ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kemakinen35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
190
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Temmuz 2010 14:37
Son Ziyaret:
17 Haziran 2016 20:08
Toplam Mesaj:
213 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
kemal mühendisoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yurtdisi
Meslek:
serbest
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
kemal mühendisoğlu
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Selamlar mustafa bey ,175 litrelik tankima 65-55 watt arasi yapacagim led armatür icin led driver konusunda yardiminiza ihtiyacim var ! meanwell apc 35w-350ma biraz pahali geldi bana su driveri buldum ,bir göz atabilirmisiniz uygun mu ? önümüzdeki ay toplayacagim tanki !simdiden siparis vereyimde Cin´den ancak gelir [:)]
http://www.ebay.de/itm/331865089609
eger dersenizki siz meanwellden sasmayin! o baska ,meanwell alacagim [:iyi:]
[EDIT]kemakinen35,2016-06-17 19:12:54[/EDIT]
Selamlar mustafa bey ,175 litrelik tankima 65-55 watt arasi yapacagim led armatür icin led driver konusunda yardiminiza ihtiyacim var ! meanwell apc 35w-350ma biraz pahali geldi bana su driveri buldum ,bir göz atabilirmisiniz uygun mu ? önümüzdeki ay toplayacagim tanki !simdiden siparis vereyimde Cin´den ancak gelir [:)]
http://www.ebay.de/itm/331865089609
eger dersenizki siz meanwellden sasmayin! o baska ,meanwell alacagim [:iyi:]
[EDIT]kemakinen35,2016-06-17 19:12:54[/EDIT]
No Planarya Ve Andazol Planarya'yı Etkilemedi.
Alper bey metilen mavisi kullanmadim o yüzden birsey diyemem ama lepsites yavrulari -neon tetra oldumu bir tane birakmazlar afiyetle süpürürüler [:iyi:]
Alper bey metilen mavisi kullanmadim o yüzden birsey diyemem ama lepsites yavrulari -neon tetra oldumu bir tane birakmazlar afiyetle süpürürüler [:iyi:]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=pekozgur]
Sakin olayım diyorum olmuyor[:/]. Kibar kibar sormuşum "Bu tank ile ilgili bilgi nereden bulunabilir" diye, "Bu gruba seni alirlarsa ancak görürsün" ne demek hocam? "Ben üyeyim seni almazlar oraya ama bir dene istersen", ben yine üzerine makul bir şekilde sormuşum "görüyorsanız paylaşsanız da biz de öğrensek" snob'luk bende değil sende... Senli benli de konuşmamışım, dolayısı ile senin meramın nedir ne değildir anlayamadım. Gruba üye olmanın 'artizliği' mi?
Forum bilgi paylaşma ortamı ise ben de diyorum ki madem sen üyesin detay varsa insanları gruba üye olmakla uğraştırma (ki kapalı ve yabancı bir grup yani herkes üye olamıyor) oradaki bilgi varsa kopyala yapıştır öğrenelim. Çeviri yapmanı bekleyen de yok, biz çeviririz bir şekilde. Bu yani, ne yalancılıkla ne de başka bir şeyle suçlamıyorum. Ayrıca adamın fotoğrafını paylaşan sensin, bilgi sormak suç mu? Bilgi vermek/paylaşmak bu kadar mı zor? Bilgi yoksa, "detaylı bilgi yoktu ama fotoğrafın sahibi şu şahıs" der geçersin...
Benim meramıma gelirsek gruba benim gibi ezikleri almadıkları için göremedim üstadım, sizin ulvi kişiliğinizi, üstün profilinizi aldılarsa ve detay varsa lütfen paylaşır mısınız rica etsem lütfen. Çok yalvarıyorum pl$ b@b k3nk ltfn....
Tövbe yarabbim... ayıp yaa...
Taşı kuyuya atıp kaçıyorsun peşini takip eden olunca da "yalan borcum yok" bi' gidin abi....[/QUOTE]
özgür bey " seni alirlarsa görebilirsin " demek benim profilim yüksek ,yüksek ulvi kisiligim anlamina gelmiyor ki ben zaten o sayfada üye degilim ! kapali grub ! almiyorlar ! isin güc yanini bildigim icin yazmisim ! detayli bilgi diyorsun yazdim smd 12000 lümen ! daha fazla bilgi yok ! tank sahibine sorulan sorularin cevabini yine baska bir akvarist arkadasin sayesinde gördüm ! tasi kuyuya atmadim atipta kacmadim ! kacmis olsam sayfayi linklemez göndermezdim ! bu tip paylasimalri elimden geldigince görüp paylasiyorum ! neyse fazla uzatmaya gerek yok , eger yanlis varsa kusura bakma ,selam
eger beni üye olarak kabul ederlerse detayli bilgi paylasirim [:iyi:]
[QUOTE=pekozgur]
Sakin olayım diyorum olmuyor[:/]. Kibar kibar sormuşum "Bu tank ile ilgili bilgi nereden bulunabilir" diye, "Bu gruba seni alirlarsa ancak görürsün" ne demek hocam? "Ben üyeyim seni almazlar oraya ama bir dene istersen", ben yine üzerine makul bir şekilde sormuşum "görüyorsanız paylaşsanız da biz de öğrensek" snob'luk bende değil sende... Senli benli de konuşmamışım, dolayısı ile senin meramın nedir ne değildir anlayamadım. Gruba üye olmanın 'artizliği' mi?
