ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
NightWist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
587
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Haziran 2023 23:26
Son Ziyaret:
2 Saat 4 Dakika önce
Toplam Mesaj:
835 [0.76 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
60 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Çetin
Doğum Tarihi:
21 Şubat 2007
Yaş:
19
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Çetin
SON 10 MESAJI
L144 Şeffaf Dışkı
[QUOTE=Cyber_Scout]Biber v.b. vermeyin.
Kuru özel vatoz yemi verin sadece..
Köklerin ve küplerin miktar ve sayısını arttırın. Korkuları azalır.[/QUOTE]
Neden vermesin? Bütün otçul balıklarıma bol bol sebze veriyorum; bir eksisini görmedim, faydasını çok gördüm. Karidesler ve salyangozlarım da dahil bu konuya. Özellikle sakura karideslerimin renk formunu kapya biber ve spirulinaya borçluyum.
[QUOTE=akvarist10UR]1 hafta geçti ve dün kapya biber yedi ve bu gün de tablet yem yedi. Durumu normale döndü. Ek bir sorum daha var 2 adet dişi aldım yanına. Dişilerden biri yumurta dolu ancak bu erkek küpe hiç ilgi duymuyor. Kökleri çıkartıp tek küpü mü bıraksam diye düşündüm ancak bu sefer yine strese girecekler diye korkuyorum.
Sizce ne yapmalıyım ?
Bir de her akvaryumun önünden geçişimde kaçıyorlar korkuyorlar saklanıyorlar ona da önerisi olan var mı (ışık açmıyorum)[/QUOTE]
Kapya biber vermeniz güzel bir hareket ama abartmayın, haftada 1-2 yeterli. Bir tane bütün kapya biberini parçalara bölün, sirkeli su ile bolca yıkayın, sonra şoklama tekniği uygulayarak buzluğa atabilirsiniz. Ben şahsen bütün vereceğim bitkileri öyle yapıyorum. Ispanak, kapya ve yeşil biber; hepsinde aynı taktiği kullanabilirsiniz. Buzluktan çıkardıktan sonra bir 10-15 dk. kaynatın, biberi yumuşuyor ve yemeleri kolaylaşıyor. Karideslerime ve vatozlarıma atıyorum akşam, sabah kabuğunu topluyorum. Başka bir taktik ise spirulina ile agar agarı karıştırıp vermek. Kâğıt gibi yapıp donduruyorsunuz. Seve seve yiyor hem vatozlar hem karidesler.
[QUOTE=akvarist10UR]Bir de her akvaryumun önünden geçişimde kaçıyorlar korkuyorlar saklanıyorlar ona da önerisi olan var mı (ışık açmıyorum)[/QUOTE]
Zaman içinde alışacaklardır.
[QUOTE=Cyber_Scout]Biber v.b. vermeyin.
Kuru özel vatoz yemi verin sadece..
Köklerin ve küplerin miktar ve sayısını arttırın. Korkuları azalır.[/QUOTE]
Neden vermesin? Bütün otçul balıklarıma bol bol sebze veriyorum; bir eksisini görmedim, faydasını çok gördüm. Karidesler ve salyangozlarım da dahil bu konuya. Özellikle sakura karideslerimin renk formunu kapya biber ve spirulinaya borçluyum.
[QUOTE=akvarist10UR]1 hafta geçti ve dün kapya biber yedi ve bu gün de tablet yem yedi. Durumu normale döndü. Ek bir sorum daha var 2 adet dişi aldım yanına. Dişilerden biri yumurta dolu ancak bu erkek küpe hiç ilgi duymuyor. Kökleri çıkartıp tek küpü mü bıraksam diye düşündüm ancak bu sefer yine strese girecekler diye korkuyorum.
Sizce ne yapmalıyım ?
