ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
murataydiner
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
33
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Ocak 2009 16:56
Son Ziyaret:
10 Temmuz 2021 12:20
Toplam Mesaj:
110 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Aydıner
Doğum Tarihi:
30 Eylül 1975
Yaş:
50
İl:
Ankara
Meslek:
Ticaret
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tropheus Red Belly
SON 10 MESAJI
Red Belly Kolonim
Merhaba arkadaşlar; aradan 2 yıl geçti balıklar büyüdü dişi erkek ayrımı yapıldı koloni oluşturuldu.
Dişilerin tamamından yavru alındı hiçbiri kusturulmadı.
Videosun gönderiyorum malesef çekim istediğim gibi olmadı ışık suyun rengi ışığın rengi vs galiba beyaz ışık kullanmak gerekiyor. Olsun yinede yavrular ve anaçların beraber görüntüsü herşeye değer.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=8IC5XABhSgQ[/VID]
Merhaba arkadaşlar; aradan 2 yıl geçti balıklar büyüdü dişi erkek ayrımı yapıldı koloni oluşturuldu.
Dişilerin tamamından yavru alındı hiçbiri kusturulmadı.
Videosun gönderiyorum malesef çekim istediğim gibi olmadı ışık suyun rengi ışığın rengi vs galiba beyaz ışık kullanmak gerekiyor. Olsun yinede yavrular ve anaçların beraber görüntüsü herşeye değer.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=8IC5XABhSgQ[/VID]
Yurtiçi Kargonun Berbatlığı
Yurt içi kargodan öğlen bir kargo teslim aldım, 13 desi toplasan 2 kg gelmez İstanbul-Ankara 45 TL kargo bedeli alındı. Aynı kargo aynı ebatta başka bir kargo firması ile gönderdim 22,00 TL artık gerisini siz düşünün. Eğer ambar ile göndermiş olsa idim 10 Tl tutardı.
Yurt içi kargodan öğlen bir kargo teslim aldım, 13 desi toplasan 2 kg gelmez İstanbul-Ankara 45 TL kargo bedeli alındı. Aynı kargo aynı ebatta başka bir kargo firması ile gönderdim 22,00 TL artık gerisini siz düşünün. Eğer ambar ile göndermiş olsa idim 10 Tl tutardı.
Pet Garden
Merhaba arkadaşlar, geçen yıl 2 adet dolpin 1600c dış filtre satın almış idim. Evdeki akvaryumda kullandığım filtrelerden bir tanesi contadan galiba sorun su kaçırmış (2 gün evde yok idim malesef) filtreyi satın aldığım petshop götürdüm konuyu ilettim, kendileri üretici Firma Pet Garden bildireceklerini söylediler, yaklaşık 1-2 ay geçti herhangi bir sonuç alamayınca petshop da bulunan başka bir filtrenin kasası ile değişim yapıldı.
Aynı sorun ofisimdeki akvaryumda ise 15 gün önce başıma geldi. Tekrar satın aldığım Petshop aradım çünkü halen garantisi devam ediyor, aldığım firma PetGarden ilgilenmiyor yapacak birşey yok (tercümesi çöpe at) denildi. Bende burada forumda şikayet için konu açtım.
Ancak konuyu açtıktan hemen neden PetGarden aramadığmı düşünüp direkt firmayı aradım. Firma yetkilisi Bekir bey 1 saat sonra bir arkadaşı gönderdi, filtreyi ofisimden aldılar, yaklaşık 1 hafta sonra contaları değiştirip tekrar getirdiler.
Kendilerine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum gerçekten çok dürüst ve güvenilir firma imiş.
Sonuç olarak ikinci el bilginin, bilgisizlik olduğunu bir kere daha öğrenmiş oldum. Keşke en başından Distribütör firma PetGarden aramış olsa idim.
Bekir beye bir kez daha teşekkür ederim.
İşlerinde başarılar dilerim.[EDIT]murataydiner,2016-02-26 16:48:02[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar, geçen yıl 2 adet dolpin 1600c dış filtre satın almış idim. Evdeki akvaryumda kullandığım filtrelerden bir tanesi contadan galiba sorun su kaçırmış (2 gün evde yok idim malesef) filtreyi satın aldığım petshop götürdüm konuyu ilettim, kendileri üretici Firma Pet Garden bildireceklerini söylediler, yaklaşık 1-2 ay geçti herhangi bir sonuç alamayınca petshop da bulunan başka bir filtrenin kasası ile değişim yapıldı.
