ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
carbonie
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Mart 2016 22:39
Son Ziyaret:
12 Ekim 2018 22:21
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ercan sarıkaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çanakkale
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ercan sarıkaya
SON 10 MESAJI
Lenssiz Power Led Kullanımı
[QUOTE=sorceres]25cm yüksekliği olan tankımda lenssiz olarak power led kullandım. Bir sorun olmadı. Lens olmadığı için daha homojen dağıldı ışıklar. Hopar armatüre montelemiştim. Tanktan yüksekliği sanırım 5-6cm dir. Sizinkine çok yakın ölçüler.[/QUOTE]
teşekkür ederim sanırım sağlıklı olacak fakat tam verimliliği konusunda aydınlatma konusunda uzman birisi detaylandırırsa içim rahatlıycak. Tekrardan çok saolun en azından tecrübe edilmiş bir durum.
[QUOTE=sorceres]25cm yüksekliği olan tankımda lenssiz olarak power led kullandım. Bir sorun olmadı. Lens olmadığı için daha homojen dağıldı ışıklar. Hopar armatüre montelemiştim. Tanktan yüksekliği sanırım 5-6cm dir. Sizinkine çok yakın ölçüler.[/QUOTE]
teşekkür ederim sanırım sağlıklı olacak fakat tam verimliliği konusunda aydınlatma konusunda uzman birisi detaylandırırsa içim rahatlıycak. Tekrardan çok saolun en azından tecrübe edilmiş bir durum.
Lenssiz Power Led Kullanımı
40x28x28Y - 30L
boyutlarında bir tank için yine 40x8cm 6x1watt adet power led armatür yapmayı düşünüyorum 4x10000K beyaz 2x440nm mavi
tanktan sadece 8cm yükseklikte olacak sorum şu ki?
lenssiz power ledler 120 derece açıda aydınlatıyor LENS OLMADAN bu şekilde kullansam verimli sonuç alır mıyım? bu ölçülerde ve armatür yüksekliği bu şekilde tankın içi doğru şekilde yayılır mı?
40x28x28Y - 30L
boyutlarında bir tank için yine 40x8cm 6x1watt adet power led armatür yapmayı düşünüyorum 4x10000K beyaz 2x440nm mavi
tanktan sadece 8cm yükseklikte olacak sorum şu ki?
lenssiz power ledler 120 derece açıda aydınlatıyor LENS OLMADAN bu şekilde kullansam verimli sonuç alır mıyım? bu ölçülerde ve armatür yüksekliği bu şekilde tankın içi doğru şekilde yayılır mı?
Dıy Protein Skimmer
Arkadaşlar bir ps denemesi yaptım..
Tank 3 haftadır sadece su dönmekte ve 4 gündürde yemleme yapmaktayım sizce köpük kalitesi nasıl.. Daha öyle kahverengi bir su toplamıyor su ve yemleme çok yeni ve birazda diatom oluşmaya başladı yorumlarınız değerlidir.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=RNfhFO1mQOs[/VID]
[EDIT]carbonie,2017-07-15 21:14:04[/EDIT]
Arkadaşlar bir ps denemesi yaptım..
Tank 3 haftadır sadece su dönmekte ve 4 gündürde yemleme yapmaktayım sizce köpük kalitesi nasıl.. Daha öyle kahverengi bir su toplamıyor su ve yemleme çok yeni ve birazda diatom oluşmaya başladı yorumlarınız değerlidir.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=RNfhFO1mQOs[/VID]
[EDIT]carbonie,2017-07-15 21:14:04[/EDIT]
Dıy Skimmer Motoru
Arkadaşlar boyut olarak gerçekten küçük, 10cm gibi bir en su girişi ve arkaya kadar olan kısım uzun olabilir bu ölçülerde 500/1000 litre/saat sessiz ve kaliteli bir skimmer motoru mecvut mu link verme öneride bulunma şansınız var mıdır?
