ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TuNCaY61
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
30
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Kasım 2018 01:26
Son Ziyaret:
12 Aralık 2018 16:05
Toplam Mesaj:
53 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuncay BAYRAKTAR
Doğum Tarihi:
23 Haziran 1983
Yaş:
43
İl:
Trabzon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tuncay BAYRAKTAR
SON 10 MESAJI
15000 Litre Tank
[QUOTE=capo di capi]
Mesela havuzunuz atıyorum 350*200*150(h) olsun.. Her tarafı kapatıldı , derz dolguyla halledildi diyelim.. Videoda bi yan bi ön pencere açmış. Siz sadece öne iki pencere yan yana koyup araya 30-40 cm lik bi hat çekersiniz. Şu şekilde yani.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/112546/101220182153411.png[/IMG][/QUOTE]
Olabilir ortaya küçük bir kiriş ile camı küçülte biliriz.
[QUOTE=Eflatun61]Hemşerim düşüncen kadar büyük olmasada baya Bi fikir verir diye düşünüyorum. https://www.akvaryum.com/Forum/3600_lt_-_bitkili_diskus_akvaryumu_kurulumu_k853970.asp[/QUOTE]
Hali hazırda 700 küsür litre bir akvaryumum var zaten.
[QUOTE=capo di capi]
Mesela havuzunuz atıyorum 350*200*150(h) olsun.. Her tarafı kapatıldı , derz dolguyla halledildi diyelim.. Videoda bi yan bi ön pencere açmış. Siz sadece öne iki pencere yan yana koyup araya 30-40 cm lik bi hat çekersiniz. Şu şekilde yani.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/112546/101220182153411.png[/IMG][/QUOTE]
Olabilir ortaya küçük bir kiriş ile camı küçülte biliriz.
[QUOTE=Eflatun61]Hemşerim düşüncen kadar büyük olmasada baya Bi fikir verir diye düşünüyorum. https://www.akvaryum.com/Forum/3600_lt_-_bitkili_diskus_akvaryumu_kurulumu_k853970.asp[/QUOTE]
Hali hazırda 700 küsür litre bir akvaryumum var zaten.
15000 Litre Tank
[QUOTE=capo di capi]
Siz de pencereleri yan yana koyarsınız.[/QUOTE]
Yan yana tam anlayamadım?. Kusura bakmayın.
[QUOTE=capo di capi]
Siz de pencereleri yan yana koyarsınız.[/QUOTE]
Yan yana tam anlayamadım?. Kusura bakmayın.
15000 Litre Tank
Bir örnek buldum size kafanızda netleşsin diye.
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=pn7LJ5KVHQM&t=17s[/URL]
Benim istediğim tek cam ama yanlarda cam olmayacak sadece ön kısım cam.
Bir örnek buldum size kafanızda netleşsin diye.
[URL]https://m.youtube.com/watch?v=pn7LJ5KVHQM&t=17s[/URL]
Benim istediğim tek cam ama yanlarda cam olmayacak sadece ön kısım cam.
15000 Litre Tank
[QUOTE=STİNGER]Ben yaparım.[/QUOTE]
Hocam ben yaparım derken.
[QUOTE=Chosen]Türkiyede yapılamaz tarzı yorumlar yapılmış ama Eskişehir Sualtı Dünyasında sizin bahsettiginiz ölçülerin çok üzerinde akvaryum mevcut. [/QUOTE]
Burda trabzondada yapılıyor şimdi tünel akvaryum yapılmaz diye bence yzun yol filan sanırım mazeret uyduruyorlar. Yapılan örnekler çok.
[QUOTE=STİNGER]Ben yaparım.[/QUOTE]
Hocam ben yaparım derken.
[QUOTE=Chosen]Türkiyede yapılamaz tarzı yorumlar yapılmış ama Eskişehir Sualtı Dünyasında sizin bahsettiginiz ölçülerin çok üzerinde akvaryum mevcut. [/QUOTE]
Burda trabzondada yapılıyor şimdi tünel akvaryum yapılmaz diye bence yzun yol filan sanırım mazeret uyduruyorlar. Yapılan örnekler çok.
15000 Litre Tank
Trabzonda büyük bir akvaryum tüneli yapılıyormuş. Yarın belediyeye gidip vakacağım ihaleyi kim almış.
