ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
freefish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
189
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Temmuz 2016 17:28
Son Ziyaret:
03 Kasım 2018 20:10
Toplam Mesaj:
292 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Samet İşçi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Trabzon
Meslek:
Muhasebe
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Samet
SON 10 MESAJI
Akvaryum Ve Dış Filtre Aynı Seviyede Olması Şart !
[QUOTE=Legendary]Malesef hiç bi dış filtre o mantıkla çalışamaz çünkü suyun sifonlama ile dış filtreye dönmesi şarttır dış filtre suyu emmez, gelen suyu yukarı basar.
O nedenle ya dış filtre sevdasından vazgeçeceksiniz iç filtre yada pipoya dönüş yapacaksınız, yada yok illa dış filtre olacak derseniz biraz işçilik şart şöyle ki;
akvaryumun yan camına alta yakın bi yerden delik açacaksınız ve emiş borusu alttan giren eski tip eheim filtreler tarzı bir filtre bağlayacaksınız.
Yada bu kadar uğraşamam derseniz, düşük debili ucuz bi kafa motoru alıp emiş borusuna bağlayacaksınız suyu filtreye basması için.
Ancak bu da görsel olarak en berbat çözüm olur :-)[/QUOTE]
kafa motoru fena fikir değil 👍
[QUOTE=pastaci53]Şöyle yapmayı deneyin: gördüğüm kadarıyla filtrenin olduğu kısım akvaryumun zemininden 10-15 cm kadar daha alçakta gibi. Eğer öyleyse akvaryumdan gelen dış filtrenin hortumlarini filtrenin olduğu zemine değdirin yani filtre tabanı ile ayni seviyede olsun ve hortumlar tekrar yükselerek dış filtreye ulaşsın büyük oranla işe yarayacaktır tek yapmanız gereken hiçbir şey söküp çıkarmadan hortumları elinizle tabana doğru bastirmak [/QUOTE]
aslında denedim ama ısrarcı olmadım. ısrarla bir deneyeyim ben yine. teşekkür ederim
[QUOTE=Legendary]Malesef hiç bi dış filtre o mantıkla çalışamaz çünkü suyun sifonlama ile dış filtreye dönmesi şarttır dış filtre suyu emmez, gelen suyu yukarı basar.
O nedenle ya dış filtre sevdasından vazgeçeceksiniz iç filtre yada pipoya dönüş yapacaksınız, yada yok illa dış filtre olacak derseniz biraz işçilik şart şöyle ki;
akvaryumun yan camına alta yakın bi yerden delik açacaksınız ve emiş borusu alttan giren eski tip eheim filtreler tarzı bir filtre bağlayacaksınız.
Yada bu kadar uğraşamam derseniz, düşük debili ucuz bi kafa motoru alıp emiş borusuna bağlayacaksınız suyu filtreye basması için.
Ancak bu da görsel olarak en berbat çözüm olur :-)[/QUOTE]
kafa motoru fena fikir değil 👍
[QUOTE=pastaci53]Şöyle yapmayı deneyin: gördüğüm kadarıyla filtrenin olduğu kısım akvaryumun zemininden 10-15 cm kadar daha alçakta gibi. Eğer öyleyse akvaryumdan gelen dış filtrenin hortumlarini filtrenin olduğu zemine değdirin yani filtre tabanı ile ayni seviyede olsun ve hortumlar tekrar yükselerek dış filtreye ulaşsın büyük oranla işe yarayacaktır tek yapmanız gereken hiçbir şey söküp çıkarmadan hortumları elinizle tabana doğru bastirmak [/QUOTE]
aslında denedim ama ısrarcı olmadım. ısrarla bir deneyeyim ben yine. teşekkür ederim
Akvaryum Ve Dış Filtre Aynı Seviyede Olması Şart !
[QUOTE=EmirA]Zemini kes laminantın üstüne koy 6-7 cm kurtarabilir.
