ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
discodiscus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Eylül 2019 17:03
Son Ziyaret:
02 Kasım 2020 00:28
Toplam Mesaj:
70 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
nuri eroğlu
Doğum Tarihi:
03 Mart 1986
Yaş:
40
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Discus 12
Çöpçü komando 4
Albino çöpçü 5
Cüce vatoz 8
Tetra 5
Tetra kırmızı 5
Cüce gurami 2
Ramirezi 2
Midye 4
Elma salyangoz 8
Sae 3
Vantuzlu çöpçü 6
380 lt
e heim ısıtıcı
Tetra 1200 dış filtre
Tetra n 600 iç filtre
SON 10 MESAJI
CO2 yerine Seachem Flourish Excel
Hahaaa harbiden çok doğru 35 TL nerde 170 nerde
Hahaaa harbiden çok doğru 35 TL nerde 170 nerde
Monte Carlo Erime Ve Sararma İlk Kurulum
Konuyu hortlamak olucak ama şu an durum nedir yada son durum ne oldu
Konuyu hortlamak olucak ama şu an durum nedir yada son durum ne oldu
Armatür
Armatürk armatür kullanıyorum Allaha şükür 1 kişi iyi demedi bitkiler hızlı gelişiyor fakat hep ışığa doğru kullanan başkaları varmı memnunlar mı sonuçta bi hobi işi bu ama akvaryumu rezil etmek istemiyorum olmadı başka bi armatür alırım cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
Armatürk armatür kullanıyorum Allaha şükür 1 kişi iyi demedi bitkiler hızlı gelişiyor fakat hep ışığa doğru kullanan başkaları varmı memnunlar mı sonuçta bi hobi işi bu ama akvaryumu rezil etmek istemiyorum olmadı başka bi armatür alırım cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
Discus Ayrı Durma
[QUOTE=capo di capi]Kendini soyutlama başladıysa, "ben stresten hasta oldum benimle ilgilen, burada bir kaç haftaya iç parazit olup giderim" diyordur. [/QUOTE]
2 günde kaybettim balığımı müdahale etme fırsatım dahi olmadı bişeyler yaptım ama nafile [:((]
[QUOTE=capo di capi]Kendini soyutlama başladıysa, "ben stresten hasta oldum benimle ilgilen, burada bir kaç haftaya iç parazit olup giderim" diyordur. [/QUOTE]
2 günde kaybettim balığımı müdahale etme fırsatım dahi olmadı bişeyler yaptım ama nafile [:((]
Discus Ayrı Durma
3 aydır belsediğim discus bir anda kendini diğerlerinden soyutladı yeme en çok gelen balık yemede gelmiyor sadece üst köşede duruyor...
Kavga ettiği balıkta var ama 3 aydır hiç bişey yoktu bilgisi olan var mı neden yapar iyi akşamlar şimdiden
3 aydır belsediğim discus bir anda kendini diğerlerinden soyutladı yeme en çok gelen balık yemede gelmiyor sadece üst köşede duruyor...
Kavga ettiği balıkta var ama 3 aydır hiç bişey yoktu bilgisi olan var mı neden yapar iyi akşamlar şimdiden
Hobiye Böyle Giderse Son Vereceğim
[QUOTE=Fatih1903]Merhaba;
Yabanci bir sitede okumuştum.Canli sayısının fazlalığı ve bunların dışkılarının yağ miktarlarınin farklı olması yüzünden bu sorun yaşanmış.
Çözüm olarak canli sayısının azaltılması ve yağ oranı düşük yemler ile bu sorunun ortadan kalktığı belirtilmişti.
Dış filitre hortumlarının yıkanmasında hortumlara zarar vermeyecek şekilde kaynak su kullanıp sonra soğuk su ile şoklanmasi sağlanmış.Bu işlemin amacı hortum içerisindeki yağların giderilmesi için yapılmış.Dis filitre sepetleri ve kutusunda da ayni işlem uygulanmiş.
İnşallah çözüm bulursunuz.
