ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Nisan 2009 23:07
Son Ziyaret:
16 Haziran 2016 10:41
Toplam Mesaj:
295 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan Aslan
Doğum Tarihi:
22 Nisan 1980
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Bankacı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kaan Aslan
Eheim 2078
130*60*55h
Tropheus Duboisi Maswa 10d 2e
Eheim 2078
130*60*55h
Tropheus Duboisi Maswa 10d 2e
SON 10 MESAJI
Tropheus Yeniden...
Arkadaşlar tecrübelerinizi ve fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Armatürüm özel yapım 120 watt ledlerden oluşuyor. İçerisinde sıcak beyaz, beyaz, kırmızı, yeşil ve mavi renkler bulunuyor. Ancak ana renk olarak beyazlar ve maviler farklı iki şeritlerde. Şöyle bir durum var... Mavi renk toplam maksimum 30-40 watt arasında var. Geriye kalan renk de beyaz. Mavinin bulunduğu şeritte tamamen mavi yok. Beyazlarla karışık.
Arkadaşlar tecrübelerinizi ve fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Armatürüm özel yapım 120 watt ledlerden oluşuyor. İçerisinde sıcak beyaz, beyaz, kırmızı, yeşil ve mavi renkler bulunuyor. Ancak ana renk olarak beyazlar ve maviler farklı iki şeritlerde. Şöyle bir durum var... Mavi renk toplam maksimum 30-40 watt arasında var. Geriye kalan renk de beyaz. Mavinin bulunduğu şeritte tamamen mavi yok. Beyazlarla karışık.
Benim bildiğim mavi az da olsa suda gerekli. Ama kesinlikle hiç olmamalı derseniz kapatması benim için kolay. Zira üst tarafta zaten ayarlar var. Hatta birkaç gün kapatarak balıkları izleyeyim.
Akvaryumun üstünü tamamen kapatmayı düşünmüyorum. Görüntüsünü bozmak istemiyorum. Ama kenarlara yaklaşık 3 cm içeriye doğru girecek bir taç yapıyorum. Ortası komple açık olacak yani armatürü engellemeyecek. O da bittikten sonra son bir fotoğraf daha paylaşırım mutlaka.
Bu arada orta kısımdaki taşları neden çıkarmamı istediniz? Yani olmalarının balıklar için ne dezavantajı olabilir. Bilgi olarak merak ettim.
Tekrar çok teşekkürler.
Tropheus Yeniden...
Tekrar merhabalar,
Tekrar merhabalar,
Bugün birkaç tane fotoğraf çektim. Çok güzel çekemedim aslında akşam çekecektim ama gündüz çekebildim. Şimdi de evde değilim. Paylaşayım istedim. Son durum bu şekilde:
Tropheus Yeniden...
Arkadaşlar,
Aradan birkaç gün geçti biraz bilgi vereyim istedim. Öncelikle balıkların sağlığı yerinde. Ama birbirlerini kovalamalar hep oluyor ve neredeyse hepsi birbirini yeri geldikçe kovalıyor. Nedenini anlamadım. Ama sanki 2 erkek değil de daha fazla erkek varmış gibi düşünüyor insan. Umarım böyle bir haya yoktur. :)
Bunun dışında su ilk yaptığım %25 lik su değişiminden sonra birkaç gün içinde tamamen berral hale geldi. Yakında foto da paylaşacağım. Şu anki halinden gayet memnunum. Akvaryumum üst kısmına kenarlara bir de çıtalarım geldi mi tamamdır.
Şimdi balıkların çiftleşmesini bekliyorum. Şu saçma sapan kavga ve kovalamaları bir geçsin de... :)
Bu haftasonu fotoğraf paylaşacağım.
Selamlar...
Arkadaşlar,
Aradan birkaç gün geçti biraz bilgi vereyim istedim. Öncelikle balıkların sağlığı yerinde. Ama birbirlerini kovalamalar hep oluyor ve neredeyse hepsi birbirini yeri geldikçe kovalıyor. Nedenini anlamadım. Ama sanki 2 erkek değil de daha fazla erkek varmış gibi düşünüyor insan. Umarım böyle bir haya yoktur. :)
Bunun dışında su ilk yaptığım %25 lik su değişiminden sonra birkaç gün içinde tamamen berral hale geldi. Yakında foto da paylaşacağım. Şu anki halinden gayet memnunum. Akvaryumum üst kısmına kenarlara bir de çıtalarım geldi mi tamamdır.
