ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sena08
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
41
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Nisan 2022 19:18
Son Ziyaret:
11 Haziran 2026 19:56
Toplam Mesaj:
41 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Şeyma Y.
Doğum Tarihi:
23 Temmuz 2002
Yaş:
23
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yeni Bitkili Akvaryum
Uzun zaman sonra güncelleme, çok ilgilenemiyorum düzen olarak görüntü göze hitap etme olarak karışıklar biliyorum , arada dışarıya veriyorum yada başka akvaryumlarıma ekiyorum yinede yetişemiyorum aşırı çoğaldılar yer kalmadı gerçekten 😅 [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261726071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261727121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261728031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261729101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261729561.jpg[/IMG]
Uzun zaman sonra güncelleme, çok ilgilenemiyorum düzen olarak görüntü göze hitap etme olarak karışıklar biliyorum , arada dışarıya veriyorum yada başka akvaryumlarıma ekiyorum yinede yetişemiyorum aşırı çoğaldılar yer kalmadı gerçekten 😅 [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261726071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261727121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261728031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261729101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/210520261729561.jpg[/IMG]
Agresif Moli? Velifera? Plati? Ne Bunun Cinsi
Belkide bilemiyorum [:D] Ama dediğim gibi şu an tamamen normal sakin uslu bi balık o akvaryumcuda da kendi türünden kimse yoktu erkek alınca herşey çözüldü, Eş istiyormuş 😅
Belkide bilemiyorum [:D] Ama dediğim gibi şu an tamamen normal sakin uslu bi balık o akvaryumcuda da kendi türünden kimse yoktu erkek alınca herşey çözüldü, Eş istiyormuş 😅
Agresif Moli? Velifera? Plati? Ne Bunun Cinsi
GÜNCELLEME : erkeği aldıktan 1 ay sonra felan baya değişti balık artık aşırı sakin, o kovalama hareketini bir kere bile yaptığını görmedim tamamen kendi halinde, erkekle beraber takılıyorlar genelde, yalnız olduğu için stresliymiş sanırım 😆
GÜNCELLEME : erkeği aldıktan 1 ay sonra felan baya değişti balık artık aşırı sakin, o kovalama hareketini bir kere bile yaptığını görmedim tamamen kendi halinde, erkekle beraber takılıyorlar genelde, yalnız olduğu için stresliymiş sanırım 😆
Yunus Cikletim Dibe Oturdu
[QUOTE=Tahayasin123]Merhaba 11 adet 8 14 cm arası yunus kolonim var tankları 98 cm idi yeterli alanları olmadığını biliyorum fakat 4 cm iken aldım boylanmaları için yeni bi tank gereği duymadım balıklar büyümeye başlayınca yeni tank arayışına girdim ve bu süreç 1 ay kadar sürdü bu sürecte akvaryumla ilgilenemedim şehir dışına çıkmam gerekti geldiğimde bi balık dibe oturmuş bayada pislik birikmişti yeni tank alıp ona geçirdim hepsini alıştırması bakteri kültüründe bi sıkıntı yok bazı balıklarda miğde çökmesi gördüm iç parazit olabilceğinden ilk sarımsak suyuna batırılmış yem yaptım onu verdim sonrasında seranın baya tuzlu iç parazit yemi vardı ona geçiş yaptım 4 5 gündür o yemi veriyorum dige oturan balık yem yemek için gezmeye çalışıyor ama pek yediğini göremedim bi kaç yem alıyordur illaki ağzına ama ancak hala dipte oturuyor flagyl ilacı vermedim eczaneler recetesiz vermiyor tavsiyesi olan varmı amonyak zehirlenmesi olabilirmi ne zamanda toparlar bilmiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251629131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251630301.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Tahayasin123]Merhaba 11 adet 8 14 cm arası yunus kolonim var tankları 98 cm idi yeterli alanları olmadığını biliyorum fakat 4 cm iken aldım boylanmaları için yeni bi tank gereği duymadım balıklar büyümeye başlayınca yeni tank arayışına girdim ve bu süreç 1 ay kadar sürdü bu sürecte akvaryumla ilgilenemedim şehir dışına çıkmam gerekti geldiğimde bi balık dibe oturmuş bayada pislik birikmişti yeni tank alıp ona geçirdim hepsini alıştırması bakteri kültüründe bi sıkıntı yok bazı balıklarda miğde çökmesi gördüm iç parazit olabilceğinden ilk sarımsak suyuna batırılmış yem yaptım onu verdim sonrasında seranın baya tuzlu iç parazit yemi vardı ona geçiş yaptım 4 5 gündür o yemi veriyorum dige oturan balık yem yemek için gezmeye çalışıyor ama pek yediğini göremedim bi kaç yem alıyordur illaki ağzına ama ancak hala dipte oturuyor flagyl ilacı vermedim eczaneler recetesiz vermiyor tavsiyesi olan varmı amonyak zehirlenmesi olabilirmi ne zamanda toparlar bilmiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251629131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251630301.jpg[/IMG][/QUOTE]
İlk yakın çekim fotoğrafta neden ağzı dolu gibi geldi bana, yavru (yumurta) tutmuş gibi yani öyle bi ihtimal olabilir mi yetişkin boyuttalar mı?
