ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ahmuha
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2018 15:39
Son Ziyaret:
09 Mart 2022 21:26
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Murat Hacıbeyoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmuha
SON 10 MESAJI
Eurostar Hbl802 Den Gelen Ses
[QUOTE=sohtorik]Merhaba,
bu tip filtrelerde ses sorunu oluyor benim bildiğim,birde fiyat arttıkça ses de doğru orantılı olarak azalıyor benim kendi edindiğim tecrübeye dayanarak söylüyorum,saygılar[/QUOTE]
Hocam dediğiniz doğru haklısınız ama bu sorun herkeste olan bir sorun değil bazılarında o kadar sessizmişki anlata anlata bitiremediler.
Arkadaşlar mili değiştirdim farklı pervaneler denedim hatta en son içinden çıkan mili bile kırdım ama sese bir çözüm bulamadım.
[QUOTE=sohtorik]Merhaba,
bu tip filtrelerde ses sorunu oluyor benim bildiğim,birde fiyat arttıkça ses de doğru orantılı olarak azalıyor benim kendi edindiğim tecrübeye dayanarak söylüyorum,saygılar[/QUOTE]
Hocam dediğiniz doğru haklısınız ama bu sorun herkeste olan bir sorun değil bazılarında o kadar sessizmişki anlata anlata bitiremediler.
Arkadaşlar mili değiştirdim farklı pervaneler denedim hatta en son içinden çıkan mili bile kırdım ama sese bir çözüm bulamadım.
Eurostar Hbl802 Den Gelen Ses
Konuyu tekrardan çortlatıyım :D çözüm bulan oldu mu?
Konuyu tekrardan çortlatıyım :D çözüm bulan oldu mu?
Dolphin T-700 Tepe Filtresi Kullananlar Destek
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/081120191459561.jpg[/IMG]
Arkadaşlar aranızda bu filtreyi kullanmış olanlar bana öm atarsa çok sevinirim filtreyle ilgili sorularım var da
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/081120191459561.jpg[/IMG]
Arkadaşlar aranızda bu filtreyi kullanmış olanlar bana öm atarsa çok sevinirim filtreyle ilgili sorularım var da
Atlantik 1250a Dış Filtre Kullanan Var Mı?
Ürünün internette sadece 1 tane tanıtim videosu var. Firmaya daha detaylı bilgi talebinde bulunduğum bir mail attım ama hala geri dönüş yapmadılar.
Ürünün internette sadece 1 tane tanıtim videosu var. Firmaya daha detaylı bilgi talebinde bulunduğum bir mail attım ama hala geri dönüş yapmadılar.
Warmtone Wt-180a Kullanım Deneyimleri
[QUOTE=Adamec]Hayırlı olsun.Yazı çok uzundu.[/QUOTE]
Evet size katılıyorum yazı çok uzun oldu bundaki amacım bütün bilgileri konu kısmında verebilmek. Öbür türlü yorumlarda hangi yemi kullanıyorsun ne kadar yemliyorsun hangi balıkların var gibi hobici arkadaşlardan haklı sorular gelebileceğini düşündüğüm için konu kısmında hepsini detaylı bir şekilde açıkladım.
[QUOTE=koagulant]Aynı modelden 3 tane kullanıyorum. Su seviyesinden yükseğe yerleştirerek kullanıyorum nemlenme sorunu yaşamadım ama bunda Gaziantep gibi kuru havaya sahip olan bir ilde yaşamamın da etkisi muhakkak vardır. En son 15 gün bırakıp yurt dışına çıktım, geldiğimde bir sorun yoktu. Yem kabının kenarları çok iyi kapanmıyor. Su yüzeyine yakın konumlandırılırsa nemli yerlerde, yemler nemlenebilir.[/QUOTE]
Dediğinizde haklı olabilirsiniz. Sonuçta ben Antalya' da yaşıyorum ve nem burada hayatımızın bir parçası ağzını kapatmadığınız her şey nemleniyor ama yinede dediğiniz şekilde akvaryumdan biraz yükseğe takmakta bence hiç nemlemiyeceği anlamına gelmiyor sadece süreci biraz uzatmış oluruz o kadar. Zaten benimde yazımda belirttiğim gibi düzenli kullanımı tavsiye etmiyorum sadece tatile çıktığımız zamanlar kısa periyodlarda tercih edilebilinir.
