ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bakaya
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ocak 2020 13:23
Son Ziyaret:
20 Kasım 2020 12:48
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Batuhan Kaya
Doğum Tarihi:
28 Temmuz 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
35x35x35 Low Tech Nano kurulum
Batuhan K.
SON 10 MESAJI
Low Tech Bitkili Kurulumum
Çok teşekkür ederim. Evet adaptasyonda bir sıkıntı yaşanmaz umarım yalnız çok uysalmış ki Blue hiç bulaşmadı kimseye geldikten sonra [:)]
Şu sıralar en çok dürten konu high tech mi dönsem [:P]
Çok teşekkür ederim. Evet adaptasyonda bir sıkıntı yaşanmaz umarım yalnız çok uysalmış ki Blue hiç bulaşmadı kimseye geldikten sonra [:)]
Şu sıralar en çok dürten konu high tech mi dönsem [:P]
Low Tech Bitkili Kurulumum
24. Gün - Güncelleme
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/310320202047121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/310320202047131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/310320202047141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/310320202047151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/310320202047161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/310320202047171.jpg[/IMG]
Birkaç gün önce Harlequin Rasbora ve Otocinclusların eklenmesi sonrası bugün tankımın son üyesi bettamız 'Blue' yeni evine geçti ve fanustan kurtarıldı [:3]
Yeni evini keşfe çıktığı fotoğrafları sizlerle paylaşmak istedim [:)]
[EDIT]bakaya,2020-03-31 20:50:56[/EDIT]
24. Gün - Güncelleme
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/310320202047121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/310320202047131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/310320202047141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/310320202047151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/310320202047161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/310320202047171.jpg[/IMG]
Birkaç gün önce Harlequin Rasbora ve Otocinclusların eklenmesi sonrası bugün tankımın son üyesi bettamız 'Blue' yeni evine geçti ve fanustan kurtarıldı [:3]
Yeni evini keşfe çıktığı fotoğrafları sizlerle paylaşmak istedim [:)]
[EDIT]bakaya,2020-03-31 20:50:56[/EDIT]
Low Tech Bitkili Kurulumum
Güncelleme 18. Gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/260320202137581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/260320202138061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/260320202138141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/260320202138211.jpg[/IMG]
14 gün sonunda tankımızın ilk üyeleri eklendi [:)] 2 adet nerite salyangoz ve 1 adet otocinclus affinis (yanına 1 adet daha eklenecek) - herhangi bir stres durumu gözlenmedi nerite salyangozlar hemen tüm yati kökündeki beyaz mantar oluşumu 3-4 gün sürede baştan aşağı temizlediler.
Malum tankta halen az da olsa yosun oluşumu başlamadığı için dışarıdan salatalık kabak gibi sebzeler tankın uygun yerine 2 günde bir ek besin olarak bırakıyorum(24 saat içinde çıkarıyorum). Neriteler hemen kemiriyorlar ama otocinclus un pek yanaştığını görmedim henüz [:?]
Besleyen arkadaşların fikirlerini almak isterim sizce algae wafers ile mi beslemeliyim ıspanak kabak veya salatalık gibi sebzeleri de sevdiklerini biliyorum?
Ramshorn ve adi salyangoz ile ufak problemim var gibi bir kaç adet ek salyangoz yavrularımız mevcut çok da gıda takviyesi yaparak popülasyonu çoğaltmak istemiyorum açıkcası [:/]
Günlük olarak Tropica premium ile önerilen dozun yarısı kadar günlük yöntemle dozlama yapılıyor bitkilerde yavaş da olsa gelişmeler var.
Rotala rotundifolia bitkilerim gövdenin alt kısmındaki tüm yapraklarını kaybetti ancak üstten yeni filizler veriyorlar sebebi sizce ne olabilir ?
Cryptlerde(wendtii green) yeni filizlerde soluk yeşil renkte yeni yaprak büyümesi gözlemledim. Crypt Tropicalar adapte oldular gibi kesilen emers yapraklar yerine kökten yeni filizler vermeye başladı bir problem gözükmüyor.
Güncelleme 18. Gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/260320202137581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/260320202138061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/260320202138141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/260320202138211.jpg[/IMG]
14 gün sonunda tankımızın ilk üyeleri eklendi [:)] 2 adet nerite salyangoz ve 1 adet otocinclus affinis (yanına 1 adet daha eklenecek) - herhangi bir stres durumu gözlenmedi nerite salyangozlar hemen tüm yati kökündeki beyaz mantar oluşumu 3-4 gün sürede baştan aşağı temizlediler.
Malum tankta halen az da olsa yosun oluşumu başlamadığı için dışarıdan salatalık kabak gibi sebzeler tankın uygun yerine 2 günde bir ek besin olarak bırakıyorum(24 saat içinde çıkarıyorum). Neriteler hemen kemiriyorlar ama otocinclus un pek yanaştığını görmedim henüz [:?]
