ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Doganna
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
56
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ekim 2017 09:11
Son Ziyaret:
14 Nisan 2019 20:55
Toplam Mesaj:
79 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
26 Haziran 1993
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Uçak Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Naz__
____/ ;
__.--"""-.. _.
_/E `-' [
] , , , ;
_'--L__J_.-"" ',_;
___'-._J
32 LT Küp Nano Bitkisiz (kurulumda) - 1 SAE 1 Zebra Danio 3 Ramshorn
SON 10 MESAJI
En İyi 7 Alg Yiyici
[B]Otocinclus affinis[/B] harika bir canlı [:3]
[B]SAE (siamensis)[/B] barışçıl kesinlikle değil.
Yeterli litre olmazsa tehlikeli oluyorlar.
30 litrelik akvaryumumda zebra daniolarıma çok büyük zararlar verdi belki ölümlerine neden oldu.
Kontrolsüzce büyüyorlar, aldığımda 1.5-2 cm minicik bir şeyken şu an 7-8 cm rahat var.
30 litre akvaryumumu ise karidese çevirmeye çalışıyorum, kiraz karides alabilirim[:geek:]
[B]Otocinclus affinis[/B] harika bir canlı [:3]
[B]SAE (siamensis)[/B] barışçıl kesinlikle değil.
Yeterli litre olmazsa tehlikeli oluyorlar.
30 litrelik akvaryumumda zebra daniolarıma çok büyük zararlar verdi belki ölümlerine neden oldu.
Kontrolsüzce büyüyorlar, aldığımda 1.5-2 cm minicik bir şeyken şu an 7-8 cm rahat var.
30 litre akvaryumumu ise karidese çevirmeye çalışıyorum, kiraz karides alabilirim[:geek:]
Hobiden Ötesi: Tutulmak Ve Zararları...
Ben de başlarken ufak bir küp tank içinde az balık diye basitçe düşünüyorken şimdi evde olduğum vakit gözüm ayrılmıyor[:)))]
Neyse ki 6 senelik en yakın arkadaşım[3)] da en az benim kadar hevesli[:3]
Mavi yem yedi mi, SAE kimseyi rahatsız etti mi, aaa o bitki ne kadar boy atmış[:)))] inşallah abartmayız [:)))] son zamanda yavru tankı kurup yavru alma hayallerim var ama evde yer yok[:'(]
Edit: Hanımlar yok diyen beyler, burdayız [^_^][EDIT]Doganna,2018-01-20 00:26:36[/EDIT]
Ben de başlarken ufak bir küp tank içinde az balık diye basitçe düşünüyorken şimdi evde olduğum vakit gözüm ayrılmıyor[:)))]
Neyse ki 6 senelik en yakın arkadaşım[3)] da en az benim kadar hevesli[:3]
Mavi yem yedi mi, SAE kimseyi rahatsız etti mi, aaa o bitki ne kadar boy atmış[:)))] inşallah abartmayız [:)))] son zamanda yavru tankı kurup yavru alma hayallerim var ama evde yer yok[:'(]
Edit: Hanımlar yok diyen beyler, burdayız [^_^][EDIT]Doganna,2018-01-20 00:26:36[/EDIT]
76 Litre Bitkili Muazzaammmm : )))
[QUOTE=the__legend]
Evet uyarınız için teşekkür ederim. Gezerken çok beğendim kaçırmak istemediğim için aldım haftaya eş alacağım uygun bir akvaryumda barınacaklar. Balıklarımı azaltma konusunda büyük sıkıntı yaşıyorum şöyleki 7 yaşında oğlum var doğal olarak bu sevgiyi aşıladım fakat fazla kaçtı : )) Sürekli yeni balık alma hevesinde evimiz kalabalık herkes 2 balık sahiplendi o nedenle bir türlü azaltma yoluna gidemiyorum. Aslında hedefim Cüce Gökkuşaklarının yanında 2 tür sürü oluşturmak ama ne çare...
Saygılar[/QUOTE]
Merhaba, Zeynep hanım da diyecektir ama betalar eşli beslenmiyor. Minimum 10 litrede tek başına beslemeniz gerekecek.
Eğer başka büyük ve bitkili akvaryuma alacaksanız başka dişi alabilirsiniz yanına. Yalnızca dişiler grup halinde yaşayabiliyor.
