ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BerkayYilmaz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
38
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Mart 2016 20:34
Son Ziyaret:
09 Haziran 2025 22:19
Toplam Mesaj:
70 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay Yılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berkay Yılmaz
SON 10 MESAJI
Sepetsiz Dıs Filtre Onerisi
[QUOTE=the__legend]Selam size Ekol önerirdim ancak ne besleyeceğiniz canlı yükü önemli 2217 debisini yakalaması imkansız tabiki. Neden Ekol diye sorarsanız 2217 nin debisi mutlaka iyi fakat bakteri tutunması ve filtre elemanlarının içinden su geçiş hızı, su berraklığında ve biyolojik filtreleme de önemli faktör. Ekol malzeme kalitesi olarak pek başarılı olmasa da debisi orta düzeyde ve sepetsiz oluşu cezbedebilir size Ekol derim. Bir çok dış filtre kullandım hepsi sepetli idi ama Eheim 2213 ve Ekol15 beni her zaman memnun etti çünkü debileri düşüktü ve su mutlaka elyaftan süzülerek geçiş sağlıyordu.
Saygılar.[/QUOTE] Sepetsiz filtrelerin performansı inanılmaz ben ehiem classic serisinin başarısını sepetsiz oluşuna ve malzeme kalitesine bağlıyorum. Fluval da sırf bu sebeb den sepetlerin arasına sünger koymuş. Ekol 300 litreye yeter mi bilemedim . Dahada önemlisi ekol bulmak çok zor artık başka sepetsiz dis filtre önerisi olan var mı. GUNCEL[EDIT]BerkayYilmaz,2017-12-14 02:16:09[/EDIT]
[QUOTE=the__legend]Selam size Ekol önerirdim ancak ne besleyeceğiniz canlı yükü önemli 2217 debisini yakalaması imkansız tabiki. Neden Ekol diye sorarsanız 2217 nin debisi mutlaka iyi fakat bakteri tutunması ve filtre elemanlarının içinden su geçiş hızı, su berraklığında ve biyolojik filtreleme de önemli faktör. Ekol malzeme kalitesi olarak pek başarılı olmasa da debisi orta düzeyde ve sepetsiz oluşu cezbedebilir size Ekol derim. Bir çok dış filtre kullandım hepsi sepetli idi ama Eheim 2213 ve Ekol15 beni her zaman memnun etti çünkü debileri düşüktü ve su mutlaka elyaftan süzülerek geçiş sağlıyordu.
Saygılar.[/QUOTE] Sepetsiz filtrelerin performansı inanılmaz ben ehiem classic serisinin başarısını sepetsiz oluşuna ve malzeme kalitesine bağlıyorum. Fluval da sırf bu sebeb den sepetlerin arasına sünger koymuş. Ekol 300 litreye yeter mi bilemedim . Dahada önemlisi ekol bulmak çok zor artık başka sepetsiz dis filtre önerisi olan var mı. GUNCEL[EDIT]BerkayYilmaz,2017-12-14 02:16:09[/EDIT]
Yeni Balık Ekleme
İki kere balıkları strese sokmanın anlamı yok su değişip ekleyin.
İki kere balıkları strese sokmanın anlamı yok su değişip ekleyin.
Tankımda Bilmediğim Canlı Üredi
Salyangoz bu yeni gelen bitkilerden tankına bulasmis . Kazimayla bitmez . Hiç ilaçla uğraşma al iki makrakanta akşam karanlikta akvaryumu dinle makrakanta lar çekirdek gibi çıt çıt yerler sabaha kumun üzerinde boş kabukları kalır 😀.
Salyangoz bu yeni gelen bitkilerden tankına bulasmis . Kazimayla bitmez . Hiç ilaçla uğraşma al iki makrakanta akşam karanlikta akvaryumu dinle makrakanta lar çekirdek gibi çıt çıt yerler sabaha kumun üzerinde boş kabukları kalır 😀.