Forum bilgi paylaşma ortamı ise ben de diyorum ki madem sen üyesin detay varsa insanları gruba üye olmakla uğraştırma (ki kapalı ve yabancı bir grup yani herkes üye olamıyor) oradaki bilgi varsa kopyala yapıştır öğrenelim. Çeviri yapmanı bekleyen de yok, biz çeviririz bir şekilde. Bu yani, ne yalancılıkla ne de başka bir şeyle suçlamıyorum. Ayrıca adamın fotoğrafını paylaşan sensin, bilgi sormak suç mu? Bilgi vermek/paylaşmak bu kadar mı zor? Bilgi yoksa, "detaylı bilgi yoktu ama fotoğrafın sahibi şu şahıs" der geçersin...
Benim meramıma gelirsek gruba benim gibi ezikleri almadıkları için göremedim üstadım, sizin ulvi kişiliğinizi, üstün profilinizi aldılarsa ve detay varsa lütfen paylaşır mısınız rica etsem lütfen. Çok yalvarıyorum pl$ b@b k3nk ltfn....
Tövbe yarabbim... ayıp yaa...
Taşı kuyuya atıp kaçıyorsun peşini takip eden olunca da "yalan borcum yok" bi' gidin abi....[/QUOTE]
özgür bey " seni alirlarsa görebilirsin " demek benim profilim yüksek ,yüksek ulvi kisiligim anlamina gelmiyor ki ben zaten o sayfada üye degilim ! kapali grub ! almiyorlar ! isin güc yanini bildigim icin yazmisim ! detayli bilgi diyorsun yazdim smd 12000 lümen ! daha fazla bilgi yok ! tank sahibine sorulan sorularin cevabini yine baska bir akvarist arkadasin sayesinde gördüm ! tasi kuyuya atmadim atipta kacmadim ! kacmis olsam sayfayi linklemez göndermezdim ! bu tip paylasimalri elimden geldigince görüp paylasiyorum ! neyse fazla uzatmaya gerek yok , eger yanlis varsa kusura bakma ,selam
eger beni üye olarak kabul ederlerse detayli bilgi paylasirim [:iyi:]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Özgür bey kusura bakmayin ama size detayli aciklama yapmak zorunda degilim ve size yalan borcumda yok ! " Siz görüyorsanız da paylaşsanız da biz de öğrensek?" seklindeki cevabinizdan ben sanki yalanciymisim gibi algi olustugunun farkindamisiniz ! burada kimse kimseye bir sey kanitlama derdinde degil yada menafaatimiz yok herkes bir hobici olarak burada ! sende bende ! insallah meramimi anlatabildim ama yinede yanlis anlasilma olmasin buyurun tankin sahibi bir alman ve kendisine sorun ! daha fazla ne yapabilirim selam [:iyi:]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1200074186677712&set=a.328045580547248.82425.100000254273740&type=3&theater[EDIT]kemakinen35,2016-05-10 00:29:47[/EDIT]
Özgür bey kusura bakmayin ama size detayli aciklama yapmak zorunda degilim ve size yalan borcumda yok ! " Siz görüyorsanız da paylaşsanız da biz de öğrensek?" seklindeki cevabinizdan ben sanki yalanciymisim gibi algi olustugunun farkindamisiniz ! burada kimse kimseye bir sey kanitlama derdinde degil yada menafaatimiz yok herkes bir hobici olarak burada ! sende bende ! insallah meramimi anlatabildim ama yinede yanlis anlasilma olmasin buyurun tankin sahibi bir alman ve kendisine sorun ! daha fazla ne yapabilirim selam [:iyi:]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1200074186677712&set=a.328045580547248.82425.100000254273740&type=3&theater[EDIT]kemakinen35,2016-05-10 00:29:47[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=bkrtr87]Merhaba arkadaşlar,
100x40x45 akvaryumum var. Floresanla bitki yetiştiriyorum fakat led kullanarak daha iyi bitkilere geçmek istiyorum. Led konusunda hiç bilgim yok. Bana gerekli olacak Ledleri renkleri ve nm değerleriyle beraber yazabilir misiniz? Ayrıca ledleri nereden almamı önerirsiniz. Teşekkürler şimdiden[:)][/QUOTE]
bu konunun en bas sayfasinda gerekli bilgiler mevcut [:iyi:]
[QUOTE=bkrtr87]Merhaba arkadaşlar,
100x40x45 akvaryumum var. Floresanla bitki yetiştiriyorum fakat led kullanarak daha iyi bitkilere geçmek istiyorum. Led konusunda hiç bilgim yok. Bana gerekli olacak Ledleri renkleri ve nm değerleriyle beraber yazabilir misiniz? Ayrıca ledleri nereden almamı önerirsiniz. Teşekkürler şimdiden[:)][/QUOTE]
bu konunun en bas sayfasinda gerekli bilgiler mevcut [:iyi:]
Akvaryum Kurulum 35x35x35
Ben kendim powerledleri denedim 60*30*30 luk tankimda ve memnunum hatta iki ay sonra büyük tankimida yeniden kuracagim ve powerled kullancagim yine .Ama kendin yapamayacaksan tavsiye daha evvel söyledigim detay ve darkaura adli üyeler armatür hazirliyorlar irtibata gecersin bütcene uygunsa alirsin ! yada eheim - dennerle´nin nano tanklar icin hazir ledleri var onalrida kullanabilirsin ama önce ne istedigine karar vermelisin !