Bu arada kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel görünüyor[:)][:nazar:]
[QUOTE=the__legend]
Evet uyarınız için teşekkür ederim. Gezerken çok beğendim kaçırmak istemediğim için aldım haftaya eş alacağım uygun bir akvaryumda barınacaklar. Balıklarımı azaltma konusunda büyük sıkıntı yaşıyorum şöyleki 7 yaşında oğlum var doğal olarak bu sevgiyi aşıladım fakat fazla kaçtı : )) Sürekli yeni balık alma hevesinde evimiz kalabalık herkes 2 balık sahiplendi o nedenle bir türlü azaltma yoluna gidemiyorum. Aslında hedefim Cüce Gökkuşaklarının yanında 2 tür sürü oluşturmak ama ne çare...
Saygılar[/QUOTE]
Merhaba, Zeynep hanım da diyecektir ama betalar eşli beslenmiyor. Minimum 10 litrede tek başına beslemeniz gerekecek.
Eğer başka büyük ve bitkili akvaryuma alacaksanız başka dişi alabilirsiniz yanına. Yalnızca dişiler grup halinde yaşayabiliyor.
Bu arada kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel görünüyor[:)][:nazar:]
Nano Akvaryum Kurdum (32x32) *güncellendi*
[QUOTE=Yesilen8]Güncellemeden sonra bende en baştan birdaha baktım konuya,gerçekten güzel bir kurulum elinize sağlık.Serüven bendekiyle çok benzer olunca ayrıca dikkatli takip ediyorum konuyu:) İthal akvaryum aşkından cama cam a dönüş ve daha niceleri .. Bende forumu karıştırmanın yanı sıra burdaki yorumlardan biçok şey katıyorum kendime..Sae den vazgeçmem,siporax mini siparişim vs örnekler çoğaltılabilir.Şu sıra armatür ve bitkilerle uğraşmaktayım bende,ve sizin kısa zamandaki bitki gelişimine bakarak belki de çok dordurmamalıyım zaten akvaryum küçük diye düşünmekteyim,çnkü adapte olan bitki çabuk yürüyüp gidiyo anladığım kadarıyla,sonra birde budama derdi [:O]
Sonuç olarak takipteyim daha öğrenilecek çok şey var sanırım,
Tekrar elinize sağlık [:iyi:][/QUOTE]
Çok sağolun [:)]
Bitkilerde adaptasyon süreci oluyormuş, onu atlatırsa gelişiyorlar yavaş da olsa (mesela repensler yavaş gelişti, ama elodea aldı başını gitti) gözlemlediğim kadarıyla.
SAElerimi ben de ne yapacağımı bilmiyorum çok çabuk büyüdüler[:O]. Son birkaç gündür taciz etmiyorlar, inşallah öyle devam eder. Yeni akvaryum kursam mı diye bile düşündüm[:D] yerim yok ama maalesef, korkarım SAEleri birine vereceğim bir süre sonra[:'(]
Ben de konu ve yorum okuya okuya çok şey öğrendim[:)] 10 sene önce yazılmış bir yorumun bile ne kadar katkısı olabiliyor[:tel:]
Size de keyifli ve sağlıklı kurulumlar diliyorum[:3]
[QUOTE=Yesilen8]Güncellemeden sonra bende en baştan birdaha baktım konuya,gerçekten güzel bir kurulum elinize sağlık.Serüven bendekiyle çok benzer olunca ayrıca dikkatli takip ediyorum konuyu:) İthal akvaryum aşkından cama cam a dönüş ve daha niceleri .. Bende forumu karıştırmanın yanı sıra burdaki yorumlardan biçok şey katıyorum kendime..Sae den vazgeçmem,siporax mini siparişim vs örnekler çoğaltılabilir.Şu sıra armatür ve bitkilerle uğraşmaktayım bende,ve sizin kısa zamandaki bitki gelişimine bakarak belki de çok dordurmamalıyım zaten akvaryum küçük diye düşünmekteyim,çnkü adapte olan bitki çabuk yürüyüp gidiyo anladığım kadarıyla,sonra birde budama derdi [:O]
Sonuç olarak takipteyim daha öğrenilecek çok şey var sanırım,
Tekrar elinize sağlık [:iyi:][/QUOTE]
Çok sağolun [:)]
Bitkilerde adaptasyon süreci oluyormuş, onu atlatırsa gelişiyorlar yavaş da olsa (mesela repensler yavaş gelişti, ama elodea aldı başını gitti) gözlemlediğim kadarıyla.