[QUOTE=Tahayasin123]Merhaba 11 adet 8 14 cm arası yunus kolonim var tankları 98 cm idi yeterli alanları olmadığını biliyorum fakat 4 cm iken aldım boylanmaları için yeni bi tank gereği duymadım balıklar büyümeye başlayınca yeni tank arayışına girdim ve bu süreç 1 ay kadar sürdü bu sürecte akvaryumla ilgilenemedim şehir dışına çıkmam gerekti geldiğimde bi balık dibe oturmuş bayada pislik birikmişti yeni tank alıp ona geçirdim hepsini alıştırması bakteri kültüründe bi sıkıntı yok bazı balıklarda miğde çökmesi gördüm iç parazit olabilceğinden ilk sarımsak suyuna batırılmış yem yaptım onu verdim sonrasında seranın baya tuzlu iç parazit yemi vardı ona geçiş yaptım 4 5 gündür o yemi veriyorum dige oturan balık yem yemek için gezmeye çalışıyor ama pek yediğini göremedim bi kaç yem alıyordur illaki ağzına ama ancak hala dipte oturuyor flagyl ilacı vermedim eczaneler recetesiz vermiyor tavsiyesi olan varmı amonyak zehirlenmesi olabilirmi ne zamanda toparlar bilmiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251629131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251630301.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Tahayasin123]Merhaba 11 adet 8 14 cm arası yunus kolonim var tankları 98 cm idi yeterli alanları olmadığını biliyorum fakat 4 cm iken aldım boylanmaları için yeni bi tank gereği duymadım balıklar büyümeye başlayınca yeni tank arayışına girdim ve bu süreç 1 ay kadar sürdü bu sürecte akvaryumla ilgilenemedim şehir dışına çıkmam gerekti geldiğimde bi balık dibe oturmuş bayada pislik birikmişti yeni tank alıp ona geçirdim hepsini alıştırması bakteri kültüründe bi sıkıntı yok bazı balıklarda miğde çökmesi gördüm iç parazit olabilceğinden ilk sarımsak suyuna batırılmış yem yaptım onu verdim sonrasında seranın baya tuzlu iç parazit yemi vardı ona geçiş yaptım 4 5 gündür o yemi veriyorum dige oturan balık yem yemek için gezmeye çalışıyor ama pek yediğini göremedim bi kaç yem alıyordur illaki ağzına ama ancak hala dipte oturuyor flagyl ilacı vermedim eczaneler recetesiz vermiyor tavsiyesi olan varmı amonyak zehirlenmesi olabilirmi ne zamanda toparlar bilmiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251629131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/266232/241020251630301.jpg[/IMG][/QUOTE]
İlk yakın çekim fotoğrafta neden ağzı dolu gibi geldi bana, yavru (yumurta) tutmuş gibi yani öyle bi ihtimal olabilir mi yetişkin boyuttalar mı?
