ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tolga42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2010 22:32
Son Ziyaret:
29 Mart 2015 21:00
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tolga Yıldırım
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1979
Yaş:
47
İl:
Konya
Meslek:
Bankacılık/Finans
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tolga Yıldırım
SON 10 MESAJI
100*45*50 Akvaryum Dış filtre Tavsiyesi
Arkadaşlar merhaba,
100x45x50 boyutlaarında akvaryumumum içn dış filtre almak istiyorum önceliğim elektrik sarfiyatının az olması ve ürünün sorunsuz kafa ağrıtmayacak şekilde çalışması. Biraz araştırma yaptım bu ürünlerden hangisini tarcih etmeliyim veya sizin önerebileceğiniz farklı bir model varmıdır?
Syg.
Tetra Tec EX 700 Dış Filtre (DOLU)
Tetra Tec EX 1200 Dış Filtre (DOLU)
heim Dış Filtre 2213-05 (DOLU)
Arkadaşlar merhaba,
100x45x50 boyutlaarında akvaryumumum içn dış filtre almak istiyorum önceliğim elektrik sarfiyatının az olması ve ürünün sorunsuz kafa ağrıtmayacak şekilde çalışması. Biraz araştırma yaptım bu ürünlerden hangisini tarcih etmeliyim veya sizin önerebileceğiniz farklı bir model varmıdır?
Syg.
Tetra Tec EX 700 Dış Filtre (DOLU)
Tetra Tec EX 1200 Dış Filtre (DOLU)
heim Dış Filtre 2213-05 (DOLU)
100*45*50 Akvaryum Dış filtre Tavsiyesi
Arkadaşlar merhaba,
100x45x50 boyutlaarında akvaryumumum içn dış filtre almak istiyorum önceliğim elektrik sarfiyatının az olması ve ürünün sorunsuz kafa ağrıtmayacak şekilde çalışması. Biraz araştırma yaptım bu ürünlerden hangisini tarcih etmeliyim veya sizin önerebileceğiniz farklı bir model varmıdır?
Syg.
Tetra Tec EX 700 Dış Filtre (DOLU)
Tetra Tec EX 1200 Dış Filtre (DOLU)
heim Dış Filtre 2213-05 (DOLU)
Arkadaşlar merhaba,
100x45x50 boyutlaarında akvaryumumum içn dış filtre almak istiyorum önceliğim elektrik sarfiyatının az olması ve ürünün sorunsuz kafa ağrıtmayacak şekilde çalışması. Biraz araştırma yaptım bu ürünlerden hangisini tarcih etmeliyim veya sizin önerebileceğiniz farklı bir model varmıdır?
Syg.
Tetra Tec EX 700 Dış Filtre (DOLU)
Tetra Tec EX 1200 Dış Filtre (DOLU)
heim Dış Filtre 2213-05 (DOLU)
Bitkilerim ölüyor
Arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim. Ünsal (Lapinhouse) arkadaşım ilk önce sana ayrıca teşekkür etmek isterim daha önceki mesajlarımla ilgili arama yaparak bana yardımcı olmaya çalıştığın için. Şiraz daha açıklayıcı olursam şu şekilde evt akvaryum ölçülerim daha önceki mesajımdanda anlaşılacağı gibi uzunluk 100, yükseklik 50, derinlik 40 ilk başlarda sadece grolux ışığı kullanıyordum fakat şuan grolux+gün ışığı bir arada kesintisiz 10 saat taban kumum 13 cm kadar ilk kurulumda zemine seranın taban malzemesinden eklemiştim daha sonraları ise misket ve sıvı gübre ilavesi yaptım. Cuba bitkisinin zor bir bitki olacağını kurulumdan önceki araştırmalarımda az çok kestirdim fakat denemedende yapamadım lakin ilk onları kaybettim kırmızı yapraklı bitkilerimde vardı uzun süre kaldılar fakat büyüme gözlemleyemedim bunada amenna ama benim anlamadığım arka tarafı orman gibi kaplayan cabomba bitkisinin bile eriyip yokolduğu kırıkdöken diye bilinen ve her ortamda yetişebilen bir bitkinin bile şuan ölmek üzere olduğu.İlk mesajımdada belirtmiştim ben bu bitkiyi yıllar önce 60 lık bir akvaryumda ne kumuna ne ısısına nede ışıklandırmasına dikkat etmeden çok büyük boyutlara getirebilmiştim o zamanlar ışığı sadece akşamları max 2-3 saat açıyordum. Motorun hava veren borusundaki dalgalanmayı ise deliklerini cama verdirerek çok önceleri çözdüm. Birde şunu yine sormak istiyorum ilave bir iç motor veya hava motoru almalımıyım?