SAElerimi ben de ne yapacağımı bilmiyorum çok çabuk büyüdüler[:O]. Son birkaç gündür taciz etmiyorlar, inşallah öyle devam eder. Yeni akvaryum kursam mı diye bile düşündüm[:D] yerim yok ama maalesef, korkarım SAEleri birine vereceğim bir süre sonra[:'(]
Ben de konu ve yorum okuya okuya çok şey öğrendim[:)] 10 sene önce yazılmış bir yorumun bile ne kadar katkısı olabiliyor[:tel:]
Size de keyifli ve sağlıklı kurulumlar diliyorum[:3]
Cama Cam Akvaryum
[QUOTE=Deathwish][:3]
Benim aldığım fiyatın yanında çok iyi bir fiyat hem de extra clear cam olmasına rağmen. Ben bir yerinde görüp hemen bir akvaryum yaptırayım [:3]
Cevap için ayrıca teşekkür ederim[:)]
[/QUOTE]
Rica ederim[:)] eğer oraya yaptırırsanız inşallah memnun kalırsınız benim gibi[:3][EDIT]Doganna,2018-01-09 10:45:04[/EDIT]
[QUOTE=Deathwish][:3]
Benim aldığım fiyatın yanında çok iyi bir fiyat hem de extra clear cam olmasına rağmen. Ben bir yerinde görüp hemen bir akvaryum yaptırayım [:3]
Cevap için ayrıca teşekkür ederim[:)]
[/QUOTE]
Rica ederim[:)] eğer oraya yaptırırsanız inşallah memnun kalırsınız benim gibi[:3][EDIT]Doganna,2018-01-09 10:45:04[/EDIT]
İsiticida Sorun Mu Var Lutfen Bakarmisiniz
[QUOTE=ilkerrryndmr94]
Bu smart marka isiticilar demekki böyle sabah baktim hersey normal bir problemi yok ama hosumada gitti ufo isitici gibi yaniyor hos duruyor :))[/QUOTE][QUOTE=ilkerrryndmr94]
Aynen abicim smart marka akvaryumun suyunu yeni degistim 300 litre isininca otomatik kapanacaktir sanirim sorun olmadigina sevindim tesekkurederim[/QUOTE]
Benimki de Smart 50W'dı :). Su sıcaklığım 2 derecelik skalada sürekli oynadığı için güvenemeyip değiştim ama sorun yaşayan ben de okumamıştım.
Başka tank kurarsam bu ısıtıcıyı kullanacağım yine, ana tankımda Eheim Jager olsun gözüm arkada kalmasın istedim[:)]
Siz yine de termometrenizi birkaç gün takip edin, ne olur ne olmaz [:)][EDIT]Doganna,2018-01-08 13:37:28[/EDIT]
[QUOTE=ilkerrryndmr94]
Bu smart marka isiticilar demekki böyle sabah baktim hersey normal bir problemi yok ama hosumada gitti ufo isitici gibi yaniyor hos duruyor :))[/QUOTE][QUOTE=ilkerrryndmr94]
Aynen abicim smart marka akvaryumun suyunu yeni degistim 300 litre isininca otomatik kapanacaktir sanirim sorun olmadigina sevindim tesekkurederim[/QUOTE]
Benimki de Smart 50W'dı :). Su sıcaklığım 2 derecelik skalada sürekli oynadığı için güvenemeyip değiştim ama sorun yaşayan ben de okumamıştım.
Başka tank kurarsam bu ısıtıcıyı kullanacağım yine, ana tankımda Eheim Jager olsun gözüm arkada kalmasın istedim[:)]
Siz yine de termometrenizi birkaç gün takip edin, ne olur ne olmaz [:)][EDIT]Doganna,2018-01-08 13:37:28[/EDIT]
Nano Akvaryum Kurdum (32x32) *güncellendi*
[QUOTE=dancer]Çok güzel olmuş..banada ilham verdiniz..bnde böle bi akvaryum kurabilirim..[/QUOTE]
İlham olduğum için çok mutlu oldum[:)]
Sizin de gönlünüzce bir kurulumunuz olur inşallah[;)]
[QUOTE=eritreus]Çok güzel başarılı bir dekoru var. Boşuna üstat değilsiniz ya [:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim[:)] Hiçbir şekilde üstat değilim ama [:D] 2017 Eylül'de forumu okuyarak başladım buralara geldi[:)] Öğrenerek gözlemleyerek devam ediyoruz bakalım[:)]
[QUOTE=dancer]Çok güzel olmuş..banada ilham verdiniz..bnde böle bi akvaryum kurabilirim..[/QUOTE]
İlham olduğum için çok mutlu oldum[:)]
Sizin de gönlünüzce bir kurulumunuz olur inşallah[;)]
[QUOTE=eritreus]Çok güzel başarılı bir dekoru var. Boşuna üstat değilsiniz ya [:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim[:)] Hiçbir şekilde üstat değilim ama [:D] 2017 Eylül'de forumu okuyarak başladım buralara geldi[:)] Öğrenerek gözlemleyerek devam ediyoruz bakalım[:)]
Nano Akvaryum Kurdum (32x32) *güncellendi*
[QUOTE=capo di capi]Uuzun uza yazamayacağım , repensleriniz hariç hiç bir bitkiniz nano bitkisi değil.. Sırıtıyorlar.
