ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hz.can
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ağustos 2008 14:39
Son Ziyaret:
03 Şubat 2020 16:52
Toplam Mesaj:
147 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can Azim
Doğum Tarihi:
11 Ekim 1990
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
D.E.U Coğrafya Öğretmenliği
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Can Azim
-Cyphotilapia Frontosa Moba
-1 adet albino lepistes :)Marilyn
-Cyphotilapia Frontosa Moba
-1 adet albino lepistes :)Marilyn
SON 10 MESAJI
Halfmoon dişim ve crown tail erkeğim.
[QUOTE=hayvansever1234]Ben de hm erkeği alacağım zaten bulursam.
Malesef dişi balığımı kaybettim.
Artık beta üretimi fikrimden vazgeçeceğim.Çünkü 1 haftada 3 tane betamı kaybettim.Yaklaşık 30 tl gitti. [/QUOTE]
Giden 3 balığınızdan çok, 30 tl'nize içiniz gitmiş gibi...Hayvanseverlik nick oluşturmakla olunmuyor. Belkide zamanınızın bir kısmını aldığınız balıkların nasıl bakılması gerektiğini araştırmaya ayırmalısınız.
[QUOTE=hayvansever1234]Ben de hm erkeği alacağım zaten bulursam.
Malesef dişi balığımı kaybettim.
Artık beta üretimi fikrimden vazgeçeceğim.Çünkü 1 haftada 3 tane betamı kaybettim.Yaklaşık 30 tl gitti. [/QUOTE]
Giden 3 balığınızdan çok, 30 tl'nize içiniz gitmiş gibi...Hayvanseverlik nick oluşturmakla olunmuyor. Belkide zamanınızın bir kısmını aldığınız balıkların nasıl bakılması gerektiğini araştırmaya ayırmalısınız.
Mobalarım yavru aldı...
[QUOTE=oasis]Moba yavru alınması en zor balık türlerinden biridir.Açıklamanız üzre balıklarınızın yaşı daha yeni 2,5 dolaylarında buda cinsel olgunluğa yeni erişmiş bir balık demek.Mobanın ilk yumurta almasında ne yaparsanız yapın o yumurtaları yutacaktır.Bu yüzden balığınıza dokunmanız size bir yarar sağlamaz.Mobanın bir daha yavru vermez diye bir durumu söz konusu değildir.Doğadaki her canlı eğer bu konuda gelişim gösterdiyse bunun devamını getirmekle yükümlüdür.O makalede yanlış olan yada eksik anlatım olduğunu düşünüyorum.Balığınızın çok genç olması dolayısı ile bu gibi durumlarla en az 4-5 kez daha karşılaşacağınızı rahatlıkla söyleyebilirim.Birde balıklarınızın Moba olduğundan eminmisiniz fotoğraf paylaşma imkanınız olursa sevinirim.Çünkü baştada dediğim gibi Moba yavru alınması en zor balıklardan biridir hatta bana göre başında gelir.Balığınızın bu kadar genç olarak yumurta alması sevindirici.Lütfen balıklarınızın fotoğraflarını paylaşırmısınız.[/QUOTE]
Video sanırım 5-6 ay önce satılık ilanı için çekilmişti.O sıra üniversite için izmire gittiğimden balıkları satmayı düşüyordum ama ailem sonradan ben yokken ilgileneceklerini söyleyince vazgeçmiştim.Haklarını yemiyim benim kadar iyi bakıyorlar. =)2 hafta önce videodaki kayaları çıkartıp yerine saksılar koydum.Tanktaki 3 tane fazla erkeği de başka bir akvaryuma aldım.
http://www.dailymotion.com/video/xerq83_frontosa-moba_animals
Buda 1 yıl önce çekilmiş.Yarışma için.
