ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
3monkeys
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
48
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2009 17:46
Son Ziyaret:
02 Ocak 2019 13:16
Toplam Mesaj:
27 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
08 Eylül 1984
Yaş:
41
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
serhat ellek
SON 10 MESAJI
Bahçeye Hobihane Syf 2 Son Fotolar
Merhaba iyi gunler,
Salyangoz motor alnadim resun lp 60 aldim cok memnunum tavsiye ederim
[QUOTE=Burhanbey]Serhat bey maşallah yavrularla beraber paylaşmışsınız. Yer sıkıntılı değilse akvaryumların balıklarla genel haline dair fotolarda bekliyoruz. [/QUOTE]
Genel foto cekemiyorum ki yerim cok dar 😖
Merhaba iyi gunler,
Salyangoz motor alnadim resun lp 60 aldim cok memnunum tavsiye ederim
[QUOTE=Burhanbey]Serhat bey maşallah yavrularla beraber paylaşmışsınız. Yer sıkıntılı değilse akvaryumların balıklarla genel haline dair fotolarda bekliyoruz. [/QUOTE]
Genel foto cekemiyorum ki yerim cok dar 😖
Bahçeye Hobihane Syf 2 Son Fotolar
UZUN ZAMANDIR KONUYA FOTO ATAMAMIŞTIM.
İŞTE GÜNCEL AKVARYUMLAR
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162352361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162352531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162353181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162353501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162354201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162354531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162355341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162356051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162356501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162357371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162358191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162358481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162359161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162359511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/221220160000371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/221220160001061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/221220160001481.jpg[/IMG]
UZUN ZAMANDIR KONUYA FOTO ATAMAMIŞTIM.
İŞTE GÜNCEL AKVARYUMLAR
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162352361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162352531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162353181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162353501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162354201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162354531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162355341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162356051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162356501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162357371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162358191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162358481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162359161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/211220162359511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/221220160000371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/221220160001061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/221220160001481.jpg[/IMG]
Bahçeye Hobihane Syf 2 Son Fotolar
[QUOTE=Seleci]Toplam maliyet ve aylık tahmini giderlerle ilgili bizide bilgilendirmeyi unutmayın lütfen bende çok heveslendim ☺[/QUOTE]
Uğur Bey insaat işi cok masraf cikardi
Ustalar malzeme derken 2.400 tl harcadim.
Akvaryum profiller motor malzemelerde 2750
Simdiden 5000 lirayi gectim.
Daha balik da alacagız 😓😓😓
[QUOTE=volkanbadem]Selamlar konunun takipçisiyim. Başarılar dilerim. Allah inşallah bizede nasip eder...[/QUOTE]
Volkan Bey Yüce Rabbim daha iyilerini sizlere ve tüm hobici kardeşlerime nasip etsin
[QUOTE=Seleci]Toplam maliyet ve aylık tahmini giderlerle ilgili bizide bilgilendirmeyi unutmayın lütfen bende çok heveslendim ☺[/QUOTE]
Uğur Bey insaat işi cok masraf cikardi
Ustalar malzeme derken 2.400 tl harcadim.
Akvaryum profiller motor malzemelerde 2750
Simdiden 5000 lirayi gectim.
