ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
OokyanusS
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mayıs 2009 21:52
Son Ziyaret:
13 Mart 2018 11:05
Toplam Mesaj:
73 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
KERİM UYSAL
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
insan sarrafı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
OKYANUS AKVARYUM merkez mah.osmanpaşa cad.No:35(iski genel müdürlüğü karşısı) kağıhane/İSTANBUL TEL:0212 295 5550 GSM:0536 741 7171
SON 10 MESAJI
Uçuk Fiyatlar
Son yazımda yazdığım gibi arkadaşlar benim için konu kapanmıştır ..hayırlı günler :))
[;)][EDIT]MaviYesil,2017-02-16 20:42:36[/EDIT]
Son yazımda yazdığım gibi arkadaşlar benim için konu kapanmıştır ..hayırlı günler :))
[;)][EDIT]MaviYesil,2017-02-16 20:42:36[/EDIT]
Uçuk Fiyatlar
[QUOTE]
Yaş: 38
Gönderim Zamanı: 2 Saat 22 Dakika önce Alıntı Yap
Yazar: iSrafiL06
Baştan sona haklı olsanız da yanlış olanı yine siz yaptınız abicim şikayet edin ama bunun yerine petshopcu abiler ne yaptı vergisiz kaçak olan yerden ucuza maal etmek adına balık aldı kendileride vergi kaçırdı sonra boynuz kulağı geçti size şahsi sözüm yok bilmiyorum nasıl bir yapıya esnafliga sahipsiniz ama genel olarak bildigim gördüğüm şey faunus a 5 japon satanlar bunu yapanlar olmasın daha iyi. Ayrıca evde üretim yapana vergi kaçırıyor diyemezsiniz devlet musade etmiş hak tanımış ki petshop a gidip veriyorsun bu küçük paket yem oda 1 TL lik sonra evde üreten ne yapıyor internet üzerinden satış haklimi haklı tabiki öyle satarken adet 10 TL alırken 1-2 TL dersen ne diye petshop a versin
Ben bu kadar sert olmak istemedim yemin ederim Facebook dan WhatsApp dan başımı kaldıramadığım oluyor ama hiç bir petshop cuyu bilgi paylaşımı yaparken görmedim bir makaleye denk gelmedim hep vergi verlerini okudum hepsi bu
Tanıdığım İşini çok düzgün yapan dürüst phetsop esnafı da var ama ne yazık ki çok çok az. Eğer burada bir başlık açılsa insanlar yaşadıklarını yazsa en uzun forum konusu olur. Ne yazık ki bu böyle . Bunu açmaya gerek var mı bilmiyorum bu hobiyle uğraşan herkes ne demek istediğimi anlamıştır. Her esnaf her meslek grubunda sorunlar sorunlular var ama phetsop esnafı ayrı..
Cihan.H
[/QUOTE]
Arkadaşlar bu siteye üyelik tarihlerinize bakıyorum da çokta eski değilmiş ..ama bilgiler maşallah bayağı idare eder.(ön yargılar olmasa keşke) beni tanımıyorsunuz neden petshop açtığımı bilmiyorsunuz özelliklede Cihan kardeşim tanımadığın ve hatta bildiğinin sayısı 10 u bile geçmeyen petshop esnafının hakkında bu kadar kati cevaplar vermen beni şaşırttı .sanırım kötü anıların geçmiş ..hoş oda beni ilgilendirmez .senden ricam esnafı yargılaman için,özellikle beni yargılamak için benim gibi önce hobici olacaksın sonra türkiyede olmayan türleri benim gibi türkiyeye kazandıracaksın sonrada petsopların yaptığı yanlışları hataları görüp onlara bu iş böyle yapılır diye petshop açacaksın ...yanlış anlama demem oki !!yemin ederim amacım kırıcı olmak değildi zaten yoğunluktan başımı kaldıramıyorum sadece yanlış bilgiyi düzeltmek için bilgi paylaşımı olsun istedim ;)) hakkınızı helal edin benim için konu kapanmıştır [EDIT]MaviYesil,2017-02-16 20:38:58[/EDIT]
[QUOTE]
Yaş: 38
Gönderim Zamanı: 2 Saat 22 Dakika önce Alıntı Yap