Bir de her akvaryumun önünden geçişimde kaçıyorlar korkuyorlar saklanıyorlar ona da önerisi olan var mı (ışık açmıyorum)[/QUOTE]
Kapya biber vermeniz güzel bir hareket ama abartmayın, haftada 1-2 yeterli. Bir tane bütün kapya biberini parçalara bölün, sirkeli su ile bolca yıkayın, sonra şoklama tekniği uygulayarak buzluğa atabilirsiniz. Ben şahsen bütün vereceğim bitkileri öyle yapıyorum. Ispanak, kapya ve yeşil biber; hepsinde aynı taktiği kullanabilirsiniz. Buzluktan çıkardıktan sonra bir 10-15 dk. kaynatın, biberi yumuşuyor ve yemeleri kolaylaşıyor. Karideslerime ve vatozlarıma atıyorum akşam, sabah kabuğunu topluyorum. Başka bir taktik ise spirulina ile agar agarı karıştırıp vermek. Kâğıt gibi yapıp donduruyorsunuz. Seve seve yiyor hem vatozlar hem karidesler.
[QUOTE=akvarist10UR]Bir de her akvaryumun önünden geçişimde kaçıyorlar korkuyorlar saklanıyorlar ona da önerisi olan var mı (ışık açmıyorum)[/QUOTE]
Zaman içinde alışacaklardır.
Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık
Bişey olmaz.
Bişey olmaz.
İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum
[QUOTE=harun reşit]Açıkçası ne olduklarını hala çözemedim. Biraz daha artarlarsa küçük bir dip çekimiyle sayılarının azaltmayı düşünüyorum.
Çürüme konusunda, dediğiniz gibi potasyum eksikliğinden şüpheleniyorum ancak tankları Walstad yöntemiyle kurduğum için dışarıdan destek vermek istemiyorum. Zaten şu anda çürüme problemi neredeyse bitti diyebilirim. Ayrıca bitkilerin büyüme hızları da iyi durumda.
En son suyun puslanması problemi vardı. Su değişimi yapmamama rağmen o da büyük oranda düzeldi. Şimdilik tankı zamana bırakıyorum.[/QUOTE]
Walstad yapacağım diye kendinizi bu kadar yormaya gerek yok bence. Yerinizde olsam dışarıdan NPK girişi yapardım. Sonuçta her toprağın besin değeri bir değil. Aynı orman içinde bile değişiyor besin değerleri.
[QUOTE=harun reşit]Açıkçası ne olduklarını hala çözemedim. Biraz daha artarlarsa küçük bir dip çekimiyle sayılarının azaltmayı düşünüyorum.
Çürüme konusunda, dediğiniz gibi potasyum eksikliğinden şüpheleniyorum ancak tankları Walstad yöntemiyle kurduğum için dışarıdan destek vermek istemiyorum. Zaten şu anda çürüme problemi neredeyse bitti diyebilirim. Ayrıca bitkilerin büyüme hızları da iyi durumda.
En son suyun puslanması problemi vardı. Su değişimi yapmamama rağmen o da büyük oranda düzeldi. Şimdilik tankı zamana bırakıyorum.[/QUOTE]
Walstad yapacağım diye kendinizi bu kadar yormaya gerek yok bence. Yerinizde olsam dışarıdan NPK girişi yapardım. Sonuçta her toprağın besin değeri bir değil. Aynı orman içinde bile değişiyor besin değerleri.
İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum
[QUOTE=harun reşit]Herkese tekrar merhaba.
Yeni konu kalabalığı olmaması için buradan sormak istedim.
Bu beyaz, ipliksi şeyler nedir?
Canlı olduklarını düşünmüyorum çünkü herhangi bir hareket göstermiyorlar. Ayrıca tabana kök salma gibi bir durumları da yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114759/190620262132161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114759/190620262132191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114759/190620262137151.jpg[/IMG][/QUOTE]
"Ormanlık bölgeden aldığım toprağı kullandım," demişsiniz. Mantar sporu olabilir ya da topraktan kaynaklı aşırı çoğalmış bir iplik yosunu olabilir. İlk seçeneğe daha yakın duruyorum şu anlık. Ayrıca bitki çürümelerinizin sebebi potasyum eksikliği olabilir. NPK konusunu araştırın mutlaka.[EDIT]NightWist,2026-06-20 04:10:51[/EDIT]
[QUOTE=harun reşit]Herkese tekrar merhaba.