Daha balik da alacagız 😓😓😓
[QUOTE=volkanbadem]Selamlar konunun takipçisiyim. Başarılar dilerim. Allah inşallah bizede nasip eder...[/QUOTE]
Volkan Bey Yüce Rabbim daha iyilerini sizlere ve tüm hobici kardeşlerime nasip etsin
Bahçeye Hobihane Syf 2 Son Fotolar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/140920162313291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/140920162314001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/140920162314421.jpg[/IMG]
Allah a şükürler olsun sonunda hazırız [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/140920162313291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/140920162314001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/140920162314421.jpg[/IMG]
Allah a şükürler olsun sonunda hazırız [:)]
Isıtma Problemi
[QUOTE=Aspet]Merhaba,güzel bir oda hazırlamışsınız,ufak tefek sorunlar sizi yıldırmasın.Bence en alttaki akvaryumu en üstte çıkarın,setleriniz müsait buna,biraz denge sorunu yaratır ,setleri biri birine ve sağlam bir duvara tutturursunuz.Böylece sıcak hava üste olacaığndan daha fazla verim almış olursunuz.En alttaki akvaryumlara 150 w lık ısıtıcı takın,belki 1 veya 2 tane de üsttekilere olabilir,ne tür balık beslemeyi düşünüyorsunuz bilmiyorum.Kapıyı açık birakmazsanız,su değiştirme tankınız aynı odada değilse ve dışardaki ısı 15 derecenin altına çok fazla düşmezse en üst akvaryum 28,altaki 26 derece sabitlenir. en altakilerde zaten ısıtıcı olacak ,onları da 28 kabul edelim.Belki küçük bir fan üstten sıcak havayı dağıtırsa dahada iyi olur.Ekim-mayıs ayları ortalama ayda 200 tl elektrik faturası ödersiniz.[/QUOTE]
Muammer Bey ilginiz için teşekkür ederim.
kusura bakmayın ama ne demek istediğinizi anlayamadım.
tanklar arasında hiç bir bağlantı yok.
her birine ısıtıcı koymam gerekecek ?
[QUOTE=Aspet]Merhaba,güzel bir oda hazırlamışsınız,ufak tefek sorunlar sizi yıldırmasın.Bence en alttaki akvaryumu en üstte çıkarın,setleriniz müsait buna,biraz denge sorunu yaratır ,setleri biri birine ve sağlam bir duvara tutturursunuz.Böylece sıcak hava üste olacaığndan daha fazla verim almış olursunuz.En alttaki akvaryumlara 150 w lık ısıtıcı takın,belki 1 veya 2 tane de üsttekilere olabilir,ne tür balık beslemeyi düşünüyorsunuz bilmiyorum.Kapıyı açık birakmazsanız,su değiştirme tankınız aynı odada değilse ve dışardaki ısı 15 derecenin altına çok fazla düşmezse en üst akvaryum 28,altaki 26 derece sabitlenir. en altakilerde zaten ısıtıcı olacak ,onları da 28 kabul edelim.Belki küçük bir fan üstten sıcak havayı dağıtırsa dahada iyi olur.Ekim-mayıs ayları ortalama ayda 200 tl elektrik faturası ödersiniz.[/QUOTE]
Muammer Bey ilginiz için teşekkür ederim.
kusura bakmayın ama ne demek istediğinizi anlayamadım.
tanklar arasında hiç bir bağlantı yok.
her birine ısıtıcı koymam gerekecek ?
Isıtma Problemi
[QUOTE=Erbey]
Anlıyorum sizi.Şu anda ilk aklıma gelen iyi bir elektrik sobası..Sizce olabilirmi?[/QUOTE]
ısıtma için 500-600 lira daha harcıyabilirim.
tabi ne alırsam alayım önemli olan elektrik faturası
[QUOTE=Erbey]
Anlıyorum sizi.Şu anda ilk aklıma gelen iyi bir elektrik sobası..Sizce olabilirmi?[/QUOTE]
ısıtma için 500-600 lira daha harcıyabilirim.
tabi ne alırsam alayım önemli olan elektrik faturası
Isıtma Problemi
[QUOTE=Erbey]
Öncelikle hayırlı olsun.Şimdi üretim yada zevk için bilmiyorum 9 akvaryumluk bir oda oluştururken bu odayı nasıl ısıtacağınızı hesap etmedinizmi acaba?Hadi diyelim ki etmediniz,o akvaryumlarda bir sürü canlı bakacağınızı düşünürsek,ısıtıcı almam,klima almam demek biraz garip olmuyormu?Zaten epeyce bir maliyet çıkmış size,biraz daha olsun..Bakacağınız balıkların canları önce size sonra Allah'a emanet bunu unutmayın.Bence şartlarınızı zorlayın ve ısıtma işini bir daha düşünün..Ayrıca bu 9 akvaryumun sistemi nasıl olacak bununda bilgisini verirseniz işin ehli arkadaşlar tatminkar cevaplar verebilirler..[/QUOTE]
değerlendirme için teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/060920162359311.jpg[/IMG]
odaya 3 set hazırlattım.
inanın her balığıma çok özen gösteririm. her zaman en iyi şartları sunmak için çabalar yeni bilgiler edinmek için araştırmalar yapıp forumları gezerim.
tabi ki bu kadar masraftan sonra bu odaya bir klima almak isterim.
ama şu an hiç bir maddi gücüm kalmadı.
biraz planda sapmalar oldu .
extra harcamalar yaptım.
