ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bülbül
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Mart 2009 05:06
Son Ziyaret:
20 Ekim 2014 04:27
Toplam Mesaj:
30 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
tolga akgun
Doğum Tarihi:
04 Mart 1976
Yaş:
50
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
tolga
malawi,tanganika
malawi,tanganika
SON 10 MESAJI
neden cama cam?
Rafet bey size katılıyorum. Bu bir tercih meselesi.Bende şunu söyleyeceğim bir cift discus u üretmek kolaydır bir çoğu zaman alır biz bir çok varyeteyi üretiyor ve besliyoruz,bizim tercihimizde bu ama bitkilide red melon kararmıyor diyorsunuz şimdi red melonu bitkilide üretemedik ne yapıcaz diyelim red melon beslemiyelimmi? Üret meyelimmi ? Bizimde kumlu bitki az olsada şhow tankımız var gerçekten haz alıyorum. Onur bey konunuzun başından tekrar okuyun ,discusu siz açtınız ben sonra katıldım.saygılar sevgiler .bülbül 2009-05-29 23:44:23
Rafet bey size katılıyorum. Bu bir tercih meselesi.Bende şunu söyleyeceğim bir cift discus u üretmek kolaydır bir çoğu zaman alır biz bir çok varyeteyi üretiyor ve besliyoruz,bizim tercihimizde bu ama bitkilide red melon kararmıyor diyorsunuz şimdi red melonu bitkilide üretemedik ne yapıcaz diyelim red melon beslemiyelimmi? Üret meyelimmi ? Bizimde kumlu bitki az olsada şhow tankımız var gerçekten haz alıyorum. Onur bey konunuzun başından tekrar okuyun ,discusu siz açtınız ben sonra katıldım.saygılar sevgiler .
neden cama cam?
Onur bey bakın üsteki yazımı düzeltttim birdaha okursanız sevinirim .Discus için bu olumsuzlukları yazmam sayfalar alır. Sitede incelenirse bu konular bulunabilir bulamazsanız ,discusla ilgili bir çok sitede bunu bulabilirsiniz , diğer site isimlerini vermek bu sitedeki üstadlara saygısızlık olur ki bu üstadların nerdeyse hepsi ordada bulunuyordur .Discus için site var yani discusu anlatmak yazmak , baya bir uzun bakın yine yanlış anlaşılmalar olmasın her balığın anlatmak uzundur diyeyim sizin esas konunuzu takip edelim.
bülbül 2009-05-30 00:04:33
Onur bey bakın üsteki yazımı düzeltttim birdaha okursanız sevinirim .Discus için bu olumsuzlukları yazmam sayfalar alır. Sitede incelenirse bu konular bulunabilir bulamazsanız ,discusla ilgili bir çok sitede bunu bulabilirsiniz , diğer site isimlerini vermek bu sitedeki üstadlara saygısızlık olur ki bu üstadların nerdeyse hepsi ordada bulunuyordur .Discus için site var yani discusu anlatmak yazmak , baya bir uzun bakın yine yanlış anlaşılmalar olmasın her balığın anlatmak uzundur diyeyim sizin esas konunuzu takip edelim.
neden cama cam?
Onur bey discusla ilgili bir yazıya bizi yönlendirdiiniz hem konuyu discusa getirmeyelim, dediniz ama hep discustan örnek verdiniz. Ben size çöpçü tetra vs... demedimki discustan yavru almaktan bahsediyorum. Eğer discustan yavru aldıysanız ve yavruları az kayıpla büyüte bildiyseniz size helal olsun derim. O yazıyı herkez iyi okusun ve discus için kendisi karar versin. Form yöneticisi bile zorluklardan bahsediyor bakın size tek bir şeyde karşı çıkıyorum oda discus,bitkili besleyemezsiniz demedim, yumurta dizmezler demedim yavru alamazsınız yada yavru alsanızda büyütemezsiniz de demiyim, büyük problemler var diyim (form yöneticisinin yazısında şöyle bir cümlesi var: Tamam ! bitki akvaryumunda cama cammış gibi kolay yavru alınabilirde denemez! başaramazsam, bitki akvaryumunda yavru alınamazda denemez) 7. sayfada. Evet şimdi o zaman melon bitkili akvaryumda olmazmı ne yapıcaz şimdi kırmızı discus beslemeyeceğizmi?Yada yavru alamayacağızmı? Yada yavrularımızın üste çıkmada problemimi olacak bitkili tankta? yavrular ne olacak? Yine yöneticiden:(Dip çekmekten üşenmiyorsanız bitkilide discustan korkmayın) Şimdi ne olacak sizin konu gümemi gitti ,hayır sizinde haklı yönleriniz var konu güme gitmeyecek ama discustan biraz uzak kalın bırakalım bunu discus üreten ve besleyenler karar versin diyelim, konunuzu merakla izliyorum iyi geceler.