http://www.akvaryum.com/Yarisma/cyphotilapia_frontosa_moba_yarisma_3833.asp
Bu arada balığım dün yavrularını attı.Bugün büyük bir iştayla yem yemeyede başladı. =)
hz.can 2011-02-08 15:37:06
[QUOTE=oasis]Moba yavru alınması en zor balık türlerinden biridir.Açıklamanız üzre balıklarınızın yaşı daha yeni 2,5 dolaylarında buda cinsel olgunluğa yeni erişmiş bir balık demek.Mobanın ilk yumurta almasında ne yaparsanız yapın o yumurtaları yutacaktır.Bu yüzden balığınıza dokunmanız size bir yarar sağlamaz.Mobanın bir daha yavru vermez diye bir durumu söz konusu değildir.Doğadaki her canlı eğer bu konuda gelişim gösterdiyse bunun devamını getirmekle yükümlüdür.O makalede yanlış olan yada eksik anlatım olduğunu düşünüyorum.Balığınızın çok genç olması dolayısı ile bu gibi durumlarla en az 4-5 kez daha karşılaşacağınızı rahatlıkla söyleyebilirim.Birde balıklarınızın Moba olduğundan eminmisiniz fotoğraf paylaşma imkanınız olursa sevinirim.Çünkü baştada dediğim gibi Moba yavru alınması en zor balıklardan biridir hatta bana göre başında gelir.Balığınızın bu kadar genç olarak yumurta alması sevindirici.Lütfen balıklarınızın fotoğraflarını paylaşırmısınız.[/QUOTE]
Video sanırım 5-6 ay önce satılık ilanı için çekilmişti.O sıra üniversite için izmire gittiğimden balıkları satmayı düşüyordum ama ailem sonradan ben yokken ilgileneceklerini söyleyince vazgeçmiştim.Haklarını yemiyim benim kadar iyi bakıyorlar. =)2 hafta önce videodaki kayaları çıkartıp yerine saksılar koydum.Tanktaki 3 tane fazla erkeği de başka bir akvaryuma aldım.
http://www.dailymotion.com/video/xerq83_frontosa-moba_animals
Buda 1 yıl önce çekilmiş.Yarışma için.
http://www.akvaryum.com/Yarisma/cyphotilapia_frontosa_moba_yarisma_3833.asp
Bu arada balığım dün yavrularını attı.Bugün büyük bir iştayla yem yemeyede başladı. =)
Mobalarım yavru aldı...
En önce balıkların fiziksel ve psikolojik sağlığı gelir.Yavru almanın bir acelesi yok.Değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum.Balığa dokunmamaya karar verdim. Hepinize sağlıklı balıklar.
En önce balıkların fiziksel ve psikolojik sağlığı gelir.Yavru almanın bir acelesi yok.Değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum.Balığa dokunmamaya karar verdim. Hepinize sağlıklı balıklar.
Mobalarım yavru aldı...
Arkadaşlar hepinize merhabalar.Yavruken aldığım ve iki yıldır beslediğim frontosa mobalarımdan birinin dün akşam ağzına yavru aldığını farkettim.Aldığım günden beri yardımlarınız sayesinde hepsini sağlıklı ve kayıpsız büyütmeyi başardım.Bu konuda da yardımlarınıza ihtiyacım var.
İlk kez yavru aldığı için ağzında tutar mı bilmiyorum ama tutmasa bile daha sonra ağzına yavru aldıklarında ne yapmam gerektiğini öğrenmek amaçlı bu konuyu açtım.
Sanırım üç seçeneğim var.
1.Belli bir süre bekledikten sonra balığı kusturmak.
2.Balığı ayrı bir tanka almak.(sitrese girip yavruları atar mı diye endişeleniyorum.Evde 3 tankım var 600 litre olanda 2 erkek 7 dişi kolonim, 300 litre olanda geçen hafta ayırdığım 3 tane fazla erkek ve 60 litrelik boş bir tank.)
3.Hiç bir şey yapmamak./okuduğum bir makalede yanlış hatırlamıyorsam ilk kez yavru alan balığa dokunmamak gerektiği, aksi taktirde balığın bir daha yavru almama ihtimali olduğu yazıyordu.)
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar hepinize merhabalar.Yavruken aldığım ve iki yıldır beslediğim frontosa mobalarımdan birinin dün akşam ağzına yavru aldığını farkettim.Aldığım günden beri yardımlarınız sayesinde hepsini sağlıklı ve kayıpsız büyütmeyi başardım.Bu konuda da yardımlarınıza ihtiyacım var.
İlk kez yavru aldığı için ağzında tutar mı bilmiyorum ama tutmasa bile daha sonra ağzına yavru aldıklarında ne yapmam gerektiğini öğrenmek amaçlı bu konuyu açtım.
Sanırım üç seçeneğim var.
1.Belli bir süre bekledikten sonra balığı kusturmak.
