ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Taner3210
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ekim 2019 12:36
Son Ziyaret:
17 Aralık 2019 10:54
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Taner avcı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Taner avcı
SON 10 MESAJI
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=bumega]
Kuma değmesi sıkıntı olmaz ama değmemeside sıkıntı olmaz[:)] Siz yine de 1 cm felan boşluk bırakabilirsiniz hani olurda kumdan çizilirse diye. [/QUOTE]
Teşekkür ederim elimde mavi ve sarı vitamin vede akvaryum tuzu var bunları hangi aralıklarla akvaryuma eklemeliyim
[QUOTE=bumega]
Kuma değmesi sıkıntı olmaz ama değmemeside sıkıntı olmaz[:)] Siz yine de 1 cm felan boşluk bırakabilirsiniz hani olurda kumdan çizilirse diye. [/QUOTE]
Teşekkür ederim elimde mavi ve sarı vitamin vede akvaryum tuzu var bunları hangi aralıklarla akvaryuma eklemeliyim
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=bumega]Akvaryumda hafif bir kokunun her zaman olması normal karşılanır aslında ama sizinki rahatsız edici düzeydeyse sebebi farklı olabilir. İlk 1 aylık sürede filtre malzemeleri arasına aktif karbon koymayı deneyebilirsiniz güçlü bir koku giderici olduğu söyleniyor ama ben hiç kullanmadım açıkçası. Balıklara yumurta sarısı çok azda olsa verdiyseniz bu da inanılmaz kötü bir koku yapıyor. Ben bir parmağımın ucuyla vermiştim deneme amaçlı sabaha akvaryumun suyunun yarısını değişmek zorunda kaldım kokudan.
Isıtıcı yeniyse normal buharda yapabilir bazı yerlerden ama zamanla kesiliyor.
Dip çekimi süresini 2 haftaya uzatmamaya çalışın haftada 1 yapılması iyi olur kokunun sebebi bu da olabilir. Hatta kokudan kurtulana kadar 3 4 günde bir %10 kadar dip çekimi iyi olur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyelerinizi uygulayacağım evet ısıtıcı yeni ısıtıcıyı çapraz koy demiş arkadaşın biri sizde kuma değmesinde sıkıntı olmaz dediniz bu konuda kararsız kaldım
[QUOTE=bumega]Akvaryumda hafif bir kokunun her zaman olması normal karşılanır aslında ama sizinki rahatsız edici düzeydeyse sebebi farklı olabilir. İlk 1 aylık sürede filtre malzemeleri arasına aktif karbon koymayı deneyebilirsiniz güçlü bir koku giderici olduğu söyleniyor ama ben hiç kullanmadım açıkçası. Balıklara yumurta sarısı çok azda olsa verdiyseniz bu da inanılmaz kötü bir koku yapıyor. Ben bir parmağımın ucuyla vermiştim deneme amaçlı sabaha akvaryumun suyunun yarısını değişmek zorunda kaldım kokudan.
Isıtıcı yeniyse normal buharda yapabilir bazı yerlerden ama zamanla kesiliyor.
Dip çekimi süresini 2 haftaya uzatmamaya çalışın haftada 1 yapılması iyi olur kokunun sebebi bu da olabilir. Hatta kokudan kurtulana kadar 3 4 günde bir %10 kadar dip çekimi iyi olur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyelerinizi uygulayacağım evet ısıtıcı yeni ısıtıcıyı çapraz koy demiş arkadaşın biri sizde kuma değmesinde sıkıntı olmaz dediniz bu konuda kararsız kaldım
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=bumega]Yeminizi açık aldınız heralde marka v.b bilgi olmadığı için naısldır bişey diyemem ama karışık bir yeme benziyor. Akvaryumda rahatsız edecek derecede koku varsa yemlemeyi fazla yapıyor olabilirsiniz. Öncelikle ben size kendi kullandığım akvaryumu kirletmeyen ve koku yapmayan yemlerden örnek vereyim.