bülbül 2009-05-29 23:04:48
Onur bey discusla ilgili bir yazıya bizi yönlendirdiiniz hem konuyu discusa getirmeyelim, dediniz ama hep discustan örnek verdiniz. Ben size çöpçü tetra vs... demedimki discustan yavru almaktan bahsediyorum. Eğer discustan yavru aldıysanız ve yavruları az kayıpla büyüte bildiyseniz size helal olsun derim. O yazıyı herkez iyi okusun ve discus için kendisi karar versin. Form yöneticisi bile zorluklardan bahsediyor bakın size tek bir şeyde karşı çıkıyorum oda discus,bitkili besleyemezsiniz demedim, yumurta dizmezler demedim yavru alamazsınız yada yavru alsanızda büyütemezsiniz de demiyim, büyük problemler var diyim (form yöneticisinin yazısında şöyle bir cümlesi var: Tamam ! bitki akvaryumunda cama cammış gibi kolay yavru alınabilirde denemez! başaramazsam, bitki akvaryumunda yavru alınamazda denemez) 7. sayfada. Evet şimdi o zaman melon bitkili akvaryumda olmazmı ne yapıcaz şimdi kırmızı discus beslemeyeceğizmi?Yada yavru alamayacağızmı? Yada yavrularımızın üste çıkmada problemimi olacak bitkili tankta? yavrular ne olacak? Yine yöneticiden:(Dip çekmekten üşenmiyorsanız bitkilide discustan korkmayın) Şimdi ne olacak sizin konu gümemi gitti ,hayır sizinde haklı yönleriniz var konu güme gitmeyecek ama discustan biraz uzak kalın bırakalım bunu discus üreten ve besleyenler karar versin diyelim, konunuzu merakla izliyorum iyi geceler.
neden cama cam?
Onur bey verdiğiniz link te takip ettim ve sonuna kadar okudum. Bitkili ve kumlu tankta yumurt dizme ve yavru alınmaz demedik ama anlaşılmayan bir şey var linkte de görüldüğü üzere bir çok zorluklar ve yavru adedi 11 ve onlarda zamanla, hiç oluyorlar yani bir çok discus sever 150 yumurta 7,8 i mantarlaşmış oluyor diyelim, 142 yavruyu alırken linkte olumsuzluklar çok 300 yavru alan var, yine söylemek isterim bitkili,kumlu akvaryumda yavru alan üstadlar var ama 1tankta bu onlar için bu hobide heyecan aramak discusta sizin ve benim bunları başarmamız için 40 fırın ekmek yemmemiz lazım, birde discusun üstünde, herkezin zevki ayrıdır ama 100 ,200 yavru görmek beni daha çok heyecanlandırıyor.[ Birde sayın Erman Beyin biliyorum bir çok yerde makaleleri var, zaman bulabilirse rica ediyorum bu konuya el atmasını.]