Şimdi balıkların çiftleşmesini bekliyorum. Şu saçma sapan kavga ve kovalamaları bir geçsin de... :)
Bu haftasonu fotoğraf paylaşacağım.
Selamlar...
Tropheus Yeniden...
Çok teşekkürler Özgür Bey. Bugün geldim aslında bugünden yaktım ışıkları. Artık alışsınlar ortama bu kadar yeter :)
Çok teşekkürler Özgür Bey. Bugün geldim aslında bugünden yaktım ışıkları. Artık alışsınlar ortama bu kadar yeter :)
Biraz hala kendi aralarında kavgalar var ama herhalde yeni bir yere gelmiş olmalarıyla alakalı diye düşünüyorum.
Şu anda ufak bir sıkıntım daha var. Su hep puslu. JBL'in attığım tuz kıvamındaki tozundan sonra bu beyazlık hiç geçmedi. Umarım su değişimi yaptıkça düzelir. Çünkü su ilk başta çok berraktı. Şu anda çok berrak değil. Siz suyun berraklığıyla ilgili neler yapıyorsunuz?
Tropheus Yeniden...
Öncelikle cevaplarınız için çok teşekkürler. Ben ne olur ne olmaz hava motoru taktım. Ses yapmıyor. Ama hava kabarcıklarının sesi çok az da olsa geliyor. Akvaryumu muhafaza ettiğimiz yer salon olduğu için ses önemli. Belki biraz hızını yavaşlatırım hava motorlarının çok sesli olursa kabarcıklar.
Öncelikle cevaplarınız için çok teşekkürler. Ben ne olur ne olmaz hava motoru taktım. Ses yapmıyor. Ama hava kabarcıklarının sesi çok az da olsa geliyor. Akvaryumu muhafaza ettiğimiz yer salon olduğu için ses önemli. Belki biraz hızını yavaşlatırım hava motorlarının çok sesli olursa kabarcıklar.
Su değişimi dün akşam yapmadım. Aslında şöyle bir durum da oldu. Sürekli akvaryumun kendi suyundan su alıp kovaya da boşaltmıştım balıkları kurtarabilmek için. Su seviyesi %15 civarı azalmıştı. Dün sabah da temiz su ilave etmiştim. Şimdilik olmadı perşembe veya pazar gününü bekleyeyim diyorum. Hazır balıklar iyi görünüyorken ve alışıyorlarken yeni bir stres daha olmasın. Ama mutlaka yapın derseniz dip çekimiyle bu akşam yapabilirim.
Dediğiniz gibi derece farkı ile de olabilir bu hale gelmeleri. Belki biraz acele ettim. Biraz daha sabretmek lazımdı.
İkinci balık ile ilk balığın vent bölgeleri aslında aynı. Sadece bir tanesini biraz daha uzaktan çektiğim için daha küçük görünüyor. Bir de ikinci resimdeki balık kuşbakışı fotoğraftan baktığınızda küçük olan. Aldığım kişi erkeklerin büyük balıklar olduğunu söylemişti. O yüzden ona pek erkek olma ihtimalini veremedim. Yine de takip edip bakacağım tabi. Eğer bir tanesi erkekse tankta 1 erkek 9 dişi var demektir. Ama tanka baktığımda sağ ve sol bölgeyi koruyan büyük balık gördüm. Dolayısıyla bu ikisi de dişi olabilir.
Söylediğiniz yemi bugün akşam eve giderken alacağım. Sarımsak suyunu da hazırlamaya çalışacağım ayrıca.
Bu sabah yine yem vermedim. Akşam vereceğim. Ama yarından itibaren sabah akşam yem vermeye başlayacağım.
Işığı da herhalde perşembeden itibaren açmaya başlarım artık. Akvaryumun ışığını henüz hiç açmıyorum.
Tekrar bilgi ve yönlendirmeleriniz için çok teşekkürler.
Tropheus Yeniden...
Özgür Bey merhaba,
Özgür Bey merhaba,
Az önce eve geldim. Salonda akvaryum. Işığı yaktım salondaki. Karanlık olduğu için hepsi uyuyordu ama çok şükür 10'u da sapasağlam görünüyorlar. Yüzüyorlar sıkıntı yok gibi görünüyor.