-Ocean Nutrition Goldfish Flake
-Hikari Goldfish Staple Baby
-Tetra Pro Algae
-Her türlü haşlanmış taze sebze[:)]
Bitkiyi birşeye sabitlemezseniz suyun içinde süzülüyor sabit durmuyor. Anubias olacaksa ve kuma saplarsanız bu seferde çürüyor. Şu an bitki masrafından ziyade öncelikle elinizdeki yemin yanına 1 2 çeşit daha kaliteli yem almanız daha uygun olur aslında. Yemleri yüksek gramajlı almayın bittikçe değişik yemler alırsınız.
Isıtıcının kuma değmesi sıkıntı yaratmaz.
Fon olarak bende arayış içindeyim sanırım sonunda siyah yapışkanlı bir fon alacağım düz renk olarak.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim yemleri tedarik edeceğim yemlemeyi 2 günde bir yapıyorum koku devamlı oluyor kapağı kapattım kesildi sump malzemelerini yeni kullanmaya başladım belki ilerde kokuyu keser ısıtıcının üzerinde beyaz benek olmaya başladı şu an 8 tane acaba bir sıkıntı olurmu resim attım bakabilirsiniz[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/271020191035151.jpg[/IMG]
[QUOTE=Bilgekarga]Isıtıcıyı çapraz koyarsan kuma değmeyecektir. Tabana değmemesi ve filtreye yakın olması tavsiye edilir. Arka fon mavi renk bişi ayarlarsan çok daha güzel görüntü elde edersin. [/QUOTE]
Teşekkür ederim ölçülere uygun fon link verebilirmisiniz burdan
Isıtıcıda beyaz benek olmaya başladı acaba sebebi nedir[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/271020191035151.jpg[/IMG]
[QUOTE=mutlubaba]Dip cekim yapma araligin nedir
Koku filtrelerin temizleme zamanini uzattiysanda olabilir japonlar biraz fazla atik birakiyor ben haftada bir dip cekimi yapiyorum ic filtremi ayda 1 dis filtreyi 2 ayda bir temizliyorum onun disinda arkadaslar soylenecekleri dile getirmis zaten
Keyifli hobiler[/QUOTE]
Dip çekimi 2 haftayı buluyor iç ve dış filtreyi düzenli temizlerim koku rahatsız edince kapağı kapattım kesildi birde sump malzemeleri aldım hem iç hem dış filtrede kullanmaya başladım belki ilerde kesilir
[QUOTE=bumega]Yeminizi açık aldınız heralde marka v.b bilgi olmadığı için naısldır bişey diyemem ama karışık bir yeme benziyor. Akvaryumda rahatsız edecek derecede koku varsa yemlemeyi fazla yapıyor olabilirsiniz. Öncelikle ben size kendi kullandığım akvaryumu kirletmeyen ve koku yapmayan yemlerden örnek vereyim.
-Ocean Nutrition Goldfish Flake
-Hikari Goldfish Staple Baby
-Tetra Pro Algae
-Her türlü haşlanmış taze sebze[:)]
Bitkiyi birşeye sabitlemezseniz suyun içinde süzülüyor sabit durmuyor. Anubias olacaksa ve kuma saplarsanız bu seferde çürüyor. Şu an bitki masrafından ziyade öncelikle elinizdeki yemin yanına 1 2 çeşit daha kaliteli yem almanız daha uygun olur aslında. Yemleri yüksek gramajlı almayın bittikçe değişik yemler alırsınız.
Isıtıcının kuma değmesi sıkıntı yaratmaz.