[/QUOTE]
İlk büyük temizlimte deniycem
[QUOTE=Fatih1903]Merhaba;
Yabanci bir sitede okumuştum.Canli sayısının fazlalığı ve bunların dışkılarının yağ miktarlarınin farklı olması yüzünden bu sorun yaşanmış.
Çözüm olarak canli sayısının azaltılması ve yağ oranı düşük yemler ile bu sorunun ortadan kalktığı belirtilmişti.
Dış filitre hortumlarının yıkanmasında hortumlara zarar vermeyecek şekilde kaynak su kullanıp sonra soğuk su ile şoklanmasi sağlanmış.Bu işlemin amacı hortum içerisindeki yağların giderilmesi için yapılmış.Dis filitre sepetleri ve kutusunda da ayni işlem uygulanmiş.
İnşallah çözüm bulursunuz.
[/QUOTE]
İlk büyük temizlimte deniycem
Hobiye Böyle Giderse Son Vereceğim
[QUOTE=capo di capi]Discus [S]15[/S] 12
Çöpçü komando 4
Albino çöpçü 5
Cüce vatoz[S] 8[/S] [K] 5[/K]
[S]Zebra danio 6[/S]
Tetra 5
Tetra kırmızı 5
[S]Cüce gurami 4[/S]
Ramirezi 2
makas kuyruk 4
Midye [S]8[/S] [K]3[/K]
Elma salyangoz 8
[S]Sae 3[/S]
[S]Vantuzlu çöpçü 6[/S]
Ben böyle elerdim.
[/QUOTE]
Saeleri yakalamak için akvaryumu kırmam gerek herhalde makas kuyruk danio midye oranını düşürdüm discus hediye edicek birilerini bulursam istediğim kıvama gelecek sanırım
[QUOTE=capo di capi]Discus [S]15[/S] 12
Çöpçü komando 4
Albino çöpçü 5
Cüce vatoz[S] 8[/S] [K] 5[/K]
[S]Zebra danio 6[/S]
Tetra 5
Tetra kırmızı 5
[S]Cüce gurami 4[/S]
Ramirezi 2
makas kuyruk 4
Midye [S]8[/S] [K]3[/K]
Elma salyangoz 8
[S]Sae 3[/S]
[S]Vantuzlu çöpçü 6[/S]
Ben böyle elerdim.
[/QUOTE]
Saeleri yakalamak için akvaryumu kırmam gerek herhalde makas kuyruk danio midye oranını düşürdüm discus hediye edicek birilerini bulursam istediğim kıvama gelecek sanırım
Hobiye Böyle Giderse Son Vereceğim
[QUOTE=Ches]83 canlı var. Her biri bir kere dışkılasa ortalığı götürür zaten[:)] Şaka bir yana canlı yükü azalınca muhtemelen tüm sorunlar giderilecektir. Bu kadar canlının bir arada olması her an toplu ölümle sonuçlanabilir. Litreye oranla canlı yükünü azaltın, az yemleme yapın cam gibi suyunuz olacaktır.[/QUOTE]
20 kadarını çıkardım midye ve salyangozu canlı olarak kaideye almamız gerekir mi çöpçü vatoz sae sırf temizlik amaçlı bu şekilde düşündüm daha doğrusu akvaryumcular düşündürdü haliyle kalabalıklaşmıştı
[QUOTE=Ches]83 canlı var. Her biri bir kere dışkılasa ortalığı götürür zaten[:)] Şaka bir yana canlı yükü azalınca muhtemelen tüm sorunlar giderilecektir. Bu kadar canlının bir arada olması her an toplu ölümle sonuçlanabilir. Litreye oranla canlı yükünü azaltın, az yemleme yapın cam gibi suyunuz olacaktır.[/QUOTE]
20 kadarını çıkardım midye ve salyangozu canlı olarak kaideye almamız gerekir mi çöpçü vatoz sae sırf temizlik amaçlı bu şekilde düşündüm daha doğrusu akvaryumcular düşündürdü haliyle kalabalıklaşmıştı
Hobiye Böyle Giderse Son Vereceğim