2.Balığı ayrı bir tanka almak.(sitrese girip yavruları atar mı diye endişeleniyorum.Evde 3 tankım var 600 litre olanda 2 erkek 7 dişi kolonim, 300 litre olanda geçen hafta ayırdığım 3 tane fazla erkek ve 60 litrelik boş bir tank.)
3.Hiç bir şey yapmamak./okuduğum bir makalede yanlış hatırlamıyorsam ilk kez yavru alan balığa dokunmamak gerektiği, aksi taktirde balığın bir daha yavru almama ihtimali olduğu yazıyordu.)
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Patlarsa ne yapacağız ?
[QUOTE=Batuaydin]http://www.vidyotup.com/video/1894/Kas-Yaparken--Beceriksiz-Cocuk-D-
Yine iyi kadının kafası çalışıyomuş, kovayla girişti direk. Çocuk panikten ne yapacağını şarşırdı. =)
[QUOTE=Batuaydin]http://www.vidyotup.com/video/1894/Kas-Yaparken--Beceriksiz-Cocuk-D-
Buyrun izleyin :))
[/QUOTE]Yine iyi kadının kafası çalışıyomuş, kovayla girişti direk. Çocuk panikten ne yapacağını şarşırdı. =)
Yeni Astronotlarım (sf 2 video eklendi )
Arkadaşlar balığının gözünün rengi resimlerde farklı çıkmış kullanılan fotoğraf makinesinin flaşı, ayarları etkilemiştir.Enes Bey arkadaşlarında belirttiği gibi gözü kırmızı ise albinodur ama ne olduğu çok ta önemli değil kanımca, balıklarınız çok güzel.Sağlıklı balıklar...
Arkadaşlar balığının gözünün rengi resimlerde farklı çıkmış kullanılan fotoğraf makinesinin flaşı, ayarları etkilemiştir.Enes Bey arkadaşlarında belirttiği gibi gözü kırmızı ise albinodur ama ne olduğu çok ta önemli değil kanımca, balıklarınız çok güzel.Sağlıklı balıklar...
Yeni tankım:)Tavsiyeleriniz bekliyorm
[QUOTE=Trusti][QUOTE=right]Dekor güzel ama arkadaşların dediği gibi balıklar biraz sıkıntılı duruyor. [/QUOTE] bende bu stresin sıkıntının sebebini anlayabilmiş deilim 5 ay oldu hala stresliler aynı gün balık aldığım arkadasım 2. kez yavru aldı .
5 ay olduysa tanka alışma süreçleri çoktan aşmış olmaları gerekirdi.Her zaman böyle stresliler mi yoksa sadece siz müdahale ederken yada ışıkları açtığınızda mı böyleler?
[QUOTE=Trusti][QUOTE=right]Dekor güzel ama arkadaşların dediği gibi balıklar biraz sıkıntılı duruyor. [/QUOTE] bende bu stresin sıkıntının sebebini anlayabilmiş deilim 5 ay oldu hala stresliler aynı gün balık aldığım arkadasım 2. kez yavru aldı .
yardım lütfen
[/QUOTE]5 ay olduysa tanka alışma süreçleri çoktan aşmış olmaları gerekirdi.Her zaman böyle stresliler mi yoksa sadece siz müdahale ederken yada ışıkları açtığınızda mı böyleler?
Yeni tankım:)Tavsiyeleriniz bekliyorm
Öncelikle yeni akvaryumunuz hayırlı olsun.Balıklarınız stresli gibi duruyor bunun nedeni tankınızın yeni olması ve henüz alışma sürecini tamamlamamış olmaları olabilir.Yanılmıyorsam tankınızda çöpçü gördüm (eğer yanılmıyorsam) o balığı bir an önce tanktan çıkarmanızı öneririm yunun ve sarı prensesleriniz tarafından saldırıya uğraması muhtemel.
Ayrıca forumdaki diğer malavi tanklarını incelemenizi öneririm.Sahte bitkiler yerine anubias gibi basit bitkiler ve sahte süsler yerinede kaya kullanarak daha güzel ve doğal bir tank elde edeceğinize inanıyorum.
Öncelikle yeni akvaryumunuz hayırlı olsun.Balıklarınız stresli gibi duruyor bunun nedeni tankınızın yeni olması ve henüz alışma sürecini tamamlamamış olmaları olabilir.Yanılmıyorsam tankınızda çöpçü gördüm (eğer yanılmıyorsam) o balığı bir an önce tanktan çıkarmanızı öneririm yunun ve sarı prensesleriniz tarafından saldırıya uğraması muhtemel.