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/96014/010520162056201.jpg[/IMG]
Ben kendim powerledleri denedim 60*30*30 luk tankimda ve memnunum hatta iki ay sonra büyük tankimida yeniden kuracagim ve powerled kullancagim yine .Ama kendin yapamayacaksan tavsiye daha evvel söyledigim detay ve darkaura adli üyeler armatür hazirliyorlar irtibata gecersin bütcene uygunsa alirsin ! yada eheim - dennerle´nin nano tanklar icin hazir ledleri var onalrida kullanabilirsin ama önce ne istedigine karar vermelisin !
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/96014/010520162056201.jpg[/IMG]
Akvaryum Kurulum 35x35x35
Ne yaptin derken aldin mi anlaminda sormustum ! hani baska bir sayfada sormustunuz ya powerledler hakkinda ! Isiklandirma olarak ne aldiniz ? [:iyi:]
Ne yaptin derken aldin mi anlaminda sormustum ! hani baska bir sayfada sormustunuz ya powerledler hakkinda ! Isiklandirma olarak ne aldiniz ? [:iyi:]
Akvaryum Kurulum 35x35x35
Powerledleri ne yaptiniz ?
Powerledleri ne yaptiniz ?
35x35x35 Küp Akvaryum Işıklandırma Powerled
Selam, biraz gec olmus olsada yardimci olmak isterim ,bu konuda iki tavsiyem var ledler icin ,ilki forumda kasali smd 5630 led üretimi yapan ve bizzat kendi deneyen detay adli bir abimiz var istersen onunla temasa gecebilirsin ! ikincisi yine armatür yapan ve ledler konusunda bilgisiyle hepimize katki saglayan darkaura adli üye sana yardimci olabilir ! bu kisileri bu konuda bulabilirsin
http://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480_sn101.asp[EDIT]kemakinen35,2016-05-08 16:45:50[/EDIT]
Selam, biraz gec olmus olsada yardimci olmak isterim ,bu konuda iki tavsiyem var ledler icin ,ilki forumda kasali smd 5630 led üretimi yapan ve bizzat kendi deneyen detay adli bir abimiz var istersen onunla temasa gecebilirsin ! ikincisi yine armatür yapan ve ledler konusunda bilgisiyle hepimize katki saglayan darkaura adli üye sana yardimci olabilir ! bu kisileri bu konuda bulabilirsin
http://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480_sn101.asp[EDIT]kemakinen35,2016-05-08 16:45:50[/EDIT]
Co2 Sistem Kurulumuna Tavsiye
[QUOTE=Prayer]Tüp ile regülatör ölçülerini iyi kontrol etmeniz gerekiyor. Tüpü de mi ebaydan alacaksınız anlayamadım ?[/QUOTE]
evet ebayden alacagim [:iyi:]
Almanyada bazi ürünleri almak malesef türkyiedeki kaadr kolay degil cogu ürünü ebayden almak zorundayim ,türkyiede olsa baska
[QUOTE=Prayer]Tüp ile regülatör ölçülerini iyi kontrol etmeniz gerekiyor. Tüpü de mi ebaydan alacaksınız anlayamadım ?[/QUOTE]
evet ebayden alacagim [:iyi:]
Almanyada bazi ürünleri almak malesef türkyiedeki kaadr kolay degil cogu ürünü ebayden almak zorundayim ,türkyiede olsa baska
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Deathgrip,
Rafayel,
mrah,
hakanb.,
Frkn,
HaydarGul,
altuntasseref,
MertGun,
MiSoSiKiaN,
Jotunheim,
oguzkanmaz,
oktay42,
İnci Kefali,
Koksal Gurkan,
0rnn,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
ternapi,
Şahinöztürk,
888starz_zbma,
Efeayd,
Cyber_Scout,
Tortuga7,
ozan_1903,
Akifs,
ronnno958,
emrahdm,
ballantines,
Soner.x,
reprise,
NotEvenBeginner,
Arch.Hüseyin,
yeekim,
murat efe,
LeafyAqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