[QUOTE=Boyzmen]Uzun yıllardır tropik ve ciklet türlerini besledim 50lt,150,250,350,500lt akvaryumlarda besleme yaptım çok filtre denedim, (iç dış filtreler.) bi ara bendede çok oluyordu çok araştırma yaptım defalarca akvaryumum kurulumu yaptım su değişimin hesabı yok sonra birgün düşünürken yem değiştirdim işte yok bitkisel yem yok sebzeli yok etli derken yem çeşidim çoktu 2 ye indirdim ve birden uçuşan o beyaz seyler kayboldu ve yıllardır 2 tür yem kullanıyorum ve 1 hafta birini 1 hafta birini kesinlikle karışım yapmıyorum ber dene derim?[/QUOTE][QUOTE=Boyzmen]Uzun yıllardır tropik ve ciklet türlerini besledim 50lt,150,250,350,500lt akvaryumlarda besleme yaptım çok filtre denedim, (iç dış filtreler.) bi ara bendede çok oluyordu çok araştırma yaptım defalarca akvaryumum kurulumu yaptım su değişimin hesabı yok sonra birgün düşünürken yem değiştirdim işte yok bitkisel yem yok sebzeli yok etli derken yem çeşidim çoktu 2 ye indirdim ve birden uçuşan o beyaz seyler kayboldu ve yıllardır 2 tür yem kullanıyorum ve 1 hafta birini 1 hafta birini kesinlikle karışım yapmıyorum ber dene derim?[/QUOTE]çook teşekkür ederim bende çok çeşitli yem kullanıyorum kesin deniycem
[QUOTE=HACI LOBO]Discus 15
Çöpçü komando 4
Albino çöpçü 5
Bundan sonrası aslında uygun değil sadece saldırgan değiller sorarsan uyumlu oluyorlar. Bu listeden sonrasını akvaryumunuzdan çıkarırsınız partikül sorunuda büyük ölçüde azalır doğal olarak. Ayrıca dikkate almalısınız ki rahatsız olduğunuz partiküllerin baş sebebi muhtemelen discuslar büyükler ve sayıları fazla. Yanlış anlamayın ama kullanıcı isminizede yakışır bi akvaryum olmuş bu arada tebrikler[/QUOTE]
Biraz önce bi aekadaşıma 5 disc 4 danio 4 makas 8 10 endler lepistes verdim sırf azaltmak adına kullanıcı ismine gelince ben bu hobide yeniyim sizler gibi değilim zamanla daha doğrular olucak... Bir zamanlar buradaki herkes ben gibi acemiydi kesin yoksa doğuştan gelen bi durum olamaz
[QUOTE=Arifhb]
70 ten fazla canlı var. Suda partikül olması normal. Canlı yükü az da olsa suda partiküller olur. Ama bu şekilde daha fazla olacağı kesin.[/QUOTE]
Sırf azaltmak için qç1 ay önce ofise 1 akvaryum kurdum bi yenisini daha ekliyecek gibiyim 20 kadar canlı verdim insan kıyamıyo eee tabi acemilikte söz konusu buda zamanla aşılır diye düşünüyorum
[QUOTE=Arifhb]
70 ten fazla canlı var. Suda partikül olması normal. Canlı yükü az da olsa suda partiküller olur. Ama bu şekilde daha fazla olacağı kesin.[/QUOTE]
Sırf azaltmak için qç1 ay önce ofise 1 akvaryum kurdum bi yenisini daha ekliyecek gibiyim 20 kadar canlı verdim insan kıyamıyo eee tabi acemilikte söz konusu buda zamanla aşılır diye düşünüyorum
[QUOTE=Oguzhank]Maşallah baliklar ve akvaryum güzel görünüyor.Yanliz gerçekten biraz kalabalik gibi.Yoğunlukla alakalimidir bilemiyorum bu partiküller.Vazgeçececek birşey yok balik kaybetmiyorsaniz.çözülür umarim.Ben su değişimini günlük yapiyorum zor gelmezse birde böyle deneyin isterseniz.[/QUOTE]
