ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mart 2007 12:11
Son Ziyaret:
6 Saat 34 Dakika önce
Toplam Mesaj:
524 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
54 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet ÖZCAN
Doğum Tarihi:
06 Nisan 1977
Yaş:
49
İl:
Rize
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet ÖZCAN
SON 10 MESAJI
Pleksi İle Sump Yaptım
[QUOTE=fffurkan9][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304061.jpg[/IMG]
Boş hali ve dolu hali yapay zeka ile içini doldurduğum için alt geçişi kapatmış ama sistem bu şekilde olacak akvaryumum 120*50*50 sump 45*40*15 şeklinde. 2 adet astronot besliyorum 15 cme yakın boylar.Filtre malzeme dizilimi nasıl sizce önerilere açığım.[/QUOTE]
https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304061.jpg
bu şekilde olursa, su giriş mazgallarından giren su direk lav taşı bölümüne geçer.
Sünger ve elyaf saf dışı kalır.Suyun girdiği yerde üstten açıklık kacak alt tarafı tabanla bir olacak şekilde, orta haznenin kafa motoruna olan tarafı ise alttan boşluk kalacak şekilde düzenleyin. Yada daha kolayı alt taraftaki mazgalları kapatın.
Lav taşlarının altına tabandan 2-3cm kadar yükseltecek bir ızgara tipi sehpa kullanın. Dizilim görseldeki gibi sorun yok ama dediğim değişiklik olmazsa verim alamazsın.
[QUOTE=fffurkan9][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304061.jpg[/IMG]
Boş hali ve dolu hali yapay zeka ile içini doldurduğum için alt geçişi kapatmış ama sistem bu şekilde olacak akvaryumum 120*50*50 sump 45*40*15 şeklinde. 2 adet astronot besliyorum 15 cme yakın boylar.Filtre malzeme dizilimi nasıl sizce önerilere açığım.[/QUOTE]
https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304061.jpg
bu şekilde olursa, su giriş mazgallarından giren su direk lav taşı bölümüne geçer.
Sünger ve elyaf saf dışı kalır.Suyun girdiği yerde üstten açıklık kacak alt tarafı tabanla bir olacak şekilde, orta haznenin kafa motoruna olan tarafı ise alttan boşluk kalacak şekilde düzenleyin. Yada daha kolayı alt taraftaki mazgalları kapatın.
Lav taşlarının altına tabandan 2-3cm kadar yükseltecek bir ızgara tipi sehpa kullanın. Dizilim görseldeki gibi sorun yok ama dediğim değişiklik olmazsa verim alamazsın.
200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu?
[QUOTE=Umutoty]Merhabalar,200 litrede geophagus ve eba olurmu bir çift şeklinde. Birde geophagus lara 2,5mm kum olurmu ama akvaryumun orta kısmındaki beyaz kısm siyah olan 1,5mm bir sorun çıkarmı acaba [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/180620261019391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/180620261019391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kum biraz daha ince olsa Geop için daha iyi olur. Fakat bu şekliyle bile olsa, o iki kum Geoplar tarafından birbirine karıştırılacaktır. Karışınca pek hoş görünmüyor, en azından ben beğenmemiştim(bende de sveni var, çift kum vardı). O nedenle hem kumu inceltip hemde tek renk yaparsanız çok daha iyi olur.
[QUOTE=Umutoty]Merhabalar,200 litrede geophagus ve eba olurmu bir çift şeklinde. Birde geophagus lara 2,5mm kum olurmu ama akvaryumun orta kısmındaki beyaz kısm siyah olan 1,5mm bir sorun çıkarmı acaba [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/180620261019391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/180620261019391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kum biraz daha ince olsa Geop için daha iyi olur. Fakat bu şekliyle bile olsa, o iki kum Geoplar tarafından birbirine karıştırılacaktır. Karışınca pek hoş görünmüyor, en azından ben beğenmemiştim(bende de sveni var, çift kum vardı). O nedenle hem kumu inceltip hemde tek renk yaparsanız çok daha iyi olur.
Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ?
