse yiyemeyecekleri kadar kalın yaprakları olan anubias bitkisi tercih edebilirsiniz. Japon balıkları birde soğuk su sazanı olarak bilinir. Diğer çoğu balıklara göre daha soğuk suda yaşarlar. İdeal sıcaklık 25 derece olabilir. Suyu biraz fazla kirlettikleri için iyi bir filtre gerekir. Ayrıca yanına cory yada vatoz gibi bir balık koymaya kalkarsanız sorun çıkabilir.
Akvaryuma gelirsek ben japonları aldığınız yere geri vermenizi tavsoye ederim. Eğer daha büyük bir akvaryum alacak imkanınız yoksa bu akvaryumda sadece beta balığı beslenebilir. Bitkili, güzel bir nano akvaryumu yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Yarın ölçülerini alıp bu konu altıdan cevap vereceğim balıkları aldığım yere verme konusu biraz sıkıntılı süreç olabilir, oturduğum yere uzaklığı biraz fazla birde balıkları benden tekrardan geri alırlar mı onu da bilmiyorum açıkçası, daha büyük bir akvaryum alma imkanım çok az o yüzden tavsiyenizi elimden geldiğimce yapmaya çalışacağım filtre olarak önerileriniz varsa görüşünüzü belirtmenizi isterim teşekkür ederim kolay gelsin.
[QUOTE=Beta_balik]Akvaryumun ölçülerini genişlik×derinlik×yükseklik şekilde yazarsanız litre hesaplamada yardımcı oluruz. Yalnız büyük ihtimalle akvaryum balıklar için yetersiz kalacak. Arkada gözüken fanustan yola çıkarak akvaryumun hacminin yaklaşık olarak 10-15 litre olduğunu söyleyebilirim ki bu hacimde bir japon bile bakmanız uygun değil. Özellikle japon balıkları büyük boylara ulaşan ve büyük hacim isteyen bir türdür. İki tane japon balığını en iyi şekilde beslemek istiyorsanız en az 50-60 litrelik bir akvaryum almalısınız.
Yinede ben size japon balığı ile ilgili birkaç bilgi vereyim,
Japon balıkları dediğim gibi büyük hacim ister. Akvaryum aldığınızda tabana kum olarak önereceğim kum silistir. Çünkü japon balıkları kum ile sürekli oynayıp yutma ihtimalleri vardır. Eğer silis kumdan kalın olursa balığa zarar verebilir. Dekorasyon olarak ise en uygun şey yuvarlak hatlı kayalar olur. Akvaryum çok sade gözükürse yiyemeyecekleri kadar kalın yaprakları olan anubias bitkisi tercih edebilirsiniz. Japon balıkları birde soğuk su sazanı olarak bilinir. Diğer çoğu balıklara göre daha soğuk suda yaşarlar. İdeal sıcaklık 25 derece olabilir. Suyu biraz fazla kirlettikleri için iyi bir filtre gerekir. Ayrıca yanına cory yada vatoz gibi bir balık koymaya kalkarsanız sorun çıkabilir.
Akvaryuma gelirsek ben japonları aldığınız yere geri vermenizi tavsoye ederim. Eğer daha büyük bir akvaryum alacak imkanınız yoksa bu akvaryumda sadece beta balığı beslenebilir. Bitkili, güzel bir nano akvaryumu yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Yarın ölçülerini alıp bu konu altıdan cevap vereceğim balıkları aldığım yere verme konusu biraz sıkıntılı süreç olabilir, oturduğum yere uzaklığı biraz fazla birde balıkları benden tekrardan geri alırlar mı onu da bilmiyorum açıkçası, daha büyük bir akvaryum alma imkanım çok az o yüzden tavsiyenizi elimden geldiğimce yapmaya çalışacağım filtre olarak önerileriniz varsa görüşünüzü belirtmenizi isterim teşekkür ederim kolay gelsin.
Merhabalar İlk Deneyimim Olacak
Arkadaşlar herkese merhaba ilk defa akvaryum sahibi oldum 2,5 yaşında oğlum var ona biraz hayvan sevgisi aşılamak istiyorum eski bir cam fanus vardı 1 haftadır içinde japon balığı besliyorum 2 adet bugün de sabahtan gidip akvaryum aldım aklımda bir takım sorular var öncelikle ilk deneyimim olduğu için af buyurun [:)] akvaryum aldım yanında 2 adet kum aldım içerisine su doldurdum bu sabah 11 itibari ile ama balıkları hemen içerisine koymadım aşağıda gördüğünüz gibi akvaryumun boyutuna göre bana öneride bulunurmusunuz ayrıca boyutunu tam bilmiyorum ama büyük bu akvaryum 2 adet japon balığı için uygunmudur filtre motor gibi diğer şeylerde almam lazım mı su ısıtıcısı veya başka bir şeyler almam lazım mıdır not: 2 adet balık besleyeceğim yanında çöpçü türü veya onun gibi herhangi bir balık türevi beslemem lazım olurmu? teşekkür ederim saygılarımla. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190319001.jpg[/IMG]
Arkadaşlar herkese merhaba ilk defa akvaryum sahibi oldum 2,5 yaşında oğlum var ona biraz hayvan sevgisi aşılamak istiyorum eski bir cam fanus vardı 1 haftadır içinde japon balığı besliyorum 2 adet bugün de sabahtan gidip akvaryum aldım aklımda bir takım sorular var öncelikle ilk deneyimim olduğu için af buyurun [:)] akvaryum aldım yanında 2 adet kum aldım içerisine su doldurdum bu sabah 11 itibari ile ama balıkları hemen içerisine koymadım aşağıda gördüğünüz gibi akvaryumun boyutuna göre bana öneride bulunurmusunuz ayrıca boyutunu tam bilmiyorum ama büyük bu akvaryum 2 adet japon balığı için uygunmudur filtre motor gibi diğer şeylerde almam lazım mı su ısıtıcısı veya başka bir şeyler almam lazım mıdır not: 2 adet balık besleyeceğim yanında çöpçü türü veya onun gibi herhangi bir balık türevi beslemem lazım olurmu? teşekkür ederim saygılarımla. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190319001.jpg[/IMG]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım.
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
