ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
orduspor
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Temmuz 2008 22:59
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2025 16:35
Toplam Mesaj:
145 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa İnce
Doğum Tarihi:
12 Haziran 1992
Yaş:
34
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/53536.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Çılgınca Üreyen Ramshorn Salyangozu!
Merhaba
Adi siyah salyangoz adedi arttığında göle bıraksam orada devam edebilirler mi hayatlarına?
Merhaba
Adi siyah salyangoz adedi arttığında göle bıraksam orada devam edebilirler mi hayatlarına?
Moli Kavgasi
[QUOTE=hokia386]
Konu dışında birşey sorucam. Lepistes besliyorum yanına Moli alırsam birbirlerinin yavrularını yerler mi ? Daha doğrusu akvaryumda kendini kurtarabilir mi yavrular ? Ne zamandır besliyorsunuz iki türü? Yoksa tek türle devam mı etmeliyim ?[/QUOTE]
Kendi deneyimimden söyleyebilirim. Moli yavruları çok güzeller. Renkli oluyorlar ve daha tombiş :) Molilerim lepistes yediklerini görmedim ama bu yemezler anlamına gelmiyor lepistes yavruları cok iyi saklanıyorlar ve akvaryumda bitki var ve hamile balık oldugunda rafya koyuyorum, lepistes yavruları rafya üstünde oluyor ve kurtarıyorum yavruları. Molilerden 3 adet yavru alabildim, eminim daha fazla yavrulamıslardır ama 3 yavrum var. onlarda diplerde taslardan yaptıgım magarada görmüştüm. ayırıp kurtarmıstım. Ama moli farklı güzel balıklar bence hacim yeterli ise alın
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, balıklarınız kırma, latipinna-moli kırması. Bu yüzden küçük Moli türlerinden farklı olarak kendi türlerine karşı baskınlık kavgaları olabilir, yani hiyerarşi kavgaları normal. Benekli olan doğum yaptı mı acaba? Çünkü ergenliğe henüz giren bir erkek olma ihtimali de mevcut. Dişi-erkek kavgaları fazla olmaz, olsa da 1-2 kereden sonra düzen oturur ve dişi güçlü erkeğin hakimiyetini kabul eder. [/QUOTE]
Teşekkürler cevabınız için. Bir ara şişman oldu, ama yavru verdiğini görmedim. Belki kabız idi. Bu ikili hep beraber geziyorlar idi, beyaz (erkek) sürekli yüzgeçleri dik beneklinin anüs bölgesine dokunuyordu. Bugün için kavga yok, umarım dediğiniz gibi çiftleşmedir
[QUOTE=Barsans]Konuyu bende dağıtıyım beyaz olan velifera değilmi[/QUOTE]
Aldıktan sonra formdaki bir arkadasıma da göstermiştim, bazı moliler veliferalara benzerlik gösteriyor bu moli demişti. Ama yüzgeçleri falan epeyce büyük ve uzun, aldığım yerde de moli diye satılıyordu (velifera reyonu da olan bir yerdi)
[QUOTE=Oguzhank]Selamlar.Öncelikle baliklariniz çiftleşmeye çalişmiyorlar.Bendede yaklaşik 15 adet moli valifera var.Yaptiklari şey kavga güç gösterisi başka birşey değil.İki erkek iki dişi hatta bir erkek bir dişi arasinda bile cereyan edebilir.Tabiki iki erkek arasinda çok çok daha sık ve şiddetli olur.Bu itibarla beyaz dalmaçyalinin yukaridada bahsedildiği üzere erginleşmek üzere olan bir erkek olmasi ihtimalini bende destekliyorum.Moli tanklarinda bu tür güç gösterileri zaman zaman görülür ve normaldir.Baliği ayirmanizi grektirecek bir durum olduğunu düşünmüyorum.Eğer kılıçkuyruk olsalardi farklı düşünürdüm.Ama molilerde kavga sonucunda genelikle ilk kaçan mücadeleyi kaybetmiş olur ve sonraki herkarşilaşmada baskin erkeği görmezden gelir.Zaman içerisinde cesaretini