[QUOTE=furkanoncel]Merhaba,
Lepistesim böyle dışkılıyor sorun ve çözüm nedir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262162/180620261908301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262162/180620261908321.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok yüksek olasılıkla iç parazit var. Hızlıca sarımsak ezip suyunu yeme emdirip balığınıza vermeye başlayabilirsiniz. Devamında Flagyl tablet alıp yine ezip suyla çözüp yeme emdirerek tedavi edebilirsiniz.
Arama bölümünden flagyl şeklinde aratırsanız kullanımı ve dozajı ile bilgi içeren postlara ulaşabilirsiniz.
[QUOTE=furkanoncel]Merhaba,
Lepistesim böyle dışkılıyor sorun ve çözüm nedir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262162/180620261908301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262162/180620261908321.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok yüksek olasılıkla iç parazit var. Hızlıca sarımsak ezip suyunu yeme emdirip balığınıza vermeye başlayabilirsiniz. Devamında Flagyl tablet alıp yine ezip suyla çözüp yeme emdirerek tedavi edebilirsiniz.
Arama bölümünden flagyl şeklinde aratırsanız kullanımı ve dozajı ile bilgi içeren postlara ulaşabilirsiniz.
Sessiz Filtre Mi İzolasyon Mu?
[QUOTE=pianoƒish]Arkadaşlar odada 2 tane dış filtre çalışacak iki akvaryum olacak. Sessizlik için (motorun gece sessizliğindeki hafif uğultusu) en pahalı modellerden almak mı yoksa normal bir dış filtre alıp, akvaryum dolabında ayrı bir ses yalıtımlı küçük kabin yapıp içine koymak mı daha etkili olur? İçi sünger ses yalıtım malzemesi ile kaplanmış sunta vb. bir kutu işe yarar tüm sesi tamamen keser mi? Bir zararı olur mu?
[IMG]https://akustiksungerfiyatlari.net/wp-content/uploads/2019/08/30mm-akustik-yumurta-sunger-ses-izolasyon-sungeri-firefoam-class0.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Normal bir filtre ve izolasyon yeterli olur, izolasyonsuz olarak bile dolap içine koyduğunuzda çoğu filtre sesi duyulmaz oluyor. İzolasyon yaptığınızda dolap ısısı belki bir tık artabilir ama filtre kafası akvaryum suyu ile soğutulduğundan sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Çoğu filtre üzerinde max 35 derece yazar ki bu oldukça yüksek bir değer.
En güzeli bütçenizin el verdiği en iyi filtreleri almak, dolap içine girdiklerinde ses rahtsız edici seviyede olursa ki olmayacaktır, izolasyonla sorunu gidermek olur diye düşünüyorum.
[QUOTE=pianoƒish]Arkadaşlar odada 2 tane dış filtre çalışacak iki akvaryum olacak. Sessizlik için (motorun gece sessizliğindeki hafif uğultusu) en pahalı modellerden almak mı yoksa normal bir dış filtre alıp, akvaryum dolabında ayrı bir ses yalıtımlı küçük kabin yapıp içine koymak mı daha etkili olur? İçi sünger ses yalıtım malzemesi ile kaplanmış sunta vb. bir kutu işe yarar tüm sesi tamamen keser mi? Bir zararı olur mu?
[IMG]https://akustiksungerfiyatlari.net/wp-content/uploads/2019/08/30mm-akustik-yumurta-sunger-ses-izolasyon-sungeri-firefoam-class0.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Normal bir filtre ve izolasyon yeterli olur, izolasyonsuz olarak bile dolap içine koyduğunuzda çoğu filtre sesi duyulmaz oluyor. İzolasyon yaptığınızda dolap ısısı belki bir tık artabilir ama filtre kafası akvaryum suyu ile soğutulduğundan sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Çoğu filtre üzerinde max 35 derece yazar ki bu oldukça yüksek bir değer.
En güzeli bütçenizin el verdiği en iyi filtreleri almak, dolap içine girdiklerinde ses rahtsız edici seviyede olursa ki olmayacaktır, izolasyonla sorunu gidermek olur diye düşünüyorum.
Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim
[QUOTE=berat76]İnternette var elmaslı fayans seramik cam kesme diyor fakat keser mi bilmiyorum [/QUOTE]
Kesmesine keser de işin ehli değilsen çatlatma ihtimalin yüksek. Suyla falan ıslatılıp kesiliyor. Youtubedan videolarını aratıp izle.
Elinegüveniyorsan kendin de deneyebilirsin. En garantilisi akvaryum da yapan bir camcı bulup orada kestirmek.
[QUOTE=berat76]İnternette var elmaslı fayans seramik cam kesme diyor fakat keser mi bilmiyorum [/QUOTE]
Kesmesine keser de işin ehli değilsen çatlatma ihtimalin yüksek. Suyla falan ıslatılıp kesiliyor. Youtubedan videolarını aratıp izle.
Elinegüveniyorsan kendin de deneyebilirsin. En garantilisi akvaryum da yapan bir camcı bulup orada kestirmek.
Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim
Mutfakçılarda tezgahta doğalgaz flex boru için küçük çaplı elmaslar oluyor, cam kesebilir mi bilemiyorum. Eğer kesebiliyorsa ücreti mukabil işinizi yaparlar.
Mutfakçılarda tezgahta doğalgaz flex boru için küçük çaplı elmaslar oluyor, cam kesebilir mi bilemiyorum. Eğer kesebiliyorsa ücreti mukabil işinizi yaparlar.
Petshop'a Akvaryum Sistem Kurulumu
[QUOTE=kadir158]Herkese merhaba Hatay'da yaşıyorum yaklaşık 10 senedir pet malzeme ve balık işini yapıyorum fakat depremde tüm akvaryum sistemlerimizi ve akvaryumlarımızı kaybettim depremden beri tekrar dükkanıma akvaryum kurmaya karar verdim kurmayı düşündüğümüz dükkanımızda müsait olan duvaarımızın ölçüsüne uygun akvaryum sistemi ölçüleri net olmamakla birlikte ortalama olarak söylüyorum 3 metre yükseklik 4 metre 70 cm ise sağdan sola ben bu duvarın yükseklikte 2 metresini sağdan sola ise 4 metre 50 cm'ini kullanmayı düşünüyorum sıradan profilden mi dönmeliyim sizce başka üründen mi ve akvaryum sayımız sizce kaç adet olmalı ölçüleri hakkında da kararsızlğm var ilk defa bu sitede paylaşım yapıyorum duvarların resimlerini de yarın yükleyebilirim buradaki amacım fikir edinmek nede olsa atalarımız 'Akıl akıldan üstündür' demiştir.
Teşekkür ederim..[/QUOTE]
Şimdiden hayırlı olsun.
akvaryumları 50*30*40h şeklinde yaparsanız, 4.5 m ye 9 akvaryum olur. Cam kalınlığı ve aralarına bırakılacak mesafeyi de hesaba katarsak 8 ideal olanı.
akvaryumların yerden 70cm yüksekten başladığını var sayarsak; 70+40=110cm ilk sır akvaryumun yüksekliği, arasına el girecek sekilde 2. sıra için bırakılacak boşluk 20cm dersek, 130cm
130+5 cm profil yüksekliği 135cm.
135+40 175cm toplam 2 sıra akvaryum yüksekliği olur. 8+8 =16 adet akvaryum olur ki ortalama bir petshop için bence makul bir sayı.
Akvaryumun yükseklik derinlik değerlerini değiştirirsek; 50*40*30h şeklinde toplam yükseklikte 20cm kısalma ile 155cm yükseklik elde edilir ki, ileride üzerlerine akvaryum eklemek için uygun boşluk kalmış olur.