Besleyen arkadaşların fikirlerini almak isterim sizce algae wafers ile mi beslemeliyim ıspanak kabak veya salatalık gibi sebzeleri de sevdiklerini biliyorum?
Ramshorn ve adi salyangoz ile ufak problemim var gibi bir kaç adet ek salyangoz yavrularımız mevcut çok da gıda takviyesi yaparak popülasyonu çoğaltmak istemiyorum açıkcası [:/]
Günlük olarak Tropica premium ile önerilen dozun yarısı kadar günlük yöntemle dozlama yapılıyor bitkilerde yavaş da olsa gelişmeler var.
Rotala rotundifolia bitkilerim gövdenin alt kısmındaki tüm yapraklarını kaybetti ancak üstten yeni filizler veriyorlar sebebi sizce ne olabilir ?
Cryptlerde(wendtii green) yeni filizlerde soluk yeşil renkte yeni yaprak büyümesi gözlemledim. Crypt Tropicalar adapte oldular gibi kesilen emers yapraklar yerine kökten yeni filizler vermeye başladı bir problem gözükmüyor.
Low Tech Bitkili Kurulumum
6. Gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/130320202307471.jpg[/IMG]
Bakteri kültürüne devam ediliyor.
Cryptocorynelerimizde erimeler oldu eriyen yapraklar budandı alışma süreci sanırım umarım kendilerine gelirler [:((]
Zemin bitkisi ve arka planı engellemeyecek şekilde Hamza bey'den aldığımız salviniaları java fern üzerine ekledik gölgelik alanın oluşmasını bekliyoruz [:)]
6. Gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220684/130320202307471.jpg[/IMG]
Bakteri kültürüne devam ediliyor.
Cryptocorynelerimizde erimeler oldu eriyen yapraklar budandı alışma süreci sanırım umarım kendilerine gelirler [:((]
Zemin bitkisi ve arka planı engellemeyecek şekilde Hamza bey'den aldığımız salviniaları java fern üzerine ekledik gölgelik alanın oluşmasını bekliyoruz [:)]
Low Tech Bitkili Kurulumum
Hamza bey teşekkür ederim..
Evet tropica gübresi 'specialised' olan npk içeren yeşil ile başlayacağım gibi görünüyor zaten kullanımım en az 125ml'lik şişe ile nerden baksanız 4-5 ay gider gibi.
Tropica Premium'da yabancı kaynaklardan araştırdığıma göre micro gübre olarak geçiyor (N,P içermiyor - potasyum az miktarda içeriyor (specialised'a göre) ve diger mikrolar) gerek olur mu bilemiyorum.
Forumda kullanan arkadaşlar var ise bu ürünleri tavsiyelerini almak isterim açıkcası.
Salvinialar için haberleşelim o halde malum ben de tam zamanlı çalışıyorum haftaiçi bi akşam yakalamam lazım sizi metrobüs durağında :))
Hamza bey teşekkür ederim..
Evet tropica gübresi 'specialised' olan npk içeren yeşil ile başlayacağım gibi görünüyor zaten kullanımım en az 125ml'lik şişe ile nerden baksanız 4-5 ay gider gibi.
Tropica Premium'da yabancı kaynaklardan araştırdığıma göre micro gübre olarak geçiyor (N,P içermiyor - potasyum az miktarda içeriyor (specialised'a göre) ve diger mikrolar) gerek olur mu bilemiyorum.
Forumda kullanan arkadaşlar var ise bu ürünleri tavsiyelerini almak isterim açıkcası.
Salvinialar için haberleşelim o halde malum ben de tam zamanlı çalışıyorum haftaiçi bi akşam yakalamam lazım sizi metrobüs durağında :))
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhabalar herkese ben de yeni sayılırım :)
Aranıza katılalı bir süre oldu ancak kurulum öncesi bol bol araştırmayla geçen bir süreçti.
Dün itibariyle ilk low tech bitkili kurulumumu yaptım aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301_sn2.asp
Teşekkürler[:)]
Merhabalar herkese ben de yeni sayılırım :)
Aranıza katılalı bir süre oldu ancak kurulum öncesi bol bol araştırmayla geçen bir süreçti.
Dün itibariyle ilk low tech bitkili kurulumumu yaptım aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301_sn2.asp
Teşekkürler[:)]
Low Tech Bitkili Kurulumum
[QUOTE=AtlasPoyraz]
Salvinia için geç kaldınız :)) dağıta dağıta bitiremedim tankı bozana kadar :) şu an su üstü bitkim yok maalesef, pistia edinmeyi düşünüyorum apistolar için.
