ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yenerkolemre
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
97
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Şubat 2019 10:56
Son Ziyaret:
16 Kasım 2021 20:18
Toplam Mesaj:
148 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emre yenerkol
Doğum Tarihi:
21 Ekim 1997
Yaş:
28
İl:
Istanbul
Meslek:
SAĞLIK TEKNİKERİ
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
emre yenerkol
SON 10 MESAJI
140 Litrede Hamburg Filtre
Ben 80 cm tankımda söylediğim gibi 2.5 watt atman hava motoru ile hamburg filtreyi güzel bir debi ile döndürebiliyorum evet 8 watt olsa çok daha iyi olurdu fakat sizin için akıntı bir dezavantaj olacaktır
Ben 80 cm tankımda söylediğim gibi 2.5 watt atman hava motoru ile hamburg filtreyi güzel bir debi ile döndürebiliyorum evet 8 watt olsa çok daha iyi olurdu fakat sizin için akıntı bir dezavantaj olacaktır
140 Litrede Hamburg Filtre
Merhaba hayırlı olsun öncelikle,hamburg filtre için aslında güçlü motorlar tercih edilmedi fakat sizin besleyeceğiniz tür canlı doğuran türleri olacağı için akıntı o kadar da iyi sonuçlar vermeyecektir. aslında markadan ziyade alacağınız motorun gücü önemli onu da şu şekilde söyleyebilirim minimum 2.5 watt gücünde bir hava motoru sizin için fazlasıyla yeterli olacaktır atman marka 2.5 watt gücünde motorlar mecvut dilerseniz alıp kullanabilirsiniz
Merhaba hayırlı olsun öncelikle,hamburg filtre için aslında güçlü motorlar tercih edilmedi fakat sizin besleyeceğiniz tür canlı doğuran türleri olacağı için akıntı o kadar da iyi sonuçlar vermeyecektir. aslında markadan ziyade alacağınız motorun gücü önemli onu da şu şekilde söyleyebilirim minimum 2.5 watt gücünde bir hava motoru sizin için fazlasıyla yeterli olacaktır atman marka 2.5 watt gücünde motorlar mecvut dilerseniz alıp kullanabilirsiniz
500 Litrede Red Rainbow - Tropheus Moori Kambwimba
[QUOTE=Aquarist]Merhabalar,
500litre takımda beslediğim tropheus Red Rainbow larım...
Yavru alıp atıyorlar, tam damızlık olmadılar henüz.
16d 12e şeklinde tahmin ettiğim disi erkek oranlarında yakın gelecekte 4e16d şeklinde koloni oluşturmayı düşünüyorum.
Buyrun Video linki, herhangi bir tavsiye varsa almak isterim:
https://youtu.be/-4-DadRfEDc
Kanalımda diğer videoları da inceleyebilirsiniz.
[VID]https://youtu.be/-4-DadRfEDc[/VID]
[/QUOTE]
Selamlar öncelikle hayırlı olsun balıklar çok sağlıklı gözüküyorlar maşallah [:)] dişi erkek ayrımı yapmak için bence biraz daha beklemelisiniz baskın erkekleri gözlemleyip daha sonra pasif olan erkekleri ayırmanızı tavsiye ederim, bazen gözden kaçıyor ama erkekler içerisinde kısır olanlar da çıkabiliyor ,koloni eğer yavrudan beraber büyüdüler ise damızlık olunca kava gürültü riski biraz da olsa azalacaktır uyum içerisinde büyüdükleri için fakat en nihayetinde makbul olanı 4\1 oranında ayırım yapmaktır sağlıklı hobiler dilerim[EDIT]yenerkolemre,2021-04-27 18:40:53[/EDIT]
[QUOTE=Aquarist]Merhabalar,
500litre takımda beslediğim tropheus Red Rainbow larım...
Yavru alıp atıyorlar, tam damızlık olmadılar henüz.
16d 12e şeklinde tahmin ettiğim disi erkek oranlarında yakın gelecekte 4e16d şeklinde koloni oluşturmayı düşünüyorum.
Buyrun Video linki, herhangi bir tavsiye varsa almak isterim:
https://youtu.be/-4-DadRfEDc
Kanalımda diğer videoları da inceleyebilirsiniz.
