ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TC.Army
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Temmuz 2010 16:46
Son Ziyaret:
14 Kasım 2019 17:46
Toplam Mesaj:
44 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selim Ordu
Doğum Tarihi:
31 Aralık 1971
Yaş:
54
İl:
Istanbul
Meslek:
Muhasebeci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Vedat Selim Ordu
SON 10 MESAJI
Cüce Vatoz - Melek
Teşekkürler Murat Bey,
Melek yerine rainbow türlerini koyarsam, akvaryumda canlı doğuran, cüce vatoz ve rainbow olacak. Yanlış anlamadıysam daha uygun bir karışım olacak.
O zaman rainbow türlerine yoğunlaşmak daha doğru olacak benim için.
Saygılarımla;
Vedat
Teşekkürler Murat Bey,
Melek yerine rainbow türlerini koyarsam, akvaryumda canlı doğuran, cüce vatoz ve rainbow olacak. Yanlış anlamadıysam daha uygun bir karışım olacak.
O zaman rainbow türlerine yoğunlaşmak daha doğru olacak benim için.
Saygılarımla;
Vedat
Cüce Vatoz - Melek
Merhaba değerli dostlar;
Yaklaşık 250 litre su alan, canlı doğuranların yaşadığı bitkili akvaryumum var. Akvaryum daha büyük ancak içindeki su miktarı yaklaşık 250 litre
Yaklaşık 70 litre cama cam akvaryumda tül kuyruk cüce vatoz kolonim var ve yaklaşık ayda bir yavru alıyorum. Kendisini kurtaran 2 cm Lik yavruları canlı doğuran akvaryumuna alıyorum.
Bu canlı doğuran akvaryumuna damızlık boyda 1 çift melek balığı koymak istiyorum.
Melekler canlı doğuran yavruları içi büyük bir tehdit olacaklar bunu biliyorum ancak canlı doğuranları elden çıkaracağım için ikisi arasındaki uyum sonra düşüneceğim bir husus.
Öncelikli Sorum, melekler 2 cm ve üstü vatoz yavrularına zarar verirler mi?
Balık uyum tablosuna baktım ve bu konuda bulabildiğim konu ve yazıları da okudum, o nedenle balık uyum tablosuna bakın demek yerine, konuya hakim olan veya iki cinsi birlikte bakmış en azından bakmayı denemiş arkadaşlar cevap verirlerse sevinirim.
Bu vesileyle tüm dostların bayramını kutlarım.
Saygılarımla;
Vedat [EDIT]TC.Army,2017-06-26 11:46:27[/EDIT]
Merhaba değerli dostlar;
Yaklaşık 250 litre su alan, canlı doğuranların yaşadığı bitkili akvaryumum var. Akvaryum daha büyük ancak içindeki su miktarı yaklaşık 250 litre
Yaklaşık 70 litre cama cam akvaryumda tül kuyruk cüce vatoz kolonim var ve yaklaşık ayda bir yavru alıyorum. Kendisini kurtaran 2 cm Lik yavruları canlı doğuran akvaryumuna alıyorum.
Bu canlı doğuran akvaryumuna damızlık boyda 1 çift melek balığı koymak istiyorum.
Melekler canlı doğuran yavruları içi büyük bir tehdit olacaklar bunu biliyorum ancak canlı doğuranları elden çıkaracağım için ikisi arasındaki uyum sonra düşüneceğim bir husus.
Öncelikli Sorum, melekler 2 cm ve üstü vatoz yavrularına zarar verirler mi?
Balık uyum tablosuna baktım ve bu konuda bulabildiğim konu ve yazıları da okudum, o nedenle balık uyum tablosuna bakın demek yerine, konuya hakim olan veya iki cinsi birlikte bakmış en azından bakmayı denemiş arkadaşlar cevap verirlerse sevinirim.
Bu vesileyle tüm dostların bayramını kutlarım.
