ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
eackgzz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
401
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2021 19:34
Son Ziyaret:
7 Saat 38 Dakika önce
Toplam Mesaj:
249 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
4 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
2
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Açıkgöz
Doğum Tarihi:
16 Nisan 2002
Yaş:
24
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
96 Lt. Pasir Panjang Nehir Kıyısı Biyotopu, Orta Kalimantan, Endonezya
-
200 Lt. Tropical Karma
SON 10 MESAJI
Akvaryum Yapmak İçin Öneri
Çok zor, hatta imkansız. Bu tarz farklı ölçüleri bulabilmek için özel yaptırmaktan başka şansınız yok. [EDIT]eackgzz,2026-05-08 18:30:42[/EDIT]
Çok zor, hatta imkansız. Bu tarz farklı ölçüleri bulabilmek için özel yaptırmaktan başka şansınız yok. [EDIT]eackgzz,2026-05-08 18:30:42[/EDIT]
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Uzun zamandır mesaj gelmiyormuş konuya. Bir güncelleme yapayım. Maalesef hobi beni maddi manevi çok yorduğu için bir süre kafa dinleme seansı olarak tek akvaryuma düşüp sadece lepistes besleyeceğim. O sırada elimde kalan hala yaşadıklarına şaşkınlıkla baktığım parosphromenuslar. İlana koydum canlıları, gidene kadar ufak bir akvaryum hazırladım. Tahmin edersiniz ki artemia harici hiçbir yem yemiyorlar (ve sadece haftada 2 (nadiren 3 gün) tek öğün artemia verebiliyorum). Haliyle hayvanların sağ olduğunu sadece artemia verdiğim zamanlarda veya fotoğraflardan anlaşılacağı gibi arkeoloji çalışmaları yaptığım sıralarda görebiliyorum. Bende durum böyle.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/040520260341511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/040520260341551.jpg[/IMG][EDIT]eackgzz,2026-05-05 16:35:58[/EDIT]
Uzun zamandır mesaj gelmiyormuş konuya. Bir güncelleme yapayım. Maalesef hobi beni maddi manevi çok yorduğu için bir süre kafa dinleme seansı olarak tek akvaryuma düşüp sadece lepistes besleyeceğim. O sırada elimde kalan hala yaşadıklarına şaşkınlıkla baktığım parosphromenuslar. İlana koydum canlıları, gidene kadar ufak bir akvaryum hazırladım. Tahmin edersiniz ki artemia harici hiçbir yem yemiyorlar (ve sadece haftada 2 (nadiren 3 gün) tek öğün artemia verebiliyorum). Haliyle hayvanların sağ olduğunu sadece artemia verdiğim zamanlarda veya fotoğraflardan anlaşılacağı gibi arkeoloji çalışmaları yaptığım sıralarda görebiliyorum. Bende durum böyle.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/040520260341511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/040520260341551.jpg[/IMG][EDIT]eackgzz,2026-05-05 16:35:58[/EDIT]
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Bu makul bir çözüm aslında. Olabilir. Bekletmeye de gerek kalmıyor değil mi? Kloru da atıyor sanıyorum[/QUOTE]
evet bekletmeye gerek yok, genelde 6.6 ph 0 ppm alıyorum, kh gh ölçmüyorum haliyle onlar da sıfır oluyor
[QUOTE=İnci Kefali]
Bu makul bir çözüm aslında. Olabilir. Bekletmeye de gerek kalmıyor değil mi? Kloru da atıyor sanıyorum[/QUOTE]
evet bekletmeye gerek yok, genelde 6.6 ph 0 ppm alıyorum, kh gh ölçmüyorum haliyle onlar da sıfır oluyor
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Sipariş vermeden durumu belirttim bende de aynı sorun vardı. Duş başlığı aparatı ile arıtıp ardından balkona kaldırıyorum. Aşırı pratik oluyor böyle.
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Sipariş vermeden durumu belirttim bende de aynı sorun vardı. Duş başlığı aparatı ile arıtıp ardından balkona kaldırıyorum. Aşırı pratik oluyor böyle.
Uluslararası Biyotop Yarışmasında Gelen Dereceler
[QUOTE=Cyber_Scout]İlk 10 içerisinde 3 Türk bayrağı görmek çok güzel..
Emeklerinize sağlık @eackgzz ve @ArifhbsAquatics ..
Tebrik ediyorum .[/QUOTE]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Bir parantez de Emre kardeşime, her kurduğu tankta üstüne koyarak ilerliyor. @eackgzz değil mi ☺.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, sizlerin sayesinde deneye yanıla bir şeyler öğreniyoruz.
[QUOTE=Cyber_Scout]İlk 10 içerisinde 3 Türk bayrağı görmek çok güzel..
Emeklerinize sağlık @eackgzz ve @ArifhbsAquatics ..
Tebrik ediyorum .[/QUOTE]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Bir parantez de Emre kardeşime, her kurduğu tankta üstüne koyarak ilerliyor. @eackgzz değil mi ☺.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, sizlerin sayesinde deneye yanıla bir şeyler öğreniyoruz.
