ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Just-breath
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2008 02:11
Son Ziyaret:
16 Ağustos 2009 01:11
Toplam Mesaj:
217 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
miran guler
Doğum Tarihi:
05 Temmuz 1983
Yaş:
42
İl:
Ankara
Meslek:
İnş. Müh.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İnş.Müh.
Miran Güler
Miran Güler
SON 10 MESAJI
Fanlı soğutma sistemi
[QUOTE=Kenan1111]Fanları nereden temin edebilir bir iki fan için bilgisayarların fanını sökmek doğru olmaz bilgisayarcılardan temin edilinebilir mi? [/QUOTE]
İnternettende alabilirsiniz.Bilgisayarcılardanda ve oturduğunuz yere göre vatan bilgisayar gibi büyük store'lardanda alınabilir.Kullanmak istediğiniz fan boyutuna göre 120mm 92mm 80mm 60mm fanlar mevcuttur.
[QUOTE=Kenan1111]Fanları nereden temin edebilir bir iki fan için bilgisayarların fanını sökmek doğru olmaz bilgisayarcılardan temin edilinebilir mi? [/QUOTE]
İnternettende alabilirsiniz.Bilgisayarcılardanda ve oturduğunuz yere göre vatan bilgisayar gibi büyük store'lardanda alınabilir.Kullanmak istediğiniz fan boyutuna göre 120mm 92mm 80mm 60mm fanlar mevcuttur.
4. kat 720 kilo
[QUOTE=MUSTAFAYASAR]Merhaba, arkadaşlar aynı sıkıntıyı bende yaşadım.3-4 tane inşaat mühendisi arkadaşa danıştım.Hepsinin söyledigi aynı idi.Katların zeminin 1 metrekare alanının 360 kg taşıyabilecegi fakat depremden sonra degişen inşaat yönetmelikeri,yani 1999 yılından sonra; beton kalitesi gibi kalitenin artıgı durumlar göz önüne alınırsa taşıyabilecegini söylemişlerdi.Benim oturdugum bina 1990 yılı yapımı oldugundan buna cesaret edemedim.Alt komşuya akvaryumlar ile misafirlige inmek istemedim.Bide şu konuyu açıklıga kavuşturalım.Eve gelen 10 kişi veya 20 kişi 100 kg dan 1000 kğ-2000 kğ yapar ama bu insanların ağırlığı katın zeminine yayılır ve geçici duruyorlar.Akvaryumlar gibi tek noktada yıllarca durmayacak;fakat akvaryum yıllarca aynı noktaya yük bindirerek duracaktır. [/QUOTE]
Düzeltmek isterim bir örnekle.
Bina yapıyorsunuz.2katın salonuna tüm kumu yıgdınız. Oradan çekeceksiniz kumu.kum günlerce haftalarca orda duruyor.Döşemede herhangi bir problem yok.Kumu almaya basladıkca yük hafifliyor ama farkediyorsunuzki döşeme sehim yapmaya başlamış.Yani döşeme aşşağı dogru çukurlaşıyor.Halbuki yük azalıyor? daha fazla yükte hiçbişey olmamıştı?
Genel olarak herkese demem odurki.Bu işler taş taş üstüne dizmeyle olan işler değil Komplike mühendislik çözümleri.Arkadaşın dediği gibi teknik elemanları danışılması gerekir.
Bu sorunların çözümlerini burada aranması faydasız.Bu kadar basite almayın lütfen.Taşır taşımaz denecek kadar basit hesaplar değil bunlar.
Saygılar.