Saygılarımla;
Vedat [EDIT]TC.Army,2017-06-26 11:46:27[/EDIT]
İlk bitkili akvaryumum.
[IMG]https://www.akvaryum.com/yanliskonuacanlar/34413_281020162255321.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Kısa bir müddet Malavi akvaryumu sahibi olduktan sonra, taşınma esnasında akvaryumun kırılması nedeniyle uzun süre ara vermek zorunda kaldım. Sonunda bir dostumun akvaryum hediyesi üzerine bitkili sevdasına düştüm.
Akvaryum, 120x45x55 ebatlarında.
Tabanda 2 cm kadar Hindistan cevizi torfu, üstünde, içine misket gübre koyulmuş 4 cm aquaclay, en üstte 5-7 cm kadar hagen kum serdim.
Bitkiler görüldüğü şekilde, aydınlatma 2 adet 30 Watt 90 cm bitki florasanı.
CO2 sistemi yeni bağlandı ve günde iki kez 4'er saatten toplam 8 saat çalışacak şekilde ve 1,5 saniyede 1 kabarcık verecek şekilde ayarladım.
Lepistes, moli ve velifera canlı doğuranlarım var ve henüz 45 gün olmasına rağmen 200'e yakın yavru var.
2 erkek 2 dişi mavi gözlü tül ailesi var. Erkeklerin birisi maalesef çok beyazladı, sanırım hasta oldu, buradan okuduğum kadarıyla protein eksikliği oluştu, bende haftada 2 kez hayvansal protein yemi takviyesi yapmaya başladım. Umarım çözebilirim sorunu.
Vatoz ebeveynlerine ilave olarak, 2 siyah tül, 1 gold tül olmak üzere 5 cm lik 3 yavru ve 3-4 cm arası 5 süper red vatoz yavrusu var.
Yaklaşık 10 tanede karides ve kendiliğinden ortaya çıkan, bitkilerle gelmiş salyangozlar mevcut.
Öneri ve tavsiyelerinizi esirgemeyin lütfen, bu sefer keyifle sürdürmek istiyorum akvaryum aşkımı.
Saygılarımla;
[IMG]https://www.akvaryum.com/yanliskonuacanlar/34413_281020162255321.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Kısa bir müddet Malavi akvaryumu sahibi olduktan sonra, taşınma esnasında akvaryumun kırılması nedeniyle uzun süre ara vermek zorunda kaldım. Sonunda bir dostumun akvaryum hediyesi üzerine bitkili sevdasına düştüm.
Akvaryum, 120x45x55 ebatlarında.
Tabanda 2 cm kadar Hindistan cevizi torfu, üstünde, içine misket gübre koyulmuş 4 cm aquaclay, en üstte 5-7 cm kadar hagen kum serdim.
Bitkiler görüldüğü şekilde, aydınlatma 2 adet 30 Watt 90 cm bitki florasanı.
CO2 sistemi yeni bağlandı ve günde iki kez 4'er saatten toplam 8 saat çalışacak şekilde ve 1,5 saniyede 1 kabarcık verecek şekilde ayarladım.
Lepistes, moli ve velifera canlı doğuranlarım var ve henüz 45 gün olmasına rağmen 200'e yakın yavru var.
2 erkek 2 dişi mavi gözlü tül ailesi var. Erkeklerin birisi maalesef çok beyazladı, sanırım hasta oldu, buradan okuduğum kadarıyla protein eksikliği oluştu, bende haftada 2 kez hayvansal protein yemi takviyesi yapmaya başladım. Umarım çözebilirim sorunu.
Vatoz ebeveynlerine ilave olarak, 2 siyah tül, 1 gold tül olmak üzere 5 cm lik 3 yavru ve 3-4 cm arası 5 süper red vatoz yavrusu var.
Yaklaşık 10 tanede karides ve kendiliğinden ortaya çıkan, bitkilerle gelmiş salyangozlar mevcut.
