ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mit17mit
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Ocak 2019 15:44
Son Ziyaret:
04 Ocak 2019 15:25
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Vitali Karahanlı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Vitali Karahanlı
SON 4 MESAJI
İlk Defa Akvaryum Kuracağım, Sorularım Var
[QUOTE=AtlasPoyraz]Japon besleyecek olmanıza sevindim :)
Bahsettiğiniz ölçülerde 4 adet japon balığına rahatlıkla bakabilirsiniz 🤘🏼
Tabanda silis yada kuvars kum gayet iyi olacaktır malum kumla oynamayı çok severler bunun içinde ağızlarına alabilecekleri ebatta kumlar mantıklı oluyor.
Aman aman bi ışıklandırmaya ihtiyacınız yok.
Ev sıcaklığı sabit ise ( misal kendi evim sabit 26 derece 200 lt lik tankımda ısıtıcı yok ısı sabit 24 derece ) ısıtıcıya gerek yok.
Filtreniz önemli
O ölçüler için boyu marka dış filtreler var gayet ucuz yada ikinci el bir dış filtre öneririm
Tankta yapay olan herşeyden kaçının dekor bitki vs
Genişlik ve derinliği artırabilirseniz daha iyi olabilir. 15-20 cm e büyüyen balıklar için 25 cm genişlik pek hoş olmayacaktır :)
90x40x45 daha iyi olur gibi ;)
Canlı bitki düşünürseniz japonların yiyemeyeceği anubias tarzı bitkiler öneririm ( ışık gübre ihtiyaçları da pek yoktur ) köklerinin kayaya bağlamanız yeterli olucaktır[/QUOTE]
flitre gerekli mi acaba 60-70 litre akvaryum için, bir arkadaşım gerek yok demişti o yüzden soruyorum
balık sayımı 2 ile de sınırlayabilirim
diğer önerilerinizi uygulayacağım çok teşekkürler
dış flitre de gerekliyse 2 ay sonra akvaryumu kurmuş olurum muhtemelen
[QUOTE=AtlasPoyraz]Japon besleyecek olmanıza sevindim :)
Bahsettiğiniz ölçülerde 4 adet japon balığına rahatlıkla bakabilirsiniz 🤘🏼
Tabanda silis yada kuvars kum gayet iyi olacaktır malum kumla oynamayı çok severler bunun içinde ağızlarına alabilecekleri ebatta kumlar mantıklı oluyor.
Aman aman bi ışıklandırmaya ihtiyacınız yok.
Ev sıcaklığı sabit ise ( misal kendi evim sabit 26 derece 200 lt lik tankımda ısıtıcı yok ısı sabit 24 derece ) ısıtıcıya gerek yok.
Filtreniz önemli
O ölçüler için boyu marka dış filtreler var gayet ucuz yada ikinci el bir dış filtre öneririm
Tankta yapay olan herşeyden kaçının dekor bitki vs
Genişlik ve derinliği artırabilirseniz daha iyi olabilir. 15-20 cm e büyüyen balıklar için 25 cm genişlik pek hoş olmayacaktır :)
90x40x45 daha iyi olur gibi ;)
Canlı bitki düşünürseniz japonların yiyemeyeceği anubias tarzı bitkiler öneririm ( ışık gübre ihtiyaçları da pek yoktur ) köklerinin kayaya bağlamanız yeterli olucaktır[/QUOTE]
bu arada 6mm yeterli değil mi
5mm de olabilir mi[EDIT]mit17mit,2019-01-02 17:28:45[/EDIT]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Japon besleyecek olmanıza sevindim :)
Bahsettiğiniz ölçülerde 4 adet japon balığına rahatlıkla bakabilirsiniz 🤘🏼
Tabanda silis yada kuvars kum gayet iyi olacaktır malum kumla oynamayı çok severler bunun içinde ağızlarına alabilecekleri ebatta kumlar mantıklı oluyor.
Aman aman bi ışıklandırmaya ihtiyacınız yok.
Ev sıcaklığı sabit ise ( misal kendi evim sabit 26 derece 200 lt lik tankımda ısıtıcı yok ısı sabit 24 derece ) ısıtıcıya gerek yok.