[VID]https://youtu.be/-4-DadRfEDc[/VID]
[/QUOTE]
Selamlar öncelikle hayırlı olsun balıklar çok sağlıklı gözüküyorlar maşallah [:)] dişi erkek ayrımı yapmak için bence biraz daha beklemelisiniz baskın erkekleri gözlemleyip daha sonra pasif olan erkekleri ayırmanızı tavsiye ederim, bazen gözden kaçıyor ama erkekler içerisinde kısır olanlar da çıkabiliyor ,koloni eğer yavrudan beraber büyüdüler ise damızlık olunca kava gürültü riski biraz da olsa azalacaktır uyum içerisinde büyüdükleri için fakat en nihayetinde makbul olanı 4\1 oranında ayırım yapmaktır sağlıklı hobiler dilerim[EDIT]yenerkolemre,2021-04-27 18:40:53[/EDIT]
Tropheus Macerası Başladı
[QUOTE=Emrejder]
Bu kadar aydınlık ve fonun mavi olduğu görsel çalışmaları ben sevmiyorum :) emeğine sağlık.
Taşların karanlıkta çok daha iyi duracağını düşünüyorum.
[:nazar:] bol şans dostum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110183/230120211938391.jpg[/IMG]
bu örnek gibi. [/QUOTE]
merhaba bu görselde ki akvaryum biotop akvaryumu olarak geçer bu çok farklı bir dünyadır
[QUOTE=Emrejder]
Bu kadar aydınlık ve fonun mavi olduğu görsel çalışmaları ben sevmiyorum :) emeğine sağlık.
Taşların karanlıkta çok daha iyi duracağını düşünüyorum.
[:nazar:] bol şans dostum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110183/230120211938391.jpg[/IMG]
bu örnek gibi. [/QUOTE]
merhaba bu görselde ki akvaryum biotop akvaryumu olarak geçer bu çok farklı bir dünyadır
Tropheus Duboisi Yavru Niye Öldü
Merhabalafr öncelikle üzülerek söylüyorum ki balığınız bloat hastalığına yakalanmış maalesef, eğer müdahale de geç kalırsanız tüm balıklarınız için ölüm kaçınılmaz olacaktır. bu süreç aslında şöyle ilerliyor en başında balık sersem bir şekilde yüzüyor daha sonra yeme karşı olan iştahsızlığı artıyor ve yemden de kesiliyor,bir süre sonra akvaryumda ki oksijen seviyesi balığa yetmemeye başlıyor ve balık sürekli ağızını aç kapa hareketi yapmaya başlıyor bu evrelerin en sonuncusu da balık şişmeye başladığında bitiyor ve bu saaatten sonra yapılan herhangi bir müdahale sonuç vermemekle birlikte eğer akvaryuma ilaç takviyesi yapılmadıysa diğer balıklara dışkılama yolu ile bu hastalık yayılmaya başlar. Bu yüzden akvaryumu gözlemlemeli ve balıkları yemlerken dikkatle 5 dakikanızı ayırmanız gerekmetedir, sizin şuan yapacağınız en önemli şey ilk önce yüzde kırk şeklinde dinlenmiş su değişimi olmalı ve daha sonra akvaryuma bactopur kesinlikle uygulanmalı umarım yorumu çok geç yazmamışızdır
Merhabalafr öncelikle üzülerek söylüyorum ki balığınız bloat hastalığına yakalanmış maalesef, eğer müdahale de geç kalırsanız tüm balıklarınız için ölüm kaçınılmaz olacaktır. bu süreç aslında şöyle ilerliyor en başında balık sersem bir şekilde yüzüyor daha sonra yeme karşı olan iştahsızlığı artıyor ve yemden de kesiliyor,bir süre sonra akvaryumda ki oksijen seviyesi balığa yetmemeye başlıyor ve balık sürekli ağızını aç kapa hareketi yapmaya başlıyor bu evrelerin en sonuncusu da balık şişmeye başladığında bitiyor ve bu saaatten sonra yapılan herhangi bir müdahale sonuç vermemekle birlikte eğer akvaryuma ilaç takviyesi yapılmadıysa diğer balıklara dışkılama yolu ile bu hastalık yayılmaya başlar. Bu yüzden akvaryumu gözlemlemeli ve balıkları yemlerken dikkatle 5 dakikanızı ayırmanız gerekmetedir, sizin şuan yapacağınız en önemli şey ilk önce yüzde kırk şeklinde dinlenmiş su değişimi olmalı ve daha sonra akvaryuma bactopur kesinlikle uygulanmalı umarım yorumu çok geç yazmamışızdır
Tropheus Akvaryumu ?