Yeni konu kalabalığı olmaması için buradan sormak istedim.
Bu beyaz, ipliksi şeyler nedir?
Canlı olduklarını düşünmüyorum çünkü herhangi bir hareket göstermiyorlar. Ayrıca tabana kök salma gibi bir durumları da yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114759/190620262132161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114759/190620262132191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114759/190620262137151.jpg[/IMG][/QUOTE]
"Ormanlık bölgeden aldığım toprağı kullandım," demişsiniz. Mantar sporu olabilir ya da topraktan kaynaklı aşırı çoğalmış bir iplik yosunu olabilir. İlk seçeneğe daha yakın duruyorum şu anlık. Ayrıca bitki çürümelerinizin sebebi potasyum eksikliği olabilir. NPK konusunu araştırın mutlaka.[EDIT]NightWist,2026-06-20 04:10:51[/EDIT]
84l Akvaryumda Filtre Seçimi
[QUOTE=userhamit]84 litrelik bitkili bir lepistes akvaryumu kuracağım, yapay zekalar çok fazla hata yapmaya devam etti ve bende bu soruyu forumdaki deneyimli abilerime/ablalarıma sormak istedim.
Aklımda Haqos expro 500 filtresi var, genel olarak iyi bir filtre ancak plastik kırılganlığı ile eleştirilmiş.
Sobo sf-550f modelini de araştırdığımda ise genel olarak sobonun kalitesiz olduğunu ve motorlarının kalitesiz olduğunu söyleyen arkadaşlar gördüm.
Araştırmalarım sonucunda sobo aq 182h buldum, iyimidir bilemiyorum.
Bu filtrelerin fiyatlarına çok yakın Aquael versamax 2 buldum, ancak kullanıcılar kronik ses sorunu olduğunu söylemiş.
Öğrenci olduğumdanda fiyat konusu benim için önemli, o yüzden hata yapmamak için 1 aydır filtre hakkında araştırma yapıyorum.
Deneyimli büyüklerim, yardımınıza ihtiyacım var.[/QUOTE]
Sobo motorlarını 2-3 yıl boyunca aralıksız kullandım ve hiç bozulduklarını görmedim; bence kesinlikle alınabilir. Bu motorların genelde bozulma sebebi, suya tam olarak batırılmamaları veya yazın buharlaşan su nedeniyle motorun açıkta kalıp yanması oluyor.[EDIT]NightWist,2026-06-18 02:27:48[/EDIT]
[QUOTE=userhamit]84 litrelik bitkili bir lepistes akvaryumu kuracağım, yapay zekalar çok fazla hata yapmaya devam etti ve bende bu soruyu forumdaki deneyimli abilerime/ablalarıma sormak istedim.
Aklımda Haqos expro 500 filtresi var, genel olarak iyi bir filtre ancak plastik kırılganlığı ile eleştirilmiş.
Sobo sf-550f modelini de araştırdığımda ise genel olarak sobonun kalitesiz olduğunu ve motorlarının kalitesiz olduğunu söyleyen arkadaşlar gördüm.
Araştırmalarım sonucunda sobo aq 182h buldum, iyimidir bilemiyorum.
Bu filtrelerin fiyatlarına çok yakın Aquael versamax 2 buldum, ancak kullanıcılar kronik ses sorunu olduğunu söylemiş.
Öğrenci olduğumdanda fiyat konusu benim için önemli, o yüzden hata yapmamak için 1 aydır filtre hakkında araştırma yapıyorum.