Saygılarımla.
Arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim. Ünsal (Lapinhouse) arkadaşım ilk önce sana ayrıca teşekkür etmek isterim daha önceki mesajlarımla ilgili arama yaparak bana yardımcı olmaya çalıştığın için. Şiraz daha açıklayıcı olursam şu şekilde evt akvaryum ölçülerim daha önceki mesajımdanda anlaşılacağı gibi uzunluk 100, yükseklik 50, derinlik 40 ilk başlarda sadece grolux ışığı kullanıyordum fakat şuan grolux+gün ışığı bir arada kesintisiz 10 saat taban kumum 13 cm kadar ilk kurulumda zemine seranın taban malzemesinden eklemiştim daha sonraları ise misket ve sıvı gübre ilavesi yaptım. Cuba bitkisinin zor bir bitki olacağını kurulumdan önceki araştırmalarımda az çok kestirdim fakat denemedende yapamadım lakin ilk onları kaybettim kırmızı yapraklı bitkilerimde vardı uzun süre kaldılar fakat büyüme gözlemleyemedim bunada amenna ama benim anlamadığım arka tarafı orman gibi kaplayan cabomba bitkisinin bile eriyip yokolduğu kırıkdöken diye bilinen ve her ortamda yetişebilen bir bitkinin bile şuan ölmek üzere olduğu.İlk mesajımdada belirtmiştim ben bu bitkiyi yıllar önce 60 lık bir akvaryumda ne kumuna ne ısısına nede ışıklandırmasına dikkat etmeden çok büyük boyutlara getirebilmiştim o zamanlar ışığı sadece akşamları max 2-3 saat açıyordum. Motorun hava veren borusundaki dalgalanmayı ise deliklerini cama verdirerek çok önceleri çözdüm. Birde şunu yine sormak istiyorum ilave bir iç motor veya hava motoru almalımıyım?
Saygılarımla.
Bitkilerim ölüyor
Arkadaşlar merhabalar 150*40*50 ebatlarında bitkili bir akvaryum kurdum balıklara verdiğim paradan fazlasını bitki için harcadım fakat ne yaptıysam bitkileri yaşatamadım. İlk kurduğum zamanlarda zemine seranın destek malzemesini + tunç beyin misktet ve sıvı gübrelerini kullandım ilk başlarda bitkiler o kadar hızlı büyüdülerki akvaryumun arka camını göremez oldum. tek dal şeklinde uzayan bitkileri ortasından kesip tekrar dikiyor onlarıda büyütüyordum fakat sonradan ne olduysa bütün bitkiler çürümeye başladı co2 hiç kullanmadım herhangi bir ölçüm aparatımda yok fakat anlamadığım daha önce 60 lık bir akvaryumda dere kumunda bile çok fazla büyüyüp akvaryuma sığamayacak dereceye gelen kırıkdöken bitkisinin bile sakal yosunu sanırım siyah bir yosunla kaplandığına önce yapraklarının eridiğini sonrada çöp gibi kalan ana dalın paramparça dağıldığına şahit oluyorum. Şuanki akvaryumumda kullandığım kum bile bitkiler için özel üretilen kahverengi olanından ışıklandırma grolüx ve günışığı aynı anda günde aralıksız 10 saat dün bir akvaryumcuya bunu sorduğumda akvaryum içinde hava veren bir filtre olup olmadığını bitkilerin oksijensiz kalabileceğinden olabileceğini söyledi eheim 2215 dış filtre kullanıyorum. Sizce ek olarak hava motoru veya iç filtre kullanmalımıyım oksijensizlik gibi bir durum olsa balıklarda ölmezmi? Kafam o kadar karışıkki ya akvaryumu bozacağım yada gerçeğine en yakın yapay bitklerden alıp öyle devam edeceğim. Yardımlarınızı bekliyorum. Saygılarımla
