ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Legosaglik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Nisan 2019 22:55
Son Ziyaret:
15 Nisan 2019 17:40
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan kulaç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Lego Sağlık
SON 10 MESAJI
Japon Balıklarım Ölüyor Sebebini Bulamıyorum.
[QUOTE=ceyh]Bunlar özel bakım isteyen türler değil, haftalık % 20 civarı dinlendirilip ısısı eşitlenmiş suyla su değişimi yaparsınız, hacim çok değil, fazla yorucu olmaz. Gelişimlerinde sıkıntı olursa hazır sıvı gübreler var. Balıklar 4-5 gün aç kalırlarsa açlıktan ölmezler, daha uzun süreli durumlarda bir çözüm üretmek gerekecektir. Biraz meşakkatli bir hobi evet ama çok keyiflidir. [:)][/QUOTE]
Hazır sıvı gübrelerin balıklar için bir zararı var mı peki? Öylece direk balıklar içindeyken akvaryuma mı döküyoruz?
[QUOTE=ceyh]Bunlar özel bakım isteyen türler değil, haftalık % 20 civarı dinlendirilip ısısı eşitlenmiş suyla su değişimi yaparsınız, hacim çok değil, fazla yorucu olmaz. Gelişimlerinde sıkıntı olursa hazır sıvı gübreler var. Balıklar 4-5 gün aç kalırlarsa açlıktan ölmezler, daha uzun süreli durumlarda bir çözüm üretmek gerekecektir. Biraz meşakkatli bir hobi evet ama çok keyiflidir. [:)][/QUOTE]
Hazır sıvı gübrelerin balıklar için bir zararı var mı peki? Öylece direk balıklar içindeyken akvaryuma mı döküyoruz?
Japon Balıklarım Ölüyor Sebebini Bulamıyorum.
[QUOTE=ceyh]
Akvaryuma su konulup bakteri kültürü eklenirse klor bakterilerin yaşamasına imkan vermez, 5-6 gün boş kalacak akvaryumda bakteriler çoğalacak besin bulamaz, Kumun iyice yıkanıp durulanması gereği konusuna katılıyorum, benim yöntemim şöyle;
Akvaryum camları tuzlu suyla temizlenip iyice durulanır,
Kum da yıkanır, su berraklaşana kadar durulanır,
Dekorlar yıkanır, gerekirse kaynatılır,
Kum akvaryuma yayılır, zevke göre dekor eklenir, bitkiler dikilir,
Akvaryum yerine koyulur, su tamamlanır,
Filtre çalışacak şekilde bir gün beklenir, klor uçar,
Bakteri kültürü eklenir, ertesi gün canlılar ilave edilir.
Bitki seçimleriniz iyi olmuş, bakımı kolay türler, saz ve cryptocoryneler kumun içerisinde sürgünler vererek kendi kendilerine çoğalırlar, sazlar çok uzarsa yaprakların üst kısmından keserek budanabilir, tilki kuyruğu kuma tutunamazsa bağ şeklinde alttan çok sıkmadan bir vantuza bağlanarak arka camın alt kısmına sabitlenebilir, vereceği filizlerin hemen üzerinden kesilip tekrar dikilerek çoğaltılabilir.[/QUOTE]
Bitkiler için de ayrı bir bakım gerekmiyor dimi? Eğer öyle olacaksa hem balıklar hem bitkiler bu iş meşakkatli olmaya başladı açıkcası. Birde tatil günlerini düşünemiyorum. O zaman ne yapacağız bilmiyorum
[QUOTE=ceyh]
Akvaryuma su konulup bakteri kültürü eklenirse klor bakterilerin yaşamasına imkan vermez, 5-6 gün boş kalacak akvaryumda bakteriler çoğalacak besin bulamaz, Kumun iyice yıkanıp durulanması gereği konusuna katılıyorum, benim yöntemim şöyle;
Akvaryum camları tuzlu suyla temizlenip iyice durulanır,
Kum da yıkanır, su berraklaşana kadar durulanır,
Dekorlar yıkanır, gerekirse kaynatılır,
Kum akvaryuma yayılır, zevke göre dekor eklenir, bitkiler dikilir,
Akvaryum yerine koyulur, su tamamlanır,
Filtre çalışacak şekilde bir gün beklenir, klor uçar,
Bakteri kültürü eklenir, ertesi gün canlılar ilave edilir.