Öneri ve tavsiyelerinizi esirgemeyin lütfen, bu sefer keyifle sürdürmek istiyorum akvaryum aşkımı.
Saygılarımla;
Bitki Akvaryum larim
Tebrikler ve alkışlar...
Mükemmel akvaryumlar olmuş :)
Cuba tohumlarını internette bulamadım, link paylaşma şansınız varmı
Teşekkürler
Tebrikler ve alkışlar...
Mükemmel akvaryumlar olmuş :)
Cuba tohumlarını internette bulamadım, link paylaşma şansınız varmı
Teşekkürler
Benim bitkili akvaryumum
Tebrikler, zevkli ve güzel bir akvaryum olacağı belli şimdiden.
Ben de hayalim bitkili akvaryumu kurmaya başladım, sanırım cumartesi ilk bitkilerimi dikmiş olacağım :)
Bir tavsiyeniz varmı :)
[EDIT]TC.Army,2016-09-22 14:16:12[/EDIT]
Tebrikler, zevkli ve güzel bir akvaryum olacağı belli şimdiden.
Ben de hayalim bitkili akvaryumu kurmaya başladım, sanırım cumartesi ilk bitkilerimi dikmiş olacağım :)
Bir tavsiyeniz varmı :)
[EDIT]TC.Army,2016-09-22 14:16:12[/EDIT]
Bitkili Akvaryum Tavsiyesi
Teşekkürler,
Öncelikle sağlıklı bir ortam yapabilmeyi diliyorum, sonrasında görsel bakımdan güzel, izlemesi zevk veren ve yavru alabileceğim bir ekip olsun istiyorum.
Aslında en büyük dileğim bu akvaryuma discus koyabilmekti ancak fiyat bakımından oldukça yüksek kalıyor, en ucuz çiftler 500-600 liradan başlıyor,
o nedenle dediğiniz gibi canlı doğuranlardan oluşan bir koloni, yanına cüce vatoz ve birazda karides sanırım benim için tatmin edici olacak.
Teşekkürler,
Öncelikle sağlıklı bir ortam yapabilmeyi diliyorum, sonrasında görsel bakımdan güzel, izlemesi zevk veren ve yavru alabileceğim bir ekip olsun istiyorum.
Aslında en büyük dileğim bu akvaryuma discus koyabilmekti ancak fiyat bakımından oldukça yüksek kalıyor, en ucuz çiftler 500-600 liradan başlıyor,
o nedenle dediğiniz gibi canlı doğuranlardan oluşan bir koloni, yanına cüce vatoz ve birazda karides sanırım benim için tatmin edici olacak.
Bitkili Akvaryum Tavsiyesi
Merhabalar;
Uzun zamandır hayalini kurduğum bitkili akvaryumum için nihayet kuruluma başlayabildim. Bir arkadaşımın hediye ettiği 120x45x50 ebatlarındaki akvaryumu şu şekilde kuruyorum.
1. Tabana 1 cm kalınlığında cocopeat serip üzerini sineklikle kapladım,
üstünde yaklaşık 3 cm kalınlığında acuaclay ve 10 cm aralıkla misket gübreler var
En üstte yaklaşık 4-5 cm hagen siyah kum var.
2. Aydınlatma yaklaşık 68 watt oluyor
3. Filtre eheim pro4 350
4. Co2 tüpü
Zemini komple kaplaması hayaliyle cuba bitkileri, Moss sarılı dallar ve bol miktarda bitki dikiyorum.
Balık olarak hayalim öncelikle görüntünün zevk vermesi, ancak yavru alabilme hazzını yaşamam olmazsa olmazım :)
O nedenle, canlı doğuran akvaryumu mantıklı geliyor. Lepistes sanırım sonunda karar kılacağım balık olacak.
Zemin yerleştikten bitkiler köklendikten sonra, yani zemine zarar veremeyecek duruma geldiğinde 2 dişi 1 erkek Cüce vatoz koymak istiyorum.
Araya renk katması amacıyla da karides türleri koymak istiyorum.
