ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
16oguzhan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
43
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Şubat 2017 21:09
Son Ziyaret:
21 Nisan 2026 15:13
Toplam Mesaj:
112 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
170x70x60 Tropheus Maswa
80x50x40 Yavru Akvaryumu
SON 10 MESAJI
Flowerhorn Yem Yemiyor Uzun Yol Yolcusu Stres Alti
Akvaryumu bugün kurup bugün balık eklemeniz çok yanlış olmuş! Balığı kaybetme ihtimaliniz yüksek. ayrıca iç filtre yetersiz olacaktır, Bakteri tutması için akvaryum zeminine Lav Kırığı eklemenizi öneririm. Işığı kapatın ve yarın bekleyin, ışık açık olduğunda daha çok stres yapar, akvaryumun karşısında ani hareketler yapmayın, sevmeye çalışmayın. Balıklar yoldan sonra 1 hafta çok çekingen oluyor bu süre zarfında dikkatli olmazsınız.
Akvaryumu bugün kurup bugün balık eklemeniz çok yanlış olmuş! Balığı kaybetme ihtimaliniz yüksek. ayrıca iç filtre yetersiz olacaktır, Bakteri tutması için akvaryum zeminine Lav Kırığı eklemenizi öneririm. Işığı kapatın ve yarın bekleyin, ışık açık olduğunda daha çok stres yapar, akvaryumun karşısında ani hareketler yapmayın, sevmeye çalışmayın. Balıklar yoldan sonra 1 hafta çok çekingen oluyor bu süre zarfında dikkatli olmazsınız.
Hangi Filtrelemeyi Uygulamalıyım?
Ben 50-60 litre civarındaki akvaryumumda şelale filtre kullanıyorum ve SunSun HW603 modeline geçmeyi düşünüyorum. Tavsiyem Sunsun dış filtre olur, canlı yükü arttığında sorun yaşamazsınız ve kesinlikle biyolojik ve fiziksel temizlik olarak çok çok daha önde.
Ben 50-60 litre civarındaki akvaryumumda şelale filtre kullanıyorum ve SunSun HW603 modeline geçmeyi düşünüyorum. Tavsiyem Sunsun dış filtre olur, canlı yükü arttığında sorun yaşamazsınız ve kesinlikle biyolojik ve fiziksel temizlik olarak çok çok daha önde.
Oscar İçin Akvaryum
[QUOTE=Rstokms]
Kasaplıkla ne ilgisi var?[/QUOTE]
Akvaryumun dükkanda olması soğuk olmasına sebebiyet verebilir manasında söylemiş sanırım.
[QUOTE=Rstokms]
Kasaplıkla ne ilgisi var?[/QUOTE]
Akvaryumun dükkanda olması soğuk olmasına sebebiyet verebilir manasında söylemiş sanırım.
Flowerhorn Günlüğüm •700litre•
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194853/080120200017441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194853/080120200017481.jpg[/IMG]
06.01.2020 -------------------------------------------------------------------------------------- 08.01.2020
Aradan epey süre geçti balık sayımız azaldı ve akvaryum değiştirdik ( maalesef ki daha küçük bir tanka geçmek mecburiyetinde kaldım.)
Akvaryumda tek olduğumuzdan bir sıkıntı yok şimdilik. Ayrıca çok fazla gelişemediğini düşünüyorum ( Boy ve Kafa olarak.) Çünkü sınavlarım vb. sorunlardan dolayı yeterli zamanı ayıramadım pek fazla, su değişimleri çok aksadı ama elimden geleni yapmaya çalışıyorum :)[EDIT]16oguzhan,2020-01-08 00:24:02[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194853/080120200017441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194853/080120200017481.jpg[/IMG]
06.01.2020 -------------------------------------------------------------------------------------- 08.01.2020
Aradan epey süre geçti balık sayımız azaldı ve akvaryum değiştirdik ( maalesef ki daha küçük bir tanka geçmek mecburiyetinde kaldım.)
Akvaryumda tek olduğumuzdan bir sıkıntı yok şimdilik. Ayrıca çok fazla gelişemediğini düşünüyorum ( Boy ve Kafa olarak.) Çünkü sınavlarım vb. sorunlardan dolayı yeterli zamanı ayıramadım pek fazla, su değişimleri çok aksadı ama elimden geleni yapmaya çalışıyorum :)[EDIT]16oguzhan,2020-01-08 00:24:02[/EDIT]
75 Santim Tehlikeli Mi
170x60x70(h) bir akvaryuma sahibim ve 12mm cam kullanıldı. Sizin hacim daha düşük olduğundan cama gelen basınç daga az olacak ve rahatlıkla işin altından kalkacaktır 12mm cam, sıkıntı etmenize gerek yok.
170x60x70(h) bir akvaryuma sahibim ve 12mm cam kullanıldı. Sizin hacim daha düşük olduğundan cama gelen basınç daga az olacak ve rahatlıkla işin altından kalkacaktır 12mm cam, sıkıntı etmenize gerek yok.