Albimarginata Ve Vaillanti
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/071220251442111.jpg[/IMG]
Bu sabah tek dişinin ölüsünü görmekten çok büyük üzüntü duydum..
2 erkek samurai kaldı..
Elinde Dişi samurai bulunan arkadaşlardan destek bekliyorum..
Dekorlardan birine sırtını kestirmiş idi yüzeysel..
Etkisi var mı bilemiyorum..[/QUOTE]
Yapma ya abi çok üzüldüm geçmiş olsun. Uzun süredir satışı da yok bildiğim kadarıyla
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/071220251442111.jpg[/IMG]
Bu sabah tek dişinin ölüsünü görmekten çok büyük üzüntü duydum..
2 erkek samurai kaldı..
Elinde Dişi samurai bulunan arkadaşlardan destek bekliyorum..
Dekorlardan birine sırtını kestirmiş idi yüzeysel..
Etkisi var mı bilemiyorum..[/QUOTE]
Yapma ya abi çok üzüldüm geçmiş olsun. Uzun süredir satışı da yok bildiğim kadarıyla
Bartın Ulus, Uluçay Biyotopu
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Genel anlamda başarılı bir kurulum olmuş Emre, eline sağlık. Yerel, ulaşılabilir biyotoplar oluşturmak genel anlamda daha kolay. Burada iş, içinde olacak canlıyı görsel olarak sevip besleyebilmekte yatıyor. Gümüş renkli, pek cezbetmeyen ve alışılmışın dışında canlılar. Bana pek hitap etmese de, yerel türlerimizi ve biyotoplarını tanıtma anlamında önemli işler olarak görüyorum. Eline sağlık genç adam.
Ne yalan söyleyim, taşlar arasında biraz dal parçaları ve kuru yapraklar da görmek isterdim. Tasarımın sadeliğine biraz haraket getirip daha canlı gösterebilir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim abi, senin gibi bir ustadan bunları duymak onur verici.
Tasarım olarak bölge çok şans tanımıyordu. Çıkacak tasarımlar çok geniş yelpazeli değil. Aslında bu benim sürekli ertelediğim bir hayalimdi. Kendi içimde algımı yenip giriştim ve başardığımı da düşünüyorum. Yakında dediklerini dikkate alarak bir güncelleme yapıp paylaşırım.
Balıkların görseli çok hoşuma gidiyor. Siyah çizgi üstüne altın bir çizgisi var, damızlıkları daha da güzel. Tabii ki kimi için de hamsiden farksız 😄
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Genel anlamda başarılı bir kurulum olmuş Emre, eline sağlık. Yerel, ulaşılabilir biyotoplar oluşturmak genel anlamda daha kolay. Burada iş, içinde olacak canlıyı görsel olarak sevip besleyebilmekte yatıyor. Gümüş renkli, pek cezbetmeyen ve alışılmışın dışında canlılar. Bana pek hitap etmese de, yerel türlerimizi ve biyotoplarını tanıtma anlamında önemli işler olarak görüyorum. Eline sağlık genç adam.
Ne yalan söyleyim, taşlar arasında biraz dal parçaları ve kuru yapraklar da görmek isterdim. Tasarımın sadeliğine biraz haraket getirip daha canlı gösterebilir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim abi, senin gibi bir ustadan bunları duymak onur verici.
Tasarım olarak bölge çok şans tanımıyordu. Çıkacak tasarımlar çok geniş yelpazeli değil. Aslında bu benim sürekli ertelediğim bir hayalimdi. Kendi içimde algımı yenip giriştim ve başardığımı da düşünüyorum. Yakında dediklerini dikkate alarak bir güncelleme yapıp paylaşırım.
Balıkların görseli çok hoşuma gidiyor. Siyah çizgi üstüne altın bir çizgisi var, damızlıkları daha da güzel. Tabii ki kimi için de hamsiden farksız 😄
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=Kazaritachi]Selamlar Bugün Erdal abiden ithal erkek plakat betta aldım sizden yem konusunda hem öneri hemde bilgi almak istiyorum.
Öncesinde 3 yıl betta tecrübem oldu ama o balığım halfmoon dişiydi ve yerli üretimdi yem konusuna çok dikkat etmedim tek tür yem yiyordu ismini bile hatırlamıyorum bu yeni balığımda daha zengin ve çeşitli yemler almak istiyorum düşüdüğüm yemler sera bettagran tropical betta krill ve kan kurdu + artemiam var sizin önerdiğiniz yemler nelerdir bu saydığım yemler ideal midir? herhangi bir bütçe sınırım yok [/QUOTE]
Saydığınız yemler yeterli. Ayrıca Tropical'in Softline serisini öneririm
[QUOTE=Kazaritachi]Selamlar Bugün Erdal abiden ithal erkek plakat betta aldım sizden yem konusunda hem öneri hemde bilgi almak istiyorum.
