ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gun Expert
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ocak 2010 16:20
Son Ziyaret:
06 Ocak 2017 23:57
Toplam Mesaj:
159 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ismail Çakmak
Doğum Tarihi:
18 Şubat 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İsmail Çakmak
SON 10 MESAJI
Işıklandırma Sorunu
[QUOTE=Geologist]Eğer maddi durumunuz yeterli ise bahsettiğiniz ölçülerdeki akvayumu alıp güzel bir powerled li armatür alabilirsiniz. Zaten onun ön tarafına güzelce plexi yada camdan bir koruma yapıyorlar. Sen onu düşünme parayı düşün :) nano tankdaki armatürler 5 para etmez. 3 5 tne led takıp gönderiyolar vede çirkin bence çalışma masası lambası gibi oluyor. daha ayrıntı istiyosan yardımcı oluruz forumda powerled yapan da var çünkü.[/QUOTE]
Görünen o ki hazır sistem tank almayacağım :) Powerled yapan arkadaşlar arkadaşlar kimler bu konuda bilgilendirebilir misiniz?
Yardımlarınız için teşekkürler.
[QUOTE=eferotti]Merhaba 30x30x30 nano bitkilim var su düzenini ve dengesini oturtmak için zorlandım diyebilirim çok şükür her şey yolunda fakat şu an alsam 40x40x40 ebatlarını tercih ederdim..
Işıklandırmam özel yapım armatür 6x8 watt 30 cm t5 sylvania floresan 4 adeti 6500 k beyaz, 2 adeti grolüx.
Kübalar ve monte carlo lar yetişiyor her bitki güzel yetişiyor fakat akvaryum çok küçük olduğu için tasarım yapmakta da zorlanabilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172537/241120161101201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Selam. Armatürü nerden temin ettiniz bilgi verebilir misiniz varsa kendisine ait bir kaç resim paylaşabilirseniz çok sevinirim. 30 CM floresan bulmak zor oluyor diye bir şey okumuştum fakat hiç araştırmadım. Çok fazla ışık ve Co2 gerektirmeyen bitkileri araştırıyorum. Işıklandırma işine bir çözüm bulabilirsem bayağı güzel bir dekor yapacağım :)
[QUOTE=Blena]
Bende 8x8 watt kullanıyorum şu anda gayet memnunum şunun gibi düşünün bitkinin çok ışık almaması ve ışıksız da kalmaması gerekiyor 8x8 wattlık bir florasanla gün içinde 6-7 saat ışık sağlamanız yeterli olacaktır. Ya da Geologist arkadaşımızın dediği gibi bir ışıklandırma yapabilirsiniz para sorun olmaz derseniz forumda bu sistemi kuran arkadaşlar var onlardan destek alabilirsiniz. [/QUOTE]
Sizin armatürünüz de özel yapım sanırım. Powerled yada 30-40 litre arası gerekli wattı sağlayabilicek hazır bir floresanlı armatür bulursam tankın kurulumuna geçeceğim. Teşekkürler mesajınız için.
[QUOTE=Geologist]Eğer maddi durumunuz yeterli ise bahsettiğiniz ölçülerdeki akvayumu alıp güzel bir powerled li armatür alabilirsiniz. Zaten onun ön tarafına güzelce plexi yada camdan bir koruma yapıyorlar. Sen onu düşünme parayı düşün :) nano tankdaki armatürler 5 para etmez. 3 5 tne led takıp gönderiyolar vede çirkin bence çalışma masası lambası gibi oluyor. daha ayrıntı istiyosan yardımcı oluruz forumda powerled yapan da var çünkü.[/QUOTE]
Görünen o ki hazır sistem tank almayacağım :) Powerled yapan arkadaşlar arkadaşlar kimler bu konuda bilgilendirebilir misiniz?
Yardımlarınız için teşekkürler.
[QUOTE=eferotti]Merhaba 30x30x30 nano bitkilim var su düzenini ve dengesini oturtmak için zorlandım diyebilirim çok şükür her şey yolunda fakat şu an alsam 40x40x40 ebatlarını tercih ederdim..