Tür Önerisi İstiyorum
Bahsettiğiniz balık bir tür yılanbaş. Türkiyede kolay şekilde bulamazsınız, bulsanız dahi uygun fiyatlar beklemeyin. Bu balıkların eş tutması ve üremesi kolay değildir! Channa familyası bildiğim kadarıyla yüksek hacimler istiyor ''Channa Gachua'' hariç. Akvaryum yaklaşık 200 litre, bence bu hacimde Melek balığı ve hafif bitkili bir tank kurulabilir. Ya da tek Astronot, Flower Horn, Midas gibi türler bakılabilir.
Bahsettiğiniz balık bir tür yılanbaş. Türkiyede kolay şekilde bulamazsınız, bulsanız dahi uygun fiyatlar beklemeyin. Bu balıkların eş tutması ve üremesi kolay değildir! Channa familyası bildiğim kadarıyla yüksek hacimler istiyor ''Channa Gachua'' hariç. Akvaryum yaklaşık 200 litre, bence bu hacimde Melek balığı ve hafif bitkili bir tank kurulabilir. Ya da tek Astronot, Flower Horn, Midas gibi türler bakılabilir.
Flowerhorn Günlüğüm •700litre•
[QUOTE=vitestv]
İki akvaryumun arasında bir karton var mı? Balıklar birbirini görüyor mu ve en önemlisi görüyorsa balıklar o camda mı duruyor[/QUOTE]
Görebileceklerini sanmıyorum biri bi köşede biri bi köşede akvaryumların.
[QUOTE=Enisikizler]Ben de yaklaşık 1 ay kadar oluyor okiko 3 lü yemi alalı. Bendeki iştahla yiyiyor. Yani bir iştahsızlık yada yemi kabul etmeme göremedim. Suan okiko 3 lü set hikari ve jbl in fh yemi var. Yanına haftada 2 gün somon veriyorum. Somon işlem görmemiş sadece kucuk parçalara ayrılmış şekilde. Benimki red dragon. Özellikşe kırmızı olan yerinde ve incilerinde ciddi gelişme oluştu. Okikonun platinmu ve renk yeminin yerine somonun da katkısıyla işlerini iyi yaptilar.
Ancak kafa gelişimi durdu diyebilirim. Nedendir bilemem. Güzel büyük bi mevcuddu. Su sıcaklıpının kafa gelişimine etkisi varsa büyük ihtimal o olumsuz etkilemiş olabilir. Çünkü akvaryumda dıs cama yapışttraln derece vardi. İzmirde yasadığım için henuz soğuklar bastirmadındam derece de 29 derecelerde dolaniyordu. Ama sonradan fark ettim ki su soğuk. Ve basla derece ile ölctüğümde suyun 25,5 dolaylarında olduğını gördüm. Isıtıcıyu taktım. Fh lar 30 derece isteddiğini biliyorum yaz kış. Bu sebepten kafa gelişimi durmus olacağını düsünüyorum. Balığında büyümesiyle kafa gövde orani yaklaşyi ve kafası kücük gibi duruyor artik. Eskiden sanki basında kavuk varmış gibiydi. Yani özetle okikonun henuz kafa yeminin etkisini göremedim. Ama dediğim gibi ısıya bağlıyorum. Isı olayı çözüldüğünden gelişimi gözlemlicem.
Yani yemlerden kaynaklı bir sıkıntı ooduğunu düsünmüyorum. Sadece bir kaç yorumda görmüştüm okiko yemden sonra durgunlasiyor diye. Biraz bende o durumu gözlemliyorum. Ama aşırı bir durgunluk yok[/QUOTE]
Su ısım sabit 28-29 derece. Diğer bütün balıklarım severek yiyor lakin o yemiyor. Bir gün aç bırakmayı denedim sonuç yine hüsran.
[QUOTE=vitestv]
İki akvaryumun arasında bir karton var mı? Balıklar birbirini görüyor mu ve en önemlisi görüyorsa balıklar o camda mı duruyor[/QUOTE]
Görebileceklerini sanmıyorum biri bi köşede biri bi köşede akvaryumların.
[QUOTE=Enisikizler]Ben de yaklaşık 1 ay kadar oluyor okiko 3 lü yemi alalı. Bendeki iştahla yiyiyor. Yani bir iştahsızlık yada yemi kabul etmeme göremedim. Suan okiko 3 lü set hikari ve jbl in fh yemi var. Yanına haftada 2 gün somon veriyorum. Somon işlem görmemiş sadece kucuk parçalara ayrılmış şekilde. Benimki red dragon. Özellikşe kırmızı olan yerinde ve incilerinde ciddi gelişme oluştu. Okikonun platinmu ve renk yeminin yerine somonun da katkısıyla işlerini iyi yaptilar.