[QUOTE=Adamec]Hayırlı olsun.Yazı çok uzundu.[/QUOTE]
Evet size katılıyorum yazı çok uzun oldu bundaki amacım bütün bilgileri konu kısmında verebilmek. Öbür türlü yorumlarda hangi yemi kullanıyorsun ne kadar yemliyorsun hangi balıkların var gibi hobici arkadaşlardan haklı sorular gelebileceğini düşündüğüm için konu kısmında hepsini detaylı bir şekilde açıkladım.
[QUOTE=koagulant]Aynı modelden 3 tane kullanıyorum. Su seviyesinden yükseğe yerleştirerek kullanıyorum nemlenme sorunu yaşamadım ama bunda Gaziantep gibi kuru havaya sahip olan bir ilde yaşamamın da etkisi muhakkak vardır. En son 15 gün bırakıp yurt dışına çıktım, geldiğimde bir sorun yoktu. Yem kabının kenarları çok iyi kapanmıyor. Su yüzeyine yakın konumlandırılırsa nemli yerlerde, yemler nemlenebilir.[/QUOTE]
Dediğinizde haklı olabilirsiniz. Sonuçta ben Antalya' da yaşıyorum ve nem burada hayatımızın bir parçası ağzını kapatmadığınız her şey nemleniyor ama yinede dediğiniz şekilde akvaryumdan biraz yükseğe takmakta bence hiç nemlemiyeceği anlamına gelmiyor sadece süreci biraz uzatmış oluruz o kadar. Zaten benimde yazımda belirttiğim gibi düzenli kullanımı tavsiye etmiyorum sadece tatile çıktığımız zamanlar kısa periyodlarda tercih edilebilinir.
Warmtone Wt-180a Kullanım Deneyimleri
Öncelikle herkese merhaba.
Arkadaşlar uzun zamandır 120 lt lik bitkili ve içerisinde lepistes, cüce vatoz, karides ve nerite salyangozu olan akvaryumumda tatil amaçlı değilde sürekli faal olarak akıllı yemlik kullanmak istiyordum. Bundaki asıl amacım ise akvaryumda ki herşeyin dakik bir şekilde olmasını istediğim için. Akıllı piriz kullanıyorum ve ışığım sürekli hergün aynı saatte açılıp kapanıyor bunun yanında yemleme olayınında tamamen bir sisteme, düzene ve saatte bağlı olmasını istememden dolayı forumlarda ve youtube taki videolarıda araştırdıktan sonra Warmtone WT-180A akıllı yemliği almaya karar verdim. Bir müddet kullandıktan sonrada sizlerle genel olarak deneyimlerimi artılarını, eksilerini paylaşmak istedim. Makinanın genel çalışma prensibini öğrenmek için youtube ta videolarınıda izliyebilirsiniz, üzerinde analog saati olan üzerindeki saati o anki bulunduğunuz saate göre ayarlayıp yemleme yapmak istediğiniz zamanları ise aletin içinden çıkan ufak çentik plastikleri (bende 10 tane çıktı) hangi saatte yemlemesini istiyorsanız analog saat üzerindeki o saati gösteren yere yerleştirerek pilini takıp akvaryuma monte ederek kullanabilirsiniz. İlk başta kendi yemleme yöntemimin genel bir bilgisini vermek isterim akvaryumumda birden fazla yem çeşidi kullanıyorum bunlar Sera flora pul yem, Sera vipan pul yem, Çeşitli markaların sarımsaklı yemi vatoz balıkları için dip yem konu dışı ama tabikide kaynatılmış ıspanak, çiğ salatalık ve canlı artemia kullanıyorum. Ara ara farklı değişimlerde oluyor ama genel anlamda kullandığım iki ana yem flora ve vipan yem. Sabahları protein ağırlıklı olduğu için vipan yem akşamlarıda bitkisel olan flora yemi tercih ediyorum. Günde 2 defa yemleme yapıyorum (sabah-akşam). Pul yemlerin