ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yigittsimsek
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
50
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Mart 2024 02:40
Son Ziyaret:
17 Ekim 2024 21:47
Toplam Mesaj:
47 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yiğit Şimşek
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yiğit Şimşek
SON 10 MESAJI
150*50*60h Tropheus Mpimbwe Redcheek
Arkadaşlar merhabalar yeni bir konu açıp konu kalabalığı yapmak istemedim.
Bildiğiniz üzere Tropheus mpimbwe redcheek besliyorum. 30 adet yavrudan. Aşağıya Seachem PH alert görselini paylaşacağım. Sizce bu pH yeterli mi? Evde karbonat var ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Kullansam mı onu da bilmiyorum. PH bu şekilde sanırım 7.5 7.6 seviyelerinde ama tam emin değilim. Bilgisi olan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/140820241409281.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhabalar yeni bir konu açıp konu kalabalığı yapmak istemedim.
Bildiğiniz üzere Tropheus mpimbwe redcheek besliyorum. 30 adet yavrudan. Aşağıya Seachem PH alert görselini paylaşacağım. Sizce bu pH yeterli mi? Evde karbonat var ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Kullansam mı onu da bilmiyorum. PH bu şekilde sanırım 7.5 7.6 seviyelerinde ama tam emin değilim. Bilgisi olan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/140820241409281.jpg[/IMG]
150*50*60h Tropheus Mpimbwe Redcheek
09.08.2024
Güncelleme
Ortalama 2 haftadır balkonda leğen içinde duran 2 adet gnays kayam vardı. Bunlara yosun tutturmaya çalışıyordum. Kovanın içine yem atıyordum ve her balkona çıkışımda suyu karıştırmaya çalışıyordum. Bir süre yosun namına tek bir hareket yoktu ve açıkçası umudum bitmişti yosun konusunda. Taşları kontrol etmek için elime aldım ve gördüğüm şey taşların üzerinde ufak ufak yeşil benekler oluşmuştu. Kayaların son durumu aşağıda. Herkese keyifli hobiler dilerim…
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/090820241818071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/090820241818111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/090820241818141.jpg[/IMG]
09.08.2024
Güncelleme
Ortalama 2 haftadır balkonda leğen içinde duran 2 adet gnays kayam vardı. Bunlara yosun tutturmaya çalışıyordum. Kovanın içine yem atıyordum ve her balkona çıkışımda suyu karıştırmaya çalışıyordum. Bir süre yosun namına tek bir hareket yoktu ve açıkçası umudum bitmişti yosun konusunda. Taşları kontrol etmek için elime aldım ve gördüğüm şey taşların üzerinde ufak ufak yeşil benekler oluşmuştu. Kayaların son durumu aşağıda. Herkese keyifli hobiler dilerim…
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/090820241818071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/090820241818111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/090820241818141.jpg[/IMG]
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/030820242218471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/030820242218471.jpg[/IMG]
Oscar Ve Pirana
[QUOTE=Abdulsamet...]Arkadaşımın akvaryumunda 4adet oscar 2 adet otcul pirana (ağzının üst kısmı aşağıdan uzun olan) ve 1 adet papağan ciklet var ve gayet sağlıklı duruyorlar ona bu form dan bahsettim kendisi sorma mı rica etti 1 yıldır yaşıyorlar acaba bir sıkıntı olurmu akvaryum hacmi 450L ve dekor sadece kum ve 1 tane küçük testi ?[/QUOTE]
Merhabalar,
Öncelikle söylediğiniz türleri bir arada besleyen hobici insanlar var ve herhangi bir sorun yaşamadıklarını dile getiriyorlar. Hacim konusuna gelecek olursak şöyle bir örnek vermek istiyorum: kapasitesi 30 kişilik olan otobüste 60 kişi ile yolculuk etmek ile eş değer. Alan onlar için çok dar. Sadece 1 astronota 300 küsür litre öneriliyor. Ama sadece öneri ile kalıyor maalesef. 200 litrede 5 astronot beslemek isteyen ve besleyen kişilerde oluyor. İmkansız mı hayır beslenir ama balık gelişemez, hastalanır, strese girer, alandan dolayı bölgeci kavgalar oluşur da oluşur gibi sıralayarak gidebiliriz.