Ancak kafa gelişimi durdu diyebilirim. Nedendir bilemem. Güzel büyük bi mevcuddu. Su sıcaklıpının kafa gelişimine etkisi varsa büyük ihtimal o olumsuz etkilemiş olabilir. Çünkü akvaryumda dıs cama yapışttraln derece vardi. İzmirde yasadığım için henuz soğuklar bastirmadındam derece de 29 derecelerde dolaniyordu. Ama sonradan fark ettim ki su soğuk. Ve basla derece ile ölctüğümde suyun 25,5 dolaylarında olduğını gördüm. Isıtıcıyu taktım. Fh lar 30 derece isteddiğini biliyorum yaz kış. Bu sebepten kafa gelişimi durmus olacağını düsünüyorum. Balığında büyümesiyle kafa gövde orani yaklaşyi ve kafası kücük gibi duruyor artik. Eskiden sanki basında kavuk varmış gibiydi. Yani özetle okikonun henuz kafa yeminin etkisini göremedim. Ama dediğim gibi ısıya bağlıyorum. Isı olayı çözüldüğünden gelişimi gözlemlicem.
Yani yemlerden kaynaklı bir sıkıntı ooduğunu düsünmüyorum. Sadece bir kaç yorumda görmüştüm okiko yemden sonra durgunlasiyor diye. Biraz bende o durumu gözlemliyorum. Ama aşırı bir durgunluk yok[/QUOTE]
Su ısım sabit 28-29 derece. Diğer bütün balıklarım severek yiyor lakin o yemiyor. Bir gün aç bırakmayı denedim sonuç yine hüsran.
Flowerhorn Günlüğüm •700litre•
Tekrardan merhaba arkadaşlar, bir sorun yaşıyorum bu yüzden sizden fikir almak istedim. Yaklaşık 1 hafta önce Okiko yem aldım, bütün balıklarım bunu yerken ayrı akvaryuma ayırmış olduğum balık ilk gün gayet güzel yedi ama ondan sonra yemedi. kurutulmuş karides ve kan kurdu yiyor ama yemi bir türlü yemiyor. Ayrıca o balığı ayırdığımdan beri gelişim göstermesini beklerken form olarak devamlı geriledi. Bende bugün eski büyük akvaryuma geri aldım balığı lakin öbür akvaryumda bir baskın erkek daha çıkınca bunlar ufaktan ara ara kavga etmeye başladılar. Öbür baskın olan erkeği ayırmayı düşünüyorum ama oda form olarak gerilerse diye endişeleniyorum. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Tekrardan merhaba arkadaşlar, bir sorun yaşıyorum bu yüzden sizden fikir almak istedim. Yaklaşık 1 hafta önce Okiko yem aldım, bütün balıklarım bunu yerken ayrı akvaryuma ayırmış olduğum balık ilk gün gayet güzel yedi ama ondan sonra yemedi. kurutulmuş karides ve kan kurdu yiyor ama yemi bir türlü yemiyor. Ayrıca o balığı ayırdığımdan beri gelişim göstermesini beklerken form olarak devamlı geriledi. Bende bugün eski büyük akvaryuma geri aldım balığı lakin öbür akvaryumda bir baskın erkek daha çıkınca bunlar ufaktan ara ara kavga etmeye başladılar. Öbür baskın olan erkeği ayırmayı düşünüyorum ama oda form olarak gerilerse diye endişeleniyorum. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Atlantik 1250a Dış Filtre Kullanan Var Mı?
Neden[QUOTE=Urar]Arkadaşar yaklaşık 1 sene oldu kullandığım Fılıtre calısıyor hatta bır tanede dophin 1600 aldım Debısı ondan bıle guclu hatta goren arkadaş bu nasıl oluyor Dophın 1600 lh bundan daha güçlü dıye neyse konuya gelelım Şunu fark ettım Elektırık bulunduğunuz yerde cok gıdıp gelıyorsa bu fılıtreyı almayın insan kullandıkca zaman gecdıkce anlıyor ses var daha öncede dedım debısıde guzel ama dedığım gıbı Bulunduğunuz yerde elektırık sorunu varsa cok gıdıp gelıyorsa elektırık almayın Yanlız bulunduğunuz yerde elektırık az gıdıp gelıyorsa yanı 3 ayda bırse alın derım ama cok gıdıp gelıyorsa tavsıye etmiyorum[/QUOTE] Nedenini de belirtirseniz iyi olur. [:)]
Neden[QUOTE=Urar]Arkadaşar yaklaşık 1 sene oldu kullandığım Fılıtre calısıyor hatta bır tanede dophin 1600 aldım Debısı ondan bıle guclu hatta goren arkadaş bu nasıl oluyor Dophın 1600 lh bundan daha güçlü dıye neyse konuya gelelım Şunu fark ettım Elektırık bulunduğunuz yerde cok gıdıp gelıyorsa bu fılıtreyı almayın insan kullandıkca zaman gecdıkce anlıyor ses var daha öncede dedım debısıde guzel ama dedığım gıbı Bulunduğunuz yerde elektırık sorunu varsa cok gıdıp gelıyorsa elektırık almayın Yanlız bulunduğunuz yerde elektırık az gıdıp gelıyorsa yanı 3 ayda bırse alın derım ama cok gıdıp gelıyorsa tavsıye etmiyorum[/QUOTE] Nedenini de belirtirseniz iyi olur. [:)]
Flowerhorn Cinsi Hakkında
Erkek, Kamfa Malau arası gibi duruyor.
Erkek, Kamfa Malau arası gibi duruyor.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