boyutlarını bilen bilir akvaryuma verince elinde ufalayan var direk atıp balıkların parçalamasını tercih eden var bence tamamen keyfinize ve balıklarınızı nasıl alıştırdığınıza göre değişir 2 yöntemde kanaatimce doğrudur. Ben ise yemleri aldıktan sonra anneleminiz eşimiz mutfakta kullandığı tel eleklerde ellerimle çok bastırmadan ezme suretiyle yemleri aşağısına koyduğum bir kağıda eliyorum ve daha sonra cam kavanozlarıma koyuyorum bunu yapmamdaki ana sebeb yemler ne toz gibi oluyor nede ilk aldığım gibi büyük yapraklı halde kalıyor tamda balıklarımın yiyebileceği bir formda oluyor. Yemlerin resimlerini aşağıda paylaşacam. Genel bilgi verdikten sonra şimdi asıl konumuza geri dönelim aldığım otomatik yem makinasına da bu bahsettiğim iki yemi karıştırarak koydum öncelikle akvaryum dışında yem dökme kademelerini ölçmek için denemeler yaptım en ufak halindeyken çok çok az bir yem akışı oldu (burdaki azdan kastım benim akvaryumumda canlı sayım fazla) hemen bir sonraki yani 2. kademede ise istediğimden biraz fazla bir yem akışı gözlemledim. Bende en küçük kademeye alıp eskisi gibi günde 2 defa değilde 4 defa yemlemeye karar verdim. Mantıkende bana eksi verdiğim yem yoğunluğuna göre aynı yemi 2 öğünde değilde 4 öğünde vererek daha iyi bir besleme planı oluşturduğumu düşündüm. Tabiki de bu fikrimin yanlış olduğunu anlamam çokta uzun sürmedi istediğim saatlerde makina akvaryuma yemi atıyor yem yoğunluğu az olduğu için büyük balıklar yemi hemen yiyorlar küçük balıklar aç kalıyor. Değil 4 10 seferde yapsam bu olayı her seferinde büyük balıklarım yemi hemen yiyecekler ve küçük balıklarım (yavrularım) aç kalacaklardı. Daha sonra yem dökme kapasitesini 2. kademeye getirdim eski yemlemem de biraz daha fazla olan ayara getirdim ve akvaryumumu gözlemlemeye başladım. Şimdi gelelim artık artı ve eksi yönlerine.
Eski yönleri:
1) Arkadaşlar yemler kesinlikle ama kesinlikle nemleniyor. İnternette yok bantlıyorum etrafını yok onu yapıyorum yok bunu yapıyorum diyen var bu sadece yemin nemlenme süresi çok olmasada birazcık uzatacaktır. Ama sonuçta nemlenme kaçınılmaz bir olay.
2) Yemler nemlendikten sonra balıklarım kesilikle ama kesinlikle yemleri yememeye başladılar çoğu hobicinin başına gelmiştir ucuz yem aldığımızda balıklar yemi ağızlarına alır alır bırakırlar ve yemezler aynısıyla karşılaştım. Karidesler bile yemedi nemlenmiş yemi :))))))))
Artı yönleri:
1) Arkadaşlar sürekli kullanımda değilde böyle tatile çıktığınızda en fazla 3-5 gün tercih edilebilinir ve kullanılabilinir. O da kullanılabilinir yinede tavsiye etmiyorum. Tatil yemleri yada tanıdığınız birisine evin anahtarını verip siz yokken gelip balıkları yemlemesini istemeniz daha mantıklı olacaktır.
Umarım faydalı bilgiler verebilmişimdir. Herkese iyi hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/230120191352171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/230120191352201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/230120191352221.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese merhaba.