Bitki seçimleriniz iyi olmuş, bakımı kolay türler, saz ve cryptocoryneler kumun içerisinde sürgünler vererek kendi kendilerine çoğalırlar, sazlar çok uzarsa yaprakların üst kısmından keserek budanabilir, tilki kuyruğu kuma tutunamazsa bağ şeklinde alttan çok sıkmadan bir vantuza bağlanarak arka camın alt kısmına sabitlenebilir, vereceği filizlerin hemen üzerinden kesilip tekrar dikilerek çoğaltılabilir.[/QUOTE]
Bitkiler için de ayrı bir bakım gerekmiyor dimi? Eğer öyle olacaksa hem balıklar hem bitkiler bu iş meşakkatli olmaya başladı açıkcası. Birde tatil günlerini düşünemiyorum. O zaman ne yapacağız bilmiyorum
Japon Balıklarım Ölüyor Sebebini Bulamıyorum.
[QUOTE=FurkanAydemir]Akvaryum yeni kurmuştuunuz?[/QUOTE]
Evet. Ama akvaryum baştan aşağı yanlış kurulmuş. altına koyduğum taşlar, ışıklandırma, 5 tane Japon balığı ısıtıcı, iç filtre, çift çıkışlı hava motoru olarak petshop un önerileriyle kurduğum ve hiç anlamadığım bir hobi. Sonuç olarak 5 balık da öldü. :(
Şimdi işin doğrusunu yapabilmek adına tavsiyeler alıyorum ve nasipse bu tavsiyeler üzerine yeni bir akvaryum kuracağım.
[QUOTE=FurkanAydemir]Akvaryum yeni kurmuştuunuz?[/QUOTE]
Evet. Ama akvaryum baştan aşağı yanlış kurulmuş. altına koyduğum taşlar, ışıklandırma, 5 tane Japon balığı ısıtıcı, iç filtre, çift çıkışlı hava motoru olarak petshop un önerileriyle kurduğum ve hiç anlamadığım bir hobi. Sonuç olarak 5 balık da öldü. :(
Şimdi işin doğrusunu yapabilmek adına tavsiyeler alıyorum ve nasipse bu tavsiyeler üzerine yeni bir akvaryum kuracağım.
Japon Balıklarım Ölüyor Sebebini Bulamıyorum.
[QUOTE=Ali123]
Kum olarak ne düşündünüz? [/QUOTE]
Sizin önerdiğinizi, ilk sıradaki
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214563/140420192215471.jpg[/IMG]
[QUOTE=Ali123]
Kum olarak ne düşündünüz? [/QUOTE]
Sizin önerdiğinizi, ilk sıradaki
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214563/140420192215471.jpg[/IMG]
Japon Balıklarım Ölüyor Sebebini Bulamıyorum.
[QUOTE=ceyh]İyi bakıldıkları sürece hepsi dayanıklı balıklardır, kendi gözlemim neonların biraz çekingen ve nazlı olabildikleri yönünde, rasbora ve kiraz barblar daha hareketli ve utangaç olmayan türler.[/QUOTE]
Paylaştığım ürünler sizce de yeterli mi peki?
[QUOTE=ceyh]İyi bakıldıkları sürece hepsi dayanıklı balıklardır, kendi gözlemim neonların biraz çekingen ve nazlı olabildikleri yönünde, rasbora ve kiraz barblar daha hareketli ve utangaç olmayan türler.[/QUOTE]
Paylaştığım ürünler sizce de yeterli mi peki?
Japon Balıklarım Ölüyor Sebebini Bulamıyorum.
[QUOTE=ceyh]Olmaz, bunlar sürü balıklarıdır, en az 6 lı koloni şeklinde olmaları gerek, geniş bir hacimde bir kaç koloni olabilir birbirleriyle uyumlu türler ama 30 lt yeterli gelmez.[/QUOTE]
O zaman tek bir türü mü tercih etmeliyim. Sizce dayanıklı açıkcası çabuk ölmeyecek, çocuklara görsel olarak da renkleriyle hitap edecek hangisini seçmeliyim. Az önce aldığım ürünleri birazdan paylaşacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214563/140420192215451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214563/140420192215471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214563/140420192215491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214563/140420192215511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214563/140420192215531.jpg[/IMG]
[QUOTE=ceyh]Olmaz, bunlar sürü balıklarıdır, en az 6 lı koloni şeklinde olmaları gerek, geniş bir hacimde bir kaç koloni olabilir birbirleriyle uyumlu türler ama 30 lt yeterli gelmez.[/QUOTE]
O zaman tek bir türü mü tercih etmeliyim. Sizce dayanıklı açıkcası çabuk ölmeyecek, çocuklara görsel olarak da renkleriyle hitap edecek hangisini seçmeliyim. Az önce aldığım ürünleri birazdan paylaşacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214563/140420192215451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214563/140420192215471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214563/140420192215491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214563/140420192215511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214563/140420192215531.jpg[/IMG]
Japon Balıklarım Ölüyor Sebebini Bulamıyorum.
