ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tugrul82
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
65
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Kasım 2015 21:23
Son Ziyaret:
28 Ağustos 2016 00:03
Toplam Mesaj:
74 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tugrul G
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tugrul G
SON 10 MESAJI
Akvaryumun Suyu
[QUOTE=Kınayu]Akvaryum resimleriniz ekli olmadığından bunu en iyi siz gözlemleye bilirsiniz.İşe yarıyormu yaramıyormu.Pırıl pırıl yapıyor dediğinize göre baya marifetli bir şey demekki.Ellerinize sağlık [:iyi:][/QUOTE]
Evet resim koymak biraz zordu da. Yansımayı bir türlü yok edemedim. Resim kalitesi de çok iyi değil ama görüldüğü kadarıyla bayağı berrak oldu su.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179780/200520161650051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179780/200520161651111.jpg[/IMG]
[QUOTE=fthdry]Dipteki balik pisligi baliklari zehirlemez hatta donguye faydali olabilir zamanla tank tam anlamiyla oturdugunda zaten bakteriler tarafindan parcalaniyor diskilar o yuzden sadece su degisimi yapmaniz yeterli olacaktir dip cekimine gerek yok illede dip cekimi yapcam derseniz kumu havalandirmadan yapabilirsiniz[/QUOTE]
Tamam kesinlikle dibi havalandırmadan kum üstünden çekebildiğim kadarıyla çekeceğim. Teşekkürler.
[QUOTE=Kınayu]Akvaryum resimleriniz ekli olmadığından bunu en iyi siz gözlemleye bilirsiniz.İşe yarıyormu yaramıyormu.Pırıl pırıl yapıyor dediğinize göre baya marifetli bir şey demekki.Ellerinize sağlık [:iyi:][/QUOTE]
Evet resim koymak biraz zordu da. Yansımayı bir türlü yok edemedim. Resim kalitesi de çok iyi değil ama görüldüğü kadarıyla bayağı berrak oldu su.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179780/200520161650051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179780/200520161651111.jpg[/IMG]
[QUOTE=fthdry]Dipteki balik pisligi baliklari zehirlemez hatta donguye faydali olabilir zamanla tank tam anlamiyla oturdugunda zaten bakteriler tarafindan parcalaniyor diskilar o yuzden sadece su degisimi yapmaniz yeterli olacaktir dip cekimine gerek yok illede dip cekimi yapcam derseniz kumu havalandirmadan yapabilirsiniz[/QUOTE]
Tamam kesinlikle dibi havalandırmadan kum üstünden çekebildiğim kadarıyla çekeceğim. Teşekkürler.
Akvaryumun Suyu
[QUOTE=Kınayu]Selamlar bir dış filtre edinmenizde yarar olabilir.Orta karar bahsini ettiğiniz sorunlardan kurtulmak için [/QUOTE]
Benim iç filtrem de dış filtre gibi. Aslında ev yapımı. 2kgluk pet içinde en alttan üste doğru sırasıyla sünger, zeolit, karbon seramik yüzükler ve elyaf var. Hemde sürekli suyun içinde duruyor. Suyu gerçektende pırıl pırıl yapıyor. [:nazar:] Dış filtre gibi çalışan iç filtre lepistes akvaryumu için yeterli değil mi? Ayda bir filtre temizliğide yapıyorum. Biolojik döngüye uygun değil mi?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar bir dış filtre edinmenizde yarar olabilir.Orta karar bahsini ettiğiniz sorunlardan kurtulmak için [/QUOTE]
Benim iç filtrem de dış filtre gibi. Aslında ev yapımı. 2kgluk pet içinde en alttan üste doğru sırasıyla sünger, zeolit, karbon seramik yüzükler ve elyaf var. Hemde sürekli suyun içinde duruyor. Suyu gerçektende pırıl pırıl yapıyor. [:nazar:] Dış filtre gibi çalışan iç filtre lepistes akvaryumu için yeterli değil mi? Ayda bir filtre temizliğide yapıyorum. Biolojik döngüye uygun değil mi?
Akvaryumun Suyu
[QUOTE=fthdry]Dip cekimi yaparken kumu karistirmaniz iyi degil baliklari zehirlersiniz gozunuze cirkin geliyorsa kumun uzerinden pislikleri alabilirsiniz yemlemeyi asiri yapmiyor kum uzerinde yem artiklari bulunmuyor ve diskilar sizi rahatsiz etmiyorsa dip cekimi bile yapmaniza gerek yok sadece su degisimi yeterli.[/QUOTE]
işte bende o zehirlenme konusundan korkuyorum. Çünkü lepisteslerim çok kolay ölebiliyor. Yemlemeyi aşırı yapıp yapmadığıma bende karar veremiyorum. Günde iki kere yemleme yapıyorum ama akvaryumda 12 tane çöpçü ve sürüyle salyangoz var. Dolayısıyla kum üzerinde hiç artık yem görmüyorum ama kum arasına birikmiş dışkı atıkları var. Bu dışkılar çok birikipte balıkların zehirlenmesine veya hastalanmasına sebep olur diye korkuyorum yoksa haftada enaz bir kere dipten su çekimi yapıyorum.