toplayip tekrar deneyecektir bu baskinlik mücadelesini.Yine kazanamazsa genellikle tekrar denemez kaderine razi olursonuç ne olur derseniz ölümcül bir kavgaya ulaşmaz hatta kanatlarina kuyruklarinada birşey olmaz.Ara sira baskin erkeğin kendisine patronun kim olduğunu hatirlatmasina razi olur sadece.Bunlar benim düşüncelerim.Hepsini kendi tankimda tecrübe ettim.Ben olsam baliği geri koyardim.Zira ana tankinizi uzak tuttuğunuz zaman zarfinda dahada kötü olacak ve geri attiğinizda mevcut pozisyonu için bile dahada zorlanacaktir.illaki tedbirli olmak istiyorsaniz izleyin baliklari.Özellikle yem yerken.taciz bu beyaz baliğin yemlenmeden kaçmasina sürekli köşe bucak saklanmasina seep oluyorsa(ki hiç ihtimal vermiyorum) o zaman çikartmayi düşünebilirsiniz.Ama biraz hırlaştilar diye buna gerek yoktu.[/QUOTE]
Teşekkürler, hiç ayırmadım akvaryumdan sadece kavgayı cubukla ayırdım :) kavgadan/çiftleşmeden (hangisi ise) benekli birkac dakika kafası su yüzüne dik yüzdü. Su anda sakin ve balıklar sağlıklı durumdalar. Dediğiniz gibi ayrımıyorum. Ama erkek ise moli erkek/dişi dengesi bozulmus olacak. Bir tane de ay kuyruk moli vardı, o da erkekti, Dişisi dısında kimseye bu sekilde saldırmamıstı. Belki erken pes etti
[QUOTE=hokia386]
Konu dışında birşey sorucam. Lepistes besliyorum yanına Moli alırsam birbirlerinin yavrularını yerler mi ? Daha doğrusu akvaryumda kendini kurtarabilir mi yavrular ? Ne zamandır besliyorsunuz iki türü? Yoksa tek türle devam mı etmeliyim ?[/QUOTE]
Kendi deneyimimden söyleyebilirim. Moli yavruları çok güzeller. Renkli oluyorlar ve daha tombiş :) Molilerim lepistes yediklerini görmedim ama bu yemezler anlamına gelmiyor lepistes yavruları cok iyi saklanıyorlar ve akvaryumda bitki var ve hamile balık oldugunda rafya koyuyorum, lepistes yavruları rafya üstünde oluyor ve kurtarıyorum yavruları. Molilerden 3 adet yavru alabildim, eminim daha fazla yavrulamıslardır ama 3 yavrum var. onlarda diplerde taslardan yaptıgım magarada görmüştüm. ayırıp kurtarmıstım. Ama moli farklı güzel balıklar bence hacim yeterli ise alın
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, balıklarınız kırma, latipinna-moli kırması. Bu yüzden küçük Moli türlerinden farklı olarak kendi türlerine karşı baskınlık kavgaları olabilir, yani hiyerarşi kavgaları normal. Benekli olan doğum yaptı mı acaba? Çünkü ergenliğe henüz giren bir erkek olma ihtimali de mevcut. Dişi-erkek kavgaları fazla olmaz, olsa da 1-2 kereden sonra düzen oturur ve dişi güçlü erkeğin hakimiyetini kabul eder. [/QUOTE]
Teşekkürler cevabınız için. Bir ara şişman oldu, ama yavru verdiğini görmedim. Belki kabız idi. Bu ikili hep beraber geziyorlar idi, beyaz (erkek) sürekli yüzgeçleri dik beneklinin anüs bölgesine dokunuyordu. Bugün için kavga yok, umarım dediğiniz gibi çiftleşmedir
[QUOTE=Barsans]Konuyu bende dağıtıyım beyaz olan velifera değilmi[/QUOTE]
Aldıktan sonra formdaki bir arkadasıma da göstermiştim, bazı moliler veliferalara benzerlik gösteriyor bu moli demişti. Ama yüzgeçleri falan epeyce büyük ve uzun, aldığım yerde de moli diye satılıyordu (velifera reyonu da olan bir yerdi)