[QUOTE=ceyh]24-25 derece civarı iyidir, bitkili tankta daha güzel oluyorlar bana göre, dipte ortalama 4-5 cm kalınlıkta aquaclay kullanılabilir, cryptocoryne türleri, saz, tilki kuyruğu gibi kolay bitkiler ekilebilir. Uygun boyutta bir mangrow kökü olabilir, tanin salgısı suyu yumuşatır, balıkların bağışıklığına faydası olur, suyu hafifçe sarartabilir, kullanmadan önce kaynatılması önerilir.
Yemleme günde 2-3 kez ama azar azar olabilir. Severek yedikleri, kullandığım yemler şunlar; Dennerle complete flakes, Tetra Min, Tetra Pro Algae (bitkisel yem olarak kullanmanızı öneririm), Rotifish kabuksuz artemia, Sera kurutulmuş su piresi (neonlar değil ama kiraz barblar seviyor), AiM kurutulmuş tubifex. Tümü online kolay bulunabilen yemler. Yem çeşitliliğinin balık sağlığına çok faydası olduğunu düşünüyorum.[/QUOTE]
Bu saydığımız 3 çeşit balığı 2 şer adet olacak (dişi-erkek) şekilde toplam 6 tane aynı akvaryumda besleyebilir miyim? Sizce uygun olur mu?
[EDIT]Legosaglik,2019-04-14 22:04:50[/EDIT]
[QUOTE=ceyh]24-25 derece civarı iyidir, bitkili tankta daha güzel oluyorlar bana göre, dipte ortalama 4-5 cm kalınlıkta aquaclay kullanılabilir, cryptocoryne türleri, saz, tilki kuyruğu gibi kolay bitkiler ekilebilir. Uygun boyutta bir mangrow kökü olabilir, tanin salgısı suyu yumuşatır, balıkların bağışıklığına faydası olur, suyu hafifçe sarartabilir, kullanmadan önce kaynatılması önerilir.
Yemleme günde 2-3 kez ama azar azar olabilir. Severek yedikleri, kullandığım yemler şunlar; Dennerle complete flakes, Tetra Min, Tetra Pro Algae (bitkisel yem olarak kullanmanızı öneririm), Rotifish kabuksuz artemia, Sera kurutulmuş su piresi (neonlar değil ama kiraz barblar seviyor), AiM kurutulmuş tubifex. Tümü online kolay bulunabilen yemler. Yem çeşitliliğinin balık sağlığına çok faydası olduğunu düşünüyorum.[/QUOTE]
Bu saydığımız 3 çeşit balığı 2 şer adet olacak (dişi-erkek) şekilde toplam 6 tane aynı akvaryumda besleyebilir miyim? Sizce uygun olur mu?
[EDIT]Legosaglik,2019-04-14 22:04:50[/EDIT]
Japon Balıklarım Ölüyor Sebebini Bulamıyorum.
[QUOTE=ceyh]Akvaryum kapasitesinin Max. 30 lt olduğunu düşünürsek, sorularımı sor ak isterim.
1. Bakmış olduğum dış filtre uygun mu? Değil, 400 lt/h debisi var, 30 lt tanka 150 lt/h gibi olabilir ama bu debide bir dış filtre var mı bilmiyorum.
2. Dış filtre ile iç filtreyi beraber kullanmama gerek var mı? Yok, hacmi daha da daraltırsınız.
3. Dış filtre ile pipo filtreyi beraber kullanmama gerek var mı? Bana göre iç filtre ya da pipo filtre bu hacme yeterli.
4. Tercih edeceğim balık türü için (ciklet denen renkli balıklar) bu tertibatı ve akvaryumum yeterli mi? Değil, çiklid tankları çok daha geniş hacimli oluyor, 30 lt de çüce çiklid bile olmuyor, japon için de yeterli değil, kiraz barb, neon tetra, rasbora gibi türlerden en az 6'lı bir koloni olabilir, tankın da türe göre düzenlenmesi gerek elbette.
