ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HBturan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ağustos 2019 21:10
Son Ziyaret:
29 Ekim 2019 12:13
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin Turan Budak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yozgat
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hüseyin Turan Budak
SON 7 MESAJI
Mikro Kurt Ve Sporcu İçeceği
[QUOTE=Flexa]Güzel bir soru sorduğunuzu düşünüyorum, lakin cevaplamak da bir o kadar zor. Kim ne yazarsa yazsın varsaymış olacaktır.
Fakat şunu belirtmek isterim ki sporcu ürününün içerisindeki elementler, özellikle iyonlardan oluşuyor. Bunlar kasların ve sinirlerin çalışmasında kritik bir role sahip ve fazla dozda ölümcül dahi olabilirler. Öyle ki bazı kişiler bu ürünleri tüketmeden, yaşadığı bazı biyokimyasal sıkıntılar sebebiyle bu iyonların birikimi sonucunda hayatlarını kaybedebiliyorlar.
Sporcu gıdalarının insan tüketimi için uygun oranlara göre ayarlandığını göz önüne alacak olursak, bence bizden ufak canlılar için sakıncalı olması pek muhtemel. Her ne kadar suya karıştığında çözeltideki oranı azalsa da, bunu ayarlaması oldukça güç olacaktır.
Bunun yanında her bir türde farklı etkileri olacağı da ayrı bir nokta. Eğer böyle bir bilimsel çalışma yapıldıysa bile akvaryum canlılarının birçoğunda yapılmamıştır, çünkü genelde bu tür çalışmalarda hep belli türler kullanılır ki bunlardan Zebra danio hariç neredeyse çoğunu akvaryumda beslemiyoruz.
Benim şahsi önerim, ekstra heyecanlar aramamanız yönünde olacaktır [:)] Doğal gıdalarla, iyi yemlerle beslediğiniz takdirde, zaten gıdalardan bu tür iyonları canlı "ihtiyacı olduğu" kadar alıyor. [/QUOTE]
Aslında dediklerinizde çok haklısınız bu konuyu merak etme sebebim piyasada görmüş olduğum satılan spurilinalı veya astaxin v.b. katkılı mikro kurtlar bende acaba evde dururken böyle besin değeri yüksek mikro kurtlar elde etmekti ve böyle bişey yapmış olsaydım zaten 2d 1e ve 2-3 yavru üzerinde gözlem yapıp üremelerini ve büyümelerini seyredecektim ama sizin bu dediklerinizi göz önünde bulundurduktan sonra böyle yüksek elektrolit değerlerini belkide kurtların bile kaldıramayacakları muhtemel duruyor görüşlerin için saol.[;)]
[QUOTE=Flexa]Güzel bir soru sorduğunuzu düşünüyorum, lakin cevaplamak da bir o kadar zor. Kim ne yazarsa yazsın varsaymış olacaktır.
Fakat şunu belirtmek isterim ki sporcu ürününün içerisindeki elementler, özellikle iyonlardan oluşuyor. Bunlar kasların ve sinirlerin çalışmasında kritik bir role sahip ve fazla dozda ölümcül dahi olabilirler. Öyle ki bazı kişiler bu ürünleri tüketmeden, yaşadığı bazı biyokimyasal sıkıntılar sebebiyle bu iyonların birikimi sonucunda hayatlarını kaybedebiliyorlar.
Sporcu gıdalarının insan tüketimi için uygun oranlara göre ayarlandığını göz önüne alacak olursak, bence bizden ufak canlılar için sakıncalı olması pek muhtemel. Her ne kadar suya karıştığında çözeltideki oranı azalsa da, bunu ayarlaması oldukça güç olacaktır.
Bunun yanında her bir türde farklı etkileri olacağı da ayrı bir nokta. Eğer böyle bir bilimsel çalışma yapıldıysa bile akvaryum canlılarının birçoğunda yapılmamıştır, çünkü genelde bu tür çalışmalarda hep belli türler kullanılır ki bunlardan Zebra danio hariç neredeyse çoğunu akvaryumda beslemiyoruz.