Yazar: iSrafiL06
Baştan sona haklı olsanız da yanlış olanı yine siz yaptınız abicim şikayet edin ama bunun yerine petshopcu abiler ne yaptı vergisiz kaçak olan yerden ucuza maal etmek adına balık aldı kendileride vergi kaçırdı sonra boynuz kulağı geçti size şahsi sözüm yok bilmiyorum nasıl bir yapıya esnafliga sahipsiniz ama genel olarak bildigim gördüğüm şey faunus a 5 japon satanlar bunu yapanlar olmasın daha iyi. Ayrıca evde üretim yapana vergi kaçırıyor diyemezsiniz devlet musade etmiş hak tanımış ki petshop a gidip veriyorsun bu küçük paket yem oda 1 TL lik sonra evde üreten ne yapıyor internet üzerinden satış haklimi haklı tabiki öyle satarken adet 10 TL alırken 1-2 TL dersen ne diye petshop a versin
Ben bu kadar sert olmak istemedim yemin ederim Facebook dan WhatsApp dan başımı kaldıramadığım oluyor ama hiç bir petshop cuyu bilgi paylaşımı yaparken görmedim bir makaleye denk gelmedim hep vergi verlerini okudum hepsi bu
Tanıdığım İşini çok düzgün yapan dürüst phetsop esnafı da var ama ne yazık ki çok çok az. Eğer burada bir başlık açılsa insanlar yaşadıklarını yazsa en uzun forum konusu olur. Ne yazık ki bu böyle . Bunu açmaya gerek var mı bilmiyorum bu hobiyle uğraşan herkes ne demek istediğimi anlamıştır. Her esnaf her meslek grubunda sorunlar sorunlular var ama phetsop esnafı ayrı..
Cihan.H
[/QUOTE]
Arkadaşlar bu siteye üyelik tarihlerinize bakıyorum da çokta eski değilmiş ..ama bilgiler maşallah bayağı idare eder.(ön yargılar olmasa keşke) beni tanımıyorsunuz neden petshop açtığımı bilmiyorsunuz özelliklede Cihan kardeşim tanımadığın ve hatta bildiğinin sayısı 10 u bile geçmeyen petshop esnafının hakkında bu kadar kati cevaplar vermen beni şaşırttı .sanırım kötü anıların geçmiş ..hoş oda beni ilgilendirmez .senden ricam esnafı yargılaman için,özellikle beni yargılamak için benim gibi önce hobici olacaksın sonra türkiyede olmayan türleri benim gibi türkiyeye kazandıracaksın sonrada petsopların yaptığı yanlışları hataları görüp onlara bu iş böyle yapılır diye petshop açacaksın ...yanlış anlama demem oki !!yemin ederim amacım kırıcı olmak değildi zaten yoğunluktan başımı kaldıramıyorum sadece yanlış bilgiyi düzeltmek için bilgi paylaşımı olsun istedim ;)) hakkınızı helal edin benim için konu kapanmıştır [EDIT]MaviYesil,2017-02-16 20:38:58[/EDIT]
Uçuk Fiyatlar
Bundan 10 yıl önce 2 tl ye sattığım sarı prenses yavrusunu şuanda 50 kuruşa alabiliyorum acaba ülkemiz enflasyonu eksidemi yaşıyorda benim mi haberim yok diye düşünüyorum !!! hiç dikkat ettinizmi? artık petshoplar balık satmayı bırakmaya başladılar neden? adına hobici dediğimiz ev üreticileri , hobihane dediğimiz merdiven altı kaçak üretimhaneler yüzünden !!! 8 yıldır petshop işletiyorum ama hala balık fiyatları aynı ... hatta düşüş var!!! siz 1 tane balık alın diye petshopçu 5000 tane balığı besliyor hergün yem veriyor su değişimi yapıyor elektrik kullanıyor kira ödüyor eleman maaşı veriyor vergi ödüyor yüzünü bile görmediği veteriner maaşı ödüyor ha birde müşterisini kaybetmemek için çay kahve ikram ediyor ... sonra biri çıkıyor yaaaa balık sizde pahalı diyor !!!!! peki kimle kıyaslıyor hobici adı altındaki kaçak vergi hırsızı merdiven altı veya ev üretici şahıslarla !!!!! sonrada petshop pahalı