Deneyimli büyüklerim, yardımınıza ihtiyacım var.[/QUOTE]
Sobo motorlarını 2-3 yıl boyunca aralıksız kullandım ve hiç bozulduklarını görmedim; bence kesinlikle alınabilir. Bu motorların genelde bozulma sebebi, suya tam olarak batırılmamaları veya yazın buharlaşan su nedeniyle motorun açıkta kalıp yanması oluyor.[EDIT]NightWist,2026-06-18 02:27:48[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=Omer0618]1kanal Soğuk Beyaz 12ad 6500K
2kanal Soğuk Beyaz 12ad 6500K
3kanal Sıcak Beyaz 6ad 3000K
3kanal Doğal Beyaz 6ad 4000K
4kanal Deep Red 12ad 660nm
5kanal Royal Blue 12ad 450-455nm
6kanal Violet 8ad 420-430nm
6kanal UV 4ad 395-405nm
7kanal Red 2ad 620-630nm
7kanal Blue 2ad 470nm
7kanal Green 2ad 520-530nm
7kanal Amber 3ad 590-595nm
7kanal Cyan 3ad 495-505nm
120x50x45 Toplamda 84 ad led olacak esp32 ile pwm sürücüler nldd-700h 7 ad. 20cm en 119cm uzunluk alüminyum soğutucuya dizeceğim biraz işçilik gerekecek sadece kabloları delerek üste çıkaracağım kablolama kolaylığı açısından altta sadece ledler gözükecek sonra soğutucuyu alüminyum yada paslanmaz çelikle cnc ile kaplayacağım. Çelik kablo ile tavandan sarkıtacağım. Sistem güzel oldu lakin sormak istediğim kullanıp menmun kaldığınız led markaları satıcılar vs paylaşma şansınız varsa memnun olurum. Birde suya biraz yüksek planladım 25 30cm civarı bu yüzden opal difüzörmü kullanmak mantıklı 90derece mercekmi tecrübelerinizden faydalanmak isterim. [/QUOTE]
esp32nin kardeşi esp8266 ile benzer bir sistemi kurdum sadece röle ile.
[QUOTE=Omer0618]1kanal Soğuk Beyaz 12ad 6500K
2kanal Soğuk Beyaz 12ad 6500K
3kanal Sıcak Beyaz 6ad 3000K
3kanal Doğal Beyaz 6ad 4000K
4kanal Deep Red 12ad 660nm
5kanal Royal Blue 12ad 450-455nm
6kanal Violet 8ad 420-430nm
6kanal UV 4ad 395-405nm
7kanal Red 2ad 620-630nm
7kanal Blue 2ad 470nm
7kanal Green 2ad 520-530nm
7kanal Amber 3ad 590-595nm
7kanal Cyan 3ad 495-505nm
120x50x45 Toplamda 84 ad led olacak esp32 ile pwm sürücüler nldd-700h 7 ad. 20cm en 119cm uzunluk alüminyum soğutucuya dizeceğim biraz işçilik gerekecek sadece kabloları delerek üste çıkaracağım kablolama kolaylığı açısından altta sadece ledler gözükecek sonra soğutucuyu alüminyum yada paslanmaz çelikle cnc ile kaplayacağım. Çelik kablo ile tavandan sarkıtacağım. Sistem güzel oldu lakin sormak istediğim kullanıp menmun kaldığınız led markaları satıcılar vs paylaşma şansınız varsa memnun olurum. Birde suya biraz yüksek planladım 25 30cm civarı bu yüzden opal difüzörmü kullanmak mantıklı 90derece mercekmi tecrübelerinizden faydalanmak isterim. [/QUOTE]
esp32nin kardeşi esp8266 ile benzer bir sistemi kurdum sadece röle ile.
Karideslerim Hangi Tür?
Klasik bir neocardina. Özel isim olarak genelde turuncu sakura derler. Nereden aldıysanız formları iyiymiş gerçekten.
Klasik bir neocardina. Özel isim olarak genelde turuncu sakura derler. Nereden aldıysanız formları iyiymiş gerçekten.
İlaç Satışı Neden Yok?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Galaxy Rasboralarda mı belirtiler?