[QUOTE=mustafaolgun]
Aslında nıyetım ve ıstegım maswa bakmaktı. Cok heveslıydım yavrudan alıp besleyıp buyutup yavrularmaya. Ama evde akvaryumu konumlandırabıleegım en uygun yer 90/45/40 olculerınde oluyor. 10 cm de sump desek 80 cm kalıyor uzunluk. Ama olmıcak gıbı. Bakalım hayırlısı artık. [/QUOTE]
Nacizane tavsiyem şudur eğer şuan için imkanın yok ise yavrudan maswa alabilirsin fakat çok geç olmadan balıkları büyük bir tanka almalısın ,eğer geç kalırsan balıklar yanık kalır bant çürütürsün 2-3 cm 30-35 adet yavruyu ortalama 2-3 ay güzelce beslersin ama dediğim gibi süreç uzadıkça balıklar da sorunlar ortaya çıkacaktır bir de son olarak şuan balık piyasası herşey de olduğu gibi çok kötü covid-19 ithalatı kestiği için üç kuruşluk mal oldu sana 10 kuruş ortalık fırsatçı kaynıyor dikkat et derim eğer maswa besleyecek isen 2-3 cm yavru fiyatı 10₺ geçmemeli
[QUOTE=mustafaolgun]
Aslında nıyetım ve ıstegım maswa bakmaktı. Cok heveslıydım yavrudan alıp besleyıp buyutup yavrularmaya. Ama evde akvaryumu konumlandırabıleegım en uygun yer 90/45/40 olculerınde oluyor. 10 cm de sump desek 80 cm kalıyor uzunluk. Ama olmıcak gıbı. Bakalım hayırlısı artık. [/QUOTE]
Nacizane tavsiyem şudur eğer şuan için imkanın yok ise yavrudan maswa alabilirsin fakat çok geç olmadan balıkları büyük bir tanka almalısın ,eğer geç kalırsan balıklar yanık kalır bant çürütürsün 2-3 cm 30-35 adet yavruyu ortalama 2-3 ay güzelce beslersin ama dediğim gibi süreç uzadıkça balıklar da sorunlar ortaya çıkacaktır bir de son olarak şuan balık piyasası herşey de olduğu gibi çok kötü covid-19 ithalatı kestiği için üç kuruşluk mal oldu sana 10 kuruş ortalık fırsatçı kaynıyor dikkat et derim eğer maswa besleyecek isen 2-3 cm yavru fiyatı 10₺ geçmemeli
Tropheus Maswa
[QUOTE=Murat52][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223395/140520200809531.jpg[/IMG]
Maswa balığım sürekli camın köşesinde aşağı inip yukarı çıkıyor bu hareketi neden yaparlar. Fotoğraf atacaktım ama ben yaklaştığım zaman hemen kaçıyor. Burada hep yere yakın yatıyor [/QUOTE]
Balığınız çok stresli görünüyor bu şekilde çok uzun süre yaşamayacaktır. Fakat maswaya pek benzetemedim ben daha çok bemba gibi duruyor
[QUOTE=Murat52][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223395/140520200809531.jpg[/IMG]
Maswa balığım sürekli camın köşesinde aşağı inip yukarı çıkıyor bu hareketi neden yaparlar. Fotoğraf atacaktım ama ben yaklaştığım zaman hemen kaçıyor. Burada hep yere yakın yatıyor [/QUOTE]
Balığınız çok stresli görünüyor bu şekilde çok uzun süre yaşamayacaktır. Fakat maswaya pek benzetemedim ben daha çok bemba gibi duruyor
Tropheus Akvaryum Balığı Beslemek
[QUOTE=Tamerdemir]Merhabalar
Yeni akvaryum alacagim
100x40x60 ebatlarinda ve ikola beslemek istiyorum
Ancak balik oranini tam kestiremiyorum
Benim aklimdaki 8 disi 2 erkek olarak
Sizde hacimsel olarak fazlami yoksa uygun olur mu
Mercan kirigi kum kullanacagim ayrica
[/QUOTE]
Bu hacimlerde tropheus beslemek çok da faydalı olmaz balık açısından. Üremem ve renk konusunda sizi üzecektir ve hareket alanı kısıtlı olduğundan stres yapacaktır benim tavsiyem minimum 120 cm olmalı 8 dişi 2 erkek damızlık olarak kesinlikle olmaz gerçekten çok hareketli balıklar. Olur diyenlere hiç aldanma derim bu hayvanları stressiz gördüğün zaman arada ki farkı sende anlarsın[:)]
[QUOTE=Tamerdemir]Merhabalar
Yeni akvaryum alacagim
100x40x60 ebatlarinda ve ikola beslemek istiyorum
Ancak balik oranini tam kestiremiyorum
Benim aklimdaki 8 disi 2 erkek olarak
Sizde hacimsel olarak fazlami yoksa uygun olur mu
Mercan kirigi kum kullanacagim ayrica
[/QUOTE]
Bu hacimlerde tropheus beslemek çok da faydalı olmaz balık açısından. Üremem ve renk konusunda sizi üzecektir ve hareket alanı kısıtlı olduğundan stres yapacaktır benim tavsiyem minimum 120 cm olmalı 8 dişi 2 erkek damızlık olarak kesinlikle olmaz gerçekten çok hareketli balıklar. Olur diyenlere hiç aldanma derim bu hayvanları stressiz gördüğün zaman arada ki farkı sende anlarsın[:)]
Tropheus Akvaryumu ?