Çok şükür kayıp derdim olmuyor dip çekimini hiç aksatmıyorum yemleme ışıklandırma hepsini aynı zamanlarda yapıyorum evet yoğunluk vardı 2 saattir akvaryumdan balık topluyorum
[QUOTE=Oguzhank]Maşallah baliklar ve akvaryum güzel görünüyor.Yanliz gerçekten biraz kalabalik gibi.Yoğunlukla alakalimidir bilemiyorum bu partiküller.Vazgeçececek birşey yok balik kaybetmiyorsaniz.çözülür umarim.Ben su değişimini günlük yapiyorum zor gelmezse birde böyle deneyin isterseniz.[/QUOTE]
Çok şükür kayıp derdim olmuyor dip çekimini hiç aksatmıyorum yemleme ışıklandırma hepsini aynı zamanlarda yapıyorum evet yoğunluk vardı 2 saattir akvaryumdan balık topluyorum
[QUOTE=Boyzmen]Uzun yıllardır tropik ve ciklet türlerini besledim 50lt,150,250,350,500lt akvaryumlarda besleme yaptım çok filtre denedim, (iç dış filtreler.) bi ara bendede çok oluyordu çok araştırma yaptım defalarca akvaryumum kurulumu yaptım su değişimin hesabı yok sonra birgün düşünürken yem değiştirdim işte yok bitkisel yem yok sebzeli yok etli derken yem çeşidim çoktu 2 ye indirdim ve birden uçuşan o beyaz seyler kayboldu ve yıllardır 2 tür yem kullanıyorum ve 1 hafta birini 1 hafta birini kesinlikle karışım yapmıyorum ber dene derim?[/QUOTE][QUOTE=Boyzmen]Uzun yıllardır tropik ve ciklet türlerini besledim 50lt,150,250,350,500lt akvaryumlarda besleme yaptım çok filtre denedim, (iç dış filtreler.) bi ara bendede çok oluyordu çok araştırma yaptım defalarca akvaryumum kurulumu yaptım su değişimin hesabı yok sonra birgün düşünürken yem değiştirdim işte yok bitkisel yem yok sebzeli yok etli derken yem çeşidim çoktu 2 ye indirdim ve birden uçuşan o beyaz seyler kayboldu ve yıllardır 2 tür yem kullanıyorum ve 1 hafta birini 1 hafta birini kesinlikle karışım yapmıyorum ber dene derim?[/QUOTE]çook teşekkür ederim bende çok çeşitli yem kullanıyorum kesin deniycem
[QUOTE=HACI LOBO]Discus 15
Çöpçü komando 4
Albino çöpçü 5
Bundan sonrası aslında uygun değil sadece saldırgan değiller sorarsan uyumlu oluyorlar. Bu listeden sonrasını akvaryumunuzdan çıkarırsınız partikül sorunuda büyük ölçüde azalır doğal olarak. Ayrıca dikkate almalısınız ki rahatsız olduğunuz partiküllerin baş sebebi muhtemelen discuslar büyükler ve sayıları fazla. Yanlış anlamayın ama kullanıcı isminizede yakışır bi akvaryum olmuş bu arada tebrikler[/QUOTE]
Biraz önce bi aekadaşıma 5 disc 4 danio 4 makas 8 10 endler lepistes verdim sırf azaltmak adına kullanıcı ismine gelince ben bu hobide yeniyim sizler gibi değilim zamanla daha doğrular olucak... Bir zamanlar buradaki herkes ben gibi acemiydi kesin yoksa doğuştan gelen bi durum olamaz
[QUOTE=Arifhb]
70 ten fazla canlı var. Suda partikül olması normal. Canlı yükü az da olsa suda partiküller olur. Ama bu şekilde daha fazla olacağı kesin.[/QUOTE]
Sırf azaltmak için qç1 ay önce ofise 1 akvaryum kurdum bi yenisini daha ekliyecek gibiyim 20 kadar canlı verdim insan kıyamıyo eee tabi acemilikte söz konusu buda zamanla aşılır diye düşünüyorum