Aynı sorun ofisimdeki akvaryumda ise 15 gün önce başıma geldi. Tekrar satın aldığım Petshop aradım çünkü halen garantisi devam ediyor, aldığım firma PetGarden ilgilenmiyor yapacak birşey yok (tercümesi çöpe at) denildi. Bende burada forumda şikayet için konu açtım.
Ancak konuyu açtıktan hemen neden PetGarden aramadığmı düşünüp direkt firmayı aradım. Firma yetkilisi Bekir bey 1 saat sonra bir arkadaşı gönderdi, filtreyi ofisimden aldılar, yaklaşık 1 hafta sonra contaları değiştirip tekrar getirdiler.
Kendilerine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum gerçekten çok dürüst ve güvenilir firma imiş.
Sonuç olarak ikinci el bilginin, bilgisizlik olduğunu bir kere daha öğrenmiş oldum. Keşke en başından Distribütör firma PetGarden aramış olsa idim.
Bekir beye bir kez daha teşekkür ederim.
İşlerinde başarılar dilerim.[EDIT]murataydiner,2016-02-26 16:48:02[/EDIT]
Red Belly Kolonim
Arkadaşlar herkese merhaba, uzun süredir malesef işlerin yoğunluğu nedeni ile fotoğraf paylaşamadım. Aşağıdaki fotoğrafları da ceptelefonu ile çektiğim için biraz kötü çıktı kusura bakmayın.
Balıkların son durumu ile ilgili bilgilendirmek istedim.
Sevgiler
NOT: Çekimler akvaryum temizliği yeni yapıldığı ve dip çekimi yapıldıktan sonra çekilmiştir su biraz bulunaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/4_03.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/5_02.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/3_01.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=mOvyUbT2jMw&feature=youtu.be[/VID][EDIT]murataydiner,2016-02-26 11:34:39[/EDIT]
Arkadaşlar herkese merhaba, uzun süredir malesef işlerin yoğunluğu nedeni ile fotoğraf paylaşamadım. Aşağıdaki fotoğrafları da ceptelefonu ile çektiğim için biraz kötü çıktı kusura bakmayın.
Balıkların son durumu ile ilgili bilgilendirmek istedim.
Sevgiler
NOT: Çekimler akvaryum temizliği yeni yapıldığı ve dip çekimi yapıldıktan sonra çekilmiştir su biraz bulunaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/4_03.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/5_02.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/3_01.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=mOvyUbT2jMw&feature=youtu.be[/VID][EDIT]murataydiner,2016-02-26 11:34:39[/EDIT]
Red Belly Kolonim
[QUOTE=Tarık Küser]Maşallah çok güzel bir türe sahipsiniz [/QUOTE]
Teşekkürler tarık bey
[QUOTE=Tarık Küser]Maşallah çok güzel bir türe sahipsiniz [/QUOTE]
Teşekkürler tarık bey
Red Belly Kolonim
[QUOTE=Cagdas OZDOGAN]Elinize sağlık Murat bey, çekimler çok güzel olmuş. Bakımlarda iyi,daha ne olsun. Maşallah...[/QUOTE]
Çağdaş bey çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.
[QUOTE=Cagdas OZDOGAN]Elinize sağlık Murat bey, çekimler çok güzel olmuş. Bakımlarda iyi,daha ne olsun. Maşallah...[/QUOTE]
Çağdaş bey çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.