5. Balıkları almadan önce canlı bakteri kültürü eklemek ve boş çalıştırmak (bir makalede yazıyordu) yeterli olur mu? Kültür eklendikten sonraki gün balık eklenmesi daha doğru gibi, bakterilerin çoğalması için besin gerek, bunu da canlılar sağlıyor. Balık/canlı için beklenecekse bakterilere alternatif besin kaynağı gerek. Linkte konuyla ilgili detaylı bilgiler var;
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_k877167.asp[/URL]
Bu arada petshop sahibi arkadaş 30 lt hacmi bildiği halde çiklid önerdiyse o da ayrı bir sıkıntı.[/QUOTE]
Öneriler ve tavsiyeler için tekrar teşekkür ederim. Neon tetra, rasbora ve kiraz barb başlıklarına baktım. Gayet güzel gözüküyor. Bu balıklara göre akvaryumu dizayn etmek istiyorum.
Bunun için önereceğiniz bir site link veya sizin tavsiyelerinizi alabilir miyim. Dibinde kum olacak mı? Su sıcaklığı ne olacak? Tavsiye edeceğiniz ve kolayca bulabileceğim yem ve markası nedir? Yem verme sıklığı ne olmalı? Ve sizin önereceğiniz hususlar nelerdir.
Şimdiden teşekkür ederim.
[QUOTE=ceyh]Akvaryum kapasitesinin Max. 30 lt olduğunu düşünürsek, sorularımı sor ak isterim.
1. Bakmış olduğum dış filtre uygun mu? Değil, 400 lt/h debisi var, 30 lt tanka 150 lt/h gibi olabilir ama bu debide bir dış filtre var mı bilmiyorum.
2. Dış filtre ile iç filtreyi beraber kullanmama gerek var mı? Yok, hacmi daha da daraltırsınız.
3. Dış filtre ile pipo filtreyi beraber kullanmama gerek var mı? Bana göre iç filtre ya da pipo filtre bu hacme yeterli.
4. Tercih edeceğim balık türü için (ciklet denen renkli balıklar) bu tertibatı ve akvaryumum yeterli mi? Değil, çiklid tankları çok daha geniş hacimli oluyor, 30 lt de çüce çiklid bile olmuyor, japon için de yeterli değil, kiraz barb, neon tetra, rasbora gibi türlerden en az 6'lı bir koloni olabilir, tankın da türe göre düzenlenmesi gerek elbette.
5. Balıkları almadan önce canlı bakteri kültürü eklemek ve boş çalıştırmak (bir makalede yazıyordu) yeterli olur mu? Kültür eklendikten sonraki gün balık eklenmesi daha doğru gibi, bakterilerin çoğalması için besin gerek, bunu da canlılar sağlıyor. Balık/canlı için beklenecekse bakterilere alternatif besin kaynağı gerek. Linkte konuyla ilgili detaylı bilgiler var;
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_k877167.asp[/URL]
Bu arada petshop sahibi arkadaş 30 lt hacmi bildiği halde çiklid önerdiyse o da ayrı bir sıkıntı.[/QUOTE]
Öneriler ve tavsiyeler için tekrar teşekkür ederim. Neon tetra, rasbora ve kiraz barb başlıklarına baktım. Gayet güzel gözüküyor. Bu balıklara göre akvaryumu dizayn etmek istiyorum.
Bunun için önereceğiniz bir site link veya sizin tavsiyelerinizi alabilir miyim. Dibinde kum olacak mı? Su sıcaklığı ne olacak? Tavsiye edeceğiniz ve kolayca bulabileceğim yem ve markası nedir? Yem verme sıklığı ne olmalı? Ve sizin önereceğiniz hususlar nelerdir.
Şimdiden teşekkür ederim.
Japon Balıklarım Ölüyor Sebebini Bulamıyorum.
