ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kurter
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
68
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ocak 2016 15:01
Son Ziyaret:
22 Temmuz 2017 14:45
Toplam Mesaj:
71 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kurter
Doğum Tarihi:
21 Nisan 1986
Yaş:
40
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kurter
SON 10 MESAJI
Kasakalawe Tankım
[QUOTE=karatepe01]Maşallah Çok güzellerr....[:iyi:][:nazar:]
Selamlar Dainichi Granül Yem ile de devam edebilirsiniz. Suyun içinde ve dipten beslenmeleride çok güzel TROP.ların.
Dainichi Cichlid Veggie Fx Baby 1mm
Dainichi Cichlid Veggie Deluxe Baby 1mm
Kesinlikle tavsiye ederim. Yemler çok kaliteli ve başarılı RENKLERİ için...
http://www.akvaryum.com/Forum/ucretsiz_akvaryum_dekor_tasi_i33253.asp
ilandaki taşlar ücretisz işinizi görür belki...
[/QUOTE]
Merhaba,
O taşların bir kısmı mevcut orta alanda, ama diğer büyük taşları artık çıkaramam malesef.. Bu arada yemlerden alıp deneyeceğim, sizin bildiğiniz bir site var mı sıkıntısız alım yapabileceğim ?
[QUOTE=karatepe01]Maşallah Çok güzellerr....[:iyi:][:nazar:]
Selamlar Dainichi Granül Yem ile de devam edebilirsiniz. Suyun içinde ve dipten beslenmeleride çok güzel TROP.ların.
Dainichi Cichlid Veggie Fx Baby 1mm
Dainichi Cichlid Veggie Deluxe Baby 1mm
Kesinlikle tavsiye ederim. Yemler çok kaliteli ve başarılı RENKLERİ için...
http://www.akvaryum.com/Forum/ucretsiz_akvaryum_dekor_tasi_i33253.asp
ilandaki taşlar ücretisz işinizi görür belki...
[/QUOTE]
Merhaba,
O taşların bir kısmı mevcut orta alanda, ama diğer büyük taşları artık çıkaramam malesef.. Bu arada yemlerden alıp deneyeceğim, sizin bildiğiniz bir site var mı sıkıntısız alım yapabileceğim ?
Kasakalawe Tankım
[QUOTE=Antarktika]Umarım beni yanlış anlamadınız. Gözlerimin gördüğünü yazmaya çalıştım. Dediklerinize katılıyorum adaptasyon sonucu renkleri inanıyorum ki oturacaktır.
Yem verirken su yüzeyine doğru yaklaşıyorlar bendekiler ama yeni tank aşamasında yem verirken bırakın aşağıda yemin düşmesini beklemek saklanıyorlardı. Dediğim gibi adapte olunca herşey düzelecektir. Bu arada farklı türleri bir arada besleme tecrübe ve cesaretinizi de tebrik ederim. Her tarafta tek tür tropheus denildiği için ben cesaret edemedim.[/QUOTE]
Ben kesinlikle farklı türlerin sıkıntısını görmedim, ayrıca kendi içlerindeki erkeklik kavgaları - üreme döneminde dişiyi sıkıştırma vs kesinlikle farklı türlerde olmuyor,iki farklı tür birbirine yaklaşmıyor bile denebilir. Ama sadece Duboisi'lerim renklerini gösteremediler bir türlü. Yem konusuna gelince benimkiler ilk aldığım günden beri yukarı çıkıp yemi hiç almadılar, şu stick yemi de yemediler. Biraz garipler sanırım nasıl olsa yem geliyor diye bekliyorlar :) Suyun içine girmesini bekliyorlar yemin.. Renkleri oturdukça çok daha güzel olacaklardır. 4 yavrusu ile :)
[QUOTE=Antarktika]Umarım beni yanlış anlamadınız. Gözlerimin gördüğünü yazmaya çalıştım. Dediklerinize katılıyorum adaptasyon sonucu renkleri inanıyorum ki oturacaktır.