Beyaz Betta Balığı 🫠
[QUOTE=sedatyagci]Maşallah güzel bir halfmoon , arada sırada canlı yemle performansini arttırın , daha sağlikli olsun [:iyi:][/QUOTE]
Artemia denedim ama pek göremeiyo çok ufak olduğu için sanırım hep yüzeyde arıyo yemi daha çok , ara ara tekrar deniycem alışması için, su piresi yiyo ama elimde çok kalmadı kış geldiği için başka bişeyler bakıcam yine teşekkürler :)
[QUOTE=sedatyagci]Maşallah güzel bir halfmoon , arada sırada canlı yemle performansini arttırın , daha sağlikli olsun [:iyi:][/QUOTE]
Artemia denedim ama pek göremeiyo çok ufak olduğu için sanırım hep yüzeyde arıyo yemi daha çok , ara ara tekrar deniycem alışması için, su piresi yiyo ama elimde çok kalmadı kış geldiği için başka bişeyler bakıcam yine teşekkürler :)
Beyaz Betta Balığı 🫠
[QUOTE=ugurssahin59]Maşallah [:nazar:] renk olarak çok güzelmiş yanlış bilmiyorsam kolay da bulunmuyor bu renk, saklanmayan sürekli hareket halinde olan balığı izlemeside keyifli oluyor akvaryumun içinde [/QUOTE]
Teşekkür ederim, beta gördüğüm herhangi bir Petshopta denk geldik ve görünce bende aşık oldum alma nedenim aşırı minik nerdeyse hareket bile edemiyceği bir bardaktaydı öylece yüzeyde hareketsiz duruyodu hasta sandım hatta pek bilgim yoktu betalar hakkında, hatta ön yüzgeçlerin de yırtıklarda vardı şimdi düzeldi, Şimdi yerinde durmuyor hep hareket halinde gerçekten güzel balıklar ilk defa bakıyorum bakalım kaç yıl benimle yaşıycak 🫠
[QUOTE=İnci Kefali]Şanslı beta. Betaların çok ağır bir ünü var halbuki benim hiç öyle yanına koyduğum her şeyi öldürecek agresiflikte betam olmadı, ki çok fazla beta geçti elimden. Umarım uzun ömrü olur sizinle.
Sadece uyarmış olayım, gençken büyük akvaryumda filtre vs ile sıkıntı yaşamadan yüzen takılan ağır kuyruklu betalar, yaşlanınca bu düzene ayak uyduramayabiliyor. Bende de var bir beyaz beta çok uzun süredir bende, bir sürü bebenin babası, artık askı filtre akıntısından bile rahatsız oluyor. Kuyruk deformasyonları yaşıyor. Walstad tanka ayırmak zorunda kaldım sıkıntı yaşamasın diye. Siz de göz önünde bulundurursunuz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, ilk alırken en büyük akvaryumda bakarım diye düşünmüştüm 300lt civarı bol bitkili balık sayısı az, ama sonra bardaktan aniden büyük Bi tanka almak iyi olmaz diye düşündüm ve karantina amaçlı küçük akvaryuma koydum ama küçük kendi halinde takılabilceği az akıntılı bi akvaryumda daha mutlu gibi o yüzden yerini tekrar değiştirmedim, 40cm akvaryumda şu an, ve pipo filtre var ufak ama baloncuk sayısını çok düşürdüm rahatsız etmiycek düzeyde, ve her zaman açık değil nerdeyse yarım gün kapalı oluyor
[QUOTE=ugurssahin59]Maşallah [:nazar:] renk olarak çok güzelmiş yanlış bilmiyorsam kolay da bulunmuyor bu renk, saklanmayan sürekli hareket halinde olan balığı izlemeside keyifli oluyor akvaryumun içinde [/QUOTE]
Teşekkür ederim, beta gördüğüm herhangi bir Petshopta denk geldik ve görünce bende aşık oldum alma nedenim aşırı minik nerdeyse hareket bile edemiyceği bir bardaktaydı öylece yüzeyde hareketsiz duruyodu hasta sandım hatta pek bilgim yoktu betalar hakkında, hatta ön yüzgeçlerin de yırtıklarda vardı şimdi düzeldi, Şimdi yerinde durmuyor hep hareket halinde gerçekten güzel balıklar ilk defa bakıyorum bakalım kaç yıl benimle yaşıycak 🫠
[QUOTE=İnci Kefali]Şanslı beta. Betaların çok ağır bir ünü var halbuki benim hiç öyle yanına koyduğum her şeyi öldürecek agresiflikte betam olmadı, ki çok fazla beta geçti elimden. Umarım uzun ömrü olur sizinle.