Öncesinde 3 yıl betta tecrübem oldu ama o balığım halfmoon dişiydi ve yerli üretimdi yem konusuna çok dikkat etmedim tek tür yem yiyordu ismini bile hatırlamıyorum bu yeni balığımda daha zengin ve çeşitli yemler almak istiyorum düşüdüğüm yemler sera bettagran tropical betta krill ve kan kurdu + artemiam var sizin önerdiğiniz yemler nelerdir bu saydığım yemler ideal midir? herhangi bir bütçe sınırım yok [/QUOTE]
Saydığınız yemler yeterli. Ayrıca Tropical'in Softline serisini öneririm
Çöken Grindal Kurt Kültürünün Hayata Dönmesi
Grindal kurt kültürümü akar basmıştı. Kurt üremesi durmuş sayılacak kadar kurt kalmıştı. Bir kenara çöpe atmak için ayırdım daha sonra son bir şans olarak torfu akarların boğulacağı kadar ıslatıp 1 hafta kenara ayırdım ve hiçbir besin eklemedim. 1 hafta sonunda ne kurt ne de akar kalmıştı. Torfu hiç değiştirmeden kedi maması değil de tropical tablet b'yi akvaryum suyunda iyice suyu emene kadar bekletip torfa ekledim. 2. gününde sağ kalan kurtlar yeme çıktı. Yem bittikçe yenisini ekledim. Kedi mamasında aşırı küflenme olurken tablet b'de hiçbir şekilde küf olmuyorken üreme patlıyor. 1 hafta sonunda görüntü bu. Kedi mamasından hiç bu verimi alamadım. Torfu da hiç bu kadar ıslak tutmamıştım sıkınca su akmayacak kadar nemli tutmuştum. Şimdi 2. kültürü hazırlamam gerekiyor. Her gün versem bile kurt sayısı azalmıyor. Toprağın içinde ve üstünde sayısız kurt var.
Akar sorunu yaşayanlar veya kültürü çökenlerin denemesi için bir fikir olabilir belki. Çöpe gidecek kültürden 2. kültür hazırlıklarına başladık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/221120251415401.jpg[/IMG]
Grindal kurt kültürümü akar basmıştı. Kurt üremesi durmuş sayılacak kadar kurt kalmıştı. Bir kenara çöpe atmak için ayırdım daha sonra son bir şans olarak torfu akarların boğulacağı kadar ıslatıp 1 hafta kenara ayırdım ve hiçbir besin eklemedim. 1 hafta sonunda ne kurt ne de akar kalmıştı. Torfu hiç değiştirmeden kedi maması değil de tropical tablet b'yi akvaryum suyunda iyice suyu emene kadar bekletip torfa ekledim. 2. gününde sağ kalan kurtlar yeme çıktı. Yem bittikçe yenisini ekledim. Kedi mamasında aşırı küflenme olurken tablet b'de hiçbir şekilde küf olmuyorken üreme patlıyor. 1 hafta sonunda görüntü bu. Kedi mamasından hiç bu verimi alamadım. Torfu da hiç bu kadar ıslak tutmamıştım sıkınca su akmayacak kadar nemli tutmuştum. Şimdi 2. kültürü hazırlamam gerekiyor. Her gün versem bile kurt sayısı azalmıyor. Toprağın içinde ve üstünde sayısız kurt var.
Akar sorunu yaşayanlar veya kültürü çökenlerin denemesi için bir fikir olabilir belki. Çöpe gidecek kültürden 2. kültür hazırlıklarına başladık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/221120251415401.jpg[/IMG]
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Bunlar harbiden meyankökünden baya farklıymış. Sizin konuda nasıl ayırt etmiş diye düşünmüştüm de bu fotikler güzel. [:)][/QUOTE]
Deissneri buymuş. Bizim ülkedekilerle alakası yok. Ticari olarak deissneri etiketiyle satılıyor. Bintan adasından toplanan balıklara cf. bintan diyorlar. Sentang gölünden toplananlara da sentang veya sintang diyorlarmış. Tamamen yerel adlandırmalar yani. Deissneri bambaşka güzellikte bir tür.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/191120252136131.jpg[/IMG]
Aslında sentang türüne cf. bintan "sentang" da diyorlar ama sentang gölü sumatra'da. akrabalıktan dolayı böyle deniyor da olabilir. Çok karışık bir familya bu parosphromenuslar
[QUOTE=İnci Kefali]
Bunlar harbiden meyankökünden baya farklıymış. Sizin konuda nasıl ayırt etmiş diye düşünmüştüm de bu fotikler güzel. [:)][/QUOTE]
Deissneri buymuş. Bizim ülkedekilerle alakası yok. Ticari olarak deissneri etiketiyle satılıyor. Bintan adasından toplanan balıklara cf. bintan diyorlar. Sentang gölünden toplananlara da sentang veya sintang diyorlarmış. Tamamen yerel adlandırmalar yani. Deissneri bambaşka güzellikte bir tür.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229696/191120252136131.jpg[/IMG]
Aslında sentang türüne cf. bintan "sentang" da diyorlar ama sentang gölü sumatra'da. akrabalıktan dolayı böyle deniyor da olabilir. Çok karışık bir familya bu parosphromenuslar
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