[QUOTE=Oguzhank]Selamlar.Öncelikle baliklariniz çiftleşmeye çalişmiyorlar.Bendede yaklaşik 15 adet moli valifera var.Yaptiklari şey kavga güç gösterisi başka birşey değil.İki erkek iki dişi hatta bir erkek bir dişi arasinda bile cereyan edebilir.Tabiki iki erkek arasinda çok çok daha sık ve şiddetli olur.Bu itibarla beyaz dalmaçyalinin yukaridada bahsedildiği üzere erginleşmek üzere olan bir erkek olmasi ihtimalini bende destekliyorum.Moli tanklarinda bu tür güç gösterileri zaman zaman görülür ve normaldir.Baliği ayirmanizi grektirecek bir durum olduğunu düşünmüyorum.Eğer kılıçkuyruk olsalardi farklı düşünürdüm.Ama molilerde kavga sonucunda genelikle ilk kaçan mücadeleyi kaybetmiş olur ve sonraki herkarşilaşmada baskin erkeği görmezden gelir.Zaman içerisinde cesaretini toplayip tekrar deneyecektir bu baskinlik mücadelesini.Yine kazanamazsa genellikle tekrar denemez kaderine razi olursonuç ne olur derseniz ölümcül bir kavgaya ulaşmaz hatta kanatlarina kuyruklarinada birşey olmaz.Ara sira baskin erkeğin kendisine patronun kim olduğunu hatirlatmasina razi olur sadece.Bunlar benim düşüncelerim.Hepsini kendi tankimda tecrübe ettim.Ben olsam baliği geri koyardim.Zira ana tankinizi uzak tuttuğunuz zaman zarfinda dahada kötü olacak ve geri attiğinizda mevcut pozisyonu için bile dahada zorlanacaktir.illaki tedbirli olmak istiyorsaniz izleyin baliklari.Özellikle yem yerken.taciz bu beyaz baliğin yemlenmeden kaçmasina sürekli köşe bucak saklanmasina seep oluyorsa(ki hiç ihtimal vermiyorum) o zaman çikartmayi düşünebilirsiniz.Ama biraz hırlaştilar diye buna gerek yoktu.[/QUOTE]
Teşekkürler, hiç ayırmadım akvaryumdan sadece kavgayı cubukla ayırdım :) kavgadan/çiftleşmeden (hangisi ise) benekli birkac dakika kafası su yüzüne dik yüzdü. Su anda sakin ve balıklar sağlıklı durumdalar. Dediğiniz gibi ayrımıyorum. Ama erkek ise moli erkek/dişi dengesi bozulmus olacak. Bir tane de ay kuyruk moli vardı, o da erkekti, Dişisi dısında kimseye bu sekilde saldırmamıstı. Belki erken pes etti
Moli Kavgasi
Balıklar bir senedir birlikteler di. Benekli olan dişi ve geldiğinden beridir hep birlikte yuzuyorlardi. Haşlanmış bezelye attıktan sonra videodaki tarzda temaslar başladı... Zarar goreceklerini düşündüğüm için ayırdım ama birkaç defa daha oldu...
Hiç tecrübe eden arkadaş var mıdır?[VID]https://youtu.be/4E7CNXePJSs[/VID]
Balıklar bir senedir birlikteler di. Benekli olan dişi ve geldiğinden beridir hep birlikte yuzuyorlardi. Haşlanmış bezelye attıktan sonra videodaki tarzda temaslar başladı... Zarar goreceklerini düşündüğüm için ayırdım ama birkaç defa daha oldu...
Hiç tecrübe eden arkadaş var mıdır?[VID]https://youtu.be/4E7CNXePJSs[/VID]
Rango'nun Yeni Evi
Katil salyangoz da koyabilirsiniz
Katil salyangoz da koyabilirsiniz
İzlenmeye değer korku filmleri
Kardeşim ben gizem ve korku filmi hastası biriyim. Tavsiyelerim türk istiyorsan kesinlikle dabbe 4 gerisi güzel değil dabbe 4 biraz daha gercekçi ve dini ögelerde işin içinde. bunun dışında ruhlar bölgesi, the others, iskelet anahtar, korku seansı aklıma gelenler bunların her biri defalarca izlenir yanlıs hatırlamıyorsam ruhlar bölgesi 2 tane var ve birbirne bağımlı. bunlar daha cok gizem konulu idi. Korku için tepenin gözleri, tren, hotel, testere, katil kim vb. aklıma gelenler ve iz bırakanlar bunlar su anlık ama bana göre konusu cok güzel filmler zevk alacağını düşünüyorum. bu arada dabbe 4 beni 1 hafta etkisi altında bıraktı cünkü izledikten sonra insan arastırmalar yapıyor arkadaşlarından bir takım hikayeler duyuyor yani 1 hafta epeyce felak-nas okudum. Saygılar...