[QUOTE=MUSTAFAYASAR]Merhaba, arkadaşlar aynı sıkıntıyı bende yaşadım.3-4 tane inşaat mühendisi arkadaşa danıştım.Hepsinin söyledigi aynı idi.Katların zeminin 1 metrekare alanının 360 kg taşıyabilecegi fakat depremden sonra degişen inşaat yönetmelikeri,yani 1999 yılından sonra; beton kalitesi gibi kalitenin artıgı durumlar göz önüne alınırsa taşıyabilecegini söylemişlerdi.Benim oturdugum bina 1990 yılı yapımı oldugundan buna cesaret edemedim.Alt komşuya akvaryumlar ile misafirlige inmek istemedim.Bide şu konuyu açıklıga kavuşturalım.Eve gelen 10 kişi veya 20 kişi 100 kg dan 1000 kğ-2000 kğ yapar ama bu insanların ağırlığı katın zeminine yayılır ve geçici duruyorlar.Akvaryumlar gibi tek noktada yıllarca durmayacak;fakat akvaryum yıllarca aynı noktaya yük bindirerek duracaktır. [/QUOTE]
Düzeltmek isterim bir örnekle.
Bina yapıyorsunuz.2katın salonuna tüm kumu yıgdınız. Oradan çekeceksiniz kumu.kum günlerce haftalarca orda duruyor.Döşemede herhangi bir problem yok.Kumu almaya basladıkca yük hafifliyor ama farkediyorsunuzki döşeme sehim yapmaya başlamış.Yani döşeme aşşağı dogru çukurlaşıyor.Halbuki yük azalıyor? daha fazla yükte hiçbişey olmamıştı?
Genel olarak herkese demem odurki.Bu işler taş taş üstüne dizmeyle olan işler değil Komplike mühendislik çözümleri.Arkadaşın dediği gibi teknik elemanları danışılması gerekir.
Bu sorunların çözümlerini burada aranması faydasız.Bu kadar basite almayın lütfen.Taşır taşımaz denecek kadar basit hesaplar değil bunlar.
Saygılar.
4. kat 720 kilo
Bakınız.Bu işleri bence şöyle bence taşır bence taşımaz gibi kesinlikle değerlendirmeyin.Ayrıca şurada taşıyor bak bizim binada da taşır gibisinden karşılaştırmalarda yanlış.
Katınız okadar da önemli değil 4.kat olmuş bodrum olmuş.Kesitler 4.katda okadar düşmez.Yapı rijitdir.İşin içine kat girdiğinde kolonlar üst katların yükünü alt katlara iletir ve emin olun 720kg bir kolon için problem olmaz.
Oturduğunz yapı kaç yıllık?
Bu soruyu sormamın sebebi öyle yapılar görüyoruzki burda insan yaşıyormu diyoruz.Tek kafama takılan döşemenizdir :)
Just-breath 2009-07-12 22:44:41
Bakınız.Bu işleri bence şöyle bence taşır bence taşımaz gibi kesinlikle değerlendirmeyin.Ayrıca şurada taşıyor bak bizim binada da taşır gibisinden karşılaştırmalarda yanlış.
Katınız okadar da önemli değil 4.kat olmuş bodrum olmuş.Kesitler 4.katda okadar düşmez.Yapı rijitdir.İşin içine kat girdiğinde kolonlar üst katların yükünü alt katlara iletir ve emin olun 720kg bir kolon için problem olmaz.
Oturduğunz yapı kaç yıllık?
Bu soruyu sormamın sebebi öyle yapılar görüyoruzki burda insan yaşıyormu diyoruz.Tek kafama takılan döşemenizdir :)
Fanlı soğutma sistemi
Selamlar hocam power yapmışsın ya :) süper olmuş bayıldım ben direk pc den çekiyorum fan hız kontrolcümede bağladım 3 fanın hızlarını kontrol edebiliyorum o akvaryumun ram'i kaç bakalım :) şaka bi yana harika olmuş bayıldım.
Arkadaşlar Fan ile soğutma yaparken en önemli dikkat etmeniz gereken nokta BÜYÜK HARF İLE YAZIYORUM KESİNLİKLE BİR TOZ TOPLAYICIYI FANIN ÇEKİŞ BÖLÜMÜNE MONTE ETMENİZDİR.
Toz toplayıcıdan kastım çorap olabilir.Yada gene bilgisayar fanları ile verilen yada harici olarak alınabilen aparatlar olabilir.