Arkadaşlar boyut olarak gerçekten küçük, 10cm gibi bir en su girişi ve arkaya kadar olan kısım uzun olabilir bu ölçülerde 500/1000 litre/saat sessiz ve kaliteli bir skimmer motoru mecvut mu link verme öneride bulunma şansınız var mıdır?
Nano Tank
[QUOTE=blackMagic]Önerebileceğim bir ro markası yok, hatta markalardan kaçının diyebilirim ancak ben şöyle yapıyorum aktif karbonu USA malı alıyorum, mixbed reçine markası purolite kullanıyorum . Membran olarakta filmtec almaya gayret ediyorum.[/QUOTE]
Hemen detaylı araştıracağım teşekkür ederim.
[QUOTE=blackMagic]Önerebileceğim bir ro markası yok, hatta markalardan kaçının diyebilirim ancak ben şöyle yapıyorum aktif karbonu USA malı alıyorum, mixbed reçine markası purolite kullanıyorum . Membran olarakta filmtec almaya gayret ediyorum.[/QUOTE]
Hemen detaylı araştıracağım teşekkür ederim.
Nano Tank
[QUOTE=blackMagic]İlk döngüde diatom olması normal ancak çeşme suyu kötü bir seçim olmuş :( Ro' suz deniz akvaryumu düşünemiyorum. O kadar ürün almak yerine keşke RO alsaydınız. Ya da damıtılmış suya mineral madde katıp satılan içme suları oluyor, en azından bu sularla devam edin derim.[/QUOTE]
Evet Alper bey kesinlikle bu hatayı yaptım nasıl oldu bilmem. Bütün sistemi baştan aşağı değiştireceğin yenileyeceğim. Önerebileceğiniz bir arıtma ro sistem vs var mıdır? Bu konuda çok bilgim yok.
[QUOTE=blackMagic]İlk döngüde diatom olması normal ancak çeşme suyu kötü bir seçim olmuş :( Ro' suz deniz akvaryumu düşünemiyorum. O kadar ürün almak yerine keşke RO alsaydınız. Ya da damıtılmış suya mineral madde katıp satılan içme suları oluyor, en azından bu sularla devam edin derim.[/QUOTE]
Evet Alper bey kesinlikle bu hatayı yaptım nasıl oldu bilmem. Bütün sistemi baştan aşağı değiştireceğin yenileyeceğim. Önerebileceğiniz bir arıtma ro sistem vs var mıdır? Bu konuda çok bilgim yok.
Nano Tank
Arakadaşlar yeni kurduğum 65x35x30 (68 litre) + 50 litre sump olmak üzere
Yeterli tuz(red sea coral pro salt) eklendi.
Uygun miktarda seachem seagel, seachem matrix, seachem purigen, ehein phosphate out, 50 adet bio ball reaktorler aracılığı ile ekledim. Bir miktarda su hazırlayıcı.
5cm reeflowers natural aquasand kum ve 2 sirkülasyon motoru ile suyu (şebeke suyu malesef) döndürmekteyim. Protein skimmer'ım daha gelmedi. Işık normal bir akvaryum ışığını sadece arada bakmak içn açıyorum.
PH değeri şuan için 7.5
ÇOK HAFİF DİATOM OLUŞMAYA BAŞLADI. SU 3-4 GÜNDÜR DÖNMEKTE. BU BİR SORUN MUDUR? ÖNÜNE NASIL GEÇEBİLİRİM. ÖNÜNE NASIL GEÇEBİLİRİM? [EDIT]carbonie,2017-06-18 20:05:53[/EDIT]
Arakadaşlar yeni kurduğum 65x35x30 (68 litre) + 50 litre sump olmak üzere
Yeterli tuz(red sea coral pro salt) eklendi.
Uygun miktarda seachem seagel, seachem matrix, seachem purigen, ehein phosphate out, 50 adet bio ball reaktorler aracılığı ile ekledim. Bir miktarda su hazırlayıcı.