Filtreniz önemli
O ölçüler için boyu marka dış filtreler var gayet ucuz yada ikinci el bir dış filtre öneririm
Tankta yapay olan herşeyden kaçının dekor bitki vs
Genişlik ve derinliği artırabilirseniz daha iyi olabilir. 15-20 cm e büyüyen balıklar için 25 cm genişlik pek hoş olmayacaktır :)
90x40x45 daha iyi olur gibi ;)
Canlı bitki düşünürseniz japonların yiyemeyeceği anubias tarzı bitkiler öneririm ( ışık gübre ihtiyaçları da pek yoktur ) köklerinin kayaya bağlamanız yeterli olucaktır[/QUOTE]
flitre gerekli mi acaba 60-70 litre akvaryum için, bir arkadaşım gerek yok demişti o yüzden soruyorum
balık sayımı 2 ile de sınırlayabilirim
diğer önerilerinizi uygulayacağım çok teşekkürler
dış flitre de gerekliyse 2 ay sonra akvaryumu kurmuş olurum muhtemelen
[QUOTE=AtlasPoyraz]Japon besleyecek olmanıza sevindim :)
Bahsettiğiniz ölçülerde 4 adet japon balığına rahatlıkla bakabilirsiniz 🤘🏼
Tabanda silis yada kuvars kum gayet iyi olacaktır malum kumla oynamayı çok severler bunun içinde ağızlarına alabilecekleri ebatta kumlar mantıklı oluyor.
Aman aman bi ışıklandırmaya ihtiyacınız yok.
Ev sıcaklığı sabit ise ( misal kendi evim sabit 26 derece 200 lt lik tankımda ısıtıcı yok ısı sabit 24 derece ) ısıtıcıya gerek yok.
Filtreniz önemli
O ölçüler için boyu marka dış filtreler var gayet ucuz yada ikinci el bir dış filtre öneririm
Tankta yapay olan herşeyden kaçının dekor bitki vs
Genişlik ve derinliği artırabilirseniz daha iyi olabilir. 15-20 cm e büyüyen balıklar için 25 cm genişlik pek hoş olmayacaktır :)
90x40x45 daha iyi olur gibi ;)
Canlı bitki düşünürseniz japonların yiyemeyeceği anubias tarzı bitkiler öneririm ( ışık gübre ihtiyaçları da pek yoktur ) köklerinin kayaya bağlamanız yeterli olucaktır[/QUOTE]
bu arada 6mm yeterli değil mi
5mm de olabilir mi[EDIT]mit17mit,2019-01-02 17:28:45[/EDIT]
İlk Defa Akvaryum Kuracağım, Sorularım Var
[QUOTE=Splendor]40lık küp tankım (64 litre) 6mm kayıt kuşak yok. 43.2 litrede 5mm cam yeterli olur.
Rodaj camın üst kısımlarına bakan köşe yerlerin zımparalanması oluyor. Akvaryuma el kol sokarken oralar köşeli cam olursa bıçak gibi keser, o yüzden oval hale getiriliyor.
Benim tankın sadece ön camı extra clear.
Bitki bakarım derseniz floresan tertibatı için kapak iyi olur. Ayaklı led sistemi kullanırım cama cam olsun derseniz daha şık durur, çerçevesiz yani.
Benden önce yazan arkadaşların sorularının cevapları önemli bu konuda.
[/QUOTE]
merhabalar hocam
konuyu güncelledim
90x24x30 [64.8lt] ebatlarını düşünüyorum, 6mm ve kayıt kuşaksız yeterli olur o zaman
ayrıca japon balıkları gibi bakımı kolay balıkları beslemeyi düşünüyorum
[QUOTE=umutsabanl]Japon balığı için akvaryum ölçüleriniz yeterli gelecektir zaten japon balıkları geniş tank istemezler.İç rahatlığıyla besleyebilirsiniz.[/QUOTE]
dönüş yaptığınız için teşekkürler,
peki akvaryuma elektrik tesisatı da çektirmem gerekir mi sizce, bu balast olayı nedir
akvaryumun ışıklandırması fiyatı ne kadardır
bir de flitreye gerek var mı acaba
aklımda bu tarz sorular da var
[QUOTE=Splendor]40lık küp tankım (64 litre) 6mm kayıt kuşak yok. 43.2 litrede 5mm cam yeterli olur.
Rodaj camın üst kısımlarına bakan köşe yerlerin zımparalanması oluyor. Akvaryuma el kol sokarken oralar köşeli cam olursa bıçak gibi keser, o yüzden oval hale getiriliyor.
Benim tankın sadece ön camı extra clear.
Bitki bakarım derseniz floresan tertibatı için kapak iyi olur. Ayaklı led sistemi kullanırım cama cam olsun derseniz daha şık durur, çerçevesiz yani.
Benden önce yazan arkadaşların sorularının cevapları önemli bu konuda.