Ortamdaki tozları suyun içine atmak istemeyiz.
Saygılar.
Just-breath 2009-07-12 17:04:07
Selamlar hocam power yapmışsın ya :) süper olmuş bayıldım ben direk pc den çekiyorum fan hız kontrolcümede bağladım 3 fanın hızlarını kontrol edebiliyorum o akvaryumun ram'i kaç bakalım :) şaka bi yana harika olmuş bayıldım.
Arkadaşlar Fan ile soğutma yaparken en önemli dikkat etmeniz gereken nokta BÜYÜK HARF İLE YAZIYORUM KESİNLİKLE BİR TOZ TOPLAYICIYI FANIN ÇEKİŞ BÖLÜMÜNE MONTE ETMENİZDİR.
Toz toplayıcıdan kastım çorap olabilir.Yada gene bilgisayar fanları ile verilen yada harici olarak alınabilen aparatlar olabilir.
Ortamdaki tozları suyun içine atmak istemeyiz.
Saygılar.
Malawi Tankı İçin Kum
1200lt/h lık bir dış filtre işinizi görecektir.Fiyatlar arttıkça kalite artacaktır dış filtre konusunda o yüzden seçim size ait.Ama herkesin orta görüşü eheim almanız yönünde olacaktır.
Karma tankımda Duboisi , Sarı Prenses , İceman ve mavi prenses besliyorum.Hepside yavru veriyor.
300lt Tankınıza 1e 4d sarı prenses 1e 4d iceman ve mesela 1e 4d Red rubin tavsiye ederim güzel bir tank olacaktır.
Saygılar.
1200lt/h lık bir dış filtre işinizi görecektir.Fiyatlar arttıkça kalite artacaktır dış filtre konusunda o yüzden seçim size ait.Ama herkesin orta görüşü eheim almanız yönünde olacaktır.
Karma tankımda Duboisi , Sarı Prenses , İceman ve mavi prenses besliyorum.Hepside yavru veriyor.
300lt Tankınıza 1e 4d sarı prenses 1e 4d iceman ve mesela 1e 4d Red rubin tavsiye ederim güzel bir tank olacaktır.
Saygılar.
80-55-40 lık avvaryum alamayı düşünüyorum
4mm az.6mm uygun olur.
Yapabildiğiniz MAX en büyük akvaryumu yapmaya çalışın.Sonradan keşke dersiniz emin olun.Burdaki her akvarist bunu yaşamıştır.
Ben kendi akvaryumlarımda genelde Boy/Yükseklik = 2.2-2.5 oranını kullanıyorumm bu tamamen görsel olarak benim tercihim daha estetik duruyor. Yani 80cm akvaryuma maximum 35-40cm yükseklik yaparım :)
Eğer 80-55h ise kastınız gene benim fikrimdir pek kullanışlı olmayacaktır.
Saygılar
4mm az.6mm uygun olur.
Yapabildiğiniz MAX en büyük akvaryumu yapmaya çalışın.Sonradan keşke dersiniz emin olun.Burdaki her akvarist bunu yaşamıştır.
Ben kendi akvaryumlarımda genelde Boy/Yükseklik = 2.2-2.5 oranını kullanıyorumm bu tamamen görsel olarak benim tercihim daha estetik duruyor. Yani 80cm akvaryuma maximum 35-40cm yükseklik yaparım :)
Eğer 80-55h ise kastınız gene benim fikrimdir pek kullanışlı olmayacaktır.
Saygılar
Mıknatıslar
Akvaryumun içinden çekilen su filtre/sump içine girdiginde sepetlerdeki veya bölmedeki bioball içinden gecer sonra süngerden elyafdan vb malzemelerden geçerek tekrar akvaryuma filtrelenmiş bir şekilde geri dökülür.
Bu bioball'lardaki engebeli yapılar yararlı bakterileri barındırır ve burdan geçen suyu biyolojik olarak filtrelenmesinde kullanılır.