diyorlar .... uzun zamandır internetten uzaktım bir bakayım dedim balık fiyatlarına!!! baktımki bizim hobiciler usta olmuş hobihane adı altında üretimhane açmış (tabiki kaçak) fiyatlarıda bizim 2 katımıza satabiliyor !!!!!!!! örnek isteyenlere ispatta edebilirim .....arkadaşlar bırakın vergisini ödeyerek yerden yere vurduğunuz esnafıda haksız yere para kazandırdığınız merdiven altı kaçakçıları konuşun biraz .... ha bu arada petshoplar öyle dediğiniz gibi çok para falanda kazamıyor .tam tersi ithalatçı firmaların yaptıkları çifte standart yüzünden çoğu batma tehlikesinde ...bunuda böyle bilin ...hani başınız sıkıştığında abi filtrem su kaçırıyor dediğiniz ve size yardımcı olan o esnaf varya ondan bahsediyorum ..internet cambazlarından ve ihtiyacınız olduğunda karşınızda muhatap bulamadığınız klavye delikanlılarından bahsetmedim
Bundan 10 yıl önce 2 tl ye sattığım sarı prenses yavrusunu şuanda 50 kuruşa alabiliyorum acaba ülkemiz enflasyonu eksidemi yaşıyorda benim mi haberim yok diye düşünüyorum !!! hiç dikkat ettinizmi? artık petshoplar balık satmayı bırakmaya başladılar neden? adına hobici dediğimiz ev üreticileri , hobihane dediğimiz merdiven altı kaçak üretimhaneler yüzünden !!! 8 yıldır petshop işletiyorum ama hala balık fiyatları aynı ... hatta düşüş var!!! siz 1 tane balık alın diye petshopçu 5000 tane balığı besliyor hergün yem veriyor su değişimi yapıyor elektrik kullanıyor kira ödüyor eleman maaşı veriyor vergi ödüyor yüzünü bile görmediği veteriner maaşı ödüyor ha birde müşterisini kaybetmemek için çay kahve ikram ediyor ... sonra biri çıkıyor yaaaa balık sizde pahalı diyor !!!!! peki kimle kıyaslıyor hobici adı altındaki kaçak vergi hırsızı merdiven altı veya ev üretici şahıslarla !!!!! sonrada petshop pahalı diyorlar .... uzun zamandır internetten uzaktım bir bakayım dedim balık fiyatlarına!!! baktımki bizim hobiciler usta olmuş hobihane adı altında üretimhane açmış (tabiki kaçak) fiyatlarıda bizim 2 katımıza satabiliyor !!!!!!!! örnek isteyenlere ispatta edebilirim .....arkadaşlar bırakın vergisini ödeyerek yerden yere vurduğunuz esnafıda haksız yere para kazandırdığınız merdiven altı kaçakçıları konuşun biraz .... ha bu arada petshoplar öyle dediğiniz gibi çok para falanda kazamıyor .tam tersi ithalatçı firmaların yaptıkları çifte standart yüzünden çoğu batma tehlikesinde ...bunuda böyle bilin ...hani başınız sıkıştığında abi filtrem su kaçırıyor dediğiniz ve size yardımcı olan o esnaf varya ondan bahsediyorum ..internet cambazlarından ve ihtiyacınız olduğunda karşınızda muhatap bulamadığınız klavye delikanlılarından bahsetmedim
Uçuk Fiyatlar
[QUOTE=iSrafiL06]
Özel Üye
Kayıt: 07/02/2013
İl: Ankara
Mesaj: 1459
Yaş: 29
Gönderim Zamanı: 19 Saat 53 Dakika önce Alıntı Yap
TÜRKİYEDE AKVARYUM BALIKLARI VE UÇUK FİYATLAR
Günümüzde bir çok üretim hane ve bir çok evinde üretim yapan mini üretim hane var fakat fiyatlar hala çok yüksek olması gereken nedir neden pahalıdır bununla ilgili bilgim ve düşüncelerimi sizlere aktarayim karşı çıkan da olabilir doğru diyen de fakat ben ülkemizde üretilen balıkların 50 TL üzeri olmaması taraftariyim özellikle genç balıklar için bir nebze eş tutmuş çift veya damızlık hazır koloni pahalı olsada yinede istenilen fiyatlar çok fazla.