Işıklandırmam özel yapım armatür 6x8 watt 30 cm t5 sylvania floresan 4 adeti 6500 k beyaz, 2 adeti grolüx.
Kübalar ve monte carlo lar yetişiyor her bitki güzel yetişiyor fakat akvaryum çok küçük olduğu için tasarım yapmakta da zorlanabilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172537/241120161101201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Selam. Armatürü nerden temin ettiniz bilgi verebilir misiniz varsa kendisine ait bir kaç resim paylaşabilirseniz çok sevinirim. 30 CM floresan bulmak zor oluyor diye bir şey okumuştum fakat hiç araştırmadım. Çok fazla ışık ve Co2 gerektirmeyen bitkileri araştırıyorum. Işıklandırma işine bir çözüm bulabilirsem bayağı güzel bir dekor yapacağım :)
[QUOTE=Blena]
Bende 8x8 watt kullanıyorum şu anda gayet memnunum şunun gibi düşünün bitkinin çok ışık almaması ve ışıksız da kalmaması gerekiyor 8x8 wattlık bir florasanla gün içinde 6-7 saat ışık sağlamanız yeterli olacaktır. Ya da Geologist arkadaşımızın dediği gibi bir ışıklandırma yapabilirsiniz para sorun olmaz derseniz forumda bu sistemi kuran arkadaşlar var onlardan destek alabilirsiniz. [/QUOTE]
Sizin armatürünüz de özel yapım sanırım. Powerled yada 30-40 litre arası gerekli wattı sağlayabilicek hazır bir floresanlı armatür bulursam tankın kurulumuna geçeceğim. Teşekkürler mesajınız için.
Işıklandırma Sorunu
[QUOTE=Blena]Merhaba,
Kapaklı bir akvaryum kullanmayacaksanız mutlaka buhar camı ile muhafaza etmeniz lazım ki hem su seviyeniz sabit kalsın hemde ısı konusunda elektrik konusunda tasarruf etmiş olursunuz ya da duvar yakınında bir akvaryumunuz varsa ışığı akvaryumun altına yada üstüne tutturabilirsin bir çok kişinin kapağa japon yapıştırıcısıyla yapıştırdığını gördüm (ben sağlıklı bulmuyorum) nemlenmesi sorun olur çünkü elektronik alet allah korusun sorun çıkartabilir. Ya da olayın daha basitine kaçıp all in one akvaryumlardan da alabilirsiniz. Bu akvaryumların içinde ısıtıcı, iç filtre ve florasanıyla birlikte olan modelleri de mevcut.
iyi geceler[/QUOTE]
Selamlar,
Açıkcası 35x35x35 lik cama cam bir akvaryum üstüne hazır satılan armatürlerden almayı düşünüyordum. Aşağı yukarı 200 Tl gibi bir rakama denk geliyor. Baktığım armatürler 8-8w florasanlar mevcut. Bildiğim kadarıyla 35 cm florasan bulmak bayağı zor herhangi bir değişim durumunda bayağı sıkıntı çekeceğim. Bitkilerde de cuba, moss, bonsai, eledoa, çınar düşünüyorum. Çok fazla ışık ve co2 gerektirmeyen bitkileri tercih edeceğim. Ne derece yeterli olur 16 w armatür o konuda hiç bir bilgim yok. Hazır sistemli ihtal akvaryumlarda da led beyaz armatürlü satıyolar. Armatürleri bayağı zayıf gibi geliyor bana 10-15 cmlik led armatür bu bitkiler için yeterli olur mu sizce? Bu hazır sistemlerde 150-300 tl arasında değişiyor fakat buhar camları yok. Bitkili akvaryum işi benim bayağı bir kafamı karıştırdı.[EDIT]Gun Expert,2016-11-24 05:37:29[/EDIT]
[QUOTE=Blena]Merhaba,
Kapaklı bir akvaryum kullanmayacaksanız mutlaka buhar camı ile muhafaza etmeniz lazım ki hem su seviyeniz sabit kalsın hemde ısı konusunda elektrik konusunda tasarruf etmiş olursunuz ya da duvar yakınında bir akvaryumunuz varsa ışığı akvaryumun altına yada üstüne tutturabilirsin bir çok kişinin kapağa japon yapıştırıcısıyla yapıştırdığını gördüm (ben sağlıklı bulmuyorum) nemlenmesi sorun olur çünkü elektronik alet allah korusun sorun çıkartabilir. Ya da olayın daha basitine kaçıp all in one akvaryumlardan da alabilirsiniz. Bu akvaryumların içinde ısıtıcı, iç filtre ve florasanıyla birlikte olan modelleri de mevcut.