Benim şahsi önerim, ekstra heyecanlar aramamanız yönünde olacaktır [:)] Doğal gıdalarla, iyi yemlerle beslediğiniz takdirde, zaten gıdalardan bu tür iyonları canlı "ihtiyacı olduğu" kadar alıyor. [/QUOTE]
Aslında dediklerinizde çok haklısınız bu konuyu merak etme sebebim piyasada görmüş olduğum satılan spurilinalı veya astaxin v.b. katkılı mikro kurtlar bende acaba evde dururken böyle besin değeri yüksek mikro kurtlar elde etmekti ve böyle bişey yapmış olsaydım zaten 2d 1e ve 2-3 yavru üzerinde gözlem yapıp üremelerini ve büyümelerini seyredecektim ama sizin bu dediklerinizi göz önünde bulundurduktan sonra böyle yüksek elektrolit değerlerini belkide kurtların bile kaldıramayacakları muhtemel duruyor görüşlerin için saol.[;)]
Mikro Kurt Ve Sporcu İçeceği
Herkese merhabalar birçoğumuzun bildiği üzere mikro kurtlar balık yavrularını büyütmede çok faydalı bir canlı yemdir. Şimdi asıl meselemiz bu kurtların besleyicilik değerlerini arttırmak evinde mikro kurt olanlar besi yataklarına lifli,besin değeri yüksek,balıklarımıza yediremediğimiz ve spurilina gibi besinleri karıştırarak tüketime sunarız. Benim size sormak istediğim şey ise bu karışıma çoğu marketlerde satılan mavi renkli sporcu içecekleri(sodyum-50mg potasyum-12.5mg kalsiyum-1.3mg magnezyum-0.6 mg 100mg için)ni eklesek balıklardaki besleyicilik değerleri sağlıkları renkleri büyümeleri olsun ne yönde değişir ? Balıklara zararı olurmu bu konu hakkındaki bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/191020191909051.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar birçoğumuzun bildiği üzere mikro kurtlar balık yavrularını büyütmede çok faydalı bir canlı yemdir. Şimdi asıl meselemiz bu kurtların besleyicilik değerlerini arttırmak evinde mikro kurt olanlar besi yataklarına lifli,besin değeri yüksek,balıklarımıza yediremediğimiz ve spurilina gibi besinleri karıştırarak tüketime sunarız. Benim size sormak istediğim şey ise bu karışıma çoğu marketlerde satılan mavi renkli sporcu içecekleri(sodyum-50mg potasyum-12.5mg kalsiyum-1.3mg magnezyum-0.6 mg 100mg için)ni eklesek balıklardaki besleyicilik değerleri sağlıkları renkleri büyümeleri olsun ne yönde değişir ? Balıklara zararı olurmu bu konu hakkındaki bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/191020191909051.jpg[/IMG]
Hangi Irk
[QUOTE=Mehmetfatasavun]Hiç farket mez kardeş olmaları. Hem endler hem lepistese benziyor
Bu arada dişi ler çoğunlukla zaten şişkin olur.
Bu arada dişi ler çoğunlukla zaten şişkin olur.
Bu arada dişi ler çoğunlukla zaten şişkin olur. [/QUOTE]
Bunlara backcrossing yapardam iyi sonuç alırmıyım
[QUOTE=Mehmetfatasavun]Hiç farket mez kardeş olmaları. Hem endler hem lepistese benziyor
Bu arada dişi ler çoğunlukla zaten şişkin olur.
Bu arada dişi ler çoğunlukla zaten şişkin olur.
Bu arada dişi ler çoğunlukla zaten şişkin olur. [/QUOTE]
Bunlara backcrossing yapardam iyi sonuç alırmıyım
Hangi Irk
Öncelikle merhaba bu konuda üstad haline gelmiş kişiler yardımcı olursa sevinirim size sorularım
1- Balıklarım hangi ırk
2- Balıklarım hepsi kardeş bu yüzden yavrularında sorun olurmu
3- Bu balıklarda backcrossing olurmu olursa nasıl
4- Dişi balık hamilemi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192134571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/26082019213527
1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192135571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192136261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192136551.jpg[/IMG]
Yardımlarınız için teşekkürler[;)][EDIT]HBturan,2019-08-26 21:48:00[/EDIT]
Öncelikle merhaba bu konuda üstad haline gelmiş kişiler yardımcı olursa sevinirim size sorularım
1- Balıklarım hangi ırk
2- Balıklarım hepsi kardeş bu yüzden yavrularında sorun olurmu
3- Bu balıklarda backcrossing olurmu olursa nasıl
4- Dişi balık hamilemi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192134571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/26082019213527
1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192135571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192136261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192136551.jpg[/IMG]
Yardımlarınız için teşekkürler[;)][EDIT]HBturan,2019-08-26 21:48:00[/EDIT]
Görüşleriniz Neler
[QUOTE=Akif12]1- Ben LED kullanıyorum (gün ışığı ) sarı ve gayet memnunum
2-Eğer çok bir bilgin yoksa yada CO2 ve gübre işlerini bilmiyorsan kolay bakılabilenlerden başla derim.
