ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BerkayOkumus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
62
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Şubat 2017 14:56
Son Ziyaret:
16 Ağustos 2020 14:21
Toplam Mesaj:
63 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay Okumus
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berkay Okumus
SON 10 MESAJI
Naturel Yem
Herkese Merhaba,
Denk geldiğim her yerde yazıyorum, buradan tekrar düşüncelerimi belirtmek isterim. 5 ya da 6. kutu siparişimi de bugün verdim :) Akvaryumlarım hakkında bilgi vereyim öncelikle;
1. Akvaryumum yaklaşık 200 lt. İçerisinde 5 adet Melek Balığı ( 4 aylık civarı) , 8 adet Rasbora ve 4 adet cüce vatozum var ( 2 tanesi 3 aylık ve 1 çift). Büyük çoğunluk yavru olduğu için örnek verebileceğim damızlık vatozlarım var; İnanılmaz etkili bir yem. Yemi attığım an yuvadan çıkıp batmasını bekliyorlar. Ayda min. 2 kez bazen 3 kez yumurtlama oluyor ve yine min. 50-60 arası sağlıklı yumurta ve yavru alıyorum. 3 aylık olan vatozlarım 4cm' i biraz geçti ve çok hareketliler. Melek balıklarım daha 2 aylıkken renkleri oturdu ve çok hızlı bir büyüme kaydediyorlar.
2. Akvaryumum yine 200 lt ve canlı doğuranlardan oluşuyor. Zaten seri şekilde yavrulayan lepistes ve moliler, yavru vermek konusunda artık çirkinleştiler :) durdurak yok nüfusu azaltamıyorum. Neredeyse her ay Forum'dan ilan açarak ücretsiz bir şekilde canlı doğuran dağıtır oldum :)
Yemden dolayı mı belki kanıtlayamam ancak şuna eminim gerçekten balıklar severek tüketiyor ve kullanmaya başladığımdan beri belirgin bir değişim var balıklarda. Hem renkleri hem sağlıkları hem aktiviteleri daha güzel. Suyu kesinlikle bulandırmıyor, yağ tabakası oluşmuyor. Ve ben ekstra başka bir yem kullanmıyorum. Hiç bir hastalık veya halsizlik gözlemlemedim şimdiye kadar.
İçeriğinden eminiz, Utku abimiz zaten bizim büyüğümüz ve takip ettiğimiz hobicilerimizden. Yerli malı olması, beklentiye tam olarak hitap etmesi de cabası... Bence kesinlikle denenmeli ve destek verilmeli..
Ellerine sağlık Utku Abi başarılarının devamını dilerim... Saygılarımla
Herkese Merhaba,
Denk geldiğim her yerde yazıyorum, buradan tekrar düşüncelerimi belirtmek isterim. 5 ya da 6. kutu siparişimi de bugün verdim :) Akvaryumlarım hakkında bilgi vereyim öncelikle;
1. Akvaryumum yaklaşık 200 lt. İçerisinde 5 adet Melek Balığı ( 4 aylık civarı) , 8 adet Rasbora ve 4 adet cüce vatozum var ( 2 tanesi 3 aylık ve 1 çift). Büyük çoğunluk yavru olduğu için örnek verebileceğim damızlık vatozlarım var; İnanılmaz etkili bir yem. Yemi attığım an yuvadan çıkıp batmasını bekliyorlar. Ayda min. 2 kez bazen 3 kez yumurtlama oluyor ve yine min. 50-60 arası sağlıklı yumurta ve yavru alıyorum. 3 aylık olan vatozlarım 4cm' i biraz geçti ve çok hareketliler. Melek balıklarım daha 2 aylıkken renkleri oturdu ve çok hızlı bir büyüme kaydediyorlar.
2. Akvaryumum yine 200 lt ve canlı doğuranlardan oluşuyor. Zaten seri şekilde yavrulayan lepistes ve moliler, yavru vermek konusunda artık çirkinleştiler :) durdurak yok nüfusu azaltamıyorum. Neredeyse her ay Forum'dan ilan açarak ücretsiz bir şekilde canlı doğuran dağıtır oldum :)
Yemden dolayı mı belki kanıtlayamam ancak şuna eminim gerçekten balıklar severek tüketiyor ve kullanmaya başladığımdan beri belirgin bir değişim var balıklarda. Hem renkleri hem sağlıkları hem aktiviteleri daha güzel. Suyu kesinlikle bulandırmıyor, yağ tabakası oluşmuyor. Ve ben ekstra başka bir yem kullanmıyorum. Hiç bir hastalık veya halsizlik gözlemlemedim şimdiye kadar.