Madem low tech bir nano kurumunu tercih ettiniz , kullanacağınız bitkiler , magrowe arkasına hemianthus micra öbeği , arkadaki hagene cryptocotyne parva , önde de mevcut repensler kalmalı.
Ayrıca bu akvaryumun hakkı ,6lı rasbora sürüsüdür.. Yosun yiyici takımınız da amano karides , bulamazsanız onun yerine 4 adet minik boyda sae.[/QUOTE]
Repens dışında zaten yalnızca java moss ile elodea var. Elodea çok çabuk büyüyüp her yeri arsızca sarıyor. Sonraki budamada azaltmayı düşünebilirim.
Yazdığınız bitkilere bakacağım, konumlandırmasına kadar yazdığınız için çok teşekkürler[:)], daha kolay şekillenecek kafamda.
Sürümü değiştirmeyi düşünmüyorum açıkçası, 10 gündür falan bendeler zaten. Galaksi rasbora (gökincisi danio) düşünmüştüm ama bulamadım ondan.
Amano karidese yönlendim şimdilik sağolun[:)].
SAE artık düşünmüyorum, 1.5 aya yakın oldu sanırım SAEleri alalı, akvaryumcuda da en ufaklarından 2 tane istemiştim; 1.5-2cm'den bu hale geldiler. 2 katından fazla boy attılar ve büyüyüp diğerlerini taciz etmeye devam edecekler gibi duruyor[:/][EDIT]Doganna,2018-01-08 13:25:22[/EDIT]
[QUOTE=capo di capi]Uuzun uza yazamayacağım , repensleriniz hariç hiç bir bitkiniz nano bitkisi değil.. Sırıtıyorlar.
Madem low tech bir nano kurumunu tercih ettiniz , kullanacağınız bitkiler , magrowe arkasına hemianthus micra öbeği , arkadaki hagene cryptocotyne parva , önde de mevcut repensler kalmalı.
Ayrıca bu akvaryumun hakkı ,6lı rasbora sürüsüdür.. Yosun yiyici takımınız da amano karides , bulamazsanız onun yerine 4 adet minik boyda sae.[/QUOTE]
Repens dışında zaten yalnızca java moss ile elodea var. Elodea çok çabuk büyüyüp her yeri arsızca sarıyor. Sonraki budamada azaltmayı düşünebilirim.
Yazdığınız bitkilere bakacağım, konumlandırmasına kadar yazdığınız için çok teşekkürler[:)], daha kolay şekillenecek kafamda.
Sürümü değiştirmeyi düşünmüyorum açıkçası, 10 gündür falan bendeler zaten. Galaksi rasbora (gökincisi danio) düşünmüştüm ama bulamadım ondan.
Amano karidese yönlendim şimdilik sağolun[:)].
SAE artık düşünmüyorum, 1.5 aya yakın oldu sanırım SAEleri alalı, akvaryumcuda da en ufaklarından 2 tane istemiştim; 1.5-2cm'den bu hale geldiler. 2 katından fazla boy attılar ve büyüyüp diğerlerini taciz etmeye devam edecekler gibi duruyor[:/][EDIT]Doganna,2018-01-08 13:25:22[/EDIT]
Nano Akvaryum Kurdum (32x32) *güncellendi*
[QUOTE=O5man]Hayırlı olsun yeni malzemeleriniz, canlılarınız ve güncellemeniz.
Dekorunuzu beğendim gayet güzel 4. Resim çok güzel duruyor.
Onur beyin yazdıklarına tamamen katılmakla birlikte madem bildirim gönderdiniz bende bir kaç ekleme yapayım.
Unutmayın akvaryumda yosunla mücadele yosunun temel kaynağını bulup engellemekle olur. Yosun yiyici canlılar ile yosunla mücadele edemezsiniz. Yosunları yerler fakat yosun sorununuz varsa bu canlılar size bir çare olamaz demizde su damlası misali gibi düşünün. Sizin akvaryumunuza en uygun yosun yiyici otocinclus türleridir. Acele etmeyin illaki bulursunuz.
