ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gülpembe
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
35
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2018 20:24
Son Ziyaret:
18 Mayıs 2020 14:02
Toplam Mesaj:
176 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ATAY KUMBAR
Doğum Tarihi:
24 Ağustos 2007
Yaş:
18
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
GÜLPEMBE:) KIDEMLİ BETACI:)
SON 10 MESAJI
Beta Balığıma Ne Verebilirim
Herkese merhabalar[:)] öncelikle beta balığıma evde kendim bezelye v.b. hazırlayabilirmiyim? Ne tür şeyler yerler? (canlı yem dışında)
Herkese merhabalar[:)] öncelikle beta balığıma evde kendim bezelye v.b. hazırlayabilirmiyim? Ne tür şeyler yerler? (canlı yem dışında)
Çeşme Suyu Olur Mu?
Merhabalar bugün değişim yaptım gayet iyi ancak dün akşam farkettim kuyruk erimesi vardı ya öndeki 2 kuyruktan birisi sanki yarısı kesilmiş gibi. Nedeni nedir? Birşey olur mu?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202898/310320201532591.jpg[/IMG][QUOTE=Nursun]
Betta balıklarında tuz kullanımı sakıncalıdır ,2-3 günde bir %30 su değişimi yapabilirsiniz,suyu ağzı açık şekilde güneş görmeyen yerde en az 2 gün dinlendirmeniz klordan arındırmak için yeterli ayrıca ağır metalleri uzaklaştırmak için su düzenleyici kullanabilirsiniz (seachem prime,reeflowers effective conditioner ) .Şu sıkıntılı dönemi atlattıktan sonra en az 15 litre bir akvaryuma geçiş yapmanızı öneririm hafta da maksimum 30 dakikanızı alır bakımı ,devamında filtre,kum,dekor,canlı bitki ekleyip zengin bir diyet (hikari betta bio gold,ocean nutrition atison's betta pro,tropical betta granulat vb) uygularsanız betta sağlığına kavuşaçaktır , aksi takdirde 5 litre de sağlığını koruması çok zor .
Örnek kurulumlar ;
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_baligi_aldigimizda_saglanacak_sartlar_k935418.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu-2_k953329.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_k953258.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k954737.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ogrenci_evi_beta_akvaryumum_k953247.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_blackwater_nano_k951155.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_beta_akvaryumu_30x30x30_k947973.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_bir_su_birikintisi__k946982.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/pet_bardaktan_kendi_kralligina_k949407.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_beta_akvaryumu_gereksinimleri_k920777.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bettamiz_yeni_yurduna_kavustu_k953687.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35_litrelik_betta_akvaryumum_k938252.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_nano_kurulum_k887500.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_bagimliligi_k927203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tanki_k927647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/30_kup_kucuk_bir_kurulum_k954203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_habitat_k929471.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/23x16x28_bitkili_nano__guncel_foto__k927769.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/biyotop_cakmasi_-_nano_betta_k930846.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bitkili_betta_akvaryumu_k932622.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k936222.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_beta_akvaryum_k952053.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/musleranin_yeni_evi_k947236.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35x35x35_tac_kuyruk_betta_low-tech_akvaryumum_k905409.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/tasinma_sonrasi_yeni_dekor_betta_k902135.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ideal_betta_akvaryumu_35_lt_k880933.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tanklarim_k893647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/white_platinum_betta_k875713_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/rs380_a_betta_biyotop_k879658.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litrede_bitkili_betta_denemem_k894040.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kullanmadigim_malzemelerden_betta_akvaryumu_20_lt_k878318.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_nano_kurulumu_k908306.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_akvaryumu_k907374.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_ve_vatoz_k915910.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tank_k917402.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/15_litre_betta_akvaryumum_k917835.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumum_k917936.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumu_k918021.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_betta_akvaryumum_k936745.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/balck_water_beta_tankim_k955168.asp[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Isıyı 27 derece yapmanızı öneririm. Buharlaşma gayet normal. Onun için buhar camı kullanılıyor. Şu anda temin edemiyorsanız bile streç çekerek buharlaşmayı önleyebilirsiniz. Suyu zaten tamamen dondurmalısınız. Doldurunca camda buharlaşma da olmaz.
