ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
JotaReis007
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
226
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2024 11:54
Son Ziyaret:
20 Ekim 2025 22:03
Toplam Mesaj:
322 [0.37 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsmail Reis
Doğum Tarihi:
16 Mart 1993
Yaş:
33
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İsmail
25 litre Betta.
50 litre Melek.
80 litre Mpenga ciklet.
130 litre İceman ciklet.
500 litre Yunus ciklet.
ALLAH'tan başka ilah yoktur.
SON 10 MESAJI
Akvaryum Soğutma
[QUOTE=Andaç Azak]
500 litre epey fazla ama onuda soğutabilecek fan sistemleri elbet vardır benim de yaptığım gibi 12 cm ve üzeri fanlara yönelebilirsiniz minimum 5-6 fanla işiniz hallolacaktır
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236667/100620241150441.jpg[/IMG]
150 litreye 2 fan işimi görüyor şuan evin içi yaklaşık 28-29 derece , bu hesapla 5 fan da yeter diye düşünüyorum
Fiyat konusunda da şunu diyebilirim sahibinden de uygun fiyatlı fan üreten hobiciler var onlardan satın alabilirsiniz [/QUOTE]
Çok hoş durmuş sanırım dediğiniz gibi yapacağım fanı büyük alsam sayıyı 2 ye düşürsem daha mantıklı olmaz mı sizce de ?
[QUOTE=Andaç Azak]
500 litre epey fazla ama onuda soğutabilecek fan sistemleri elbet vardır benim de yaptığım gibi 12 cm ve üzeri fanlara yönelebilirsiniz minimum 5-6 fanla işiniz hallolacaktır
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236667/100620241150441.jpg[/IMG]
150 litreye 2 fan işimi görüyor şuan evin içi yaklaşık 28-29 derece , bu hesapla 5 fan da yeter diye düşünüyorum
Fiyat konusunda da şunu diyebilirim sahibinden de uygun fiyatlı fan üreten hobiciler var onlardan satın alabilirsiniz [/QUOTE]
Çok hoş durmuş sanırım dediğiniz gibi yapacağım fanı büyük alsam sayıyı 2 ye düşürsem daha mantıklı olmaz mı sizce de ?
Akvaryum Soğutma
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Sakarya'da olduğum için biraz daha şanslıyım. 😅 Popüler alışveriş sitelerinde fiyatlar 2 3 kat daha fazla olduğundan bir süre daha araştırıp powerled malzemeleride eklemeyi düşünüyorum. Bu sebeple benim ki biraz geç kalabilir ama yinede deneyimimi aksilik olmazsa belirtirim.
Bence buz yöntemi sıcaklık dalgalanmalarından dolayı daha riskli özellikle beyaz benek gibi hastalıklar açısından.
Masaüstü vantilatörü suya dik üfletiyorum gündüzleri 25 26 dereceye kadar düşürüyor fazlasını düşürmüyor. Akşamları kapatıyorum sabaha kadar sıcaklık sabit kalıyor 0.5 1 derece anca oynuyor. Benim fan yapma sebebim estetik açıdan ve termostat kolaylığından.[/QUOTE]
25-26 ideal zaten beyefendi ben estetiğe takılmıyorum açıkcası. Siz halledince lütfen belirtin bize de ilham kaynağı olsun. ;)
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Sakarya'da olduğum için biraz daha şanslıyım. 😅 Popüler alışveriş sitelerinde fiyatlar 2 3 kat daha fazla olduğundan bir süre daha araştırıp powerled malzemeleride eklemeyi düşünüyorum. Bu sebeple benim ki biraz geç kalabilir ama yinede deneyimimi aksilik olmazsa belirtirim.
Bence buz yöntemi sıcaklık dalgalanmalarından dolayı daha riskli özellikle beyaz benek gibi hastalıklar açısından.
Masaüstü vantilatörü suya dik üfletiyorum gündüzleri 25 26 dereceye kadar düşürüyor fazlasını düşürmüyor. Akşamları kapatıyorum sabaha kadar sıcaklık sabit kalıyor 0.5 1 derece anca oynuyor. Benim fan yapma sebebim estetik açıdan ve termostat kolaylığından.[/QUOTE]
25-26 ideal zaten beyefendi ben estetiğe takılmıyorum açıkcası. Siz halledince lütfen belirtin bize de ilham kaynağı olsun. ;)
Akvaryum Soğutma
[QUOTE=Hidro Dinamik]Aynı durumdan bende muzdaribim masa üstü vantilatörü kullanıyorum şimdilik.