Yem verirken su yüzeyine doğru yaklaşıyorlar bendekiler ama yeni tank aşamasında yem verirken bırakın aşağıda yemin düşmesini beklemek saklanıyorlardı. Dediğim gibi adapte olunca herşey düzelecektir. Bu arada farklı türleri bir arada besleme tecrübe ve cesaretinizi de tebrik ederim. Her tarafta tek tür tropheus denildiği için ben cesaret edemedim.[/QUOTE]
Ben kesinlikle farklı türlerin sıkıntısını görmedim, ayrıca kendi içlerindeki erkeklik kavgaları - üreme döneminde dişiyi sıkıştırma vs kesinlikle farklı türlerde olmuyor,iki farklı tür birbirine yaklaşmıyor bile denebilir. Ama sadece Duboisi'lerim renklerini gösteremediler bir türlü. Yem konusuna gelince benimkiler ilk aldığım günden beri yukarı çıkıp yemi hiç almadılar, şu stick yemi de yemediler. Biraz garipler sanırım nasıl olsa yem geliyor diye bekliyorlar :) Suyun içine girmesini bekliyorlar yemin.. Renkleri oturdukça çok daha güzel olacaklardır. 4 yavrusu ile :)
Kasakalawe Tankım
Merhaba, aslında balıklarım küçük akvaryumum da çok daha güzel görünüyorlardı. Ama kumu koyu renk ile değiştirdikten sonra bu hali aldılar, ki ışıklandırmam da yetersiz durumda şu anda. Siparişini vermiş olduğum 6500K Daylight Giesmann'larım daha elime ulaşmadı ki ulaşmayacak gibi duruyor. Philips alacağım bende 6*39 W 'a çevireceğim. Yem konusunda da karışık pul yemim var ve iştah ile yiyorlar :) Tamamiyle akvaryumu değiştirmemden kaynaklı biraz sönüklük var oda adaptasyon ile düzene girecektir.
Merhaba, aslında balıklarım küçük akvaryumum da çok daha güzel görünüyorlardı. Ama kumu koyu renk ile değiştirdikten sonra bu hali aldılar, ki ışıklandırmam da yetersiz durumda şu anda. Siparişini vermiş olduğum 6500K Daylight Giesmann'larım daha elime ulaşmadı ki ulaşmayacak gibi duruyor. Philips alacağım bende 6*39 W 'a çevireceğim. Yem konusunda da karışık pul yemim var ve iştah ile yiyorlar :) Tamamiyle akvaryumu değiştirmemden kaynaklı biraz sönüklük var oda adaptasyon ile düzene girecektir.
Kasakalawe Tankım
[QUOTE=BiotopeDogan]Kurulumunuz hayırlı olsun . Taşları tek renk seçerseniz daha doğal görünecektir .[/QUOTE]
Merhaba, teşekkürler öneriniz için ama ancak o kadar kaya bulabildim. Yosunlanma sonrası zaten renklerinin görünmeyeceğini düşünüyorum, aksi durumda arkasını da bulmam gerekecek :) Işıkları sadece 2 adet 39w Osram daylight taktım şimdilik, ama hiçbir şekilde yosunlanma olmuyor.
Bu da kısa video.
https://youtu.be/T06u5i86cpU
[VID]https://youtu.be/T06u5i86cpU[/VID]
[QUOTE=BiotopeDogan]Kurulumunuz hayırlı olsun . Taşları tek renk seçerseniz daha doğal görünecektir .[/QUOTE]
Merhaba, teşekkürler öneriniz için ama ancak o kadar kaya bulabildim. Yosunlanma sonrası zaten renklerinin görünmeyeceğini düşünüyorum, aksi durumda arkasını da bulmam gerekecek :) Işıkları sadece 2 adet 39w Osram daylight taktım şimdilik, ama hiçbir şekilde yosunlanma olmuyor.
Bu da kısa video.
https://youtu.be/T06u5i86cpU
[VID]https://youtu.be/T06u5i86cpU[/VID]
Kasakalawe Tankım
Aslında bitki akvaryumu için hazırlattığım bir armatür bu, 2'şer li şekilde anahtarları var florasanların. Dediğiniz doğru arka kısımdan gelecek şekilde 1 Daylight 1 Aqua 1 Daylight yaksam diğerlerini de yedekte bekletsem de olur.
Ne kadar sürede yosunlanma süreci oldu acaba bu arada ?
Aslında bitki akvaryumu için hazırlattığım bir armatür bu, 2'şer li şekilde anahtarları var florasanların. Dediğiniz doğru arka kısımdan gelecek şekilde 1 Daylight 1 Aqua 1 Daylight yaksam diğerlerini de yedekte bekletsem de olur.
Ne kadar sürede yosunlanma süreci oldu acaba bu arada ?
Kasakalawe Tankım
[QUOTE=osmny40]. Illa giesman olarak olarak dusunmeyin derim. Ama tosun istiyirsaniz daylight kullanmak sart. Ben bu yosunlari 2 adet 865 kodku philios daylight ike elde ettim. Yosun yetistirmek isterseniz 865 olmasi yeterli philips de olsa olur osramda olsa olur ama gieamani bende nerak ettim acaba hangisini kullanmayi dusunuyorsunuz cunku yakinda akvaryuma kasakalewe yavrulari ekleyecem insallah daylight krizada iyi ama aquastar kasakakawede cok iyi renk gosteriyor agua stari bi deneyin derim.bunlar aquastar ekleninceki resimler. Baliklarin kafasindaki morluklar aquastari takinca ortaya cikti [/QUOTE]
Şu anda 3 daylight 3 de glorüx düşünmeye başladım, çünkü Giesman bulamıyorum. Bende sizin gibi Philips ile yola devam edeceğim.