Birkaç gün daha akvaryumun ışığını açmadan tutayım diyorum.
Şimdi birkaç sorum var:
1. Suda her şey yolunda olabilir mi? Yine de su değişimi gerekir mi? Bir şey olsaydı bugün artık olmaz mıydı ne dersiniz? Cumartesi gününden bugüne 2 gün geçti. 10 tanesi sağlam.
2. Su değişimi için perşembe gününü veya pazar gününü bekliyorum. O gün değişimi yaptıktan sonra sizin söylediğiniz o iki ampulü atayım mı yoksa bugün mesela su bu şekildeyken atmalı mıyım?
3. Benim tankımda hava motoru yok. Koymadım. Filtrenin su üfleyen borusunu biraz suyun üzerine çıkararak suyu filtre ediyorum. Bu şekilde havalanması yeterli mi yoksa illa hava motoru gerekir mi? Tankımın üstü açık. O yüzden suyun yüzeyindeki akım oksijen almasına yeterli olur mu?
Ölü balıkları az önce kovadan çıkardım fotoğraf çekmek için. Cinsiyetlerinin dişi olduğunu düşünüyorum ama sizler daha iyi anlarsınız. Yardımcı olursanız sevinirim.
Bu arada balıkları çıkarırken ağızlarından yoğun bir salya aktı. Bir tanesinden kanlı salya aktı. Bilmiyorum size bir fikir verir mi...
Tekrar çok teşekkürler.
Son bir bilgi: Az önce akvaryuma Sera Flora yem atayım dedim. Hepsi yedi. Çıkarmadılar bu sefer...
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.
Tropheus Yeniden...
Özgür Bey çok teşekkürler. Akşam son duruma göre haber vereceğim. Dediğiniz gibi resim de paylaşırım daha rahat olur.
Özgür Bey çok teşekkürler. Akşam son duruma göre haber vereceğim. Dediğiniz gibi resim de paylaşırım daha rahat olur.
Anlayış ve desteğiniz için tekrar çok teşekkür ederim.
Tropheus Yeniden...
Tamam Özgür Bey,
Bir bilgi daha vereyim. Balıklarım bloat olmuş olabilir. Bu hastalığı araştırıyordum. Şöyle bir belirtiden bahsetti. Yem verirken hepsi hevesliler geliyorlar ama yemi ağızlarına aldıktan sonra geri çıkarıyorlar. Bu belirti benim balıklarımda da vardı. Bu durumda su değişimini hemen yapmam lazım. Bir yandan B vitamini içeren ilaçları da koyacağım. Umarım yararlı olurlar. Bir yazıda flagyl diye bir ilaçtan bahsediliyordu. Sizin bana önerdiğiniz ilaç ile bu ilaç çok mu farklı?
Tamam Özgür Bey,
Elimden geleni yapacağım. Isıtması biraz sorun olacak. O zaman ben önce hemen bir kova suyu hazırlarım havayla birlikte ısıtmaya başlarım. 3 saat geçtikten sonra akvaryumunsuyunu %40 boşaltırım. Bu kovadan suyu ilave etmeye başlarım. Sonra bir kova daha hazırlarım 3 saat sonra onu ilave ederim. Yani suyun tamamen dolması 12 saati geçer. Ya da suların tamamını ısıtmadan da ekleyebilirim. 3 saatte zaten oda sıcaklığına yaklaşmış olur sular. Biraz kalorifer desteği de alırım olmadı.
Elektronik termometrem var. Onu kullanarak dikkatli davranmaya çalışırım.
Bu arada söylediğiniz ampulü aldım. 2 tane ampulü hangi aşamada ilave edeyim? Siz su değişimini yaptıktan sonra dediniz ama su değişimi uzun sürecek yani tamamen dolması. O yüzden fikir alayım istedim.
Son olarak umarım akşam geç olmaz hiçbir şey için. Gündüz çalışıyorum. Şu anda gidip başlayabilmeyi çok isterdim. Ancak sarımsak suyunu anlamadım. Onu biraz açar mısınız? Sarımsağı suda dövüp yem ile karıştırıp 2 günde bir vermemi mi istediniz? Benim elimde iki tane yem var. İkisi de Sera'nın. Birisi granül yem, birisi de pul yem. Hepsi Tropheus için bitkisel. Bunlardan pul olanı kullansam olur mu?