[QUOTE=Abdulsamet...]Arkadaşımın akvaryumunda 4adet oscar 2 adet otcul pirana (ağzının üst kısmı aşağıdan uzun olan) ve 1 adet papağan ciklet var ve gayet sağlıklı duruyorlar ona bu form dan bahsettim kendisi sorma mı rica etti 1 yıldır yaşıyorlar acaba bir sıkıntı olurmu akvaryum hacmi 450L ve dekor sadece kum ve 1 tane küçük testi ?[/QUOTE]
Merhabalar,
Öncelikle söylediğiniz türleri bir arada besleyen hobici insanlar var ve herhangi bir sorun yaşamadıklarını dile getiriyorlar. Hacim konusuna gelecek olursak şöyle bir örnek vermek istiyorum: kapasitesi 30 kişilik olan otobüste 60 kişi ile yolculuk etmek ile eş değer. Alan onlar için çok dar. Sadece 1 astronota 300 küsür litre öneriliyor. Ama sadece öneri ile kalıyor maalesef. 200 litrede 5 astronot beslemek isteyen ve besleyen kişilerde oluyor. İmkansız mı hayır beslenir ama balık gelişemez, hastalanır, strese girer, alandan dolayı bölgeci kavgalar oluşur da oluşur gibi sıralayarak gidebiliriz.
Aynı Tankta Japon Balığı Ve Lepistes Üretmek
Çok özür dileyerek bir şey demek istiyorum. Son 3 günden beri sürekli bu arkadaşın açtığı forum konuları ve bu arkadaşa sataşan insanlar görüyorum. Forum forumluktan daha çok kendini kanıtlama tatmin etme ve laf sokma ortamına dönmeye başladı. Bu tarz asılsız forum konuları ile gerçekten yardıma ihtiyacı olan insanların konuları alt taraflarda kalıp görülmüyor. Her şeyi herkes çok iyi bilmek zorunda değil ki bilemezde. Öyle bir şey mümkün değil. 30 yıllık üretici olan adam bile küçücük akvaryumda hatalar yapabiliyor. Sizlerden rica ediyorum aslı olmayan ve gerçekten yardıma ihtiyacı olmayan bir kişi iseniz daha fazla forumda konu kirliliği yaratmayın lütfen. Çünkü gerçekten bilgi almak istiyoruz ama Aslı olmayan konular yüzünden konularımız alta düşüyor.
Çok özür dileyerek bir şey demek istiyorum. Son 3 günden beri sürekli bu arkadaşın açtığı forum konuları ve bu arkadaşa sataşan insanlar görüyorum. Forum forumluktan daha çok kendini kanıtlama tatmin etme ve laf sokma ortamına dönmeye başladı. Bu tarz asılsız forum konuları ile gerçekten yardıma ihtiyacı olan insanların konuları alt taraflarda kalıp görülmüyor. Her şeyi herkes çok iyi bilmek zorunda değil ki bilemezde. Öyle bir şey mümkün değil. 30 yıllık üretici olan adam bile küçücük akvaryumda hatalar yapabiliyor. Sizlerden rica ediyorum aslı olmayan ve gerçekten yardıma ihtiyacı olmayan bir kişi iseniz daha fazla forumda konu kirliliği yaratmayın lütfen. Çünkü gerçekten bilgi almak istiyoruz ama Aslı olmayan konular yüzünden konularımız alta düşüyor.
150*50*60h Tropheus Mpimbwe Redcheek
[QUOTE=Predatorr]
Ara ara vermende fayda var balıkların en çok bulundukları kısma yapıştırırsan veya bırakırsan zemine daha etkili olur birde en aç oldukları zaman sabahları verirsen daha kolay alışırlar.[/QUOTE]
Bilgi için teşekkürler abi. Bugün öğle saatlerinde tablet yemden cama yapıştırdım. Bir 3-5 dakika herhangi bir yaklaşım olmadı tam umudumu yitirdim camdan alıp bölüp verecektim ki içlerinden 2 cesaretli yeme vurmaya başladı. Sürü psikolojisi ile de diğerlerinin de ilgisini çekti sanırım bu sorunu da hallettim. [:)]
[QUOTE=Predatorr]
Ara ara vermende fayda var balıkların en çok bulundukları kısma yapıştırırsan veya bırakırsan zemine daha etkili olur birde en aç oldukları zaman sabahları verirsen daha kolay alışırlar.[/QUOTE]
Bilgi için teşekkürler abi. Bugün öğle saatlerinde tablet yemden cama yapıştırdım. Bir 3-5 dakika herhangi bir yaklaşım olmadı tam umudumu yitirdim camdan alıp bölüp verecektim ki içlerinden 2 cesaretli yeme vurmaya başladı. Sürü psikolojisi ile de diğerlerinin de ilgisini çekti sanırım bu sorunu da hallettim. [:)]
150*50*60h Tropheus Mpimbwe Redcheek
[QUOTE=Predatorr]Tablet yeme ortama alıştıklarında ve biraz daha büyüdüklerinde daha kolay alışırlar [/QUOTE]
O zaman bu süreç içersinde tablet yeme zorlamanın bir mantığı yok. Teşekkür ederim bilgi için.
[QUOTE=Predatorr]Tablet yeme ortama alıştıklarında ve biraz daha büyüdüklerinde daha kolay alışırlar [/QUOTE]
O zaman bu süreç içersinde tablet yeme zorlamanın bir mantığı yok. Teşekkür ederim bilgi için.