Öncelikle bir üretim hane giderlerini yazalım ve hep kış yaşıyor gibi hesaplayalim
Kira ortalama 1000 TL
Artemia kilo 500 TL
Elektrik doğalgaz su 1500 TL
Yem 500 TL
Kişi hiç bir iste çalışmıyor diyelim asgari ücret 1500 TL hadi onada diyelimki maaş 3000 TL hadi birazda ıvır zıvır gideri olsun toplamda maaliyet 7000 TL olsun denilebilir ki üretim hane kurulumu damızlık alımı yıllardır geçirilen parayla 3 kere kurulurdu zaten bu saatten sonra si için bakalım.
Bu üretim hane de 100 adet 1.5 metre ve 2 metre Akvaryum lar olduğunu farz edelim ve lepistes kılıç moli vs üretimi düşünelim aylık en kötü 30 000 balık yetisse balıkları 1 TL den verse 30 000 TL yapar daha başka turleride olur hemen hemen her üretim hane de onları saymaya gerek yok birde bunların yanında adet en kötü 5 TL den ırk lepistes satisida var onlarida eklemeyelim. [/QUOTE]
Kusura bakmayaın kardeşim bana bu hesabı bir daha yaparmısınız ben yıllarca üretim yapmış biri olarak bu dediğin rakamları hiç yakalayamadım ve müşterilerime balık yetiştiremediğim halde [EDIT]MaviYesil,2017-02-15 15:57:24[/EDIT]
1-100 adet 2 metre akvaryum için gerekli alan en az 300 metrekare alandır =1000 lira ya bu kadar bir dükkan bulursanız bana haber verin
2-30000 balık ayda sadece 1 kilo yemle büyüyorsa neden kova kova yem alıyor bu üretimhaneler (sanırım bilmiyorlar)
3-elektrik-doğalgaz-su 100 adet 2 metre akvaryumda yeterli geliyorsa %100 kaçaktır
4- 100 adet akvaryumla madem 30000 balık üretiliyor (ki bu balık en az 4 ayda satış boyuna gelir buda 4*30000 =120000 balık eder bu kadar balığı akvaryumlara dağıtsak akvaryum başı 1200 balık eder bu varsayım ne kadar doğru ) biraz komik olmuş kusura bakma kardeşim
bahsettiğin arkadaş cengiz tamkoç sevdiğim ve şahsen tanıdığım bir arkadaşımdır bahsettiğin sayıda akvaryuma sahip ve yıllardır bu işle meşkul olduğu bildiğim sevdiğim bir abimdir işini güzel bir şekilde yapmasına rağmen ben onun milyoner olduğunu duymadım ve görmedim veyada gizli zengin bilemem :)))
velhasıl işin özü klavyede yazmakla icra etmek çok farklıdır sevgili kardeşim ...
hani rahmetli nasrettin hocamızın bir sözü varya (LAFLA PİLAV PİŞERSE DENİZ KADAR YAĞI BENDEN ) DİYE lafla klavye başında yazmakla veya evde 4 akvaryumda balık üretmekle bu işler olmuyor
amacım kırmak değil yanlış bilgiyi düzeltmek
hatamız olmuşsa affola saygılar
[QUOTE=iSrafiL06]
Özel Üye
Kayıt: 07/02/2013
İl: Ankara
Mesaj: 1459
Yaş: 29
Gönderim Zamanı: 19 Saat 53 Dakika önce Alıntı Yap
TÜRKİYEDE AKVARYUM BALIKLARI VE UÇUK FİYATLAR
Günümüzde bir çok üretim hane ve bir çok evinde üretim yapan mini üretim hane var fakat fiyatlar hala çok yüksek olması gereken nedir neden pahalıdır bununla ilgili bilgim ve düşüncelerimi sizlere aktarayim karşı çıkan da olabilir doğru diyen de fakat ben ülkemizde üretilen balıkların 50 TL üzeri olmaması taraftariyim özellikle genç balıklar için bir nebze eş tutmuş çift veya damızlık hazır koloni pahalı olsada yinede istenilen fiyatlar çok fazla.