Salvinia yi Hamza Özen’e bir sorun isterseniz ;)[/QUOTE]
Sorun değil Poyraz hocam evet ilanları bir karıştırayım en iyisi [:)] Bu arada konunuzun takibindeyim düzenli olarak açıkcası apistoları sizde görünce malzeme tedarik sürecinde apistoya mı yönelsem diye düşünmedim değil [:D] fakat tabiki belirli şartları beraberinde getirdiği için şimdilik askıda kalsın önce tecrübe edinelim 2. akvaryum kesin apisto olur :)
Aydınlatmayla ilgili kaynak araştırıyordum ama bu konuda çok çeşitli görüşlere rastladım karar veremedim açıkçası dün 1. gün olarak 6 saat ışığı direk verdim. Sizce 2 periyoda bölmeli miyim yoksa tek seferde 6 saat de yapılabilir mi ?
[QUOTE=AtlasPoyraz]
Salvinia için geç kaldınız :)) dağıta dağıta bitiremedim tankı bozana kadar :) şu an su üstü bitkim yok maalesef, pistia edinmeyi düşünüyorum apistolar için.
Salvinia yi Hamza Özen’e bir sorun isterseniz ;)[/QUOTE]
Sorun değil Poyraz hocam evet ilanları bir karıştırayım en iyisi [:)] Bu arada konunuzun takibindeyim düzenli olarak açıkcası apistoları sizde görünce malzeme tedarik sürecinde apistoya mı yönelsem diye düşünmedim değil [:D] fakat tabiki belirli şartları beraberinde getirdiği için şimdilik askıda kalsın önce tecrübe edinelim 2. akvaryum kesin apisto olur :)
Aydınlatmayla ilgili kaynak araştırıyordum ama bu konuda çok çeşitli görüşlere rastladım karar veremedim açıkçası dün 1. gün olarak 6 saat ışığı direk verdim. Sizce 2 periyoda bölmeli miyim yoksa tek seferde 6 saat de yapılabilir mi ?
Low Tech Bitkili Kurulumum
[QUOTE=Nursun]Başarılı bir kurulum olmuş , çok beğendim . Poyraz bey tüm sorularınızı yanıtlamış , ayrıca su üstü bitkilerini eklemeniz konusuna bende katılıyorum , özellikle java fernin üstüne denk gelecek şekilde (hava hortumu ve hortum geçiş aparatı ile ) salviniaları yerleştirirseniz hem betta için hemde java fern için gölgelik alan oluşturmuş olursunuz , bu şekilde diğer bitkilerin ışığını da kesmemiş olur . Ayrıca kullandığınız bazalt kumu da çok beğendim acaba nerden aldınız ?[/QUOTE]
Yorumlarınız için teşekkür ederim :)
Evet galiba bu hafta Salvinia ekleyeceğim tarif ettiğiniz şekilde. Bazalt kum N11'den aldım desmark olarak geçiyordu ismi güzel bir bazalt kum gerçekten çok fazla yıkamaya da ihtiyaç duymadım zira yıkanmış olarak geldiği için 5-10 dk yıkama yeterli geldi suyum çok fazla bulanmadı.
[QUOTE=Nursun]Başarılı bir kurulum olmuş , çok beğendim . Poyraz bey tüm sorularınızı yanıtlamış , ayrıca su üstü bitkilerini eklemeniz konusuna bende katılıyorum , özellikle java fernin üstüne denk gelecek şekilde (hava hortumu ve hortum geçiş aparatı ile ) salviniaları yerleştirirseniz hem betta için hemde java fern için gölgelik alan oluşturmuş olursunuz , bu şekilde diğer bitkilerin ışığını da kesmemiş olur . Ayrıca kullandığınız bazalt kumu da çok beğendim acaba nerden aldınız ?[/QUOTE]
Yorumlarınız için teşekkür ederim :)
Evet galiba bu hafta Salvinia ekleyeceğim tarif ettiğiniz şekilde. Bazalt kum N11'den aldım desmark olarak geçiyordu ismi güzel bir bazalt kum gerçekten çok fazla yıkamaya da ihtiyaç duymadım zira yıkanmış olarak geldiği için 5-10 dk yıkama yeterli geldi suyum çok fazla bulanmadı.
Low Tech Bitkili Kurulumum
[QUOTE=BatuMert] 28 daha ideal.[/QUOTE]
28 fazla değil mi ? ideal sıcaklığın 25.5-26.5 değerlerinde olduğunu okumuştum. Betta besleyen başka arkadaşlar da var ise yorumlarını almak isterim..
[QUOTE=BatuMert] 28 daha ideal.[/QUOTE]
28 fazla değil mi ? ideal sıcaklığın 25.5-26.5 değerlerinde olduğunu okumuştum. Betta besleyen başka arkadaşlar da var ise yorumlarını almak isterim..
Low Tech Bitkili Kurulumum
Evet böyle birşey yapabilirim haklısınız salvinia eklerim o zaman sizin de kapınızı çalarım madem fazla salvinialar için zira Beylikdüzünde oturuyorum yakınız galiba [:)]
Evet böyle birşey yapabilirim haklısınız salvinia eklerim o zaman sizin de kapınızı çalarım madem fazla salvinialar için zira Beylikdüzünde oturuyorum yakınız galiba [:)]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