Arkadaşlar uzun zamandır 120 lt lik bitkili ve içerisinde lepistes, cüce vatoz, karides ve nerite salyangozu olan akvaryumumda tatil amaçlı değilde sürekli faal olarak akıllı yemlik kullanmak istiyordum. Bundaki asıl amacım ise akvaryumda ki herşeyin dakik bir şekilde olmasını istediğim için. Akıllı piriz kullanıyorum ve ışığım sürekli hergün aynı saatte açılıp kapanıyor bunun yanında yemleme olayınında tamamen bir sisteme, düzene ve saatte bağlı olmasını istememden dolayı forumlarda ve youtube taki videolarıda araştırdıktan sonra Warmtone WT-180A akıllı yemliği almaya karar verdim. Bir müddet kullandıktan sonrada sizlerle genel olarak deneyimlerimi artılarını, eksilerini paylaşmak istedim. Makinanın genel çalışma prensibini öğrenmek için youtube ta videolarınıda izliyebilirsiniz, üzerinde analog saati olan üzerindeki saati o anki bulunduğunuz saate göre ayarlayıp yemleme yapmak istediğiniz zamanları ise aletin içinden çıkan ufak çentik plastikleri (bende 10 tane çıktı) hangi saatte yemlemesini istiyorsanız analog saat üzerindeki o saati gösteren yere yerleştirerek pilini takıp akvaryuma monte ederek kullanabilirsiniz. İlk başta kendi yemleme yöntemimin genel bir bilgisini vermek isterim akvaryumumda birden fazla yem çeşidi kullanıyorum bunlar Sera flora pul yem, Sera vipan pul yem, Çeşitli markaların sarımsaklı yemi vatoz balıkları için dip yem konu dışı ama tabikide kaynatılmış ıspanak, çiğ salatalık ve canlı artemia kullanıyorum. Ara ara farklı değişimlerde oluyor ama genel anlamda kullandığım iki ana yem flora ve vipan yem. Sabahları protein ağırlıklı olduğu için vipan yem akşamlarıda bitkisel olan flora yemi tercih ediyorum. Günde 2 defa yemleme yapıyorum (sabah-akşam). Pul yemlerin boyutlarını bilen bilir akvaryuma verince elinde ufalayan var direk atıp balıkların parçalamasını tercih eden var bence tamamen keyfinize ve balıklarınızı nasıl alıştırdığınıza göre değişir 2 yöntemde kanaatimce doğrudur. Ben ise yemleri aldıktan sonra anneleminiz eşimiz mutfakta kullandığı tel eleklerde ellerimle çok bastırmadan ezme suretiyle yemleri aşağısına koyduğum bir kağıda eliyorum ve daha sonra cam kavanozlarıma koyuyorum bunu yapmamdaki ana sebeb yemler ne toz gibi oluyor nede ilk aldığım gibi büyük yapraklı halde kalıyor tamda balıklarımın yiyebileceği bir formda oluyor. Yemlerin resimlerini aşağıda paylaşacam. Genel bilgi verdikten sonra şimdi asıl konumuza geri dönelim aldığım otomatik yem makinasına da bu bahsettiğim iki yemi karıştırarak koydum öncelikle akvaryum dışında yem dökme kademelerini ölçmek için denemeler yaptım en ufak halindeyken çok çok az bir yem akışı oldu (burdaki azdan kastım benim akvaryumumda canlı sayım fazla) hemen bir sonraki yani 2. kademede ise istediğimden biraz fazla bir yem akışı gözlemledim. Bende en küçük kademeye alıp eskisi gibi günde 2 defa değilde 4 defa yemlemeye karar verdim. Mantıkende bana eksi verdiğim yem yoğunluğuna göre aynı yemi 2 öğünde değilde 4 öğünde vererek daha iyi bir besleme planı oluşturduğumu düşündüm. Tabiki de bu fikrimin yanlış olduğunu anlamam çokta uzun sürmedi istediğim saatlerde makina akvaryuma yemi atıyor yem yoğunluğu az olduğu için büyük balıklar yemi hemen yiyorlar küçük balıklar aç kalıyor. Değil 4 10 seferde yapsam bu olayı her seferinde büyük balıklarım yemi hemen yiyecekler ve küçük balıklarım (yavrularım) aç kalacaklardı. Daha sonra yem dökme kapasitesini 2. kademeye getirdim eski yemlemem de biraz daha fazla olan ayara getirdim ve akvaryumumu gözlemlemeye başladım. Şimdi gelelim artık artı ve eksi yönlerine.