29 30 dereceden 26 27 ye kadar düşürdü 3 5 saat içinde tabii su buharlaşması fazla oluyor.
Isıtıcı gibi belli sıcaklık aralığında çalışması için termostatlı bir şeyler yapmayı düşünüyorum.
Biraz raştırdığımda
12vdc Dijital termostat, 12vdc adaptör, 12vdc 2 3 tane fan alarak bu sorunumu çözeceğimi düşünüyorum.
Elektronik kısmıyla ilgili çok bilgi sahibi olmasamda araştırdığım kadarıyla adaptör 220v seçilirse araya trafo koymak gerekiyormuş LED armatürlerde kullanılanlardan. Trafo kullanmak yerine 12v adaptör almak daha makul oluyor.
Fanlar hakkında duyduğum bir diğer bilgide bilgisayar için olanlardansa 3 ve 4 pinli olanlar yeteri rpme çıkamıyormuş pwm kullanmamak için 2pinli olabildiğince yüksek devirli bir ürün deneyeceğim.
Elektronik malzeme satan yerlere baktığım da 1 dijital termostat, 1 adaptör ve 2 fan yaklaşık olarak 300 lira maliyetle elde edilebiliyor. [/QUOTE]
Sanırım kısa bir sürede olsa sürem var araştırmaya devam edeceğim. Zahmet edip uzunca yazdığınız için teşekkür ederim. Denedikten sonra sonuçtan haberdar ederseniz sevinirim ama aman amanda bir zaman kalmadı sanki güneş başımıza ateşten çiviler çakıyor ufaktan. :)
[QUOTE=Laterthanbefore]Buzu direk değil de 0,5lt şişeler içerisinde ekleyeni gördüm filtre çıkışına koyup deneyebilirsiniz tabi sıcaklığa dikkat etmekte fayda var.
Fan temin edene kadar bu şekilde soğutabilirsiniz[/QUOTE]
Yanlış yazmışım 5 litre kovadan kasıt pet şişe. Sanırım ciddi bir teknolojik aksam bulana kadar bu yola başvuracağım. Teşekkür ederim.[EDIT]JotaReis007,2024-06-10 00:24:58[/EDIT]
[QUOTE=Hidro Dinamik]Aynı durumdan bende muzdaribim masa üstü vantilatörü kullanıyorum şimdilik.
29 30 dereceden 26 27 ye kadar düşürdü 3 5 saat içinde tabii su buharlaşması fazla oluyor.
Isıtıcı gibi belli sıcaklık aralığında çalışması için termostatlı bir şeyler yapmayı düşünüyorum.
Biraz raştırdığımda
12vdc Dijital termostat, 12vdc adaptör, 12vdc 2 3 tane fan alarak bu sorunumu çözeceğimi düşünüyorum.
Elektronik kısmıyla ilgili çok bilgi sahibi olmasamda araştırdığım kadarıyla adaptör 220v seçilirse araya trafo koymak gerekiyormuş LED armatürlerde kullanılanlardan. Trafo kullanmak yerine 12v adaptör almak daha makul oluyor.
Fanlar hakkında duyduğum bir diğer bilgide bilgisayar için olanlardansa 3 ve 4 pinli olanlar yeteri rpme çıkamıyormuş pwm kullanmamak için 2pinli olabildiğince yüksek devirli bir ürün deneyeceğim.
Elektronik malzeme satan yerlere baktığım da 1 dijital termostat, 1 adaptör ve 2 fan yaklaşık olarak 300 lira maliyetle elde edilebiliyor. [/QUOTE]
Sanırım kısa bir sürede olsa sürem var araştırmaya devam edeceğim. Zahmet edip uzunca yazdığınız için teşekkür ederim. Denedikten sonra sonuçtan haberdar ederseniz sevinirim ama aman amanda bir zaman kalmadı sanki güneş başımıza ateşten çiviler çakıyor ufaktan. :)
[QUOTE=Laterthanbefore]Buzu direk değil de 0,5lt şişeler içerisinde ekleyeni gördüm filtre çıkışına koyup deneyebilirsiniz tabi sıcaklığa dikkat etmekte fayda var.
