ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Impheatus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Haziran 2020 18:54
Son Ziyaret:
03 Mart 2021 20:12
Toplam Mesaj:
96 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erdi YILDIZ
Doğum Tarihi:
31 Temmuz 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel güvenlik
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erdi YILDIZ
SON 10 MESAJI
Melek Yavruları
[QUOTE=Mussa]Hayırlı olsun. Çok uğraşmadan melek balığından yavru almanız sevindirici. Benim melekler 4 defa yumurta döktü ama bir türlü yavru alamadım. Daha sonra tanka canlı doğuran eklemek için melekleri elden çıkardım.
O dönem epey araştırdım. Yumurtaları anne baba olmadan ayıran da vardı, balıklarla birlikte ayıran da. Hobinin ilk zamanlarında canlı doğuran yavruları yem olmasın diye epey ter dökmüştüm. Ancak sonradan hiçbir müdahalede bulunmamaya başladım ve bitkili tankta yavruların çoğu büyüdü. Tekrar melek alırsam kendi hallerine bırakmayı planlıyorum. Doğaları gereği er ya da geç yavru bakmayı öğrenirler diye düşünüyorum.
Ben canlı doğuran tankı için alüminyum çerçeveli sineklik yaptırmıştım. Eğer imkan varsa yavruları bu şekilde ayırmak faydalı olabilir.
Anneyi ayırıp yavruları kendi yaptığınız yavruluk içinde tutmak da işe yarayabilir. Delik açmışsınız ama eğer imkan varsa delik yerine pencere gibi büyük bir alanı kesip ince tül ile su giriş çıkışı artırılabilir.
Melekler ortalama 10 günde bir yumurta diziyor, dişi ve erkeği fazla ayrı tutmamak daha sağlıklı olabilir:)
[/QUOTE] Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Sineklik mantıklı geldi. Akvaryumun içersine ufak bir böyle yapabilirim dediğiniz gibi. Araştıracağım. Tekrardan çok teşekkürler
[QUOTE=Mussa]Hayırlı olsun. Çok uğraşmadan melek balığından yavru almanız sevindirici. Benim melekler 4 defa yumurta döktü ama bir türlü yavru alamadım. Daha sonra tanka canlı doğuran eklemek için melekleri elden çıkardım.
O dönem epey araştırdım. Yumurtaları anne baba olmadan ayıran da vardı, balıklarla birlikte ayıran da. Hobinin ilk zamanlarında canlı doğuran yavruları yem olmasın diye epey ter dökmüştüm. Ancak sonradan hiçbir müdahalede bulunmamaya başladım ve bitkili tankta yavruların çoğu büyüdü. Tekrar melek alırsam kendi hallerine bırakmayı planlıyorum. Doğaları gereği er ya da geç yavru bakmayı öğrenirler diye düşünüyorum.
Ben canlı doğuran tankı için alüminyum çerçeveli sineklik yaptırmıştım. Eğer imkan varsa yavruları bu şekilde ayırmak faydalı olabilir.
Anneyi ayırıp yavruları kendi yaptığınız yavruluk içinde tutmak da işe yarayabilir. Delik açmışsınız ama eğer imkan varsa delik yerine pencere gibi büyük bir alanı kesip ince tül ile su giriş çıkışı artırılabilir.
Melekler ortalama 10 günde bir yumurta diziyor, dişi ve erkeği fazla ayrı tutmamak daha sağlıklı olabilir:)
[/QUOTE] Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Sineklik mantıklı geldi. Akvaryumun içersine ufak bir böyle yapabilirim dediğiniz gibi. Araştıracağım. Tekrardan çok teşekkürler
Melek Yavruları
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Yani yumurta döneminden serbest yüzüşe kadar bir haftadır bu şekildeler çok fazla delik olduğu için oksijen bir şekilde içeriye giriyor sanırım. Yavruları kurtarmanın başka yolunu bulamadım yavru tankım var fakat 1 cm civarında yavrular var onlara bile yem olacak boyuttalar. Yavruluk delikleri bile büyük gelecek gibi duruyor.
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Yani yumurta döneminden serbest yüzüşe kadar bir haftadır bu şekildeler çok fazla delik olduğu için oksijen bir şekilde içeriye giriyor sanırım. Yavruları kurtarmanın başka yolunu bulamadım yavru tankım var fakat 1 cm civarında yavrular var onlara bile yem olacak boyuttalar. Yavruluk delikleri bile büyük gelecek gibi duruyor.
Melek Yavruları
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Fakat bidonun her yeri iğne ucu büyüklüğünde yüzlerce delik açtım. Üst kısımda da büyük delikler mevcut onlarıda şimdilik hortumla kapatıyorum. Yem verirken çıkarıp öyle veriyorum..