Red Belly Kolonim
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, balıklar son hallerini merak edenler için gönderiyorum. Görüşmek üzere
NOT:Fotoğraflar farklı zamanlarda çekilmiştir,ayrıca koloni içerisinde bir adet de brichardi namansi mevcut :)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0207.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0217.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0200.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0195.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0198.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0199.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0197.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0196.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0193.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0186.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0182.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0189.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0192.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0194.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0185.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0144.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0135.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0178.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0141.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0146.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0143.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0136.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0121.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0122.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0132.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0016.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0065.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0020.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0046.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0054.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0073.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0066.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0045.JPG[/IMG]
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, balıklar son hallerini merak edenler için gönderiyorum. Görüşmek üzere
NOT:Fotoğraflar farklı zamanlarda çekilmiştir,ayrıca koloni içerisinde bir adet de brichardi namansi mevcut :)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0207.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0217.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0200.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0195.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0198.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0199.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0197.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0196.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0193.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0186.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0182.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0189.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0192.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0194.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0185.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0144.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0135.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0178.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0141.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0146.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0143.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0136.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0121.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0122.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0132.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0016.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0065.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0020.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0046.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0054.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0073.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0066.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0045.JPG[/IMG]
Red Belly Kolonim
[QUOTE=ugurcelen]Murat Bey benim de netten yapmış olduğum araştırmaya göre bu nadide tür gölde tamamen kendiliğinden doğal yolla kırılan bir tür, zaten yetkililer bu türün göl den çıkarılmasını yasaklamislar türün gelişimi ve çoğalması için, bende bu türe bir arkadaşımın bu turu ithal edip yavru alması sonucunda sahip oldum, lakin F0 olan buyurun adaptasyon süreci epey sıkıntılı geçti ve kayıplar verdi. Halı hazirda F1 yavrular dada zaman zaman adaptasyon sıkıntıları yaşadık kimbilir mutasyonun sobucuda olabilir ama çok şükür yerli mali :) Red belly leri inşallah damızlık hale getirmek icin kısa bir zaman kaldı. Fotoğraf paylaşımı çok hareketli oldukları için sıkıntılı oluyor ancak videolarla gelişimlerini paylasmaya devam edeceğim. Selam vede saygilarimla sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Uğur bey daha öncede tropheus türleri besledim, ancak hiçbir balığın gelişimi büyemesini takip etmek izlemek beni bu kadar heyecanlandırmadı. Maşallah çok sevimliler umarım sizde sağlıklı bir şekilde büyütürsünüz yavru alırsınız.
[QUOTE=ugurcelen]Murat Bey benim de netten yapmış olduğum araştırmaya göre bu nadide tür gölde tamamen kendiliğinden doğal yolla kırılan bir tür, zaten yetkililer bu türün göl den çıkarılmasını yasaklamislar türün gelişimi ve çoğalması için, bende bu türe bir arkadaşımın bu turu ithal edip yavru alması sonucunda sahip oldum, lakin F0 olan buyurun adaptasyon süreci epey sıkıntılı geçti ve kayıplar verdi. Halı hazirda F1 yavrular dada zaman zaman adaptasyon sıkıntıları yaşadık kimbilir mutasyonun sobucuda olabilir ama çok şükür yerli mali :) Red belly leri inşallah damızlık hale getirmek icin kısa bir zaman kaldı. Fotoğraf paylaşımı çok hareketli oldukları için sıkıntılı oluyor ancak videolarla gelişimlerini paylasmaya devam edeceğim. Selam vede saygilarimla sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Uğur bey daha öncede tropheus türleri besledim, ancak hiçbir balığın gelişimi büyemesini takip etmek izlemek beni bu kadar heyecanlandırmadı. Maşallah çok sevimliler umarım sizde sağlıklı bir şekilde büyütürsünüz yavru alırsınız.
Red Belly Kolonim
[QUOTE=murat1905]Maşallah Murat hocam hayırlı olsun balıklarınız[/QUOTE]
Murat bey teşekkürler.
[QUOTE=ugurcelen]Hayırlı olsun Murat Bey benimde keyifle besledigim çok güzel bir tür edinmissiniz, umarım kazası belasız vede kayıpsız büyüterek damızlık ve yavru veren hallerini de görürsünüz. Benim red belly lerim blue point lerim le karma tankta buyuyolar. Sağlıklı balıklar dilerim selam ve saygılarımla. [/QUOTE]
Uğur bey çok teşekkür ederim tür hakkında bilgi paylaşırsanız sevinirim.
[QUOTE=murat1905]Maşallah Murat hocam hayırlı olsun balıklarınız[/QUOTE]
Murat bey teşekkürler.
[QUOTE=ugurcelen]Hayırlı olsun Murat Bey benimde keyifle besledigim çok güzel bir tür edinmissiniz, umarım kazası belasız vede kayıpsız büyüterek damızlık ve yavru veren hallerini de görürsünüz. Benim red belly lerim blue point lerim le karma tankta buyuyolar. Sağlıklı balıklar dilerim selam ve saygılarımla. [/QUOTE]
Uğur bey çok teşekkür ederim tür hakkında bilgi paylaşırsanız sevinirim.
300*80*60 Tank Yenitür Yeni Heyecan Albino Kipili
Serkan tebrik ederim harika bir akvaryumun ve balıkların var maşallah
Serkan tebrik ederim harika bir akvaryumun ve balıkların var maşallah
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