Saygılar.
Akvaryumun içinden çekilen su filtre/sump içine girdiginde sepetlerdeki veya bölmedeki bioball içinden gecer sonra süngerden elyafdan vb malzemelerden geçerek tekrar akvaryuma filtrelenmiş bir şekilde geri dökülür.
Bu bioball'lardaki engebeli yapılar yararlı bakterileri barındırır ve burdan geçen suyu biyolojik olarak filtrelenmesinde kullanılır.
Saygılar.
100 lt' ye filtre
Dün Ankarada bir yerden jebao marka 503 model dış filtre aldım.Debisi 750Lt/h.şimdilik bir problemim yok.Ucuz olduğu için aldım.Tetra 600 su kaçırmıştı 80lik tankımda da :)
Fiyatı 90TL Ekonomik Düşünürseniz tavsiye ederim.Fiyat'da probleminiz yoksa en az risk alcağınız model Eheim'dir.
Saygılar.
Dün Ankarada bir yerden jebao marka 503 model dış filtre aldım.Debisi 750Lt/h.şimdilik bir problemim yok.Ucuz olduğu için aldım.Tetra 600 su kaçırmıştı 80lik tankımda da :)
Fiyatı 90TL Ekonomik Düşünürseniz tavsiye ederim.Fiyat'da probleminiz yoksa en az risk alcağınız model Eheim'dir.
Saygılar.
s.p lerimin yanına acei ngara uygunmu
Tek tür beslemek kişinin tercihidir bizim değil.Şu forumda İnsanların zevklerinede müdahele etme hakkını kendimizde nasıl buluyoruz anlamıyorum.
Uygundur beraber beslenebilir hatta aceiler cok muzip canlılardır.Renk katabilir.
Saygılar.
Tek tür beslemek kişinin tercihidir bizim değil.Şu forumda İnsanların zevklerinede müdahele etme hakkını kendimizde nasıl buluyoruz anlamıyorum.
Uygundur beraber beslenebilir hatta aceiler cok muzip canlılardır.Renk katabilir.
Saygılar.
balıkların sevmediği ışık rengi
Mavi ışık doğrudur strese sokuyor.Fakat ben mavi ışık kullandım ve stres yaşamadı balıklarım zamanında.
Bakınız canlılar ortama adaptasyon olurlar.Malawi gölünden tutup getirdiğiniz balıklarda sorun yaşayabilirsiniz ama akvaryumdan aldığınız yada sizin elinizde büyüyen balıklarda bu adaptasyon olayı çözülür.Düzenli olarak ışık açılıp düzenli olarak ışık kapatıldıktan sonra renk farketmez kanattindeyim.Canlıların strese girmesinin başlıca sebeplerinden biri monoton hareketlerin olmayışı ve karmaşa olması.
Mavi ışık derinlerde soguruldugu için karanlık ortamlar yaratcaktır ayrıca.
Kırmızıdan ziyade pembe kullanmanızı tavsiye ederim.
Saygılar.
Just-breath 2009-07-12 01:06:46
Mavi ışık doğrudur strese sokuyor.Fakat ben mavi ışık kullandım ve stres yaşamadı balıklarım zamanında.
Bakınız canlılar ortama adaptasyon olurlar.Malawi gölünden tutup getirdiğiniz balıklarda sorun yaşayabilirsiniz ama akvaryumdan aldığınız yada sizin elinizde büyüyen balıklarda bu adaptasyon olayı çözülür.Düzenli olarak ışık açılıp düzenli olarak ışık kapatıldıktan sonra renk farketmez kanattindeyim.Canlıların strese girmesinin başlıca sebeplerinden biri monoton hareketlerin olmayışı ve karmaşa olması.
Mavi ışık derinlerde soguruldugu için karanlık ortamlar yaratcaktır ayrıca.
Kırmızıdan ziyade pembe kullanmanızı tavsiye ederim.
Saygılar.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