Lepistes, Cüce vatoz, karides üçlüsü size göre uygun bir canlı grubu olur mu ?
Olur derseniz, yanına güzellik katacak başka ne olabilir ?
Olmaz derseniz, Bitkili akvaryum hayalimde hangi canlıları tavsiye edersiniz ?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler ,
Saygılarımla
Merhabalar;
Uzun zamandır hayalini kurduğum bitkili akvaryumum için nihayet kuruluma başlayabildim. Bir arkadaşımın hediye ettiği 120x45x50 ebatlarındaki akvaryumu şu şekilde kuruyorum.
1. Tabana 1 cm kalınlığında cocopeat serip üzerini sineklikle kapladım,
üstünde yaklaşık 3 cm kalınlığında acuaclay ve 10 cm aralıkla misket gübreler var
En üstte yaklaşık 4-5 cm hagen siyah kum var.
2. Aydınlatma yaklaşık 68 watt oluyor
3. Filtre eheim pro4 350
4. Co2 tüpü
Zemini komple kaplaması hayaliyle cuba bitkileri, Moss sarılı dallar ve bol miktarda bitki dikiyorum.
Balık olarak hayalim öncelikle görüntünün zevk vermesi, ancak yavru alabilme hazzını yaşamam olmazsa olmazım :)
O nedenle, canlı doğuran akvaryumu mantıklı geliyor. Lepistes sanırım sonunda karar kılacağım balık olacak.
Zemin yerleştikten bitkiler köklendikten sonra, yani zemine zarar veremeyecek duruma geldiğinde 2 dişi 1 erkek Cüce vatoz koymak istiyorum.
Araya renk katması amacıyla da karides türleri koymak istiyorum.
Lepistes, Cüce vatoz, karides üçlüsü size göre uygun bir canlı grubu olur mu ?
Olur derseniz, yanına güzellik katacak başka ne olabilir ?
Olmaz derseniz, Bitkili akvaryum hayalimde hangi canlıları tavsiye edersiniz ?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler ,
Saygılarımla
Discus'la akvaryuma dönüş...
[QUOTE=kebodiscus]Vedat bey merhaba...
[QUOTE=kebodiscus]Vedat bey merhaba...
Yazıdaki özen ve içerik bence yaşatmada başarılı olacağınıza dair ışık veriyor. Nacizane filtrenize eheim torf kullanırsanız ,kök kullanmadan daha rahat suyu yumuşatmış olursunuz diye düşünüyorum. Hem hacim darlanmamış olur,hem yeni adeptede saklanacak yer olmaması balıklarınızın adeptesinde kolaylık sağlayacaktır.Suyun oturması tabir edilen kısımda microbe lift therap adlı canlı bakteri kültürü ile daha etkin ve kısa süreli sonuç sağlama şansınız var.Tabiki bunlar birer tavsiye niteliğindedir.Allah şansınızı açık etsin. Zaten doğanın kanunu huzurlu olan her canlı eğer suni bir müdahale görmediyse neslini devam ettirmek adına üremek ister. Zaman içinde görsel paylaşımlarınızı görmekde isterim. İnşallah güzel haberlerinizde buluşmak temennimle...
Sevgi ve saygılarımla...
Muhabbetle kalınız...
[/QUOTE]
Değerli Ahmet Bey;
Yanıtınız için teşekkür ederim, sizin blog sayfanızı da okudum ve notlarımın bir kısmını da orada almıştım, dediğiniz gibi eheim torf kullanacağım, peki sizce ideal dış filtrede ne kullanmalıyım. Yukarıda yazdıklarımın herhangi birini çıkartıp torfu mu ilave edeyim yoksa torf da filtrede listedekilerle birlikte mi olsun. Bakteri kültürüne gelince, onuda kullanıp daha sağlıklı bir ortam elde etmeye çalışacağım.
Saygılarımla;
Discus'la akvaryuma dönüş...