150*50*60h Tropheus Mpimbwe Redcheek
[QUOTE=Orhan76]Maswa mı red cheek mi kararsız kalmıştınız hatırlıyorum. Sonunda bu güzelleri seçmişsiniz [:)] Hayırlı olsun [:)] [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim Orhan abi. [:3]
İki canlıyı da aynı ortamda farklı akvaryumda gördüm. Hem görsel hem de hareket anlamında redler daha çok ilgimi çekti.
[QUOTE=Orhan76]Maswa mı red cheek mi kararsız kalmıştınız hatırlıyorum. Sonunda bu güzelleri seçmişsiniz [:)] Hayırlı olsun [:)] [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim Orhan abi. [:3]
İki canlıyı da aynı ortamda farklı akvaryumda gördüm. Hem görsel hem de hareket anlamında redler daha çok ilgimi çekti.
150*50*60h Tropheus Mpimbwe Redcheek
Güncelleme
Tropical Super Spirulina Forte Tablet
Sera Flora Nature
Tropical D-Allio Plus Flakes
Yemleri dün Atakan Petshoptan temin ettim. Sera Flora ve D-Allio yu kapış kapış yiyorlar 2 dakika sürmüyor ve çok sevdiler. Fakat tablet yeme henüz bir yaklaşımları bulunmadı. Cama yapıştırıyorum suda bölünen parçalara hareket başlatıp yiyorlar. Tablet yem için nasıl bir alıştırma yöntemi uygulayabilirim? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/240720241139521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/240720241139541.jpg[/IMG]
Güncelleme
Tropical Super Spirulina Forte Tablet
Sera Flora Nature
Tropical D-Allio Plus Flakes
Yemleri dün Atakan Petshoptan temin ettim. Sera Flora ve D-Allio yu kapış kapış yiyorlar 2 dakika sürmüyor ve çok sevdiler. Fakat tablet yeme henüz bir yaklaşımları bulunmadı. Cama yapıştırıyorum suda bölünen parçalara hareket başlatıp yiyorlar. Tablet yem için nasıl bir alıştırma yöntemi uygulayabilirim? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/240720241139521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244023/240720241139541.jpg[/IMG]
150*50*60h Tropheus Mpimbwe Redcheek
[QUOTE=celalabay]Kurulumunuz hayırlı olsun. Ölçü de tank da çok güzel [:nazar:]
Eğer mümkünse aynı boy yavrulardan biraz daha takviye yapmanızı öneririm. 30 yavruyu kayıpsız büyütseniz bile aradan muhtemelen birkaç sıkıntılı yavru çıkacaktır. 30 yavrudan muhtemelen 15 dişi çıkacak ve ilk yanık kalma eğilimine girecekler de yine dişiler olacağından 10-12 arası güzel dişi kalacak size. 2-3 de erkek derseniz gün sonunda 15 yetişkine döner iş. Tank ölçülerine bakacak olursak biraz daha sayı kaldırır diye düşünüyorum :)
Keyifli hobiler, sağlıklı balıklar dilerim. [/QUOTE]
Değerli yorumun için teşekkür ederim Celal abi. Balıkları temin ettiğim değerli abi de bana bu tanka nereden baksan en az bir 80-100 adet aynı boy yavru vermemiz lazım aralarından seçim yapmak daha rahat olur diye, böyle bir şey demişti sanırım çok haklı. İlk etapta 100 mü yok abi ya modunda oldum ama sizinde yorumunuzdan sonra sanırım bu hafta sonu ortalama bir 30 adet daha temin edeceğim.
[QUOTE=celalabay]Kurulumunuz hayırlı olsun. Ölçü de tank da çok güzel [:nazar:]
Eğer mümkünse aynı boy yavrulardan biraz daha takviye yapmanızı öneririm. 30 yavruyu kayıpsız büyütseniz bile aradan muhtemelen birkaç sıkıntılı yavru çıkacaktır. 30 yavrudan muhtemelen 15 dişi çıkacak ve ilk yanık kalma eğilimine girecekler de yine dişiler olacağından 10-12 arası güzel dişi kalacak size. 2-3 de erkek derseniz gün sonunda 15 yetişkine döner iş. Tank ölçülerine bakacak olursak biraz daha sayı kaldırır diye düşünüyorum :)
Keyifli hobiler, sağlıklı balıklar dilerim. [/QUOTE]
Değerli yorumun için teşekkür ederim Celal abi. Balıkları temin ettiğim değerli abi de bana bu tanka nereden baksan en az bir 80-100 adet aynı boy yavru vermemiz lazım aralarından seçim yapmak daha rahat olur diye, böyle bir şey demişti sanırım çok haklı. İlk etapta 100 mü yok abi ya modunda oldum ama sizinde yorumunuzdan sonra sanırım bu hafta sonu ortalama bir 30 adet daha temin edeceğim.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