İstanbul'da oturuyorsunuz galiba. Amazon pet center adlı mağazadan alışveriş yapabilirsiniz. İnternet üzerinden alırsanız daha uygun fiyatlı oluyor. Oradan istediğiniz malzemeleri temin edebilirsiniz. Ayrıca tek çeşit yem de sağlıksız olur. Balığın formunu korumasına yardımcın olmak için en az 3 çeşit, kuyruğunun düzelmesi için ise canlı yem şart. Bu mağaza internet üzerinden bitki satışı yapmıyor ama bir petshopa gidip yada forumdaki ilanlar bölümüne bakıp birkaç tane bitki almanızı tavsiye ederim. Su mercimeği, pistia, java fern, anubias, tilki kuyruğu tarzı bitkiler alabilirsiniz.
Galiba şu anda akvaryumu büyütecek yeriniz yada bütçeniz yok. Eğer öyleyse balığın sağlığı için bir filtre edinmelisiniz. Balığı savuran filtre strese sıkacağı için kullanmamanız daha iyi olacaktır. İsterseniz aşağıdaki linki inceleyin. Küçük boyunu alırsanız hem şimdi hem de akvaryumu büyüyünce yeterli olur.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/kendinden_motorlu_pipo_filtreler_sifir_urunler_i65858.asp[/URL][/QUOTE]
Merhabalar bugün değişim yaptım gayet iyi ancak dün akşam farkettim kuyruk erimesi vardı ya öndeki 2 kuyruktan birisi sanki yarısı kesilmiş gibi. Nedeni nedir? Birşey olur mu?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202898/310320201532591.jpg[/IMG][QUOTE=Nursun]
Betta balıklarında tuz kullanımı sakıncalıdır ,2-3 günde bir %30 su değişimi yapabilirsiniz,suyu ağzı açık şekilde güneş görmeyen yerde en az 2 gün dinlendirmeniz klordan arındırmak için yeterli ayrıca ağır metalleri uzaklaştırmak için su düzenleyici kullanabilirsiniz (seachem prime,reeflowers effective conditioner ) .Şu sıkıntılı dönemi atlattıktan sonra en az 15 litre bir akvaryuma geçiş yapmanızı öneririm hafta da maksimum 30 dakikanızı alır bakımı ,devamında filtre,kum,dekor,canlı bitki ekleyip zengin bir diyet (hikari betta bio gold,ocean nutrition atison's betta pro,tropical betta granulat vb) uygularsanız betta sağlığına kavuşaçaktır , aksi takdirde 5 litre de sağlığını koruması çok zor .
Örnek kurulumlar ;
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_baligi_aldigimizda_saglanacak_sartlar_k935418.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu-2_k953329.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_k953258.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k954737.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ogrenci_evi_beta_akvaryumum_k953247.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_blackwater_nano_k951155.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_beta_akvaryumu_30x30x30_k947973.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_bir_su_birikintisi__k946982.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/pet_bardaktan_kendi_kralligina_k949407.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_beta_akvaryumu_gereksinimleri_k920777.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bettamiz_yeni_yurduna_kavustu_k953687.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35_litrelik_betta_akvaryumum_k938252.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_nano_kurulum_k887500.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_bagimliligi_k927203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tanki_k927647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/30_kup_kucuk_bir_kurulum_k954203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_habitat_k929471.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/23x16x28_bitkili_nano__guncel_foto__k927769.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/biyotop_cakmasi_-_nano_betta_k930846.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bitkili_betta_akvaryumu_k932622.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k936222.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_beta_akvaryum_k952053.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/musleranin_yeni_evi_k947236.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35x35x35_tac_kuyruk_betta_low-tech_akvaryumum_k905409.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/tasinma_sonrasi_yeni_dekor_betta_k902135.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ideal_betta_akvaryumu_35_lt_k880933.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tanklarim_k893647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/white_platinum_betta_k875713_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/rs380_a_betta_biyotop_k879658.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litrede_bitkili_betta_denemem_k894040.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kullanmadigim_malzemelerden_betta_akvaryumu_20_lt_k878318.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_nano_kurulumu_k908306.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_akvaryumu_k907374.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_ve_vatoz_k915910.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tank_k917402.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/15_litre_betta_akvaryumum_k917835.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumum_k917936.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumu_k918021.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_betta_akvaryumum_k936745.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/balck_water_beta_tankim_k955168.asp[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Isıyı 27 derece yapmanızı öneririm. Buharlaşma gayet normal. Onun için buhar camı kullanılıyor. Şu anda temin edemiyorsanız bile streç çekerek buharlaşmayı önleyebilirsiniz. Suyu zaten tamamen dondurmalısınız. Doldurunca camda buharlaşma da olmaz.