Arkadaşlar merhabalar 150*40*50 ebatlarında bitkili bir akvaryum kurdum balıklara verdiğim paradan fazlasını bitki için harcadım fakat ne yaptıysam bitkileri yaşatamadım. İlk kurduğum zamanlarda zemine seranın destek malzemesini + tunç beyin misktet ve sıvı gübrelerini kullandım ilk başlarda bitkiler o kadar hızlı büyüdülerki akvaryumun arka camını göremez oldum. tek dal şeklinde uzayan bitkileri ortasından kesip tekrar dikiyor onlarıda büyütüyordum fakat sonradan ne olduysa bütün bitkiler çürümeye başladı co2 hiç kullanmadım herhangi bir ölçüm aparatımda yok fakat anlamadığım daha önce 60 lık bir akvaryumda dere kumunda bile çok fazla büyüyüp akvaryuma sığamayacak dereceye gelen kırıkdöken bitkisinin bile sakal yosunu sanırım siyah bir yosunla kaplandığına önce yapraklarının eridiğini sonrada çöp gibi kalan ana dalın paramparça dağıldığına şahit oluyorum. Şuanki akvaryumumda kullandığım kum bile bitkiler için özel üretilen kahverengi olanından ışıklandırma grolüx ve günışığı aynı anda günde aralıksız 10 saat dün bir akvaryumcuya bunu sorduğumda akvaryum içinde hava veren bir filtre olup olmadığını bitkilerin oksijensiz kalabileceğinden olabileceğini söyledi eheim 2215 dış filtre kullanıyorum. Sizce ek olarak hava motoru veya iç filtre kullanmalımıyım oksijensizlik gibi bir durum olsa balıklarda ölmezmi? Kafam o kadar karışıkki ya akvaryumu bozacağım yada gerçeğine en yakın yapay bitklerden alıp öyle devam edeceğim. Yardımlarınızı bekliyorum. Saygılarımla
eheim 2213 hava ayarı
Arkadaşım verdiğin linkteki bu parçadan kullanıyorum sorunum bu parça varken başgösteriyor forumda hiç yokmu bitkili akvaryumda bu sorunla karşılaşan arkadaşlar
Arkadaşım verdiğin linkteki bu parçadan kullanıyorum sorunum bu parça varken başgösteriyor forumda hiç yokmu bitkili akvaryumda bu sorunla karşılaşan arkadaşlar
eheim 2213 hava ayarı
Şelale aparatı hangisi inanın bilmiyorum ama filtreyi kurarken C şeklinde bir parça kaldı nereye takacağımı hangi amaçla kullanacağımı bilmediğim için şuan bir kenarda bekliyor o aparatı nereye takmalıyım birde cevabınızdan anladığım hava veren boruyu arka cama değilde yan camlara monte etmeliyim bu şekilde olursa sudaki dalgalanma balıkları rahatsız etmezmi?
Şelale aparatı hangisi inanın bilmiyorum ama filtreyi kurarken C şeklinde bir parça kaldı nereye takacağımı hangi amaçla kullanacağımı bilmediğim için şuan bir kenarda bekliyor o aparatı nereye takmalıyım birde cevabınızdan anladığım hava veren boruyu arka cama değilde yan camlara monte etmeliyim bu şekilde olursa sudaki dalgalanma balıkları rahatsız etmezmi?
eheim 2213 hava ayarı
Arkadaşlar öncelikle merhabalar,
ben ilk kez dış filtre kullanıyorum 100*50*40 ebatlarında bitkili bir akvaryumum var arka plan bitkilerim su yüzeyine kadar büyüdüler fakat filtrenin hava veren kısmı bitkilerimi ön cama doğru itiyor filtrem eheim 2213 musluklarından hava ayarını kıstığım zaman ise ses yapıyor birincisi musluklar kısıldığı zaman bu zırıltı gibi ses normalmi?
İkinciside hava veren boruyu arka cama taktım ve havayı karşıya yani akvaryuma karşıdan bakınca direk bana doğru üflüyor bu şekildemi olması gerekiyor havayı yukarı doğru versem havalandırmada bir kaybım olurmu yardımcı olursanız sevinirim.