[QUOTE=fthdry]Dip cekimi yaparken kumu karistirmaniz iyi degil baliklari zehirlersiniz gozunuze cirkin geliyorsa kumun uzerinden pislikleri alabilirsiniz yemlemeyi asiri yapmiyor kum uzerinde yem artiklari bulunmuyor ve diskilar sizi rahatsiz etmiyorsa dip cekimi bile yapmaniza gerek yok sadece su degisimi yeterli.[/QUOTE]
işte bende o zehirlenme konusundan korkuyorum. Çünkü lepisteslerim çok kolay ölebiliyor. Yemlemeyi aşırı yapıp yapmadığıma bende karar veremiyorum. Günde iki kere yemleme yapıyorum ama akvaryumda 12 tane çöpçü ve sürüyle salyangoz var. Dolayısıyla kum üzerinde hiç artık yem görmüyorum ama kum arasına birikmiş dışkı atıkları var. Bu dışkılar çok birikipte balıkların zehirlenmesine veya hastalanmasına sebep olur diye korkuyorum yoksa haftada enaz bir kere dipten su çekimi yapıyorum.
Akvaryumun Suyu
Merhabalar, son durumu söyleyeyim. İlk gün aşırı bulanık olan su akşam bayağı temizlenmişti. Filtreyi gece kapttım. Sabah tekrar çalıştırdım ve Ahmet Emre beyin dediği gibi bir çubukla kumu tekrar karıştırıdım ve suyu iyice bulandırdım. Akşama kadar filtre çalıştı ve suyu bayağı berraklaştırdı. Filtreyi kapatıp, içinden en üstte duran elyafı aldım. Aşırı pislenmişti. Yenisini koydum ve filtreyi çalıştırdım. Suyum tekrar berrak oldu. Bayağı iyi kum arası yıkamış oldum.
Aslında korkum suyun berraklığı değilde sudaki kirlerin lepisteslerde iç parazit vs gibi hastalıklar yapması.
Merhabalar, son durumu söyleyeyim. İlk gün aşırı bulanık olan su akşam bayağı temizlenmişti. Filtreyi gece kapttım. Sabah tekrar çalıştırdım ve Ahmet Emre beyin dediği gibi bir çubukla kumu tekrar karıştırıdım ve suyu iyice bulandırdım. Akşama kadar filtre çalıştı ve suyu bayağı berraklaştırdı. Filtreyi kapatıp, içinden en üstte duran elyafı aldım. Aşırı pislenmişti. Yenisini koydum ve filtreyi çalıştırdım. Suyum tekrar berrak oldu. Bayağı iyi kum arası yıkamış oldum.
Aslında korkum suyun berraklığı değilde sudaki kirlerin lepisteslerde iç parazit vs gibi hastalıklar yapması.
Bu Salyangozlarin İsmi Nedir Petshopcu Verdi
Valla bana bir yaprak üzerinde yumurta olarak geldiler. herhalde 6 ayda 100 tane oldular. Cinsiyet hakkında hiç bilgim yok. bakmadım. Azken fazla bitki yemiyorlardı ama çoğalınca yemeye başladılar. Bazen marul veya salatalık atıyorumki bitkileri yemesinler diye. Ama yaprakları önce koparıyorlar sonrada yiyorlar.
Valla bana bir yaprak üzerinde yumurta olarak geldiler. herhalde 6 ayda 100 tane oldular. Cinsiyet hakkında hiç bilgim yok. bakmadım. Azken fazla bitki yemiyorlardı ama çoğalınca yemeye başladılar. Bazen marul veya salatalık atıyorumki bitkileri yemesinler diye. Ama yaprakları önce koparıyorlar sonrada yiyorlar.
Bu Salyangozlarin İsmi Nedir Petshopcu Verdi
Bendeki Ramshornlar bitki yiyor. Ona göre atın. Bence bitki yemeyen elma salyangozu alsanız daha iyi edersiniz. Ayrıca ramshornlar çok hızlı ürer ve heryeri doldurur. İllaki su döngüsüne ve akvaryum temizliğine etkisi var ama bence elma salyangozu daha hoş durur. Yine de siz bilirsiniz.
Bendeki Ramshornlar bitki yiyor. Ona göre atın. Bence bitki yemeyen elma salyangozu alsanız daha iyi edersiniz. Ayrıca ramshornlar çok hızlı ürer ve heryeri doldurur. İllaki su döngüsüne ve akvaryum temizliğine etkisi var ama bence elma salyangozu daha hoş durur. Yine de siz bilirsiniz.
Akvaryumun Suyu
[QUOTE=AhmetEmre] ...önce filtreyi kapatmadan hortumla kumu karıştırın bir müddet sonra filtreyi kapatıp kumu tekrar karıştırın ve dip çekimi yapın... [/QUOTE]
Peki hortumla kumu karıştırınca su yine bulanacak ama. Sizde öyle olmuyor mu? Yoksa sık çekim yapınca fazla kir birikmiyor mu?