[QUOTE=sobetta]Tuncay bey, acaba ne besleyeceksiniz bu hacimde? Bununla beraber Muhammet beyin dediği şeye şu bakımdan katılmıyorum : İstanbul Florya Akvaryum’a gitti mi bilmem kendileri ama oradaki akrilik veya pleksi (arasındaki farkı bilmiyorum) olan tonluk reef okyanusları mevcut. Bu akrliği ölçmüş değilim ama 10cm’e yakın belki de daha kalındılar. Bu firma belki yurt dışından getirdi ama sonuçta bu malzeme bükülebiliyor. Ben yanlış anladıysam özür dilerim. Tuncay beye tavsiyem ise eğer malzemeleri yurt dışından alacaksa kendilerine sağlam paketlemezlerini belirtin ve UPS veya DHL havayolunu seçin. Bu firmalar daha özenli ama biraz tuzlu olabiliyor.[/QUOTE]
Allah nasip etsin inşallah balıkları hep beraber düşüneceğiz.
Trabzonda büyük bir akvaryum tüneli yapılıyormuş. Yarın belediyeye gidip vakacağım ihaleyi kim almış.
[QUOTE=sobetta]Tuncay bey, acaba ne besleyeceksiniz bu hacimde? Bununla beraber Muhammet beyin dediği şeye şu bakımdan katılmıyorum : İstanbul Florya Akvaryum’a gitti mi bilmem kendileri ama oradaki akrilik veya pleksi (arasındaki farkı bilmiyorum) olan tonluk reef okyanusları mevcut. Bu akrliği ölçmüş değilim ama 10cm’e yakın belki de daha kalındılar. Bu firma belki yurt dışından getirdi ama sonuçta bu malzeme bükülebiliyor. Ben yanlış anladıysam özür dilerim. Tuncay beye tavsiyem ise eğer malzemeleri yurt dışından alacaksa kendilerine sağlam paketlemezlerini belirtin ve UPS veya DHL havayolunu seçin. Bu firmalar daha özenli ama biraz tuzlu olabiliyor.[/QUOTE]
Allah nasip etsin inşallah balıkları hep beraber düşüneceğiz.
15000 Litre Tank
[QUOTE=capo di capi]1. Sorun yapılan maddeyi tedarikten öte işçilik. Arkadaşların genelinin tavsiyesinde akriliği temin ettiniz diyelim.. Bu işin sadece %20si :) 1cm den klın akriliği sağlıklı şekilde kübik hale getirecek adam yok Türkiyede. Çünkü böyle bir sektör yok. Yani şundan yapın bundan yapın demek çözüm değil.
2. Teoride her Türk mühendistir. Biz yoldaki inşaat çalışmasını dakikalarca diliklip izleyip, sanatsal eleştiri getiren bir halkız :) Yaparım ederim diyen, şöyle yap böyle yap diyenle eşitir.
3. Yurtdışındaki hiç bir firma akvaryumu yapıp getirmez.Hadi getirdi diyelim, ürünün maliyeti + yol maliyeti ve diğer kalem giderleri ile Trabzonda şirin bir çiftlik kurarsınız emin olun;) Hammaddesi Türkiyede olmayan bir proje için kimse yapmaya da gelmez.
4. Size düşen, bu projeye muadil proje üretmektir. Mesela daha minimal düzeyde ama büyük (3000-5000) arası hacimli bir akvaryum ya da illa büyük olacaksa pencere sistemli havuz olarak yapabilirsiniz. Hayvanat bahçesindeki akvaryumlar gibi, 19x2 li çift temper ile 150x75cm(h) ölçüsünde 2 pencere işinizi görür. Pencereleri ve yuvalarını hazırlayacak usta adı üstünde usta olmalı.[/QUOTE]
Yurt dışında bir kaç yer ile görüştüm almanya çoğunlukta zaten türkiye şartları yetersiz olduğu için orada çalışma yapmıyoruz dediler. Malzeme konusumda, su kalitesi konusumda filan yetersizmişiz
Burdaki gibi çalışmıyor adamlar abi ciklet ile lepistes yaşarmı yaşar yaşar al diyen bizim esnaf gibi değiller.[EDIT]TuNCaY61,2018-12-10 17:04:37[/EDIT]
[QUOTE=capo di capi]1. Sorun yapılan maddeyi tedarikten öte işçilik. Arkadaşların genelinin tavsiyesinde akriliği temin ettiniz diyelim.. Bu işin sadece %20si :) 1cm den klın akriliği sağlıklı şekilde kübik hale getirecek adam yok Türkiyede. Çünkü böyle bir sektör yok. Yani şundan yapın bundan yapın demek çözüm değil.