Gelişmeleri paylaşırım. Belki de söylediğiniz gibi 2 'de Aquastar'da ekleyebilirim 2-2-2 şeklinde.
[QUOTE=osmny40]. Illa giesman olarak olarak dusunmeyin derim. Ama tosun istiyirsaniz daylight kullanmak sart. Ben bu yosunlari 2 adet 865 kodku philios daylight ike elde ettim. Yosun yetistirmek isterseniz 865 olmasi yeterli philips de olsa olur osramda olsa olur ama gieamani bende nerak ettim acaba hangisini kullanmayi dusunuyorsunuz cunku yakinda akvaryuma kasakalewe yavrulari ekleyecem insallah daylight krizada iyi ama aquastar kasakakawede cok iyi renk gosteriyor agua stari bi deneyin derim.bunlar aquastar ekleninceki resimler. Baliklarin kafasindaki morluklar aquastari takinca ortaya cikti [/QUOTE]
Şu anda 3 daylight 3 de glorüx düşünmeye başladım, çünkü Giesman bulamıyorum. Bende sizin gibi Philips ile yola devam edeceğim.
Gelişmeleri paylaşırım. Belki de söylediğiniz gibi 2 'de Aquastar'da ekleyebilirim 2-2-2 şeklinde.
Kasakalawe Tankım
[QUOTE=agstyler]
Bazı resimlerde suyun yüzeyi yeterince hareketli görünüyor. Camın dışında kalan klor lekeleri yansımış sanırım fotoğrafa. Kum olarak açık renk tercih etse idiniz çok daha güzel görünebilirdi. Hele ki taşlar biraz yosun tutsun izlemeye doyulmaz. Kasakalawe ler çabuk üreyen bir varyete. Yakında bol bol yavrularınız olur eminim. Ama Tropheuslar tek tür olarak beslenmeli. Hayırlısı olsun.[/QUOTE]
Merhaba söylediğiniz gibi , Atman iç motor dalgalanma yaratıyor aslında. Ama Konya'da sular inanılmaz klorlu olduğu için söylediğiniz şekilde klorlanma oluyor her ne kadar limon ile silsemde. Tropheus'ların tek tür beslenmesi gerektiği ile alakalı çok ciddi bir makale okumadım şimdiye kadar, sadece kırılmaları ile alakalı konular mevcut. Benim de amacım üretim olmadığı için bulabilirsem Brichardi Canary Cheek alacağım 1e3D şeklinde. Ama malesef yok. :)
Kum konusuna gelecek olursak da ben tek düze işi pek sevmiyorum mizacım gereği o yüzden biraz farklı olsun istedim. Çok da kötü olduğunu düşünmüyorum. Aslında renklerini göstermeme sebepleri ışıklarım şu an için çok yetersiz. Siparişini verdiğim diğer Giesmann'lar geldiğinde çok daha iyi görünecektir.
Teşekkür ederim.
Güncel resimler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162024091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162024411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162025071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162025321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162025561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162026181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162026501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162027171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162027371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162028001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162028311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162028501.jpg[/IMG]
[QUOTE=agstyler]
Bazı resimlerde suyun yüzeyi yeterince hareketli görünüyor. Camın dışında kalan klor lekeleri yansımış sanırım fotoğrafa. Kum olarak açık renk tercih etse idiniz çok daha güzel görünebilirdi. Hele ki taşlar biraz yosun tutsun izlemeye doyulmaz. Kasakalawe ler çabuk üreyen bir varyete. Yakında bol bol yavrularınız olur eminim. Ama Tropheuslar tek tür olarak beslenmeli. Hayırlısı olsun.[/QUOTE]
Merhaba söylediğiniz gibi , Atman iç motor dalgalanma yaratıyor aslında. Ama Konya'da sular inanılmaz klorlu olduğu için söylediğiniz şekilde klorlanma oluyor her ne kadar limon ile silsemde. Tropheus'ların tek tür beslenmesi gerektiği ile alakalı çok ciddi bir makale okumadım şimdiye kadar, sadece kırılmaları ile alakalı konular mevcut. Benim de amacım üretim olmadığı için bulabilirsem Brichardi Canary Cheek alacağım 1e3D şeklinde. Ama malesef yok. :)
Kum konusuna gelecek olursak da ben tek düze işi pek sevmiyorum mizacım gereği o yüzden biraz farklı olsun istedim. Çok da kötü olduğunu düşünmüyorum. Aslında renklerini göstermeme sebepleri ışıklarım şu an için çok yetersiz. Siparişini verdiğim diğer Giesmann'lar geldiğinde çok daha iyi görünecektir.
