ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
deatacita
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ağustos 2019 18:33
Son Ziyaret:
17 Ekim 2019 20:58
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kastamonu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre D.
SON 3 MESAJI
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=ityo39]
Eurostar aquabase dediğiniz nasıl bir kum bilmiyorum ama JBL Aquabasis in çin versiyonu çakması tahmin ediyorum. İyi kopyaladılarsa çok ince taneli suya karışınca suyu sürekli olarak bulandıran bir malzemedir üzeri kumla 3-4 cm kaplanmazsa dert olur size. Bitki dikerken vs bir noktadan suya karıştı mı hazır çorba katılmış su gbi olur:) bence zaten çin malı olduğunu hesaba katarsak hiç kullanmayın onu, misket gübre gömün bitki olacak bölgelere. Daha çok fayda sağlarsınız bence. Bu arada manado için besleyici olsun diye demişsiniz de manado besleyici bi kum değil, orada besleyici olan aquabasis ürünü. Bilginize
T5 şu ands hem görsellik hem performans olarak açık ara en iyi çözüm bence de ama balast vs uğraşmak istemezseniz 2. En iyi benim önerdiğim cfl tipi philips tornado benzeri 6500k tasarruflu ampul. [/QUOTE]
Hiç kuma bu yönden bakmamıştım, yine yeni bir şey öğrendim [:)] o zaman manadonun litresini arttırıp yinede aquabase altına koyayım mı yoksa aquabase hiç kullanmadan direk manadoyu daha fazla mı dökeyim sizce?
Aydınlatma için(t5 armatürü ile birlikte) birkaç yerle görüştüm fiyat aldım bakalım en erken hangisi getirebilirse ondan siparişi vericem [:)]
[QUOTE=ityo39]
Eurostar aquabase dediğiniz nasıl bir kum bilmiyorum ama JBL Aquabasis in çin versiyonu çakması tahmin ediyorum. İyi kopyaladılarsa çok ince taneli suya karışınca suyu sürekli olarak bulandıran bir malzemedir üzeri kumla 3-4 cm kaplanmazsa dert olur size. Bitki dikerken vs bir noktadan suya karıştı mı hazır çorba katılmış su gbi olur:) bence zaten çin malı olduğunu hesaba katarsak hiç kullanmayın onu, misket gübre gömün bitki olacak bölgelere. Daha çok fayda sağlarsınız bence. Bu arada manado için besleyici olsun diye demişsiniz de manado besleyici bi kum değil, orada besleyici olan aquabasis ürünü. Bilginize
T5 şu ands hem görsellik hem performans olarak açık ara en iyi çözüm bence de ama balast vs uğraşmak istemezseniz 2. En iyi benim önerdiğim cfl tipi philips tornado benzeri 6500k tasarruflu ampul. [/QUOTE]
Hiç kuma bu yönden bakmamıştım, yine yeni bir şey öğrendim [:)] o zaman manadonun litresini arttırıp yinede aquabase altına koyayım mı yoksa aquabase hiç kullanmadan direk manadoyu daha fazla mı dökeyim sizce?
Aydınlatma için(t5 armatürü ile birlikte) birkaç yerle görüştüm fiyat aldım bakalım en erken hangisi getirebilirse ondan siparişi vericem [:)]
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=ityo39]Yaklaşık net 50 lt hacminiz. 2 kg manado kum bitkili akvaryum için yetersiz bence. En alta lav kırığı üzerine manado sereceksiniz sanırım ama kum o kadar ince olacak ki daha bitki dikerken lav kırıkları kumun üzerine çıkıp görüntüyü bozacaktır. Biliyorum manado pahalı ama en azından 2 kg lık ikinci bir paket almanızı önericem. 50 watt ısıtıcı evde ortam sıcaklığı 20 derecenin altına düşmüyorsa çok sorun olmaz ama ideali 100 watt olacaktır.
Filtre malzemesine vereceğiniz parayı kuma harcayıp filtrenin içinden çıkacak süngerleri kullanın, 50 litre için gayet yeterli biyolojik filtrasyonu sağlar. Saydığınız malzemeler biyolojik filtrasyon için şart değildir, sünger de aynı işi görür. Zaten zemindeki lav taşları da bir haftanın sonunda faydalı bakterilerin yerleşmesiyle biyolojik filtre haline gelecek.
Aydınlatma için su içi aydınlatma bitkiler için çok yetersiz olur, akvaryumun kapalı varsa içine bi duy takıp 6500 kelvin tasarruflu ampul kullanın daha iyi.
