ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
aykutrehber16
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Nisan 2017 11:53
Son Ziyaret:
19 Nisan 2018 10:22
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aykut REHBER
Doğum Tarihi:
22 Mart 1995
Yaş:
31
İl:
Bursa
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aykut REHBER
SON 10 MESAJI
24*1watt Powerled Aydınlatma
Hocam merhaba bitki konusunda ben de yeniyim. Benim size bir sorum olucak kullandiginiz gubre hangi marka ve karides yavrularina zarari oluyor mu?
Hocam merhaba bitki konusunda ben de yeniyim. Benim size bir sorum olucak kullandiginiz gubre hangi marka ve karides yavrularina zarari oluyor mu?
Co2
Dün gece elime geçti ve şuan kullanıyorum şırıngadır odur budur dıy yaptığımız difüzörler ucuz yollu olup işimizi görüyor ama daha ilk andan anlıyorsun aradaki farkı.Kabarcıklar gayet ince ve 15 cm yukarı çıkmadan dağılmaya başlıyor şuanlık için gördüğüm ince kabarcıklar için iyiki almışım diyorum 3 4 gün sonra co2 test kiti alacağım asıl bilgiyi o zaman veririm yararlı olup olmadığı konusunda.
Dün gece elime geçti ve şuan kullanıyorum şırıngadır odur budur dıy yaptığımız difüzörler ucuz yollu olup işimizi görüyor ama daha ilk andan anlıyorsun aradaki farkı.Kabarcıklar gayet ince ve 15 cm yukarı çıkmadan dağılmaya başlıyor şuanlık için gördüğüm ince kabarcıklar için iyiki almışım diyorum 3 4 gün sonra co2 test kiti alacağım asıl bilgiyi o zaman veririm yararlı olup olmadığı konusunda.
Co2
Aynı durum bende de var dıy difüzör ile çözünme fazla verimli olmuyor.Araştırdığım kadarıyla ista 3in1 difüzör modeli önerilen bir model.2 gün içinde ben de alacağım eğer vaktiniz varsa 2 gün bekleyin ben alıp durumu size bilgi vereyim.
Aynı durum bende de var dıy difüzör ile çözünme fazla verimli olmuyor.Araştırdığım kadarıyla ista 3in1 difüzör modeli önerilen bir model.2 gün içinde ben de alacağım eğer vaktiniz varsa 2 gün bekleyin ben alıp durumu size bilgi vereyim.
İsta Co2 Set Sürekli Co2 Çıkışı Normal Mi?
Herkese merhaba ista co2 550 cc difissor set aldım ve dün gece kurdum.Dün geceden beri yaklaşık 10 defa doldurmama rağmen 2 dk içinde difüzörde ki tüm co2 gidiyor.Bu normal mi sıkıntı varsa ne yapmam lazım?
Akvaryum 60x30x40(h) ölçülereinde ve net su hacmi 50 lt.Bitki olarakn 5-6 kök saz,2 kök subutula,3 kök aşk merdiveni,4kök gül.Işıklandırma ise 24w grolüx ve 24w aquastar mevcut.
Arkadaşlar hala beklemedeyim doğru mu yapıyorum bilmiyorum yok mudur kullanan acaba ?
Herkese merhaba ista co2 550 cc difissor set aldım ve dün gece kurdum.Dün geceden beri yaklaşık 10 defa doldurmama rağmen 2 dk içinde difüzörde ki tüm co2 gidiyor.Bu normal mi sıkıntı varsa ne yapmam lazım?
Akvaryum 60x30x40(h) ölçülereinde ve net su hacmi 50 lt.Bitki olarakn 5-6 kök saz,2 kök subutula,3 kök aşk merdiveni,4kök gül.Işıklandırma ise 24w grolüx ve 24w aquastar mevcut.
Arkadaşlar hala beklemedeyim doğru mu yapıyorum bilmiyorum yok mudur kullanan acaba ?
72 Litre Bitki Önerileri
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulum projeniz hayırlı olması dileğiyle [:iyi:] Elinizde bulunan iki kum çeşidide bence taban oluşum mazemesiyle desteklenmesi lazımdır.
Fondo Vivo veya Jbl Aquabasis Plus tarzı bir destek malzemesiyle
High tech ( Bakımı zor bitkiler ) low tech ( Bakımı kolay bitkiler )
Low tech daha dusuk destekli bitkilerdir yani Işık besin ihtiyaci daha dusuk olan co2 olmadan,da yetiştirilebilen kolay sayilabilecek turler..high tech ise tam tersi
Buna göre bakımı zor High tech bitkilerin hemen hemen hepsine bakabilmeniz lazım .[/QUOTE]
Hocam bu ayrımı araştırma yapan herkes biliyordur sanırım.Ben biraz destek istedim direk bitki isimleri hakkında.Tilki kuyruğu,aşk merdiveni vb.