3-Ben kesinlikle lav kırığı ile hageni karıştırıp koymanı tavsiye ederim ben senin ebatlarında ki akvaryumda 2 melek bakıyorum 15 kilo kum kullanıyorum 10 u lav.k 5 i hagen nedenini sorarsan balıkların rengi daha güzel oluyor zaten bitki için diğer kumlar pek uygun değil
4-Gökkuşağı balığı ve neon tetra öneriyorum hem güzel olur hem de lav kırığı kullandığın zaman akvaryum karanlıklaşır ren katmış olurlar
5- Eğer küçük tip balık besleyecek sen ve bunlar canlı doğuran olacaksa bence dış flitre kullanma onun yerine 2 li olan pipo filtre lerden 2 adet ve 1 adette kaliteli bir iç filtre kullanmanı tavsiye ederim sebibi ise hem balıklar o suyu çok fazla kirletemez hem de yavruladıkları zaman malesef filtre içine çekebilir son bir öneri daha akvaryumda dekor canlı doğuranlar için önemlidir yavrular kaçıp dekora saklanırlar dekor kullanacaksan açık mavi ve kırmızı renkleri tercih etmen balıklar açısından daha uygun olur diye düşünüyorum şimdiden hayırlı olsun ve keyifli hobiler dilerim
[/QUOTE]
Çok teşekkürler tecrübe ve tavsiyelerinizi dikkate alacağım[:iyi:]
[QUOTE=Akif12]1- Ben LED kullanıyorum (gün ışığı ) sarı ve gayet memnunum
2-Eğer çok bir bilgin yoksa yada CO2 ve gübre işlerini bilmiyorsan kolay bakılabilenlerden başla derim.
3-Ben kesinlikle lav kırığı ile hageni karıştırıp koymanı tavsiye ederim ben senin ebatlarında ki akvaryumda 2 melek bakıyorum 15 kilo kum kullanıyorum 10 u lav.k 5 i hagen nedenini sorarsan balıkların rengi daha güzel oluyor zaten bitki için diğer kumlar pek uygun değil
4-Gökkuşağı balığı ve neon tetra öneriyorum hem güzel olur hem de lav kırığı kullandığın zaman akvaryum karanlıklaşır ren katmış olurlar
5- Eğer küçük tip balık besleyecek sen ve bunlar canlı doğuran olacaksa bence dış flitre kullanma onun yerine 2 li olan pipo filtre lerden 2 adet ve 1 adette kaliteli bir iç filtre kullanmanı tavsiye ederim sebibi ise hem balıklar o suyu çok fazla kirletemez hem de yavruladıkları zaman malesef filtre içine çekebilir son bir öneri daha akvaryumda dekor canlı doğuranlar için önemlidir yavrular kaçıp dekora saklanırlar dekor kullanacaksan açık mavi ve kırmızı renkleri tercih etmen balıklar açısından daha uygun olur diye düşünüyorum şimdiden hayırlı olsun ve keyifli hobiler dilerim
[/QUOTE]
Çok teşekkürler tecrübe ve tavsiyelerinizi dikkate alacağım[:iyi:]
Görüşleriniz Neler
Peki ledinizde smd power yada şerit ledlerden hangisini kullandınız ve tam adı hakkında bilgi verebilirmisiniz ayrıyetten kaç m ve kaç şerit var.[:geek:]
Peki ledinizde smd power yada şerit ledlerden hangisini kullandınız ve tam adı hakkında bilgi verebilirmisiniz ayrıyetten kaç m ve kaç şerit var.[:geek:]
Görüşleriniz Neler
Öncelikle herkese merhaba bu forumdaki ilk mesajım çok uzun zamandır ziyaretçi olarak bu forumda dolaşıyodum.Şimdi yeni aldığım kararla akvaryumumu büyütmeye karar verdim. 