Eski yönleri:
1) Arkadaşlar yemler kesinlikle ama kesinlikle nemleniyor. İnternette yok bantlıyorum etrafını yok onu yapıyorum yok bunu yapıyorum diyen var bu sadece yemin nemlenme süresi çok olmasada birazcık uzatacaktır. Ama sonuçta nemlenme kaçınılmaz bir olay.
2) Yemler nemlendikten sonra balıklarım kesilikle ama kesinlikle yemleri yememeye başladılar çoğu hobicinin başına gelmiştir ucuz yem aldığımızda balıklar yemi ağızlarına alır alır bırakırlar ve yemezler aynısıyla karşılaştım. Karidesler bile yemedi nemlenmiş yemi :))))))))
Artı yönleri:
1) Arkadaşlar sürekli kullanımda değilde böyle tatile çıktığınızda en fazla 3-5 gün tercih edilebilinir ve kullanılabilinir. O da kullanılabilinir yinede tavsiye etmiyorum. Tatil yemleri yada tanıdığınız birisine evin anahtarını verip siz yokken gelip balıkları yemlemesini istemeniz daha mantıklı olacaktır.
Umarım faydalı bilgiler verebilmişimdir. Herkese iyi hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/230120191352171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/230120191352201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/230120191352221.jpg[/IMG]
Biolife Flora Alternatif Kullanım Tavsiyesi
Arkadaşlar merhaba. 2 haftadır denediğim birşeyi sizlerle paylaşmak istedim. Daha önce belirttiğim gibi biolife flora tekli ve çiftli kullanmıştım görüşlerimi forumda belirtmiştim daha sonra pipo filtreye dönmüştüm. Pipo filtreye geçmemle beraber eskisine nazaran daha sık dip temizliği yapmam gerekmişti her seferinde de suyumdan almak istemediğim için pilli yanına kese takılabilen (pislik kesede kalıyor su geri akvaryuma dökülüyor bilenler bilir) dip sifonundan almıştım yalnız kesesinden memnun kalamadım ince pislikleri geçiriyordu ve sanki dip temizliği değilde akvaryumun suyunu bulandırıyormuş gibi oluyordum. Daha sonra kendimde keseler diktirtmeme rağmen pek istediğim randımanı alamadım tam vazgeçmek üzereyken aklima bir fikir geldi dip sifonundaki keseyi çıkardım hortum aparatını taktım hortumuda biolife floranın içine geçirdim ve okadar güzel bir sonuç aldımki hem pislikleri neredeyse hiç geçirmiyor hemde içinde biriktiriyor bunun yaninda sadece bir kez başıma geldi balık veya kardides kaçarsada hemen oradan geri çıkartabiliyorum. Resimlerde de paylaştım isteyene daha detaylı resimde atabilirim. En azından elinizde kalmış biolife filtreleri bence böyle çok güzel değerlendirebiliriz hepinize iyi hobiler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/241220180950511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/241220180950311.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. 2 haftadır denediğim birşeyi sizlerle paylaşmak istedim. Daha önce belirttiğim gibi biolife flora tekli ve çiftli kullanmıştım görüşlerimi forumda belirtmiştim daha sonra pipo filtreye dönmüştüm. Pipo filtreye geçmemle beraber eskisine nazaran daha sık dip temizliği yapmam gerekmişti her seferinde de suyumdan almak istemediğim için pilli yanına kese takılabilen (pislik kesede kalıyor su geri akvaryuma dökülüyor bilenler bilir) dip sifonundan almıştım yalnız kesesinden memnun kalamadım ince pislikleri geçiriyordu ve sanki dip temizliği değilde akvaryumun suyunu bulandırıyormuş gibi oluyordum. Daha sonra kendimde keseler diktirtmeme rağmen pek istediğim randımanı alamadım tam vazgeçmek üzereyken aklima bir fikir geldi dip sifonundaki keseyi çıkardım hortum aparatını taktım hortumuda biolife floranın içine geçirdim ve okadar güzel bir sonuç aldımki hem pislikleri neredeyse hiç geçirmiyor hemde içinde biriktiriyor bunun yaninda sadece bir kez başıma geldi balık veya kardides kaçarsada hemen oradan geri çıkartabiliyorum. Resimlerde de paylaştım isteyene daha detaylı resimde atabilirim. En azından elinizde kalmış biolife filtreleri bence böyle çok güzel değerlendirebiliriz hepinize iyi hobiler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/241220180950511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/241220180950311.jpg[/IMG]