[/QUOTE]
merhabalar hocam
konuyu güncelledim
90x24x30 [64.8lt] ebatlarını düşünüyorum, 6mm ve kayıt kuşaksız yeterli olur o zaman
ayrıca japon balıkları gibi bakımı kolay balıkları beslemeyi düşünüyorum
[QUOTE=umutsabanl]Japon balığı için akvaryum ölçüleriniz yeterli gelecektir zaten japon balıkları geniş tank istemezler.İç rahatlığıyla besleyebilirsiniz.[/QUOTE]
dönüş yaptığınız için teşekkürler,
peki akvaryuma elektrik tesisatı da çektirmem gerekir mi sizce, bu balast olayı nedir
akvaryumun ışıklandırması fiyatı ne kadardır
bir de flitreye gerek var mı acaba
aklımda bu tarz sorular da var
İlk Defa Akvaryum Kuracağım, Sorularım Var
[QUOTE=AtlasPoyraz]Ne tür canlı beslemeyi düşünüyorsunuz? Ona göre hacim, ışıklandırma belirlemekte fayda var[/QUOTE]
Konuyu güncelledim üstad
[QUOTE=umutsabanl]Bencede hangi tür balık besliyeceksin ? Eğer ciglet felansa cigletler çok alan isteyen balıklardır.[/QUOTE]
güncelledim üstad
[QUOTE=AtlasPoyraz]Ne tür canlı beslemeyi düşünüyorsunuz? Ona göre hacim, ışıklandırma belirlemekte fayda var[/QUOTE]
Konuyu güncelledim üstad
[QUOTE=umutsabanl]Bencede hangi tür balık besliyeceksin ? Eğer ciglet felansa cigletler çok alan isteyen balıklardır.[/QUOTE]
güncelledim üstad
İlk Defa Akvaryum Kuracağım, Sorularım Var
Merhabalar, belli zamandır düşünüyordum artık kurmak istiyorum, fazla büyük bir şey istemiyorum
90x24x30 [64.8lt] düşünüyorum
evime yakın bir akvaryumcunun sitesinde şöyle bir hesaplama var;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211955/020120191617071.jpg[/IMG]
akvaryum konusunda bilgim çok az bu yüzden sizlerin yardımına ihtiyacım var
sizce 6mm yeterli midir bu ebatlardaki bir akvaryuma ?
sitedeki fiyatlar uygun mu ?
elektrik tesisatı tek balastlı çift balastlı ve tesisat yok seçenekleri mevcut, elektrik tesisatı ne işe yarar? gerek var mı ? tek balastlı işimi görür mü ?
rodaj araştırdığım kadarıyla camın keskinliğini azaltıyormuş bu yüzden yaptırmayı düşünüyorum
clear cam fiyatı yüksek geldi öğrenciyim, bu fiyat sizce tek ön cam için midir değilse sadece ön cam seçeneği mevcut olabilir mi ?
kapak ve çerçeveye de gerek yok diye düşünüyorum
yardımcı olursanız sevinirim
saygılar.
NOT: 60cm ulan uzunluğu 90cm olarak güncelledim, BESLEMEK İSTEDİĞİM BALIK JAPON BALIKLARI dediğim gibi öğrenciyim balık olsun yeter,
japon balıkları hem güzel hem de bakımı kolay olarak düşünüyorum.
[EDIT]mit17mit,2019-01-02 16:33:53[/EDIT]
Merhabalar, belli zamandır düşünüyordum artık kurmak istiyorum, fazla büyük bir şey istemiyorum
90x24x30 [64.8lt] düşünüyorum
evime yakın bir akvaryumcunun sitesinde şöyle bir hesaplama var;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211955/020120191617071.jpg[/IMG]
akvaryum konusunda bilgim çok az bu yüzden sizlerin yardımına ihtiyacım var
sizce 6mm yeterli midir bu ebatlardaki bir akvaryuma ?
sitedeki fiyatlar uygun mu ?
elektrik tesisatı tek balastlı çift balastlı ve tesisat yok seçenekleri mevcut, elektrik tesisatı ne işe yarar? gerek var mı ? tek balastlı işimi görür mü ?
rodaj araştırdığım kadarıyla camın keskinliğini azaltıyormuş bu yüzden yaptırmayı düşünüyorum
clear cam fiyatı yüksek geldi öğrenciyim, bu fiyat sizce tek ön cam için midir değilse sadece ön cam seçeneği mevcut olabilir mi ?
kapak ve çerçeveye de gerek yok diye düşünüyorum
yardımcı olursanız sevinirim
saygılar.
NOT: 60cm ulan uzunluğu 90cm olarak güncelledim, BESLEMEK İSTEDİĞİM BALIK JAPON BALIKLARI dediğim gibi öğrenciyim balık olsun yeter,
japon balıkları hem güzel hem de bakımı kolay olarak düşünüyorum.
[EDIT]mit17mit,2019-01-02 16:33:53[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir Cyber_Scout, 01:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım mareq, 01:03
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