Saygılarımla.
tolga42 2010-03-15 22:48:30
Arkadaşlar öncelikle merhabalar,
ben ilk kez dış filtre kullanıyorum 100*50*40 ebatlarında bitkili bir akvaryumum var arka plan bitkilerim su yüzeyine kadar büyüdüler fakat filtrenin hava veren kısmı bitkilerimi ön cama doğru itiyor filtrem eheim 2213 musluklarından hava ayarını kıstığım zaman ise ses yapıyor birincisi musluklar kısıldığı zaman bu zırıltı gibi ses normalmi?
İkinciside hava veren boruyu arka cama taktım ve havayı karşıya yani akvaryuma karşıdan bakınca direk bana doğru üflüyor bu şekildemi olması gerekiyor havayı yukarı doğru versem havalandırmada bir kaybım olurmu yardımcı olursanız sevinirim.
Saygılarımla.
iç dizayn **YENİ resimler
[QUOTE=Akgün Cem]Tolga bey resimleri eklemekle çok iyi yaptınız, akvaryumunuz çok hoş duruyor ancak sizinde şikayet ettiğiniz gibi tabanda aquaclay kum kullanmışsınız, bu kumda bitki dikimi ve köklendirmesi çok zor olmaktadır. Akvaryumunuzu kurmadan önce bu konuyu tartışıyor olsaydık size kuvars kum veya hagen kumu tavsiye ederdim. Aquaclay de güzel bir kumdur ama bu tarz zorlukları var malesef.
18 watt ve 10.000 kelvin olduğunu söylemedim :) 1 adet floresanım var bu doğru silviana grolüx ama 30 watt yazıyor az önce emin olmak için yine baktım. 2.floresan olarak pembe ışık ağırlık değilde yeşil ağırlıklı kullanacağım yine forumumuzda bir arkadaşımızın verdiği bir link var buradanda tekrar hatırlatmış olalım
http://saurama.aqua-web.org/index.htm
buradaki ışık tonlarından bitki renklerini yeşile en yakın veren bir ışık almayı düşünüyorum
saygılarımla.
[QUOTE=Akgün Cem]Tolga bey resimleri eklemekle çok iyi yaptınız, akvaryumunuz çok hoş duruyor ancak sizinde şikayet ettiğiniz gibi tabanda aquaclay kum kullanmışsınız, bu kumda bitki dikimi ve köklendirmesi çok zor olmaktadır. Akvaryumunuzu kurmadan önce bu konuyu tartışıyor olsaydık size kuvars kum veya hagen kumu tavsiye ederdim. Aquaclay de güzel bir kumdur ama bu tarz zorlukları var malesef.
Işıklandırma konusunda bir girişimde bulunmanızı şiddetle tavsiye ederim, velevki cuba gibi bitkilerin bol ışık istediğini göz önünde bulundurusak yakın zaman sonra bitkilerinizin pek çoğu imdat sinyalleri vermeye başlayacaktır.
Bu arada bir şey sormak istiyorum; 1 adet 18 watt grolüx kullanıyorum dediniz ve 10.000 kelvin olduğunu söylediniz buna eminmisiniz? Floresanın üzerinde yazıyor mu? Markası nedir?
[/QUOTE]18 watt ve 10.000 kelvin olduğunu söylemedim :) 1 adet floresanım var bu doğru silviana grolüx ama 30 watt yazıyor az önce emin olmak için yine baktım. 2.floresan olarak pembe ışık ağırlık değilde yeşil ağırlıklı kullanacağım yine forumumuzda bir arkadaşımızın verdiği bir link var buradanda tekrar hatırlatmış olalım
http://saurama.aqua-web.org/index.htm
buradaki ışık tonlarından bitki renklerini yeşile en yakın veren bir ışık almayı düşünüyorum
saygılarımla.
iç dizayn **YENİ resimler
[QUOTE=bluerun]
Arkadaşım öncelikle akvaryumun çok güzel tebrik ederim seni. Bende 1,5 aydır siteyi takip edip bitkili akvaryum kurma aşamasındayım hatta dün itibariyle kurdum diyebiliriz. kum olarak senin son resimdeki kumlardan aldım fakat bu kumlar çok hafif en küçük bi dalgalanmada oynama yapıyor bu normalmi? birde zemin için Hemianthus callitrichoides cuba bitkisinden aldım ve bu kumda tutunma yapmayacak gibi geliyor senin bana bu konuda tavsiyelerin olursa sevinirim.
Saygılarımla.