[QUOTE=AhmetEmre] ...önce filtreyi kapatmadan hortumla kumu karıştırın bir müddet sonra filtreyi kapatıp kumu tekrar karıştırın ve dip çekimi yapın... [/QUOTE]
Peki hortumla kumu karıştırınca su yine bulanacak ama. Sizde öyle olmuyor mu? Yoksa sık çekim yapınca fazla kir birikmiyor mu?
Akvaryumun Suyu
Ahmet Bey teşekkürler,
Aslında şu el pompalı dip çekme aletlerinden aldım ama filtre kısmı önde olduğu için kabuk kırıklarıyla hemen tıkanıyor diye filtresini söktüm dolayısıyla kumun içine sokamıyorum. Hortumun ucunu kumun üzerinde daireler çizerek dip çekimi yapıyorum ama doğru kumun altına giden pislikleri çekemiyorum. Birde kısmen bitki var ve onların dibine fazla yanaşamıyorum çünkü bu kumda hiç tutunamıyorlar ve bir kaç kök mutlaka kumdan kurtulup su üzerine çıkıyor. Dolayısıyla 6 aydır herhalde kum altını arasını neredeyse hiç çekmedim. Hep kum üstünü alıyorum. Acaba kum altında biriken pislikler suyu bozup hastalıklara sebep olur mu?
Ahmet Bey teşekkürler,
Aslında şu el pompalı dip çekme aletlerinden aldım ama filtre kısmı önde olduğu için kabuk kırıklarıyla hemen tıkanıyor diye filtresini söktüm dolayısıyla kumun içine sokamıyorum. Hortumun ucunu kumun üzerinde daireler çizerek dip çekimi yapıyorum ama doğru kumun altına giden pislikleri çekemiyorum. Birde kısmen bitki var ve onların dibine fazla yanaşamıyorum çünkü bu kumda hiç tutunamıyorlar ve bir kaç kök mutlaka kumdan kurtulup su üzerine çıkıyor. Dolayısıyla 6 aydır herhalde kum altını arasını neredeyse hiç çekmedim. Hep kum üstünü alıyorum. Acaba kum altında biriken pislikler suyu bozup hastalıklara sebep olur mu?
Akvaryumun Suyu
Merhabalar.
Benim standart 1mlik lepistes ve çöpçü balığı akvaryumum var. Bolca elma, ve ramshorn da var. Haftada bir %10-20 su çekiyorum ve suyum pırıl pırıldı. Sadece iç motor kullanıyorum ve haznesinde seramik yüzükler, zeolit, karbon ve elyaf var. Bugün su çekiminden sonra dipteki kabuk kırığı kumumu biraz şekillendireyim istedim ve dekorları çıkartıp kumu arkaya doğru iteledim. Biraz fazla hızlı yaptım sanırım, suyum kapkara oldu. Şekillendirmeden sonra hemen iç motorumu çalıştırdım. Biraz suyun rengi açıldı gibi ama daha tam değil.
Benim esas merak ettiğim konu, suyun bu şekilde bulanıklaşması lepisteslere zararı olur mu? yani onları hasta eder mi?
Teşekkürler.
Merhabalar.
Benim standart 1mlik lepistes ve çöpçü balığı akvaryumum var. Bolca elma, ve ramshorn da var. Haftada bir %10-20 su çekiyorum ve suyum pırıl pırıldı. Sadece iç motor kullanıyorum ve haznesinde seramik yüzükler, zeolit, karbon ve elyaf var. Bugün su çekiminden sonra dipteki kabuk kırığı kumumu biraz şekillendireyim istedim ve dekorları çıkartıp kumu arkaya doğru iteledim. Biraz fazla hızlı yaptım sanırım, suyum kapkara oldu. Şekillendirmeden sonra hemen iç motorumu çalıştırdım. Biraz suyun rengi açıldı gibi ama daha tam değil.
Benim esas merak ettiğim konu, suyun bu şekilde bulanıklaşması lepisteslere zararı olur mu? yani onları hasta eder mi?
Teşekkürler.
Yeter Artık ! Lepistesim Hastamı ?
Merhabalar bana iç parazit gibi geldi ama resimlerden tam belli değil. İç parazitte hemen öldürmez zaten. Aşağıdaki hastalıklar ve tedavi linkine bakın derim.
https://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp
Merhabalar bana iç parazit gibi geldi ama resimlerden tam belli değil. İç parazitte hemen öldürmez zaten. Aşağıdaki hastalıklar ve tedavi linkine bakın derim.
https://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Deathgrip,
Rafayel,
mrah,
hakanb.,
Frkn,
HaydarGul,
altuntasseref,
MertGun,
MiSoSiKiaN,
Jotunheim,
oguzkanmaz,
oktay42,
İnci Kefali,
Koksal Gurkan,
0rnn,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
ternapi,
Şahinöztürk,
888starz_zbma,
Efeayd,
Cyber_Scout,
Tortuga7,
ozan_1903,
Akifs,
ronnno958,
emrahdm,
ballantines,
Soner.x,
reprise,
NotEvenBeginner,
Arch.Hüseyin,
yeekim,
murat efe,
LeafyAqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