Sadece uyarmış olayım, gençken büyük akvaryumda filtre vs ile sıkıntı yaşamadan yüzen takılan ağır kuyruklu betalar, yaşlanınca bu düzene ayak uyduramayabiliyor. Bende de var bir beyaz beta çok uzun süredir bende, bir sürü bebenin babası, artık askı filtre akıntısından bile rahatsız oluyor. Kuyruk deformasyonları yaşıyor. Walstad tanka ayırmak zorunda kaldım sıkıntı yaşamasın diye. Siz de göz önünde bulundurursunuz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, ilk alırken en büyük akvaryumda bakarım diye düşünmüştüm 300lt civarı bol bitkili balık sayısı az, ama sonra bardaktan aniden büyük Bi tanka almak iyi olmaz diye düşündüm ve karantina amaçlı küçük akvaryuma koydum ama küçük kendi halinde takılabilceği az akıntılı bi akvaryumda daha mutlu gibi o yüzden yerini tekrar değiştirmedim, 40cm akvaryumda şu an, ve pipo filtre var ufak ama baloncuk sayısını çok düşürdüm rahatsız etmiycek düzeyde, ve her zaman açık değil nerdeyse yarım gün kapalı oluyor
Beyaz Betta Balığı 🫠
[QUOTE=Samnastrp]Betanın sakinine rastlamak zor.Kumdaki renkli şeyler salınım yapar!![/QUOTE]
Sakin bendeki valla 😆 kum konusu evet normalde kullanmıyorum renkli yada yapay şeyler zaten canlı bitki var görürsünüz ki ama bu çok çok eski Bi kum ve hagen kumla karışmış ayıramadım BU akvaryuma bitki kayarken mecbur koydum ama belki 10 yıllık Bi kum salınım yapmaz artık,(!!) gerek olduğnu düşünmüyorum bu arada
[QUOTE=Samnastrp]Betanın sakinine rastlamak zor.Kumdaki renkli şeyler salınım yapar!![/QUOTE]
Sakin bendeki valla 😆 kum konusu evet normalde kullanmıyorum renkli yada yapay şeyler zaten canlı bitki var görürsünüz ki ama bu çok çok eski Bi kum ve hagen kumla karışmış ayıramadım BU akvaryuma bitki kayarken mecbur koydum ama belki 10 yıllık Bi kum salınım yapmaz artık,(!!) gerek olduğnu düşünmüyorum bu arada
Beyaz Betta Balığı 🫠
Merhabalar, çok eskiden beri ara ara akvaryum hobisiyle uğraşsamda hiç beta balığı bakmamıştım bana biraz sıkıcı geliyorlardı, tek bakılması gerekemsi felan, ciklet türleri canlı doğuran felan baktım hep ama son zamanlarda Bi tane betayı o minicik bardaklardan kurtarıp en azından ufakta olsa bitkili Bi akvaryumda yaşatmak istedim, aklımda yokken bipetshopta gördüm ve bi tane aldım, erkek ama birsürü bişeyler var halfmoon felan filan hiç bilmiyorum onları ben tek bildiğim erkek ve beyaz olması, su sıcaklığı sabit, beta yemi sera marka aldım, ve aşırı sakin Bi balık aslında tek bakıcaktım ama aynı gün aldığım 2 lepistesle birlikte karantina için aynı akvaryuma koydum gözlemledim sıfır agrestın hiç takmıyo bile hatta balık yavruladı yavrular ilk gün kovaladı ama yakalayamadı ve şimdi yem yerken yemini çalsalar bile tepki vermiyo hiç kovalamıyo, uyumlu sakin Bi balık, ayna felan gösteriyorlar fotoğraf çekmek için yaptım ama ona bile çok kısa süre azıcık kabarıyor sonra başka yöne gidiyo pek takmıyo 😆 akvaryumda hep hareket halinde saklanma huyu felan pek yok hep gezeliyosa sakin sakin, [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711311.jpg[/IMG]
Merhabalar, çok eskiden beri ara ara akvaryum hobisiyle uğraşsamda hiç beta balığı bakmamıştım bana biraz sıkıcı geliyorlardı, tek bakılması gerekemsi felan, ciklet türleri canlı doğuran felan baktım hep ama son zamanlarda Bi tane betayı o minicik bardaklardan kurtarıp en azından ufakta olsa bitkili Bi akvaryumda yaşatmak istedim, aklımda yokken bipetshopta gördüm ve bi tane aldım, erkek ama birsürü bişeyler var halfmoon felan filan hiç bilmiyorum onları ben tek bildiğim erkek ve beyaz olması, su sıcaklığı sabit, beta yemi sera marka aldım, ve aşırı sakin Bi balık aslında tek bakıcaktım ama aynı gün aldığım 2 lepistesle birlikte karantina için aynı akvaryuma koydum gözlemledim sıfır agrestın hiç takmıyo bile hatta balık yavruladı yavrular ilk gün kovaladı ama yakalayamadı ve şimdi yem yerken yemini çalsalar bile tepki vermiyo hiç kovalamıyo, uyumlu sakin Bi balık, ayna felan gösteriyorlar fotoğraf çekmek için yaptım ama ona bile çok kısa süre azıcık kabarıyor sonra başka yöne gidiyo pek takmıyo 😆 akvaryumda hep hareket halinde saklanma huyu felan pek yok hep gezeliyosa sakin sakin, [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235026/201020251711311.jpg[/IMG]
Agresif Moli? Velifera? Plati? Ne Bunun Cinsi
[QUOTE=Mkenshi]Atlas bey yorumunuz için teşekkür ederim bu seferde bu şekilde denemek istedim yaşayıp görelim bakalım umarım becerebilirim.