İstanbul'da oturuyorsunuz galiba. Amazon pet center adlı mağazadan alışveriş yapabilirsiniz. İnternet üzerinden alırsanız daha uygun fiyatlı oluyor. Oradan istediğiniz malzemeleri temin edebilirsiniz. Ayrıca tek çeşit yem de sağlıksız olur. Balığın formunu korumasına yardımcın olmak için en az 3 çeşit, kuyruğunun düzelmesi için ise canlı yem şart. Bu mağaza internet üzerinden bitki satışı yapmıyor ama bir petshopa gidip yada forumdaki ilanlar bölümüne bakıp birkaç tane bitki almanızı tavsiye ederim. Su mercimeği, pistia, java fern, anubias, tilki kuyruğu tarzı bitkiler alabilirsiniz.
Galiba şu anda akvaryumu büyütecek yeriniz yada bütçeniz yok. Eğer öyleyse balığın sağlığı için bir filtre edinmelisiniz. Balığı savuran filtre strese sıkacağı için kullanmamanız daha iyi olacaktır. İsterseniz aşağıdaki linki inceleyin. Küçük boyunu alırsanız hem şimdi hem de akvaryumu büyüyünce yeterli olur.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/kendinden_motorlu_pipo_filtreler_sifir_urunler_i65858.asp[/URL][/QUOTE]
Çeşme Suyu Olur Mu?
Tavsiyeniz için sağolun hocam. Dediklerinizi uygulayacağım...[QUOTE=Nursun]
Betta balıklarında tuz kullanımı sakıncalıdır ,2-3 günde bir %30 su değişimi yapabilirsiniz,suyu ağzı açık şekilde güneş görmeyen yerde en az 2 gün dinlendirmeniz klordan arındırmak için yeterli ayrıca ağır metalleri uzaklaştırmak için su düzenleyici kullanabilirsiniz (seachem prime,reeflowers effective conditioner ) .Şu sıkıntılı dönemi atlattıktan sonra en az 15 litre bir akvaryuma geçiş yapmanızı öneririm hafta da maksimum 30 dakikanızı alır bakımı ,devamında filtre,kum,dekor,canlı bitki ekleyip zengin bir diyet (hikari betta bio gold,ocean nutrition atison's betta pro,tropical betta granulat vb) uygularsanız betta sağlığına kavuşaçaktır , aksi takdirde 5 litre de sağlığını koruması çok zor .
Örnek kurulumlar ;
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_baligi_aldigimizda_saglanacak_sartlar_k935418.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu-2_k953329.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_k953258.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k954737.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ogrenci_evi_beta_akvaryumum_k953247.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_blackwater_nano_k951155.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_beta_akvaryumu_30x30x30_k947973.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_bir_su_birikintisi__k946982.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/pet_bardaktan_kendi_kralligina_k949407.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_beta_akvaryumu_gereksinimleri_k920777.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bettamiz_yeni_yurduna_kavustu_k953687.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35_litrelik_betta_akvaryumum_k938252.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_nano_kurulum_k887500.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_bagimliligi_k927203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tanki_k927647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/30_kup_kucuk_bir_kurulum_k954203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_habitat_k929471.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/23x16x28_bitkili_nano__guncel_foto__k927769.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/biyotop_cakmasi_-_nano_betta_k930846.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bitkili_betta_akvaryumu_k932622.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k936222.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_beta_akvaryum_k952053.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/musleranin_yeni_evi_k947236.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35x35x35_tac_kuyruk_betta_low-tech_akvaryumum_k905409.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/tasinma_sonrasi_yeni_dekor_betta_k902135.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ideal_betta_akvaryumu_35_lt_k880933.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tanklarim_k893647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/white_platinum_betta_k875713_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/rs380_a_betta_biyotop_k879658.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litrede_bitkili_betta_denemem_k894040.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kullanmadigim_malzemelerden_betta_akvaryumu_20_lt_k878318.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_nano_kurulumu_k908306.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_akvaryumu_k907374.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_ve_vatoz_k915910.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tank_k917402.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/15_litre_betta_akvaryumum_k917835.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumum_k917936.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumu_k918021.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_betta_akvaryumum_k936745.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/balck_water_beta_tankim_k955168.asp[/QUOTE]
Tavsiyeniz için sağolun hocam. Dediklerinizi uygulayacağım...[QUOTE=Nursun]
Betta balıklarında tuz kullanımı sakıncalıdır ,2-3 günde bir %30 su değişimi yapabilirsiniz,suyu ağzı açık şekilde güneş görmeyen yerde en az 2 gün dinlendirmeniz klordan arındırmak için yeterli ayrıca ağır metalleri uzaklaştırmak için su düzenleyici kullanabilirsiniz (seachem prime,reeflowers effective conditioner ) .Şu sıkıntılı dönemi atlattıktan sonra en az 15 litre bir akvaryuma geçiş yapmanızı öneririm hafta da maksimum 30 dakikanızı alır bakımı ,devamında filtre,kum,dekor,canlı bitki ekleyip zengin bir diyet (hikari betta bio gold,ocean nutrition atison's betta pro,tropical betta granulat vb) uygularsanız betta sağlığına kavuşaçaktır , aksi takdirde 5 litre de sağlığını koruması çok zor .