[QUOTE=AliKenter]Sağılıklı bir biyolojik filtrasyon için tavsiye edilen filtre debisi toplam akvaryum hacminin en az 3, en çok 7 katıdır. Bu yüzden küçük hacimlerde pipo filtrenin daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. Uygun büyüklükte bir pipo filtre kullanırsanız hem şiddetli akıntı yüzünden balıklarınız yorulup strese girmez hem de bakteriler yine düşük debi sayesinde filtre süngerinde daha kolay tutunup kolonileşebilirler. Ayrıca pipo filtenin süngeri çok daha büyük olacağı için çok daha fazla bakteriye ev sahipliği yapabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123966/120420191751441.jpg[/IMG]
Tür konusuna gelince; Japonlar için o hacim çok yetersiz. Japonlar hem büyük boyutlara ulaşabilirler hem de pasaklı balıklardır. Ağızlarına aldıkları yemin önemli bir kısmını yutamaz ve solungaçlarından püskürtürler. Bu yem artıkları suda çürüyerek akvaryumunuzun suyunu kısa sürede bozar. Bir erkek 4 dişi olacak şekilde canlı doğuran türlerinden beğendiğiniz bir tür besleyin derim.
[/QUOTE]
Tavsiye ve önerileriniz için teşekkür ederim.
Dün petshop ta balıklarla ilgili bir iki mütalaa yaptık. Ciklet denen balıklardan önerdi petshop sahibi. Hem daha dayanıklı olur dedi hem de çocuklar için daha remklidirler dedi. Yaklaşık 2-3 cm boyşarındaydılar.
Yeniden kurmak istiyorum akvaryumu. Dış Filtrenin daha iyi olacağı söyleniyor. İncelemelerimde maliyeti de düşününce SUNSUN HW-602B AKVARYUM DIŞ Filtresi nin uygun olacağına kara verdim. Aynı zaman da balıkları almadan önce akvaryuma canlı bakteri kültürü (Sera Bio Nitrivec Bakteri Kültürü 50ml) de ekleyerek boş bir şekilde 5-6 gün çalıştırmayı düşünüyorum.
Akvaryum kapasitesinin Max. 30 lt olduğunu düşünürsek, sorularımı sor ak isterim.
1. Bakmış olduğum dış filtre uygun mu?
2. Sizin tavsiye edeceğiniz bir marka var mı?
3. Dış filtre ile iç filtreyi beraber kullanmama gerek var mı?
4. Dış filtre ile pipo filtreyi beraber kullanmama gerek var mı?
5. Tercih edeceğim balık türü için (ciklet denen renkli balıklar) bu tertibatı ve akvaryumum yeterli mi?
6. Balıkları almadan önce canlı bakteri kültürü eklemek ve boş çalıştırmak (bir makalede yazıyordu) yeterli olur mu?
Görüş ve önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim. [EDIT]Legosaglik,2019-04-14 18:21:54[/EDIT]
[QUOTE=AliKenter]Sağılıklı bir biyolojik filtrasyon için tavsiye edilen filtre debisi toplam akvaryum hacminin en az 3, en çok 7 katıdır. Bu yüzden küçük hacimlerde pipo filtrenin daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. Uygun büyüklükte bir pipo filtre kullanırsanız hem şiddetli akıntı yüzünden balıklarınız yorulup strese girmez hem de bakteriler yine düşük debi sayesinde filtre süngerinde daha kolay tutunup kolonileşebilirler. Ayrıca pipo filtenin süngeri çok daha büyük olacağı için çok daha fazla bakteriye ev sahipliği yapabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123966/120420191751441.jpg[/IMG]
Tür konusuna gelince; Japonlar için o hacim çok yetersiz. Japonlar hem büyük boyutlara ulaşabilirler hem de pasaklı balıklardır. Ağızlarına aldıkları yemin önemli bir kısmını yutamaz ve solungaçlarından püskürtürler. Bu yem artıkları suda çürüyerek akvaryumunuzun suyunu kısa sürede bozar. Bir erkek 4 dişi olacak şekilde canlı doğuran türlerinden beğendiğiniz bir tür besleyin derim.
[/QUOTE]
Tavsiye ve önerileriniz için teşekkür ederim.
Dün petshop ta balıklarla ilgili bir iki mütalaa yaptık. Ciklet denen balıklardan önerdi petshop sahibi. Hem daha dayanıklı olur dedi hem de çocuklar için daha remklidirler dedi. Yaklaşık 2-3 cm boyşarındaydılar.