orduspor 2014-10-29 01:06:44
Kardeşim ben gizem ve korku filmi hastası biriyim. Tavsiyelerim türk istiyorsan kesinlikle dabbe 4 gerisi güzel değil dabbe 4 biraz daha gercekçi ve dini ögelerde işin içinde. bunun dışında ruhlar bölgesi, the others, iskelet anahtar, korku seansı aklıma gelenler bunların her biri defalarca izlenir yanlıs hatırlamıyorsam ruhlar bölgesi 2 tane var ve birbirne bağımlı. bunlar daha cok gizem konulu idi. Korku için tepenin gözleri, tren, hotel, testere, katil kim vb. aklıma gelenler ve iz bırakanlar bunlar su anlık ama bana göre konusu cok güzel filmler zevk alacağını düşünüyorum. bu arada dabbe 4 beni 1 hafta etkisi altında bıraktı cünkü izledikten sonra insan arastırmalar yapıyor arkadaşlarından bir takım hikayeler duyuyor yani 1 hafta epeyce felak-nas okudum. Saygılar...
Uzun dönem askerlik
Öncelikle akvaryum.com ailesine merhabalar. Daha önce bu tarz konu açıldı mı bilmiyorum. Askerliğim
HV.SVN.OKL.ÖĞR. VE KURS BL. / MERKEZ / KONYA cıktı ve uzun dönemim. Bu bolgede yapan veya uzun donem olarak yapan abilerimden hem tecrübelerini hem de tavsiyelerini bekliyorum. ve muv. özelliğim: 20 MM. ÇEKİLİ HV.SVN.TK.K. (OERLİKON) imiş. Varsa bunun hakkında da bildikleriniz bekliyorum.
Tekrardan herkese saygılar.
Öncelikle akvaryum.com ailesine merhabalar. Daha önce bu tarz konu açıldı mı bilmiyorum. Askerliğim
HV.SVN.OKL.ÖĞR. VE KURS BL. / MERKEZ / KONYA cıktı ve uzun dönemim. Bu bolgede yapan veya uzun donem olarak yapan abilerimden hem tecrübelerini hem de tavsiyelerini bekliyorum. ve muv. özelliğim: 20 MM. ÇEKİLİ HV.SVN.TK.K. (OERLİKON) imiş. Varsa bunun hakkında da bildikleriniz bekliyorum.
Tekrardan herkese saygılar.
Alligator Gar Yem Yemiyor
Lepistesi nasıl canlı olarak verebildiğinizi merak ettim doğrusu. Ben japonlarıma kurtçuk verirken bile kurda acıdım daha vermemiştim.
Lepistesi nasıl canlı olarak verebildiğinizi merak ettim doğrusu. Ben japonlarıma kurtçuk verirken bile kurda acıdım daha vermemiştim.
10 Litrede kaplumbağa ?
[QUOTE=shark22]arkadaşım 10 litrede bırak kaplumbağa beta bile beslenmez sadece işkence çeker evet bardaktan iyidir diyen arkadaşlar vardır ama düşün siz duşakabin kadar bir yerde yaşarken 5 metrekarelik yere geçiyorsunuz mutlu olurmusunuz ve ayrıca su kaplumbağaları en az yüz litre ister ve o kaplumbağa 10 litre akvaryumda büyümez yanık kalır ve kısa sürede ölür
madem kimseyi dinlemiyceksin neden konu açıyosun almışsın kaplumbağayı neymiş 50 litre plastik kapta bakçakmış plastik suya salınım yapar ayrıca su kaplumbağası en az 100 litre ister ve senin bu yaptığın resmen işkence o hayvan o kapta kalıcağına ölmek isteyeciğine eminim işkence çekmektense ölmek daha iyi dir madem gerekli sorumluluğu alamıycaksın neden aldın bu insanca bir davranış değildir o hayvanın hayatıyla oynayamazsın lütfen bir pethopa geri ver[/QUOTE]
"Lütfen petshop'a ger ver" versinde küçüçük yerdeki 25 kardeşinin yanına plastik kabına dönsün zavallı. en azından senin gibi istekli birinin elinden kurtulup kaplumbağa üzerinden ticari amaç güden birinin eline gider. Hem bakarsın senin gibi 50 litrelik PLASTİK kapta bakacak biri alacağına 5liralık kaplumbağa bahçesi denilen içine ne su ne de kaplumbağa konulan kabıyla birlikte yeni sahibi olur.