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, güzel bir şey gibi gözükse de aslında pek iyi bir şey yapmamışsınız. Yavrular anladığım kadarıyla yumurtadan çıkmış ve yüzmeye başlamışlar. Anne yumurta veya yavruları zaten yemiyorlarmış fakat şöyle bir durum var eğer yumurta haldeyse salyangozlar yumurtaları silip süpürür. Melekler yüzmeye başladılarsa bişey olmaz anneleri onlara sahip çıkacaktır. Fakat buradaki kötü durum balıkları oksijensiz bir 5LT su şişesine hapis etmişsiniz. İçerideki oksijen miktarı sürekli azalıp tükenmekte, en kısa zamanda sorunlar başlayacaktır. Yumurtladıkları dalı alıp o 5 LT su şişesinin içine 1 adet hava motoru ve ısıtıcı koysaydınız daha iyi bir hareket olabilirdi. Allah yardımcınız olsun umarım en az zaiyat ile yavruları büyütürsünüz.
Forumda açtığım "Melek balıkları ve mutlu son" konusu yavru yetiştiriciliği için size yol gösterecektir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE] Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Fakat bidonun her yeri iğne ucu büyüklüğünde yüzlerce delik açtım. Üst kısımda da büyük delikler mevcut onlarıda şimdilik hortumla kapatıyorum. Yem verirken çıkarıp öyle veriyorum..
Melek Yavruları
[QUOTE=AliEfeCin]Balıklar akvaryumun en kaliteli yerine yumurtlar siz burda hem akışı bozmuşsunuz bu yüzden yumurtalar mantarlaşabilir ayrıca mantarlaşmasa bile balığınız beyaz benek olabilir bu durumda size çok iş düşüyor akvaryumu sürekli gözetleyin zaten 1-2 gün içinde doğarlar diye düşünüyorum ama şunu söyleyeyim melek konusunda çok b ilgim yok ben sadece klasik aklıma gelen yöntemler verdim bilgili arkadaşlar zaten size cevap yazarlar yanlış bir bilgi verdiysem özür dilerim[/QUOTE] Balıklar minimum mantarlaşmayla yumurtadan çıktı hocam. Zaten resimde yüzüyorlar. Ve bidonun her yeri iğne ucu şeklinde deliklerle dolu.
[QUOTE=AliEfeCin]Balıklar akvaryumun en kaliteli yerine yumurtlar siz burda hem akışı bozmuşsunuz bu yüzden yumurtalar mantarlaşabilir ayrıca mantarlaşmasa bile balığınız beyaz benek olabilir bu durumda size çok iş düşüyor akvaryumu sürekli gözetleyin zaten 1-2 gün içinde doğarlar diye düşünüyorum ama şunu söyleyeyim melek konusunda çok b ilgim yok ben sadece klasik aklıma gelen yöntemler verdim bilgili arkadaşlar zaten size cevap yazarlar yanlış bir bilgi verdiysem özür dilerim[/QUOTE] Balıklar minimum mantarlaşmayla yumurtadan çıktı hocam. Zaten resimde yüzüyorlar. Ve bidonun her yeri iğne ucu şeklinde deliklerle dolu.
Melek Yavruları
Arkadaşlar merhaba. Karma tankımda melek balığımın kütüğün üzerine yumurtladığını farkettim ve resimde göründüğü şekilde koruma altına aldım. Anne melek ve yavrular olarak. Bu şekilde olduğu için yavrularda yem olmasınlar diye anneyi o bölmeden çıkaramıyorum. Bir sıkıntı yaratır mı? Annenin yavruları yeme ihtimali var mı? Sürekli ağzına alıp bir araya topluyor. Tavsiyeniz var mıdır? Şimdiden çok teşekkür ederim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224300/180220212030561.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. Karma tankımda melek balığımın kütüğün üzerine yumurtladığını farkettim ve resimde göründüğü şekilde koruma altına aldım. Anne melek ve yavrular olarak. Bu şekilde olduğu için yavrularda yem olmasınlar diye anneyi o bölmeden çıkaramıyorum. Bir sıkıntı yaratır mı? Annenin yavruları yeme ihtimali var mı? Sürekli ağzına alıp bir araya topluyor. Tavsiyeniz var mıdır? Şimdiden çok teşekkür ederim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224300/180220212030561.jpg[/IMG]
Akvaryumumda Küçük Garip Canlılar Var
Bu tarz mikroskobik canlılar genelde akvaryuma aldığımız yeni bitkilerin üzerinde geliyor. Hemen hemen yıllanmış her akvaryumda vardır. Fazla yemlemeden kaynaklı oluşan Planaria, nematod vb. canlılara benzemiyor bir zararı olacağını zannetmiyorum. Lepistesler yer mi emin değilim ama yerlerse protein kaynağı olacağına eminim. Benim karides akvaryumum yaklaşık 5 aylık içersinde oraya buraya zıplayan pireler, camda gezen rhabdacoelalar, minik adi salyangozlar var nerden türediler bilmiyorum ama takılıyorlar kimsenin kimseye zararı olmuyor.