Aklımdan geçti ama zeminin geçtiği yerlerden karşı beri destek ayaklar var birsürü.
[QUOTE=EmirA]Zemini kes laminantın üstüne koy 6-7 cm kurtarabilir.
Aklımdan geçti ama zeminin geçtiği yerlerden karşı beri destek ayaklar var birsürü.
Akvaryum Ve Dış Filtre Aynı Seviyede Olması Şart !
Öncelikle selamlar. Akvaryum ve dış filtrem aynı seviyede olması şart. Yani başka çarem yok. Ancak dış filtre ne yaptıysam randımanlı çalışmadı. Bir üflüyor bir üflemiyor. Ne yapmam lazım fikri olan söylesin lütfen.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187443/011120182019031.jpg[/IMG]
Öncelikle selamlar. Akvaryum ve dış filtrem aynı seviyede olması şart. Yani başka çarem yok. Ancak dış filtre ne yaptıysam randımanlı çalışmadı. Bir üflüyor bir üflemiyor. Ne yapmam lazım fikri olan söylesin lütfen.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187443/011120182019031.jpg[/IMG]
Hobicinin Başına Gelebilecek En Kötü Şey 😥
[QUOTE=EmreA]Alt cam çatlaması sonucu evi su bastı neyseki hemen fark ettim, altına kova vs. koydum balıkları bir kovaya aldım hava motoru ile hava veriyorum.Akvaryumcuya götüreceğim.Başka ne yapmalıyım ?
Siz önleminizi alın her an başınıza gelebilir [:(][:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177920/120420171418441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Geçmiş olsun. Hobiye ilk başladığım 3 ya da 4 sene önce başıma gelmişti. Akvaryumu taşıyacak masa sunta değil mdf olmalı. Ya da demir profil. Tercih size kalmış. Akvaryum uzunluğu ne olursa olsun kesinlikle masanın ortasında da ayak olmalı. Bütün yük kenarlara değil eşit dağılmalı. Orta ayak derken masanın içine orta dikme. Bir başka şey ise akvaryumu kurmadan önce hem masanın üstüne hemde akvaryumun içine kesinlikle strafor koyulmalı. Masanın vidaları zamanla esneme yaptığı için esneyen yer direk akvaryum taban camına yansımamalı. Akvaryum içinde ki strafor ise akvaryum içine koyulan taş ve dekorların elden düşme olasılığı olduğu için taban camına zarar vermemesi için koyulur.
[QUOTE=EmreA]Alt cam çatlaması sonucu evi su bastı neyseki hemen fark ettim, altına kova vs. koydum balıkları bir kovaya aldım hava motoru ile hava veriyorum.Akvaryumcuya götüreceğim.Başka ne yapmalıyım ?
Siz önleminizi alın her an başınıza gelebilir [:(][:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177920/120420171418441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Geçmiş olsun. Hobiye ilk başladığım 3 ya da 4 sene önce başıma gelmişti. Akvaryumu taşıyacak masa sunta değil mdf olmalı. Ya da demir profil. Tercih size kalmış. Akvaryum uzunluğu ne olursa olsun kesinlikle masanın ortasında da ayak olmalı. Bütün yük kenarlara değil eşit dağılmalı. Orta ayak derken masanın içine orta dikme. Bir başka şey ise akvaryumu kurmadan önce hem masanın üstüne hemde akvaryumun içine kesinlikle strafor koyulmalı. Masanın vidaları zamanla esneme yaptığı için esneyen yer direk akvaryum taban camına yansımamalı. Akvaryum içinde ki strafor ise akvaryum içine koyulan taş ve dekorların elden düşme olasılığı olduğu için taban camına zarar vermemesi için koyulur.