şu an her şey hazır.
resun lp60 hava motoru aldım.pipo filtreler de hazır.
ama şu ısınma olayını halletmeden bir tane bile balık koymak istemiyorum.
şu an olay askıda
bakalım bir çözüm bulurum inşallah.
[QUOTE=Erbey]
Öncelikle hayırlı olsun.Şimdi üretim yada zevk için bilmiyorum 9 akvaryumluk bir oda oluştururken bu odayı nasıl ısıtacağınızı hesap etmedinizmi acaba?Hadi diyelim ki etmediniz,o akvaryumlarda bir sürü canlı bakacağınızı düşünürsek,ısıtıcı almam,klima almam demek biraz garip olmuyormu?Zaten epeyce bir maliyet çıkmış size,biraz daha olsun..Bakacağınız balıkların canları önce size sonra Allah'a emanet bunu unutmayın.Bence şartlarınızı zorlayın ve ısıtma işini bir daha düşünün..Ayrıca bu 9 akvaryumun sistemi nasıl olacak bununda bilgisini verirseniz işin ehli arkadaşlar tatminkar cevaplar verebilirler..[/QUOTE]
değerlendirme için teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/060920162359311.jpg[/IMG]
odaya 3 set hazırlattım.
inanın her balığıma çok özen gösteririm. her zaman en iyi şartları sunmak için çabalar yeni bilgiler edinmek için araştırmalar yapıp forumları gezerim.
tabi ki bu kadar masraftan sonra bu odaya bir klima almak isterim.
ama şu an hiç bir maddi gücüm kalmadı.
biraz planda sapmalar oldu .
extra harcamalar yaptım.
şu an her şey hazır.
resun lp60 hava motoru aldım.pipo filtreler de hazır.
ama şu ısınma olayını halletmeden bir tane bile balık koymak istemiyorum.
şu an olay askıda
bakalım bir çözüm bulurum inşallah.
Bahçeye Hobihane Syf 2 Son Fotolar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/060920162359311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/070920160000091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/070920160000421.jpg[/IMG]
Akvaryumlar da hazır 😉
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/060920162359311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/070920160000091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/68700/070920160000421.jpg[/IMG]
Akvaryumlar da hazır 😉
Isıtma Problemi
Odun kömür sobası
Akvaryumların olduğu odanın bitişitinde soba yakiyoruz .
Ama sıcaklık sabit kalmiyor ki.
Geceleyin buz olur oda 😕
Evde hobi odası olanlardan ısıtma konusundaki tavsiyelerinizi alabilir miyim?
Odun kömür sobası
Akvaryumların olduğu odanın bitişitinde soba yakiyoruz .
Ama sıcaklık sabit kalmiyor ki.
Geceleyin buz olur oda 😕
Evde hobi odası olanlardan ısıtma konusundaki tavsiyelerinizi alabilir miyim?
Bahçeye Hobihane Syf 2 Son Fotolar
Burhan Bey yorum ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.
Su giderimiz var bahcede orda bir sıkıntı yok.
Su borusu tesisatı yaptırcak kadar büyük bir oda değil.
Akvaryumların arası cok dar zaten.
Direk silikon hava borularını kullansam sağlıklı olmaz mı?
Burhan Bey yorum ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.
Su giderimiz var bahcede orda bir sıkıntı yok.
Su borusu tesisatı yaptırcak kadar büyük bir oda değil.
Akvaryumların arası cok dar zaten.
Direk silikon hava borularını kullansam sağlıklı olmaz mı?
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