Biolife Flora Filtre Almayi Düşünüyorum
Arkadaşlar merhaba. 2 haftadır denediğim birşeyi sizlerle paylaşmak istedim. Daha önce belirttiğim gibi biolife flora tekli ve çiftli kullanmıştım görüşlerimi forumda belirtmiştim daha sonra pipo filtreye dönmüştüm. Pipo filtreye geçmemle beraber eskisine nazaran daha sık dip temizliği yapmam gerekmişti her seferinde de suyumdan almak istemediğim için pilli yanına kese takılabilen (pislik kesede kalıyor su geri akvaryuma dökülüyor bilenler bilir) dip sifonundan almıştım yalnız kesesinden memnun kalamadım ince pislikleri geçiriyordu ve sanki dip temizliği değilde akvaryumun suyunu bulandırıyormuş gibi oluyordum. Daha sonra kendimde keseler diktirtmeme rağmen pek istediğim randımanı alamadım tam vazgeçmek üzereyken aklima bir fikir geldi dip sifonundaki keseyi çıkardım hortum aparatını taktım hortumuda biolife floranın içine geçirdim ve okadar güzel bir sonuç aldımki hem pislikleri neredeyse hiç geçirmiyor hemde içinde biriktiriyor bunun yaninda sadece bir kez başıma geldi balık veya kardides kaçarsada hemen oradan geri çıkartabiliyorum. Resimlerde de paylaştım isteyene daha detaylı resimde atabilirim. En azından elinizde kalmış biolife filtreleri bence böyle çok güzel değerlendirebiliriz hepinize iyi hobiler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/241220180950311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/241220180950511.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. 2 haftadır denediğim birşeyi sizlerle paylaşmak istedim. Daha önce belirttiğim gibi biolife flora tekli ve çiftli kullanmıştım görüşlerimi forumda belirtmiştim daha sonra pipo filtreye dönmüştüm. Pipo filtreye geçmemle beraber eskisine nazaran daha sık dip temizliği yapmam gerekmişti her seferinde de suyumdan almak istemediğim için pilli yanına kese takılabilen (pislik kesede kalıyor su geri akvaryuma dökülüyor bilenler bilir) dip sifonundan almıştım yalnız kesesinden memnun kalamadım ince pislikleri geçiriyordu ve sanki dip temizliği değilde akvaryumun suyunu bulandırıyormuş gibi oluyordum. Daha sonra kendimde keseler diktirtmeme rağmen pek istediğim randımanı alamadım tam vazgeçmek üzereyken aklima bir fikir geldi dip sifonundaki keseyi çıkardım hortum aparatını taktım hortumuda biolife floranın içine geçirdim ve okadar güzel bir sonuç aldımki hem pislikleri neredeyse hiç geçirmiyor hemde içinde biriktiriyor bunun yaninda sadece bir kez başıma geldi balık veya kardides kaçarsada hemen oradan geri çıkartabiliyorum. Resimlerde de paylaştım isteyene daha detaylı resimde atabilirim. En azından elinizde kalmış biolife filtreleri bence böyle çok güzel değerlendirebiliriz hepinize iyi hobiler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/241220180950311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/241220180950511.jpg[/IMG]
Biolife Flora Filtre Almayi Düşünüyorum
[QUOTE=MertA]
Rica ederim. Bende karides besliyorum ve dış filtre var. Ama ben dış filtrenin emişini taban filtresine bağladığım için bu gibi durumlarla karşılaşmıyorum. Pipo filtre karideslerde çok kullanılıyor, karideslerde bu durumdan memnun ama görüntü beni rahatsız ettiği için ben kullanmamayı tercih ettim.