Cuba yerine monte carlo öneririm acemiliği atana kadar.
[/QUOTE]
Bitki Monte Carlo olarak değiştirildi, bugün aydinlatma için araştırma yapip akvaryuma uygun bir armatür yaptırmaya çalışacağım, ısıtıcı olarak 100 watt olarak siparişi güncelledim hocam , birde 5lt lav taşınin üstüne 5litrede aquabase kum ekleyip onun üstüne ufak da olsa besleyici olsun diye 2 litre manado eklemeyi düşündüm malum öğrenciyiz 😀 tavsiyeler için çok teşekkür ederim bu arada.
[QUOTE=Altispinoza]Keşke malzemeleri almadan önce bir konuda buluşmuş olsaydik. 1-ista 550 tüp bir zaman sonra size maddi olarak külfet getirebilir. 56 litrede o difüzör doyum sağlar mı emin değilim açıkçası. Güzel bir dikişsiz tüp yatırım maliyeti açısından öğrenciye zor olsa da işletme maliyeti ve pratikliği sizi kurtaracaktır.
2-zemin için ben de benzer hatayı geçmişte yaptım. Jbl Aquabasis almıştım. Dünya para. Aquarium dirt yazınca bu ürunlerin diy versiyonun evde torf, saksı toprağı, Leonardit gibi ürünler ile hazirlanabilecegini görüyorsunuz.
3-lav taşını markalı almanıza gerek yok, tarım ürünü veya peyzaj ile ilgili malzeme satan bir firmadan ,veya internet üzerinden açık olarak temin edebilirdiniz.
4-iç filtre biyolojik medyayı da lav kırığı veya pomzadan halledebilirdiniz. Pomza bildiğiniz seachem Matrix bu arada. Oldukça ucuz bir malzeme. Yine tarım malzemesi satan yerlerden temin edilebilirdi.
5-bakteri eklemezsiniz de bir zarar yok ama zaten bekleyecekmissiniz. 2 3 hata denge o zamana oturur.
4-su içi ampul yerine düz t5 daha çok iş görürdü. Su içi ampul suyu isitacaktir.
5_sodyum tiyosulfat. ulvi ozugurun makalesi var bu konuda klor giderici olarak.
Yanlış anlamayın, [/QUOTE]
Yok hocam ne yanlış anlamasi, sizler sayesinde öğreniyoruz yeni şeyler , CO2 set konusunda bende çok kararsız kaldım o yüzden Co2 indicator sivisi aldık eğer bitkilere yetmediğini farkedersem dediğiniz gibi bir sistem dusunucez artık biraz pahalıya gelecek ama olmuş iken iyisi olsun 🙂 aydınlatma işini de bugün yukarida yazdığım gibi çözmeye calisicam, tavsiyeler icin çok teşekkür ederim .
[QUOTE=ityo39]Yaklaşık net 50 lt hacminiz. 2 kg manado kum bitkili akvaryum için yetersiz bence. En alta lav kırığı üzerine manado sereceksiniz sanırım ama kum o kadar ince olacak ki daha bitki dikerken lav kırıkları kumun üzerine çıkıp görüntüyü bozacaktır. Biliyorum manado pahalı ama en azından 2 kg lık ikinci bir paket almanızı önericem. 50 watt ısıtıcı evde ortam sıcaklığı 20 derecenin altına düşmüyorsa çok sorun olmaz ama ideali 100 watt olacaktır.
Filtre malzemesine vereceğiniz parayı kuma harcayıp filtrenin içinden çıkacak süngerleri kullanın, 50 litre için gayet yeterli biyolojik filtrasyonu sağlar. Saydığınız malzemeler biyolojik filtrasyon için şart değildir, sünger de aynı işi görür. Zaten zemindeki lav taşları da bir haftanın sonunda faydalı bakterilerin yerleşmesiyle biyolojik filtre haline gelecek.
Aydınlatma için su içi aydınlatma bitkiler için çok yetersiz olur, akvaryumun kapalı varsa içine bi duy takıp 6500 kelvin tasarruflu ampul kullanın daha iyi.
Cuba yerine monte carlo öneririm acemiliği atana kadar.
[/QUOTE]
Bitki Monte Carlo olarak değiştirildi, bugün aydinlatma için araştırma yapip akvaryuma uygun bir armatür yaptırmaya çalışacağım, ısıtıcı olarak 100 watt olarak siparişi güncelledim hocam , birde 5lt lav taşınin üstüne 5litrede aquabase kum ekleyip onun üstüne ufak da olsa besleyici olsun diye 2 litre manado eklemeyi düşündüm malum öğrenciyiz 😀 tavsiyeler için çok teşekkür ederim bu arada.