Yeniden kurmak istiyorum akvaryumu. Dış Filtrenin daha iyi olacağı söyleniyor. İncelemelerimde maliyeti de düşününce SUNSUN HW-602B AKVARYUM DIŞ Filtresi nin uygun olacağına kara verdim. Aynı zaman da balıkları almadan önce akvaryuma canlı bakteri kültürü (Sera Bio Nitrivec Bakteri Kültürü 50ml) de ekleyerek boş bir şekilde 5-6 gün çalıştırmayı düşünüyorum.
Akvaryum kapasitesinin Max. 30 lt olduğunu düşünürsek, sorularımı sor ak isterim.
1. Bakmış olduğum dış filtre uygun mu?
2. Sizin tavsiye edeceğiniz bir marka var mı?
3. Dış filtre ile iç filtreyi beraber kullanmama gerek var mı?
4. Dış filtre ile pipo filtreyi beraber kullanmama gerek var mı?
5. Tercih edeceğim balık türü için (ciklet denen renkli balıklar) bu tertibatı ve akvaryumum yeterli mi?
6. Balıkları almadan önce canlı bakteri kültürü eklemek ve boş çalıştırmak (bir makalede yazıyordu) yeterli olur mu?
Görüş ve önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim. [EDIT]Legosaglik,2019-04-14 18:21:54[/EDIT]
Japon Balıklarım Ölüyor Sebebini Bulamıyorum.
Öneri ve tavsiyeleriniz için herkese çok teşekkür ederim. Fakat balıklarım öldü:( bir tek çöpçü balığım yaşıyor.
Evde bir yas havası var.
Şimdi sıfırdan bir akvaryum kurmak istiyorum. değerli görüşleriniz benim için önemlidir.
Isıtıcım var 35 W, iç filtrem var, hava motorum var ve ölçülere göre 25 lt. 'lik bir akvaryumum var. daha önceki akvaryum da kenarda duruyor. (10 Lt 'lik. bunu karantina için kullanabilirim diye düşünüyorum.)
Yeni kuracağım akvaryum için sizlerden balık ve şartlar hakkında tavsiye bekliyorum.
sizler benden çok daha deneyimlisinin. durduk yere vebale girmekte istemiyorum. inanın balıklar öldüğünde ev halkı olarak ailece üzülüyoruz.
bu şartlar altında sizlerden öneri ve tavsiyelerinizi bekler herkese tekrar teşekkür ederim.
[EDIT]Legosaglik,2019-04-12 17:11:40[/EDIT]
Öneri ve tavsiyeleriniz için herkese çok teşekkür ederim. Fakat balıklarım öldü:( bir tek çöpçü balığım yaşıyor.
Evde bir yas havası var.
Şimdi sıfırdan bir akvaryum kurmak istiyorum. değerli görüşleriniz benim için önemlidir.
Isıtıcım var 35 W, iç filtrem var, hava motorum var ve ölçülere göre 25 lt. 'lik bir akvaryumum var. daha önceki akvaryum da kenarda duruyor. (10 Lt 'lik. bunu karantina için kullanabilirim diye düşünüyorum.)
Yeni kuracağım akvaryum için sizlerden balık ve şartlar hakkında tavsiye bekliyorum.
sizler benden çok daha deneyimlisinin. durduk yere vebale girmekte istemiyorum. inanın balıklar öldüğünde ev halkı olarak ailece üzülüyoruz.
bu şartlar altında sizlerden öneri ve tavsiyelerinizi bekler herkese tekrar teşekkür ederim.
[EDIT]Legosaglik,2019-04-12 17:11:40[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
KULLANICILAR
- 84 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
Jeveux,
Hknçkl,
Kınayu,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Gggg,
fissidens,
Hidro Dinamik,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Pygocentrus94,
Urar,
yeekim,
Tuby,
Koksal Gurkan,
Sütçü,
altuntasseref,
DigitalPen,
TheDS,
osmandbnl,
DY1903,
Ekin.sinan,
Redrainbow,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
vedat79,
G_can,
oguzozt,
yilmaz006,
shkola onlain_vyPn,
zekigonlum,
HarunYILDIRIM,
Erdinç güngör,
syerli,
Cyber_Scout,
BilalM.,
erencaner,
tuncaysargin,
ternapi,
Kemalk41,
Yogininhabitadı,
07ahmet,
kasim12,
Alibicimcilci,
Kaangzkr,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