Benim ışıklandırmam 14.00 - 18.00 ve 20.00-24.00 8 saat, fikir verir.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim öncelikle[:)]
4. resimde bacopalarım vardı o halini çok sevmiştim ben de çok sağolun; ama bacopalar gelişmediği gibi yapraklarını da salmaya başladı ve maalesef çıkarmak zorunda kaldım[:(]
Yosunun bir nedeni evimin öğleden sonra direkt olarak gün ışığı alıyor olması olabilir. Yosun yapabileceğini göze alarak perdemi asla çekmedim. Güneş batmaya yakınken tam akvaryumuma vuruyor karşıdan.
Haklısınız ama mücadeleden ise asıl nedeni bulmak daha iyi, bir süre gözlemleyeceğim bakalım. Bir süre güneşliğimi çekmemi önerir misiniz denemek için?
Işıklandırma için Onur beyin önerdiği ayarlı prizlerden edineceğim ışıklandırma önerisi için teşekkürler.
[QUOTE=O5man]Bu arada zebraları değiştirecek olursanız size 8 li neon tetra öneririm.
Ayrıca repensleri beceremezseniz de size bacopa compact öneririm.
Yem olarak Tetra min ve Tetra pro alg eklemesi yapabilirsiniz.
Saygılar.[/QUOTE]
Zebraları değiştirmeyi pek düşünmüyorum ama değiştirirsem aklımda :) aslında gökincisi danio (galaksi rasbora) düşünmüştüm ama bulamadım.
Repensler ilk aşamada tutunup yeni filiz verdi, budamadan sonra da inşallah tutunur. Olmadı bu önerinizi deneyeceğim[:)]
Yemleri de not alıyorum, araştırmamı yapıp 2 yem daha edineceğim.
Önerileriniz için çok teşekkürler
[QUOTE=O5man]Hayırlı olsun yeni malzemeleriniz, canlılarınız ve güncellemeniz.
Dekorunuzu beğendim gayet güzel 4. Resim çok güzel duruyor.
Onur beyin yazdıklarına tamamen katılmakla birlikte madem bildirim gönderdiniz bende bir kaç ekleme yapayım.
Unutmayın akvaryumda yosunla mücadele yosunun temel kaynağını bulup engellemekle olur. Yosun yiyici canlılar ile yosunla mücadele edemezsiniz. Yosunları yerler fakat yosun sorununuz varsa bu canlılar size bir çare olamaz demizde su damlası misali gibi düşünün. Sizin akvaryumunuza en uygun yosun yiyici otocinclus türleridir. Acele etmeyin illaki bulursunuz.
Benim ışıklandırmam 14.00 - 18.00 ve 20.00-24.00 8 saat, fikir verir.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim öncelikle[:)]
4. resimde bacopalarım vardı o halini çok sevmiştim ben de çok sağolun; ama bacopalar gelişmediği gibi yapraklarını da salmaya başladı ve maalesef çıkarmak zorunda kaldım[:(]
Yosunun bir nedeni evimin öğleden sonra direkt olarak gün ışığı alıyor olması olabilir. Yosun yapabileceğini göze alarak perdemi asla çekmedim. Güneş batmaya yakınken tam akvaryumuma vuruyor karşıdan.
Haklısınız ama mücadeleden ise asıl nedeni bulmak daha iyi, bir süre gözlemleyeceğim bakalım. Bir süre güneşliğimi çekmemi önerir misiniz denemek için?
Işıklandırma için Onur beyin önerdiği ayarlı prizlerden edineceğim ışıklandırma önerisi için teşekkürler.
[QUOTE=O5man]Bu arada zebraları değiştirecek olursanız size 8 li neon tetra öneririm.
Ayrıca repensleri beceremezseniz de size bacopa compact öneririm.
Yem olarak Tetra min ve Tetra pro alg eklemesi yapabilirsiniz.
Saygılar.[/QUOTE]
Zebraları değiştirmeyi pek düşünmüyorum ama değiştirirsem aklımda :) aslında gökincisi danio (galaksi rasbora) düşünmüştüm ama bulamadım.
Repensler ilk aşamada tutunup yeni filiz verdi, budamadan sonra da inşallah tutunur. Olmadı bu önerinizi deneyeceğim[:)]
Yemleri de not alıyorum, araştırmamı yapıp 2 yem daha edineceğim.
Önerileriniz için çok teşekkürler
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