[QUOTE=Altispinoza]Keşke malzemeleri almadan önce bir konuda buluşmuş olsaydik. 1-ista 550 tüp bir zaman sonra size maddi olarak külfet getirebilir. 56 litrede o difüzör doyum sağlar mı emin değilim açıkçası. Güzel bir dikişsiz tüp yatırım maliyeti açısından öğrenciye zor olsa da işletme maliyeti ve pratikliği sizi kurtaracaktır.
2-zemin için ben de benzer hatayı geçmişte yaptım. Jbl Aquabasis almıştım. Dünya para. Aquarium dirt yazınca bu ürunlerin diy versiyonun evde torf, saksı toprağı, Leonardit gibi ürünler ile hazirlanabilecegini görüyorsunuz.
3-lav taşını markalı almanıza gerek yok, tarım ürünü veya peyzaj ile ilgili malzeme satan bir firmadan ,veya internet üzerinden açık olarak temin edebilirdiniz.
4-iç filtre biyolojik medyayı da lav kırığı veya pomzadan halledebilirdiniz. Pomza bildiğiniz seachem Matrix bu arada. Oldukça ucuz bir malzeme. Yine tarım malzemesi satan yerlerden temin edilebilirdi.
5-bakteri eklemezsiniz de bir zarar yok ama zaten bekleyecekmissiniz. 2 3 hata denge o zamana oturur.
4-su içi ampul yerine düz t5 daha çok iş görürdü. Su içi ampul suyu isitacaktir.
5_sodyum tiyosulfat. ulvi ozugurun makalesi var bu konuda klor giderici olarak.
Yanlış anlamayın, [/QUOTE]
Yok hocam ne yanlış anlamasi, sizler sayesinde öğreniyoruz yeni şeyler , CO2 set konusunda bende çok kararsız kaldım o yüzden Co2 indicator sivisi aldık eğer bitkilere yetmediğini farkedersem dediğiniz gibi bir sistem dusunucez artık biraz pahalıya gelecek ama olmuş iken iyisi olsun 🙂 aydınlatma işini de bugün yukarida yazdığım gibi çözmeye calisicam, tavsiyeler icin çok teşekkür ederim .
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu
Herkese selamlar, şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Öncelikle aranıza yeni katıldım, bu hobiye de küçük yaşlardan itibaren ilgim vardı. Şu an üniversitede öğrenci evime bir bitkili akvaryum kurmaya karar verdim, üye olmadan önce buradaki makaleleri okudum ve yeni bir bitkili akvaryum için gerekli malzemelerin siparişini verdim fakat yinede eksiklerim veya hatalarım varsa düzeltmek için siz tecrübeli hobicilere sormak istedim.
Akvaryumun boyutundan başlamak gerekirse, uzunluk 65 cm yükseklik 35 cm genişlik de 25 cm. Akvaryum bitkili olacağından ve biraz da hesaplı olmasını istememden dolayı co2 setini İsta'nın 550 cc setini yedek tüpleriyle sipariş verdim.
Zemini Eurostar Aquabase 5lt, Eurostar Aqualava lav taşı 5lt ve Jbl Manado 2lt kum olarak planladım. Aydınlatma olarak Aqualed su içi Led lamba 50 cm Beyaz 6500 Kelvin siparişi verdim.( Burada oldukça kararsızım yetersiz gelme ihtimaline karşın)
Yetiştirmek istediğim bitkilere gelirsek zemine cuba , ve arka plan için Ludwigia Ovalis, Lobelia Cardinalis ve Quadricautatus bitkilerinde karar kıldım.
Dış filrtre olarak öğrenci işi :) Sunsun 603b siparişi verdim fakat burada okuduklarıma göre filtreyi biyolojik filtreye çevirmek için filtre ile birlikte Sera Crystal clear , Eurostar Bioglass Ring ve Eurostar Aquaclay biyolojik filtre malzemesi aldım.
Isıtıcı olarak Tetra Ht 50 watt ( burada kararsızım yeteceğine daiir) ısıtıcı sipariş ettim.
Burada okuduğum makalede gördüğüm üzere Seachem Ammonia Alert de aldım. Balıklar eklendikten sonra Amonyağı ölçmek ve kontrol altında tutmak amacıyla.
Yine buradan gördüğüm üzere Nitrifikasyon bakterisinin çoğalmasını hızlandırmak için Seachem Stability aldım. Su hazırlayıcı olarak ise Reeflowers Effective Conditioner aldım.