Fon olarak bende arayış içindeyim sanırım sonunda siyah yapışkanlı bir fon alacağım düz renk olarak.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim yemleri tedarik edeceğim yemlemeyi 2 günde bir yapıyorum koku devamlı oluyor kapağı kapattım kesildi sump malzemelerini yeni kullanmaya başladım belki ilerde kokuyu keser ısıtıcının üzerinde beyaz benek olmaya başladı şu an 8 tane acaba bir sıkıntı olurmu resim attım bakabilirsiniz[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/271020191035151.jpg[/IMG]
[QUOTE=Bilgekarga]Isıtıcıyı çapraz koyarsan kuma değmeyecektir. Tabana değmemesi ve filtreye yakın olması tavsiye edilir. Arka fon mavi renk bişi ayarlarsan çok daha güzel görüntü elde edersin. [/QUOTE]
Teşekkür ederim ölçülere uygun fon link verebilirmisiniz burdan
Isıtıcıda beyaz benek olmaya başladı acaba sebebi nedir[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/271020191035151.jpg[/IMG]
[QUOTE=mutlubaba]Dip cekim yapma araligin nedir
Koku filtrelerin temizleme zamanini uzattiysanda olabilir japonlar biraz fazla atik birakiyor ben haftada bir dip cekimi yapiyorum ic filtremi ayda 1 dis filtreyi 2 ayda bir temizliyorum onun disinda arkadaslar soylenecekleri dile getirmis zaten
Keyifli hobiler[/QUOTE]
Dip çekimi 2 haftayı buluyor iç ve dış filtreyi düzenli temizlerim koku rahatsız edince kapağı kapattım kesildi birde sump malzemeleri aldım hem iç hem dış filtrede kullanmaya başladım belki ilerde kesilir
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=bumega]Öncelikle balıklarınızı önemseyip onlar için doğrusunu yapmaya çaba harcadığınız için ben teşekkür ederim.
İlk olarak lav kayasını çıkartmanıza gerek yok hatta üzerine bir adet anubias bitkisi alıp misina yardımıyla bağlayabilirsiniz çok hoş durur.
Dış filtrenizin akvaryumdan su çeken aparatını ordan sökerek arka cama ters U biçiminde olan kısmın arasına camı sıkıştırarak vantuzlarla da içerden cama yapıştırarak kullanmanız lazım bu şekilde kullanım için dizayn edilmiş. Böyle yaparsanız akvaryuma hem yeşil borusu girmemiş olur hem de kapladığı hacim azalır.
Sadece japon balığı besleyeceğiniz için su sıcaklığı 23 derece en ideal olandır. Balıkları ayırana kadar 25 26 derecede tutabilirsiniz. Sonra yavaş yavaş günde 1 derece düşürerek 23 e sabitlersiniz.
Akvaryumda nasıl bir koku var bilmiyorum ama kullandığınız yemlerle alakalı olabilir. Hangi yemlerden kullandığınızı belirtmediğiniz için bu konuda birşey söylemek zor olur.
Son olarak zevkinize göre bir arka fon resmi ya da tek renk fon güzel olur akvaryum için.
Filtre aparatları bu şekilde asılacak[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217048/261020191738431.jpg[/IMG][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/261020191853401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21[QUOTE=bumega]Öncelikle balıklarınızı önemseyip onlar için doğrusunu yapmaya çaba harcadığınız için ben teşekkür ederim.
İlk olarak lav kayasını çıkartmanıza gerek yok hatta üzerine bir adet anubias bitkisi alıp misina yardımıyla bağlayabilirsiniz çok hoş durur.
Dış filtrenizin akvaryumdan su çeken aparatını ordan sökerek arka cama ters U biçiminde olan kısmın arasına camı sıkıştırarak vantuzlarla da içerden cama yapıştırarak kullanmanız lazım bu şekilde kullanım için dizayn edilmiş. Böyle yaparsanız akvaryuma hem yeşil borusu girmemiş olur hem de kapladığı hacim azalır.
Sadece japon balığı besleyeceğiniz için su sıcaklığı 23 derece en ideal olandır. Balıkları ayırana kadar 25 26 derecede tutabilirsiniz. Sonra yavaş yavaş günde 1 derece düşürerek 23 e sabitlersiniz.
