ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bokarusus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Eylül 2016 23:37
Son Ziyaret:
10 Ekim 2016 23:26
Toplam Mesaj:
91 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enes
Doğum Tarihi:
29 Nisan 2001
Yaş:
25
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Enes talha
39 litre akvaryum
2 frenatus,1 cüce vatos,4 lepistes
15litre yavru akvaryumu daha boş
SON 10 MESAJI
Neden Bu Kadar Pahalı ?
[QUOTE=fatihsahin]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/aquainturkey_k752582.asp[/URL]
Rezaletten de öte bir yer. Sanayinin altindaki mesire yerindeki dere kenarindaki bitkiyi toplar hydrocotyle diye satar. sahibindende devir ilanlari var. Kesinlikle önünden bile geçmeyin
[/QUOTE]
Nevruz akvaryum var bide aynı şekilde hiç önermem bence gitmeyin internet üzerinden anlaştık 30 dakikaya oradayim dedim tmm dedi gel dedi gittim
Adam nerde ?
yok gitmiş başınada bilmeyen birini bırakmış cart curt yalan
Arıyorum sana bişi satamam 1saat bekle diyor niye yalan söylüyorsun beni boşa yol tepdirdin dedim yalan yalan yalan
Gitmeden önce düşünun derim sizede[:cik:]
[QUOTE=fatihsahin]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/aquainturkey_k752582.asp[/URL]
Rezaletten de öte bir yer. Sanayinin altindaki mesire yerindeki dere kenarindaki bitkiyi toplar hydrocotyle diye satar. sahibindende devir ilanlari var. Kesinlikle önünden bile geçmeyin
[/QUOTE]
Nevruz akvaryum var bide aynı şekilde hiç önermem bence gitmeyin internet üzerinden anlaştık 30 dakikaya oradayim dedim tmm dedi gel dedi gittim
Adam nerde ?
yok gitmiş başınada bilmeyen birini bırakmış cart curt yalan
Arıyorum sana bişi satamam 1saat bekle diyor niye yalan söylüyorsun beni boşa yol tepdirdin dedim yalan yalan yalan
Gitmeden önce düşünun derim sizede[:cik:]
Neden Bu Kadar Pahalı ?
[QUOTE=SoHighSoLow]
Evet Sanırım Orhunlar İsminde bende gitmek çok istedim ama fırsatım olmadı bir türlü.
[URL]https://orhunlar.sahibinden.com/[/URL]
bakabilirsiniz.
[/QUOTE]
Yanlız gerçekten ucuzmuş neon tetra 2.5tl gayet iyi
bana en yakın akvaryumcuda 7.5 tl neon tetralar ama balıklar tıpkı sazan balığı gibi olmuş orda kötü beslenmeden renkleri solmuş [:)))]
[QUOTE=SoHighSoLow]
Evet Sanırım Orhunlar İsminde bende gitmek çok istedim ama fırsatım olmadı bir türlü.
[URL]https://orhunlar.sahibinden.com/[/URL]
bakabilirsiniz.
[/QUOTE]
Yanlız gerçekten ucuzmuş neon tetra 2.5tl gayet iyi
bana en yakın akvaryumcuda 7.5 tl neon tetralar ama balıklar tıpkı sazan balığı gibi olmuş orda kötü beslenmeden renkleri solmuş [:)))]
Neden Bu Kadar Pahalı ?
[QUOTE=fatihsahin]Doğu garajındaki kuşçular pasajına gitmeyin. Adamdan vantuz istedim, 5 tane hortum vantuzu. Hagen vantuz bunlar 5 lira dedi. Hayırlı işler dedim çıktım.
Sonra başka birisi bitki boldu girdim, sohbet v.s. adamı güvenilir mi diye deniyorum. Ben yabancı bir dükkana girersem önce bilmiyormuş ayağına yatarım. Bitkilere falan baktım, gül, bacopa, lobelia ucuz bitki. Bunun adı ne diyorum, domates, patates sallıyor aklına neyi çağrıştırırsa. Amca iyi sardı, komiğime gitti baya bi. Siyah hagen var bitki büyümüyo abi dedim, benim 3 paket hageni çöpe atıp, bu özel bitki kumu diye kedi kumunun litresimi 7 tl'den satmaya kalktı [:)] Abi bende Fluval FX6 var dedim, aldığımdan beri çok yosun yapıyo dedim, ömründe fx6 görüp görmediği şüpheli adam benim filtreyi çöpe attırdı. Bulaşıklık plastiğinden sermiş tabana filtre yapmış, jugin marka bi dış filtre bağlamış falan neyse ona 250 lira fiyat çekti.