bülbül 2009-05-29 01:59:26
Onur bey verdiğiniz link te takip ettim ve sonuna kadar okudum. Bitkili ve kumlu tankta yumurt dizme ve yavru alınmaz demedik ama anlaşılmayan bir şey var linkte de görüldüğü üzere bir çok zorluklar ve yavru adedi 11 ve onlarda zamanla, hiç oluyorlar yani bir çok discus sever 150 yumurta 7,8 i mantarlaşmış oluyor diyelim, 142 yavruyu alırken linkte olumsuzluklar çok 300 yavru alan var, yine söylemek isterim bitkili,kumlu akvaryumda yavru alan üstadlar var ama 1tankta bu onlar için bu hobide heyecan aramak discusta sizin ve benim bunları başarmamız için 40 fırın ekmek yemmemiz lazım, birde discusun üstünde, herkezin zevki ayrıdır ama 100 ,200 yavru görmek beni daha çok heyecanlandırıyor.[ Birde sayın Erman Beyin biliyorum bir çok yerde makaleleri var, zaman bulabilirse rica ediyorum bu konuya el atmasını.]
camdaki ufak canlılar
Aman arkadaşım direk çeşme suyu falan yazıktır.Akvaryumuzun camını hiç kUllanılmamış bir süngerle silin, dinlenmiş su ile %30 su değişimi, yemlemeyi azar azar bir kaç öğünde verin , 3 gün arayla 3 kez su değişimi yapın hiç bişey kalmaz . eğer gitmezse karantina tankını akvaryum suyuyla doldurun ve avaryumunuzu tekrar kurun suyunuz oturduktan sonra balık nakliyesini tankınaza tekrar yapın. (Planaria olduğu kesin balıkların yiyemeyeceği kadar yemleme yapmayın).bülbül 2009-05-24 01:50:35
Aman arkadaşım direk çeşme suyu falan yazıktır.Akvaryumuzun camını hiç kUllanılmamış bir süngerle silin, dinlenmiş su ile %30 su değişimi, yemlemeyi azar azar bir kaç öğünde verin , 3 gün arayla 3 kez su değişimi yapın hiç bişey kalmaz . eğer gitmezse karantina tankını akvaryum suyuyla doldurun ve avaryumunuzu tekrar kurun suyunuz oturduktan sonra balık nakliyesini tankınaza tekrar yapın. (Planaria olduğu kesin balıkların yiyemeyeceği kadar yemleme yapmayın).
neden cama cam?
Ben balık mukayesi için söylemedim bakteri familyası için söyladim, sizi kırmak için değil şunu unutmayın biz burda yüzyüze görüşmüyoruz yazılar yanlış anlaşılabilir ,sakın yanlış anlamayın ben şunları..... besliyorum filan havaatma gibi bişiyimyok yok aman.... her kez abim , kardeşim sizi kırmam kafamı kırarım benim iş yerinde küçük bir üretim hanem var hobi için balık beslerim yanlış anlaşılmasın canlı besleyen herkezide çok severim kırdıysam bidaha hiç bir paylaşımda bulunmayayım.(ve bütün formlarda yeniyim ,9 yaşından beri tanklarım var, bilgi sayarı daha yeni teni tam kullanıyorum.)
bülbül 2009-05-23 22:57:33
Ben balık mukayesi için söylemedim bakteri familyası için söyladim, sizi kırmak için değil şunu unutmayın biz burda yüzyüze görüşmüyoruz yazılar yanlış anlaşılabilir ,sakın yanlış anlamayın ben şunları..... besliyorum filan havaatma gibi bişiyimyok yok aman.... her kez abim , kardeşim sizi kırmam kafamı kırarım benim iş yerinde küçük bir üretim hanem var hobi için balık beslerim yanlış anlaşılmasın canlı besleyen herkezide çok severim kırdıysam bidaha hiç bir paylaşımda bulunmayayım.(ve bütün formlarda yeniyim ,9 yaşından beri tanklarım var, bilgi sayarı daha yeni teni tam kullanıyorum.)
neden cama cam?
Anlamadığım tek şey var balık dışkısı nitrat kaynağı değildir, bunda herkez hem fikirdir. Kum koyymanın zarrarı yoktur bundada hem fikiriz . Bende malawi ve tanganika tanklarımda kullanıyorum , bakteri familyasını kumdada bulunduğu ve çoğaldığı bu haftamı bulundu bunu anlayamıyorum bunda ispatlanacak ne var ki , bunu biraz akvaryum sevdası olan her kişinin ilk öğrendiği şeydir discus beslenmesi ve üretilmesi çok zor olan bir tür değildir ama malawi kadarda basit değildir ha Ümit bey siz bu konuyu yeni öğrendiyseniz bu ayrı. Sevgiyle kalın.