[QUOTE=Cihlketio]Az balik cok al paran yoksa hobiye baslamasaydin[/QUOTE]
Arkadaş burada ne anlatmak istemiş anlaşılmıyor dil ve anlatım sıkıntısı olduğu belli. Bu ebatlarda tropheus sorunlu olur balık tam anlamıyla kendini gösteremez ne üreme konusunda ne de renk konusunda istediğini alamazsın.Sana tavsiyem malawi cikletleri veya bitkili canlı doğuran yapabilirsin ama ille de ciklet beslemek isterim dersen (Sarı prenses-Mavi prenses-Beyaz prenses-Yunus) gibi türleri öneririm[:)][EDIT]yenerkolemre,2020-05-21 15:23:30[/EDIT]
[QUOTE=Cihlketio]Az balik cok al paran yoksa hobiye baslamasaydin[/QUOTE]
Arkadaş burada ne anlatmak istemiş anlaşılmıyor dil ve anlatım sıkıntısı olduğu belli. Bu ebatlarda tropheus sorunlu olur balık tam anlamıyla kendini gösteremez ne üreme konusunda ne de renk konusunda istediğini alamazsın.Sana tavsiyem malawi cikletleri veya bitkili canlı doğuran yapabilirsin ama ille de ciklet beslemek isterim dersen (Sarı prenses-Mavi prenses-Beyaz prenses-Yunus) gibi türleri öneririm[:)][EDIT]yenerkolemre,2020-05-21 15:23:30[/EDIT]
Dalga Motoru Onerisi
[QUOTE=AleJandro] Yani bu ikisi icerisinden Sunsun modelini mi tercih etmemi oneriyorsunuz
Ama 3000 olani cok az dalga yapiyor video da gordugunuz gibi ama 6000 olan modeli gercekten cok iyi dalga yapiyor 4000 ve 5000 modelini bulamadim 6000 fazla mi gelir acaba bilmiyorum ama 3000 yetersiz buldum[/QUOTE][QUOTE=AleJandro] Yani bu ikisi icerisinden Sunsun modelini mi tercih etmemi oneriyorsunuz
Ama 3000 olani cok az dalga yapiyor video da gordugunuz gibi ama 6000 olan modeli gercekten cok iyi dalga yapiyor 4000 ve 5000 modelini bulamadim 6000 fazla mi gelir acaba bilmiyorum ama 3000 yetersiz buldum[/QUOTE]
Şuan 120 cm bir tankım var1 sene kadar 3000 modeli kullandım daha sonra çok iyi bir fiyata 12000 modeli aldım ama akvaryumda kum taş kaya bırakmadı adeta şuan 6000 modeli var bu bike fazla geliyor o zaman size sobo wp 200 m modeli önerebilirim az geliyor 3000 modeli derseniz
[QUOTE=AleJandro] Yani bu ikisi icerisinden Sunsun modelini mi tercih etmemi oneriyorsunuz
Ama 3000 olani cok az dalga yapiyor video da gordugunuz gibi ama 6000 olan modeli gercekten cok iyi dalga yapiyor 4000 ve 5000 modelini bulamadim 6000 fazla mi gelir acaba bilmiyorum ama 3000 yetersiz buldum[/QUOTE][QUOTE=AleJandro] Yani bu ikisi icerisinden Sunsun modelini mi tercih etmemi oneriyorsunuz
Ama 3000 olani cok az dalga yapiyor video da gordugunuz gibi ama 6000 olan modeli gercekten cok iyi dalga yapiyor 4000 ve 5000 modelini bulamadim 6000 fazla mi gelir acaba bilmiyorum ama 3000 yetersiz buldum[/QUOTE]
Şuan 120 cm bir tankım var1 sene kadar 3000 modeli kullandım daha sonra çok iyi bir fiyata 12000 modeli aldım ama akvaryumda kum taş kaya bırakmadı adeta şuan 6000 modeli var bu bike fazla geliyor o zaman size sobo wp 200 m modeli önerebilirim az geliyor 3000 modeli derseniz
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