Fan temin edene kadar bu şekilde soğutabilirsiniz[/QUOTE]
Yanlış yazmışım 5 litre kovadan kasıt pet şişe. Sanırım ciddi bir teknolojik aksam bulana kadar bu yola başvuracağım. Teşekkür ederim.[EDIT]JotaReis007,2024-06-10 00:24:58[/EDIT]
Akvaryum Soğutma
[QUOTE=Azizdurdenn]Ben fan ile soğutmayı deneyeceğim umarım işe yarar çünkü akşam bile su sıcakığı 30 derece. İzmir yaşanacak yer değil.[/QUOTE]
İzmir'in iklimi kışın ısıtıcı açısından avantaj ama maalesef yazın balıklar için risk. Bende fan olayını araştıracağım teşekkürler.
[QUOTE=OKIRATLI]Merhabalar,
Buz işi verimli ve sürdürülebilir değil. kontrol altında tutmak zor. Bende bir tane bilgisayar fanı var düşük voltaj ile az ses çıkaracak kadar yavaşlatıyorum. Ortam sıcaklığı 30-32 lere çıktığında 220 litre akvaryumu yaklaşık 24-25 dereceye kadar soğutuyor. Akvaryumun üstü açık hava hareketi suyun yüzeyine deyecek şekilde paralel. Gece yatarken kapatıyorum. Bence abartılı sistemlere gerek yok. [/QUOTE]
Merhaba. Evet sanırım fan daha kolay. Benim 500 litre sanırım biraz daha büyük fan temin etmem gerekecek. Teşekkürler.
[QUOTE=Azizdurdenn]Ben fan ile soğutmayı deneyeceğim umarım işe yarar çünkü akşam bile su sıcakığı 30 derece. İzmir yaşanacak yer değil.[/QUOTE]
İzmir'in iklimi kışın ısıtıcı açısından avantaj ama maalesef yazın balıklar için risk. Bende fan olayını araştıracağım teşekkürler.
[QUOTE=OKIRATLI]Merhabalar,
Buz işi verimli ve sürdürülebilir değil. kontrol altında tutmak zor. Bende bir tane bilgisayar fanı var düşük voltaj ile az ses çıkaracak kadar yavaşlatıyorum. Ortam sıcaklığı 30-32 lere çıktığında 220 litre akvaryumu yaklaşık 24-25 dereceye kadar soğutuyor. Akvaryumun üstü açık hava hareketi suyun yüzeyine deyecek şekilde paralel. Gece yatarken kapatıyorum. Bence abartılı sistemlere gerek yok. [/QUOTE]
Merhaba. Evet sanırım fan daha kolay. Benim 500 litre sanırım biraz daha büyük fan temin etmem gerekecek. Teşekkürler.
Akvaryumumda Neler Oluyor?
Yani kesin bundandır diyemem ama o küp şeklindeki şey salınım yapıyor olabilir. Bende buna benzer döküm şeyler kullanmıştım hobiye ilk başladığımda. Her gün birer birer ya da 3-5 güne bir balıklarım vefat ediyordu. Her şeyi doğru yapmama rağmen sonra bunu farkettim ve çıkarttım. Çıkarttığımda altındaki yapı bal kıvamı gibi olmuş erimişti. Maalesef balıklarım zehirlenmişti siz dikkat edin lütfen.
Yani kesin bundandır diyemem ama o küp şeklindeki şey salınım yapıyor olabilir. Bende buna benzer döküm şeyler kullanmıştım hobiye ilk başladığımda. Her gün birer birer ya da 3-5 güne bir balıklarım vefat ediyordu. Her şeyi doğru yapmama rağmen sonra bunu farkettim ve çıkarttım. Çıkarttığımda altındaki yapı bal kıvamı gibi olmuş erimişti. Maalesef balıklarım zehirlenmişti siz dikkat edin lütfen.