Anlamadığım tek şey var balık dışkısı nitrat kaynağı değildir, bunda herkez hem fikirdir. Kum koyymanın zarrarı yoktur bundada hem fikiriz . Bende malawi ve tanganika tanklarımda kullanıyorum , bakteri familyasını kumdada bulunduğu ve çoğaldığı bu haftamı bulundu bunu anlayamıyorum bunda ispatlanacak ne var ki , bunu biraz akvaryum sevdası olan her kişinin ilk öğrendiği şeydir discus beslenmesi ve üretilmesi çok zor olan bir tür değildir ama malawi kadarda basit değildir ha Ümit bey siz bu konuyu yeni öğrendiyseniz bu ayrı. Sevgiyle kalın.
neden cama cam?
Arkadaşlar evet dip çekimi olayı dipte oluşan dediğimiz tortular siporax ve biolojik sünger ,yani dış filitlerimizde de oluşmakta,ben şimdi sormak isterim filitremizi temizlemiyelimmi, bence garip olur. Dış filitrelernizin belli bir süre sonra debisi düşecektir ve şunuda belirtmek isterim, bakteri kolonisini belli zamanlarda azaltıp yani temizleyip yeniden çoğalmalarını yeni jenerasyonada yer açmak gerektiğine inanıyorum, yanlız dışkı nitrat seviyesini yükselten ana unsur değildir ,yanlış besleme ana unsurdur vs... bakteri kültürünü sera nitrivec alarak ekliyor bir çok arkadaş ,ama buna gerek yoktur .Tank suyu azot döngüsü oluşmaya başlarken zaten bakteri kültürü kendi kendine oluşur ve balıklarınızı yavaş yavaş ekliyerek , minumum seviyede balıklarınızı besleyerek bu bakteri kültürünün çoğalmasına destek olabilirsiniz. Teori inanılan şekli tam anlatımım olmasada bu şekildedir.
Arkadaşlar evet dip çekimi olayı dipte oluşan dediğimiz tortular siporax ve biolojik sünger ,yani dış filitlerimizde de oluşmakta,ben şimdi sormak isterim filitremizi temizlemiyelimmi, bence garip olur. Dış filitrelernizin belli bir süre sonra debisi düşecektir ve şunuda belirtmek isterim, bakteri kolonisini belli zamanlarda azaltıp yani temizleyip yeniden çoğalmalarını yeni jenerasyonada yer açmak gerektiğine inanıyorum, yanlız dışkı nitrat seviyesini yükselten ana unsur değildir ,yanlış besleme ana unsurdur vs... bakteri kültürünü sera nitrivec alarak ekliyor bir çok arkadaş ,ama buna gerek yoktur .Tank suyu azot döngüsü oluşmaya başlarken zaten bakteri kültürü kendi kendine oluşur ve balıklarınızı yavaş yavaş ekliyerek , minumum seviyede balıklarınızı besleyerek bu bakteri kültürünün çoğalmasına destek olabilirsiniz. Teori inanılan şekli tam anlatımım olmasada bu şekildedir.
neden cama cam?
Erman abi makaleyi tekrar tekrar okuyacağım, makaleyi resimli olarak uygulamaya sokarsanız size teşekkürlerimi sunarım sizin çok iyi dir discuscu olduğunuzu biliyorum artık, yanlız bizede ne olur dana yüreğini ve su şartlarını lütfen sorma bizde bu işe azda olsa gönül verdik sevgili büyüğüme saygılar.bülbül 2009-05-23 02:30:52
Erman abi makaleyi tekrar tekrar okuyacağım, makaleyi resimli olarak uygulamaya sokarsanız size teşekkürlerimi sunarım sizin çok iyi dir discuscu olduğunuzu biliyorum artık, yanlız bizede ne olur dana yüreğini ve su şartlarını lütfen sorma bizde bu işe azda olsa gönül verdik sevgili büyüğüme saygılar.
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