Akvaryumda nasıl bir koku var bilmiyorum ama kullandığınız yemlerle alakalı olabilir. Hangi yemlerden kullandığınızı belirtmediğiniz için bu konuda birşey söylemek zor olur.
Son olarak zevkinize göre bir arka fon resmi ya da tek renk fon güzel olur akvaryum için.
Filtre aparatları bu şekilde asılacak[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217048/261020191738431.jpg[/IMG][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/261020191853401.jpg[/IMG]
Teşekkür ederim yemin resmini attım
Dış filtreyi düzelteceğim
Bitkiyi taş yerine kuma koysam durmazmı acaba
Isıtıcı kuma değiyor sıkıntı olurmu
Fon olarak öneriniz varmı ölçülere uygun[EDIT]Taner3210,2019-10-26 22:53:02[/EDIT]
[QUOTE=bumega]Öncelikle balıklarınızı önemseyip onlar için doğrusunu yapmaya çaba harcadığınız için ben teşekkür ederim.
İlk olarak lav kayasını çıkartmanıza gerek yok hatta üzerine bir adet anubias bitkisi alıp misina yardımıyla bağlayabilirsiniz çok hoş durur.
Dış filtrenizin akvaryumdan su çeken aparatını ordan sökerek arka cama ters U biçiminde olan kısmın arasına camı sıkıştırarak vantuzlarla da içerden cama yapıştırarak kullanmanız lazım bu şekilde kullanım için dizayn edilmiş. Böyle yaparsanız akvaryuma hem yeşil borusu girmemiş olur hem de kapladığı hacim azalır.
Sadece japon balığı besleyeceğiniz için su sıcaklığı 23 derece en ideal olandır. Balıkları ayırana kadar 25 26 derecede tutabilirsiniz. Sonra yavaş yavaş günde 1 derece düşürerek 23 e sabitlersiniz.
Akvaryumda nasıl bir koku var bilmiyorum ama kullandığınız yemlerle alakalı olabilir. Hangi yemlerden kullandığınızı belirtmediğiniz için bu konuda birşey söylemek zor olur.
Son olarak zevkinize göre bir arka fon resmi ya da tek renk fon güzel olur akvaryum için.
Filtre aparatları bu şekilde asılacak[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217048/261020191738431.jpg[/IMG][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/261020191853401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21[QUOTE=bumega]Öncelikle balıklarınızı önemseyip onlar için doğrusunu yapmaya çaba harcadığınız için ben teşekkür ederim.
İlk olarak lav kayasını çıkartmanıza gerek yok hatta üzerine bir adet anubias bitkisi alıp misina yardımıyla bağlayabilirsiniz çok hoş durur.
Dış filtrenizin akvaryumdan su çeken aparatını ordan sökerek arka cama ters U biçiminde olan kısmın arasına camı sıkıştırarak vantuzlarla da içerden cama yapıştırarak kullanmanız lazım bu şekilde kullanım için dizayn edilmiş. Böyle yaparsanız akvaryuma hem yeşil borusu girmemiş olur hem de kapladığı hacim azalır.
Sadece japon balığı besleyeceğiniz için su sıcaklığı 23 derece en ideal olandır. Balıkları ayırana kadar 25 26 derecede tutabilirsiniz. Sonra yavaş yavaş günde 1 derece düşürerek 23 e sabitlersiniz.
Akvaryumda nasıl bir koku var bilmiyorum ama kullandığınız yemlerle alakalı olabilir. Hangi yemlerden kullandığınızı belirtmediğiniz için bu konuda birşey söylemek zor olur.
Son olarak zevkinize göre bir arka fon resmi ya da tek renk fon güzel olur akvaryum için.