Aynı zamanda aldığım co2 setine araştırmalarımdan dolayı pek güvenemediğimden[:(] co2 checker ve istanın co2 indicator sıvısını da alıp co 2 seviyesini kontrol etmek istedim.
Balıkların tanka eklenmesi bitkilerin iyice kök salıp suyun da hazır hale gelmesine kadar bekleyecek, böylece yeni tank sendromuna balık kayıp vermek istemiyorum.
Öncelikle yazı bir hayli uzun oldu sanırım ama bu siparişler gelene kadar sizce akvaryumun daha sağlıklı olması için eksiklikler var mı? Veya aldığım ekipmanlar sağlıklı bir bitkili lepistes akvaryumu için uygun mu? Şimdiden cevaplarınız ve yardımlarınız için teşekkür ederim [:3]
Bu arada eklemeyi unutmuşum, tankın hacmi pek tatmin etmediği için 1e 3 d lepistes akvaryumda yaşayacak. (su hazır hale geldikten sonra tabiki)[EDIT]deatacita,2019-08-29 19:02:26[/EDIT]
Herkese selamlar, şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Öncelikle aranıza yeni katıldım, bu hobiye de küçük yaşlardan itibaren ilgim vardı. Şu an üniversitede öğrenci evime bir bitkili akvaryum kurmaya karar verdim, üye olmadan önce buradaki makaleleri okudum ve yeni bir bitkili akvaryum için gerekli malzemelerin siparişini verdim fakat yinede eksiklerim veya hatalarım varsa düzeltmek için siz tecrübeli hobicilere sormak istedim.
Akvaryumun boyutundan başlamak gerekirse, uzunluk 65 cm yükseklik 35 cm genişlik de 25 cm. Akvaryum bitkili olacağından ve biraz da hesaplı olmasını istememden dolayı co2 setini İsta'nın 550 cc setini yedek tüpleriyle sipariş verdim.
Zemini Eurostar Aquabase 5lt, Eurostar Aqualava lav taşı 5lt ve Jbl Manado 2lt kum olarak planladım. Aydınlatma olarak Aqualed su içi Led lamba 50 cm Beyaz 6500 Kelvin siparişi verdim.( Burada oldukça kararsızım yetersiz gelme ihtimaline karşın)
Yetiştirmek istediğim bitkilere gelirsek zemine cuba , ve arka plan için Ludwigia Ovalis, Lobelia Cardinalis ve Quadricautatus bitkilerinde karar kıldım.
Dış filrtre olarak öğrenci işi :) Sunsun 603b siparişi verdim fakat burada okuduklarıma göre filtreyi biyolojik filtreye çevirmek için filtre ile birlikte Sera Crystal clear , Eurostar Bioglass Ring ve Eurostar Aquaclay biyolojik filtre malzemesi aldım.
Isıtıcı olarak Tetra Ht 50 watt ( burada kararsızım yeteceğine daiir) ısıtıcı sipariş ettim.
Burada okuduğum makalede gördüğüm üzere Seachem Ammonia Alert de aldım. Balıklar eklendikten sonra Amonyağı ölçmek ve kontrol altında tutmak amacıyla.
Yine buradan gördüğüm üzere Nitrifikasyon bakterisinin çoğalmasını hızlandırmak için Seachem Stability aldım. Su hazırlayıcı olarak ise Reeflowers Effective Conditioner aldım.
Aynı zamanda aldığım co2 setine araştırmalarımdan dolayı pek güvenemediğimden[:(] co2 checker ve istanın co2 indicator sıvısını da alıp co 2 seviyesini kontrol etmek istedim.
Balıkların tanka eklenmesi bitkilerin iyice kök salıp suyun da hazır hale gelmesine kadar bekleyecek, böylece yeni tank sendromuna balık kayıp vermek istemiyorum.
Öncelikle yazı bir hayli uzun oldu sanırım ama bu siparişler gelene kadar sizce akvaryumun daha sağlıklı olması için eksiklikler var mı? Veya aldığım ekipmanlar sağlıklı bir bitkili lepistes akvaryumu için uygun mu? Şimdiden cevaplarınız ve yardımlarınız için teşekkür ederim [:3]
Bu arada eklemeyi unutmuşum, tankın hacmi pek tatmin etmediği için 1e 3 d lepistes akvaryumda yaşayacak. (su hazır hale geldikten sonra tabiki)[EDIT]deatacita,2019-08-29 19:02:26[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