Zemin Bitkisi
Selam dostlarım. 120*40*60 ölçülerinde bitkili akvaryumum var. Tabana zemin bitkisi eklemek istiyorum. Sıh, dolu dolu bitkili olması için uğraşıyorum. Zemin bitkisi bulunduğum çevrede çok aramama rağmen bulamadım. İnternet üzerinden alacağız artık. Ne tür bitki almam gerek. Akvaryum ölçülerine göre kaç adet tohum gerekir. Zeminin yemyeşil olması için ne kadar sıklıkla bitkileri ekmeliyim ?
Selam dostlarım. 120*40*60 ölçülerinde bitkili akvaryumum var. Tabana zemin bitkisi eklemek istiyorum. Sıh, dolu dolu bitkili olması için uğraşıyorum. Zemin bitkisi bulunduğum çevrede çok aramama rağmen bulamadım. İnternet üzerinden alacağız artık. Ne tür bitki almam gerek. Akvaryum ölçülerine göre kaç adet tohum gerekir. Zeminin yemyeşil olması için ne kadar sıklıkla bitkileri ekmeliyim ?
Bitkili 300 Lt Akvaryumda Işıklandırma ?
[QUOTE=gokmgun]Kafanızın karışması normal [:)] kendi tankım için aydınlatmayı Mustafa Bey e yaptırdım özelden ulaşın yardımcı olacaktır yaptığı iş cidden piyasanın üzerinde kaliteye sahip [/QUOTE]
Teşekkür ederim. İrtibata geçtim cevap bekliyorum. Siz yapılan işten memnun görünüyorsunuz. İnşallah bizede güzel birşey nasip olur.
[QUOTE=gokmgun]Kafanızın karışması normal [:)] kendi tankım için aydınlatmayı Mustafa Bey e yaptırdım özelden ulaşın yardımcı olacaktır yaptığı iş cidden piyasanın üzerinde kaliteye sahip [/QUOTE]
Teşekkür ederim. İrtibata geçtim cevap bekliyorum. Siz yapılan işten memnun görünüyorsunuz. İnşallah bizede güzel birşey nasip olur.
Bitkili 300 Lt Akvaryumda Işıklandırma ?
[QUOTE=gokmgun]Öncelike şimdiden hayırlı olsun, şahsi fikrim ışıklandırma hakkında sevgili Mustafa Kalın (Darkaura) Beyefendiden destek almanız yönünde olacak.
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480_sn1.asp
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Makale uzun ama gerçekten detaylı bir şekilde anlatılmış. Ancak kafam karıştı :)
[QUOTE=gokmgun]Öncelike şimdiden hayırlı olsun, şahsi fikrim ışıklandırma hakkında sevgili Mustafa Kalın (Darkaura) Beyefendiden destek almanız yönünde olacak.
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480_sn1.asp
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Makale uzun ama gerçekten detaylı bir şekilde anlatılmış. Ancak kafam karıştı :)
Bitkili 300 Lt Akvaryumda Işıklandırma ?
Merhabalar dostlarım. 120×40×60 canlı doğuran akvaryumumda bitki de bakıyorum. Eledoa, zeytin, gül, anubias, saz ve adını unuttuğum 3-4 çeşit daha bitkim var. Co2 tüplü sistem ve önceden kurduğum mayalı sistemde mevcut. Işıklandırma konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum..
Merhabalar dostlarım. 120×40×60 canlı doğuran akvaryumumda bitki de bakıyorum. Eledoa, zeytin, gül, anubias, saz ve adını unuttuğum 3-4 çeşit daha bitkim var. Co2 tüplü sistem ve önceden kurduğum mayalı sistemde mevcut. Işıklandırma konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum..