Bu tarz mikroskobik canlılar genelde akvaryuma aldığımız yeni bitkilerin üzerinde geliyor. Hemen hemen yıllanmış her akvaryumda vardır. Fazla yemlemeden kaynaklı oluşan Planaria, nematod vb. canlılara benzemiyor bir zararı olacağını zannetmiyorum. Lepistesler yer mi emin değilim ama yerlerse protein kaynağı olacağına eminim. Benim karides akvaryumum yaklaşık 5 aylık içersinde oraya buraya zıplayan pireler, camda gezen rhabdacoelalar, minik adi salyangozlar var nerden türediler bilmiyorum ama takılıyorlar kimsenin kimseye zararı olmuyor.
Gübreleme
[QUOTE=sonerdurur]Akvaryumumda kristal köpek balığı, frenatus, moli ve elma salyangozu var.
Mayalı CO2 sistem kullanıyodum fakat difüzörüm kırıldı şu an kullanamıyorum o yüzden.[/QUOTE]
İlanlarda sağlam dıy gübre satanlar var. Potasyum, fosfat, demir,nitrat,mikro element, magnezyum vb. Önerilen dozun yarısı olacak şekilde kullanabilirsiniz.
[QUOTE=sonerdurur]Akvaryumumda kristal köpek balığı, frenatus, moli ve elma salyangozu var.
Mayalı CO2 sistem kullanıyodum fakat difüzörüm kırıldı şu an kullanamıyorum o yüzden.[/QUOTE]
İlanlarda sağlam dıy gübre satanlar var. Potasyum, fosfat, demir,nitrat,mikro element, magnezyum vb. Önerilen dozun yarısı olacak şekilde kullanabilirsiniz.
Gübreleme
Bitki dışında canlı ne besleyeceksiniz?
Bazı canlılar gübreye aşırı tepki veriyor. Karides ve cüce vatoz türleri gibi. Canlı yoksa dıy gübreleri deneyebilirsiniz. Hatta mayalı sistem CO2 coşmalarını sağlayacaktır.[EDIT]Impheatus,2020-12-04 23:00:17[/EDIT]
Bitki dışında canlı ne besleyeceksiniz?
Bazı canlılar gübreye aşırı tepki veriyor. Karides ve cüce vatoz türleri gibi. Canlı yoksa dıy gübreleri deneyebilirsiniz. Hatta mayalı sistem CO2 coşmalarını sağlayacaktır.[EDIT]Impheatus,2020-12-04 23:00:17[/EDIT]
Derece
[QUOTE=Balıkhobi]Teşekkür ederim. Peki şimdi dereceyi 28 derece yapsam balıklar 26 dereceyi görür değilmi? Peki neden ısıtmıyor? Gücü mu yetmiyor acaba?[/QUOTE]
Kdrackgz'ün dediği gibi gücü yetersiz bende aynı şekilde 15 lt de kullanıyorum 25w ısıtıcıyı. 130 litre Akvaryumumda 100w yeterli oluyor 60 da 50w yeterli olur diye düşünüyorum ama 75w alın garanti olur.
[QUOTE=Balıkhobi]Teşekkür ederim. Peki şimdi dereceyi 28 derece yapsam balıklar 26 dereceyi görür değilmi? Peki neden ısıtmıyor? Gücü mu yetmiyor acaba?[/QUOTE]
Kdrackgz'ün dediği gibi gücü yetersiz bende aynı şekilde 15 lt de kullanıyorum 25w ısıtıcıyı. 130 litre Akvaryumumda 100w yeterli oluyor 60 da 50w yeterli olur diye düşünüyorum ama 75w alın garanti olur.
Derece
Oda sıcaklığınız aşırı düşüyorsa 60 lt için 25w ısıtıcı yetersiz gelebilir. 50w ısıtıcı yeterli olacaktır. Ve dış cama değilde su içersine yerleştirilen cam derecelerden temin etmeniz daha verimli olacaktır. Dereceniz 26 gösteriyorsa muhtemelen 23-24 derece civarındadır. Bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum. Havalar soğukken ısıtıcı derecesini 28 yapmanız sıkıntı yaratmayacaktır fakat sıcaklıkların yükseldiği günlerde takip etmezseniz akvaryumun sıcaklığı 28 e yükselebilir. En garantisi 50w bir ısıtıcı temin etmeniz
Oda sıcaklığınız aşırı düşüyorsa 60 lt için 25w ısıtıcı yetersiz gelebilir. 50w ısıtıcı yeterli olacaktır. Ve dış cama değilde su içersine yerleştirilen cam derecelerden temin etmeniz daha verimli olacaktır. Dereceniz 26 gösteriyorsa muhtemelen 23-24 derece civarındadır. Bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum. Havalar soğukken ısıtıcı derecesini 28 yapmanız sıkıntı yaratmayacaktır fakat sıcaklıkların yükseldiği günlerde takip etmezseniz akvaryumun sıcaklığı 28 e yükselebilir. En garantisi 50w bir ısıtıcı temin etmeniz
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