O konuda yardımcı olabilir misiniz ?[:((]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulum projeniz hayırlı olması dileğiyle [:iyi:] Elinizde bulunan iki kum çeşidide bence taban oluşum mazemesiyle desteklenmesi lazımdır.
Fondo Vivo veya Jbl Aquabasis Plus tarzı bir destek malzemesiyle
High tech ( Bakımı zor bitkiler ) low tech ( Bakımı kolay bitkiler )
Low tech daha dusuk destekli bitkilerdir yani Işık besin ihtiyaci daha dusuk olan co2 olmadan,da yetiştirilebilen kolay sayilabilecek turler..high tech ise tam tersi
Buna göre bakımı zor High tech bitkilerin hemen hemen hepsine bakabilmeniz lazım .[/QUOTE]
Hocam bu ayrımı araştırma yapan herkes biliyordur sanırım.Ben biraz destek istedim direk bitki isimleri hakkında.Tilki kuyruğu,aşk merdiveni vb.
O konuda yardımcı olabilir misiniz ?[:((]
72 Litre Bitki Önerileri
Herkese merhaba sonunda malzemeleri topladım ve akvaryum kurulumuna başlıyorum.
60 30 40(h) 72 Litre akvaryumumum var deneme amaçlı su koyduğumda 50 litre su aldı.
Tabanda lav kırığı ve hagen siyah Kum var 6 Cm.
2x24w grolüx ve aquastar t5 florasan ve ista co2 550 ml desteğim var.Gübre olarak reeflowers all insuve mevcut.
Bu şartlar altında hangi bitkileri rahatça yetiştirebilirim.
Yardımcı olan herkese teşekkür eder sağlıklı akvaryumlar dilerim.
[:)]
Herkese merhaba sonunda malzemeleri topladım ve akvaryum kurulumuna başlıyorum.
60 30 40(h) 72 Litre akvaryumumum var deneme amaçlı su koyduğumda 50 litre su aldı.
Tabanda lav kırığı ve hagen siyah Kum var 6 Cm.
2x24w grolüx ve aquastar t5 florasan ve ista co2 550 ml desteğim var.Gübre olarak reeflowers all insuve mevcut.
Bu şartlar altında hangi bitkileri rahatça yetiştirebilirim.
Yardımcı olan herkese teşekkür eder sağlıklı akvaryumlar dilerim.
[:)]
Resimdeki Malzemelerin Dizilimi Nasıl Olmalı
[QUOTE=ahmt7]Bu konuyu fav aldım bu aquaclayın yararı varmı yokmu buradan lütfen yazın[/QUOTE]
Tamamdır hocam gelişmeleri özel mesaj yada buradan bildiririm.
[QUOTE=solaytekin]Fotoğrafta mavi kutuda olan torf değil lav kırığıdır.
Bu kadar malzemeye gerek yoktu, zeollit ile substrat yeterliydi.
Madem almışsınız ve filtreye sığdırabilirseniz seramik-sünger-zeolit-sünger-lav kırığı-sünger-substrat-elyaf sıralamasını yapabilirsiniz...[/QUOTE]
Teşekkürler hocam bu şekilde sığmasa da sünger 1 adet koyarım ve sığdırırım inşallah.
[QUOTE=ahmt7]Bu konuyu fav aldım bu aquaclayın yararı varmı yokmu buradan lütfen yazın[/QUOTE]
Tamamdır hocam gelişmeleri özel mesaj yada buradan bildiririm.
[QUOTE=solaytekin]Fotoğrafta mavi kutuda olan torf değil lav kırığıdır.
Bu kadar malzemeye gerek yoktu, zeollit ile substrat yeterliydi.
Madem almışsınız ve filtreye sığdırabilirseniz seramik-sünger-zeolit-sünger-lav kırığı-sünger-substrat-elyaf sıralamasını yapabilirsiniz...[/QUOTE]
Teşekkürler hocam bu şekilde sığmasa da sünger 1 adet koyarım ve sığdırırım inşallah.
Resimdeki Malzemelerin Dizilimi Nasıl Olmalı
Arkadaşlar merhaba internet üzerinden aldığım ürünler bunlar.
Seramik,zeolit,torf,substrat diye biliyorum bir yanlışlık var mı doğru mu biliyorum.Aldığım sitede detaya inmemişler o yüzden emin olmak istedim.
Bu malzemelerin dizilimi nasıl olmalı sizce sunsun dış filtre mevcut suyu üstten alıyor alttan çıkarıyor.
Elyaf ve Sünger mevcut,aynı zamanda dış filtre geldiğinde 3 farklı renk sünger çıktı bunlardan birini kullansam nasıl olur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196716/120520171240131.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba internet üzerinden aldığım ürünler bunlar.