5cm reeflowers natural aquasand kum ve 2 sirkülasyon motoru ile suyu (şebeke suyu malesef) döndürmekteyim. Protein skimmer'ım daha gelmedi. Işık normal bir akvaryum ışığını sadece arada bakmak içn açıyorum.
PH değeri şuan için 7.5
ÇOK HAFİF DİATOM OLUŞMAYA BAŞLADI. SU 3-4 GÜNDÜR DÖNMEKTE. BU BİR SORUN MUDUR? ÖNÜNE NASIL GEÇEBİLİRİM. ÖNÜNE NASIL GEÇEBİLİRİM? [EDIT]carbonie,2017-06-18 20:05:53[/EDIT]
Dıy Protein Skimmer
[QUOTE=erkan candemir]Uygun formül olur mu bilemem, diy bu sonuçta. Yüksekliği 40 yapın bence ve deneyin. Motoru bilmiyorum, aralarında az fiyat farkı varsa 2000 neden olmasın.
Birileri PS yi yerlileştirse de biz de ucuza alsak[:)] Sonuçta her şey pleksi kalıp işi. Yabancıları o kadar gözünüzde büyütmeyin, arge denilen şey, bıkmadan deneme-yanılmadır bu tip üretimlerde. Geçmişte aldığım marka PS yi modifiye edip, daha iyi verim aldığım olmuştur[;)][/QUOTE]
http://www.bulkreefsupply.com/reef-octopus-classic-110sss-5-internal-space-saving-protein-skimmer.html
reef octopus bu düz skimmer baz alınabilir. Birçok yabancı satış kanalı fiyat ve performans konusunda çok övülen bir skimmer. Benim ölçülerime de hem hacim ve motor gücü olarak yakın. Sadece 12cm çap yerine 15cm çp ve 1000L/H motor yerine 1500L/H kullanacağım. Düz yükselen bir ps bakalım benzeri bir DIY çalışmada nasıl çalışacak.
[QUOTE=erkan candemir]Uygun formül olur mu bilemem, diy bu sonuçta. Yüksekliği 40 yapın bence ve deneyin. Motoru bilmiyorum, aralarında az fiyat farkı varsa 2000 neden olmasın.
Birileri PS yi yerlileştirse de biz de ucuza alsak[:)] Sonuçta her şey pleksi kalıp işi. Yabancıları o kadar gözünüzde büyütmeyin, arge denilen şey, bıkmadan deneme-yanılmadır bu tip üretimlerde. Geçmişte aldığım marka PS yi modifiye edip, daha iyi verim aldığım olmuştur[;)][/QUOTE]
http://www.bulkreefsupply.com/reef-octopus-classic-110sss-5-internal-space-saving-protein-skimmer.html
reef octopus bu düz skimmer baz alınabilir. Birçok yabancı satış kanalı fiyat ve performans konusunda çok övülen bir skimmer. Benim ölçülerime de hem hacim ve motor gücü olarak yakın. Sadece 12cm çap yerine 15cm çp ve 1000L/H motor yerine 1500L/H kullanacağım. Düz yükselen bir ps bakalım benzeri bir DIY çalışmada nasıl çalışacak.
Dıy Protein Skimmer
[QUOTE=erkan candemir]Ercan bey, atladığınız konu, 20 ile başlayıp 5-6 cm. ye düşüyor konikleşerek. Esas itibarı ile konikleşmeyen PS'lerin daha güçlü motorlara ihtiyacı vardır. Size önerim 5-6 cm. düz pleksi ile denemeler yapın[/QUOTE]
Evet usta o konuda haklısın. Peki bizde aynı şekil bir formül bulmak kaidesi ile;
Gövde: 35cm yükseklik, 15cm çap 5 cm'ye konikleşerek çıkacak (kalıpla halledebilirim), 12cm toplama kabı ve 1500L/H skimmer motoru sizce uygun bir formül olur mu?