Akvaryum Soğutma
Selamlar arkadaşlar malum havaların ısınmasıyla akvaryum suyumuzda ısınıyor. Memleketin her yerinde durum farklı ama İzmir'de oturan biri olarak bu sıcaklıktan balıklarım zorlanabilir. Malawi ciklet besliyorum. Şimdi akvaryum ısıtıcısız 30 dereceleri aştı. Soğutma cihazları,sistemleri oldukça pahalı. Kullandığınız mevcut ekonomik yöntemler var mı ? Aklıma şöyle bir düşünce geldi belki komik ve aykırı gelebilir size saygı duyarım. 5 litre plastik kovada buz koysam akvaryuma en azindan biraz etki eder mi ? Ya da zararı olur mu ? Sizler neler yapıyorsunuz paylaşırsanız müteşekkir olurum. Saygılarımla Allah'a emanet olun.
Selamlar arkadaşlar malum havaların ısınmasıyla akvaryum suyumuzda ısınıyor. Memleketin her yerinde durum farklı ama İzmir'de oturan biri olarak bu sıcaklıktan balıklarım zorlanabilir. Malawi ciklet besliyorum. Şimdi akvaryum ısıtıcısız 30 dereceleri aştı. Soğutma cihazları,sistemleri oldukça pahalı. Kullandığınız mevcut ekonomik yöntemler var mı ? Aklıma şöyle bir düşünce geldi belki komik ve aykırı gelebilir size saygı duyarım. 5 litre plastik kovada buz koysam akvaryuma en azindan biraz etki eder mi ? Ya da zararı olur mu ? Sizler neler yapıyorsunuz paylaşırsanız müteşekkir olurum. Saygılarımla Allah'a emanet olun.
Bitkilerin Üstündeki Bu Kıl Gibi Şey Nedir
Yüksek nitrat yosunlanma yapabilir. Nitrat testi edinip durumu netleştirin. Sonrası Allah kerim, profesyonel bir arkadaş elbet gerekli bilgi verir. Nitrat seviyesi bilinmeyince yosun işinde deneme yanılma yapmak gerek.
Yüksek nitrat yosunlanma yapabilir. Nitrat testi edinip durumu netleştirin. Sonrası Allah kerim, profesyonel bir arkadaş elbet gerekli bilgi verir. Nitrat seviyesi bilinmeyince yosun işinde deneme yanılma yapmak gerek.
Akvaryuma Epoksi
[QUOTE=Laterthanbefore]Su sızdırmaz bant gibi birşey ile geçici olarak onarıp en kısa sürede Ghostkoi nin önerisini uygulamanızı tavsiye ederim.
Balıkları geçici süreliğine bir petshop veya yakınlarınızda bulunan başka bir hobiciye verebilirsiniz.
Önlem almaz iseniz yerde/akvaryumda çırpınan balıklarla karşılaşma olasılığınız yüksek, tabi şimdi olur 2 gün sonra olur belki 1 ay sonra olur onu biz bilemeyiz, tedbir sizden takdir Allahtan.
Aklıma yeni bir öneri geldi.
Silikon işi 500 lt bir akvaryum için çok zor olabilir buyüzden şöyle yapabilirsiniz:
Alüminyum köşebent ile akvaryumun kenarlarını tekrar silikonlayabilirsiniz ancak görüntüyü biraz bozabilir tankınız ultra clear vb değilse böyle yapmak daha mantıklı olur.[/QUOTE]
Sözünüz doğru teşekkür ediyorum Allah razı olsun. Ama akvaryum konusunda alim olmasamda cahil biri değilim. Benim tek sorum epoksi kullanan oldu mu böyle durumda olmadı mı ona yanıt arıyorum. Zikrettiğiniz köşebent zaten var tedbir amaçlı yaptırmıştım. Allah dilediğini veriyor işte tedbir alsakta tabii ki. Ama dediğiniz gibi mecbur tedbirimizi alacağız. Aslında suyu bozmama niyetimde bir tedbir çünkü 500 litre ha diyince olmuyor maalesef büyük tankın sorunu da büyük oluyor. Kısaca zahmet ettiğin için Allah razı olsun. :)
[QUOTE=Laterthanbefore]Su sızdırmaz bant gibi birşey ile geçici olarak onarıp en kısa sürede Ghostkoi nin önerisini uygulamanızı tavsiye ederim.
Balıkları geçici süreliğine bir petshop veya yakınlarınızda bulunan başka bir hobiciye verebilirsiniz.