Geçen sefer başarısız olduğum akvaryumun resmini yukarıda görmüşsünüzdür umarım bir daha yaşamam :)
[/QUOTE][QUOTE=Kaangzkr]
Hocam hiç uğraşmayın kalabalıkta adam ederler onu verin gitsin yoksa diğer balıkları strese sokup hastalanmalarına neden olur [/QUOTE]
6 aydır felan benimle işte ilk onu ve 2 lepistesi aldık yavrularda onunla büyüdü, hiç kayıp yaşamadım şu anlık ama hep aynı davranmıyor bazen daha sakin, Bi hafta önce akvaryum içinde yavruluk tarzı ama biraz daha büyük Bi kaba ayırıdm onu 1.5 gün orda kaldı ondan sonra daha ılımlı bakalım çok abartırsa yine bakıcaz artık çaresine teşekkürlerr önerileriniz için
[QUOTE=Mkenshi]Atlas bey yorumunuz için teşekkür ederim bu seferde bu şekilde denemek istedim yaşayıp görelim bakalım umarım becerebilirim.
Geçen sefer başarısız olduğum akvaryumun resmini yukarıda görmüşsünüzdür umarım bir daha yaşamam :)
[/QUOTE][QUOTE=Kaangzkr]
Hocam hiç uğraşmayın kalabalıkta adam ederler onu verin gitsin yoksa diğer balıkları strese sokup hastalanmalarına neden olur [/QUOTE]
6 aydır felan benimle işte ilk onu ve 2 lepistesi aldık yavrularda onunla büyüdü, hiç kayıp yaşamadım şu anlık ama hep aynı davranmıyor bazen daha sakin, Bi hafta önce akvaryum içinde yavruluk tarzı ama biraz daha büyük Bi kaba ayırıdm onu 1.5 gün orda kaldı ondan sonra daha ılımlı bakalım çok abartırsa yine bakıcaz artık çaresine teşekkürlerr önerileriniz için
Agresif Moli? Velifera? Plati? Ne Bunun Cinsi
[QUOTE=Kaangzkr]Hocam bazen öyle denk gelebiliyor düzeni çok bozuyorsa bi tane petshoba götürüp verebilirsin kabul ederse kalabalıkta kaynayıp gidecektir [/QUOTE]
Çok zeki Bi balık, elime felan geliyo Avucuma alıyorum kaçmıyo içerde elimi uzatıp bitki budarken Yada bişey yaparken, vatozlarla bile kavga edip yemini çalıyo manyak, azıcık daha akıllanmaz ise vericem ama balıkla bile bağ kurabilen bi insanım🫣 sanırım Petshop a vermeye kıyamam gibi, balık bakan birine belki verebilirim bulursam, akvaryum 300lt civarı büyük ve bitkili, balık nüfusuda az sadece 8 tane felan ergen lepistes, vatozlar bide bu ikisi var, daha ufak akvaryumdaydı Alan büyürse belki bulaşmaz kimseye dedim ama yok hala devam [:x]
[QUOTE=Kaangzkr]Hocam bazen öyle denk gelebiliyor düzeni çok bozuyorsa bi tane petshoba götürüp verebilirsin kabul ederse kalabalıkta kaynayıp gidecektir [/QUOTE]
Çok zeki Bi balık, elime felan geliyo Avucuma alıyorum kaçmıyo içerde elimi uzatıp bitki budarken Yada bişey yaparken, vatozlarla bile kavga edip yemini çalıyo manyak, azıcık daha akıllanmaz ise vericem ama balıkla bile bağ kurabilen bi insanım🫣 sanırım Petshop a vermeye kıyamam gibi, balık bakan birine belki verebilirim bulursam, akvaryum 300lt civarı büyük ve bitkili, balık nüfusuda az sadece 8 tane felan ergen lepistes, vatozlar bide bu ikisi var, daha ufak akvaryumdaydı Alan büyürse belki bulaşmaz kimseye dedim ama yok hala devam [:x]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