Acaba aydınlatmadan mı ki yosunlar dedim, benim aydınlatmaları çöpe attırdı, flo falan aldırdı. İyi coştuydu fena kek sandıydı, gözleri dolar işareti oldu ama iki kök bitki alıp çıktım [:)] Güzel eğlenmiştim ama [:)]
[/QUOTE]
Ne kadara aldınız bitkileri oradan bana 30 tl salyangoza fiyat çeken o adam iste [:)))]
Her akvaryumunda bitki var sakalli bi adam
[QUOTE=fatihsahin]Doğu garajındaki kuşçular pasajına gitmeyin. Adamdan vantuz istedim, 5 tane hortum vantuzu. Hagen vantuz bunlar 5 lira dedi. Hayırlı işler dedim çıktım.
Sonra başka birisi bitki boldu girdim, sohbet v.s. adamı güvenilir mi diye deniyorum. Ben yabancı bir dükkana girersem önce bilmiyormuş ayağına yatarım. Bitkilere falan baktım, gül, bacopa, lobelia ucuz bitki. Bunun adı ne diyorum, domates, patates sallıyor aklına neyi çağrıştırırsa. Amca iyi sardı, komiğime gitti baya bi. Siyah hagen var bitki büyümüyo abi dedim, benim 3 paket hageni çöpe atıp, bu özel bitki kumu diye kedi kumunun litresimi 7 tl'den satmaya kalktı [:)] Abi bende Fluval FX6 var dedim, aldığımdan beri çok yosun yapıyo dedim, ömründe fx6 görüp görmediği şüpheli adam benim filtreyi çöpe attırdı. Bulaşıklık plastiğinden sermiş tabana filtre yapmış, jugin marka bi dış filtre bağlamış falan neyse ona 250 lira fiyat çekti.
Acaba aydınlatmadan mı ki yosunlar dedim, benim aydınlatmaları çöpe attırdı, flo falan aldırdı. İyi coştuydu fena kek sandıydı, gözleri dolar işareti oldu ama iki kök bitki alıp çıktım [:)] Güzel eğlenmiştim ama [:)]
[/QUOTE]
Ne kadara aldınız bitkileri oradan bana 30 tl salyangoza fiyat çeken o adam iste [:)))]
Her akvaryumunda bitki var sakalli bi adam
Neden Bu Kadar Pahalı ?
[QUOTE=akvaryumcu234]
Tunç Berk abi herkesin istediği fiyata satabildiğini ve Türkiye de bu olayların çok olduğunu söylüyor.Ama kendisi de bu durumdan yakınıyor.Anlatılmak istenen bu , Enes abi[/QUOTE]
Kardeşim benim tek savunduğum nokta bana karidesi kakalamaya calişiyorlar ama kendisi serbest piyasa diyor piyasa degilki builk mesajını okuduysan anlarsın yoksa bi sebebi yok
[QUOTE=akvaryumcu234]
Tunç Berk abi herkesin istediği fiyata satabildiğini ve Türkiye de bu olayların çok olduğunu söylüyor.Ama kendisi de bu durumdan yakınıyor.Anlatılmak istenen bu , Enes abi[/QUOTE]
Kardeşim benim tek savunduğum nokta bana karidesi kakalamaya calişiyorlar ama kendisi serbest piyasa diyor piyasa degilki builk mesajını okuduysan anlarsın yoksa bi sebebi yok
Neden Bu Kadar Pahalı ?
[QUOTE=Tunc Berk]
Dereden topladıklarınız değil, plastik olanlar. Diyelim ki onlar da hediye ama biri bir bedel ödemiştir demi. Bahsettiğiniz kazık kelimesi plastik bitki ile eş anlamlı bu hobide.
[/QUOTE]
Afedersinizde yazdığınız mesaj bir anlam yada bişi ifade etmiyor sadece haklı çıkmak için kafadan uydurulmuş,bedel ödensin yada ödenmesin 1 milyoncularda 3-4 tl ye boy boy plastik bitki var
Şimdi az önce serbest piyasayı savunuyordunuz şimdide plastik bitkinin kazık fiyatlara olduğunu kendiniz belirmişsiniz
yani bence sizde bunu biliyorsunuz ama kabul etmiyorsunuz
[QUOTE=Tunc Berk]
Dereden topladıklarınız değil, plastik olanlar. Diyelim ki onlar da hediye ama biri bir bedel ödemiştir demi. Bahsettiğiniz kazık kelimesi plastik bitki ile eş anlamlı bu hobide.
[/QUOTE]
Afedersinizde yazdığınız mesaj bir anlam yada bişi ifade etmiyor sadece haklı çıkmak için kafadan uydurulmuş,bedel ödensin yada ödenmesin 1 milyoncularda 3-4 tl ye boy boy plastik bitki var
Şimdi az önce serbest piyasayı savunuyordunuz şimdide plastik bitkinin kazık fiyatlara olduğunu kendiniz belirmişsiniz
yani bence sizde bunu biliyorsunuz ama kabul etmiyorsunuz
Neden Bu Kadar Pahalı ?