[EDIT]Me0,2026-06-15 10:39:15[/EDIT]
[QUOTE=kadir158]Herkese merhaba Hatay'da yaşıyorum yaklaşık 10 senedir pet malzeme ve balık işini yapıyorum fakat depremde tüm akvaryum sistemlerimizi ve akvaryumlarımızı kaybettim depremden beri tekrar dükkanıma akvaryum kurmaya karar verdim kurmayı düşündüğümüz dükkanımızda müsait olan duvaarımızın ölçüsüne uygun akvaryum sistemi ölçüleri net olmamakla birlikte ortalama olarak söylüyorum 3 metre yükseklik 4 metre 70 cm ise sağdan sola ben bu duvarın yükseklikte 2 metresini sağdan sola ise 4 metre 50 cm'ini kullanmayı düşünüyorum sıradan profilden mi dönmeliyim sizce başka üründen mi ve akvaryum sayımız sizce kaç adet olmalı ölçüleri hakkında da kararsızlğm var ilk defa bu sitede paylaşım yapıyorum duvarların resimlerini de yarın yükleyebilirim buradaki amacım fikir edinmek nede olsa atalarımız 'Akıl akıldan üstündür' demiştir.
Teşekkür ederim..[/QUOTE]
Şimdiden hayırlı olsun.
akvaryumları 50*30*40h şeklinde yaparsanız, 4.5 m ye 9 akvaryum olur. Cam kalınlığı ve aralarına bırakılacak mesafeyi de hesaba katarsak 8 ideal olanı.
akvaryumların yerden 70cm yüksekten başladığını var sayarsak; 70+40=110cm ilk sır akvaryumun yüksekliği, arasına el girecek sekilde 2. sıra için bırakılacak boşluk 20cm dersek, 130cm
130+5 cm profil yüksekliği 135cm.
135+40 175cm toplam 2 sıra akvaryum yüksekliği olur. 8+8 =16 adet akvaryum olur ki ortalama bir petshop için bence makul bir sayı.
Akvaryumun yükseklik derinlik değerlerini değiştirirsek; 50*40*30h şeklinde toplam yükseklikte 20cm kısalma ile 155cm yükseklik elde edilir ki, ileride üzerlerine akvaryum eklemek için uygun boşluk kalmış olur.
[EDIT]Me0,2026-06-15 10:39:15[/EDIT]
117 Litre Akvaryumu Sunta Tv Sehpası Taşır Mı
[QUOTE=Osmand][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281605/080620261707271.jpg[/IMG]
Hepinize teşekkür ederim değerli bilgilendirmeleriniz için,
İçim rahat etmedi 40x40 profillerden ve 2 mm saçtan sehpa yaptırdım arkaşıma. Daha güvenli oldu.
[/QUOTE]
Hiç gerek yoktu aslında. Görseldeki sehpa ortaya atılmış ayaklar ve tam merkezden atılmış dikleme ile o akvaryumu sorunsuz taşır. Hatta dah yüksek hacmi de taşırdı. Neyse yeni sehpanız hayırlı olsun.[EDIT]Me0,2026-06-09 10:40:25[/EDIT]
[QUOTE=Osmand][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281605/080620261707271.jpg[/IMG]
Hepinize teşekkür ederim değerli bilgilendirmeleriniz için,
İçim rahat etmedi 40x40 profillerden ve 2 mm saçtan sehpa yaptırdım arkaşıma. Daha güvenli oldu.
[/QUOTE]
Hiç gerek yoktu aslında. Görseldeki sehpa ortaya atılmış ayaklar ve tam merkezden atılmış dikleme ile o akvaryumu sorunsuz taşır. Hatta dah yüksek hacmi de taşırdı. Neyse yeni sehpanız hayırlı olsun.[EDIT]Me0,2026-06-09 10:40:25[/EDIT]
Filtre Akış Azaltma
[QUOTE=Yiğit061]Aquaclear 20 askı filtre kullanıyorum ve akıntısı biraz fazla nasıl akıntısını yani suyun filtreden çıkıp suya girişteki hızını yavaşlatabilirim (filtrenin ayarlarıyla oynamadan)[/QUOTE]
Su çıkış ağzına sünger koy.Suyun filtreden çıktıktan sonra akvaryuma temas ettiği bölgeye. Filtreden çıkan su süngere aksın. böylece suda akıntı minimuma iner.