Çocuk yaşlardan beri akvaryum sevdalısı birisiyim. Uzun yıllar baktığım canlı doğuranlardan sonra, geçtiğimiz sene büyük heveslerle kurduğum, malawi ve gold vatoz kolonisi içeren iki ayrı akvaryumda yüzlerce yavru almayı da başardım. Ancak ailemdeki bir kayıp nedeniyle akvaryumlarımla ilgilenemedim ve sonrasında da tüm hevesim kaçtı. Bütün balıklarımı kaybettim, elimde sadece 30-35 kadar sarı prenses yavrusu kaldı (onlarda çocuklarımın sayesinde, onlar ilgilenmişler sağolsunlar
)
TC.Army 2011-09-27 16:44:09
Çocuk yaşlardan beri akvaryum sevdalısı birisiyim. Uzun yıllar baktığım canlı doğuranlardan sonra, geçtiğimiz sene büyük heveslerle kurduğum, malawi ve gold vatoz kolonisi içeren iki ayrı akvaryumda yüzlerce yavru almayı da başardım. Ancak ailemdeki bir kayıp nedeniyle akvaryumlarımla ilgilenemedim ve sonrasında da tüm hevesim kaçtı. Bütün balıklarımı kaybettim, elimde sadece 30-35 kadar sarı prenses yavrusu kaldı (onlarda çocuklarımın sayesinde, onlar ilgilenmişler sağolsunlar
)Şimdi tekrar bir akvaryum kurmak istiyorum ve bu sefer kuracağım akvaryumumun discus akvaryumu olmasını istiyorum. Discuslarla ilgili olarak sitede yaptığım araştırmalar neticesinde izleyeceğim bir yol belirlemeye çalıştım. Akvaryumumla ilgili olarak hali hazırda yapmakta olduğum ve yapacağım çalışmaları aşağıda belirttim. Bu hususta üstadlar izleyeceğim yolun uygun olup olmadığını ve nasıl olması gerektiğini belirtirlerse memnun olurum.
Akvaryum : 80x40x50h
Filtre (Dış) : Atman 3336 dış filtre
1. sepet : bioball - zeolit
2. sepet : eheim substrat
3. sepet : elyaf - biyolojik sünger
Filtre (Dış) : Atman 3336 dış filtre
1. sepet : bioball - zeolit
2. sepet : eheim substrat
3. sepet : elyaf - biyolojik sünger
Filtre (İç) : Pipo filtre takılı
Havalandırma : İki köşelerden yuvarlak hava taşları (çıkan hava miktarı suyu hareketlendirmeyecek kadar az)
Aydınlatma : Günışığı led aydınlatma
İlave : Mangrow kökü, diskus konisi
Su : Direk çeşme suyu akvaryuma konularak 2 gün dinlendirildikten sonra, içine 10-15 kadar tetrabits atılacak ve bir hafta filtre çalıştırılarak balıklara hazırlanacak.
İlave : Mangrow kökü, diskus konisi
Su : Direk çeşme suyu akvaryuma konularak 2 gün dinlendirildikten sonra, içine 10-15 kadar tetrabits atılacak ve bir hafta filtre çalıştırılarak balıklara hazırlanacak.
Yem : Bunun için erken olsa da, tetra bits ve sitedeki tariflerine uygun yapacağım mamalar ile;
Akvaryumda kum yada bitki şu an için yok, kum koymayacağım ancak eğer uygun görülürse bambu bitkisi eklemeyi düşünüyorum.
Bu akvaryum için bir çift eş tutmuş ve daha önce yavru almış diskus alıp bakmayı ve mümkün olursa yavrulatmayı istiyorum. Evet biliyorum 8-10 kadar yavru alıp büyütüp onları eş tutturmak benim gibi bir acemi için daha uygun yol, ancak bu yolu izlemenin, benim için daha fazla verimli olacağını düşünüyorum.
İlginize şimdiden teşekkürler.
Saygılarımla;
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