iyi geceler[/QUOTE]
Selamlar,
Açıkcası 35x35x35 lik cama cam bir akvaryum üstüne hazır satılan armatürlerden almayı düşünüyordum. Aşağı yukarı 200 Tl gibi bir rakama denk geliyor. Baktığım armatürler 8-8w florasanlar mevcut. Bildiğim kadarıyla 35 cm florasan bulmak bayağı zor herhangi bir değişim durumunda bayağı sıkıntı çekeceğim. Bitkilerde de cuba, moss, bonsai, eledoa, çınar düşünüyorum. Çok fazla ışık ve co2 gerektirmeyen bitkileri tercih edeceğim. Ne derece yeterli olur 16 w armatür o konuda hiç bir bilgim yok. Hazır sistemli ihtal akvaryumlarda da led beyaz armatürlü satıyolar. Armatürleri bayağı zayıf gibi geliyor bana 10-15 cmlik led armatür bu bitkiler için yeterli olur mu sizce? Bu hazır sistemlerde 150-300 tl arasında değişiyor fakat buhar camları yok. Bitkili akvaryum işi benim bayağı bir kafamı karıştırdı.[EDIT]Gun Expert,2016-11-24 05:37:29[/EDIT]
Işıklandırma Sorunu
Selamlar,
İlk defa bitkili bir akvaryum kuracağım. Tabanı moss ile kaplayıp bir tane kök ve bir kaç az ışık gerektiren bitki ile nano tankım olsun istiyorum. Forumda bir çok kez 35x35x25 ölçülerinde veya 40x40x40 ölçülerinde akvaryumlar buldum fakat almakta tereddüt yaşadım. Çünkü araştırdığım kadarıyla su buharlaşarak lede veya florasana zarar veriyormuş. Kimisi buharlı camın olmasından yana kimisi farklı bir öneride bulunuyor. Ne yapacağımı şaşırdım açıkcası. Sırf aydınlatma muhabbetinden dolayı akvaryumu alamadım. Nasıl bir armatür almalıyım arkadaşlar yardımcı olur musunuz?
Selamlar,
İlk defa bitkili bir akvaryum kuracağım. Tabanı moss ile kaplayıp bir tane kök ve bir kaç az ışık gerektiren bitki ile nano tankım olsun istiyorum. Forumda bir çok kez 35x35x25 ölçülerinde veya 40x40x40 ölçülerinde akvaryumlar buldum fakat almakta tereddüt yaşadım. Çünkü araştırdığım kadarıyla su buharlaşarak lede veya florasana zarar veriyormuş. Kimisi buharlı camın olmasından yana kimisi farklı bir öneride bulunuyor. Ne yapacağımı şaşırdım açıkcası. Sırf aydınlatma muhabbetinden dolayı akvaryumu alamadım. Nasıl bir armatür almalıyım arkadaşlar yardımcı olur musunuz?
Bir Nano Macerası
Şu armatürleri tavsiye eder misiniz?
Veya 50 cm'e kadar küp akvaryum için hangi armatürü almalıyım?
http://www.hepsiburada.com/rs-f45-ledli-akvaryum-armaturu-5w-41-5-cm-p-PTM750-RSF45?magaza=Hepsiburada
Şu armatürleri tavsiye eder misiniz?