Sepetsiz Dıs Filtre Onerisi
Herkese iyi hobiler. Yeni kuracağım 300 lt takıma ehiem 2217 debisinde ancak daha ucuz yollu sepetsiz dıs filtre arıyorum ancak araştırmalarim sonucunda bulamadım . Sepetsiz dıs filtre tavsiyesi olan var mi
Herkese iyi hobiler. Yeni kuracağım 300 lt takıma ehiem 2217 debisinde ancak daha ucuz yollu sepetsiz dıs filtre arıyorum ancak araştırmalarim sonucunda bulamadım . Sepetsiz dıs filtre tavsiyesi olan var mi
sarımsak suyu
[QUOTE=ZayaZ]
Tedavi sürecinde sarımsaklı yemi hangi sıklıkta uyguladığınızı yazabilir misiniz? Tedbir olarak kullanıldığında haftada bir verilmesi öneriliyor. Tedavi aşamasında da bu periyot mu geçerli?[/QUOTE] Ben diri sarimsagin suyunu alıp yemle karistiyorum bekletmeden veriyorum bilimsel olarak sarımsak zaman geçtikçe etkisini yitiriyor hemen vermek lazim. Hastalık yoksa koruma amaçlı bir haftada. Ama hastalık varsa beyaz diski düzelene kadar veriyorum ve karın çökmesi geçene kadar.Yanlız iyilestikten sonra 2 3 gün daha kullanmak lazım çünkü bağırsakta halen hastalık yatıyor balık iylessede. Yanlız yemi yedirmek sorun yiyene kadar aç bırakmak lazım.
[QUOTE=ZayaZ]
Tedavi sürecinde sarımsaklı yemi hangi sıklıkta uyguladığınızı yazabilir misiniz? Tedbir olarak kullanıldığında haftada bir verilmesi öneriliyor. Tedavi aşamasında da bu periyot mu geçerli?[/QUOTE] Ben diri sarimsagin suyunu alıp yemle karistiyorum bekletmeden veriyorum bilimsel olarak sarımsak zaman geçtikçe etkisini yitiriyor hemen vermek lazim. Hastalık yoksa koruma amaçlı bir haftada. Ama hastalık varsa beyaz diski düzelene kadar veriyorum ve karın çökmesi geçene kadar.Yanlız iyilestikten sonra 2 3 gün daha kullanmak lazım çünkü bağırsakta halen hastalık yatıyor balık iylessede. Yanlız yemi yedirmek sorun yiyene kadar aç bırakmak lazım.
Melek Balığı Hakkında ?
[QUOTE=Tunahan_]
Söylediğiniz balığı buldum galba, double dark black angelfish yazınca bu fotoğraflar çıkıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/120220171605001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/120220171605021.jpg[/IMG]
Ben size teşekkür de ettim yanlış anlamayın diye de ekledim, siz üzerinize alınmaya yer arıyorsunuz galiba. ben size neden bu kadar celallendiniz diyorum siz bana aynı şeyi farklı kelimeler ile söylüyorsunuz. kimseyi aşağılamaya çalıştığım da yok yukarı çıkıp tekrar okuyun isterseniz teşekkür etmiş miyim etmemiş miyim ? verdiğiniz bilgiler de yanlıştır, bilmiyorsunuz gibi ifadeler de kullanmadım. sizi aşağılamak istediğim sonucuna nereden vardınız. mesajları baştan okursanız kimin kime saldırganlık gösterdiğini anlarsınız. birde sizi aşağılamaya çalışıyormuşum gibi bir tarafa çekmişsiniz konuyu. bugüne kadar kimseye böyle bir tavrım olmadı benim. verecek cevabınız yok tabi, laf salatası yapıp durmuşsunuz, can sıkıntınızı başka yerlerde giderin daha fazla konuyu saptırmayın lütfen. [/QUOTE] Çok sağolun gerçekten evet buydu. Çok şık duruyor akvaryumda tek tür.