[/QUOTE]
Benzeri benim rasboralarımın birinde de var. Üretici kaynaklı olduğunu düşünüyorun.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Galaxy Rasboralarda mı belirtiler?
[/QUOTE]
Benzeri benim rasboralarımın birinde de var. Üretici kaynaklı olduğunu düşünüyorun.
Endlerium (hobihane)
Tavsiyem akvaryumları gören bir ip kamera koymanız olur. TP Link Tapo markasının ürünlerine bakabilirsiniz. Böylece istediğiniz yerden takiplerini yapabilirsiniz akvaryumların.
Tavsiyem akvaryumları gören bir ip kamera koymanız olur. TP Link Tapo markasının ürünlerine bakabilirsiniz. Böylece istediğiniz yerden takiplerini yapabilirsiniz akvaryumların.
Yandan Sump Buharlaşma Sonucu Devirdaim Durması
[QUOTE=Sfenks111]Herkese merhaba başlık biraz saçma oldu karakter sınırından dolayı kusura bakmayın.
80x40x40 6mm bir tank siparişi veriyorum filtre ısıtıcı görüntü kirliliğinden kurtulmak için sumplu bir şey yaptırmak istedim ama aklıma bir şey takıldı.
Diyelim ki 10 gün hiç eve gitmedim tankın üzeri açık ve günlük 8 ila 10 saat yanan armatür var, balıkları otomatik yemleme makinesi ile besledim buharlaşma sonucu su seviyesi azaldı azalan suyu beslemek için motor kendi odasında bulunan suyu sürekli tahliye etti ama sonunda su seviyesi o kadar düştü ki ardık summpa ilk odaya su girse bile odaları bölen şaşırtma camlarının yükseliğinden dolayı diğer odalara ve dolayısıyla motor odasına su dolmadı. filtrasyon çöktü ve motor bozuldu veya yandı.
Burası beni korkutuyor. Bunu nasıl aşabilirim veya böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/276463/140620262107321.jpg[/IMG][/QUOTE]
Motor kullanılmadığı takdirde su her yerde eşit olur merak etmeyin. Su basıncı her yere eşit etki eder sadece yüksekliğe bağlıdır(su yarılanmadığı sürece). Motor bozulsa bile filtrasyon çökmez sadece pasif şekilde devam eder. Su seviyesinin azalması genel hacimde olur. [EDIT]NightWist,2026-06-15 00:19:41[/EDIT]
[QUOTE=Sfenks111]Herkese merhaba başlık biraz saçma oldu karakter sınırından dolayı kusura bakmayın.
80x40x40 6mm bir tank siparişi veriyorum filtre ısıtıcı görüntü kirliliğinden kurtulmak için sumplu bir şey yaptırmak istedim ama aklıma bir şey takıldı.
Diyelim ki 10 gün hiç eve gitmedim tankın üzeri açık ve günlük 8 ila 10 saat yanan armatür var, balıkları otomatik yemleme makinesi ile besledim buharlaşma sonucu su seviyesi azaldı azalan suyu beslemek için motor kendi odasında bulunan suyu sürekli tahliye etti ama sonunda su seviyesi o kadar düştü ki ardık summpa ilk odaya su girse bile odaları bölen şaşırtma camlarının yükseliğinden dolayı diğer odalara ve dolayısıyla motor odasına su dolmadı. filtrasyon çöktü ve motor bozuldu veya yandı.
Burası beni korkutuyor. Bunu nasıl aşabilirim veya böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/276463/140620262107321.jpg[/IMG][/QUOTE]
Motor kullanılmadığı takdirde su her yerde eşit olur merak etmeyin. Su basıncı her yere eşit etki eder sadece yüksekliğe bağlıdır(su yarılanmadığı sürece). Motor bozulsa bile filtrasyon çökmez sadece pasif şekilde devam eder. Su seviyesinin azalması genel hacimde olur. [EDIT]NightWist,2026-06-15 00:19:41[/EDIT]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