Arkadaş bilgilisiniz inkar yok. Bilmişssiniz ona da inkar yok. Ama herkesin evinde de havuz yok ki adam heveslenmiş almış 200 litrelik tank kurmaya belki durumu yok belki de yeri yok. Yani hayvanı seven ve bakabilecek durumda olup sizden yardım isteyen bir kardeşimiz. Sanki hayvan ondan daha iyi birine gidecek. Şu forumda hiç sevmediğim yorumdur. Alamazsın edemezsin yapamazsın. Hanginiz kavanozda balık beslemedi ki. Lafım yapmamalısın gibi cümleleri kuranlara değildir.
[QUOTE=shark22]arkadaşım 10 litrede bırak kaplumbağa beta bile beslenmez sadece işkence çeker evet bardaktan iyidir diyen arkadaşlar vardır ama düşün siz duşakabin kadar bir yerde yaşarken 5 metrekarelik yere geçiyorsunuz mutlu olurmusunuz ve ayrıca su kaplumbağaları en az yüz litre ister ve o kaplumbağa 10 litre akvaryumda büyümez yanık kalır ve kısa sürede ölür
madem kimseyi dinlemiyceksin neden konu açıyosun almışsın kaplumbağayı neymiş 50 litre plastik kapta bakçakmış plastik suya salınım yapar ayrıca su kaplumbağası en az 100 litre ister ve senin bu yaptığın resmen işkence o hayvan o kapta kalıcağına ölmek isteyeciğine eminim işkence çekmektense ölmek daha iyi dir madem gerekli sorumluluğu alamıycaksın neden aldın bu insanca bir davranış değildir o hayvanın hayatıyla oynayamazsın lütfen bir pethopa geri ver[/QUOTE]
"Lütfen petshop'a ger ver" versinde küçüçük yerdeki 25 kardeşinin yanına plastik kabına dönsün zavallı. en azından senin gibi istekli birinin elinden kurtulup kaplumbağa üzerinden ticari amaç güden birinin eline gider. Hem bakarsın senin gibi 50 litrelik PLASTİK kapta bakacak biri alacağına 5liralık kaplumbağa bahçesi denilen içine ne su ne de kaplumbağa konulan kabıyla birlikte yeni sahibi olur.
Arkadaş bilgilisiniz inkar yok. Bilmişssiniz ona da inkar yok. Ama herkesin evinde de havuz yok ki adam heveslenmiş almış 200 litrelik tank kurmaya belki durumu yok belki de yeri yok. Yani hayvanı seven ve bakabilecek durumda olup sizden yardım isteyen bir kardeşimiz. Sanki hayvan ondan daha iyi birine gidecek. Şu forumda hiç sevmediğim yorumdur. Alamazsın edemezsin yapamazsın. Hanginiz kavanozda balık beslemedi ki. Lafım yapmamalısın gibi cümleleri kuranlara değildir.
Saklama Kabında Çöpçü
http://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/4-katli-sebzelik-plastik-cekmece-paslanmaz-celik-97857054
Duman Bey fikrinize bu uyuyor herhalde.
http://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/4-katli-sebzelik-plastik-cekmece-paslanmaz-celik-97857054
Duman Bey fikrinize bu uyuyor herhalde.
Muhabbet Kuşu Yem Yemiyor
Kullandım pek bir işe yaradığını da göremedik. İshal eskisi kadar çok değil fakat ekmeğe devam.
Kullandım pek bir işe yaradığını da göremedik. İshal eskisi kadar çok değil fakat ekmeğe devam.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