Öncelikle bir üretim hane giderlerini yazalım ve hep kış yaşıyor gibi hesaplayalim
Kira ortalama 1000 TL
Artemia kilo 500 TL
Elektrik doğalgaz su 1500 TL
Yem 500 TL
Kişi hiç bir iste çalışmıyor diyelim asgari ücret 1500 TL hadi onada diyelimki maaş 3000 TL hadi birazda ıvır zıvır gideri olsun toplamda maaliyet 7000 TL olsun denilebilir ki üretim hane kurulumu damızlık alımı yıllardır geçirilen parayla 3 kere kurulurdu zaten bu saatten sonra si için bakalım.
Bu üretim hane de 100 adet 1.5 metre ve 2 metre Akvaryum lar olduğunu farz edelim ve lepistes kılıç moli vs üretimi düşünelim aylık en kötü 30 000 balık yetisse balıkları 1 TL den verse 30 000 TL yapar daha başka turleride olur hemen hemen her üretim hane de onları saymaya gerek yok birde bunların yanında adet en kötü 5 TL den ırk lepistes satisida var onlarida eklemeyelim. [/QUOTE]
Kusura bakmayaın kardeşim bana bu hesabı bir daha yaparmısınız ben yıllarca üretim yapmış biri olarak bu dediğin rakamları hiç yakalayamadım ve müşterilerime balık yetiştiremediğim halde [EDIT]MaviYesil,2017-02-15 15:57:24[/EDIT]
1-100 adet 2 metre akvaryum için gerekli alan en az 300 metrekare alandır =1000 lira ya bu kadar bir dükkan bulursanız bana haber verin
2-30000 balık ayda sadece 1 kilo yemle büyüyorsa neden kova kova yem alıyor bu üretimhaneler (sanırım bilmiyorlar)
3-elektrik-doğalgaz-su 100 adet 2 metre akvaryumda yeterli geliyorsa %100 kaçaktır
4- 100 adet akvaryumla madem 30000 balık üretiliyor (ki bu balık en az 4 ayda satış boyuna gelir buda 4*30000 =120000 balık eder bu kadar balığı akvaryumlara dağıtsak akvaryum başı 1200 balık eder bu varsayım ne kadar doğru ) biraz komik olmuş kusura bakma kardeşim
bahsettiğin arkadaş cengiz tamkoç sevdiğim ve şahsen tanıdığım bir arkadaşımdır bahsettiğin sayıda akvaryuma sahip ve yıllardır bu işle meşkul olduğu bildiğim sevdiğim bir abimdir işini güzel bir şekilde yapmasına rağmen ben onun milyoner olduğunu duymadım ve görmedim veyada gizli zengin bilemem :)))
velhasıl işin özü klavyede yazmakla icra etmek çok farklıdır sevgili kardeşim ...
hani rahmetli nasrettin hocamızın bir sözü varya (LAFLA PİLAV PİŞERSE DENİZ KADAR YAĞI BENDEN ) DİYE lafla klavye başında yazmakla veya evde 4 akvaryumda balık üretmekle bu işler olmuyor
amacım kırmak değil yanlış bilgiyi düzeltmek
hatamız olmuşsa affola saygılar
OKYANUS AKVARYUM YENİ YERİ VE KURULUMU
[QUOTE=kenan.birkan] Öncelikle hayırlı olsun videodaki kafalı damızlık dişi yunus satışınız varmı fiyat nedir?
[/QUOTE]
[QUOTE=kenan.birkan] Öncelikle hayırlı olsun videodaki kafalı damızlık dişi yunus satışınız varmı fiyat nedir?