30*15*20 olacak şekilde minik bir akvaryumum var. İçinde 8×lepistes 3+2kılıç ve 1×moli balıklarım var ilk başta belkide çoğu kişide olduğu gibi bende bu meraka japon balıklarıyla başladım. Ama ne yazıkkı bir türlü japon balığında sürekliliği tutturamadım . Bunun üzerine bir arkadaşımın tavsiyesiyle fanustan 40×30×30 ebatlarında bir akvaryuma sahip oldum ve ilk işim içine beyaz quartz kum ile 4 tane (1e3d) sarı prenses aldım ve üretim için yola koyuldum ilk başta çok hevesliydim ama bu balıkların birkaç sorunu vardı 1-onlar için hava olmassa olmaz idi 2- hemen hemen aynı boyda olmalarına rağmen kendinden küçük balıkları(aynı tür) az bişey aç kalınca yemeleriydi 3-bu balıkların yeminden dolayı su değişimini az bişey aksattığınızda koku ve sarı renk oluyordu bende bunları elimden çıkartıp lepistes aldım yine herşey yolundaydı üremeler başlamıştı ama bu balıklarımıda camın kırılması sonucu kaybettim ve yerlerine yunus aldım (yavru) bu balıklarımıda biraz büyüttükten sonra (30×15×20) yerlerine mücevher aldım onlarıda ertesi gün sudan dolayı kaybettim[:'(]ve yerlerine lepistes aldım bir süre sonra hobiden soğudum bir süreliğine sonra şimdiki balıklarım 1e2d lepistes aldım ve döngü içinde 2 yıldır yasıyorlar ama artık akvaryumu büyütme vakti geldi. Yeni akvaryumumun ebatları 100*50*50 benim sizden kısacası şunları istiyorum
1- smd led ile low tech onerileri 2-akvaryuma canlı bitki önerileri referans varsa ve foto iyi olur
3-Elimde 1l ""hagen"" 1/2lav kırığı 1 l beyaz quartz kum var ne yapmalıyım
4- yeni canlıdoğuranla yasıcak balıklar
5- ve birçok tavsiye
(not:elimde ırmaktan topladığım java mosslarım var sineklikten kafes yaptım)
Sürçü lisan ettiysem affola[:)] teşekkürler. Teorik bilgilerim hemen hemen en üst düzeyde[:D]
Öncelikle herkese merhaba bu forumdaki ilk mesajım çok uzun zamandır ziyaretçi olarak bu forumda dolaşıyodum.Şimdi yeni aldığım kararla akvaryumumu büyütmeye karar verdim. 30*15*20 olacak şekilde minik bir akvaryumum var. İçinde 8×lepistes 3+2kılıç ve 1×moli balıklarım var ilk başta belkide çoğu kişide olduğu gibi bende bu meraka japon balıklarıyla başladım. Ama ne yazıkkı bir türlü japon balığında sürekliliği tutturamadım . Bunun üzerine bir arkadaşımın tavsiyesiyle fanustan 40×30×30 ebatlarında bir akvaryuma sahip oldum ve ilk işim içine beyaz quartz kum ile 4 tane (1e3d) sarı prenses aldım ve üretim için yola koyuldum ilk başta çok hevesliydim ama bu balıkların birkaç sorunu vardı 1-onlar için hava olmassa olmaz idi 2- hemen hemen aynı boyda olmalarına rağmen kendinden küçük balıkları(aynı tür) az bişey aç kalınca yemeleriydi 3-bu balıkların yeminden dolayı su değişimini az bişey aksattığınızda koku ve sarı renk oluyordu bende bunları elimden çıkartıp lepistes aldım yine herşey yolundaydı üremeler başlamıştı ama bu balıklarımıda camın kırılması sonucu kaybettim ve yerlerine yunus aldım (yavru) bu balıklarımıda biraz büyüttükten sonra (30×15×20) yerlerine mücevher aldım onlarıda ertesi gün sudan dolayı kaybettim[:'(]ve yerlerine lepistes aldım bir süre sonra hobiden soğudum bir süreliğine sonra şimdiki balıklarım 1e2d lepistes aldım ve döngü içinde 2 yıldır yasıyorlar ama artık akvaryumu büyütme vakti geldi. Yeni akvaryumumun ebatları 100*50*50 benim sizden kısacası şunları istiyorum
1- smd led ile low tech onerileri 2-akvaryuma canlı bitki önerileri referans varsa ve foto iyi olur
3-Elimde 1l ""hagen"" 1/2lav kırığı 1 l beyaz quartz kum var ne yapmalıyım
4- yeni canlıdoğuranla yasıcak balıklar
5- ve birçok tavsiye
(not:elimde ırmaktan topladığım java mosslarım var sineklikten kafes yaptım)
Sürçü lisan ettiysem affola[:)] teşekkürler. Teorik bilgilerim hemen hemen en üst düzeyde[:D]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Conix, 08:56
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