Bir bilgi daha vereyim. Balıklarım bloat olmuş olabilir. Bu hastalığı araştırıyordum. Şöyle bir belirtiden bahsetti. Yem verirken hepsi hevesliler geliyorlar ama yemi ağızlarına aldıktan sonra geri çıkarıyorlar. Bu belirti benim balıklarımda da vardı. Bu durumda su değişimini hemen yapmam lazım. Bir yandan B vitamini içeren ilaçları da koyacağım. Umarım yararlı olurlar. Bir yazıda flagyl diye bir ilaçtan bahsediliyordu. Sizin bana önerdiğiniz ilaç ile bu ilaç çok mu farklı?
Tropheus Yeniden...
Bir sorum daha olacak. Bekletilmiş su yerine içecek su alsam damacana birkaç tane ve ısıtıp ilave etsem teker teker sorun olur mu? Eve gideceğim saatlerde ilave kova bulamayabilirim de...
Özgür Bey,
Öncelikle vakit ayırdığınız ve ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Söylediklerinizin birçoğunu yapmaya çalışacağım. Evde benim aslında kovam var. Ama bir tane. İkincisini de mesai çıkışında yetişebilirsem alacağım ve dediklerinizi yapacağım. Ama 65 litrelik mi olur bilmiyorum :) Bir an çok fazla geldi kulağıma... Zaten iki kovayı ayrı ayrı ısıtamam çünkü ısıtıcım yok. Ama bir kovayı ısıtabilirim. Yedek 50watt lık bir ısıtıcım var.
Ben söylemeyi unuttum. Suya alıştırma sırasında hava motoru ben de kullandım. Yani o durumda bir fark yok. Ama su ısısı konusu dediğiniz gibi sıkıntı yaratmış olabilir.
Bu arada bilgi amaçlı soruyorum. Ben daha önce ikola besledim. Su değişimi yaparken dinlenmiş su kullanmazdım. Haftalık çekim yaptıktan sonra çeşmeden uzattığım hortum ile su doldururdum akvaryuma. Siz bana suyu ısıtıp hava da vermemi istediniz ama bunu özellikle kritik bir durum olma ihtimaline karşı söylediniz değil mi? Yani normal şartlarda ben haftalık su değişimlerini yine çeşmeden su ilave ederek yapabilirim diye düşünüyorum ama teyit edeyim istedim.
Bir sorum daha olacak. Bekletilmiş su yerine içecek su alsam damacana birkaç tane ve ısıtıp ilave etsem teker teker sorun olur mu? Eve gideceğim saatlerde ilave kova bulamayabilirim de...
Tropheus Yeniden...
Merhaba Özgür Bey,
Merhaba Özgür Bey,
Suya alıştırmayı öncelikle geldikleri torbaları bir kovaya koydum suları boşaltarak. Daha sonra 10 dakikada bir akvaryumumdan su ilave ettim. Bir yandan kendi sularından su boşalttım ilave ettiğim kadar. Yaklaşık 1 saat yaptım bu işi. Bir yandan bulundukları suyun ısısını kontrol ettim. Su ısısı ilk geldiğinde 19 dereceydi. Sonra 23 lere kadar çıktı biz bu işlemi yaparken. Akabinde akvaryuma koydum.
Bahsettiğim toz sanırım linkteki üründü. Teleskop Akvaryum'dan almıştım onlar önermişti.
Bir tek dikkat etmediğim şey tarihiydi. Başka birisi tarihi geçmiş olabilir mi diye sordu ama ben kutusunu attığım için ve koyarken buna bakmadığım için şu anda ne yazık ki bunu bilmiyorum.
Su kalitesini nasıl düzeltebilirim aklıma kaya tuzundan başka bir şey gelmiyor. Sonuçta su düzenleyici ve bakteri kültürü de ilave etmiştim. Kesin sebebini bulamkta zorlanıyorum. Şu anda da işyerindeyim. Akşam eve gittiğimde umarım daha kötü bir sürprizle karşılaşmam. Ama dün aldığım 2 balık dışında diğer balıklarda bir problem gözlemlemedim. Sabah da iyi gibiydiler. Dün kaya tuzu ilave ettim zaten dışarıdan aldığım saf...
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