Örnek kurulumlar ;
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_baligi_aldigimizda_saglanacak_sartlar_k935418.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu-2_k953329.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_k953258.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k954737.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ogrenci_evi_beta_akvaryumum_k953247.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_blackwater_nano_k951155.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_beta_akvaryumu_30x30x30_k947973.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_bir_su_birikintisi__k946982.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/pet_bardaktan_kendi_kralligina_k949407.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_beta_akvaryumu_gereksinimleri_k920777.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bettamiz_yeni_yurduna_kavustu_k953687.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35_litrelik_betta_akvaryumum_k938252.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_nano_kurulum_k887500.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_bagimliligi_k927203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tanki_k927647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/30_kup_kucuk_bir_kurulum_k954203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_habitat_k929471.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/23x16x28_bitkili_nano__guncel_foto__k927769.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/biyotop_cakmasi_-_nano_betta_k930846.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bitkili_betta_akvaryumu_k932622.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k936222.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_beta_akvaryum_k952053.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/musleranin_yeni_evi_k947236.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35x35x35_tac_kuyruk_betta_low-tech_akvaryumum_k905409.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/tasinma_sonrasi_yeni_dekor_betta_k902135.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ideal_betta_akvaryumu_35_lt_k880933.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tanklarim_k893647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/white_platinum_betta_k875713_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/rs380_a_betta_biyotop_k879658.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litrede_bitkili_betta_denemem_k894040.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kullanmadigim_malzemelerden_betta_akvaryumu_20_lt_k878318.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_nano_kurulumu_k908306.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_akvaryumu_k907374.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_ve_vatoz_k915910.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tank_k917402.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/15_litre_betta_akvaryumum_k917835.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumum_k917936.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumu_k918021.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_betta_akvaryumum_k936745.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/balck_water_beta_tankim_k955168.asp[/QUOTE]
Çeşme Suyu Olur Mu?
Teşekkür ederim sağolun. Şu aralar ortalık biraz sakinleşsin Petshop alışverişi yapacağım. Bütçe sıkıntısı yok ama büyük akvaryumla pek uğraşamam şu bile zorluyor beni. Şu anlık suyu temiz tutup tuz kullanmam yeterli mi?[QUOTE=Beta_balik]Isıyı 27 derece yapmanızı öneririm. Buharlaşma gayet normal. Onun için buhar camı kullanılıyor. Şu anda temin edemiyorsanız bile streç çekerek buharlaşmayı önleyebilirsiniz. Suyu zaten tamamen dondurmalısınız. Doldurunca camda buharlaşma da olmaz.
İstanbul'da oturuyorsunuz galiba. Amazon pet center adlı mağazadan alışveriş yapabilirsiniz. İnternet üzerinden alırsanız daha uygun fiyatlı oluyor. Oradan istediğiniz malzemeleri temin edebilirsiniz. Ayrıca tek çeşit yem de sağlıksız olur. Balığın formunu korumasına yardımcın olmak için en az 3 çeşit, kuyruğunun düzelmesi için ise canlı yem şart. Bu mağaza internet üzerinden bitki satışı yapmıyor ama bir petshopa gidip yada forumdaki ilanlar bölümüne bakıp birkaç tane bitki almanızı tavsiye ederim. Su mercimeği, pistia, java fern, anubias, tilki kuyruğu tarzı bitkiler alabilirsiniz.