Önlem almaz iseniz yerde/akvaryumda çırpınan balıklarla karşılaşma olasılığınız yüksek, tabi şimdi olur 2 gün sonra olur belki 1 ay sonra olur onu biz bilemeyiz, tedbir sizden takdir Allahtan.
Aklıma yeni bir öneri geldi.
Silikon işi 500 lt bir akvaryum için çok zor olabilir buyüzden şöyle yapabilirsiniz:
Alüminyum köşebent ile akvaryumun kenarlarını tekrar silikonlayabilirsiniz ancak görüntüyü biraz bozabilir tankınız ultra clear vb değilse böyle yapmak daha mantıklı olur.[/QUOTE]
Sözünüz doğru teşekkür ediyorum Allah razı olsun. Ama akvaryum konusunda alim olmasamda cahil biri değilim. Benim tek sorum epoksi kullanan oldu mu böyle durumda olmadı mı ona yanıt arıyorum. Zikrettiğiniz köşebent zaten var tedbir amaçlı yaptırmıştım. Allah dilediğini veriyor işte tedbir alsakta tabii ki. Ama dediğiniz gibi mecbur tedbirimizi alacağız. Aslında suyu bozmama niyetimde bir tedbir çünkü 500 litre ha diyince olmuyor maalesef büyük tankın sorunu da büyük oluyor. Kısaca zahmet ettiğin için Allah razı olsun. :)
Akvaryuma Epoksi
[QUOTE=GhostKoi]
Sızıntı için dışarıdan bölgesel bir uygulama kesin çözüm olmayacaktır. Tespit ettiğiniz nokta dışında başka herhangi bir noktadan da herhangi bir zamanda sızıntı olabilir. Kolaya kaçmayıp akvaryumu komple silikonlamanız en güvenilir yol. [/QUOTE]
Bunun farkındayım yukarıda slikon demeyin diye dememin sebebi üşenmem değil. Balıkları koyacak yerim yok ve slikonlayıp bekletip suyun oturması ortalama 10 gün. Kırık vs olmadığı için çözebilirim diye düşündüm. Çünkü 2 gündür toplasan 10 15 litre su sızdı kova hesabı ciddi bir sızıntı da değil. Teşekkür ederim cevap için.
[QUOTE=GhostKoi]
Sızıntı için dışarıdan bölgesel bir uygulama kesin çözüm olmayacaktır. Tespit ettiğiniz nokta dışında başka herhangi bir noktadan da herhangi bir zamanda sızıntı olabilir. Kolaya kaçmayıp akvaryumu komple silikonlamanız en güvenilir yol. [/QUOTE]
Bunun farkındayım yukarıda slikon demeyin diye dememin sebebi üşenmem değil. Balıkları koyacak yerim yok ve slikonlayıp bekletip suyun oturması ortalama 10 gün. Kırık vs olmadığı için çözebilirim diye düşündüm. Çünkü 2 gündür toplasan 10 15 litre su sızdı kova hesabı ciddi bir sızıntı da değil. Teşekkür ederim cevap için.
Balığım Ölüyor Ne Yapmalıyım
Allah şifa versin geçmiş olsun. Metilen dökmenize gerek yoktu çünkü sorun metilenlik değil. Fanus balık bakımına uygun değildir. Havasızlıktan kaynaklanmış. Şuan beklemekten başka fırsatınız yok. Hava taşını kapatmayın bolca oksijen eklesin suya. İşi Allah'a kaldı umarım yaşar. Eğer alabiliyorsanız akvaryum alın. En en en azından onu da yapamıyorsanız. 25 litrelik minyatür akvaryumlar var betalar için en azından onu alın bu balığa yetecektir.
Allah şifa versin geçmiş olsun. Metilen dökmenize gerek yoktu çünkü sorun metilenlik değil. Fanus balık bakımına uygun değildir. Havasızlıktan kaynaklanmış. Şuan beklemekten başka fırsatınız yok. Hava taşını kapatmayın bolca oksijen eklesin suya. İşi Allah'a kaldı umarım yaşar. Eğer alabiliyorsanız akvaryum alın. En en en azından onu da yapamıyorsanız. 25 litrelik minyatür akvaryumlar var betalar için en azından onu alın bu balığa yetecektir.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