[QUOTE=erkan candemir]Ercan bey, atladığınız konu, 20 ile başlayıp 5-6 cm. ye düşüyor konikleşerek. Esas itibarı ile konikleşmeyen PS'lerin daha güçlü motorlara ihtiyacı vardır. Size önerim 5-6 cm. düz pleksi ile denemeler yapın[/QUOTE]
Evet usta o konuda haklısın. Peki bizde aynı şekil bir formül bulmak kaidesi ile;
Gövde: 35cm yükseklik, 15cm çap 5 cm'ye konikleşerek çıkacak (kalıpla halledebilirim), 12cm toplama kabı ve 1500L/H skimmer motoru sizce uygun bir formül olur mu?
Dıy Protein Skimmer
[QUOTE=erkan candemir]15 cm. çapta hiç bir şey toplayamazsınız. max. 7-8 cm. ye düşmelisiniz. Toplama kabınız da en az 12 cm. olsun. DIY olduğu için bol deneme yanılma gerekiyor, en verimli su seviyesini vs. bulmak için. Başarılar. [/QUOTE]
Değerli yorumlarınız için teşekkürler öncelikle. Örnek;
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/bubble-magus-curve-7-protein-skimmer-2015-model-255545859?mkwid=sh896OZWJ_dc&pcrid=98648302287&pkw=&pmt=&ggmktg=PaidSearch*PLA*634605247*35249987247*98648302287*pla**aud-306059955035:pla-78999281127&rfcr=98648302287&gclid=CjwKEAjwgtTJBRDRmd6ZtLrGyxwSJAA7Fy-hJgMlZA4KsP4GDEPLQJ2_V8LQ5zScHo9o_B2TpwtqWBoCqdfw_wcB&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
20cm çap gövde mevcut. ve 2000 lik bir motor kullanıyor..
15cm çap ve 1500 lük bir motor var benimkinde sizce bu mantığa göre yalnış mı?
toplama kabının 12 cm olmasına bende katılıyorum.
[QUOTE=erkan candemir]15 cm. çapta hiç bir şey toplayamazsınız. max. 7-8 cm. ye düşmelisiniz. Toplama kabınız da en az 12 cm. olsun. DIY olduğu için bol deneme yanılma gerekiyor, en verimli su seviyesini vs. bulmak için. Başarılar. [/QUOTE]
Değerli yorumlarınız için teşekkürler öncelikle. Örnek;
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/bubble-magus-curve-7-protein-skimmer-2015-model-255545859?mkwid=sh896OZWJ_dc&pcrid=98648302287&pkw=&pmt=&ggmktg=PaidSearch*PLA*634605247*35249987247*98648302287*pla**aud-306059955035:pla-78999281127&rfcr=98648302287&gclid=CjwKEAjwgtTJBRDRmd6ZtLrGyxwSJAA7Fy-hJgMlZA4KsP4GDEPLQJ2_V8LQ5zScHo9o_B2TpwtqWBoCqdfw_wcB&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
20cm çap gövde mevcut. ve 2000 lik bir motor kullanıyor..
15cm çap ve 1500 lük bir motor var benimkinde sizce bu mantığa göre yalnış mı?
toplama kabının 12 cm olmasına bende katılıyorum.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 20:55
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
KULLANICILAR
- 78 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
baozturk,
cheavy,
pusathan01,
0rnn,
Kemalk41,
Ertug22,
Pandkoal,
Sungurr,
osmandbnl,
DABARAKATO,
oguzkanmaz,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Tata,
Kuduoglu,
Birtek,
Ehtiyar,
zafer3885,
zen666,
şansal,
omerkaya40,
yeekim,
Rime,
Rafayel,
eflatunaxoy,
ilterisdoğukan,
Shortbuff,
dream07,
ternapi,
vedat79,
Umutoty,
Omer0618,
melektrikci,
terranova,
emirkagan,
Koksal Gurkan,
dınay,
ezzalisi,
Ramazan Güleç,
erdo_bg,
nakkas__45,
Tortuga7,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