Seramik,zeolit,torf,substrat diye biliyorum bir yanlışlık var mı doğru mu biliyorum.Aldığım sitede detaya inmemişler o yüzden emin olmak istedim.
Bu malzemelerin dizilimi nasıl olmalı sizce sunsun dış filtre mevcut suyu üstten alıyor alttan çıkarıyor.
Elyaf ve Sünger mevcut,aynı zamanda dış filtre geldiğinde 3 farklı renk sünger çıktı bunlardan birini kullansam nasıl olur?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196716/120520171240131.jpg[/IMG]
Bu Bitkiler İle Co2,ışık Ve Gübre Uyumu
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:iyi:] Sıvı gübre kendinizde yapabilirsiniz gerekli malzemeleri alarak yapılışı hakkında baya açılmış konular var.
Almayı düşündüğünüz difüzör seti yeterli gelecektir.Aydınlatma 2x15 watt t8 grolüx ve daylight gayet güzel olacaktır.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/nasil_sivi_gubre_hazirlanir_k888540_sn30.asp[/URL]
[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam.Şimdilik böyle kullanayım tankım oturduktan sonra deneyeceğim gübreyi.
2x24w t5 yapsam sizce çokmu fazla gelir lowtech için ?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:iyi:] Sıvı gübre kendinizde yapabilirsiniz gerekli malzemeleri alarak yapılışı hakkında baya açılmış konular var.
Almayı düşündüğünüz difüzör seti yeterli gelecektir.Aydınlatma 2x15 watt t8 grolüx ve daylight gayet güzel olacaktır.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/nasil_sivi_gubre_hazirlanir_k888540_sn30.asp[/URL]
[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam.Şimdilik böyle kullanayım tankım oturduktan sonra deneyeceğim gübreyi.
2x24w t5 yapsam sizce çokmu fazla gelir lowtech için ?
Bu Bitkiler İle Co2,ışık Ve Gübre Uyumu
Herkese merhabalar hobiye yeni başlıyorum ve 3-4 haftadır konuları ve makaleleri okuyarak,konu açıp sorularımla bunaltarak bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum.[:)]
Akvaryum ölçülerim:60x30x40(h)
Saz,rotala red,aşk merdiveni,gül,söğüt,çınar,subulata,lobelia düşünüyorum bitki olarak.
Bu bitkiler için Ista Co2 Difüzör Set 550cc almayı düşünüyorum sizce yeterli midir?
ReeFlowers AquaPlants All Inclusive sıvı gübre aldım uygun mudur?
Işıklandırma hakkında sorun yaşıyorum.Sizce 2x15 watt t8 grolüx ve daylight mı seçmeliyim yada tasarruflu ampül mü kullanmalıyım.Bir de çift duy 35W ralina ampül SYLVANIA.
Bu 3 aydınlatma tercihi olarak hangisini kullansam renk ve sağlık açısından güzel bitkilerim olur.
Herkese merhabalar hobiye yeni başlıyorum ve 3-4 haftadır konuları ve makaleleri okuyarak,konu açıp sorularımla bunaltarak bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum.[:)]
Akvaryum ölçülerim:60x30x40(h)
Saz,rotala red,aşk merdiveni,gül,söğüt,çınar,subulata,lobelia düşünüyorum bitki olarak.
Bu bitkiler için Ista Co2 Difüzör Set 550cc almayı düşünüyorum sizce yeterli midir?
ReeFlowers AquaPlants All Inclusive sıvı gübre aldım uygun mudur?
Işıklandırma hakkında sorun yaşıyorum.Sizce 2x15 watt t8 grolüx ve daylight mı seçmeliyim yada tasarruflu ampül mü kullanmalıyım.Bir de çift duy 35W ralina ampül SYLVANIA.
Bu 3 aydınlatma tercihi olarak hangisini kullansam renk ve sağlık açısından güzel bitkilerim olur.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? egemenc, 21:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
ballantines,
fffurkan9,
Ertug22,
egemenc,
ternapi,
hasancn,
Sungurr,
osmandbnl,
nniiaa,
DABARAKATO,
cheavy,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yusufflower,
Detay,
Ehtiyar,
burakinal,
mirac06,
M510,
hakanmorcicek,
oguzkanmaz,
JujuSeri,
dream07,
Sercan.,
NightWist,
omerkaya40,
Rime,
Frkn,
Hknçkl,
Falez06,
GreeNWooD,
Tata,
Phos,
HLLDNLYC,
Birtek,
baozturk,
Umutoty,
Joec,
Gökdeniz Kale,
Stoke,
nazemert,
aupqua,
Kemalk41,
sirhill,
EmrahGuloglu,
Maydogan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