Ayrıca forumdaki diğer malavi tanklarını incelemenizi öneririm.Sahte bitkiler yerine anubias gibi basit bitkiler ve sahte süsler yerinede kaya kullanarak daha güzel ve doğal bir tank elde edeceğinize inanıyorum.
BALIK HIRSIZLIĞINA DİKKAT!
Öncelikle tüm mağdurlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.Olayın bir de şu yüzü var bu adam bunca kişiyi dolandırmış, balıklarını çalmış.Peki bu adam bunca balığı nasıl elden çıkartıyor.Hepsini zevk için, beslemek istediği için çalmış olması mümkün mü?.Bu kadar balığı rahatlıkla elden çıkarabildiğine göre tek çalışmıyor.Bildiğimiz dolandırıcılık çetesi kurmuşlar.Keşke ülkemiz de bu tür olaylar daha bir ciddiye alınsa.Burda kaybolan tek şey bu işi yapanların zaten kalmamış olan haysiyetleri veya balıklar değil, dolandırılan kişilerin emekleri, şevkleridir asıl.
Saygılarımla...
Öncelikle tüm mağdurlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.Olayın bir de şu yüzü var bu adam bunca kişiyi dolandırmış, balıklarını çalmış.Peki bu adam bunca balığı nasıl elden çıkartıyor.Hepsini zevk için, beslemek istediği için çalmış olması mümkün mü?.Bu kadar balığı rahatlıkla elden çıkarabildiğine göre tek çalışmıyor.Bildiğimiz dolandırıcılık çetesi kurmuşlar.Keşke ülkemiz de bu tür olaylar daha bir ciddiye alınsa.Burda kaybolan tek şey bu işi yapanların zaten kalmamış olan haysiyetleri veya balıklar değil, dolandırılan kişilerin emekleri, şevkleridir asıl.
Saygılarımla...
Yarışma Bilgileri
[QUOTE=ertu6774]Benim yarışmaya katıldığım kaplumbağam öldü ne yapacağım.[/QUOTE]
Öncelikle geçmiş olsun.Ölmeden önce yarışmaya katılırken imzalı bir fotoğraf çektinseniz yarışma açısından sorun olmaz.Çekmediyseniz yetkili kişilerin cevap yazmasını beklemeniz gerekecek sanırım.

Benimde bir sorum olacak, birkaç saat önce bende yarışmaya katıldım, herkez 2 yada 3 fotoğrafla katılmış ancak ben 1 tane fotoğrafla katıldım çünkü 2 ve 3 te isteğe bağlı yazıyor.Ama kendimden başka tek fotoğrafla katılan göremeyince şüpheye düştüm.Umarım tek fotoğrafla katılınıyordur çünkü yarın sabah İzmir'e gideceğim.
Muhtemelen cevap yazan arkadaşlara teşekkür etme imkanım olmayacak (İzmir'de internetim yok) onun için şimdiden teşekkür ederim.
(Onay mesajım gelmiş şimdi farkettim, demekki bir sorun teşil etmiyor.Mutluyum, huzurluyum
)
hz.can 2010-02-16 00:56:10
[QUOTE=ertu6774]Benim yarışmaya katıldığım kaplumbağam öldü ne yapacağım.[/QUOTE]
Öncelikle geçmiş olsun.Ölmeden önce yarışmaya katılırken imzalı bir fotoğraf çektinseniz yarışma açısından sorun olmaz.Çekmediyseniz yetkili kişilerin cevap yazmasını beklemeniz gerekecek sanırım.

Benimde bir sorum olacak, birkaç saat önce bende yarışmaya katıldım, herkez 2 yada 3 fotoğrafla katılmış ancak ben 1 tane fotoğrafla katıldım çünkü 2 ve 3 te isteğe bağlı yazıyor.Ama kendimden başka tek fotoğrafla katılan göremeyince şüpheye düştüm.Umarım tek fotoğrafla katılınıyordur çünkü yarın sabah İzmir'e gideceğim.
Muhtemelen cevap yazan arkadaşlara teşekkür etme imkanım olmayacak (İzmir'de internetim yok) onun için şimdiden teşekkür ederim.
(Onay mesajım gelmiş şimdi farkettim, demekki bir sorun teşil etmiyor.Mutluyum, huzurluyum
)SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