[/QUOTE]
teşekkür ederiz kenan bey evet şu anda damızlık dişi yunuslarımız satıştadır saygılar
OKYANUS AKVARYUM YENİ YERİ VE KURULUMU
ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN YOĞUNLUKTAN BİRAZ AKSATTIK SİZLERİ AMA SİZN GÖNLÜNÜZÜ ALMAK AMACIYLA ÜRETİMDE OLAN YUNUSLARIMIZDAN BEĞENECEĞİNİZİ UMDUĞUM BİR VİDEO ÇEKİMİ YAPTIM SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM SAYGILAR
ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN YOĞUNLUKTAN BİRAZ AKSATTIK SİZLERİ AMA SİZN GÖNLÜNÜZÜ ALMAK AMACIYLA ÜRETİMDE OLAN YUNUSLARIMIZDAN BEĞENECEĞİNİZİ UMDUĞUM BİR VİDEO ÇEKİMİ YAPTIM SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM SAYGILAR
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=WYa5PwGkRlo&feature=youtu.be[/VID]
BALIKLARIMIZIN YAVRUSUNU YÜZDÜRDÜĞÜ VİDEO
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=WYa5PwGkRlo&feature=youtu.be[/VID]
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=WYa5PwGkRlo&feature=youtu.be[/VID]
OKYANUS AKVARYUM YENİ YERİ VE KURULUMU
Şuanda üretimde olan türlerimiz
Şuanda üretimde olan türlerimiz
yunus
sarıprenses
mavi prenses
beyaz prenses
demasoni
neon spot
saulosi coral red
çok yakında tanganika gölü kabukçugilleride satışımızda yerini alacaktır saygılar
OKYANUS AKVARYUM YENİ YERİ VE KURULUMU
[QUOTE=cief17]Gittim, gördüm, çok beğendim. İlgili, bilgili ve iyi niyetli arkadaşlar. Kaliteli iş yapıyorlar. Hem petshop hemde üretimhaneleri bir numara...Herkese öneririm.[/QUOTE]
[QUOTE=yasinmak]Evet güzel dükkan açmış arkadaşlar. Bende muhabbetleri hibe ettim.
[QUOTE=cief17]Gittim, gördüm, çok beğendim. İlgili, bilgili ve iyi niyetli arkadaşlar. Kaliteli iş yapıyorlar. Hem petshop hemde üretimhaneleri bir numara...Herkese öneririm.[/QUOTE]
Cihangir bey gelip bizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz size karşı yapılmış bir kusurumuz olduysa affola iyi dilekleriniz için ayrıca teşekkürü bir borç biliriz yogunluktan şöyle güzel bir sohbet edemedik kusurumuza bakmayın ama çay için tekrar beklerim saygılarımla
[QUOTE=yasinmak]Evet güzel dükkan açmış arkadaşlar. Bende muhabbetleri hibe ettim.
Hayırlısı olsun artık ne diyelim.
Elimizden gelen yardımı yaparız gerekirse arkadaşların söylemesi yeterli. Bizim sump için tankın durumu ne oldu dönmediniz geri.
[/QUOTE]
Yasin bey sanırım arkadaşlar yanlış bir fiyat vermişler onların adına ben özür dilerim ben size doğru fiyatı özel mesaj olarak attım yerimize gelipbizi şereflendirdiğiniz için ayrıyeten teşekkürler her zaman bekleriz saygılar
OKYANUS AKVARYUM YENİ YERİ VE KURULUMU
[QUOTE=kastinbjk] Tamam abi ben tosyalıyı alır gelirim :) [/QUOTE]
[QUOTE=k.namalir]Valla on numara yer olmuş özelikle en son gördüğümüz hobi haneden sonra kendimi hilton otelinde havuz başında hissetim :)) [/QUOTE]
RESİMLERMEYE DEVAM
[QUOTE=kastinbjk] Tamam abi ben tosyalıyı alır gelirim :) [/QUOTE]
tamam kardeşim o iş sende yoksa dediğim gibi fatih gelemez :)) her zaman beklerim kardeşim
[QUOTE=k.namalir]Valla on numara yer olmuş özelikle en son gördüğümüz hobi haneden sonra kendimi hilton otelinde havuz başında hissetim :)) [/QUOTE]
ayaklarına sağlık kardeşim gelip bizi şereflendirdiğiniz için sonsuz teşekkürler her zaman bekleriz kürşatım
RESİMLERMEYE DEVAM
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