Mayalı Co2 Tüm Sistemin Detaylı Yapım Aşaması [ Fotoğraflı ]
[QUOTE=vadamama]Bugün ben de mayalı sistem kurup çalıştırdım. Yaklaşık 1 buçuk saat sonra gaz çıkışı başladı. 2 buçuk litre kola şişesine 1 buçuk su bardağı şeker koydum. Üzerine akvaryumdan alınan 1 buçuk litre su ekleyip şekeri erittim. Yarım çay kaşığı karbonat ilave ettim. Yine 1 buçuk çay kaşığı kuru maya koydum. Şişeyi gazete kağıdına sarıp naylon poşetin içine koyup dolaba yerleştirdim. Damla sayıcı yapmak için uğraşmaya gerek yok. Eczanelerde 1 TL ye serum setleri satılıyor. Onlardan alıp damla sayıcının çıkışına içine makyaj temizleme pamuğu sıkıştırılmış 5 cc lik şırıngayı takıp akvaryuma monte edin. Hortumu şişe kapağına sabitlemek için çelik yapıştırıcı diye tabir edilen 2 si karışan yapıştırıcılar var. Çok sağlam oluyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_009.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_007.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_006.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_004.jpg[/IMG][/QUOTE]
Rica etsem bu sistemi tam olarak detaylı yazabilir misiniz ?
[QUOTE=vadamama]Bugün ben de mayalı sistem kurup çalıştırdım. Yaklaşık 1 buçuk saat sonra gaz çıkışı başladı. 2 buçuk litre kola şişesine 1 buçuk su bardağı şeker koydum. Üzerine akvaryumdan alınan 1 buçuk litre su ekleyip şekeri erittim. Yarım çay kaşığı karbonat ilave ettim. Yine 1 buçuk çay kaşığı kuru maya koydum. Şişeyi gazete kağıdına sarıp naylon poşetin içine koyup dolaba yerleştirdim. Damla sayıcı yapmak için uğraşmaya gerek yok. Eczanelerde 1 TL ye serum setleri satılıyor. Onlardan alıp damla sayıcının çıkışına içine makyaj temizleme pamuğu sıkıştırılmış 5 cc lik şırıngayı takıp akvaryuma monte edin. Hortumu şişe kapağına sabitlemek için çelik yapıştırıcı diye tabir edilen 2 si karışan yapıştırıcılar var. Çok sağlam oluyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_009.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_007.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_006.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181068/WP_20151225_004.jpg[/IMG][/QUOTE]
Rica etsem bu sistemi tam olarak detaylı yazabilir misiniz ?
Bitkili Tankta Co2 Yapımı
[QUOTE=Farukk]Merhaba 5 Litrelik yapmayı düşünüyorsanız çok sağlam bir bidon olması lazım basınçtan dolayı 5lt lik su bidonlarında olmaz genelde forumda okuduysanız basınca dayanıklı tek ürün olarak 2-2.5 lt.lik kola şişesi kullanılır.
diy difüzör dediğiniz şeyin resmi varmı.
forumda karışımlar var 3 farklı karışım var deneyerek öğrenebilirsiniz.
şeker+ kuru toz pakmaya + limon
tatlı toz jöle + kuru toz pakmaya + limon
benim önerim sitrik asit (limon tozu ) + karbonat
[/QUOTE]
2.5 litrelik hemen biter diye 5 litrelik düşündüm. Hatta şuan kullanıyorum ama karışımı pek iyi yapmadığım içim yenilemek istiyorum.
[QUOTE=Farukk]Merhaba 5 Litrelik yapmayı düşünüyorsanız çok sağlam bir bidon olması lazım basınçtan dolayı 5lt lik su bidonlarında olmaz genelde forumda okuduysanız basınca dayanıklı tek ürün olarak 2-2.5 lt.lik kola şişesi kullanılır.
diy difüzör dediğiniz şeyin resmi varmı.
forumda karışımlar var 3 farklı karışım var deneyerek öğrenebilirsiniz.
şeker+ kuru toz pakmaya + limon
tatlı toz jöle + kuru toz pakmaya + limon
benim önerim sitrik asit (limon tozu ) + karbonat
[/QUOTE]
2.5 litrelik hemen biter diye 5 litrelik düşündüm. Hatta şuan kullanıyorum ama karışımı pek iyi yapmadığım içim yenilemek istiyorum.
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