Filtre aparatları bu şekilde asılacak[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217048/261020191738431.jpg[/IMG][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/261020191853401.jpg[/IMG]
Teşekkür ederim yemin resmini attım
Dış filtreyi düzelteceğim
Bitkiyi taş yerine kuma koysam durmazmı acaba
Isıtıcı kuma değiyor sıkıntı olurmu
Fon olarak öneriniz varmı ölçülere uygun[EDIT]Taner3210,2019-10-26 22:53:02[/EDIT]
Akvaryum Yanlışları
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/261020191633511.jpg[/IMG]
Arkadaşlar akvaryumda yaptıklarımın resmini yükledim lav kayasını çıkarmam gereklimi ısı derecesi hangi ayarda olmalı elimde tetra 300w lık ısıtıcı var onu kullanıyorum ısıtıcının tabanı kuma değiyor sıkıntı olurmu bir arkadaş dış filtre ile ilgili uyarı yapmıştı oda aklımda düzelteceğim son olarak ilçedeyim balıkları şu an için ayıramam ama müsait zamanda ayıracağım son olarak iç ve dış filtrede kullandığım malzemeler kokuyu kesmedi üst kapağını onun için kapattım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/261020191633511.jpg[/IMG]
Arkadaşlar akvaryumda yaptıklarımın resmini yükledim lav kayasını çıkarmam gereklimi ısı derecesi hangi ayarda olmalı elimde tetra 300w lık ısıtıcı var onu kullanıyorum ısıtıcının tabanı kuma değiyor sıkıntı olurmu bir arkadaş dış filtre ile ilgili uyarı yapmıştı oda aklımda düzelteceğim son olarak ilçedeyim balıkları şu an için ayıramam ama müsait zamanda ayıracağım son olarak iç ve dış filtrede kullandığım malzemeler kokuyu kesmedi üst kapağını onun için kapattım
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=a.gumrah]Harika bir olgunluk sergiledin. Çok kısa zamanda müthiş işler çıkaracağını düşünüyorum. Keyifli hobiler dilerim.
Saygılarımla... [/QUOTE]
Teşekkür ederim inşallah
[QUOTE=a.gumrah]Harika bir olgunluk sergiledin. Çok kısa zamanda müthiş işler çıkaracağını düşünüyorum. Keyifli hobiler dilerim.
Saygılarımla... [/QUOTE]
Teşekkür ederim inşallah
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=a.gumrah]Dayanamadım, sevgili kardeşimin affına sığınarak yazacağım:
Adamın biri etrafındakilere 'kurban' meselesini şöyle anlatıyormuş: Hazreti Musa Allah'a dua etmiş. 'Ya Rabbi, bana bir kız evlat bahşedersen onu sana kurban edeyim.' Bir zaman sonra Hazreti Musa'nın bir kızı olmuş, adını Ayşe koymuş. Çocuğun kurban edileceği zaman gelince Hazreti Musa bıçağı yavrucağın boynuna dayamış. Tam kesecekken Azrail gökten elinde bir keçiyle gelmiş… Hikâyenin tam bu noktasında dinleyenlerden biri dayanamamış ve şöyle demiş: 'Ben bunun neresini düzelteyim? Hazreti Musa değil Hazreti İbrahim, kız değil erkek, Ayşe değil İsmail, Azrail değil Cebrail, keçi değil koç.'
Saygılarımla...
[/QUOTE]
Estafurullah
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]1- Teneke kutuyu çıkarın,lüzumsuz. Nasıl bir görsel zevk beklentiniz var yada bu kutunun amacı nedir?
2- Japonlar harici diğer türleri aldığınız yere götürüp yine japonlarla takaslayın.
3- Plastik bitkiler japon tanklarında -size görsel manada rahatsız etmiyorsa kullanılabilir.
4- Arka plan eklemesi yapılmalı.