Galiba şu anda akvaryumu büyütecek yeriniz yada bütçeniz yok. Eğer öyleyse balığın sağlığı için bir filtre edinmelisiniz. Balığı savuran filtre strese sıkacağı için kullanmamanız daha iyi olacaktır. İsterseniz aşağıdaki linki inceleyin. Küçük boyunu alırsanız hem şimdi hem de akvaryumu büyüyünce yeterli olur.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/kendinden_motorlu_pipo_filtreler_sifir_urunler_i65858.asp[/URL][/QUOTE]
Teşekkür ederim sağolun. Şu aralar ortalık biraz sakinleşsin Petshop alışverişi yapacağım. Bütçe sıkıntısı yok ama büyük akvaryumla pek uğraşamam şu bile zorluyor beni. Şu anlık suyu temiz tutup tuz kullanmam yeterli mi?[QUOTE=Beta_balik]Isıyı 27 derece yapmanızı öneririm. Buharlaşma gayet normal. Onun için buhar camı kullanılıyor. Şu anda temin edemiyorsanız bile streç çekerek buharlaşmayı önleyebilirsiniz. Suyu zaten tamamen dondurmalısınız. Doldurunca camda buharlaşma da olmaz.
İstanbul'da oturuyorsunuz galiba. Amazon pet center adlı mağazadan alışveriş yapabilirsiniz. İnternet üzerinden alırsanız daha uygun fiyatlı oluyor. Oradan istediğiniz malzemeleri temin edebilirsiniz. Ayrıca tek çeşit yem de sağlıksız olur. Balığın formunu korumasına yardımcın olmak için en az 3 çeşit, kuyruğunun düzelmesi için ise canlı yem şart. Bu mağaza internet üzerinden bitki satışı yapmıyor ama bir petshopa gidip yada forumdaki ilanlar bölümüne bakıp birkaç tane bitki almanızı tavsiye ederim. Su mercimeği, pistia, java fern, anubias, tilki kuyruğu tarzı bitkiler alabilirsiniz.
Galiba şu anda akvaryumu büyütecek yeriniz yada bütçeniz yok. Eğer öyleyse balığın sağlığı için bir filtre edinmelisiniz. Balığı savuran filtre strese sıkacağı için kullanmamanız daha iyi olacaktır. İsterseniz aşağıdaki linki inceleyin. Küçük boyunu alırsanız hem şimdi hem de akvaryumu büyüyünce yeterli olur.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/kendinden_motorlu_pipo_filtreler_sifir_urunler_i65858.asp[/URL][/QUOTE]
Çeşme Suyu Olur Mu?
Merhabalar. Kuyruk erimesi bayadır var ve geçmiyor. Su biraz kirlenmiş sanırım o yüzden biraz daha artmış. Suyu hazırladım 2 gün dinlendikten sonra değişim yapacağım. Şu sıralar Petshop alışverişi yapmıyorum. En kısa zamanda dip çekimi hortumu FİLAN alacağım. Isı 24 derecede. Yem sera bettagram. Isıyı 24e düşürdüm çünkü acayip buhar yapıyor ve suyu kirli gösteriyor. Sürekli su eklemek zorunda kalıyorum...[QUOTE=Beta_balik]Çeşme suyundan zarar gelmez. En az 48 saat dinlendirmeye dikkat edin.
Akvaryum ortamı balığa uygun değil. Hacim çok ufak. En kısa zamanda 15 litre yada üstü bir akvaryum temin ederseniz iyi olacaktır. Bu hacimde haliyle su değerleri de çok kolay değişir. Bu yüzden bir filtre gerekiyor. Akvaryumu büyütmek ioe beraber bir filtre de alırsanız iyi olur bu yüzden.
Balığın diyeti ne? Canlı yem ile beslemeniz kuyruğunun düzelmesinde etkili olur.
Ayrıca kuyruk erimesi ne zamandır var?[/QUOTE]
Filtre var ama balığı çekiyor bu sebeple kaldırdım...
Merhabalar. Kuyruk erimesi bayadır var ve geçmiyor. Su biraz kirlenmiş sanırım o yüzden biraz daha artmış. Suyu hazırladım 2 gün dinlendikten sonra değişim yapacağım. Şu sıralar Petshop alışverişi yapmıyorum. En kısa zamanda dip çekimi hortumu FİLAN alacağım. Isı 24 derecede. Yem sera bettagram. Isıyı 24e düşürdüm çünkü acayip buhar yapıyor ve suyu kirli gösteriyor. Sürekli su eklemek zorunda kalıyorum...[QUOTE=Beta_balik]Çeşme suyundan zarar gelmez. En az 48 saat dinlendirmeye dikkat edin.