[QUOTE=Tunahan_]
Söylediğiniz balığı buldum galba, double dark black angelfish yazınca bu fotoğraflar çıkıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/120220171605001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185675/120220171605021.jpg[/IMG]
Ben size teşekkür de ettim yanlış anlamayın diye de ekledim, siz üzerinize alınmaya yer arıyorsunuz galiba. ben size neden bu kadar celallendiniz diyorum siz bana aynı şeyi farklı kelimeler ile söylüyorsunuz. kimseyi aşağılamaya çalıştığım da yok yukarı çıkıp tekrar okuyun isterseniz teşekkür etmiş miyim etmemiş miyim ? verdiğiniz bilgiler de yanlıştır, bilmiyorsunuz gibi ifadeler de kullanmadım. sizi aşağılamak istediğim sonucuna nereden vardınız. mesajları baştan okursanız kimin kime saldırganlık gösterdiğini anlarsınız. birde sizi aşağılamaya çalışıyormuşum gibi bir tarafa çekmişsiniz konuyu. bugüne kadar kimseye böyle bir tavrım olmadı benim. verecek cevabınız yok tabi, laf salatası yapıp durmuşsunuz, can sıkıntınızı başka yerlerde giderin daha fazla konuyu saptırmayın lütfen. [/QUOTE] Çok sağolun gerçekten evet buydu. Çok şık duruyor akvaryumda tek tür.
Japon Balığımın Yüzgecini Isırıyor
[QUOTE=ibrkyh]Arkadaşlar benim küçük japon balığım kendinden büyük olan japon balığımın kuyruğunun ısırıyor ama yara felan yok acaba ne yapıyorlar bi sorun olur mu?[/QUOTE] Birakta oynasınlar :)
[QUOTE=ibrkyh]Arkadaşlar benim küçük japon balığım kendinden büyük olan japon balığımın kuyruğunun ısırıyor ama yara felan yok acaba ne yapıyorlar bi sorun olur mu?[/QUOTE] Birakta oynasınlar :)
sarımsak suyu
[QUOTE=ZayaZ]Konuyu hortlatayım...
Sarımsağın suyunu (daha doğrusu yağını) çıkartıp pul yeme emdirdim ve üç Platy'ye verdim. Deli gibi saldırdılar, hüplettiler...
Yalnız, yem ağırlaştığı için hemen dibe çöktü. Fakat Platy'ler bulup tükettiler hepsini... Dolayısıyla suda koku yapması da pek olası değil...
Balıklara faydası olup olmadığını gözlemleyecez artık. Ama şahsi düşünceme göre, sarımsak gibi değerli bir besinin faydasının olmaması mümkün değil...[/QUOTE] Ben sarimsakli yemle malawi kolonimi iç parazitten kurtardım. Ve yedikten sonra çok daha güçlü ve formlu olduklarını gözlemledim. Çok yararlı.
[QUOTE=ZayaZ]Konuyu hortlatayım...
Sarımsağın suyunu (daha doğrusu yağını) çıkartıp pul yeme emdirdim ve üç Platy'ye verdim. Deli gibi saldırdılar, hüplettiler...
Yalnız, yem ağırlaştığı için hemen dibe çöktü. Fakat Platy'ler bulup tükettiler hepsini... Dolayısıyla suda koku yapması da pek olası değil...
Balıklara faydası olup olmadığını gözlemleyecez artık. Ama şahsi düşünceme göre, sarımsak gibi değerli bir besinin faydasının olmaması mümkün değil...[/QUOTE] Ben sarimsakli yemle malawi kolonimi iç parazitten kurtardım. Ve yedikten sonra çok daha güçlü ve formlu olduklarını gözlemledim. Çok yararlı.
Melek Balığı Hakkında ?
[QUOTE=Tunahan_]
Samet bey yorumlarınız için teşekkür ederim, yanlış anlamayın ama bana net bilgiler lazım, verdiğiniz bilgilere hep bence diyerek eklemişsiniz. yanlış bir şey yapıp canlılara stresli bir ortam yaratmak istemiyorum. huni konusuna gelince huniyi biliyorum ama ben bitki olarak hangisi uygun olur diye sormuştum. ayrıca discustan yola çıkarak melekler hakkında çıkarım yapmak doğru mu ?