İçeriğinden eminiz, Utku abimiz zaten bizim büyüğümüz ve takip ettiğimiz hobicilerimizden. Yerli malı olması, beklentiye tam olarak hitap etmesi de cabası... Bence kesinlikle denenmeli ve destek verilmeli..
Ellerine sağlık Utku Abi başarılarının devamını dilerim... Saygılarımla
Yumurtalar Mantar Olmasin :))) (video)
[QUOTE=BLGHN]
Teşekkür ederim. Arkadaşım şimdi balıkların ilk yumurta tecrübelerinde dişi ve erkek yumurtayı iyi havalandıramadıkları için çıkaramazlar. Onlarında tecrübe kazanmaları gerekir. Bu nedenle oluyor olabilir. Onları rahatsız eden başka balıklar var ise sitrese girip yiyor da olabilirler. Yumurtaların çatlamasından sonra alıp kuluçkaya koyman daha iyi olur ama hemen mantar oluyor diyorsun. O zaman şöyle yapalım risk alalım 1 defalık. Dişi yumurtayı dizince erkek döllesinm ama hemen alma. 4-5 saat sürer çünkü. Ondan sonra bir kaba akvaryum suyundan koy. İçine metilen mavisi damlat. Ardından önceden hazırlamış olduğun kuluçka makinasına dikkatlice koy ve çalıştır. Asla kapatmıyorsun 24 saat biliyorsun. Bir de o şekilde deneyelim. Ama benim tahminim tecrübesizlikten. [:)] [/QUOTE]
Yani yumurtaları, yumurtlama hunisinden kuluçka makinesine aktarmayı deneyelim diyosunuz :) tamamdır bir de böyle bakalım. Tecrübesizlik diye düşünerek beklemiştim bende ancak 5-6 yumurtlamada da aynı sorun olunca artık müdahale etmek gerekiyor diye düşündüm. Saygılar teşekkürler
[QUOTE=BLGHN]
Teşekkür ederim. Arkadaşım şimdi balıkların ilk yumurta tecrübelerinde dişi ve erkek yumurtayı iyi havalandıramadıkları için çıkaramazlar. Onlarında tecrübe kazanmaları gerekir. Bu nedenle oluyor olabilir. Onları rahatsız eden başka balıklar var ise sitrese girip yiyor da olabilirler. Yumurtaların çatlamasından sonra alıp kuluçkaya koyman daha iyi olur ama hemen mantar oluyor diyorsun. O zaman şöyle yapalım risk alalım 1 defalık. Dişi yumurtayı dizince erkek döllesinm ama hemen alma. 4-5 saat sürer çünkü. Ondan sonra bir kaba akvaryum suyundan koy. İçine metilen mavisi damlat. Ardından önceden hazırlamış olduğun kuluçka makinasına dikkatlice koy ve çalıştır. Asla kapatmıyorsun 24 saat biliyorsun. Bir de o şekilde deneyelim. Ama benim tahminim tecrübesizlikten. [:)] [/QUOTE]
Yani yumurtaları, yumurtlama hunisinden kuluçka makinesine aktarmayı deneyelim diyosunuz :) tamamdır bir de böyle bakalım. Tecrübesizlik diye düşünerek beklemiştim bende ancak 5-6 yumurtlamada da aynı sorun olunca artık müdahale etmek gerekiyor diye düşündüm. Saygılar teşekkürler
Yumurtalar Mantar Olmasin :))) (video)
Hocam ellerinize sağlık çok başarılı video olmuş. Benim sorum şu; Melek balıklarım defalarca yumurtladı ancak hep mantar nedeniyle kaybettim, tüm anlatılanları denememe rağmen. Melek balığım yumurtayı dizdikten ve erkek dölledikten sonra, yumurtaları bu zeminden ayırıp kuluçka makinesine almam işe yarar mı? bunu denesem nasıl yapmalıyım? yumurtaları nasıl ayırabilirim yapıştığı yerden? Teşekkürler
Hocam ellerinize sağlık çok başarılı video olmuş. Benim sorum şu; Melek balıklarım defalarca yumurtladı ancak hep mantar nedeniyle kaybettim, tüm anlatılanları denememe rağmen. Melek balığım yumurtayı dizdikten ve erkek dölledikten sonra, yumurtaları bu zeminden ayırıp kuluçka makinesine almam işe yarar mı? bunu denesem nasıl yapmalıyım? yumurtaları nasıl ayırabilirim yapıştığı yerden? Teşekkürler
Melek Balığımda Beyaz Pamukçuklar
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba ; göz fungusu gibi görünmüyor.