Akvaryum ortamı balığa uygun değil. Hacim çok ufak. En kısa zamanda 15 litre yada üstü bir akvaryum temin ederseniz iyi olacaktır. Bu hacimde haliyle su değerleri de çok kolay değişir. Bu yüzden bir filtre gerekiyor. Akvaryumu büyütmek ioe beraber bir filtre de alırsanız iyi olur bu yüzden.
Balığın diyeti ne? Canlı yem ile beslemeniz kuyruğunun düzelmesinde etkili olur.
Ayrıca kuyruk erimesi ne zamandır var?[/QUOTE]
Filtre var ama balığı çekiyor bu sebeple kaldırdım...
Çeşme Suyu Olur Mu?
Filtre yok ama ısıtıcı var. Akvaryum 5-6 litre filandır...[QUOTE=muratdeg]Su değişimlerinde dinlenmiş çeşme suyu kullanabilirsiniz. Akvaryumunuzdan bahseder misiniz? Kaç litre? Filtreleme olarak ne kullanıyorsunuz? [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202898/090220201754021.jpg[/IMG]
Filtre yok ama ısıtıcı var. Akvaryum 5-6 litre filandır...[QUOTE=muratdeg]Su değişimlerinde dinlenmiş çeşme suyu kullanabilirsiniz. Akvaryumunuzdan bahseder misiniz? Kaç litre? Filtreleme olarak ne kullanıyorsunuz? [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202898/090220201754021.jpg[/IMG]
Çeşme Suyu Olur Mu?
Arkadaşlar merhaba. Normalde tatlı su kullandığım beta balığım için bidona çeşme suyu doldurdum 2 gün bekletmek üzere. Balıkta biraz kuyruk erimesi var. Sıkıntı olur mu?
Arkadaşlar merhaba. Normalde tatlı su kullandığım beta balığım için bidona çeşme suyu doldurdum 2 gün bekletmek üzere. Balıkta biraz kuyruk erimesi var. Sıkıntı olur mu?
Beta Balığı Kuyruk Erimesi
Merhaba arkadaşlar 1 aydır balığında kuyruk erimesi var. Ancak hareketleri normal. Sağlıklı gözüküyor fakat şu kuyruk erimesine nitrofur bile fayda etmedi. Isıtıcı 26 derecede. Ne yapmalıyım acaba? (Akvaryum 8 litre) Filtre yok [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202898/160320201250481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202898/160320201251081.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar 1 aydır balığında kuyruk erimesi var. Ancak hareketleri normal. Sağlıklı gözüküyor fakat şu kuyruk erimesine nitrofur bile fayda etmedi. Isıtıcı 26 derecede. Ne yapmalıyım acaba? (Akvaryum 8 litre) Filtre yok [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202898/160320201250481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202898/160320201251081.jpg[/IMG]
Beta Balığımın Kuyrugu
Artıp artmadığından emin değilim. Ama geçmiyor hareketleri normal fakat işte kuyruk erimesi var[:(][QUOTE=Beta_balik]Balıkta ilerlemiş bir hastalık yok. Aldığınızdan beri böyle miydi? İlerlemesi durdu mu?
Akvaryum ortamını ve diyetini iyileştirirseniz belki form kazanabilir. [/QUOTE]
Artıp artmadığından emin değilim. Ama geçmiyor hareketleri normal fakat işte kuyruk erimesi var[:(][QUOTE=Beta_balik]Balıkta ilerlemiş bir hastalık yok. Aldığınızdan beri böyle miydi? İlerlemesi durdu mu?
Akvaryum ortamını ve diyetini iyileştirirseniz belki form kazanabilir. [/QUOTE]
Beta Balığımın Kuyrugu
Merhaba arkadaşlar. Betamda bitmeyen bir kuyruk erimesi var. Hareketleri normal ancak kuyruk sorunu var. Bir de bu sabah kuyruğunda kurtçuk gibi birşey gördüm? (Fotoda pek iyi çıkmadı) Kuyruk erimesine nitrofur da fayda etmedi. Ne önerirsiniz?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202898/090220201823581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202898/260220200840561.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar. Betamda bitmeyen bir kuyruk erimesi var. Hareketleri normal ancak kuyruk sorunu var. Bir de bu sabah kuyruğunda kurtçuk gibi birşey gördüm? (Fotoda pek iyi çıkmadı) Kuyruk erimesine nitrofur da fayda etmedi. Ne önerirsiniz?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202898/090220201823581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202898/260220200840561.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