Ürünü kullanan tanıdıklarım var ve memnunlar. Belki daha ince gözeneklisi lazım size. [/QUOTE]
Valla dediğiniz doğru olabilir ama bende motorlu pipo filtre var genel anlamda göruntüsünden memnunum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/071220181902441.jpg[/IMG]
[QUOTE=MertA]
Rica ederim. Bende karides besliyorum ve dış filtre var. Ama ben dış filtrenin emişini taban filtresine bağladığım için bu gibi durumlarla karşılaşmıyorum. Pipo filtre karideslerde çok kullanılıyor, karideslerde bu durumdan memnun ama görüntü beni rahatsız ettiği için ben kullanmamayı tercih ettim.
Ürünü kullanan tanıdıklarım var ve memnunlar. Belki daha ince gözeneklisi lazım size. [/QUOTE]
Valla dediğiniz doğru olabilir ama bende motorlu pipo filtre var genel anlamda göruntüsünden memnunum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205077/071220181902441.jpg[/IMG]
Biolife Flora Filtre Almayi Düşünüyorum
[QUOTE=MertA]Bahsi geçen ürünü bir arkadaşım kullandı ve direk çöpe attı.
Sorunuzun çözümü aslında çok basitti.Dış filtreyi tekrar kullanabilirsiniz. Oldukça ucuz bir ücret karşılığa bu sorun için üretilmiş ürünler mevcut.
[IMG]http://i.hizliresim.com/q81LYd.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler. Bahsettiğiniz ürün bende var zaten hatta bire bir aynısı lepistes yavruları için tamam ama karides yavruları için pekte uygun olmuyor yinede kaçıyorlar çünkü ilk yumurtadan çıktıklarında çok çok küçükler. Onun dışında pipo filtreden gayet memnunum karideslerim daha da mutlu . Ama tekrardan vakit ayırıp yardımcı olmaya çalıştığınız için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=MertA]Bahsi geçen ürünü bir arkadaşım kullandı ve direk çöpe attı.
Sorunuzun çözümü aslında çok basitti.Dış filtreyi tekrar kullanabilirsiniz. Oldukça ucuz bir ücret karşılığa bu sorun için üretilmiş ürünler mevcut.
[IMG]http://i.hizliresim.com/q81LYd.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler. Bahsettiğiniz ürün bende var zaten hatta bire bir aynısı lepistes yavruları için tamam ama karides yavruları için pekte uygun olmuyor yinede kaçıyorlar çünkü ilk yumurtadan çıktıklarında çok çok küçükler. Onun dışında pipo filtreden gayet memnunum karideslerim daha da mutlu . Ama tekrardan vakit ayırıp yardımcı olmaya çalıştığınız için çok teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 23:42
Hastalıklar ve İlaçlar - Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
forthehordex,
florasan,
portre,
ozksrt,
Kınayu,
EKAR,
TheDS,
0rnn,
Sungurr,
Kuduoglu,
Urar,
seljoy,
DigitalPen,
Ancalagon,
OKIRATLI,
Malawi market,
OsmanEnes,
ByOscar:),
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
Alperen0648,
fffurkan9,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
oguzozt,
Hidro Dinamik,
Özgür7,
betta.ist,
sakal34,
HalilSefaa,
Savas37,
pianoƒish,
Ylmzuslu,
Kemalk41,
Cano2230,
NotEvenBeginner,
exCaLiSTa,
JujuSeri,
FurkanTezcan,
huzur,
CHIRPgob,
Nickim10Harf,
oguzsel,
Ramazan Umut,
Manguday,
zekigonlum,
Legionsgamer,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