Veya 50 cm'e kadar küp akvaryum için hangi armatürü almalıyım?
http://www.hepsiburada.com/rs-f45-ledli-akvaryum-armaturu-5w-41-5-cm-p-PTM750-RSF45?magaza=Hepsiburada
Bir Nano Macerası
Akvaryum seçiminde kararsız kaldım. Bunlardan birini mi tercih etsem yoksa kendim mi yaptırsam. Kendim yaptırırsam ışık tertibatından hiç anlamayacağım daha doğrusu neye mâl olur onu da bilmiyorum. Hazır sistemler daha cazip geliyor nedense. Sadece filtresini değiştiririm gibi.
http://www.hepsiburada.com/rs480ab-siyah-kapakli-led-isikli-komple-akvaryum-50-lt-p-PTM750-RS480AS
http://www.hepsiburada.com/rs-380ab-siyah-kapakli-led-isikli-komple-akvaryum-30-lt-p-PTM750-RS380AS
http://www.hepsiburada.com/hailea-a30-komple-akvaryum-gumus-p-PTANA310A30S
http://www.akvaryem.com.tr/Hailea-C40-Nano-Akvaryum-40Lt-Beyaz,PR-2920.html
Akvaryum seçiminde kararsız kaldım. Bunlardan birini mi tercih etsem yoksa kendim mi yaptırsam. Kendim yaptırırsam ışık tertibatından hiç anlamayacağım daha doğrusu neye mâl olur onu da bilmiyorum. Hazır sistemler daha cazip geliyor nedense. Sadece filtresini değiştiririm gibi.
http://www.hepsiburada.com/rs480ab-siyah-kapakli-led-isikli-komple-akvaryum-50-lt-p-PTM750-RS480AS
http://www.hepsiburada.com/rs-380ab-siyah-kapakli-led-isikli-komple-akvaryum-30-lt-p-PTM750-RS380AS
http://www.hepsiburada.com/hailea-a30-komple-akvaryum-gumus-p-PTANA310A30S
http://www.akvaryem.com.tr/Hailea-C40-Nano-Akvaryum-40Lt-Beyaz,PR-2920.html
Bir Nano Macerası
[QUOTE=Kromatit]Özel bir tabana ihtiyacınız yok. Siyah kuvars, beyaz kuvars, dere kumu, lav kırığı olabilir.
Gübre ve CO2 de mecburi değiller. Tabiki olması ile olmaması da bir değil.
Bitkili ile bitkisiz arasında ekipman olarak en büyük fark lambadır. 25-30 watt civarı tasarruflu ampul yetecektir.
Filtre olarak hw 603 de yeterli olacaktır.
Bitkilerden anubias, elodea, tilki kuyruğu, java fern, gül, limon, saz, çınar, moss türleri uygundur.
Ekimle ilgili konuları forumdan bulabilirsiniz.[/QUOTE]
Peki hagen kum nasıldır? Dediğim gibi ekipman konusunda kısıtlama yapmayacağım. Fakat Co2 sistem bayağı maliyetli olduğunu duydum o yüzden o kadar parayı düşük hacimli bir akvaryuma bağlamayı istemiyorum. Gübre temin edebilirim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=eyuphan]Merhabalar
Bulabilirseniz anubias nana petite ipe şöyle bi tasarim çok hoş olur
https://youtu.be/dQ3yX3sPnJI[/QUOTE]
Evet gerçekten güzel olmuş. Öneriniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Kromatit]Özel bir tabana ihtiyacınız yok. Siyah kuvars, beyaz kuvars, dere kumu, lav kırığı olabilir.
Gübre ve CO2 de mecburi değiller. Tabiki olması ile olmaması da bir değil.
Bitkili ile bitkisiz arasında ekipman olarak en büyük fark lambadır. 25-30 watt civarı tasarruflu ampul yetecektir.