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Emre Bey merhabalar,
akvaryum uzunluk 100, yükseklik 50, derinlik 40 ışıklandırma olarak şuan sadece günde 10 saatlik 1 adet silviana grolüx kullanıyorum zeminde sadece Sera floredepot 2.4 kglık üründen kullandım ve üzerine resimde görünen kumu ekledim kum 10 cm kadar var kum görüntü olarak çok güzel ayrıca bitki kumu olduğunuda söylediler fakat bu kadar hafif olması benim tuhafıma gitti açıkçası. İçine başka kum eklemekte istemedim ne dersin bu cuba bitkilerini yetiştirebilecekmiyim bu kumda?






[QUOTE=bluerun]
Saygılarımla.
[/QUOTE]
Merhaba Tolga Bey,
Akvaryumumda sırası ile en altta gübre, lav kırığı, tamburlanmış lav kırığı ve dere kumu bulunuyor, sizin akvaryumunuzun ölçüsünü, ışıklandırmasını vs..bilmemekle beraber, yuvarlak lav kırıklarının havalanmaması için üzerine dere kumu serebilirsiniz yada akvaryumunuza kepçe vs.. sokmamaya özen gösterin, zira oluşacak su akımı kumu havalandırdığı gibi cuba gibi bitkilerin köklerini de dışarı çıkaracaktır. Ben glossolarımı tek tek lav kırığı üzerine dikmiştim ve akvaryumda bir dalgalanma oluşturmadığım için tuttular diye düşünüyorum, cuba için değişik ekim teknikleri olmakla beraber (oliver knott), akvaryumunuzdaki ışık zemin bitkilerinizin sağlıklı büyümesi için en önemli faktörlerden biri olacaktır.
Saygılarımla.
Emre Bey merhabalar,
akvaryum uzunluk 100, yükseklik 50, derinlik 40 ışıklandırma olarak şuan sadece günde 10 saatlik 1 adet silviana grolüx kullanıyorum zeminde sadece Sera floredepot 2.4 kglık üründen kullandım ve üzerine resimde görünen kumu ekledim kum 10 cm kadar var kum görüntü olarak çok güzel ayrıca bitki kumu olduğunuda söylediler fakat bu kadar hafif olması benim tuhafıma gitti açıkçası. İçine başka kum eklemekte istemedim ne dersin bu cuba bitkilerini yetiştirebilecekmiyim bu kumda?






iç dizayn **YENİ resimler
[QUOTE=bluerun]
Arkadaşım öncelikle akvaryumun çok güzel tebrik ederim seni. Bende 1,5 aydır siteyi takip edip bitkili akvaryum kurma aşamasındayım hatta dün itibariyle kurdum diyebiliriz. kum olarak senin son resimdeki kumlardan aldım fakat bu kumlar çok hafif en küçük bi dalgalanmada oynama yapıyor bu normalmi? birde zemin için Hemianthus callitrichoides cuba bitkisinden aldım ve bu kumda tutunma yapmayacak gibi geliyor senin bana bu konuda tavsiyelerin olursa sevinirim.
Saygılarımla.
tolga42 2010-02-27 23:02:31
[QUOTE=bluerun]
Bu arada akvaryumuma şelale filtreyi tekrar ekledim, çünkü pipo filtre yetersiz kaldı, ayrıca co2 kullanmadığım için sakal yosunu oluştu ve tankıma 10 gün önce, 10 tane karidesime ilaveten alg tüketici 2 adet sae balık ekledim, fakat glossolarımın üzerinde oluşan kırmızı sakal yosununu henüz yemediler, akvaryumuma 10 gündür sıvı gübre ve yem atmıyorum, 1 hafta sonra budama yapıcam şimdilik resimler bunlar...
Saygılarımla..
[/QUOTE]Arkadaşım öncelikle akvaryumun çok güzel tebrik ederim seni. Bende 1,5 aydır siteyi takip edip bitkili akvaryum kurma aşamasındayım hatta dün itibariyle kurdum diyebiliriz. kum olarak senin son resimdeki kumlardan aldım fakat bu kumlar çok hafif en küçük bi dalgalanmada oynama yapıyor bu normalmi? birde zemin için Hemianthus callitrichoides cuba bitkisinden aldım ve bu kumda tutunma yapmayacak gibi geliyor senin bana bu konuda tavsiyelerin olursa sevinirim.
Saygılarımla.
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