5- Az yemlemeli.[/QUOTE]
Teşekkür ederim uyarılarınızı uygulayacağım
[QUOTE=Kınayu]
Arkadaş açık açık tercübesiz olduğunu belirtmiş buda bir meziyet bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır. bu bağlamda söylenen uyarılar ışığında gerekli düzenlemeleri yaparak hepimizi kesin şaşırtacaktır. konuyu açış düşüncesinin,de bu eksik bilmediklerini öğrenmek gerekli düzenlemeleri eksikliklerini yapması açısından bu davranışı için yinede hepimizin övgüsünü hak ediyor diye düşünüyorum ben [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim yanlışları düzelteceğim
[QUOTE=a.gumrah]Dayanamadım, sevgili kardeşimin affına sığınarak yazacağım:
Adamın biri etrafındakilere 'kurban' meselesini şöyle anlatıyormuş: Hazreti Musa Allah'a dua etmiş. 'Ya Rabbi, bana bir kız evlat bahşedersen onu sana kurban edeyim.' Bir zaman sonra Hazreti Musa'nın bir kızı olmuş, adını Ayşe koymuş. Çocuğun kurban edileceği zaman gelince Hazreti Musa bıçağı yavrucağın boynuna dayamış. Tam kesecekken Azrail gökten elinde bir keçiyle gelmiş… Hikâyenin tam bu noktasında dinleyenlerden biri dayanamamış ve şöyle demiş: 'Ben bunun neresini düzelteyim? Hazreti Musa değil Hazreti İbrahim, kız değil erkek, Ayşe değil İsmail, Azrail değil Cebrail, keçi değil koç.'
Saygılarımla...
[/QUOTE]
Estafurullah
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]1- Teneke kutuyu çıkarın,lüzumsuz. Nasıl bir görsel zevk beklentiniz var yada bu kutunun amacı nedir?
2- Japonlar harici diğer türleri aldığınız yere götürüp yine japonlarla takaslayın.
3- Plastik bitkiler japon tanklarında -size görsel manada rahatsız etmiyorsa kullanılabilir.
4- Arka plan eklemesi yapılmalı.
5- Az yemlemeli.[/QUOTE]
Teşekkür ederim uyarılarınızı uygulayacağım
[QUOTE=Kınayu]
Arkadaş açık açık tercübesiz olduğunu belirtmiş buda bir meziyet bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır. bu bağlamda söylenen uyarılar ışığında gerekli düzenlemeleri yaparak hepimizi kesin şaşırtacaktır. konuyu açış düşüncesinin,de bu eksik bilmediklerini öğrenmek gerekli düzenlemeleri eksikliklerini yapması açısından bu davranışı için yinede hepimizin övgüsünü hak ediyor diye düşünüyorum ben [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim yanlışları düzelteceğim
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar arkadaşlar gerekli herşeyi söylemişler zaten [:iyi:] İvedilikle olması olası paslanması kesin olan teneke kutunun çıkarılması ve arka fon ve yapay bitkilerin çıkarılması bence öncelikle ve elzem. Önce onlara el atmanız lazım. Ben akvaryum dış filtresi neden akvaryumla aynı hizada kullanmış olduğunuz filtrenin çalışma prensibimi o şekilde acaba ? Tam tersi dış filtrelerde dış filtrenin akvaryum seviyesinin alttı seviyelerde durması gözetilir istenir de [:?]
Birde dış filtre alış bastonunun tamamının suda olmasını sizmi tercih ettiniz baston şekilde yapılmasının sebebi zaten akvaryum üst kenar camının bitiş noktasına asılarak çalıştırılması [:(]
[B]Dip Not :[/B] Aslına bakarsanız konunuz başlığı akvaryumumdaki doğrular neler diye konuyu açmış olsanız konuya gelen arkadaşlar daha az emek harcayıp yorulardı çünkü yanlışların sayısı doğrulardan çok fazla [:((] [/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgili değilim uyarılarınızı dikkate alacağım
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar arkadaşlar gerekli herşeyi söylemişler zaten [:iyi:] İvedilikle olması olası paslanması kesin olan teneke kutunun çıkarılması ve arka fon ve yapay bitkilerin çıkarılması bence öncelikle ve elzem. Önce onlara el atmanız lazım. Ben akvaryum dış filtresi neden akvaryumla aynı hizada kullanmış olduğunuz filtrenin çalışma prensibimi o şekilde acaba ? Tam tersi dış filtrelerde dış filtrenin akvaryum seviyesinin alttı seviyelerde durması gözetilir istenir de [:?]