Kavga sonucu yaralanma olmuş olabilir , akvaryum içerisinde agresif davranışlar gözlemlediniz mi ? Yaralanma olmadığından ve su şartlarınızın kalitesinden emin iseniz, geriye bakteriyel enfeksiyon ihtimali kalıyor.Ama bildiğim kadarıyla bakteriyel bir durumdan iki göz birden etkilenir.
Yinede mantar ihtimali var, daha önceden mantar tedavisi uygulamışsınız , balık kendini tam toparlayamadı ise tekrar mantar olmuş olabilir . [/QUOTE]
Akvaryum huzur dolu agresif hiç bir davranış yok. 2 çift melek var sadece yaklaşık 200 litre akvaryum. Şu şartlarından emin sayılırım çünkü akvaryumda başka hiç bir hastalık gözlemlemedim, sadece bu balıkta var. 2 günde bir 15% su değişimi yapıyorum.
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba ; göz fungusu gibi görünmüyor.
Kavga sonucu yaralanma olmuş olabilir , akvaryum içerisinde agresif davranışlar gözlemlediniz mi ? Yaralanma olmadığından ve su şartlarınızın kalitesinden emin iseniz, geriye bakteriyel enfeksiyon ihtimali kalıyor.Ama bildiğim kadarıyla bakteriyel bir durumdan iki göz birden etkilenir.
Yinede mantar ihtimali var, daha önceden mantar tedavisi uygulamışsınız , balık kendini tam toparlayamadı ise tekrar mantar olmuş olabilir . [/QUOTE]
Akvaryum huzur dolu agresif hiç bir davranış yok. 2 çift melek var sadece yaklaşık 200 litre akvaryum. Şu şartlarından emin sayılırım çünkü akvaryumda başka hiç bir hastalık gözlemlemedim, sadece bu balıkta var. 2 günde bir 15% su değişimi yapıyorum.
Melek Balığımda Beyaz Pamukçuklar
Herkese tekrar merhaba,
Balığımın üzerindeki beyaz pamukçukları tavsiyelerinizi dinleyerek kurtuldum. 2 hafta karantinada tuttum ancak pamukçukların olduğu yer delik olarak kaldı. Gayet sorunsuz ilerliyordu ki bu sabah sapasağlam olan balık akşam eve geldiğimde gözleri yuvasından çıkacak kadar şişmiş haldeydi. fotoğrafları aşağıda, acil tavsiyelerinize ihtiyacım var. Karantina akvaryumuna ayırdım yine.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194167/110520171752171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194167/110520171752461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194167/110520171753181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194167/110520171753491.jpg[/IMG]
Herkese tekrar merhaba,
Balığımın üzerindeki beyaz pamukçukları tavsiyelerinizi dinleyerek kurtuldum. 2 hafta karantinada tuttum ancak pamukçukların olduğu yer delik olarak kaldı. Gayet sorunsuz ilerliyordu ki bu sabah sapasağlam olan balık akşam eve geldiğimde gözleri yuvasından çıkacak kadar şişmiş haldeydi. fotoğrafları aşağıda, acil tavsiyelerinize ihtiyacım var. Karantina akvaryumuna ayırdım yine.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194167/110520171752171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194167/110520171752461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194167/110520171753181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194167/110520171753491.jpg[/IMG]
Bu Vatandaşın Cinsiyeti Nedir :)
[QUOTE=hmzcelebi]
Leopar türü biraz daha benekli bir tür değilmi bunda çok belirgin desenler yok tam tersi kaktüs gibi tırtıklanmaya başladı giderek dahada belirgin halde tırtıkları var üzerinde ve koyu iyah gibi duruyor [:?]
edit : Kaktüs olabilirmi diyordum ama değilmiş [:D][/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum bende leopar vatoz var, profilimden görebilirsiniz. Net bir şekilde desenleri var ve yapısı farklı. Ancak akvaryumcular bunları da leopar diye satıyor. 2 tane de sizdekinden var. Kuyruk ve yüzgeçlerde desenler leopar olsa da vücut da tırtıklı oluşumlar var ve leopar deseni yok. Belki yabani bir türdür emin değilim :)
[QUOTE=hmzcelebi]
Leopar türü biraz daha benekli bir tür değilmi bunda çok belirgin desenler yok tam tersi kaktüs gibi tırtıklanmaya başladı giderek dahada belirgin halde tırtıkları var üzerinde ve koyu iyah gibi duruyor [:?]