2. Teoride her Türk mühendistir. Biz yoldaki inşaat çalışmasını dakikalarca diliklip izleyip, sanatsal eleştiri getiren bir halkız :) Yaparım ederim diyen, şöyle yap böyle yap diyenle eşitir.
3. Yurtdışındaki hiç bir firma akvaryumu yapıp getirmez.Hadi getirdi diyelim, ürünün maliyeti + yol maliyeti ve diğer kalem giderleri ile Trabzonda şirin bir çiftlik kurarsınız emin olun;) Hammaddesi Türkiyede olmayan bir proje için kimse yapmaya da gelmez.
4. Size düşen, bu projeye muadil proje üretmektir. Mesela daha minimal düzeyde ama büyük (3000-5000) arası hacimli bir akvaryum ya da illa büyük olacaksa pencere sistemli havuz olarak yapabilirsiniz. Hayvanat bahçesindeki akvaryumlar gibi, 19x2 li çift temper ile 150x75cm(h) ölçüsünde 2 pencere işinizi görür. Pencereleri ve yuvalarını hazırlayacak usta adı üstünde usta olmalı.[/QUOTE]
Yurt dışında bir kaç yer ile görüştüm almanya çoğunlukta zaten türkiye şartları yetersiz olduğu için orada çalışma yapmıyoruz dediler. Malzeme konusumda, su kalitesi konusumda filan yetersizmişiz
Burdaki gibi çalışmıyor adamlar abi ciklet ile lepistes yaşarmı yaşar yaşar al diyen bizim esnaf gibi değiller.[EDIT]TuNCaY61,2018-12-10 17:04:37[/EDIT]
15000 Litre Tank
Tankın tek yüzü cam olacak diğer kenarları zaten beton olacak. Beton taraflarda izole strafor izole olacak şekilde 3-4 kat olacak Ama!! bugün bayağı bir görüşme yaptım. Yok , türkiyede 35mm cam üretimi yok. Sanırım şimdilik ama şimdilik yapamayacağız. Ben türkiyede bir ön ayak olayım işleyişi buraya aktarayım. Deneyimlerimi aktarıyım doğru yanlış beraber karar verelim dedim ama mağlesef bazıları cam sıkıntı dedi bazıları samanyolundan yıldız alsam daha ucuza gelir. Fiyatta abarttılar hala 10mm işini görür dediler. Ama bu işin peşini bırakmıyacağım.
Bu arada elektrik işini sump akış ucuna değirmen ile elektrik üretimi olayını kardeşim hallediyor. Elektriği sumptan sağlarız dedi ama. Gidişat böyle ulunca canım sıkıldı. Bir arkadaş yanlış ülkedesin dedi haklımıydı neydi :)
Tankın tek yüzü cam olacak diğer kenarları zaten beton olacak. Beton taraflarda izole strafor izole olacak şekilde 3-4 kat olacak Ama!! bugün bayağı bir görüşme yaptım. Yok , türkiyede 35mm cam üretimi yok. Sanırım şimdilik ama şimdilik yapamayacağız. Ben türkiyede bir ön ayak olayım işleyişi buraya aktarayım. Deneyimlerimi aktarıyım doğru yanlış beraber karar verelim dedim ama mağlesef bazıları cam sıkıntı dedi bazıları samanyolundan yıldız alsam daha ucuza gelir. Fiyatta abarttılar hala 10mm işini görür dediler. Ama bu işin peşini bırakmıyacağım.
Bu arada elektrik işini sump akış ucuna değirmen ile elektrik üretimi olayını kardeşim hallediyor. Elektriği sumptan sağlarız dedi ama. Gidişat böyle ulunca canım sıkıldı. Bir arkadaş yanlış ülkedesin dedi haklımıydı neydi :)
Çiklet Arıyorum Yunus Kafa Beyaz Sp Vs
Arıyorum diye ilan verirsen daha hızlı sonuç alabilirsin bence.
Arıyorum diye ilan verirsen daha hızlı sonuç alabilirsin bence.