0 türk lirası
akvaryumu başkasından almıştım içinde çiçekleri dahildi[EDIT]Bokarusus,2016-10-07 17:22:49[/EDIT]
0 türk lirası
akvaryumu başkasından almıştım içinde çiçekleri dahildi[EDIT]Bokarusus,2016-10-07 17:22:49[/EDIT]
Akvaryumuma Yeni Balık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/071020161650231.jpg[/IMG]Akvaryumuma yeni balıkcık geldi kendisi çok mutlu ama türü ne bulamadım bilen varmı?[EDIT]Bokarusus,2016-10-07 16:56:10[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/071020161650231.jpg[/IMG]Akvaryumuma yeni balıkcık geldi kendisi çok mutlu ama türü ne bulamadım bilen varmı?[EDIT]Bokarusus,2016-10-07 16:56:10[/EDIT]
Neden Bu Kadar Pahalı ?
[QUOTE=Tunc Berk]
Hangi ülkede yaşadığımızı unutmayalım. Elektriğim kw'nın 0,50 kuruş olduğu bir ülke de bir hobi canlısının 0,50 kuruş olmasını beklemek espri olabilir ancak. Satıcı pahalıya satmıyor. Ülkemizin çoğunluğunun her anlamda alım gücü düşük. Bu farkı ayırt etmek gerekiyor.[/QUOTE]
Bence kazık yemeyi ve atmayı savunuyorsunuz sadece
Biz zaten kâr koymasınlar demiyoruz ki vur deyince öldürüyorlar
[QUOTE=Tunc Berk]
Hangi ülkede yaşadığımızı unutmayalım. Elektriğim kw'nın 0,50 kuruş olduğu bir ülke de bir hobi canlısının 0,50 kuruş olmasını beklemek espri olabilir ancak. Satıcı pahalıya satmıyor. Ülkemizin çoğunluğunun her anlamda alım gücü düşük. Bu farkı ayırt etmek gerekiyor.[/QUOTE]
Bence kazık yemeyi ve atmayı savunuyorsunuz sadece
Biz zaten kâr koymasınlar demiyoruz ki vur deyince öldürüyorlar
Bunlar Ne Balıgı Çok Önemli
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/071020161649541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/071020161650231.jpg[/IMG][EDIT]Bokarusus,2016-10-07 16:50:27[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/071020161649541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/071020161650231.jpg[/IMG][EDIT]Bokarusus,2016-10-07 16:50:27[/EDIT]
39 Litrelik akvaryumum
Akvaryumu tekrar değiştirdim [^_^]
Bu sefer elodia ve tilki kuyruğu ekledim arkadaki yapayları çıkardım salyongozcukları ekledim iş bitti bu sefer sanırım [:nazar:][:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162014521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162015231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162015521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162016161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162016471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162017131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162017391.jpg[/IMG]
İnsan isterse herşeyi yapar bundan iki gün önce yazdığım ve aradığım bitkileri buldum
peki nasıl ?
burası biraz ilginç işte yoldan geçerken yanımda küçük bi dere vardı içindeki bitkileri görünce acaba akvaryuma koyabilirmiyim diye düşünürken deneyeyim dedim tilki kuyruğu bitkisi buldum derede toplarken elodia dalı çarptı gözüme çok şaşırdım içindende su salyangozu çıktı belki elma salyangoz değil ama
Salyangoz sonuçta [:D][EDIT]Bokarusus,2016-10-06 20:31:12[/EDIT]
Akvaryumu tekrar değiştirdim [^_^]
Bu sefer elodia ve tilki kuyruğu ekledim arkadaki yapayları çıkardım salyongozcukları ekledim iş bitti bu sefer sanırım [:nazar:][:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162014521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162015231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162015521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162016161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162016471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162017131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189073/061020162017391.jpg[/IMG]
İnsan isterse herşeyi yapar bundan iki gün önce yazdığım ve aradığım bitkileri buldum
peki nasıl ?
burası biraz ilginç işte yoldan geçerken yanımda küçük bi dere vardı içindeki bitkileri görünce acaba akvaryuma koyabilirmiyim diye düşünürken deneyeyim dedim tilki kuyruğu bitkisi buldum derede toplarken elodia dalı çarptı gözüme çok şaşırdım içindende su salyangozu çıktı belki elma salyangoz değil ama
Salyangoz sonuçta [:D][EDIT]Bokarusus,2016-10-06 20:31:12[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
E1mRe,
pusathan01,
yeekim,
Ozzgur,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Shortbuff,
0rnn,
Ertug22,
darkaura,
nniiaa,
altuntasseref,
JujuSeri,
Sungurr,
AquaVita,
Redrainbow,
osmandbnl,
DABARAKATO,
brk-krnc,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
onuribrahim,
Byknss97,
Hidro Dinamik,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
EmiirKaan,
lojistisyen,
Stoke,
FurkanTezcan,
harun reşit,
Tata,
erdalakçay,
nakkas__45,
ternapi,
Keremiko,
ballantines,
Umutoty,
Thunderbird,
hakanmorcicek,
Soner.x,
İzmirligenco 2.0,
Benmuro,
Me0,
kasim12,
EfeC,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