edit : Kaktüs olabilirmi diyordum ama değilmiş [:D][/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum bende leopar vatoz var, profilimden görebilirsiniz. Net bir şekilde desenleri var ve yapısı farklı. Ancak akvaryumcular bunları da leopar diye satıyor. 2 tane de sizdekinden var. Kuyruk ve yüzgeçlerde desenler leopar olsa da vücut da tırtıklı oluşumlar var ve leopar deseni yok. Belki yabani bir türdür emin değilim :)
Bu Vatandaşın Cinsiyeti Nedir :)
Leopar Vatoz gibi duruyo. akvaryumcularda çok var ve sınırsızca büyüyor diyorlar. Yabani vatoz dendiğini de duymuştum. Akvaryum ortamında üremediklerini biliyorum. Teyite muhtaç bilgiler tabi :)
Leopar Vatoz gibi duruyo. akvaryumcularda çok var ve sınırsızca büyüyor diyorlar. Yabani vatoz dendiğini de duymuştum. Akvaryum ortamında üremediklerini biliyorum. Teyite muhtaç bilgiler tabi :)
Lepistes Ve Karides Birlikte Yaşar Mı?
Üstad Selamlar, hayırlı olsun öncelikle. Herkes aynı uyarıyı yapacaktır ancak ben de söyleyeyim, akvaryum hacminize göre inanılmaz fazla balık var. Çok büyük ihtimalle 1 ay bile dolmadan kayıplar yaşanmaya başlayacaktır. Balıklarınızın ciddi anlamda stres olacaktır. Bahsettiğiniz miktarda balık için en az 10 katı bir akvaryum edinmelisiniz. Saygılar
Üstad Selamlar, hayırlı olsun öncelikle. Herkes aynı uyarıyı yapacaktır ancak ben de söyleyeyim, akvaryum hacminize göre inanılmaz fazla balık var. Çok büyük ihtimalle 1 ay bile dolmadan kayıplar yaşanmaya başlayacaktır. Balıklarınızın ciddi anlamda stres olacaktır. Bahsettiğiniz miktarda balık için en az 10 katı bir akvaryum edinmelisiniz. Saygılar
Naturel Yem
[QUOTE=mareq]Icerigi nedeniyle meleklerin hayir demiyecegini düşünüyorum. Acaba deneyen oldu mu
Melek yavrularinin kuru yeme geçişi sürecini kolaylastiracak bir çözüm olabilir mi.[/QUOTE]
15 gündür melek akvaryumumda kullanıyorum. eski kuru yem'en geçiş sürecinde baya zorlandılar ağızlarına alıp attılar yemi hep dipte kaldı. Ancak son 3-4 gündür gayet iştahlı bir şekilde yemeye başladılar :) sanırım damak tadı alışana kadar geçen süreç zorladı. şu an başka yem kullanmıyorum, sadece bununla ilerliyorum. İçerik itibariyle fazlasıyla yeterli gözüküyor, Utku Bey'de sağolsun baya açıklama yaptı bana.
Yemin etkilerini gözlemlemek için henüz çok erken tek söyleyebileceğim normalde 15-20 gün arası karnı dolan ve ayda 1 yumurta döken İnci Gövde Meleğim 10 gün içinde karnını doldurdu. Etkisi var mıdır bilemem? ama bu sefer çok hızlı oldu.
[QUOTE=mareq]Icerigi nedeniyle meleklerin hayir demiyecegini düşünüyorum. Acaba deneyen oldu mu
Melek yavrularinin kuru yeme geçişi sürecini kolaylastiracak bir çözüm olabilir mi.[/QUOTE]
15 gündür melek akvaryumumda kullanıyorum. eski kuru yem'en geçiş sürecinde baya zorlandılar ağızlarına alıp attılar yemi hep dipte kaldı. Ancak son 3-4 gündür gayet iştahlı bir şekilde yemeye başladılar :) sanırım damak tadı alışana kadar geçen süreç zorladı. şu an başka yem kullanmıyorum, sadece bununla ilerliyorum. İçerik itibariyle fazlasıyla yeterli gözüküyor, Utku Bey'de sağolsun baya açıklama yaptı bana.
Yemin etkilerini gözlemlemek için henüz çok erken tek söyleyebileceğim normalde 15-20 gün arası karnı dolan ve ayda 1 yumurta döken İnci Gövde Meleğim 10 gün içinde karnını doldurdu. Etkisi var mıdır bilemem? ama bu sefer çok hızlı oldu.
Artemia Çıkmıyor
Marka paylaşır mısınız? dolapta muhafaza ediliyorsa hazır olabilir diye düşündüm. Yumurta mı yoksa dekapsüle edilmiş olandan mı acaba?
Marka paylaşır mısınız? dolapta muhafaza ediliyorsa hazır olabilir diye düşündüm. Yumurta mı yoksa dekapsüle edilmiş olandan mı acaba?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