[QUOTE=Arifhb]
70 ten fazla canlı var. Suda partikül olması normal. Canlı yükü az da olsa suda partiküller olur. Ama bu şekilde daha fazla olacağı kesin.[/QUOTE]
Sırf azaltmak için qç1 ay önce ofise 1 akvaryum kurdum bi yenisini daha ekliyecek gibiyim 20 kadar canlı verdim insan kıyamıyo eee tabi acemilikte söz konusu buda zamanla aşılır diye düşünüyorum
[QUOTE=Oguzhank]Maşallah baliklar ve akvaryum güzel görünüyor.Yanliz gerçekten biraz kalabalik gibi.Yoğunlukla alakalimidir bilemiyorum bu partiküller.Vazgeçececek birşey yok balik kaybetmiyorsaniz.çözülür umarim.Ben su değişimini günlük yapiyorum zor gelmezse birde böyle deneyin isterseniz.[/QUOTE]
Çok şükür kayıp derdim olmuyor dip çekimini hiç aksatmıyorum yemleme ışıklandırma hepsini aynı zamanlarda yapıyorum evet yoğunluk vardı 2 saattir akvaryumdan balık topluyorum
[QUOTE=Oguzhank]Maşallah baliklar ve akvaryum güzel görünüyor.Yanliz gerçekten biraz kalabalik gibi.Yoğunlukla alakalimidir bilemiyorum bu partiküller.Vazgeçececek birşey yok balik kaybetmiyorsaniz.çözülür umarim.Ben su değişimini günlük yapiyorum zor gelmezse birde böyle deneyin isterseniz.[/QUOTE]
Çok şükür kayıp derdim olmuyor dip çekimini hiç aksatmıyorum yemleme ışıklandırma hepsini aynı zamanlarda yapıyorum evet yoğunluk vardı 2 saattir akvaryumdan balık topluyorum
Hobiye Böyle Giderse Son Vereceğim
[QUOTE=lazarusv20]İç filtrenizin hava çekiş hortumunu iptal edebilirsiniz, partiküller oldukça azalır, suyu havalandırmak için dış filtre akışını yukarıdan veriniz, hava taşı da kullanabilirsiniz. Bu arada en önemlisi oldukça fazla ve uyumsuz türler bir arada, Discus'lar, Ram'lar, Guramiler.. Hobiye son vermenize gerek yok ki bu kadar masraf ve emekten sonra, tanka biraz düzen verseniz çözülecek.[:iyi:][/QUOTE]çok teşekkür ederim üretmek gibi bi gayem yok denenebilecek türleri eklemdim hiç bi sıkıntı yaşatmıyorlar
[QUOTE=capo di capi]O partiküller iç motorunuzun pervanesinin difüze ettiği mikro hava kabarcıkları olabilir mi acaba ? [/QUOTE]
Aslında olabilir bi kapatöayı deniyeyim en iyisi
[QUOTE=lazarusv20]İç filtrenizin hava çekiş hortumunu iptal edebilirsiniz, partiküller oldukça azalır, suyu havalandırmak için dış filtre akışını yukarıdan veriniz, hava taşı da kullanabilirsiniz. Bu arada en önemlisi oldukça fazla ve uyumsuz türler bir arada, Discus'lar, Ram'lar, Guramiler.. Hobiye son vermenize gerek yok ki bu kadar masraf ve emekten sonra, tanka biraz düzen verseniz çözülecek.[:iyi:][/QUOTE]çok teşekkür ederim üretmek gibi bi gayem yok denenebilecek türleri eklemdim hiç bi sıkıntı yaşatmıyorlar
[QUOTE=capo di capi]O partiküller iç motorunuzun pervanesinin difüze ettiği mikro hava kabarcıkları olabilir mi acaba ? [/QUOTE]
Aslında olabilir bi kapatöayı deniyeyim en iyisi
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