Filtre olarak hw 603 de yeterli olacaktır.
Bitkilerden anubias, elodea, tilki kuyruğu, java fern, gül, limon, saz, çınar, moss türleri uygundur.
Ekimle ilgili konuları forumdan bulabilirsiniz.[/QUOTE]
Peki hagen kum nasıldır? Dediğim gibi ekipman konusunda kısıtlama yapmayacağım. Fakat Co2 sistem bayağı maliyetli olduğunu duydum o yüzden o kadar parayı düşük hacimli bir akvaryuma bağlamayı istemiyorum. Gübre temin edebilirim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=eyuphan]Merhabalar
Bulabilirseniz anubias nana petite ipe şöyle bi tasarim çok hoş olur
https://youtu.be/dQ3yX3sPnJI[/QUOTE]
Evet gerçekten güzel olmuş. Öneriniz için teşekkür ederim.
Bir Nano Macerası
Herkese selam.
Uzun zamandır hobinin içindeyim daha önce hiç bitkili bir akvaryuma sahip olmadım kısa bir ara vermiştim fakat tekrar başladım. 10 litrelik bir akvaryumda betta beslemekteyim. Kendisine güzel bir tank yapmak istiyorum ama şöyle sorunum var siz tecrübeli arkadaşların yardımıyla gerekli ekipmanı sağlayacak ve kuruluma başlayacağım.
1. Co2 için bütçe ayıramam gibi gözüküyor. Co2 şart olmayan bitki türü önerinizi bekliyorum.
2. Tankım 40x40x40 olacak gibi gözüküyor ekipman konusunda titizim eheim gibi markalar tercih edebilirim fakat bilgili akvaryumda nasıl bir ekipmana ihtiyacım var bilgim yok. Ayrıca taban için gerekli olan kum, toprak, gübre v.b ne almam gerekiyor bu konularda da bilgiye ihtiyacım var.
Tecrübeli arkadaşlar yol gösterirse çok sevinirim. Herkese sağlıklı balıklar.
Herkese selam.
Uzun zamandır hobinin içindeyim daha önce hiç bitkili bir akvaryuma sahip olmadım kısa bir ara vermiştim fakat tekrar başladım. 10 litrelik bir akvaryumda betta beslemekteyim. Kendisine güzel bir tank yapmak istiyorum ama şöyle sorunum var siz tecrübeli arkadaşların yardımıyla gerekli ekipmanı sağlayacak ve kuruluma başlayacağım.
1. Co2 için bütçe ayıramam gibi gözüküyor. Co2 şart olmayan bitki türü önerinizi bekliyorum.
2. Tankım 40x40x40 olacak gibi gözüküyor ekipman konusunda titizim eheim gibi markalar tercih edebilirim fakat bilgili akvaryumda nasıl bir ekipmana ihtiyacım var bilgim yok. Ayrıca taban için gerekli olan kum, toprak, gübre v.b ne almam gerekiyor bu konularda da bilgiye ihtiyacım var.
Tecrübeli arkadaşlar yol gösterirse çok sevinirim. Herkese sağlıklı balıklar.
Permasol 450lt ana tak
Neden permasolü tankınıza koyuyorsunuz? Balıklarda hastalık varsa bence kovada falan banyo yaptırın.
Neden permasolü tankınıza koyuyorsunuz? Balıklarda hastalık varsa bence kovada falan banyo yaptırın.
Tetra Tec EX700 Kullananlar İçeri
Bende ex700 kullanıyorum. Suyu geri akvaryuma çok tazyikli bir şekilde veriyor sizde de öyle mi?
Bende ex700 kullanıyorum. Suyu geri akvaryuma çok tazyikli bir şekilde veriyor sizde de öyle mi?
80x50x30 akvaryum hakkında destek
Hemen hemen aynı akvaryuma sahibiz 80x50x35 benimki 8mm camdan yapılmış.
Hemen hemen aynı akvaryuma sahibiz 80x50x35 benimki 8mm camdan yapılmış.
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