[QUOTE=Yiğit061]Aquaclear 20 askı filtre kullanıyorum ve akıntısı biraz fazla nasıl akıntısını yani suyun filtreden çıkıp suya girişteki hızını yavaşlatabilirim (filtrenin ayarlarıyla oynamadan)[/QUOTE]
Su çıkış ağzına sünger koy.Suyun filtreden çıktıktan sonra akvaryuma temas ettiği bölgeye. Filtreden çıkan su süngere aksın. böylece suda akıntı minimuma iner.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=bor31]Elimde 1 su arıtma cihazının uv sistemi mevcut. Ben bunu filtremin çıkışına seri bağlasam akvaryumdaki canlılara zararı olur mu?
Filtrem:lifetech 838
Akvaryum:120x50x50
Işık:170w armatür
Canlılar:20 zebra danio, 2 leopar vatoz, 6 corydoras, 2 kuhli Loach [/QUOTE]
UV ışık balıklara vurursa elbette zararı olur. Işığı dışarı sızmaycak şekilde bir düzenekle filtre girişi/çıkışı bağlarsanız sıkıntı olmaz. Suyun kuvvetli debi ile hareketli olduğu kısma da koyabilirsiniz. Sonuçta lambanın ışığından suyun geçmesi ile sterilizasyon sağlanıyor.
[QUOTE=TonyMcLegend]
Anlamadım adam bir şey dememiş ki? [/QUOTE]
sıkıntı da o zaten. Bir teşekkür butonu bir beğen butonu en azından basarsın diyor, yada daha güzeli sen de üşenmeyip cevap yazarsın teşekkür edersin diyor.
Bunları 3 mesajdır yapmıyorsun yani bir teşekkürü çok görüyorsan ben de sana cevap vermeyi çok görüyorum diyor. Umarım anlatabilmişimdir.[EDIT]Me0,2026-05-15 21:06:28[/EDIT]
[QUOTE=bor31]Elimde 1 su arıtma cihazının uv sistemi mevcut. Ben bunu filtremin çıkışına seri bağlasam akvaryumdaki canlılara zararı olur mu?
Filtrem:lifetech 838
Akvaryum:120x50x50
Işık:170w armatür
Canlılar:20 zebra danio, 2 leopar vatoz, 6 corydoras, 2 kuhli Loach [/QUOTE]
UV ışık balıklara vurursa elbette zararı olur. Işığı dışarı sızmaycak şekilde bir düzenekle filtre girişi/çıkışı bağlarsanız sıkıntı olmaz. Suyun kuvvetli debi ile hareketli olduğu kısma da koyabilirsiniz. Sonuçta lambanın ışığından suyun geçmesi ile sterilizasyon sağlanıyor.
[QUOTE=TonyMcLegend]
Anlamadım adam bir şey dememiş ki? [/QUOTE]
sıkıntı da o zaten. Bir teşekkür butonu bir beğen butonu en azından basarsın diyor, yada daha güzeli sen de üşenmeyip cevap yazarsın teşekkür edersin diyor.
Bunları 3 mesajdır yapmıyorsun yani bir teşekkürü çok görüyorsan ben de sana cevap vermeyi çok görüyorum diyor. Umarım anlatabilmişimdir.[EDIT]Me0,2026-05-15 21:06:28[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
sina cen,
capodicapii,
Coskun59,
layper,
IgorVladimir,
Hoppala,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
0rnn,
Kuduoglu,
Urar,
florasan,
EKAR,
Danteagoks,
Çağatay Tozak,
Cyrenity,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
Timurhan Türker,
forthehordex,
osmandbnl,
osmangunay,
BuğraEnes,
Dextran,
tukabu,
Sunborn,
İzmirligenco 2.0,
Brdk64,
şansal,
Ömer yılmaz,
Rıdvan459,
nazemert,
LeafyAqua,
yeekim,
Thunderbird,
Malawi34,
syerli,
Hknçkl,
Cyber_Scout,
ternapi,
Byknss97,
reprise,
alp3r,
lojistisyen,
Oquanus,
seiryuhare,
XAli,
hakanmorcicek,
AquaShirmp,
abstract07,
Frkn,
İnci Kefali,
Sufisu,
VaranusSalvator,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