Teşekkür ederim.
Güncel resimler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162024091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162024411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162025071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162025321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162025561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162026181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162026501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162027171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162027371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162028001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162028311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/261020162028501.jpg[/IMG]
100*45*45 high tech İlk deneme
Merhaba güzel bir kurulum olmuş, ama bence ışıklar cüba için muhtemelen az gelecektir. 6*39 daha uygun olacaktır o bitki için, bununla beraber bence ısıtıcınızı değiştirin, çünkü o litre için yeterli gelmez elektrik sarfiyatı da ciddi oranda artar..
Merhaba güzel bir kurulum olmuş, ama bence ışıklar cüba için muhtemelen az gelecektir. 6*39 daha uygun olacaktır o bitki için, bununla beraber bence ısıtıcınızı değiştirin, çünkü o litre için yeterli gelmez elektrik sarfiyatı da ciddi oranda artar..
Kasakalawe Tankım
Ondan da var :) Ama o tam oturduğu zaman paylaşacağız.. Bir abim ile beraber kuruyoruz..
Ondan da var :) Ama o tam oturduğu zaman paylaşacağız.. Bir abim ile beraber kuruyoruz..
Kasakalawe Tankım
Taban : JBL SANSİBAR BLACK 0,2-0,5mm 20 KG KUM
Dekor : 30 KG büyük 10 KG küçük kayalar
Akvaryum: Enast Akvaryum yapımı 100*50*50 Extra Clear + MDF kaplama mobilya + 6*39w armatür (2*Grolux-4*Daylight)
Ekipman : JBL e-901 300w Eheim Çelik ısıtıcı
Canlılar : 9 adet genç damızlık Kasakalawe ( 2 Erkek 7 Dişi ) + 4 adet kendi yavrularından Kasakalawe + 3 adet Tropheus Duboisi
60*40*40'lık akvaryumdan yeni akvaryuma geçiş sürecim sonunda kumun rengi tamamiyle değişti, artı yeni yuvalarına da daha yeni adapte olmaya başladılar. Daylight ışıklarımın (Giesmann konusunda piyasadaki eksiklik)da henüz tedarik edememem sebebi ile resimlerde tam kendilerini gösteremediler..
Brichardi Canary Cheek arıyorum yanlarına, 3 dişi 1 erkek şeklinde.. Akvaryumu yosunlanma süreci de iyi geçerse elimden geldiğince renkli cinsler ile doldurmayı düşünüyorum. Bir çok yerde farklı türlerin yanyana bakılmaması gerektiğini yazmış herkez ama bence 1 erkek 3 dişi 2-3 tür bakılabilir..
Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162237261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162237511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162238161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162238401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162239001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162239191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162239371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162239531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162240081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162240261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162240481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162241061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162241241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162241421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162242011.jpg[/IMG]
Taban : JBL SANSİBAR BLACK 0,2-0,5mm 20 KG KUM
Dekor : 30 KG büyük 10 KG küçük kayalar
Akvaryum: Enast Akvaryum yapımı 100*50*50 Extra Clear + MDF kaplama mobilya + 6*39w armatür (2*Grolux-4*Daylight)
Ekipman : JBL e-901 300w Eheim Çelik ısıtıcı
Canlılar : 9 adet genç damızlık Kasakalawe ( 2 Erkek 7 Dişi ) + 4 adet kendi yavrularından Kasakalawe + 3 adet Tropheus Duboisi
60*40*40'lık akvaryumdan yeni akvaryuma geçiş sürecim sonunda kumun rengi tamamiyle değişti, artı yeni yuvalarına da daha yeni adapte olmaya başladılar. Daylight ışıklarımın (Giesmann konusunda piyasadaki eksiklik)da henüz tedarik edememem sebebi ile resimlerde tam kendilerini gösteremediler..
Brichardi Canary Cheek arıyorum yanlarına, 3 dişi 1 erkek şeklinde.. Akvaryumu yosunlanma süreci de iyi geçerse elimden geldiğince renkli cinsler ile doldurmayı düşünüyorum. Bir çok yerde farklı türlerin yanyana bakılmaması gerektiğini yazmış herkez ama bence 1 erkek 3 dişi 2-3 tür bakılabilir..
Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162237261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162237511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162238161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162238401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162239001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162239191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162239371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162239531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162240081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162240261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162240481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162241061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162241241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162241421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182413/241020162242011.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