Berkay bey çok teşekkür ederim, melek gibi zarif bir canlıyı ilk defa besleyeceğim. 5 tane kafama yattı ama büyük ihtimal 4 tane alırım. ne olur ne olmaz tank küçük gelmesin. bitkileri yemesi sorun olmaz hatta afiyet olsun derim. [:)] tank hi-tech olduğu için bitki büyümesi hat safhada. söylediğiniz türü araştırcam bulursam mutlaka size dönüş yaparım. [:iyi:][/QUOTE] Çok teşekkür ederim şimdiden hayırlı olsun [:iyi:]
[QUOTE=Tunahan_]
Samet bey yorumlarınız için teşekkür ederim, yanlış anlamayın ama bana net bilgiler lazım, verdiğiniz bilgilere hep bence diyerek eklemişsiniz. yanlış bir şey yapıp canlılara stresli bir ortam yaratmak istemiyorum. huni konusuna gelince huniyi biliyorum ama ben bitki olarak hangisi uygun olur diye sormuştum. ayrıca discustan yola çıkarak melekler hakkında çıkarım yapmak doğru mu ?
Berkay bey çok teşekkür ederim, melek gibi zarif bir canlıyı ilk defa besleyeceğim. 5 tane kafama yattı ama büyük ihtimal 4 tane alırım. ne olur ne olmaz tank küçük gelmesin. bitkileri yemesi sorun olmaz hatta afiyet olsun derim. [:)] tank hi-tech olduğu için bitki büyümesi hat safhada. söylediğiniz türü araştırcam bulursam mutlaka size dönüş yaparım. [:iyi:][/QUOTE] Çok teşekkür ederim şimdiden hayırlı olsun [:iyi:]
Yeni Sarı Prenses Tankım
[QUOTE=mertg35]Ölçüler: 80 litre
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: yeni
Filtrasyon ve Işıklandırma: sealife
Tasarım ve Dekorasyon: testi taş
Akvaryumu yeni kurdum 1 erkek 4 dişi sarı prenses görüş be önerilerinizi bekliyorum iyi hobiler.
[VID]https://youtu.be/lQZyWEKUTEY[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193725/120220171510331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193725/120220171510421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193725/120220171510481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193725/120220171510531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193725/120220171510591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193725/120220171511051.jpg[/IMG][/QUOTE] Hayırlı olsun yeni akvaryumunuz.Önerim bunlardan yavru aldıktan sonra ve boylarda 8-10 cm e falan dayanınca biraz dar gelir akvayumunuz daha büyüğüne geçin. Daha keyif alırsınız. Şimdilik 6 7 ay bir sorun çıkmaz güzelde yavru alırsınız iyi beslerseniz.
[QUOTE=mertg35]Ölçüler: 80 litre
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: yeni
Filtrasyon ve Işıklandırma: sealife
Tasarım ve Dekorasyon: testi taş
Akvaryumu yeni kurdum 1 erkek 4 dişi sarı prenses görüş be önerilerinizi bekliyorum iyi hobiler.
[VID]https://youtu.be/lQZyWEKUTEY[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193725/120220171510331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193725/120220171510421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193725/120220171510481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193725/120220171510531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193725/120220171510591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193725/120220171511051.jpg[/IMG][/QUOTE] Hayırlı olsun yeni akvaryumunuz.Önerim bunlardan yavru aldıktan sonra ve boylarda 8-10 cm e falan dayanınca biraz dar gelir akvayumunuz daha büyüğüne geçin. Daha keyif alırsınız. Şimdilik 6 7 ay bir sorun çıkmaz güzelde yavru alırsınız iyi beslerseniz.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 20:55
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
KULLANICILAR
- 78 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
baozturk,
cheavy,
pusathan01,
0rnn,
Kemalk41,
Ertug22,
Pandkoal,
Sungurr,
osmandbnl,
DABARAKATO,
oguzkanmaz,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Tata,
Kuduoglu,
Birtek,
Ehtiyar,
zafer3885,
zen666,
şansal,
omerkaya40,
yeekim,
Rime,
Rafayel,
eflatunaxoy,
ilterisdoğukan,
Shortbuff,
dream07,
ternapi,
vedat79,
Umutoty,
Omer0618,
melektrikci,
terranova,
emirkagan,
Koksal Gurkan,
dınay,
ezzalisi,
Ramazan Güleç,
erdo_bg,
nakkas__45,
Tortuga7,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