Birde dış filtre alış bastonunun tamamının suda olmasını sizmi tercih ettiniz baston şekilde yapılmasının sebebi zaten akvaryum üst kenar camının bitiş noktasına asılarak çalıştırılması [:(]
[B]Dip Not :[/B] Aslına bakarsanız konunuz başlığı akvaryumumdaki doğrular neler diye konuyu açmış olsanız konuya gelen arkadaşlar daha az emek harcayıp yorulardı çünkü yanlışların sayısı doğrulardan çok fazla [:((] [/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgili değilim uyarılarınızı dikkate alacağım
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=Aqua Discovery]Teneke zamanla su da paslanma yapar birde onun yerine kök e aniubas bağlayıp daha doğal görüntü verebilirsiniz hem saklanma alanı oluşur kendiniz de doğadan temin edebilirsiniz kök u kuru olmak şartıyla YouTube da akvaryumum da kullanılan kök ler le ilgili bilgiler mevcut[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=Aqua Discovery]Teneke zamanla su da paslanma yapar birde onun yerine kök e aniubas bağlayıp daha doğal görüntü verebilirsiniz hem saklanma alanı oluşur kendiniz de doğadan temin edebilirsiniz kök u kuru olmak şartıyla YouTube da akvaryumum da kullanılan kök ler le ilgili bilgiler mevcut[/QUOTE]
Teşekkür ederim
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=Beta_balik]Diğer arkadaşların dediğine katılıyorum.
Baktığınız balıklar hem habibat hem de karakter açısından birbirine uyumsuz balıklardır. Bir türü seçip onda devam etmeniz daha iyi olacaktır. Mese japon isterseniz, sadece japon bakıp, ortamı ona göre ayarlıyabilirsiniz. Ayrıca sayıyı biraz düşürmenizde fayda var.
Melek bakmak isterseniz diğer balıkları çıkartıp, yanına 10 tane neon tetra ekleyerek bakabilirsiniz.
Zebra bakmak isterseniz ise yanına barışçıl bazı türler ekleyerek karma akvaryum yapabilirsiniz.
İkinci olarak akvaryuma koyduğunuz dekorlar yanlış olmuş. Yapay bitkileri ve kavanozu çıkartmanız iyi olur. Yapay şeyler suya salınım yapıp su kalitesini bozar ve balıkları kötü yönde etkiler. Onların yerine daha doğal dekorlar (doğal taş, canlı bitki, kök, hindistan cevizinden mağara veya petshoplarda satılan çömlek vb şeyler) kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=Beta_balik]Diğer arkadaşların dediğine katılıyorum.
Baktığınız balıklar hem habibat hem de karakter açısından birbirine uyumsuz balıklardır. Bir türü seçip onda devam etmeniz daha iyi olacaktır. Mese japon isterseniz, sadece japon bakıp, ortamı ona göre ayarlıyabilirsiniz. Ayrıca sayıyı biraz düşürmenizde fayda var.
Melek bakmak isterseniz diğer balıkları çıkartıp, yanına 10 tane neon tetra ekleyerek bakabilirsiniz.
Zebra bakmak isterseniz ise yanına barışçıl bazı türler ekleyerek karma akvaryum yapabilirsiniz.
İkinci olarak akvaryuma koyduğunuz dekorlar yanlış olmuş. Yapay bitkileri ve kavanozu çıkartmanız iyi olur. Yapay şeyler suya salınım yapıp su kalitesini bozar ve balıkları kötü yönde etkiler. Onların yerine daha doğal dekorlar (doğal taş, canlı bitki, kök, hindistan cevizinden mağara veya petshoplarda satılan çömlek vb şeyler) kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim
SON MESAJLAR
- Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