15000 Litre Tank
Mimarımız olunca iş kolay olyor işte. Zemin kat Kardeşimde zeminin kırılıp odaya ev yaparmış gibi 1 metrelik odaya temel atılacak dedi zaten. Ama dediğiniz gibi 10mm yeter abi dedi adam bugün :). Aslında doğru ülkedeyizde işte ahhh ahhhhh diyeyim başka bişey diyip konuyu alevlendirmiyim. Zaten bugün türk yabancı kim varsa aradım yok. Adamlar türkiye şartları uygun olmadığı için iş yapmıyoruz dedi utansammı dedim hadi uleynn sizde kimsiniz mi desem dedim bilemedim. Türkiyede üzerimize yok diyen şirketleri aradım adını vermiyim adam 10mm dedi dedim harbiden üzerinize yokmuş dedim. Sanırım soğuyorum !!![:((]
Mimarımız olunca iş kolay olyor işte. Zemin kat Kardeşimde zeminin kırılıp odaya ev yaparmış gibi 1 metrelik odaya temel atılacak dedi zaten. Ama dediğiniz gibi 10mm yeter abi dedi adam bugün :). Aslında doğru ülkedeyizde işte ahhh ahhhhh diyeyim başka bişey diyip konuyu alevlendirmiyim. Zaten bugün türk yabancı kim varsa aradım yok. Adamlar türkiye şartları uygun olmadığı için iş yapmıyoruz dedi utansammı dedim hadi uleynn sizde kimsiniz mi desem dedim bilemedim. Türkiyede üzerimize yok diyen şirketleri aradım adını vermiyim adam 10mm dedi dedim harbiden üzerinize yokmuş dedim. Sanırım soğuyorum !!![:((]
15000 Litre Tank
[QUOTE=iakyol]Dizayn akvaryum'u internette gördüm ama Tuna akvaryumu duydum işini layıkıyla ve titizce yapıyor diye. İsterseniz kafanızdaki düşüncenizi paylaşın kendileriyle. Bende youtube da 13000 litrelik tanganyika kurulumunu izlemiştim. Sadece akvaryumcu işi değil. Mimar, inşaat mühendisi ve inşaatçı gibi meslek sahiplerinin de işin içinde olması lazım sanırım. Akvaryumcu gelir sump sistemini, ısıtıcıyı, camı vs takar gider ama öncesi için dediğim gibi az önce belirttiğim meslek sahiplerine de bu işi danışmalısınız.
Kendi mantıksal yaklaşımım. Herhangi bir tecrübem yoktur[:)][/QUOTE]
Kardeşim iç mimar onda sıkınyı yok kırma yıkma o halledecek zaten az önce çizimi yaptık duvarda yıkılacak yer filan. Elektrikçimiz var. Su tesisatçımız var. Bunlar sıkıntı değilde. Her akvaryum yapanda kalkıp 15bin litre akvaryum yapamaz diye düşünüyorum.
Sabah ben yaparım diyen biri 10milim cam yeter dedi telefonu suratına kapatasım geldi. Ayıptır diye dinledim. Neyse ilerleyen zamanlarda arıyacağım dedim kapattım. Anlatmak istediğim işi kendi evine yapıyormuş gibi yapacak. Biliyorsunuzki böyle ustalar türkiyede parmakla sayılacak kadar nesilleri tükendi.
[QUOTE=iakyol]Dizayn akvaryum'u internette gördüm ama Tuna akvaryumu duydum işini layıkıyla ve titizce yapıyor diye. İsterseniz kafanızdaki düşüncenizi paylaşın kendileriyle. Bende youtube da 13000 litrelik tanganyika kurulumunu izlemiştim. Sadece akvaryumcu işi değil. Mimar, inşaat mühendisi ve inşaatçı gibi meslek sahiplerinin de işin içinde olması lazım sanırım. Akvaryumcu gelir sump sistemini, ısıtıcıyı, camı vs takar gider ama öncesi için dediğim gibi az önce belirttiğim meslek sahiplerine de bu işi danışmalısınız.
Kendi mantıksal yaklaşımım. Herhangi bir tecrübem yoktur[:)][/QUOTE]
Kardeşim iç mimar onda sıkınyı yok kırma yıkma o halledecek zaten az önce çizimi yaptık duvarda yıkılacak yer filan. Elektrikçimiz var. Su tesisatçımız var. Bunlar sıkıntı değilde. Her akvaryum yapanda kalkıp 15bin litre akvaryum yapamaz diye düşünüyorum.
Sabah ben yaparım diyen biri 10milim cam yeter dedi telefonu suratına kapatasım geldi. Ayıptır diye dinledim. Neyse ilerleyen zamanlarda arıyacağım dedim kapattım. Anlatmak istediğim işi kendi evine yapıyormuş gibi yapacak. Biliyorsunuzki böyle ustalar türkiyede parmakla sayılacak kadar nesilleri tükendi.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
